حسن عباسی: آمار زنازادگی در ایران!!


به حلال زادگیتان افتخار کنید


+ 
85

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جواد 98/8/21 ساعت 00:01

    جعفر کذاب پسر امام هادی بوده پس نعوذبالله حرام زاده بوده ؟جمع کنید کاسه کوزتون رو .

  • اتفاقا بر خلاف گفته های آقای عباسی مردم آن کشوری مورد نظر ایشان لزوما حرامزاده نیستند. چون در آن کشور حرامزادگی لزوم تولد خارج از چارچوپ ازدواج سنتی نیست بلکه اگر فرزندی با رضایت طرفین حاصل شوند و والدین مسوولیت قانونی آن را بپذیرند با آن مشکلی ندارند.


    داستان دوستتی که بریده شد
    از داستان راستان شهید مطهری را با هم می خوانیم:

    او به نام «رفیق امام صادق» معروف شده بود، ولی در آن روز که مثل همیشه با یکدیگر بودند و با هم داخل بازار کفشدوزها شدند آیا کسی گمان می کرد که پیش از آنکه آنها از بازار بیرون بیایند رشته دوستی شان برای همیشه بریده شود؟!
    در آن روز او مانند همیشه همراه امام بود و با هم داخل بازار کفشدوزها شدند. غلام سیاه پوستش هم در آن روز با او بود و از پشت سرش حرکت می کرد. در وسط بازار ناگهان به شت سر نگاه کرد، غلام را ندید. بعد از چند قدم دیگر دو مرتبه سر را به عقب برگرداند، باز هم غلام را ندید. سومین بار به پشت سر نگاه کرد، هنوز هم از غلام - که سرگرم تماشای اطراف شده و از ارباب خود دور افتاده بود - خبری نبود. برای مرتبه چهارم که سر خود را به عقب برگرداند غلام را دید، با خشم به وی گفت:
    «مادر فلان! کجا بودی؟» تا این جمله از دهانش خارج شد، امام صادق به علامت تعجب ست خود را بلند کرد و محکم به پیشانی خویش زد و فرمود:
    «سبحان الله! به مادرش دشنام می دهی؟! به مادرش نسبت کار ناروا می دهی؟! من خیال می کردم تو مردی با تقوا و پرهیزگاری. معلومم شد در تو ورع و تقوایی وجود ندارد.»
    - یابن رسول الله! این غلام اصلا سندی است و مادرش هم از اهل سند است. خودت می دانی که آنها مسلمان نیستند. مادر این غلام یک زن مسلمان نبوده که من به او تهمت نا روا زده باشم.
    - مادرش کافر بوده که بوده. هر قومی سنتی و قانونی در امر ازدواج دارند. وقتی طبق همان سنت و قانون رفتار کنند عملشان زنا نیست و فرزندانشان زنازاده محسوب نمی شوند.

    امام بعد از این بیان به او فرمود: «دیگر از من دور شو.»

    بعد از آن، دیگر کسی ندید که امام صادق با او راه برود، تا مرگ بین آنها جدایی کامل انداخت(1).

    1 - کافی، جلد 2، باب البذاء، صفحه 324، و وسائل، جلد 2، صفحه 477





    در عوض با تعریف حرامزادگی در اسلام بسیاری از مردم ایران حتی اگر به ظاهر در چارچوپ ازدواج متولد شده باشند اما در حقیقت حرامزاده اند ( هر چند از نظر حقوقی به این مساله نمی پردازیم)
    اسلام می گوید اگر در لحظه عقد طرفین نیت عقد نداشته باشد و مثلا مرد نیت دادن مهریه یا نفقه یا نداشته باشد ازدواج شرعا درست نیست. ( حالا خودتان با نگاهی به مهریه های باور نکردنی ببینید کدام یک از آن دامادهای کذایی نیت دادن مهریه را داشته اند و یا وقتی جوان بیکار ازدواج می کند چطور می تواند نیت دادن نفقه را بکند؟)
    اسلام می گوید با شغل حرام و مال حرام ازدواج کردن اصل ازد.اج را زیر سوال می برد ( برای همین امام علی علیه السلام فرمود بیت المال را از اموالتان بیرون می کشم حتی اگر کابین زنان کرده باشید و با آن کنیز خریده باشید). آیا مردمی که با انواع راههای پارتی بازی و دزی و رباخواری و.. پولی به دست آورده و ازدواج می کنند فرزندشان می تواند حلال زاده باشد؟

    پس عرض معذرت باید گفت، اتفاقا مردم اروپا اکثرا طبق قاون اسلام حرام زاده نیستند و طبق قانون و رسم خودشان فرزندآوری کرده اند. اما مردم ایران با ادعای مسلمانی بسیاری از ازدواجهایشان خلاف اسلام است.

    برای همین است که می بینید عموم مردم اروپا آماده شنیدن سخن حق و اسلام هستند و همینکه کمی منطقی با آنها صحبت کنید تسلیم می شوند.
    اما در عوض ما در ایران می بینید که جطوربسیاری از مردم بر کارهای نادرست و خلاف شرع و عقل خود اصرار دارند و ابدا هم کوتاه نمی آیند.
    حالا دلیلش معلوم شد؟

  • توضیح بیشتر اینکه مادر آن غلام سندی خواهرش هم بوده است! یعنی پدر او طبق قانون مملکتشان با دختر خودش ازدواج کرده بوده است! که البته شهید مطهری برای رعایت ادب این جزئیات را سانسور نموده است.

  • استاد با همه احترامی که واستون قائلم ولی متاسفانه طولی نمی کشه که ایران بدتر از کوبا و تایلند بشه

  • اتفاقا رهبر انقلاب فرمودند به نسل الان خیلی بیشتر از نسل اول انقلاب امید دارند و بشارت یک تحول عظیم در دهه های بعدی انقلاب را دادند حالا اگه باور نداری بشین و نگاه کن ما هم میشینیم و نگاه میکنیم به قول خداوند پرودگار جهان فانتظرو انی معکم من المنتظرین

  • این حرامزاده ها به چه حقی یک میلیون از حقوق اردیبهشت من کم کرده اند ؟ هل من ناصر ینصرنی ؟ شیطونه میگه مثل این انتحاری ها برم هم خودمو راحت کنم و هم جامعه رو از دست یه مشت دروغگوی دزد راحت کنم .

  • حقوق اردیبهشت مثل حقوق قبل از عید است و خبری از افزایش نیست . از طرفی آدم حلال زاده دروغ نمی گوید و دزدی نمی کند . پس بیشتر مسئولین حلال زاده نیستند .

  • البته حلال زادگی خیلی هم در مورد افرادی که پست و مقام دارند ، صادق نیست .

  • خداوندا کمکمان کن طبق احکام و دستورات قرآن کریم رفتار کنیم و این کتاب همیشه جاوید ومترقی را به دقت در زندگی پیاده کنیم

  • وقتی این آمار میگیم لیبرالهای وطنی ناراحت میشن نمیدونم چرا؟