برپایی حکومت در عصر غیبت


بخشی از خطبه های نماز جمعه22 شهریور شهرستان ساوه درباره برپایی حکومت در عصر غیبت
https://t.me/saveh_adineh


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جرئت و جسارت علیه دین و مذهب و اهل بیت تا کی؟؟؟!!!
    ---
    چرا اعتقادهایی که منبریان در زمینه ی مسایل فرا طبیعی به پیامبر (ص) و به امامان (ع) از اهل بیت آن حضرت نسبت می دهند و ترویج می کنند بسادگی اعتقادهای قرآنی قابل اثبات نیستند و با هیچ دلیل آشکار و قطعی از آیات محکم و مفصل قرآن و با اصول استدلال عقلی امکان اثبات این مسایل وجود ندارد؟؟؟!!!
    با چه دلیل انکارناپذیر قرآنی و عقلی می توان اثبات کرد که دین و مذهب ، متدینان مذهبی را به باور به مسایل اثبات ناپذیر که حجت نیستند وادار می سازند؟؟؟!!!
    اعتقادهایی که خداوند در باره ی آفرینش و بهشت و جهنم در قرآن به بشر باز گو کرده است همگی با توجه به مشبابه های زمینی موجود خود بسادگی اثبات پذیر هستند.
    آیا اصرار بر نسبت دادن مسایل فرا طبیعی اثبات ناپذیر که در قرآن بازگو نشده اند به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) ، دین و مذهب و این بزرگان را بدنام نمی کند و به خرافه گستری متهم نمی سازد؟؟؟!!!
    نسبت دادن مسایل غیر قرآنی فرا طبیعی اثبات ناپذیر به بندگان مقرب خدا چه سنخیت و هماهنگی عقلی با این آیات قرآنی محکم و مفصل : « قُلْ لَا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلَا ضَرًّا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ وَلَوْ كُنْتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لَاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ » ﴿ آیه ۱۸۸ سوره أعراف ﴾ و « قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا » ﴿ آیه ۲۱ سوره جن ﴾ و « قُلْ مَا كُنْتُ بِدْعًا مِنَ الرُّسُلِ وَمَا أَدْرِي مَا يُفْعَلُ بِي وَلَا بِكُمْ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَى إِلَيَّ وَمَا أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ مُبِينٌ » ﴿ آیه ۹ سوره أحقاف ﴾ دارد؟؟؟!!!

  • سره از ناسره ی دانستنیهای منسوب به دین و مذهب را چگونه می توان شناخت؟
    ---
    آیا می دانیم تصاویر قرآنی از جوامع بشری ، پیروان فراخوان گرایش به خدای یکتا را همیشه شمار اندک و محدود از مردم پاک دل گرد پیامبران در مقابل شمار انبوه اکثریت گرد آمده پیرامون دعوت کنان به گرایش به من در آوردیها و خرافات نیاکان و اربابان قدرت و ثروت در این جوامع نشان می دهند؟
    آیا می دانیم خداوند دانای مطلق یکتا در قرآن کریم کثرت و فراوانی پیروان من در آوردیها و خرافات را نشانه ی احقیت این ساخته و پرداخته های بشری که همواره در تضاد و تعارض با وحی اصیل الهی بوده اند ندانسته است؟
    آیا می دانیم در وحی اصیل الهی از جمله آخرین وحی که قرآن است هیچ نشانه ای از تایید گرایش به من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی نیاکان و اربابان ثروت و قدرت وجود ندارد بلکه همواره چنین گرایشی از جانب خداوند در وحی اصیل الهی نکوهش و سرزنش و تقبیح گردیده است؟
    بشر با چه دلیل خدا پسندانه ی خرد گرا همواره پیروان بی شمار به گرایش به من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی ذهن خود را نشانه ی احقیت این گرایش می داند؟
    براستی ملاک و معیار عقلی تعیین و تشخیص و ارزیابی سره از ناسره ی گرایشهای رایج بنام دین و مذهب چیست؟ و این ملاک و معیار با کدام علم و دانش و از چه منبع انکار ناپذیر باید به دست آید؟
    آیا ما تاکنون از خود با خرد گرایی پرسیده ایم چرا خداوند دانای مطلق ده ها هزار پیامبر را با وحی خود به بشر فرستاده است؟
    با دانش ناچیز ذهن بی نهایت محدود بشر که از دست رسی به کمال هر حقیقتی محروم است تشخیص سره از ناسره و حق و باطل اثبات پذیر دانستنیهای سرنوشت ساز دینی و مذهبی او بعهده ی کیست؟
    وحی الهی از جمله آخرین وحی که قرآن کریم است دین و مذهب گزینی را با فراخوان به خرد گرایی یا با دعوت به خرد گریزی تایید و ترویج می کند؟
    آیا استوار و استحکام قرار گرفتن سنگ روی سنگ در دین و مذهب آموزی و دین و مذهب پذیری باید با خرد گرایی باشد یا با خرد گریزی؟
    خداوند حکمت و خرد مطلق فردای قیامت از ما در زمینه های دین داری و مذهب داری پاسخهای خرد گرا یا پاسخهای خرد گریز را خواهد پذیرفت؟
    با چه دلیل خرد گرا ، خرد گریزی در دین گزینی و مذهب گزینی را که سرنوشت دنیا و آخرت بشر را رقم می زنند می توان توجیه و تایید نمود؟

  • فاجعه ی بزرگ ضد دین و مذهب چیست؟؟؟!!!
    ---
    این آیه قرآنی:« وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَى عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ ﴿ آیه ۱۴۴ سوره آل عمران ﴾ فاجعه بزرگ و عمیقی را حکایت می کند که پیروان ادیان الهی بنام دین و مذهب با فریب شیطان پلید در تضاد با دین و مذهب حق بدان دچار می گردند و در این فاجعه من در آوردی سازی و خرافه گستری بگونه ای وارونه ولایت مداری و دفاع از دین و مذهب می شوند ولی دفاع صادقانه از دین وحیانی خداوند و مذهب حق و اصیل که پیرو وحی الهی است در اذهان اکثریت مردم بنام ولایت ستیزی و دشمنی با دین و مذهب معرفی می گردد وبه اذهان مردم تزریق می شود.
    سیل تباه کننده ای که این فاجعه ساخته و پرداخته ی ترفندهای شیطانی به راه می اندازد آن گونه شدید است که حتی سطوح بالای دین شناسان را که در اصل می باید سد استوار جوامع خود در مقابل طوفانهای کج روی دینی و مذهبی باشند با خود می برد و به نابودی می سپارد.
    دین وحیانی خداوند تمام گرایشها را تنها به سوی خداوند بی حد و مرز ازلی و ابدی یکتا و توانای مطلق جهان آفرینش فرا می خواند.
    دین ساخته و پرداخته ی ذهن ناقص بشر در تضاد با دین وحیانی خداوند با اغوای شیطان پلید گرایشهای دینی و مذهبی را بمانند همه ی دورانهای جاهلیت میان خداوند توانای مطلق و آفریدکان که همگی به همه ی ناتوانیها محدود اند تقسیم می کند و جوامع بشری را به واپس گرایی به سوی سنت های جاهلی منحرف نیاکان سوق می دهد.

  • راست و روشن بگو به امام زمان اعتقاد داری یا نه؟
    هیچکدام از شیعیان مسلمان امام زمان را شریک خدا نمیدانند؛
    بلکه امام زمان(سلام الله علیه) واسطه فیض إلهی است که خداوند به خاطر او و بواسطه او بر بندگانش فیض میرساند
    و امام زمان ما هم بإذن الله قادر است از مردم گره گشایی کند همانطور که عیسی مسیح کور را بینا کرد و مرده را زنده کرد و پیس را شفا داد و برکت به غذا داد با إذن الله؛
    در کنار اینکه همیشه از خداوند میخواهیم؛ به او هم متوسّل میشویم و او از خداوند میخواهد؛
    یا اینکه خداوند را به او قسم میدهیم و خداوند بخاطر محبّتی که به او دارد حاجات شیعیان را بر می آورد.
    و خداوند بوسیله امام زمانمان همین الآن کارهای بزرگی را در دنیا انجام میدهد گرچه ما آن را ندانیم و متوجّه نشویم و در آینده هم جهان را با ظهور و انقلاب علنی جهانی او پُر از عدالت خواهد کرد

  • شگفتا از جرئت و جسارت بی مانند بشر!!!
    ---
    گرایش و پایبندی و عمل بشر در پیروی از دانش ناچیز خود با هر توجیهی به هر اعتقادی بنام دین و مذهب اگر با حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری و مذهب داری قرآنی همگن و هماهنگ نباشد نزد خداوند پشیزی ارزش ندارد و بجز گرفتاری بزرگ به نتایج شوم پایان ناپذیر این اگرایش و پایبندی و عمل در قیامت بازده دیگری برای بشر نخواهد داشت: « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا ﴿ آیات ۱۰۳- ۱۰۶ سوره کهف﴾.
    بشر محدود به زمان و مکان با ظرفیت و دانش ناچیز خود در مقایسه با علم فراگیر و بی کران ازلی و ابدی خداوند چگونه و با چه دلیل انکار ناپذیر به خود حق می دهد بجای خداوند یکتای جهان آفرینش بنام دین و مذهب اعتقاد سازی کند و با این دانش ناچیز به ساخته و پرداخته های خود تقدس بخشد و خود و همنوعان خویش را به باور و پایبندی به این ساخته و پرداخته ها وادار نماید؟؟؟!!!

  • راست و روشن بگو به امام زمان اعتقاد داری یا نه؟
    هیچکدام از شیعیان مسلمان امام زمان را شریک خدا نمیدانند؛
    بلکه امام زمان(سلام الله علیه) واسطه فیض إلهی است که خداوند به خاطر او و بواسطه او بر بندگانش فیض میرساند
    و امام زمان ما هم بإذن الله قادر است از مردم گره گشایی کند همانطور که عیسی مسیح کور را بینا کرد و مرده را زنده کرد و پیس را شفا داد و برکت به غذا داد با إذن الله؛
    در کنار اینکه همیشه از خداوند میخواهیم؛ به او هم متوسّل میشویم و او از خداوند میخواهد؛
    یا اینکه خداوند را به او قسم میدهیم و خداوند بخاطر محبّتی که به او دارد حاجات شیعیان را بر می آورد.
    و خداوند بوسیله امام زمانمان همین الآن کارهای بزرگی را در دنیا انجام میدهد گرچه ما آن را ندانیم و متوجّه نشویم و در آینده هم جهان را با ظهور و انقلاب علنی جهانی او پُر از عدالت خواهد کرد

  • ---

  • عاقبت سکوتی که خداوند آن را کتمان حقیقت می داند چیست؟؟؟!!!
    ---
    مراتب مختلف دین شناسان معروف که برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم از انحراف و کج روی از وجوهات شرعی مردم و از بیت المال اجرت می گیرند چرا در مقابل این همه انتقاد که از روش غلط دین داری و مذهب داری مردم در رسانه های مختلف می شود سکوت مطلق را بر می گزینند گو این که هیچ مسئئولیت و تعهدی برای روشنگری مردم در این زمینه به دوش ندارند؟؟؟!!!
    آیا این سکوت نشان نمی دهد که در مقابل انتقادهای روز افزون که از طرز غلط دین داری و مذهب داری مردم می شوند دین شناسان برای روشنگری علمی با حقایق قرآنی و عقلی جهت مصون نگه داشتن دین و مذهب مردم از انحراف و کج روی به هیچ وظیفه و تعهدی اقرار نمی کنند؟؟؟!!!
    آیا در دوران مبارک حکومت نظام اسلامی در ایران نباید قوانین و ضوابطی حاکم باشند که دین شناسان را ملزم سازند نسبت به این سکوت زیان بار که بنا به تاکید قرآن بعلت جهل مردم به حد و مرزهای دین داری قرآنی و عقلی آثار دین داری و مذهب داری مردم را تباه می کند پاسخ گو باشند؟؟؟!!!
    آیا همگی نسبت به این هشدارهای قرآنی: « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره بقره ﴾ و « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ . أُولَئِكَ الَّذِينَ اشْتَرَوُا الضَّلَالَةَ بِالْهُدَى وَالْعَذَابَ بِالْمَغْفِرَةِ فَمَا أَصْبَرَهُمْ عَلَى النَّارِ . ذَلِكَ بِأَنَّ اللَّهَ نَزَّلَ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ وَإِنَّ الَّذِينَ اخْتَلَفُوا فِي الْكِتَابِ لَفِي شِقَاقٍ بَعِيدٍ »﴿ آیات ۱۷۴-۱۷۶ سوره بقره﴾ که در باره کتمان حقایق حد و مرزهای قرآنی دین داری و مذهب داری هستند در خواب غفلت هلاکت بار به سر می بریم؟؟؟!!!
    آیا می دانیم این کتمان حقایق حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی است که خاص و عام مردم را به غرق شدن در منجلاب من در آوردیها و خرافات دین زدا دچار ساخته است و عاقبت مردم را تباه می کند؟؟؟!!!
    آیا می دانیم نادیده گرفتن این حد و مرزها و بایدها و نبایدهای قرآنی در نقل و ارزیابی احادیث و روایات منسوب به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) نسبت چه افتراها و دروغهای بشری ضد قرآن و ضد عقل را به این بندگان مقرب روا می دارد؟؟؟!!!
    آیا می دانیم موضع خداوند در قرآن نسبت به انجام معجزه و شرایط قرآنی و عقلی بی نهایت دشوار تحقق زمانی و مکانی و محیطی فزیکی و معنوی معجزه ی فرا طبیعی چیستند؟؟؟!!!:«وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلَّا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا » ﴿ آیه ۵۹ سوره اسراء ﴾.
    آیا می دانیم تنها خداوند دانای مطلق یکتا است که با علم و حکمت و اراده و توان فراگیر ابدی و ازلی خویش توان غلبه بر این شرایط را دارد؟؟؟!!!
    آیامی دانیم هیچ آفریده ای را با توجه به ظرفیت ناچیز خود در مقایسه با ویژگیهای بی حد و مرز منحصر به خداوند توان غلبه بر شرایط تحقق معجزه هرگز و هیچگاه فراهم نمی گردد؟؟؟!!!
    ترویج امکان صدور همیشگی معجزه ی فراطبیعی بدست بندگان مقرب با ادعای پوچ وجود اذن عام همیشگی خداوند نزد این بندگان ترویج یک دروغ محض است و هیچ پایگاه قرآنی و عقلی ندارد.

  • چرا برخی دفاع از قرآن را مایه بد نامی می دانند
    ---
    آیا تا کنون هیچ دین شناسی از خود پرسیده است چرا و با چه دلیل و کدام منطق درست خدا پسندانه هرگاه مردم برای اطمینان از درستی دین داری و مذهب داری خود به ضرورت عرضه ی اعتقادات دینی و مذهبی خویش به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری قرآنی فراخوانده می شوند عده ای در لباس دین شناس با انگ و بهتان هم صدایی با معاویه و شمر و خوارج این فراخوان دفاع از قرآن را با عوام فریبی بدنام می سازند.

  • برای اثبات من در آوردیهای ساخته و پرداخته ی تخیلات ذهن بشر بنام دین و مذهب هیچ دلیلی از قرآن و عقل وجود ندارد.
    قرآن کریم برای دور نگه داشتن بشر از این گونه من در آوردیها هشدارهای فراوانی را به بشر داده و قرآن ثابت می کند که این هشدارها را همه ی پیامبران به بشر بازگو کرده اند.
    ---
    تعیین اعتقاد برای دین و مذهب منحصر به خداوند دانای مطلق و یکتای جهان هستی است و بشر حتی پیامبران که از آگاهی مستقل به حقایق جهان نهان محروم اند از جانب خود با دانش ناچیز خویش حق ندارند برای دین و مذهب اعتقاد آفرینی کنند.
    بنا بر آنچه که گفته شد فقط اعتقادهای قرآنی از جانب خداوند اند و از اعتبار دینی برخوردار هستند و این اعتقادها همگی سرشت نشین و با دلایل عقلی ساده قابل اثبات اند.
    این استدلال ثابت می کند که اعتقادهای فرا طبیعی غیر قرآنی و غیر قابل اثبات که به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) نسبت داده می شوند و با داده های محکم قرآن تضاد و تعارض دارند جعل و دروغ محض اند.

  • آن خدایی که دنیا را آفریده و رفته یک گوشه نشسته و دیگر قرار نیست برنامه ای برای نظام حکومتی و اجتماعی انسانها داشته باشد همان خدای یهود است که گفتند یدالله مغلوله.
    من از بیخ و بنیان به چنان خدایی کافرم.

  • خداوند قرار نگذاشته بشر با کمک حکومت فاضله بی اختیار و بی امتحان پاداش و مجازات ببیند
    ---
    قرآن تاکید می کند خداوند با آفریدن بشر و آگاه سازی او توسط پیامبران الهی به راه های سره و ناسره ی زندگی و بیان عواقب عقلی خوب برگزیدن سره ها و عواقب عقلی شوم بر گزیدن ناسره ها او را آزاد گذاشته هر چه را می خواهد با عقل و اراده ی خویش آزادانه برگزیند و خود با این گزینش سرنوشت دنیا و آخرت خود را رقم زند.
    در اصل فوق هیچ نشانه ای از تحمیل دین به بشر با زور حکومت وجود ندارد و خداوند با وجود عوامل تشکیل دهنده ی این اصل بشر را برای انتخاب آزاد گذاشته است.
    خداوند با بیان سره ها و ناسرهای زنگی توسط پیامبران به بشر در وحی خود قرار نگذاشته با کمک حکومت فاضله این آفریده را بی امتحان در آخرت پاداش یا مجازات دهد.
    در دین خدا هیچ فراخوان وحیانی به مؤمنان برای تلاش باهدف قبضه کردن حکومت وجود ندارد و لی در این وحی به مؤمنان توصیه و شرط شده است چنانچه حکومت به دست آنان رسید عدالت محوری و اجرای عدالت خدا پسندانه را در حکم رانی میان مردم پیشه کنند و در حکومت خود احکام وحیانی خداوند را در مواقع و موضوعات تعیین شده در این وحی حتما با رعایت امکان پذیر مقتضاهای عدالت بی کاستی و فزونی و بی افراط و تفریط به اجرا بگذارند.
    هر کس که ادعاهای فوق را انکار می کند باید با دلایل قطعی قرآنی و عقلی عکس و خلاف این ادعاها را بگونه ای انکار ناپذیر ، با دوری از فلسفه بافی بی دلیل ، به اثبات برساند.

  • خداوند قرار نگذاشته بشر با کمک حکومت فاضله بی اختیار و بی امتحان پاداش و مجازات ببیند
    ---
    قرآن تاکید می کند خداوند با آفریدن بشر و آگاه سازی او توسط پیامبران الهی به راه های سره و ناسره ی زندگی و بیان عواقب عقلی خوب برگزیدن سره ها و عواقب عقلی شوم بر گزیدن ناسره ها او را آزاد گذاشته هر چه را می خواهد با عقل و اراده ی خویش آزادانه برگزیند و خود با این گزینش سرنوشت دنیا و آخرت خود را رقم زند.
    در اصل فوق هیچ نشانه ای از تحمیل دین به بشر با زور حکومت وجود ندارد و خداوند با وجود عوامل تشکیل دهنده ی این اصل بشر را برای انتخاب آزاد گذاشته است.
    خداوند با بیان سره ها و ناسرهای زنگی توسط پیامبران به بشر در وحی خود قرار نگذاشته با کمک حکومت فاضله این آفریده را بی امتحان در آخرت پاداش یا مجازات دهد.
    در دین خدا هیچ فراخوان وحیانی به مؤمنان برای تلاش باهدف قبضه کردن حکومت وجود ندارد و لی در این وحی به مؤمنان توصیه و شرط شده است چنانچه حکومت به دست آنان رسید عدالت محوری و اجرای عدالت خدا پسندانه را در حکم رانی میان مردم پیشه کنند و در حکومت خود احکام وحیانی خداوند را در مواقع و موضوعات تعیین شده در این وحی حتما با رعایت امکان پذیر مقتضاهای عدالت بی کاستی و فزونی و بی افراط و تفریط به اجرا بگذارند.
    هر کس که ادعاهای فوق را انکار می کند باید با دلایل قطعی قرآنی و عقلی عکس و خلاف این ادعاها را بگونه ای انکار ناپذیر ، با دوری از فلسفه بافی بی دلیل ، به اثبات برساند.

  • چگونه می شود من در آوردی گرایی و خرافه گستری را دفاع از دین و مذهب نامید؟؟؟!!!
    ---
    چرا اکثریت ما شیعیان و حتی دین شناسان ما تا انتقادی از گرایشهای متضاد با قرآن و عقل دین داری و مذهب داری پیروان مذهب می شود با خرد گریزی بی هر گونه تأمل و تدبر سراسیمه با روی آوردن به مجملات قرآن در تضاد و تعارض با محکمات مفصل این کتاب آسمانی و با قیاسها و تمثیلهای باطل مخالف اصول منطقی آسمان به ریسمان می بافیم و به من در آوردی گرایی خود دامن می زمنیم تا بی پایه مدعی شویم به مذهب اهل بیت (ع) حمله شده است و بی هیچ دلیل استوار شعار وا مذهبا سر می دهیم و علیه منتقدان دلسوز و وفا دار به مذهب اهل بیت سیل تهمتها و افتراها و بهتان های دروغ و باطل را سرازیر می کنیم؟؟؟!!!
    چرا و با چه دلیل انکار ناپذیر ما با جهل و غفلت از حقایق حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی مذبوحانه تلاش می کنیم اصل مذهب تشیع را که از جانب اهل بیت پیامبر بر پایه های استوار محکمات قرآن و عقل بنا گردیده با روی آوردن به احادیث و روایات جعلی دروغ که با این محکمات تضاد و تعارض آشکار دارند بنفع دشمنان مذهب من در آوردی گرایی و خرافه گستری جلوه دهیم؟؟؟!!!
    چرا همیشه من در آوردی گرایی و خرافه گستری قرآن ستیز و خرد گریز را بی هیچ گونه ضبط و ربط علمی دفاع از دین خداوند و دفاع از مذهب حق اهل بیت می نامیم؟؟؟!!!
    آیا ما با اصرار بر گرایش کور کورانه به این گونه قرآن ستیزی و خرد گریزی به مذهب اهل بیت وفا داریم یا به این مذهب دانسته و ندانسته پیوسته خیانت می کنیم؟؟؟!!!
    چگونه و با کدام دلیل مستحکم قرآنی و عقلی علمی قطعی انکار ناپذیر می شود اصرار بر دفاع از من در آوردی سازی و خرافه گستری را دفاع از دین و مذهب نامید؟؟؟!!!
    رویه اصرار بر من در آوردی گرایی و خرافه گستری ما با فراخوان قرآن به خرد گرایی و تدبر عالمانه در دین داری و مذهب داری چه سنخیت و چه هماهنگی قابل اثبات می تواند داشته باشد؟؟؟!!!
    چگونه و با چه رو و با کدام دلایل قرآنی و عقلی قطعی انکار ناپذیر با این گونه دین داری و مذهب داری آمیخته با انبوه من در آوردیها وخرافات فردای قیامت در محضر خداوند دانای مطلق حساب گر و پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) پاسخگوی دین داری و مذهب داری خود خواهیم بود تا بتوانیم روسفیدی خود را با افتخار به رخ خلق الله در محشر بکشیم؟؟؟!!!
    آیا تصور می کنیم پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت (ع) در قیامت در محضر خداوند به من در آوردی گرایی و خرافه گستری ما که دین و مذهب را بدنام و منفور کرده اند خواهند بالید؟؟؟!!!
    چرا و برای دنبال کردن چه هدفی به جای پرداختن همیشگی به برجسته کردن جلوه های قرآنی و عقلی اهداف والای نهضت انسان ساز عظیم عاشورای حسینی پیوسته اصرار می کنیم این نهضت را آمیخته با انبوه من در آوردیها و خرافات به جهانیان عرضه کنیم؟؟؟!!!

  • یک زمانی مطمئن بودم وهابی هستی اما الان یقین دارم صهیونیست هستی. چون فقط یک صهیونیست است که می تواند همزمان هم وهابی باشد و هم سکولار و هم انجمن حجتیه ای. از همه ابزارها و همه راهها استفاده می کند تا هر کس که حرفی از قیام لله بزند را در هم بکوبد. حکومت دین را انکار کند، عزاداری سید الشهدا را خرافه بخواند، پیشوایا دین را مردگانی بداند که دیگر رفتند فراموش شدند و کاری هم از دستشان ساته نیست و همه اینها برای چه ؟

    فقط برای آنکه مبادا اندیشه انتقام و قیام لله برای تحقق هدفی که امام حسین علیه السلام برایش شهید شد یاد آوری شود و کسی جرات کند با حاکمیت سکولار جهانی یهود در بیفتد.

    جواب تک تک حرفهایت را از قرآن و روایات داده ام و البته دیگر یقین دارم که از بیخ اعتقادی به قرآن و نازل کننده اش نداری. و صرفا مثل طوطی کارت تکرار و تکرار و تکرار است.

    لعنت خدا بر تو

  • !

  • ?

  • هر کس به هر دلیل از لحظه هجرت رسول الله تا روز قیامت، لزوم تشکیل حکومت اسلامی و برپایی احکام شریعت و اقدام به اجرای حدود الهی و جهاد فی سبیل الله را - که مستلزم ایجاد حکومت است- انکار کند، رسما شمولیت دین اسلام را زیر سوال برده و انکار کرده است و چنین انکاری تفاوتی با کفر ندارد.

  • سخن بی دلیل خرد ستیزی است
    ---
    بی تردید خداوند خرد و حکمت مطلق از من و شما دانا تر و خرد گرا تر است ولی چرا او که به کاستیهای نوع بشر آگاه است اکثریت مطلق ده ها هزار پیامبر را به بر قراری و به دست گرفتن حکومت که بی تردید فساد زا است فرا نخواند؟؟؟!!!
    شما نخست تعریف جامع و مانع دین و شمولیت را بیان کنید و سپس لطف فرموده ویژگی شمولیت تجزیئی را با دلایل محکم قرآنی و عقلی برای اسلام و تمام ادیان الهی به اثبات برسانید.
    مطابق با داده های فراوانی از قرآن کریم سخنی که دلیل قاطع و برهان انکار ناپذیر آشکار ندارد خرد ستیزی محض است.

  • از نشانه های منافق این است که عمدا با قیافه حق به جانب چنان از باطل دفاع کند که حق مسلم به نظر برسد! در حالی که حرفهایش از بنیان غلط و ضد قرآن و عقل است.

    آخر ای دشمن خدا که یک روز وهابی هستی و یک روز سکولار و یک روز حجتیه ای!
    تو آیا یکبار هم شده خودت قرآن را بخوانی؟

    لقد ارسلنا رسلنا بالبينات و انزلنا معهم الكتاب و الميزان ليقوم الناس بالقسط ( سوره حدید آیه 25)

    قیام به قسط یعنی چه؟ یعنی نشستن و ورد خواندن؟ یعنی احکام شکیات و جنابت و غسل و طهارت؟

    هر کس ذره ای شعور داشته باشد می فهمد که قیام به قسط جز تاسیس حکومت معنایی ندارد. و جز با ایجاد قدرت سیاسی اساسا نمی شود قسط را برپا کرد.

    و این وظیفه همه رسولان الهی از اول تا آخر بوده است.
    اما حالا اینکه یک عده را مردم کشتند و یا به عده ای ایمان نیاوردند مقصر مردمند نه انبیا.


    البته فهمیدن این بدیهیات مشکل نیست. اما از آنجایی که شا سکولارهای ماموران موساد هستید و ماموریت دارید حاکمیت سکولار در جهان بر پا کنید و مانع ایجاد حاکمیت الهی شوید قطعا بدیهیات دینی و عقلی را انکار کرده و خواهید کرد.

  • إن شآء الله حکومت جهانی قرآنی عدالت گستر و عقل محور مهدی موعود امام زمان محمّد ابن الحسن عسکری(سلام الله علیه) به زودی در کره زمین استقرار خواهد یافت

  • --

  • 0000

  • ;;;

  • ---

  • عزت و توانمندی وپیروزی و شفاعت را تنها خداوند حکیم می بخشد
    ---
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
    « مَنْ كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِيعًا إِلَيْهِ يَصْعَدُ الْكَلِمُ الطَّيِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ يَرْفَعُهُ وَالَّذِينَ يَمْكُرُونَ السَّيِّئَاتِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِيدٌ وَمَكْرُ أُولَئِكَ هُوَ يَبُورُ » ﴿ آیه ۱۰ سوره فاطر ﴾ و « مَثَلُ الَّذِينَ كَفَرُوا بِرَبِّهِمْ أَعْمَالُهُمْ كَرَمَادٍ اشْتَدَّتْ بِهِ الرِّيحُ فِي يَوْمٍ عَاصِفٍ لَا يَقْدِرُونَ مِمَّا كَسَبُوا عَلَى شَيْءٍ ذَلِكَ هُوَ الضَّلَالُ الْبَعِيدُ ﴿ آیه ۱۸ سوره ابراهیم ﴾ و «... وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ » ﴿ آیه ۱۲۶ سوره آل عمران ﴾ و « مَنْ ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسِيُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ وَلَا يَئُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ﴿ آیه ۲۵۵ سوره بقره ﴾.
    خداوند که همه چیز را در جهان هستی بی کاستی در اختیار دارد و به تمامی حقایق کلیات و جزئیات همه چیز در این جهان آگاه است تنها به آفریدگانی عزت و قدرت و پیروزی و کرامت شفاعت می بخشد که با صداقت و خلوص و آگاهی فرمان بردار تمامی دستورات او بی کاستی و فزونی بو ده اند و هرگز با آگاهی به خود جرئت و جسارت افزایش و کاهش این دستورات بی نقص و عیب را نداده اند.
    اذن شفاعت کرامت الهی است که در زمان خاص در قیامت به بندگانی داده می شود تا با علم وحکمت خداوند بندگانی را در بر گیرد که با غفلت و نادانی بی اصرار ولجاجت گناهی را مرتکب شده اند.
    چون هیچ آفریده ای را توان شناخت حقایق گناهان بندگان نیست شفاعت کردن از بندگانی که توسط خداوند آگاه به همه چیز تعیین می گردند تنها با اذن و اجازه ی آفریدگار به بندگان برخوردار از کرامت شفاعت داده می شود ، تا ارزش صداقت و خلوص این بندگان در فرمان برداری از دستورات آفریدگار که در دنیا در معرض انکار خلایق بوده در حضور این خلایق در قیامت اثبات گردد و حسرت و پشیمانی بزرگ بی پایان این منکران را فرا اگیرد.
    بنا بر آن چه بیان گردید شفاعت هرگز بگونه ای مطلق در اختیار برخورداران از کرامت شفاعت نیست و با اذن خداوند در قیامت تنها شامل بندگانی می شود که خداوند با علم و حکمت خود شایستگی آنان را برای شفاعت شدن تشخیص می دهد.
    شفاعت هرگز افراد ناشایست را که باعمد و بی تفاوتی از دستورات خداوند سرپیچی می کرده اند شامل نمی شود.
    بد ترین و بزرگ ترین گناه که صاحب آن هرگز مشمول شفاعت و بخشودنی نمی شود از آن بندگانی است که به خود جرئت و جسارت داده در مخالفت گستاخانه با هشدارهای قرآنی خداوند بجای او از تخیلات ذهن ناقص خویش برای دین خدا احکام و اعتقادات ابتکار کنند و به این ابتکارات با شیفتگی به دانش ناچیز خود تقدس بخشند و خود و دیگران را پیوسته با هزینه های کلان و با توجیه های ناقص بشری و با غفلت از علم و حکمت خداوند و با نادیده گرفتن خشم خانمان بر افکن بی مانند خداوند به انجام این ابتکارات پایبند سازند.
    دانش ناچیز بشر حتی پیامبران که بتاکید خداوند در قرآن کریم و حکم عقل به زمان و مکان و همه ی ناتوانیها محدود است هرگز با علم بی کران ازلی و ابدی خداوند جهان هستی قابل مقایسه نیست که بشر به خود جرئت و جسارت دهد برای دین خدا و بنام دین خدا از ذهن خویش اعتقاد و مراسم و مناسک و شعایر ابتکار کند.
    اصرار بر نادیده گرفتن آثار فراگیر ازلی و ابدی اسماء الله حسنای خداوند در جهان آفرینش و در دین گزینی و اعتقاد گزینی دینی توسط بشر و جایگزین کردن توان ذهنی و جسمی بشری خود به جای توان مطلق و علم فراگیر ازلی و ابدی خداوند ، کفر به خداوند است ، و بی تردید کافر در قیامت در رحمت و بخشش خداوند هیچ جایگاهی ندارد.
    تنها با ایمان به توان مطلق خداوند و توکل به او با خود داری همیشگی از تجاوز به حد و مرزهای الهی در دین داری و مذهب داری می توان با همت و عزم راسخ و صبوری دشمنان از خدا بی خبر را سرکوب و منکوب کرد.

  • باز هم وهابی سکولار حجتیه ای آمد! اینبار گودرز را با شقایق عقد کرد و مثل خوارج از یک آیه قرآن نتیجه ای کاملا غلط و بی ربط گرقت برای تحمیل هدف باطل خودش.

    آیا دانش خداوند ناقص بود که که فرمود ما آتاکم الرسول فخذوه و ما نهاکم عنه فانتهوا؟
    آیا دانش خدا ناقص بود که فرمود لقد كان لكم فی رسول الله اسوه حسنه ؟
    آیا دانش خدا ناقص بود که فرمود و ماینطق عن الهوی ان هو الا وحی یوحی؟
    آیا خدا نمی دانست که علم پیامبرش هم در مقابل علم خدا محدود است؟ پس این حرفها چه بود؟
    شاید پیامبر هم با این منطق وهابی خیلی جاها را اشتباه کرده باشد! و چه بسا عمر بهتر از پیامبر دین را فهمیده باشد! مثل آنکه پیامبر به عقلش نرسید برای خود جانشین تعیین کند و اسلام را در گرداب مشکلات رها کرد اما عمر و بابکر دلسوز بودند و اشتباه پیامبر را تکرار نکردند!

    خیر. تو دروغ می گویی. هدف تو این است که بگویی هر آنچه شیعه انجام داده و می دهد من درآوردی و کفر و شرک است و مثلا اگر خدا بگوید باید حتی پشت پای سنگی که جای پای ابراهیم بوده سجده کنید و یا قبر همسر و فرزندش را هفت بار به همراه کعبه طواف کنید فقط به دلیل دلیل جایز است که در قرآ ن آمده و لابد دیگر تا قیام قیامت حتی اگر صرفا در ورودی حرم امام رضا علیه السلام را ببوسی مشرک شده ای! چون چنین چیزی در قرآن نیامده است.

    با این تفکر البته تشکیل حکومت اسلامی هم امری باطل است چون مثلا در قرآن هیچ حرفی در مورد برخورد با قاچاق مواد مخدر یا احکام بیمه و بانک و پزشکی جدید و... نیست و لهذا کسی حق ندارد در قرآن دنبال ریشه حرام یا حلال بودن این چیزها بگردد چون کسی حق ندارد رویه قرآن را بشناسد و بر اساس آن اجتهاد کند.


    پس باید چه کرد؟ مسلمانها بروند بخوابند. به آنها چه مربوط که در حکومت دخالت کنند، بروند همان مشغول احکام شکیات و سهویات و غسل و جنابت باشند و دینشان را هم ببندند تا به دسته آفتابه تا " دشمنان از خدا بی خبر را سرکوب و منکوب" کنند!
    در عوض بگذارند حکومت در دست سکولارها بماند.
    و دقیقا برای همین است که چند کامنت پایین تر خود تو مسلمانان را به عدم تشکیل حکومت فراخوانده ای!


    این همان جایی است که همه مکاتب ساخته یهود به هم می رسند . از وهابیت گرفته تا اومانیسم.

  • هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ
    ---
    « وَنَزَعْنَا مِنْ كُلِّ أُمَّةٍ شَهِيدًا فَقُلْنَا هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ فَعَلِمُوا أَنَّ الْحَقَّ لِلَّهِ وَضَلَّ عَنْهُمْ مَا كَانُوا يَفْتَرُونَ » ﴿ آیه ۷۵ سوره قصص ﴾.
    با چه دلیل قطعی غیر قابل انکار از قرآن و عقل و با چه حقی بشر به خود اجازه می دهد دانش ناچیز خود را که به زمان کوتاه و مکان معین محدود است با قیاسها و تشبیهات باطل جایگزین علم بی کران فراگیر ازلی و ابدی خداوند کند و از ذهن ناتوان خود که دست رسی به کمال حقایق کلی و جزیی هیچ شیئی را در این جهان ندارد بمانند مناسک و شعایر حج قرآنی الهی برای بندگان مقرب و بنام این بندگان مناسک و شعایر همانند مناسک و شعایر قرآنی ابتکار کند و این بندگان را دارنده ی تواناییهای فرا طبیعی خداگونه معرفی نماید و از ذهن ناتوان خویش به ابتکارات خود تقدس بخشد و خود و دیگران را با هزینه های کلان روز مره که برای جوامع مسلمان هیچ بازده مثبت و سازنده ی با دوام محسوس قابل اثبات ندارند به عمل به این ابتکارها پایبند سازد؟؟؟!!!

  • و آن وقت دانش محدود باید حکومت سکولار درست کند ! دستورات قرآن و انبیا یک چیزی بوده برای خودش ما که نمی فهمیم و علممان محدود است! پس همان برویم سکولار شویم.

  • پاسخ یک فحاش معروف که صفحات پایگاه روشنگری را با نجاستهای ذهن کثیف خود هر از گاهی آلوده می سازد.
    ---
    آهای فحاش مفتری!!! منظورت از کانالهای ماهواره ای همان کانالهای شیطان پرست شیطان یاری مزدور و کانلهای شیعه نماهای وحدت شکن مزدور پیرو استعمار انگلیس فرتوت است که برای ترویج من در آوردیها و خرافه گستری و بد نام ساختن اهل بیت پیامبر و مذهب مظلوم تشیع دست در دستان جنایت پیشه ی انگلیس و اسراییل و آمریکا و آل سعود گذاشته اند و با دلارهای کلانی که از این دشمنان قسم خورده دریافت می کنند از به کار گیری هر ترفندی در این راه برای فریب پیروان پاک دل نا آگاه مذهب و منفور ساختن آنان در جهان اسلام از تلاشهای خائنانه خود لحظه ای درنگ نمی کنند؟؟؟!!!
    در این که کیست که از مجملات قرآن در تضاد با آیات محکم و مفصل این کتاب آسمانی برای ترویج اباطیل عوام فریب خود و ارضای اربابان انگلیسی خویش در تفرقه افکنی باب میل انگلیس و اسرائیل میان مسلمانان ، کثیف ترین سوء استفاده ها را می کند نوشته های افترا آلود عوام فریب تو دلیل اظهر من الشمس را در خیانت و جنایت تو و پیروان و اربابانت در بر دارند.
    مسلمانان پارسای خدا پرست با یاری خداوند لحظه به لحظه همه ی حرکتهای کثیف خیانت بار شما را در همه جا زیر نظر دارند و در لحظه ی موعود حساب شایسته ی خائنان را کف دست خیانت پیشه ی آنان خواهند گذاشت.
    چرا هر گاه من در آوردی سازی و خرافه گستری متضاد با قرآن و عقل که ساخته و پرداخته ی دین فروشان مذهب فروش از خدا بی خبر اند رسوا می شوند با عوام فریبی به ترویج این ترهات و شعایر من در آوردی ذهن کثیف خود که برنامه های آنها را از جانب اربابان انگلیسی خویش برای بدنام کردن دین خدا و مذهب مظلوم اهل بیت و داغ نگه داشتن کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی دریافت کرده اید سراسیمه و با دستپاچگی بیشتر دامن می زنید؟؟؟!!!
    رسوایی جهانی دین فروشی و مذهب فروشی و عوام فریبی و سودا گری با حرمت و حیثیت اهل بیت مظلوم پیامبر را که برای چیره شدن بر اذهان نا آگاهان مذهب و دوشیدن آنان پیشه حرام خود کرده اید با انتقام خداوند انشاء الله نزدیک شده است؟؟؟!!!
    شما دقیقا آن روی سکه ی خون آلود گروهکهای داعش و القاعده هستید که جنایت کاران ضد بشر اسراییل و انگلیس و آمریکا برای از هم پاشاندن جهان اسلام وچپاول ثروتهای این جهان با کمک دلارهای نفتی دزدان خیانت پیشه از خاندان آل سعود در جهان اسلام ترویج می کنند.

  • هیچ جوابی که نداری! اما آیا خیال کرده ای می توانی پشت کلماتی مانند انگلیس و استعمار قایم شوی؟ آن کسی که با تشیع انگلیسی و خرافاتی مانند قمه زنی جنگید ما بوده ایم. نه تو و اربابان سعودی تو.
    آن چیزی که تو خرافه و شرک می نامی همان عزادارای اصیل شیعی و توسل و زیارات و نظایر آنها است که قبلا پاسخ گرفتی که تماما مطابق قرآن و سنت است.
    اهل بیت پیامبر با تعریف تو هم که همان عایشه و حفصه و پدرانشان هستند.
    دستتان بدجور رو شده. بگو اربابهایت کس دیگری را برای تبلیغ وهابیت در سایتهای شیعی پیدا کنند

  • سکوت دین شناسان در مقابل شبهات چه معنایی دارد؟؟؟!!!
    ---
    سکوت مطلق دین شناسان در مقابل این انتقادها و شبهات که علیه دین داری و مذهب داری مردم مطرح می شوند نشانه ی تصدیق صحت این شبهات است و نشانه ی نا توانی دین شناسان از پاسخ گویی و برپایی دلیل بر رد و ابطال این شبهات است.
    گناه کبیره این سکوت خطر آفرین توجیه ناپذیر با توجه به نیاز مبرم صدها میلیون از مردم متدین به روشنگری قرآنی علمی در زمینه ی شبهات که نبود آن این مردم را به گمراهی و سر در گمی دچار می کند بی تردید در قیامت دامن گیر دین شناسان خواهد شد.
    دین شناسان برای جلوگیری قرآنی علمی از انحرافات مردم در دین داری و مذهب داری و برای روشنگری مردم در زمینه ی این انحرافها وجوهات شرعی دریافت می کنند و این سکوت آنان را با مسولیت پاسخگویی سنگینی در قیامت رو به رو خواهد ساخت.

  • دین شناسان واقعی در مقابل شبهات سکوت نکرده و نخواهند کرد.
    اگر کور نباشی دهها سایت و صدها کانال پاسخگویی مستدل به تک تک این ادعاها و شبهات وجود دارد.
    اما امثال تو که کارشان شبهه پراکنی است اجازه نمی دهید مردم فرصت شنیدن هیچ پاسخی را بکنند و بلافاصله شبهه ای دیگر می سازید بی آنکه بپذیرید پاسخ شبهه قبل را دریافت کرده اید. هزاران روانشناس و جامعه شناس و فقیه صهونیست دارند با هم کار می کنند تا دقیقا همان شبهاتی را بشازند که نفس اماره طالب شنیدن آن است. و البته فرصت فکر کردن و پذیرش حق را هم از مردم می گیرند.
    دقیقا حکایت همان پدران یزیدیشان که در روز عاشورا مرتب دست بر دهان می کوبیند و طبل و سنج می زدند تا صدای شهید کربلا در غوغای صداها شنیده نشود.


    از منطق یهود جز این انتظار نمی رود. همه جا همینطور هستید. دوستانتان در آزانس جهانس اتمی هم هیچ گاه حاضر نشدند بپذیرند پالسخ سوالاتشان را از ایران دریافت کردهاند و هر بار ادعای جدیدذی راه انداختند.

  • پاسخ یک فحاش معروف که صفحات پایگاه روشنگری را با نجاستهای ذهن کثیف خود هر از گاهی آلوده می سازد.
    ---
    آهای فحاش مفتری!!! منظورت از کانالهای ماهواره ای همان کانالهای شیطان پرست شیطان یاری مزدور و کانلهای شیعه نماهای وحدت شکن مزدور پیرو استعمار انگلیس فرتوت است که برای ترویج من در آوردیها و خرافه گستری و بد نام ساختن اهل بیت پیامبر و مذهب مظلوم تشیع دست در دستان جنایت پیشه ی انگلیس و اسراییل و آمریکا و آل سعود گذاشته اند و با دلارهای کلانی که از این دشمنان قسم خورده دریافت می کنند از به کار گیری هر ترفندی در این راه برای فریب پیروان پاک دل نا آگاه مذهب و منفور ساختن آنان در جهان اسلام از تلاشهای خائنانه خود لحظه ای درنگ نمی کنند؟؟؟!!!
    در این که کیست که از مجملات قرآن در تضاد با آیات محکم و مفصل این کتاب آسمانی برای ترویج اباطیل عوام فریب خود و ارضای اربابان انگلیسی خویش در تفرقه افکنی باب میل انگلیس و اسرائیل میان مسلمانان ، کثیف ترین سوء استفاده ها را می کند نوشته های افترا آلود عوام فریب تو دلیل اظهر من الشمس را در خیانت و جنایت تو و پیروان و اربابانت در بر دارند.
    مسلمانان پارسای خدا پرست با یاری خداوند لحظه به لحظه همه ی حرکتهای کثیف خیانت بار شما را در همه جا زیر نظر دارند و در لحظه ی موعود حساب شایسته ی خائنان را کف دست خیانت پیشه ی آنان خواهند گذاشت.
    چرا هر گاه من در آوردی سازی و خرافه گستری متضاد با قرآن و عقل که ساخته و پرداخته ی دین فروشان مذهب فروش از خدا بی خبر اند رسوا می شوند با عوام فریبی به ترویج این ترهات و شعایر من در آوردی ذهن کثیف خود که برنامه های آنها را از جانب اربابان انگلیسی خویش برای بدنام کردن دین خدا و مذهب مظلوم اهل بیت و داغ نگه داشتن کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی دریافت کرده اید سراسیمه و با دستپاچگی بیشتر دامن می زنید؟؟؟!!!
    رسوایی جهانی دین فروشی و مذهب فروشی و عوام فریبی و سودا گری با حرمت و حیثیت اهل بیت مظلوم پیامبر را که برای چیره شدن بر اذهان نا آگاهان مذهب و دوشیدن آنان پیشه حرام خود کرده اید با انتقام خداوند انشاء الله نزدیک شده است؟؟؟!!!
    شما دقیقا آن روی سکه ی خون آلود گروهکهای داعش و القاعده هستید که جنایت کاران ضد بشر اسراییل و انگلیس و آمریکا برای از هم پاشاندن جهان اسلام وچپاول ثروتهای این جهان با کمک دلارهای نفتی دزدان خیانت پیشه از خاندان آل سعود در جهان اسلام ترویج می کنند.

  • مردم را از شناخت حقایق قرآنی وعقلی دین و مذهب محروم نسازیم
    ---
    بجای پرده گذاشتن بر شبهات رایج که علیه دین داری و مذهب داری فاقد پایگاه قرآنی و عقلی مردم گرفته می شوند ، دین شناسان را به انجام مهم ترین و ظیفه ی دینی و مذهبی خود یعنی روشنگری مردم و پاسخگویی مستدل و مستند علمی قرآنی و عقلی نسبت به این شبهات فرا بخوانید.

  • نظرات در هر زمینه ای از زندگی اگر اشکال علمی دینی دارند باید برای روشنگری و ارشاد صاحب نظر و مردم بلحاظ علمی و با محکمات قران و اصول منطقی نقد و تصحیح شوند.
    حذف این گونه نظرات و جلوگیری از آگاهی مردم و دین شناسان به محتوای آنها تجاوز به حق مردم در اگاهی به نیازهای زندگی است.
    محروم ساختن صاحب نظران از آگاهی به خطاها و اشتباهات خود که دیگران می توانند با نگرش قرانی و عقلی آنها را نقد و تصحیح کنند نیز تجاوز به حق آگاهی و ارشاد آنان است.
    حرمت و قدسیت بی مانند دین با حرمت افرادی که با تصور حرمت گزاری به آنان از نقد نظرات آنان جلوگیری می کنیم هرگز قابل مقایسه نیست.

  • نظر دین خدا به حکومت چیست؟
    ---
    دین مبین اسلام شرط دارد اگر چنانچه حکومت به دست مؤمنان به دین خدا افتاد در حکم رانی بر مردم همیشه عدالت خدا پسندانه را پیشه کنند.
    اسلام که دین خداوند آگاه به همه ی حقایق جهان هستی است و خداوند می داند حکومت بشر جایز الخطا که ظرفیت ذهنی و اندیشه های ناچیز دارد ناگزیر چه فسادهایی را به بار می آورد ؛ مؤمنان را ابتدا به ساکن هرگز به تلاش برای رفتن دنبال برقراری حکومت فرا نخوانده و تشویق نکرده است.

  • همان وهابی کثیف که مدتها وقت خود را به مبارزه با اعتقادات شیعه صرف کرد حالا یکبار دیگر آمد تا نشان دهد با آلبانی نشینها همسو و هم نظر است! کاملا اتفاقی! و البته اینبار به صورت بر عکس و با دیدگاه کاملا انجمن حجتیه ای! حداقل عقلش نمی رسد که سبک نوشتنش را تغییر دهد که اینقدر تابلو نباشد.

    اما برای خرد کردن این فرد بی سواد همین بس که بدانیم اصلا بدون ایجاد حکومت اسلامی اجرای هیچ یک از احکام اجتماعی اسلام از سیاده ترین احکام وقف قضا گرفته تا جهاد ممکن نیست.
    لابد خدا خودش شعور نداشته و نمی دانسته حکومت بشر جایز الخطا که ظرفیت ذهنی و اندیشه های ناچیز دارد ناگزیر چه فسادهایی را به بار می آورد! و یا اینکه قرآن و احکام آن تاریخ مصرفش تا زمان حضور رسول الله است و بعد از آن تاریخ مصرفش تمام شده است! و حالا دیگر بهتر است همان بشر جایز الخطا اینبار به صورت سکولار حکومت ایجاد کند!

  • اجبار برای اجرای احکام عبادی دین را این آیه: « لَا إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَدْ تَبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ...» ﴿ آیه ۲۵۶ سوره بقره ﴾ نفی می کند و اجرای عادلانه ی احکام اجتماعی دین مطابق با رهنمودهای قرآن مشروط به وجود حکومت مؤمنان به دین است و در این رهنمودها و حتی در سنت و سیرت مستند و معتبر پیامبران معنای فراخوان مؤمنان به تلاش برای قبضه کردن حکومت وجود ندارد.

  • چرا با کج روی بر دشمنی بادین و مذهب اصرار می ورزیم
    ---
    دانش ناچیز ذهن بشر که به همه ی ناتوانیها محدود است در مقایسه با علم بی کران خداوند ، به بشر حق و اختیار نمی دهد بجای خداوند برای دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر از ذهن کم ظرفیت خویش اعتقاد و مراسم و مناسک و شعایر ابتکار کند و به این ابتکارها با تخیل و قیاسها و تشبیهات ناقص ذهن خود تقدس ببخشد و خود را به پایبندی و عمل به ابتکارهای خویش وادار سازد.
    این گونه ابتکارها که دخالت آشکار بشر در امور منحصر به خداوند است بزرگ ترین گناه نابخشودنی است که دخالت کننده را در قیامت به عذاب الهی شدید ابدی پایان ناپذیر دچار می کند.
    این دخالت جایی برای تردید باقی نمی کذارد که رها کردن پیروان مذهب اهل بیت و سایر مسلمانان در گرداب انبوه من در آوردیها و کج رویهای بشری متضاد با حقایق قرآنی و عقلی که به دین و مذهب افزوده شده اند بدون انجام روشنگری و ارشاد لازم و بدون بیان حقایق حد و مرزها و بایدها و نبایدهای روش دین داری و مذهب داری که خداوند در قرآن تعیین کرده است دانسته و ندانسته دشمنی با دین خداوند یکتا و دشمنی با رسالت الهی پیامبر (ص) و دشمنی با مذهب حق اهل بیت پیامبر (ع) است.

  • پاسخ یک فحاش معروف که صفحات پایگاه روشنگری را با نجاستهای ذهن کثیف خود هر از گاهی آلوده می سازد.
    ---
    آهای فحاش مفتری!!! منظورت از کانالهای ماهواره ای همان کانالهای شیطان پرست شیطان یاری مزدور و کانلهای شیعه نماهای وحدت شکن مزدور پیرو استعمار انگلیس فرتوت است که برای ترویج من در آوردیها و خرافه گستری و بد نام ساختن اهل بیت پیامبر و مذهب مظلوم تشیع دست در دستان جنایت پیشه ی انگلیس و اسراییل و آمریکا و آل سعود گذاشته اند و با دلارهای کلانی که از این دشمنان قسم خورده دریافت می کنند از به کار گیری هر ترفندی در این راه برای فریب پیروان پاک دل نا آگاه مذهب و منفور ساختن آنان در جهان اسلام از تلاشهای خائنانه خود لحظه ای درنگ نمی کنند؟؟؟!!!
    در این که کیست که از مجملات قرآن در تضاد با آیات محکم و مفصل این کتاب آسمانی برای ترویج اباطیل عوام فریب خود و ارضای اربابان انگلیسی خویش در تفرقه افکنی باب میل انگلیس و اسرائیل میان مسلمانان ، کثیف ترین سوء استفاده ها را می کند نوشته های افترا آلود عوام فریب تو دلیل اظهر من الشمس را در خیانت و جنایت تو و پیروان و اربابانت در بر دارند.
    مسلمانان پارسای خدا پرست با یاری خداوند لحظه به لحظه همه ی حرکتهای کثیف خیانت بار شما را در همه جا زیر نظر دارند و در لحظه ی موعود حساب شایسته ی خائنان را کف دست خیانت پیشه ی آنان خواهند گذاشت.
    چرا هر گاه من در آوردی سازی و خرافه گستری متضاد با قرآن و عقل که ساخته و پرداخته ی دین فروشان مذهب فروش از خدا بی خبر اند رسوا می شوند با عوام فریبی به ترویج این ترهات و شعایر من در آوردی ذهن کثیف خود که برنامه های آنها را از جانب اربابان انگلیسی خویش برای بدنام کردن دین خدا و مذهب مظلوم اهل بیت و داغ نگه داشتن کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی دریافت کرده اید سراسیمه و با دستپاچگی بیشتر دامن می زنید؟؟؟!!!
    رسوایی جهانی دین فروشی و مذهب فروشی و عوام فریبی و سودا گری با حرمت و حیثیت اهل بیت مظلوم پیامبر را که برای چیره شدن بر اذهان نا آگاهان مذهب و دوشیدن آنان پیشه حرام خود کرده اید با انتقام خداوند انشاء الله نزدیک شده است؟؟؟!!!
    شما دقیقا آن روی سکه ی خون آلود گروهکهای داعش و القاعده هستید که جنایت کاران ضد بشر اسراییل و انگلیس و آمریکا برای از هم پاشاندن جهان اسلام وچپاول ثروتهای این جهان با کمک دلارهای نفتی دزدان خیانت پیشه از خاندان آل سعود در جهان اسلام ترویج می کنند.

  • بشر جایز الخطا نیست؛ جایز الخطا یعنی اجازه دارد خطا کند؛ بشر ممکن الخطا است یعنی ممکن است خطا کند؛ ما اجازه نداریم خطا کنیم
    اگر تو راست میگی که نمیگی؛
    پس چرا پیغمبر خدا حکومت تشکیل داد؟ یقیناً به خاطر اینکه اسلام را در جامعه پایه ریزی کند و قوانین إلهی را برپا بدارد
    و همینطور امیرمومنان علی ابن ابیطالب(سلام الله علیه)؛گرچه خبیثان منافقی چون عمر خطاب و ابوبکر و عثمان اموی و عایشه و حفصه و امثالهم(لعنة الله علیهم اجمعین)نگذاشتند بلافاصله پس از پیغمبر خدا حکومت اسلامی نصیب امیرمومنان علی ابن ابیطالب(سلام الله علیه) بشود و با حکومت ائمه هدی(سلام الله علیهم اجمعین)هم بنای مخالفت گذاشتند و آنان را از حقشان منع کردند تا حکمت خداوند بر غیبت امام عصر(سلام الله علیه)تعلق گرفت
    اینکه آقای خمینی در ایران انقلاب کرد قصدش امر به معروف و نهی از منکر بود و اینکه زمینه سازی برای ظهور امام زمان را در نظر داشت تا پیش از ظهور شیعیان پایگاه و قدرت داشته باشد
    و إن شآء الله به زودی هم آقایمان امام زمان مَهدی موعود محمّد ابن الحسن العسکری(سلام الله علیه) به کوری چشم کسانی چون تو انقلاب جهانی خواهد کرد و حکومت گسترده عدل إلهی را در زمین برپا خواهد نمود بر اساس اسلام
    تو که میگویی اسلام مومنان را تشویق به ایجاد حکومت نکرده یعنی میگویی مومنان بنشینند تا کافران و غیرمسلمانان بر آنها مسلّط بشوند و حدود إلهی در زمین تعطیل بشود
    حرفت عین لیبرالها و سکولارهاست
    گرچه انقلاب اسلامی ایران که بعنوان حکومت شیعی مطرح است نتوانسته آنطور که باید اسلام را به مردم معرّفی کند و در جامعه پیاده کند ولی بودنش بِه از نبودنش است و جلوی بسیاری از گناهان علنی را گرفته و مسلمانان جهان را بیدار کرده و زمینه سازی کرده برای ظهور مَهدی موعود

  • آهای تو که تخلصت را در پایگاه روشن گری با « کشور دلیران » معرفی می کنی!!! تا دیروز در افاضات دینی خود هیچ نامی از اسلام و پیامبر نمی بردی چه شده برای گمراه کردن مرم نا آگاه با آوردن این نامهای مقدس خودت را سینه چاک اسلام جا می زنی و می خواهی با این عوام فریبی مردم پاک دل نا آگاه را به فلسفه بافیهای پوچ ریا کارانه بی دلیل خودت جذب کنی؟؟؟!!!

  • بنشین سر جات تو؛
    من همیشه از اسلام و پیغمبر و قرآن تا دَم مرگ دفاع خواهم کرد الحمدللّه و به توفیق حق متعال و یاری او
    آنچیزی که نوشتم درباره آنچه می پسندی برای دیگران هم بپسند و آنچه نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
    برای کسانی بود که معتقد به اسلام نیستند و حتی بعضی در این سایت فحاشی های رکیک به اسلام میکنند
    و تشخیص پوچ بودن یا نبودنش از توان تو خارج است
    و تو خدا نیستی که بخواهی درباره نیّت کسی قضاوت کنی

  • کتمان حقایق حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی از مردم گناه کبیره ی نابخشودنی است و کتمان کننده را بحکم قرآن مشمول خشم و لعن و نفرین خداوند قهار می سازد.

  • خداوندا ما را از بدبینی و بدگمانی و بد گویی نسبت به هم نوعان خود مصون نگه دار
    ---
    پیامبران برای قبضه کردن حکومت مبعوث نگردیده اند بلکه پیامبر اسلام پس از قوت و قدرت گرفتن رسالت پیامبری چون شخص شایسته تر دیگری برای بر پایی حکومت و گسترش عدالت وجود نداشت ایشان بعنوان اصلح ترین فرد با اذن خداوند و باکمک و مشورت یاران سازمان دهی امور دنیوی مسلمانان را رهبری کردند.
    چون خداوند به حقایق مآلات حکومتهای بشری آگاهی کامل دارد آیات قرآن برقراری حکومت را به مسلمانان بعنوان واجب تحمیل نکرده است.

  • اتفاقا بر عکس، خدا فرمود نه تنها باید از هم نوعان خود بدبین باشید بلکه باید صریحا نسبت به آنهایی که راه شیطان را می روند اعلام برائت کنید.
    سوره ممتحنه آیه 4
    «قد کانت لکم اسوة حسنة فی ابرهیم والذین معه اذ قالوا لقومهم انا برءؤا منکم ومما تعبدون من دون الله کفرنا بکم و بدا بیننا و بینکم العدوة والبغضاء ابدا حتی تؤمنوا بالله وحده...»
    «قطعا برای شما در (پیروی از) ابراهیم و کسانی که با اویند سرمشقی نیکوست آنگاه که به قوم خود گفتند ما از شما و از آنچه به جای خدا می‌پرستید بیزاریم به شما کفر می‌ورزیم و میان ما و شما دشمنی و کینه همیشگی پدیدار شده تا وقتی که فقط به خدا ایمان آورید...»

    پیامبران برای قبضه کردن حکومت مبعوث نشدند! و لابد برای آن مبعوث شدند که مردم مثلا در مستراح با آفتابه سه بار آنجایشان آب بریزند و یا بدانند کعبه را باید 7 بار دور زد و نه 8 بار و یا مثلا نماز مغرب را 4 رکعت نخوانند! این بوده است کل هدف بعثت انبیا.
    و لابد هم قرار بوده قوانینی مانند جهاد و وقف و قضا و زکات و خمس و ... هم صرفا برای پیشنهاد وجود داشته باشد و اصلا نیست انبیا برای آنها کاری انجام دهند چون اینکارها نیاز به تشکیل حکومت دارد!

    دقیقا دارید همان تفکر فاسد پولسی که می گوید کار قیصر را به قیصر واگذار کن را در نوشته های این وهابی سابق و حجتیه ای امروز خوب می بینید. مهم این است که سکولار بشود. مهم این است که خدا بر بر بشر حکومت نکند! چرا از نظر این خدا حقی برای ربوبیت ندارد! اما انسانها می توانند به راحتی بر هم حکومت کنند و مسلمانها هم لازم نیست بیخود در این کارها دخالت کنند!

    در جایی هم که خدا از سمت قانونگذاری عزل شده و حقی برای حکومت نداشته باشد به طور طبیعی تشکیل حکومت دینی واحب نخواهد بود.
    کفر هم معنی دیگر ندارد.

  • پاسخ یک فحاش معروف که صفحات پایگاه روشنگری را با نجاستهای ذهن کثیف خود هر از گاهی آلوده می سازد.
    ---
    آهای فحاش مفتری!!! منظورت از کانالهای ماهواره ای همان کانالهای شیطان پرست شیطان یاری مزدور و کانلهای شیعه نماهای وحدت شکن مزدور پیرو استعمار انگلیس فرتوت است که برای ترویج من در آوردیها و خرافه گستری و بد نام ساختن اهل بیت پیامبر و مذهب مظلوم تشیع دست در دستان جنایت پیشه ی انگلیس و اسراییل و آمریکا و آل سعود گذاشته اند و با دلارهای کلانی که از این دشمنان قسم خورده دریافت می کنند از به کار گیری هر ترفندی در این راه برای فریب پیروان پاک دل نا آگاه مذهب و منفور ساختن آنان در جهان اسلام از تلاشهای خائنانه خود لحظه ای درنگ نمی کنند؟؟؟!!!
    در این که کیست که از مجملات قرآن در تضاد با آیات محکم و مفصل این کتاب آسمانی برای ترویج اباطیل عوام فریب خود و ارضای اربابان انگلیسی خویش در تفرقه افکنی باب میل انگلیس و اسرائیل میان مسلمانان ، کثیف ترین سوء استفاده ها را می کند نوشته های افترا آلود عوام فریب تو دلیل اظهر من الشمس را در خیانت و جنایت تو و پیروان و اربابانت در بر دارند.
    مسلمانان پارسای خدا پرست با یاری خداوند لحظه به لحظه همه ی حرکتهای کثیف خیانت بار شما را در همه جا زیر نظر دارند و در لحظه ی موعود حساب شایسته ی خائنان را کف دست خیانت پیشه ی آنان خواهند گذاشت.
    چرا هر گاه من در آوردی سازی و خرافه گستری متضاد با قرآن و عقل که ساخته و پرداخته ی دین فروشان مذهب فروش از خدا بی خبر اند رسوا می شوند با عوام فریبی به ترویج این ترهات و شعایر من در آوردی ذهن کثیف خود که برنامه های آنها را از جانب اربابان انگلیسی خویش برای بدنام کردن دین خدا و مذهب مظلوم اهل بیت و داغ نگه داشتن کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی دریافت کرده اید سراسیمه و با دستپاچگی بیشتر دامن می زنید؟؟؟!!!
    رسوایی جهانی دین فروشی و مذهب فروشی و عوام فریبی و سودا گری با حرمت و حیثیت اهل بیت مظلوم پیامبر را که برای چیره شدن بر اذهان نا آگاهان مذهب و دوشیدن آنان پیشه حرام خود کرده اید با انتقام خداوند انشاء الله نزدیک شده است؟؟؟!!!
    شما دقیقا آن روی سکه ی خون آلود گروهکهای داعش و القاعده هستید که جنایت کاران ضد بشر اسراییل و انگلیس و آمریکا برای از هم پاشاندن جهان اسلام وچپاول ثروتهای این جهان با کمک دلارهای نفتی دزدان خیانت پیشه از خاندان آل سعود در جهان اسلام ترویج می کنند.

  • هیچ جوابی که نداری! اما آیا خیال کرده ای می توانی پشت کلماتی مانند انگلیس و استعمار قایم شوی؟ آن کسی که با تشیع انگلیسی و خرافاتی مانند قمه زنی جنگید ما بوده ایم. نه تو و اربابان سعودی تو.
    آن چیزی که تو خرافه و شرک می نامی همان عزادارای اصیل شیعی و توسل و زیارات و نظایر آنها است که قبلا پاسخ گرفتی که تماما مطابق قرآن و سنت است.
    اهل بیت پیامبر با تعریف تو هم که همان عایشه و حفصه و پدرانشان هستند.
    دستتان بدجور رو شده. بگو اربابهایت کس دیگری را برای تبلیغ وهابیت در سایتهای شیعی پیدا کنند

  • چرا با کج روی بر دشمنی بادین و مذهب اصرار می ورزیم
    ---
    دانش ناچیز ذهن بشر که به همه ی ناتوانیها محدود است در مقایسه با علم بی کران خداوند ، به بشر حق و اختیار نمی دهد بجای خداوند برای دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر از ذهن کم ظرفیت خویش اعتقاد و مراسم و مناسک و شعایر ابتکار کند و به این ابتکارها با تخیل و قیاسها و تشبیهات ناقص ذهن خود تقدس ببخشد و خود را به پایبندی و عمل به ابتکارهای خویش وادار سازد.
    این گونه ابتکارها که دخالت آشکار بشر در امور منحصر به خداوند است بزرگ ترین گناه نابخشودنی است که دخالت کننده را در قیامت به عذاب الهی شدید ابدی پایان ناپذیر دچار می کند.
    این دخالت جایی برای تردید باقی نمی کذارد که رها کردن پیروان مذهب اهل بیت و سایر مسلمانان در گرداب انبوه من در آوردیها و کج رویهای بشری متضاد با حقایق قرآنی و عقلی که به دین و مذهب افزوده شده اند بدون انجام روشنگری و ارشاد لازم و بدون بیان حقایق حد و مرزها و بایدها و نبایدهای روش دین داری و مذهب داری که خداوند در قرآن تعیین کرده است دانسته و ندانسته دشمنی با دین خداوند یکتا و دشمنی با رسالت الهی پیامبر (ص) و دشمنی با مذهب حق اهل بیت پیامبر (ع) است.