استاد خاتمی نژاد - عاقبت بخیری با سیدالشهدا علیه السلام


خیر دنیا و آخرت در گرو خدمت به سیدالشهداست.

جهت مشاهده نماهنگ های بیشتر به سایت www.asre-zohur.ir مراجعه نمایید.


+ 
7

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند مکرر در قرآن بر چه تاکید می کند و ما تشیع را چگونه ترویج می کنیم؟؟؟!!!
    ---
    در حالی که خداوند دانای مطلق یکتای جهان آفرینش در قرآن کریم و بر زبان پیامبر اسلام مکرر تاکید می کند که منشأ تامین و تضمین همه خیر و برکت و رزق و روزی و نصرت و پیروزی و عزت و همه ی توانها تنها نزد او و منحصر به ذات اقدس او است و هیچ آفریده ای در منشأ هیچ یک از این ویژگیها با او سهیم نیستند ؛ چگونه و با کدام دلیل قاطع انکار ناپذیر از محکمات مفصل قرآن کریم و اصول متین استدلال عقلی ما شیعیان و بویژه مراتب مختلف دین شناسان ما پیوسته به ترویج مذهب تشیع در تضاد و تعارض آشکار با تاکیدهای قرآنی خداوند می پردازیم؟؟؟!!!
    چگونه و با کدام دلیل قاطع و قطعی الصدور و قطعی الدلاله انکار ناپذیر از محکمات مفصل قرآن و از اصول بی خدشه ی استدلال عقلی بنام دین خداوند و مذهب اهل بیت پیامبر با نهایت جرئت و جسارت ، با من در آوردیهای اندیشه های ناچیز و ناقص ساخته و پرداخته ی ذهن بی نهایت محدود خود پیامبر و سایر بندگان مقرب را در ویژگیهای منحصر به خداوند در تضاد آشکار با نفی مکرر و مؤکد قرآن سهیم و تاثیر گذار معرفی می کنیم؟؟؟!!!
    چگونه و با چه دلیل انکار ناپذیر از قرآن و عقل صدها میلیون از پیروان پاک دل پیرو مذهب را که به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری و مذهب داری قرآنی نا آگاهند در این زمینه ی ناهموار لغزنده ی پر خطر دنبال خود می کشیم و بی پروا و بی هیچگونه بیم و هراس از خشم بزرگ خانمان بر افکن خداوند قهار به اعتقاد به این من در آوردیها با وعده ی اجر و ثوابها و پاداشهای تخیلی که هیچ اثری از آنها در قرآن نیست وادار می سازیم؟؟؟!!!
    چگونه با نهایت جرئت و جسارت و بی پروایی و در تضاد با اعتقادهای اصیل بی نقص قرآنی نصرت و پیروزی بر دشمنان قسم خورده ی دین و مذهب را در پیروی از این من در آوردیهای تخیلی متضاد با قرآن و عقل خلاصه می کنیم؟؟؟!!!
    در کدام فرهنگ و فلسفه ی خرد گرای بشری جهانی من در آوردی سازی و خرافه گستری غیر قابل اثبات بعنوان عامل جذب موفق دائمی به اندیشه های انسان ساز و صاحبان این اندیشه ها پذیرفته شده و معرفی گردیده است؟؟؟!!!
    اگر این اندیشه ها حجت عقلی قاطع پذیرفتنی قابل اثبات در خود نداشته باشند چگونه می توان با من در آوردی سازی و خرافه گستری برای آنها جاذبه ساخت؟؟؟!!!
    کدام خدا و کدام پیامبر و کدام قوم و کدام طایفه ی خدا پرست خرد گرای بشری می پذیرد تلریادها پول و داریی را روزانه بی هیچ گونه هدف و بازده سازنده و مثبت محسوس بادوام برای پیشرفت جامعه در من در آوردی سازی و خرافه گستری و در پیروی از من در آوردیها و خرافات هزینه کند و با خیال خود با این زیانهای بی شمار تصور کند اهداف والای خود را در مقابل دشمنان قسم خورده و در مقابل توطئه ها و دسیسه های این دشمنان مسلح و تقویت و مصون ساخته است؟؟؟!!!

  • چرا قرآن و عقل را در دین داری و مذهب داری خود نادیده می گیریم؟؟؟!!!
    ---
    رد مطلب گرفتن مراسم اربعین برای شهدای اسلام این است که نه در قرآن کریم و نه در سنت و سیرت صحیح مستند و معتبر پیامبر اکرم (ص) و نه در سنت و سیرت امامان صدر اسلام از عترت طاهره ی آن حضرت (ع) هیچ اثر و دلیل بی خدشه ای از توصیه به ادامه ی گرفتن پیوسته ی مراسم سوم و هفتم و اربعین برای شهدا دیده نمی شود.
    عقل بشر نیز برای چنین مراسمی فایده ی محسوس مثبت با دوامی جهت ایجاد جاذبه برای اهداف قرآنی شهدا و برای پیشبرد این اهداف انسان ساز با هیچ دلیل انکار ناپذیری نمی تواند به اثبات برساند.
    با این وصف بنظر شما و هر عاقل با انصافی از مراسم اربعین و سایر مراسم مشابه برای پیشبرد اهداف قرآنی نهضت عاشورای حسینی و برای پیوستن همیشگی مردم به این اهداف والا با من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی ذهن ناتوان بشر و با مبالغ روز مره ی کلان و نجومی که در این مراسم پیوسته هزینه می شوند چگونه و چه فایده ی مثبت و سازنده ی با دوامی برای جاذبه دار کردن دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر می توان با حساب ارقام و آمار به اثبات رساند؟؟؟!!!

  • تلاش تزویر گران برای اغوای پیامبر اکرم (ص)
    ---
    این آیات محکم و مفصل قرآن کریم در باره ی من در آوردی سازان خرافه گستر جعال تزویر گر اند که تلاش می کردند پیامبر را از آن چه که خداوند به او در قرآن وحی کرده است به سوی من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی شیطانی خود بکشانند: « وَإِنْ كَادُوا لَيَفْتِنُونَكَ عَنِ الَّذِي أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ لِتَفْتَرِيَ عَلَيْنَا غَيْرَهُ وَإِذًا لَاتَّخَذُوكَ خَلِيلًا . وَلَوْلَا أَنْ ثَبَّتْنَاكَ لَقَدْ كِدْتَ تَرْكَنُ إِلَيْهِمْ شَيْئًا قَلِيلًا ﴿ آیات ۷۳-۷۴ سوره اسراء ﴾.