عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رحیم پور ازغدی

  • چگونه می توان توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی کرد؟
    ---
    اصرار بر ادامه ی سرکوب ارزش پول و قدرت خرید ملی بی تناسب با ثروتها و داراییهای ملی موجود و اصرار بر بی توجهی به اصل عدالت در بودجه بندی و تقسیم عادلانه و ضابطه مند ثروتها میان تامین نیازهای ضروری کشور و تامین آسان و ارزان نیازهای زندگی مردم ، خواسته یا ناخواسته ، تنگناها را برای ده ها میلیون از مردم بی بضاعت شدید تر می کند.
    بی تردید این گونه اصرار منجر به تشدید یاس و استیصال ملی و پیامدهای ناگوار آن و افزایش بد نامی و نفرت و ریزش پیوسته ی دوستان می گردد و حقیقت آن ریختن آب فراوان با دستان خود به آسیاب دشمن در کمین نشسته و خالی کردن زیر پای خود است.
    بی توجهی پیوسته به مشکلات فوق و احساس نکردن مردم به وجود راه بردهای علمی- عملی سازمان یافته آشکار با ثبات برای تحقق وعده های کاستن پیوسته از تنگناها که تنها با برنامه ریزیهای علمی ضابطه مند عادلانه در تقسیم ثروتهای ملی میان نیازهای کشور و نیازهای مردم تحقق می یابد ، نگرش منفی و مخرب ملی را به حاکمان افزایش می دهد.
    این بی توجهی دستان دشمنان را برای افزایش بهره وری از برنامه های مخرب خود فراخ باز نگه می دارد و از ادامه ی چنین رفتاری نزد حاکمان یک نوع خود تخریبی جاهلانه یا خود تخریبی با وجود قصد قبلی برداشت می شود.
    خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان تنها با به کار گیری راه بردهای علمی – عملی پیوسته و آشکار در برنامه های کلان مدیریت کشور در تقسیم عادلانه ی ثروتهای ملی و بردن اوضاع به سوی بهبودی محسوس با دوام ، با برنامه ریزی راهبردی و کوتاه مدت برای بهروه وری علمی از امکانات کلان موجود در کشور ، تحقق می یابد.

  • ?