بررسی بیانات صبح امروز رهبری در مورد گرانی بنزین


دکتر امیدیان

بیانات رهبری باید به درستی تبیین شود.
عزیزان دچار اشتباه در تحلیل نشوند


+ 
25

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • طرج کارشناس وغیره در گرانی اشتباه است نباشد

  • رهبری در یک دوز دوراهه گیر کرده بود و بین دو بد مانده بود. بدی که کوتاه مدت بسیار بد و در بلند مدت کمتر بد الست و بدی که در کوتاه مدت کمتر بد و در بلند مدت بیشتر بد است. به خاطر فوریت شرایط کشور رهبری بد دوم را انتخاب کرد. اگر شرایط عادی بود هرگز چنین نمی کرد.

  • تفاوت‌های افزایش قیمت بنزین در سال‌های ۸۹ و ۹۸ در سه پرده:

    تفاوت نخست پرداخت مبلغ یارانه پیش از تغییر قیمت در سال ۸۹ و تعیین قیمت‌ها در حدود انتظار افکار عمومی بود.

    تفاوت مهم دیگر، آماده‌سازی افکار عمومی و سخن گفتن رو در روی رئیس‌جمهور با مردم و تلاش گسترده رسانه‌ای برای اقناع مردم بود که در سال ۹۸ اتفاق نیفتاد.

    و تفاوت سوم نیز تلاش دولت برای همراه کردن گروه‌های مرجع، نمایندگان مجلس و بخشی از کارشناسان غیردولتی بود که این موضوع هم از سوی دولت دوازدهم به کلی نادیده گرفته شد.

  • galaxy 98/8/27 ساعت 22:30

    سلام.چرا آقا چراغ سبز نشون دادن ؟ آیا تحمیل این افزایش نرخ در حالی که مردم کشور از بی پولی و گرانی کمرشون داره میشکنه صحیحه؟ هنوز هیچی نشده کرایه ها رفتن بالا....شرکت ها و عمده فروش ها جنس نمیفروشن میگن وضع بازار مشخص نیس..هرکسی هم که میفروشه افزایش قیمت رو لحاظ میکنه...چرا مجلس و سران سه قوه به این افزایش ناگهانی واکنشی نشون نمیدن؟؟؟

  • فکر می کنی اگر رهبری مثلا دستور می داد قیمت بنزین به حالت قبل برگردد اغتشاشات تمام می شد؟ و یا اغتشاشگران تازه می فهمیدند نظام در شرایط ضعف است و می شود باز هم امتیازات بیشتری بگیرند؟

  • توصیه میکنم دوستان به اصطلاح انقلابی این مقاله ی فارس رو بخونند:

    https://www.farsnews.com/news/13980827000008/فاصله-ما-و-رهبری-در-این-روزها

  • A

  • وقتی جمعه حضرت آقا به روحانی گوشزد کرده ک یارانه زودتر پرداخت شود،چرا خبر امشب باید رسانه ای بشه،حالا ک اکثر حزب الهی ها امیدشون از آقا یکم کم شده...جواب کساییکه مخالف نظامن ب ماها خورده میگیرن ک اینم از رهبرو چی بدیم...؟

  • دلیلش این است نمی فهمند اگر رهبری مثلا دستور می داد قیمت بنزین برگردد به آشوبگران اعلام کرده بود می توانید با آشوب از نظام امتیاز بگیرید. مجبور بود از این تصمیم حمایت کند. در هنگ کنگ مصوبه استرداد مجرمان به چین لغو شد اما آشوب تمام نشد.