صفر تا صد ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای دوران اصلاحات


صفر تا صد ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای دوران اصلاحات در سکانسی از فیلم "آقای رئیس جمهور" ساخته ابوالقاسم طالبی...
بی‌خود نیست که این فیلم ۲۰ سال توقیف بوده!


+ 
29

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در سایت تلوبیون اگه نام فیلم رو سرچ کنید یافت نمشه ؟ چرا ؟ ........... همین طور فیلم قلاده طلا در تلوبیون نیست

  • چون در تلوبیون تعداد بازدید ها نمایش داده میشه ... در نتیجه اگه بازید این فیلم اگه یک میلیون در مدت کوتاه باشه دولت خیلی ضایع میشه

  • برادرم تو سربازی حقیرش کردن... الان ک برگشته ب خدام اعتقاد نداره و پر از کینه شده..اصلا مگ میشه جمهوریت با اسلام تو ی دایره باش؟؟همون دموکراسی ک علی رو 25 سال خونه نشین کرد..ی دوره این میخوره ی دوره اون یکی!!!من و امثال منم زیر پا له ایم!!جیره خورها!!..ولی خدایش برا هر کی ک بد شده برا زن ها عالی شد: ن سربازی میرن کار دارن خونه میگیرن ماشینم اوکیه !!میمونه بحث سکسشم ک هر روز با یکی(خدایش زمون پهلوی انقدر دیگ بها نمیدادن)!!..راسی خدا ب هیچ قومی چک سفید امضا نداده ک اون قوم پرچم دار نهضت مهدی باش!!چ بسا این حکومت دشمن ترینه ب مولا علی و پسرش باش

  • گوربابای چپ و راست.. من ی سوال دارم ازتون؟؟اقای خامنه ی چطور میشه 41 ساله مصر بر اجرای خدمت سربازیه؟؟ایا همه میرن؟؟ایا عدالت علی اینگونه بود؟؟ایا فشار حداکثری بر جوون فقیر و پاپتی نیس ک اگه سربازی نره با سگ هیچ فرقی نمیکنه؟؟چطور میشه 41 ساله علمای ما نسبت ب این کار سکوت اختیار کردن؟؟؟ البت جز علامه کمال الحیدری!!ایا در حکومت حضرت علی با جوون اینگونه برخورد میشد؟؟خدایش حاجی بسه دیگه.. حداقل ب علی و اولادش رحم کنید..

  • برو سخنرانی حضرت علی رو راجب ب جوانان بخون...علی ک امثال شما ساختن علی زور بود

  • آن زمان جهاد برای همه مردان مسلمان واجب بود و شرط سنی نداشت. وقتی امام علی علیه السلام اعلان می داد که برای جهاد در نخیله جمع شوید بر هر مرد مسلمانی که سالم بود و می توانست سلاح حمل کند واجب بود در جبهه حاضر شود که البته خیانت کردند و نیامدند و حضرت علی علیه السلام هم آنها را مردنمایان نامرد نامید. تازه تقریبا هر سال جهاد داشتند!
    اما حالا فقط هر کس دو سال آنهم بدون جنگ جدی و فقط رژه و قدم رو دارید.
    کدام یک را دوست دارید؟

  • چرا ب مولا تهمت میزنید؟؟چرا قیاس مع الفارق ب کار میبری؟؟ایا با زور میبرد؟؟!!..ی سند بیار ک مولا مثل عثمان تو فیش حقوقی بیاره ک اقا اگه نیاید با من بریم برا جنگ با کفار من فلانتون میکنم!!بیچاره تون میکنم !!حق زندگی دیگ ندارید؟؟کجای دین اسلام اجباری ست؟؟همین بحث سربازی رو از برخی علما پرسیدم:اینا مخالفن و ضد اسلام میدونن!!..امثال جیره خورای مثل تو تو جنگ جمل روبروی مولا وایستادن چون دینو ب نفع خودشون تفسیر کرده بودن....ی روز حقایق بر ملا خواهد شد

  • رانندگی اجباری نیست اما اطاعت از قوانین آن برای راننده ها اجباری است.
    دین اسلام اجباری نیست. اما برای کسی که می خواهند در جامعه اسلامی زندگی کند رعایت قوانین آن اجباری است.
    اگر قرار بود تظاهر به کفر در جامعه اسلامی آزاد باشد نیازی به نفاق نبود!

    تو اگر دلت خواست در خانه خودت کافر باش. نخواستی برو به دنیای کفر و کافر باش. کسی جلویت را نمی گیرد. آزادی که بروی.
    اما اگر در جامعه اسلامی ماندی و علنا نظاهر به مخالفت با اسلام کردی خونت گردن خودت است.

  • خفه شو جیره خور

  • حقا که یا خیلی بیسوادی یا خیلی پست فطرت . آن زمان ارتش و نیروی نظامی دایمی وجود نداشت و افراد خودشان باید برای انجام واجب جهاد به جنگ می رفتند. دوست داری بگو اینکار زور بود.
    آره باز زور می برد. البته نه زور قانون و نیروی نظامی. بلکه با زور دین و زدن اتهام بی دینی به آنها. البته کار بیشتری نمی توانست کند.
    آنها را بارها و بارزها به خاطر عمل نکردن به وظیفه ماموم در امام سرزنش کرد. (( خطبه ۲۷ : از خطبه‏هاى آن حضرت است در نكوهش اصحاب از نرفتن به جهاد)

    در زمان خود پیامبر کار سخت تر هم بود!
    خود قرآن هم بشدت به منافقین که از پیامبر اجازه می گرفتند تا ا بهانه ای از جنگ فرار کنند تاخته است. آبرویشان را با این حرفها می برد. (مانند سوره احزاب آیه 13)

    در زمان جنگ تبوک سه سفر از وسط راه از جنگ برگشتند و فرارکردند. پیامبر بعد از بازگشت آن سه نفر را بایکوت و تحریم اقتصادی و عاطففی کرد یعنی نه تنها کسی دیگر با آنها خرید و فروش نمی کرد که حتی خانواده خودشان هم با آنها حرف نمی زدند. آنقدر بر آنها فشار آوردند تا این سه نفر از شهر فرار کردند و در بیابان سرگردان شدند و از شدت اضطرار توبه کردند و خدا توبه آنها را پذیرفت و به پیامبر وحی کرد که آنها را بخشیده است و تحریشان لغو می شود!
    سوره توبه آیه 118)

    با امثال شما هم باید همینکار صورت گیرد. کسی که عامدانه از جنگ فرار می کند باید زیر فشار اقتصادی و نگاههای مردم له شود.

    -------------
    تفسیر نور (محسن قرائتی)
    وَ عَلَى الثَّلاثَةِ الَّذِينَ خُلِّفُوا حَتَّى إِذا ضاقَتْ عَلَيْهِمُ الْأَرْضُ بِما رَحُبَتْ وَ ضاقَتْ عَلَيْهِمْ أَنْفُسُهُمْ وَ ظَنُّوا أَنْ لا مَلْجَأَ مِنَ اللَّهِ إِلَّا إِلَيْهِ ثُمَّ تابَ عَلَيْهِمْ لِيَتُوبُوا إِنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ «118»

    و نيز بر سه نفرى كه (از شركت در جبهه‌ى تبوك به خاطر سستى) وامانده بودند، تا آنگاه كه زمين با همه‌ى وسعتش (به سبب قهر ونفرت مردم) بر آنان تنگ شد و از خود به تنگ آمده و فهميدند كه در برابر خدا، هيچ پناهگاهى جز خود او نيست، پس خداوند لطف خويش را شامل آنان ساخت تا به توبه موفّق شوند. همانا خداوند توبه‌پذير و مهربان است.

    نکته ها
    سه مسلمانى كه در تبوك شركت نكردند، «1» پشيمان شده و براى عذرخواهى نزد پيامبر آمدند. امّا حضرت با آنان سخن نگفت و دستور داد كسى با آنان حرف نزند و همسرانشان هم به آنان نزديك نشوند. آنان به كوههاى اطراف مدينه رفتند و براى استغفار، جدا ازيكديگر به تضرّع وگريه پرداختند تا پس از پنجاه روز، خداوند توبه‌ى آنان را پذيرفت. «1»
    «1». كعب‌بن مالك، مرارةبن ربيع و حلال‌بن اميّه.

    جلد 3 - صفحه 517





    پیام ها
    1- بى‌اعتنايان به جنگ وفرمان رهبرى، بايد تنبيه شده وتا مدّتى پشت سر گذاشته شوند. «خُلِّفُوا»

    2- قهر، بى‌اعتنايى و بايكوت، يكى از شيوه‌هاى تربيتى براى متخلّفان و مجرمان است. ضاقَتْ عَلَيْهِمُ الْأَرْضُ‌ ... ظَنُّوا أَنْ لا مَلْجَأَ مِنَ اللَّهِ‌

    3- مبارزه‌ى منفى با متخلّفان، جامعه را براى آنان زندانى بى‌نگهبان و مؤثّر مى‌سازد. «ضاقَتْ عَلَيْهِمُ الْأَرْضُ»

    4- با آنكه پيامبر، مظهر رحمت الهى است، امّا به عنوان مرّبى، از اهرم قهر هم استفاده مى‌كند. «ضاقَتْ عَلَيْهِمْ أَنْفُسُهُمْ»

    5- يكى از عذاب‌ها عذاب وجدان است. «ضاقَتْ عَلَيْهِمْ أَنْفُسُهُمْ»

    6- يأس از مردم، زمينه‌ساز توبه و توجّه به خداست. لا مَلْجَأَ ... ثُمَّ تابَ‌

    7- توفيقِ توبه نيز در سايه‌ى لطف و عنايت الهى است. اوّل خداوند لطف خود را به انسان باز مى‌گرداند، «تابَ عَلَيْهِمْ» تا انسان توفيق پشيمانى و عذرخواهى و توبه پيدا كند، «لِيَتُوبُوا» و همين كه توبه كرد، باز خداوند توبه‌ى او را مى‌پذيرد. «إِنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ»

    8- پس از يك دوره مبارزه‌ى منفى وبى‌اعتنايى و بايكوت، شرايط مناسب را براى بازسازى خلافكاران به وجود آوريم تا بازگردند و بعد از آن نيز ما با مهربانى آنان را پذيرا باشيم. «تابَ عَلَيْهِمْ لِيَتُوبُوا إِنَّ اللَّهَ هُوَ التَّوَّابُ»

    «1». بحار، ج 21، ص 237.

    تفسير نور(10جلدى)، ج‌3، ص: 518

  • چرا ب مولا تهمت میزنید؟؟چرا قیاس مع الفارق ب کار میبری؟؟ایا با زور میبرد؟؟!!..ی سند بیار ک مولا مثل عثمان تو فیش حقوقی بیاره ک اقا اگه نیاید با من بریم برا جنگ با کفار من فلانتون میکنم!!بیچاره تون میکنم !!حق زندگی دیگ ندارید؟؟کجای دین اسلام اجباری ست؟؟همین بحث سربازی رو از برخی علما پرسیدم:اینا مخالفن و ضد اسلام میدونن!!..امثال جیره خورای مثل تو تو جنگ جمل روبروی مولا وایستادن چون دینو ب نفع خودشون تفسیر کرده بودن....ی روز حقایق بر ملا خواهد شد

  • تهمت زدن کار ایناست

  • یک جوری هست که من متوجه نشدم منظور چیه ؟ یعنی آقایون اطرافیانشون می کشتند چون احتمال میدادن بر علیه اونها باشه ؟!!!! شوکه شدم . اینقدر کثیف ؟!!!!اصلاحات خیلی وقته حرامزاده اند . خمینی گفت حزب فقط حزب الله . متوجه بود این مرد خدا چپ و راست فقط بازی هست . در حال حاضر امیدمون بعد از خدا رهبرمون سید علی . خدایا حفظش کن

  • تو قرآن خودش برای بعضی صفت حرمزاده به کار برده، خاتمی کثافت لجن با طرفداراش آلت به دست

  • دادا ی حدیث متواتر و صحیحی میخوندم ک ی روز شخصی پیش امام صادق ی اسم ی نفر و با پیشوند حرام زاده ب کار برد!!امام صادق وحشتناک ب خاطر این حرف این فرد ازش غضبناک شد و برای همیشه باهاش ب خاطر گفتن این لفظ حرف نزد و طردش کرد!!البت شمام ک عشق سید علی هسی..گفتم بگم بدونی

  • البته به دلیل آنکه آن فرد از نظر اسلام حلالزاده بود. والا در مورد امثال زیاد بن ابیه و پسرش امام حسین علیه السلام ابای نداشت که آنها را الدعی و ابن الدعی یعنی حرامزاده پسر حرامزاده بنامد. چون حرامزادگی آنها محرز و مسجل بود.