رحیم پور ازغدی | نگویید شیعه ایم!


گزیده ای از سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی


+ 
28

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دین شناس نماها خداوند را نیز پیرو معاویه و شمر و خوارج می دانند
    ---
    دین شناس نماهایی که فراخوان مردم به ضرورت و رعایت توجه به حد و مرزهای قرآن در دین داری و مذهب داری را پیروی از گمراهان پلیدی همچون معاویه و شمر و خوارج می نامند حتما تاکید خداوند در این آیات قرآنی:«... فَذَكِّرْ بِالْقُرْآنِ مَنْ يَخَافُ وَعِيدِ » ﴿ آیه ۴۵ سوره ق ﴾ و « أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَى قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا » ﴿ آیه ۲۴ سوره محمد ﴾ و « وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِنْ مُدَّكِرٍ » ﴿ آیه۴۰ سوره قمر﴾ و «إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ... »﴿ آیه ۹ سوره اسراء ﴾ به ضرورت توجه به قرآن را والعیاذ بالله پیروی خداوند اند از معایه و شمر و خوارج تفسیر می کنند؟؟؟!!!
    دقت کنید دین شناس نماهای دین فروش و مذهب فروش برای داغ نگه داشتن تنور کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خود و برای ترویج من در آوردیها و خرافات بنام دین و مذهب و فریب افکار عمومی چه جنایتهای بزرگی علیه خدا و رسول و اهل بیت و قرآن که مرتکب نمی شوند؟؟؟!!!
    این از خدا بی خبران برای پر کردن جیبهای خود و خام و خواب کردن میلیونها از پیروان پاک دل مذهب پیوسته مزدوران دین فروش خود را از مداح و روضه خوان و واعظ و منبری را با تکیه به احادیث و روایات جعلی و دروغ و داستانهای تخیلی متضاد با قرآن و عقل با سوء استفاده از همه ی رسانه ها به من در آوردی سازی و خرافه گستری و ابتکار شعایر و مناسک و مراسم من در آوردی بنام دین و مذهب و اهل بیت وا می دارند و با این جنایت دین و مذهب و اهل بیت را بد نام می کنند.
    در فرهنگ این دنیا پرستان هیچ چیزی از ضرورت ایثار جان و مال در راه دفاع از دین قرآنی خداوند و در راه دفاع از قرآن و مذهب توحیدی اصیل اهل بیت پیامبر و در راه تعالی و پیشبرد معنوی و مادی خرد گرای جامعه وجود ندارد.
    این از خدا بی خبران شیاد بنفع اربابان استعمار گر چپاول گر و طاغوتان و برای پر گردن جیب خود همواره با جعل و دروغ و دغل با احادیث ساختگی متضاد با حد و مرزهای قرآنی مذبوحانه تلاش کرده و تلاش می کنند دین و مذهب ساخته و پرداخته من در آوردیها و خرافات ذهن کثیف دنیا پرستان بشر را جایگزین مذهب قرآنی اهل بیت پیامبر کنند و جعلیات ساخته و پرداخته ی ذهن منحرف خود را ابزار خواب و خام نگه داشتن مردم قرار دهند و با انگ و ترفند و بهتان حد و مرزها و بایدها و نبایدهای دین داری قرآنی را که آنان را رسوا می سازند از مردم پنهان نگه دارند یا این حد و مرزها را نزد مردم بدنام کنند.

  • جناب ازغدی عزیز مراقب باشید از حب پیش شیعه نمایان حرفی نزنید چون در گام اول و در خفا مورد تهمت و افترا های ناروا و برچسب های غیر اخلاقی قرار میدهند و در جلوت هم به معروف حب الدنیا که شامل حب آدمیزاد هم میشه و راس کل الخطیئه است ارجاع!!!
    البته باز خوبه شما آقا هستید ...

  • امام رضا(ع) در خراسان ظاهرا ولیعهد مامون بود. جمعی از شیعیان برای دیدار آن حضرت به خراسان آمدند، ولی آن حضرت اجازه نمی‌داد. آنها دو ماه پی در پی روزی دو بار به در خانه آن حضرت آمده و اجازه ورود می‌طلبیدند. امام هم می‌فرمود: من فعلا اشتغال دارم و به آنان اجازه ورود نمی‌داد. سرانجام آنان به دربان گفتند: از جانب ما به امام عرض کن: ما از شیعیان شما هستیم و از بلاد دور آمده‌ایم و مکرر اجازه خواسته‌ایم و جواب منفی داده‌اید. اگر بدون ملاقات با شما به وطن بازگردیم نزد مردم شرمنده و سرافکنده خواهیم شد. دربان پیام آنان را به امام ابلاغ کرد و امام فرمود: به آنان اجازه ورود بده. آنان به محضر حضرت رسیدند و پس از احوالپرسی عرض کردند: ای پسر رسول خدا، چه شده که ما به این بی‌مهری و خفت و خواری افتاده‌ایم و پس از آن همه بی‌اعتنایی و عدم اجازه شما، دیگر برای ما آبرویی نمانده، علت آن چیست؟ امام رضا(ع) فرمود: این آیه را بخوانید: و ما اصابکم من مصیبه فبما کسبت ایدیکم و یعفو عن کثیر. هر مصیبتی که به شما می‌رسد به خاطر اعمالی است که انجام داده‌اید و بسیاری را نیز عفو می‌کند. (شوری- 30) آنان عرض کردند چرا نسبت به ما بی‌اعتنا هستید؟ امام رضا(ع) فرمود: برای آنکه شما ادعا می‌کنید که از شیعیان امیرمومنان علی(ع) هستید ولی در بیشتر اعمال با دستورهای آن حضرت مخالفت می‌نمایید... و در انجام فرایض کوتاهی می‌کنید و در رعایت حقوق برادران سستی می‌کنید، اگر شما به جای شیعه بگویید ما از دوستان اولیای خدا و دشمن دشمنان آنان هستیم شما را در این قول رد نمی‌کنم، ولی شما ادعای مقام ارجمند (شیعه) می‌کنید، اما ادعای شما با اعمال شما سازگار نیست، شما راه هلاکت را می‌پیمایید، مگر اینکه با توبه و انابه ضایعات گذشته خود را جبران کنید. آنان گفتند: ما استغفار و توبه می‌کنیم، و از این پس خود را دوستان شما و دشمن دشمنان شما می‌دانیم. امام رضا(ع) فرمود: آفرین بر شما ای برادران و دوستان من! آنگاه امام از آنان احترام شایان کرد و آنان را نزد خود نشانید و سپس به دربان خود فرمود: چند بار از ورود آنان جلوگیری کردی؟ او عرض کرد: شصت بار. امام به او فرمود: شصت بار نزد آنان بیا و به آنان سلام کن و سلام مرا به آنان برسان، خداوند به خاطر استغفار و توبه آنان را آمرزید و آنان و بستگان آنان را به خاطر دوستی‌شان با ما مشمول کرامت و لطف خاص قرار داد، و به آنان از غذاها و اموال زیاد بده و گرفتاری آنان را بر طرف نما. بحارالانوار، ج 68، ص 158 و 159

  • شیعه یعنی پیرو همانند ابالفضل العباس و سلمان فارسی که پیروی حقیقی امیرمومنان علی ابن ابیطالب(سلام الله علیه)بودند و به قول آیت الله بهجت: ما کجا و سلمان فارسی کجا؟
    گرچه ما عقاید شیعی را داریم یعنی به توحید و نبوت و معاد و عدل إلهی و امامت به آن معنا که مدّ نظر قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)بوده معتقدیم گرچه در همین هم جای شک است و بعضی از ما آنطور نیستیم
    ولی در گفتار و کردار آنطور که باید قرآن و رسول خدا و فاطمه زهرا و دوازده امام هدایتگر(علیهم السلام)را سرمشق قرار نداده ایم و نمیتوانیم خود را همچون سلمان قلمداد کنیم