عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • از همه برادران و خواهران مظلوم حزب اللهی که کامنت قبل را می خواند می خواهم پیام مظلومیت رهبری را به سایر برادران و خواهران برسانند.

  • از همه برادران و خواهران مظلوم حزب اللهی که کامنت قبل را می خواند می خواهم پیام مظلومیت رهبری را به سایر برادران و خواهران برسانند.

  • عزیزان! چرا نمی فهمید یک نفر جوان غیور فهمید مرد نامحرمی با مادرش دوست شده و مراوده دارد. خونش به جوش آمد و به جنگ دوست پسر مادرش رفت اما بشدت مغلوب شد. بعد از آن بنای دوستی با آن مرد گذاشت و به او می گفت خان دایی!

    الان وضع رهبری شبیه آن جوان غیور است. روحانی مثل عامل انتحاری است که بمبی به خود بسته می خواهد هر لحظه خودش را با نظام منفجر کند. رهبری تنها کاری که می تواند بکند مدارا با روحانی است. دیدید که روحانی اگر عصبای شود تیمهای اغتشاش و ترورش را به خیابان می آورد و حتی رییسی را مجبور می کند که دانیال زاده را در عصر یکشنبه آزاد کند. و به این ترتیب اغتشاش تمام می شود. مشخص شد تیمهای ترور و آشوب روحانی بدون اینترنت هم با هم متصل هستند.

    پس به رهبری اقتدا کنید. فعلا نظام تا اطلاع ثانونی چاره ای جز راه آمدن با روحانی را ندارد. روحانی وعده داد اگر به برادرم دست بزنید جنگ راه می اندازم و راه انداخت. الان هم در حال تحریک مردم است با کارهایی مثل ندادن یارانه و سرکشی به حسابهای مردم و خرابی سامانه شکایت و.... پس قطعی بدانید مجلس و دولت آینده هم مال هم طیفان و همفکران روحانی است. چون دیگر شورای نکهبان نه جرات رد صلاحیت آنها را خواهد داشت و نه ابطال انتخاباتها را.