کلیپ طنز علی صبوری درباره قتل همسر نجفی


با اشاره به ماجرای قتل میترا استاد توسط نجفی



+ 
49

- 
4

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 98/3/11 ساعت 22:30

    شخصی که سالها در مدیریت های بالا و حساس نظام بوده در کما سنگدلی و ارامش همسر دومش را به قتل رسانده و در مصاحبه اش مشتی اراجیف ردیف میکند و فکر میکند مردم هالو هستند . انگار سر یک مرغ رابریده . اخه مردک احمق تو یک انسان بیگناه را به قتل رساندی و ابروی نظام اسلامی را برده ای . اینهمه سال اموزش و پرورش مملکت به دست تو بوده . چقدر نفهمی . از کجا به کجا رسیدی .

  • بروید گم شوید . انسانی کشته شده است و یکی از دولتمردان باسابقه نظام در اکثر دولت های جمهوری اسلامی هم بدبخت شده است و آبرو و حیثیت اش رفته است. آن گاه شما اصولگرايان عقده ای مسخره می کنید .
    بروید گم شوید که حالم را با این مدل عقده گشایی به هم زدید .

  • عقده ای شماهایید با اینهمه عقده های جنسی که دارید انسانی کشته است ولی چگونه؟ اول به حموم برده شده بعد از رابطه جنسی با پنج گلوله کشته شده است و بعدش دوباره با جنازه اش رابطه برقرار کرده تا عقده جنسی اش رو ارضا کنه وقتی اون سلبریتی های طرفدار این اصلاح طلب ها یعنی اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی هم چند سال قبل فیلمش رو ساختن و گفتن که تمام عقده های ما جنسی است شعار ما سال 88 جنسی بود تو تفکر ما فقط زن بدکاره و حموم توالت و ایناس خودتون برید گم شید ارضا کنید این عقده های جنسی تونو

  • تو خفه شو .
    شرم نمی کنی چنین اتهامات و رفتارهای زشتی را به دروغ به دیگران نسبت می دهی .
    خانم علیدوستی هم پس از انتشار عکس خالکوبی نماد فمنيسم روی دستشان صریحا با افتخار اعلام کردند که فمنيست هست پس طبیعی است که مسایل جنسی به ایشان ربط پیدا کند .

  • فعلا که همین ترانه ی فمینیسم خفه خون گرفته دیگه حقوق زنان یادش رفته مگه الان اینی که کشته شده زن نیس نباید بیاد ازش دفاع کنه؟ چرا اینکارو نمیکنه ؟ چون اصلاح طلب ها براش مهم ترن تا حقوق زنان. ترانه یه ماده است نه یک زن / از زن بودن بویی نبرده که بخواد از حقوقش دفاع کنه پس خودت خفه شو بی شرف