روح الله زم توسط سربازان سپاه بازداشت شد!!


ینی سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه که #نیما_زم رو با اسکورت جابجا میکردند به فنا رفته؟
دم سپاه گرم


+ 
17

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ♦️بازداشت روح الله زم سر شبکه سایت ضد انقلاب و معاند <آمدنیوز>

    متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره دستگیری روح الله زم

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی!

    در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان‌های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره‌گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده‌اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه ی فریب اطلاعاتی گرفتار سازند و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان دهند.

    سازمان اطلاعات سپاه، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داد و "روح الله زم" سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند "آمدنیوز" را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضد انقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آنها، به عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی؛ ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد را به داخل کشور هدایت و بازداشت کند.

    نامبرده به رغم اینکه تحت هدایت سرویس اطلاعاتی فرانسه و حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتبط با سایر سرویس های اطلاعاتی قرار داشت و به صورت شبانه روزی با روش های پیدا و پنهان و در پوشش های گوناگون و چند لایه ای مورد حفاظت قرار می‌گرفت، در دام فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه افتاد.

    با سپاس به درگاه کبریایی و آرزوی قبولی طاعات و ابراز ارادت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ساحت مقدس شهدای کربلا در این ایام نورانی و معنوی؛ اطلاعات تکمیلی پیرامون این عملیات بزرگ -که بیانگر شکست و جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه است- و نیز شبکه پوششی گسترده و پیچیده مذکور، متعاقباً به استحضار ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی رسانده خواهد شد.

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    ۲۲مهرماه ۱۳۹۸

  • وسط بازداشت روح الله زم و سقوط کامل پرچم آمدنیوز، کم کم داره پرچم حسن عباسی بالا میره! ایده‌ی #رسانه_بازتابی که آمدنیوز یک نمونه آن بود، بخشی از صحبت حسن عباسی بود که به خاطرش در زندان است. کاش همینطور که زم گرفتار شد، عباسی هم به زودی آزاد شود

    ✍️ علی قلهکی - فعال رسانه‌ای

  • آیا با دستگیری روح الله زم باید شاهد بسط نظر #حسن_عباسی در مورد رسانه‌های بازتابی باشیم؟ گفتنی است حسن عباسی #آمدنيوز را بخشی کوچک از تاکتیک رسانه‌های بازتابی می‌دانست که توسط جریان لیبرال در چهار موج از سال ۷۸ به این سو دنبال شده بود.

    ✍️ پوریا فاضل - فعال رسانه‌ای

  • ریاست محترم قوه قضائیه
    اجازه ندهید اعترافات روح‌الله‌زم در پس و پستوها مکتوم بماند و قربانی زد و بندهای سیاسی شود! ‌او مهره حقیری بیش نیست، برای ما مردم از خود #آمدنيوز مهمتر شناسایی حامیان و طراحان آن است. جوری دست و دهانشان را خُرد کنید که دیگر کسی هوس خیانت به کشور به سرش نزند!

    ✍️ علی اکبر رائفی‌پور - مدیر مؤسسه مصاف

  • #فساد_سیاسی

    #آمدنیوز محصول مشترک عناصر امنیتی اصلاحاتیون و سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل و اروپا بود. این پنجره‌ی #فساد_سیاسی امنیتی بالاخره گشوده شد.

    https://what.sapp.ir/jav313




  • زم پایان راهی بود که در آن آبروها برده شد و چه داستان‌هایی که برای هتک حرمت‌ها ساخته نشد.
    اما آغاز یک پالایش جدی نیز هست.
    نفاق درون حاکمیت رخ‌نمایی خواهد کرد و سیفونی که کشیده خواهد شد.
    ✍️ [عبدالله گنجی] - مدیر مسئول روزنامه جوان
    #رسانه_بازتابی

  • ضمن تقدیر و سپاس از اطلاعات سپاه بابت عملیات موفق دستگیری روح‌الله زم، پیشنهاد میکنم ؛
    به سرعت جزئیات اطلاعات مربوط به این پرونده و شبکه نفوذ داخلی آمر و مرتبط با وی در هر سطحی که هستند،با جزئیات منتشر شود شاید یکی سرش درد میکرد و رفت «ماجرای آمدنیوز» را ساخت، ما که توبه کردیم!!
    ✍️ سيد محمود رضوي - تهیه کننده فیلم سینمایی ماجرای نیمروز و لاتاری

  • ‏کاش دستگاه های اطلاعاتی خیلی زود مشخص کنند.
    که ‎روح‌الله زم به چه دلیل در انتخابات به حمایت تمام قد از روحانی پرداخت و بابت این کار چه چیزی دریافت کرده بوده است.
    یکبار برای همیشه باید تکلیف نظام با اصلاح‌طلبان و براندازان مشخص و واضح شود.

    ✍️ علی‌اکبر راحمی - فعال رسانه‌ای و جانباز مدافع حرم

  • دکتر توکلی می‌گفتند روزی که با آقای آملی رئیس مجمع بحثمان شد و جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردم به منزل رسیدم؛
    آمدنیوز خبر جلسه را زده بود.
    مطالب دروغی هم اضافه کرده بود پاسخی دادم در جواب من نوشتند:
    «ما در همه جای نظام آدم داریم».
    رابطین داخلی را رها نکنید.

    ✍️ احمد امیرآبادی فراهانی - عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی

    https://sapp.ir/jav313

  • حکمت خدا را ببینید
    بنا بر مُر قانون #حسن_عباسی پس از گذراندن یک سوم از دوران حبس خود( از آنجا که حکمش زیر هفت ماه است)همین امروز و فردا باید آزاد شود
    دقیقا همین روزهایی که #روح_الله_زم دستگیر می شود
    و البته سوالی که هنوز بی پاسخ مانده است....
    آمد نیوز از کجا آمد؟
    #رسانه_بازتابی

    ✍️ علی‌اکبر رائفی پور - مدیر مؤسسه مصاف
    https://sapp.ir/jav313

  • #بازنشر

    آقای جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،
    ۱۰ اردیبهشت ۹۶ - گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو :

    «وزارت اطلاعات دولت حسن روحانی با کانال تلگرام #آمد‌نیوز در ارتباط است و در همین زمینه چند نفر بازداشت شده‌اند.
    ادمین‌های کانال‌های تلگرامی [که اسفند ماه سال ۹۵ دستگیر شدند] در بحث کانال ضدانقلاب آمدنیوز با همکاری وزیر اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کردند.
    همچنین یک نفر در نهاد ریاست جمهوری و یک نفر دیگر در دفتر حسام‌الدین آشنا٬ مشاور حسن روحانی به اتهام ارتباط با کانال #آمد‌نیوز بازداشت شده‌اند.»

    ☑️ گفتنی‌ست معاونت حقوقی ریاست جمهوری در خصوص این سخنان کریمی قدوسی از وی به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شکایت برد.
    و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس پس از بررسی اعلام نمود کریمی قدوسی در راستای وظایف نمایندگی‌اش سخن گفته و به این ترتیب شکایت دولت از این نماینده مجلس، رد شد.

    پویش #سوال_ما:

    soalema.ir

  • منتظر به مستند عتراف کنون
    و فیلم گاندو دو هستیم

  • این مفسد وطن فروش از بس که شکمش از همان کودکی پر از لقمه های حرام شده بود تبدیل به یکی از مهمترین دشمنان فتنه گر انقلاب اسلامی تبدیل شده بود ضمنا به آقای تکرار و طایفه ی فساد طلبش هم بابت این ضایعه تسلیت عرض می کنیم ان شا الله با این طلیعه های پر از بشارت غلبه حزب الله را بر تمام مستکبران را به زودی خواهیم دید