باشگاه مختلط در شمال تهران


باشگاه ورزشی مختلط در حوالی خیابان فرشته تهران پس از دریافت گزارش مردمی در بستر سامانه دادسرای جرائم امنیت اخلاقی تهران و درخواست پیگیری ویژه به دستور مرجع قضایی توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران پلمب و متصدیان آن بازداشت شدند



+ 
49

- 
27

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • شما خودتون دنبه جنبون شیطون هستید..اون از کانالتون تو سروش که تو بعضی از کلیپ ها ، جنگ رو تبلیغ می کنید و این هم از ترویج این موارد.... سایت شما باید توسط نهادهای امنیتی بسته شود.

  • لعنت خدا بر بهائیان یهودی شبکه منوتو که سهم بزرگی در تولید فساد اخلاقی بین ایرانیان دارند

  • ناظر 98/9/19 ساعت 13:15

    مسئولین باشگاه میدانند که کسانی هستند که هم پول دارند و هم خرند و هم بی ابرو و بی حیا . اینها را تحت عنوان باشگاه به دور هم جمع میکنند . وقتی زنان مملکت تحت عنوان ورزش بانوان با ان وضع ورزش میکنند و پول مملکت برای اینکه بروند مدال بگیرند هزینه میشود و مسئولین نامسلمان مملکت به این ناهنجاری و عمل غیر اسلامی افتخار میکنند و دهان کثیفشان را باز میکنند و خزعبلات میگویند . دیگر از چند تا زن و مرد احمق درون این باشگاه چه توقعی میتوان داشت . دولت کثیف روحانی فاسد تا حالا هر کاری که بتواند اسلام را از بین ببرد کرده و شاید بیشتر از این هم اگر بتواند انجام دهد اما خداوند در کمین ستمکاران و فاسدان است و از مملکت امام زمان حمایت خواهد کرد و انشاءالله روحانی و خیلی از نمایندگان و مدیران فاسد را پشت میله های زندان خواهیم دید . امین .

  • غیرت و حیا که بر باد بره...
    مرد، زن و دختر و خواهر و مادر خودش رو به ترکیه و دوبی میبره تا جلوی نامحرمان عریان بشن و در استخر و دریا شنا کنن...
    حیا و غیرت که بر باد بره، زن و دختر جلوی نامحرم خودش رو جنسی عرضه میکنه و موی و گردن و گوشش نشون میده و لباس کوتاه و تنگ و نازک می پوشه و حاضره با نامحرم دست بده و برقصه و استخر بره و روابط ناهنجار بدون عقد با نامحرم انجام بده...
    حیا و غیرت که بر باد بره، اعضای خانواده می نشینند و با همدیگر فیلمهای سانسور نشده و سریالهای ماهواره ای که لختی و جنسی اند را می بینه..
    خداوند لعنت کند هر کسی و هر فرقه ای که بیحیایی و بی غیرتی را ترویج کرده اند
    و سعی در متلاشی کردن خانواده های ایرانی و به تباهی کشاندن مردم دارند