استاد رائفی پور | گرانی بنزین، فساد و انتخابات


مردم هم این ها رو کنار هم میبینن دیگه.....


+ 
57

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • حمید 98/10/14 ساعت 02:09

    سلام.آقای استاد رائفی پور درود برشما انشاالله. همیشه سلامت باشی و موفق.که حرف دل ادم میزنی.

  • ملاک شناخت ارزش دولتها چیست؟
    ---
    مردم هر کشوری بی تردید باید در مدیریت دولتها اهمیت حیاتی انکار ناپذیر ستون استوار وجود و بقا و دوام آن کشور را داشته باشند.
    دولتهای عدالت محور وطن دوست مردم شناس که برای حیات و بالندگی کشور خود و مستحکم تر کردن ستون بقا ودوام کشور ارزش قایلند همیشه با درک این اهمیت بی همتا برای تامین و تضمین آسان و ارزان همیشگی همه ی نیازهای زندگی و رفاه مردم خویش لحظه ای این اهمیت را از ذهن خود دور نمی کنند و از تلاش بی وقفه ی ضابطه مند سازمان یافته ی علمی و قانون مند برای تامین و تضمین عزتمندانه ی این نیازها و رفاه برای مردم خویش لحظه ای دریغ و درنگ نمی کنند.
    میزان شناخت ارزش و خوبی و نامطلوبی هر دولتی با حجم اهمیت بخشسی سازمان یافته ی علمی این دولت به نیازهای مشروع زندگی و رفاه مردم خویش درجه بندی می شود و درجه ی این میزان را با حجم تلاش دولتها برای تامین و تضمین این نیازها در بودجه بندی عادلانه ی کشور می توان شناخت.

  • نقش داراییهای و امکانات ملی و مدیریت این داراییهای و امکانات در قانون اساسی کشور
    ---
    کشوری می تواند زمینه ی استوار و مستحکم تزلزل ناپذیر زندگی سازمان یافته ی علمی سالم و بهینه را برای ملت خود پیوسته فراهم سازد که اصول قانون اساسی آن و قوانین فرعی برخاسته از این اصول نقش دارییها و امکانات ملی و تکالیف و وظایف دولت در مدیریت این دارایها و امکانات را برای رسیدگی عادلانه و ضابطه مند به همه ی نیازهای مادی بقا و شکوفایی کشور و همه ی نیازهای مادی و معنوی زندگی بهینه ی ملت بگونه ای سازمان یافته ی متکی بر اصول علمی تعیین کرده باشد و برای اجرای چنین امر حیاتی به پیگیری و نظارت بهینه ی لازم در همه ی زمینه های مدیریت کلان کشور بعنوان یک وظیفه ی ملی تخلف ناپذیر با فراهم سازی ساز و کارها و ابزارهای لازم این پیگیری و نظارت پیوسته اقدام کند.
    حکم عقل مدیریتی اقتضا می کند در اصول قانون اساسی و قوانین فرعی برخاسته از این اصول دید علمی راه بردی به مسائل تغییر و تحول در همه ی شرایط محیطی ، مکانی و زمانی ؛ محلی و منطقه ای و جهانی که بشر همیشه با آنها برخورد دارد و در گیر است و اصول رفتار مطابق با این دید علمی برای تشخیص و شناخت و تعیین چگونگی بر خورد بهینه ی سازمان یافته ی مدیریت کشور با این شرایط مطابق با منافع ملی مشروع در برنامه ریزیهای کلان کشوری فراهم باشد.
    اصول قانون اساسی کشور و قوانین فرعی برخاسته از این اصول باید برای همیشه فراهم بودن زندگی سالم و بهینه را برای ملت و فراهم سازی نیازهای پویایی مثبت و سازنده و شکوفایی کشور را با روشهای علمی کار آمد سازمان یافته تامین و تضمین نمایند.

  • سال۹۶ حدس زده بود بنزین میشه ۱۵۰۰.دمت گرم خداییش

  • باز که داری مردم و معترض رو فقط خودت و خودیات میبینی که فقط به فکر اقتصاد و بهتر جلوه دادن حزب تونید
    مردم فقط به فساد و ضع اقتصاد معترض نیستن
    به فاسدینی که کارشون انتصاب فاسدان هست هم معترضن
    به سیاست داخلی و خارجی هم معترضن
    به ناعدالتی و تبعیض عقیدنی و قومی و منطقه ای هم معترضن
    گروهی هم به اسارت در دین و سرکوب آزادی
    و حقوق بشر معترضن

  • البته گروههای آخر فقط منتظر هستند تا مردمی که صرفا به اقتصاد اعتراض دارند به خیابان بیایند تا خود را قاطی آنها کنند و همه را به اسم خود بزنند.
    رفتار واقعی کفتارهای مرده خور

  • گروهی هم که تا آخر تو خیابون میمونن
    هم همون گروه آخری هستن
    گروه اول و دوم که با یه سرکوب و یا باج موقت دمشون رو میزارن رو کولشون میرن