عذر خواهی شبکه 5 از پخش جملات توهین آمیز یک مداح


این سخنان احد قدمی واکنش های زیادی در بر داشت....


+ 
64

- 
37

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لعنت بر دشمن آل علی
    لعنت بر...

  • تأسف برای نظامی که مداحی که حتی اسم اون ملاعین رو نیاورده ولی کلی اذیتش کردن

  • ناظر 01/12/18 ساعت 17:53

    سنی‌ها ابوبکر را یار غار پیامبر می‌دانند که از نظر شیعه ثابت شده نیست و اگر آنرا فرض بگیریم، برویم آیه غار را بخوانیم و قدرت خدا را ببینیم . اولا خداوند می‌گوید شخص همراه پیامبر به حزن دچار شده یعنی ناامیدی کامل از نجات و زندگی و ناامیدی از خدا که خداوند آنرا کفر می‌داند و پس از آن سکینه را فقط بر پیامبر نازل می‌کند و در حالی که در یکی از جنگهای پیامبر اکثر یارانش از جمله ابوبکر و عمر و عثمان فرار می‌کنند و حضرت علی و حدود صد نفر دیگر در کنار پیامبر می ایستند و دفاع می‌کنند و خداوند سکینه را بر همه آنها نازل می‌کنند پس می‌بینیم خداوند تعمدا همیشه ابوبکر را از سکینه خود محروم کرده و بزرگترین ضربه را تعمدا به ابوبکر زده . و در مورد عمر هم خود او داستانی نقل می‌کند و از عملی در جاهلیت صحبت می‌کند که پیامبر از آن عمل نهی می‌کند ولی می‌گوید بعد از فوت پیامبر دوباره اینکار را انجام می‌دادیم و برای من فرقی نمی‌کند کسی با من عمل نکاح انجام دهد یا من باکسی عمل نکاح انجام دهم و علمای سنی می‌گویند مربوط به لواط در دوران کودکی با عمر است در حالی که عمر می‌گوید بعد از فوت پیامبر دوباره این عمل را انجام می‌دادیم و بدون شک این کار را با نزدیکترین دوستانش انجام می‌داده . و راه اندازی سقیفه در مقابل غدیر و اجتهاد در مقابل نص پیامبر و........ از کارهای این دو میباشد . حالا باز هم بگوئید ما حق را تشخیص نمی‌دهیم . ابوبکر و عمر و عثمان به گفته تاریخ در همه جنگها که با خطر مواجه می‌شدند فرار می‌کردند و بسیاری دیگر از مسائل که در کتاب‌های شبهای پیشاور و اجتهاد در مقابل نص میتوانید بخوانید .

  • شیعه در تمام تاریخش از شیعه نماهای احمق آسیب دیده. چرا نمیخواین بفهمین درگیری بین مسلمانان خواست یهوده. تفرفه بنداز و حکومت کن سیاست یهوده. تبری از احکام دینه اما در اجرای احکام دین باید عقل رو به کار گرفت. لعن مقدسات اهل سنت = خواست یهود حالا شما بگین این چه تبرایی میشه که دشمنان اصلی مولا علی علیه السلام رو خوشحال میکنه؟ یا احمقید یا نفوذی

  • لعنت به ابوبکر و عمر حرومزاده و عثمان و معاویه و طرفدارانشون بخصوص صدا و سیما و رئیس پاچه خوارش

  • نظرمراجع تقلید درباره توهین به مقدسات اهل سنت:
    حضرت آیةالله خامنه ای؛
    ((اهانت به نمادهای برادان اهل سنت حرام است.))
    آیةالله بهجت(ره)؛
    ((کسی که وحدت مسلمانان را نخواهد مسلمان نیست.))
    آیةالله وحید خراسانی؛
    ((سبّ ولعن بزرگان مذاهب دیگرجایزنیست.))
    آیةالله سیستانی ؛
    ((مخالف اخلاق و سیره اهل بیت علیهم السلام است.))
    آیةالله جوادی آملی ؛
    (( حرام و ایجاداختلاف و روشن کردن آتش تفرقه وحدت امت اسلامی ،گناهی بزرگ است.))
    آیةالله شبیری زنجانی ؛
    (( ازانجام اموری که باعث تفرقه و اختلاف و تضعیف اسلام می شود اجتناب شود.))
    آیةالله علوی گرگانی ؛
    (( اهانت به مقدسات اهل سنت جایز نیست.))
    آیةالله مکارم شیرازی ؛
    (( هرگونه اهانت به مقدسات دیگران شرعاَََ َجایز نیست.))
    آیةالله نوری همدانی ؛
    (( اهانت به مقدسات اهل سنت جایز نیست.))

  • خواهشاً حرف تو دهن مراجع نزارید
    امان از این ها که چشم ‌‌و گوش بسته زرمیزنن

  • واقعیت این است که برغم همه توصیه ها ، هنوز برخی از تریبون داران مذهبی، جاهلانه بر طبل اختلافات می کوبند و می پندارند همانند گذشته ، آنچه در جمع محدود خود می گویند همانجا می ماند و هیچ کس جز خودشان این سخنان را نمی شنود!

    فارغ از این که اساساً اهانت به باورهای دیگران، چه شیعه، چه سنی،منطقاً غیر قابل قبول است و عقل و انسانیت ، حکم به مدارا و احترام می کند، این دسته از افراد باید بدانند که با وسایل ارتباط جمعی امروزی ، توهین به مقدسات دیگران، رسانه ای می شود و بذر کینه و انتقام می کارد.

    گذشته از این، توهین نشانه ناتوانی و ضعف است و این در حالی است که اساساً نیازی به اهانت نیست در جایی که ، "منطق بسیار قوی و قاطع و قابل ارائه در مجالس علمی" وجود دارد.

  • اكبر 98/6/20 ساعت 15:53

    شايد ايشون پيش خودش فكر كرده اگر بگه لعنت به اولي و دومي و سومي فقط ما شيعه ها متوجه ميشيم كه منظور از اين سه نفر چه كساني هستند . بابا اهل سنت رو اون سه تا تعصب دارن . فحش دادن چه دردي را دوا ميكنه . مثلا اگر اونا بياين بگن از اولي تا دوازدهمي مثلا فلان ما متوجه نميشيم منظورشون چي بوده و فقط خودشون متوجه ميشن . بابا وجدانن بعضي ها شعور ندارن كه با احساسات برادران ديني خود بازي ميكنند . حتي اگر به يك گاو پرست هندي هم رسيدي حق نداري به گاوش توهين كني چون ناراحت ميشه و اون هم به مقدسات تو توهين ميكنه . اونا هم لابد در مراسمات خودشون به بزرگان ما فحش ميدن . اين وسط هم انگليس به ريش همه مسلمونا داره ميخنده .

  • مولا به دلش شور و هوایی دارد/برزیرلب ذکرو دعایی دارد/آهسته به گوش فاطمه (س)این راگفت/لعنت به عمرعجب صفایی دارد.

  • جالبه اینهمه نظر خود رای به این موضوع داده شد
    ولی هیچکس حاظر نشد به دفتر مرجع تقلیدش زنگ بزنه و نظر اونا رو جویا بشه بعد به استناد به نظر مرجع تقلیدش نظر بده
    فکرمیکنم این که میگن از شروع سن تکلیف باید مرجعتون رو انتخاب کنید واسه اینه که
    در مسایلی از این قبیل خود رای نباشید چون عواقبش یکم برای مذهبتون گرون تموم میشه
    ا

    از ما گفتن

  • خطاب به مهمان داعشی

    پاسخ مرا دادی ؟ کجا پاسخ مرا دادی ؟
    اما در مورد ادعایت که مرجعیت و تقلید از زمان خود امامان بودند . این هم از دروغ های تو و سایر طرفداران تقلید و مرجعیت واصولییان است که علامه الهیاری دروغ بودن آن را آشکار کرد .آخر دروغ گوی بی شرم و یا شاید جاهل احمق از کی تا حالا پاسخ و تشریح احکام دین و احادیث توسط نمایندگان امامان در دوره امامت شده است مرجعیت و تقلید ؟ آنها حکم صریح و قطعی امامان را در موضوعات مختلف برای مردم بیان می کردند . مثلا فلان کار را باید بکنید که امام گفته واجب است و فلان عمل مکروه است . هیچ کدام نمی گفتند که مثلا چون حکم شرع را نمی دانیم و امام هم در این زمینه چیزی نگفته ما با اجتهاد و فقاهت به این جا رسیدیم که احتیاط واجب آن است که فلان کار را بکنید .
    در صورتی که بیشتر احکام شرعی مبتنی بر فتواهای مراجع تقلید نه احکام قطعی بلکه احکام ظنی هستند . بماند که بخش زیادی از همان فتواهای مراجع تقلید همان احکام شرعی مبتنی بر ظنون هم نیستند . بلکه احکام فقاهتی مبتنی بر اصول عملیه یعنی چهار اصل احتیاط ، استصحاب، برائت و تخییر هستند . این اصول در جایی مطرح می شوند که مرجع تقلید اصلا حکم شرعی را نمی داند در این جا با توجه به این اصول احکام فقهی یا فقاهتی را که جز احکام شرعی و دینی محسوب نمی شود برای مکلف و مقلد بر این مبنا صادر می کند که بنا به ادعای خود مراجع تقلید جز احکام دینی و شرعی حتی مبتنی بر ظنون نیست و هدف از این احکام فقاهتی صرفا بیرون آوردن مکلف و مقلد از بلاتکلیفی و سرگردانی است و نه بیان واقعی یک حکم دینی و شرعی

    من رشته دانشگاهی ام حقوق بوده است و بنابراین با این مقولات و قواعد فقهی تا حد زیادی به دلیل جز واحدهای رشته دانشگاهی ام یعنی حقوق آشنایی دارم . بنابراین توی داعشی مسلک و سایرین که در این زمینه ها کم اطلاع و حتی جاهل هستید بهتر است اظهار نظری نکنید .

    در نهایت همان طور که گفتم این قواعد فقهی و اصول فقهی در زمان حیات امامان نزد اهل سنت بوده و بنیانگزار اصول فقه هم می گویند امام شافعی بوده است که اولین کتاب را در این زمینه نوشت . دلیلش هم این بوده است که اهل سنت به امامت و پیروی از امامان معتقد نبودند بنابراین برای دست یابی به احکام شرع به این علم احتیاج داشتند . اما شیعه در این دوران احکام شرع و فقه را به طور مستقیم از امامان شیعه می گرفت و برخلاف اهل سنت نیازی به این اصول فقه و اجتهاد نداشت . اما پس از غیبت کبری شیعه با همان مشکلی مواجه شد که اهل سنت مواجه شدند . یعنی عدم دسترسی به امام که از او احکام شرع را به طور مستقیم بپرسند و از طرف دیگر انبوه احادیث متعارض و متناقض نقل شده از امام .
    بنابراین شیعه از قرن چهارم به بعد به اصول فقه و دانش آن برای استخراج احکام شرعی مثل اهل سنت و یا به تعبیر علامه الهیاری جماعت عمریه نیاز پیدا کرد و این مبانی و روش ها و اصول را از آنان اخذ کرد . هرچند که بعضی از این روش ها در استخراج احکام شرعی مثل قیاس و استحسان و مصالح مرسله از جانب شیعه مردود و باطل اعلام شد . در نهایت پس از فراز و نشیب این علم در یک و نیم قرن پیش با شیخ انصاری اصول فقه در شیعه وارد مرحله تازه ای شد و اصول عملیه یعنی همان احتیاط و ... وارد دستگاه اجتهاد شد . اصول عملیه و احکام فقهی برآمده از آن که اصلا جز احکام دینی و شرعی حتی ظنی بنا به گفته خود مراجع تقلید محسوب نشده و اعتبار آنها را نداشته و فقط برای تعیین تکلیف مقلدان و بیرون آوردن آنان از سرگردانی بلاتکلیفی بوده است .
    پس شیعه کجا در زمان حضور امامان خود و نمایندگان آنان که احکام واقعی شرع را از زبان امامان به طور مستقیم و صریح بیان می کردند مرجع تقلید و فقاهت داشته و مثلا از احتیاط مستحب و یا احتیاط واجب در احکام دینی استفاده می کرده است ؟

  • شیعه و سنی سر ابتدایی ترین مسائل با هم اختلاف دارند و هرکی به چیز میگه اونوقت ادعای کامل بودن دینشون رو هم دارند واقعا که جالبه

  • اولا دروغ می گویی. در مقایسه با مسیحیت که فرقه های آن هنوز در مورد معنای 1=3 و اینکه مسیح خدا بود یا انسان و یا مخلوط خدا و انسان و... اختلاف دارند شیعه و سنی اختلاف چندانی ندارند. سه اصل دین را قبول دارند و فروع دین یکسانی هم دارند. در شریعت و احکام اجتماعی هم بسیار مشابه هستند.

    ثانیا: اینکه چلوکبابی های تهران با هم دعا می کنند و هر کدام می گویند چلوکباب عبدالله اصل مال آنها است معنایش این نیست که چلوکباب عبدالله اصل وجود ندارد!
    وجود جنس بدل نشانه ارزشمند بودن جنس اصل است.
    حالا این خود خریدار است که باید شعور داشته باشد و تحقیق کند و بدل را از اصل تشخیص دهد که کلاه سرش نرود.

  • به مهمان . من جوابهایت را به لیبرال و دیگران دنبال کرده ام و حرفهایت مطابق با شیعه است و درست . فقط توهین نکن هر چند که طرفت قابل توهین باشد چون منطق شیعه انقدر قوی و مستدل است که دیگران حتی به نزدیکی ان هم نمیرسند و از ان بسیار دورند . اسلام محمدی بسیار ساده و مشخص است و هر فردی میتواند انرا در حد نیاز زندگیش بفهمد و تبعیت کند اما اینکه چرا بعضیها اینقدر لجوجند بسیار جالب است که به راحتی حق را انکار میکنند در حالیکه انرا میدانند .

  • نمی توانم به امثال آن وهابی خبیث که هر قدر دلش می خواهد شیعه را خرافه پرست و مبلغان آن را دین فروش و مزدور می نامد و یا آن لیبرال کثیف که هر چه دلش می خواهد علیه اسلام دروغ می بندد ادب رعایت کنم. . اینها ادب را ضعف ما تصور می کنند. فکر کرده اند خودشان آزادند که هر چه بخواهند علیه السلام و تشیع بگویند اما پاسخ دریافت نکنند.
    دقت کنید که ما در مقابل کسی که کارش توهین به مقدسات ما آنهم با شنیعترین روشهای تهمت زنی و دروغ گویی است نمی توانیم ادب رعایت کنیم. این خودش ضعف است.

    خدا هم در قرآن هرگز نسبت به امثال این افراد ادب رعایت نکرده است. اینها از چهارپایان پست ترند.

  • گفتی که شیعه علوم خود را از ائمه می گیرد اما گویا این کار هم چندان تفاوتی بین شیعه با اهل سنت ایجاد نکرده است . یکی از علمای شیعه می گوید در شیعه هیچ حدیثی وجود ندارد که متعارض آن در یک حدیث دیگر نباشد . اگر در قرون اول اسلامی شیعه احکام دین و علوم آن را از امامان شیعه می گرفت پس از قرن چهارم به همان سرنوشت اهل سنت دچار شد و اجتهاد و تقلید را به تبعیت از اهل سنت به قول آقای الهیاری به عنوان یک بدعت وارد شیعه کرد . در واقع شیعه حالا که دین خود را از امامان که نمی گیرد بلکه از مراجع تقلید و مکارم و بهجت و سیستانی می گیرد .پس کدام امام ؟!
    بین مراجع تقلید هم در اکثر احکام دین و شرع اختلاف است و فقط اکثریت و اقلیت در این زمینه وجود دارد .
    اکثریت فتاوا و احکام شرعی استخراج شده از سنت توسط مراجع تقلید جز احکام ظنی و ظنیات است و احکام و فتاوی شرعی مبتنی بر قطعیات کم و معدود است . بخشی از این فتواها هم که مبتنی بر اصول عملیه یعنی چهار اصل احتیاط ، استصحاب، برائت و تخییر است اصلا جز احکام شرعی محسوب نمی شوند . در واقع در این موارد فقیه چون حکم شرع را نمی داند برای بیرون آوردن مقلد از سرگردانی و بلاتکلیفی و مشخص کردن تکلیفش به این اصول متوسل می شود و در این موارد هم اصلا حکم شرع ولو به صورت ظنی هم معلوم نیست .
    در زمینه تفسیر قرآن هم که شیعه مدعی است تفسیر آن پس از پیامبر به امامان واگذار شده است در عمل نسبت به اهل سنت که پیرو امامان نیستند چندان جلو نیست و برتری ندارد و در موارد فراوانی بین مفسران شیعه بر سر تفسیر قرآن اختلاف و سردرگمی و ابهام وجود دارد .گویا خود امامان شیعه علی رغم علم لدنی و الهی شان از تفسیر بسیاری از آیات قرآن عاجز و بی خبر و جاهل بودند وگرنه نباید بین مفسران شیعه در زمینه تفسیر قرآن این همه اختلاف و سردرگمی و ابهام باشد .
    خوب این هم از تفسیر قرآن که آب چندانی برای شیعیان و علمای آنان در پیروی از امامان شیعه گرم نشده است .
    البته قابل انکار نیست که شیعه با پیروی از امامت و امامان شیعه نسبت به اهل سنت یک گام در مسایل اخلاقی و حتی فقهی جلو است . چنان که در بین فقه فرقه های مختلف مسلمان و در قیاس با اهل سنت کمترین احکام عجیب و غریب و غیر عقلانی را دارد .در مقابل فقه حنفی که بیشتر اهل سنت پیرو آن هستند و از آنجا که اکثریت مسلمانان جهان هم اهل سنت هستند پس بر این مبنا اکثریت مسلمانان جهان حنفی مذهب هستند بیشترین احکام عجیب و غریب و غیر عقلانی را دارد .
    به هر حال این مطالب را توضیح دادم که معلوم شود اگر چه شیعه با پذیرش امامت و پیروی از امامان شیعه از اهل بیت یک گام به جلو و نسبت به اهل سنت کمتر دچار احکام غیر عقلانی و انحرافی است اما در کل ادعاهای شیعیان مبنی بر کامل شدن دین با امامت و عدم به وجود آمدن انحراف و سردرگمی و گمراهی بین مسلمانان با قبول اصل امامت و حدیث ثقلین چندان مبتنی بر واقعیت های موجود تاریخی و اجتماعی نیست و در این زمینه شیعیان غلو و گزافه گویی می کنند. چنان که مفسران و مراجع تقلید شیعه در بسیاری از تفسیر آیات و فتاوی شرعی با هم اختلافات زیادی داشته و دچار سردرگمی هستند . بسیاری از فتاوی آنان نه جز قطعیات فقه که جز ظنیات و احکام مبتنی بر ظن بوده و در موارد زیادی هم که اصلا احکام شرعی را هم ولو مبنی بر همان ظنیات نمی دانند و به اصول عملیه چنگ می زنند . و این یعنی ابطال اغراق و غلو ها و گزافه گویی ها در مورد نقش و جایگاه امامت در اسلام و تبیین آن .

  • الحمد لله جواب کافری مثل تو را دادم.
    این راهم اضافه می کنم جهت اطلاع تو که بی سواد تشریف داری در همان زمامن امام صادق علیه السلام هم شاگردانشان در مسجد می نشستند و فتوا برای برای مردم می دادند با آنکه امام زنده بود. و تازه مگر همه شیعیان در سراسر جهان اسلام مستقیم دسترسی به امام داشتند؟ آنها هم ناگزیر ازفقهای شیعه و وکلای امام در مناطق مختلف استفتا می کردند. دقیقا همان کاری که اسمش تقلید است و آن افراد هم چیزی جز مرجع تقلید نبودند که هم منبع فقهی شیعیان بودند و هم عامل جمع آوری وجوهات شرعی.

    پس می بینی که باز هم طبق عادت همیشگی خودت دروغ گفتی و مرجعیت در زمان خود ائمه علیهم السلام ایجاد شده است و نه بعد از آن.

    اما جهت اطلاع تو فعلا دعوای شیعه و سنی دعوای مسلمان با مسلمان است و هر دو طرف معتقد به قرآن و خدشه ناپذیر بودن وحی هستند.

    امثال تو که قرآن که را هم تجربه های عرفانی و شخصی پیغمبر و قابل نقد و خدشه می خوانید هیچ جایی برای ورود به این بحث ندارید.
    یکی را توی ده راه نمی دادند سراغ خانه کدخدا را می گرفت.


    البته انتظاری به هدایت مزدورانی مانند تو نیست. صرفا برای آنکه هیچ خواننده بی اطلاعی تحت تاثیر دروغهای تو قرار نگیرد جوابت را دادم.
    البته این احتمال قوی هم هست که خودت همان کامنت گذار وهابی باشی. دقیقا دو لبه قیچی برای مبارزه با اسلام راستین.

    اما به کوری چشم شما
    يريدون ليطفئوا نور الله بأفواههم والله متم نوره ولو كره الكافرون

  • خطاب به ناظر
    امامت جز اصول دین نیست بلکه از اصول مذهب است که اگر اصول دین باشد دیگر نمی توان اهل سنت را مسلمان نامید و باید آن ها را کافر دانست . در صورتی که علما و فقهای شیعه معاصر بر خلاف فقها و علمای شیعه گذشته اهل سنت را جز مسلمانان می دانند اما آن ها را برخلاف شیعه مومن نمی دانند چرا که معتقدند ایمانشان به جهت عدم پذیرش ولایت و امامت ناقص است و یا مورد قبول نیست .
    البته این اعتقاد علمای شیعه معاصر است وگرنه اکثر علمای شیعه گذشته از شیخ کلینی متقدم در دوران غیبت صغری تا علامه مجلسی فتوا به کفر منکر و مخالف امامت می دادند و اهل سنت را کافر می دانستند . در زمان کنونی اما علمای شیعه سر عقل آمده اند و دست از تکفیر بخش اعظم و بزرگ مسلمانان جهان یعنی اهل سنت برداشته اند و اکثریت اهل سنت را به غیر از ناصبی ها پاک و مسلمان می دانند . که این با اعتقاد آن دسته از علمای شیعه که امامت را جز اصول دین می دانند در تناقض است . اگر امامت واقعا جز اصول دین است پس مثل اکثریت علمای شیعه در دوران گذشته منکران و مخالفان آن یعنی اهل سنت باید کافر باشند .

  • باز هم دروغ و دروغ و دروغ
    آخر ملعون پست فطرت تو یک ذره شعور نداری که برای آبروی خودت هم که شده دروغ نگویی؟

    تو یک فتوا از صدوق یا کلینی یا سید مرتضی و یا شیخ طوسی و.. داری که بگویند اهل سنت نجس و کافرند؟
    آنها روایات مختلف را جمع کردند و حداکثر در تندترین فتوا ها نتیجه گرفتند هر چند اهل سنت از نظر باطنی کافرند اما در ظاهر پاک ومسلمان هستند و خون و مال و ناموسشان محترم است.

    اتفاقا فتوا دادند طبق روایات اهل بیت علیهم السلام نماز گزاردن با آنها و رفتن به جماعت و تشییع و وصلت با آنها هم شرعا جایز است.
    حتی اباضیه را هم تکفیر نکردند!
    اتفاقا همبن علمای صدر اول شیعه اکثر شاکردی بزرگان اهل سنت را می کردند و بالعکس. بسیاربی از آنها علمای اهل سنت اجازه روایت داشتند.
    اصلا سید رضی برای فوت یک استاد صابئی مذهبش - که اصلا مسلمان هم نبود- قصیده سرود و سواد علمی و ادبی او را ستود.

    اینها خودشان داشتند در محیطی با اکثریت سنی و همراه آنها زندگی می کردند. در خود بغداد سنی آن روز. با آنها معامله . معاشرت داشتند. حتی حوزه اولیه شیعه در بغداد بود تا اینکه در زمان شبخ طوسی و با تحرک عمال خلفا به آن حمله کردند و شیخ طوسی به اجبار حوزه نجف را تاسیس نمود. ح


    اصلا از این هم بالاتر، تا زمان المعتضد عباسی چیزی به نام اهل سنت وجود نداشت و او بود که چهار مذهب را مذاهب رسمی اعلام کرد و از این به بعد اهل سنت نامیده شدند. والا قبل از آن اصلا چنین مرزی وجود نداشت و صدها فرقه مختلف سنی وجود داشتند. پس قبلش شیعیان چه می کردند؟ چه کسی را کافر می دانستند؟
    اصلا مگر خود ابوحنیفه و مالک بن انس شاگرد امام صادق علیه السلام نبودند و با سایرشاگردان امام زندگی و معاشرت نداشتند؟

    و جالب اینکه همان علما غلات شیعه را تکفیر کردند و نجس نامیدند - امثال علی اللهی ها را- اما هرگز اهل سنت را کافر ننامیدند هر چند اختلافات محکمی با آنها داشتند.

    در عوض این اهل سنت بودند که بارها خون شیعه را مباح نامیده و کافرشان نامیدند.

  • اصول دین. توحید و نبوت و معاد و عدل و امامت میباشد و بدون امامت دین ناقص و ابتر است و در مورد سنی ها چون سه تای اول را قبول دارند پس مسلمان موحدند اما دینشان کامل نیست . شیعه چون علوم اسلام را از ائمه میگیرد به همان چیزهایی عمل میکند که پیامبر گفته اما سنی ها بدعت های سه خلیفه اول و دوم و سوم را هم قبول دارند و به ان عمل میکنند . اما بحث عایشه بسیار جالب است که اگر سنی ها حضرت علی را خلیفه چهارم و از راشدین مینامند که برایشان بسیار اهمیت دارد پس چرا از عایشه ای دفاع میکنند که در برابر خلیفه چهارم ایستاد و جنگ جمل را که بسیاری در ان کشته شدند به راه انداخت . ایا این جنایت اشکار نیست . ولی با همه این حرفها شیعه نباید نه تنها به مقدسات سنی ها بلکه به هیچ دینی توهین کند بلکه با منطق بسیار قوی که دارد و با مدارک و احادیث کتابهای خودشان انها را با دلیل و برهان محکوم کند و این بسیار ساده است و علمای شیعه در اینکار بسیار تبحر دارند . پس چه بهتر که چند تا بیسواد مانند من و شما خودمان را با چند تا کتاب خواندن عالم ندانیم و نظریه پرداز نشویم و در جایی وارد نشویم که علمش را نداریم و به اهلش رجوع کنیم .

  • اندیشه یهود درطول تاریخ ازمصرباستان فرعونی تا پیامبری حضرت عیسی بن مریم(ع) ،مسیح پیروان حقیقی حضرت موسی کلیم الله (ع)،ازبنی اسرائیل؛
    از حضرت عیسی بن مریم(ع) تا بعثت حضرت محمد(ص) ؛
    و از بعثت محمد مصطفی (ص)،ازبنی اسماعیل تا غیبت حضرت مهدی(عج)؛
    و از غیبت حضرت حجت(عج) تاجنگ های صلیبی ؛
    واز جنگ های صلیبی تا جنگ های مذهبی سی/30 ساله دراروپا؛
    وازجنگ های مذهبی 30 ساله،باکشتاری که جمعیت اروپا به نصف رسید ،تا برجام وستفالی در شهر وستفالیا ؛
    واز عهدنامه وستفالی این اندیشه یهود تا امروز شده علم؛
    بنام علم لیبرالی (علم آزاد و رها ازقیود الله،حرام ومکروه ،حلال و مستحب ،بی معنی ست و همه چیز وهمه کارمباح است)؛
    واین لیبرالیسم را به تمام علوم انسانی وتجربی گسترده اند وبه سرتاسر جهان حقنه کرده اند؛
    #اندیشه_یهود_مصر_باستان_فرعونی_فرعون ذی الاوتاد،فرعون صاحب ابلیسک ها؛
    #اسیس_اوزریس_حورس
    ........................................................

  • این اندیشه یهود از زمانی جان گرفت که حضرت یوسف پیامبر(ع)، بنی اسرائیل را از سرزمین کنعان به مصرآورد؛
    وآنان شیفته تمدن مصرشدند؛
    فراموش نفرمائید، بعد ازفوت حضرت یوسف،مجددا حکومت فرعونیان معتقدبه اسیس_اوزریس_حورس با آن نمادهای ابلیسک ها حاکم شدند؛
    تا زمان حضرت موسی(ع) ادامه داشت؛
    وخدای قادرمتعال حضرت موسی (ع) را برای هدایت و نجات آنان فرستادند،که شرایط بدنیا آمدن وبزرگ شدن درقصرفرعون ،توسط حضرت عاسیه،همسرفرعون مصر را حتما می دانید.

  • توجه ؛
    عذر خواهی بخاطر اشتباه انگشت درتایپ ؛
    حضرت آسیه (س)همسرفرعون مصر

  • خطاب به مهمان پاسخ دهنده به من
    عزیزم من حالم خوب است اما گویا حال شما به خاطر تعصبات و لجاجت های ناشی از آن خوب نیست که باید برای امثال شما بدیهیات و واضحات را توضیح دهم.
    اصول دین یعنی پایه و اساس دین که هرکس ادعای مسلمانی دارد باید آن را قبول داشته باشد وگرنه مسلمان نیست . این اصول عبارتند از 1- توحید 2- معاد 3- نبوت
    همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی به این اصول معتقد هستند و اگر کسی به آن معتقد نباشد اصلا مسلمان نیست . اما امامت و عدل بنا به گفته عده ای از خود فقها و علمای شیعه جز اصول مذهب است نه اصول دین . یعنی آن کس که ادعای شیعه بودن را دارد باید به آن معتقد باشد وگرنه شیعه نیست .
    در مقابل عده ای دیگر و بیشتر از علما و فقهای شیعه امامت و عدل را جز اصول دین دانسته و اکثریت آنها با این وجود اهل سنت را به غیر از جماعت ناصبی مسلمان و پاک می دانند که این یعنی تناقض .
    اگر امامت واقعا از اصول دین اسلام است پس منکر آن یعنی اهل سنت که اکثر مسلمانان جهان و بیش از هشتاد درصد آنان را و بعضا هشتاد و پنج درصد مسلمین جهان را تشکیل می دهند را باید از دایره اسلام خارج و کافر محسوب کرد . چرا که کسی نمی تواند منکر اصول دین باشد اما مسلمان باقی بماند . حتی اکثر فقها و علما بر این اعتقادند که منکر ضروریات دین مثل نماز و روزه با علم به آن که تازه جز فروع دین محسوب می شود از دایره اسلام خارج و کافر است .
    حال چگونه امامت می تواند جز اصول دین باشد و منکران و مخالفان آن هم چنان مسلمان باشند ؟!
    این تناقضی است که علما و فقهای شیعه معتقد به اصول دین بودن مقوله امامت و در عین حال مسلمان دانستن مخالفان و منکران آن که اهل سنت هستند با آن دست به گریبان اند . تناقضی که شیخ کمال حیدری به عنوان یک روحانی شیعه در یکی از کلیپ های انتقادی خارج از درس فقه که نسبت به مواضع عقیدتی علمای شیعه دارد و در یوتوب این کلیپ هایش موجود است به این تناقض اشاره دارد .
    در نهایت اگر علما و فقهای شیعه به جز اصول دین بودن مقوله امامت واقعا باور دارند پس نمی توانند مسلمانان اهل سنت یعنی بخش اعظم مسلمانان جهان را اصلا جز مسلمانان بدانند و باید آنها را از دایره اسلام خارج و کافر بدانند . اگر هم اهل سنت به غیر از ناصبی های دشمن خاندان پیامبر را واقعا مسلمان و پاک به لحاظ دینی و فقهی می دانند پس دیگر نمی توانند و حق ندارند امامت را جز اصول دین بدانند . و باید آن را مثل فقها و علمای دیگر شیعه جز اصول مذهب بدانند .
    در نهایت نمی توان به قول معروف هم خدا را خواست هم خرما را .
    اگر امامت جز اصول دین است پس همه اهل سنت یعنی اکثریت مسلمانان جهان از دایره اسلام بیرون و کافرند . اگر اکثریت مسلمانان اهل سنت به غیر از ناصبی ها که اکثریت مسلمانان جهان را تشکیل می دهند واقعا مسلمان بوده و در دایره اسلام قرار دارند پس دیگر امامت نمی تواند جز اصول دین باشد و چنین ادعایی یاوه گویی و در تناقض با مسلمان دانستن اهل سنت است .
    مگر آن که که این دسته از علما و فقهای شیعه معتقد به جز اصول بودن مقوله امامت از سر ناچار و تقیه اهل سنت را جز مسلمانان قلمداد می کنند و در دل و فکرشان آنها را کافر می دانند که دیگر واويلا و بدتر از این نمی باشد و باید از این طرز تفکر به خدا پناه برد. و این یعنی بهترین بهانه به دست مخالفین شیعه و وهابیت دادن که شیعیان منافق و دروغ گو هستند .
    به هرحال نتیجه گیری که از بحث در خاتمه باید بکنم این است که امامت جز اصول دین نیست .
    و اگر آن طور که عده ای معتقدند از اصول دین است پس اهل سنت کافر بوده و نمی توانند آنها را مسلمان بدانند . اگر هم اهل سنت را به جز ناصبی ها پاک و مسلمان می دانند دیگر نمی توانند مدعی و معتقد به جز اصول دین بودن مقوله امامت باشند و اگر بر چنین عقیده ای معتقد و مصر هستند باید دست از اعتقاد به مسلمان بودن اهل سنت و نه فقط ناصبی ها بکشند و همه آنان را کافر بدانند و معتقد به خروجشان از دایره اسلام باشند .
    امیدوارم به اندازه کافی روشن و واضح توضیح داده و ابهام ها را برطرف کرده باشم .

  • خیلی جالب است که لیبرالها و وهابیون در یک نقطه اساسی به هم می رسند و آن در مبارزه با تشیع است.

    اما جهت اطلاع تو که واقعا هم بی سواد تشریف داری شیعه معتقد است که اصول دین همان سه تا است. اما دو اصل عدل و امامت دقیقا بر گرفته و نتیجه بدیهی دو اصل معاد و نبوت است هستند. پذیرش معاد بدون عدل بی معنی است و پذیرش نبوت بدون امامت هم یعنی یک هدایت مذبوحانه و رها شدن انسانها به حال خودشان.

    و البته اهل سنت می گویند خدا عادل است اما چون الان همه اشعری مسلک هستند می گویند اگر خدا مثلا ابوجهل را به بهشت ببرد و پیامبر و همه شهدای بدر و احد را به جهنم ببرد هم عین عدالت است چون هر کاری او بکند عدالت است و نیازی نیست این عدالت با عدالت مورد نظر انسان یکی باشد. به عبارت دیگر رسما عدالت را نسبی می دانند.
    امامت را هم مساله ای دنیوی و مادی می دانند که ربطی به خدا ندارند و می گویند از اولی الامر باید اطاعت کرد لو کانَ فاسقاً فاجرا!! با این وضعیت رسما قبول می کنند که شریعت در بعد از پیامبر تعطیل است و حکم همان حکم اولی الامر است حتی اگر مثل یزید باشد. و لهذا هنوز همین حضرات رسما می گویند برای حسین آنرزش می طلبیم که علیه امیرالمومنین یزید شورش کرد!

    برای همین شیعه آن دو اصل عدل و امامت را به طور ویژه به عنوان اصول مذهب اعلام می کند. تا وجه تمایز خود را با کسانی که آن تعابیر از عدالت و امامت دارند را اعلان کرده باشد.
    پس در این دیدگاه سنی ها هم نوعی از منافق ها هستند. منافق مسلمان واقعی نیست تا وقتی که گوینده شهادتین است و منکر احکام ظاهری و شریعت اسلامی نیست مسلمان محسوب می شود و خونش حرام و بدنش پاک و ناموس و مالش محترم است. همانطور که ابوسفیان هم از ترس مسلمان شد ولی همه خون و مال و ناموسش محترم شمرده شد.


    اما این را بدان که این امنیت اهل سنت و مسلنمان دانستن آنها ابدی نیست. امام صادق علیه السّلام در پیرامون آیه «قَلْ یَوْمَ الْفَتْحِ لا یَنْفَعُ الَّذِینَ کفَرُوا إیْمانُهُمْ وَلا هُمْ یَنْظُرُونَ» فرمودند:
    یَوْمُ الْفَتْحِ، یَوْمٌ تُفَتَّحُ الدُّنْیا عَلی الْقائِمِ وَلا یَنْفَعُ أَحَداً تَقَرَّبَ بِالْإیمانِ مالَمْ یَکنْ قَبْلَ ذلِک مُؤْمِناً ... .

    روز فتح، همان روزی است که جهان، به دست قائم آل محمد فتح شود و آن روز کسی را که قبلاً ایمان نداشته است روی آوردن به دین، سودی ندهد ولی کسی که قبل از فتح امام ایمان آورده و به امامت امام معتقد بوده و در شمار منتظرانش باشد، از ایمان خویش، سود برد و بر شأن و مقامش افزوده شود و این پاداش دوستان و پیروان ما اهل بیت است.

    و لهذا ما در دعای ندبه امام زمان را "صاحب یوم الفتح" می نامیم.

    فعلا تا آن زمان اهل سنت مسلمان و پاک محسوب می شوند. اما بعد از آن یا به امامت مهدی علیه السلام ایمان می آورند یا با کافر هیچ فرقی نخواهند داشت.

  • اصلی ترین سند شیعیان واقعی در برابر شیعه انگلیسی همین زیارت عاشوراست. در زیارت عاشورا که اول تا آخر ظالمین به حق محمد و ال محمد را لعن کرده و اسامی زیادی از ظالمین در حق محمد و ال محمد را نام برده کجا اسمی از عمر و ابوبکر و عثمان و عایشه آورده

  • یکی از کامنت گزاران ناشناس متعصب در جواب یکی دیگر گفته بود که ما با کسانی که امیرالمومنین را قبول ندارند یعنی اهل سنت وحدت نداریم و تو چگونه نماز می خوانی و مسلمانی ات ایراد دارد و از این ادعاها ...
    در پاسخ باید بگویم
    اولا : تفکرات تو به اصطلاح شیعه با وهابیت و تکفیری ها هیچ فرقی ندارد و تنها فرقت با آنان اختلاف در مذهب است وگرنه همان عقاید تکفیر گونه وهابیت را در قبال شیعه که آنان را مشرک می داند و غیر مسلمان تو در قبال برادران دینی مان یعنی اهل سنت داری .

    ثانیا: امامت از اصول دین نیست که منکران و مخالفان آنها را بتوان کافر و غيرمسلمان نامید چرا که از نظر فقهای شیعه اکثریت اهل سنت که بعضا محب اهل بیت هم هستند مسلمان و پاک و فقط اقلیتی از آنان یعنی ناصبی ها که دشمن اهل بیت هستند کافر و نجس می باشند . این یعنی که امامت نمی تواند جز اصول دین مثل توحید و نبوت و معاد باشد چون انکار آن شخص را از اسلام باید خارج کند در صورتی که بنا به فتوای خود فقها و مجتهدین شیعه اکثریت اهل سنت به جز ناصبی های دشمن اهل بیت علی رغم انکار و مخالفت با آن مسلمان و پاک هستند .
    اما آن چه که فقها و علمای شیعه به آن معتقدند مومن نبودن اهل سنت و خروج آنان از دایره ایمان و نه اسلام است . به عبارتی اهل سنت مثل شیعیان مسلمان بوده و هستند اما بر خلاف شیعه مومن نبوده چرا شرط کامل شدن ایمان پذیرش ولایت و امامت است که اهل سنت آن را قبول ندارند .
    پس امامت شرط قبول اسلام و ماندن در آن مثل توحید و نبوت و معاد نیست اما شرط کامل شدن ایمان مسلمان است . بر این مبنا اهل سنت مسلمان محسوب می شوند اما مومن نبوده و یا اگر مومن هم بوده باشند مومن کامل و تمام نیستند چرا که ایمانشان با عدم پذیرش ولایت و امامت ناقص است . امیدوارم توضیحاتم من هرگونه ابهامی را در این زمینه برطرف کرده باشد .


  • محمد حالت خوبه؟؟؟
    اصول دین :
    1 توحید
    2 نبوت
    3 امامت
    4 معاد
    5 عدل

  • بعضیها معنی بی بند و باری صدا و سیما را نمیفهمند . اگر مداح چیزی را گفته که با وحدت جور درنمیاید باید مواظبت کرد تا تکرار نشود دیگر چرا اینقدر خودتان را جر میدهید . اینهمه شیعه در دنیا بوسیله وهابیها به شهادت رسیدند اما همین برادران وحدتی موضع گیری نکردند اما ما به عنوان شیعه خودمان را برای انها جر میدهیم . خب اشتباه شد . اما تو بی بند و باری را نمیفهمی . بی بند و باری خیلی از چیزهایی است که در صدا و سیما با کمال وقاحت و بیشرمی و جهت از بین بردن دین و فرهنگ شیعه نشان داده میشود و همه خفه شده ایم و اعتراض نمیکنیم . لااقل اگر در برابر بیشرمی صدا و سیما خفه ایم دیگر خودمان را به خاطر یک اشتباه جر ندهیم .

  • خدا لعنت و نابود کند منافقان مزدور انگلیس دشمن اسلام محمدی را که برای خدمت به اربابان چپاول گر خود چه تحریف گریهایی که انجام نمی دهند؟؟؟!!!

  • نتایج بی بند و باری در صدا وسیما
    ---
    بی بند و بار عرضه کردن دین داری و مذهب داری توسط افراد گوناگون که متاسفانه با حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی که الزامی هستند آشنا نمی باشند یا کلا این حد و مرزهای الهی را با بی پروایی نادیده می گیرند در صدا و سیمای ملی و عرضه ی صحنه هایی از مراسم و شعایری در این مؤسسه که با اصول اساسی دین و مذهب و حد مرزهای شناختهای اصیل قرآن بیگانه یا در تضاد اند این مؤسسه را با توجه به برد وسیع مخاطبان خود به ابزار خطرناکی برای بدنام کردن نظام و مذهب اهل بیت تبدیل کرده است.

  • شخصی که هر بار به اسم مبارزه با خرافات و بدون هیچ مصداقی شیعیان را متهم به خرافه پرستی می کند یک کامنت گذار وهابی است. من بارها با او مجادله کامنتی داشته ام. او فاقد هر نوع استدلال و منطق است و در مقابل آیات قرآن و روایات مورد تایید شیعه و سنی از هر گونه پاسخگویی فرار می کند و صرفا از قرآن یک آیه را یاد گرفته که بنویسد " و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما" و به این ترتیب از پاسخ فرار کند و همیشه خود را در موضع طلبکار نگه دارد.

  • بحثت را محض رضای خدا عالماانه کامل کن و بگو کدام آیات و احادیث مورد تایید شیعه و سنی را این وهابی رد کرده و چه گفته است و دقیقا با دلایل قرآنی و عقلی قطعی انکار ناپذیر و شفافیت و شهامت بگو ایراد علمی شما به تک تک نظرات و گفته های این وهابی چیست؟؟ ؟!!!

  • دو تا کامنت برو بالاتر تا خلاصه همه آیات قرآنی که این فرد رد می کند را ببینی. جوابی که به او دادم را خوب ببین. چند بار باید برای افرادی مثل تو این مباحث را توضیح داد؟
    اگر البته خودت همان وهابی کوردل نباشی.

  • خشم خدا را با وظیفه گریزی بر نیانگیزیم
    ---
    وظیفه شرعی خدا پسندانه ی شما اگر در پیروی از مذهب اهل بیت (ع) صادق هستید نقد با تجزیه و تحلیل علمی تک تک نظرات این شخص است که بدون تجزیه و تحلیل علمی نظرات او را نداسته وهابیگری می نامید.
    و هابیت با انحرافاتی که دارد با ما در بسیاری از مشترکات دینی هم عقیده است پس ما باید چون وهابیها این مشترکات را انجام می دهند اینها را کنار بگذاریم و انجام ندهیم؟؟؟!!!
    شما از کجا و با کدام دلیل علمی انکار ناپذیر یاد گرفته اید که صاحبان نظر ضرورت مقدم شناختن حاکمیت و نظارت و اصول و حد و مرزهای شناختهای قرآن بر کلیه منقولات غیر قرآنی وهابی هستند که این گونه بی محابا و بی ترس از خشم خدا آنان را به وهابی گری متهم می سازید؟؟؟!!!

  • د تو همان وهابی تشریف داری. سبک کامنتهایت هم کاملا مشخص است. تمام حرفهایت را هم نقد کامل کردم. دیگر منتظر چه چیز هستی؟ دو تاکامنت بالار را ببین و جوابی که دوباره به تو دادم.
    تو بدون هیچ مصداقی هر چیزی که خلاف نظرات ابن تیمیه می دانی خرافات نمامیده ای . جوابت دوباره به طور خلاصه دادم. چرا باید تکرار کنم؟
    من مثل تو مزدور سعودی نیستم که برای کامنتهای تکراری خودم حقوق بگیرم.


    وهابی ها هیچ اشتراکی با ما ندارند الا در کلمات. منظور آنها از خدا یک جسم و موجودی شبیه انسان است که راه می رود و خندد و و شبهای جمعه از آسمان به زمین می آید همانطور که ابن تیمه از منبر پایین می آمد. ابن بطوطه در کتاب (سفرنامه ابن بطوطه) می نویسد: (ابن تیمیه) عالم وهابی در مجلسی در دمشق در حالی که روی منبر مردم را موعظه می کرد می گفت خداوند به پایین ترین آسمان می آید، همانطور که من از منبر پایین می آیم، آنگاه چند پله از منبر پایین آمد.

    مانند این روایت احمد بن حنبل که از بزرگان وهابیت است در کتاب خودش می گوید: (ابو هریره) روایت از پیغمبر نقل می کند که پیامبر فرمودند من نمی خواهم بر امتم سخت بگیرم و الا می گفتم باید همراه وضو مسواک هم بزنند و همچنین نماز عشاء را تا نیمه شب به تاخیر می انداختم زیرا خداوند عزوجل آن هنگام است که به پایین ترین آسمان فرود می آید و می گوید: آیا نیازمندی است تا نیازش را برآورده کنم، آیا استغفار کننده ای است تا گناهش را ببخشم؟ آیا دعاکننده ای است تا دعایش را مستجاب کنم؟ .

    بنا بر روایت فوق، صراحت دارد که خداوند به پایین ترین آسمان فرود می آید، بهتر است بدانیم لازمه صعود و نزول جسمانیت خداوند است. همچنین در کتاب (فتاوی ابن باز) آمده است که از ایشان سئوال می شود که آیا در روایت آمده که صورت کسی را زشت نخوانیم زیرا خداوند سبحان انسان را بصورت خودش خلق کرده است؟

    جواب: ابن باز گفت: این حدیث از پیامبر ثابت است که اگر کسی از شما انسانی را بزند مواظب صورتش باشد زیرا خداوند انسان را به شکل خودش آفریده. (کتاب فتاوی ابن باز، جلد 4 ، صفحه 226)

    وهمچنین در روایت دیگر ابن باز می گوید، خدا انسان را بصورت رحمن خلق کرده. محمد ناصر الدین البانی محدث وهابی می گوید: (ام طفیل) از پیامبر نقل می کند که پیامبر فرمودند: خدا را در خواب دیدم به زیباترین صورت، جوانی بود با موهای بلند، در سبزه زاری ایستاده که نعلینی از طلا به پا و توری از طلا به صورت داشت.


    با چنین موجوداتی وحدت ناممکن است جون در اساس توحید خدا را جسم می دانند. باید هم از اساس اثر روح و هر چیز که جسمانی نباشد را انکار کنند.



    اما از کجا یاد گرفته ام وهابی را بشناسم؟ وبا کدام دلیل علمی انکار ناپذیر یاد گرفته ام که هر کس توسل و روضه و عزاداری و تبرک و.. را خرافه می اند وهابی است؟
    دقیقا به همان صورت که یاد گرفته ام رطوبت نشانه وجود آب است!
    آن یکی پرسید اشتر را که هی.
    از کجا می‌آیی ای اقبال پی.
    گفت از حمام گرم کوی تو.
    گفت خود پیداست در زانوی تو.

  • حرف مفت زدن هم خرجی ندارد . اینکه اینهمه علما در طول تاریخ نفهمیدند که زیارت عاشورا درست نیست و تحریف شده و تو که یا وهابی هستی و یا بی دین انرا فهمیدی . امثال تو و خیلی گردن کلفت تر از تو نفهم نتوانستند شیعه را از بین ببرند پس تو هم نمیتوانی . خودت را شیعه نشان میدهی و از انگلیس بدگویی میکنی و دقیقا همان سیاست انگلیسی را دنبال میکنی . همان حرف وهابیها را میزنی که فقط قران . تا شیعه را بکوبی و بعد هم نوبت قران میرسد تا انرا بی ارزش کنید . امثال تو وهابی انگلیسی قران و پیامبر و خدا را هم قبول ندارید اما به ارامی پیش میروید تا همه چیز را نابود کنید .

  • تایید علمای بشر جایز الخطا ، که از یک جهان نهانهای خدا بی خبر اند ، از هر چیزی که خارج از قرآن بنام دین و مذهب عرضه می شود اگر از پشتوانه ی دلایل قطعی محکم و مفصل قرآنی که از جانب خداوند علام الغیوب اند و از تایید اصول متین استدلال عقلی برخوردار نباشد پشیزی ارزش علمی ندارد و بجز قرآن ستیزی و خرد گریزی چیز دیگری نیست.

  • جعلق این قدر بی سوادیتو با پر ت و پلا گفتن رسوا نکن . انگلیس حالتو بفهمه جیره تو و جیره ی آقای دین فروشتو قطع می کنه ها!!!

  • صدق اعتبار منقولات غیر قرآنی در همگنی و هماهنگی با قرآن و عقل به اثبات می رسد
    ---
    خناسان از پیروان روحانی نماهای مزدور تشیع انگلیسی با تکیه به محتوای زیارت عاشورا ، که بی تردید مانند قرآن مصون از تحریف و جعل و دروغ نیست و سندیت و اعتبار آن بعلت ناهمگن و ناهماهنگ و متضاد بودن با روشهای علمی رهنمودها و روشنگریها حیات بخش و وحدت آفرین قرآن کریم مخدوش به جعل و دروغ است ، در شبکه های اجتماعی از مداح کج فکر که با گستاخی خود به محکمات قرآن دهن کجی کرده به دفاع منافقانه پر داخته اند.
    خداوند پیامبر و صالحان و مؤمنان را بعلت عدم آگاهی به حقایق تاریخی دقیق زندگی گذشتگان خوب و بد بحکم قاطع آیه ی محکم و مفصل قرآن کریم:« تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُمْ مَا كَسَبْتُمْ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ » ﴿آیه ۱۳۴ سوره بقره﴾ برای حفظ همبستگی و اتحاد در جوامع اسلامی و جلو گیری از رخنه و نفوذ دشمنان و منافقان و مزدوران فتنه بر انگیز و تفرقه افکن در این جوامع از بحث در باره زندگی شخصی گذشتگان که بجز زیان و اختلاف بر انگیزی و باز کردن پای دشمنان به جوامع مسلمانان برای دامن زدن به تفرقه و فتنه و چپاول ثروتهای این جوامع بازده دیگری نمی تواند داشته باشد منع کرده و این جوامع را پیوسته به وحدت و همبستگی دعوت نموده است.
    برای لبیک گفتن به فراخوان وحدت بخش خداوند در قرآن کریم جوامع مسلمانان مؤمن از همه ی مذاهب و طوایف منتسب به اسلام موظف اند متونی را که ظالمانه بنام دین و مذهب به تفرقه و فتنه در این جوامع دامن می زنند ، ساخته و پرداخته ی دشمنان دین خدا بدانند و این متون را بلحاظ شرعی ، محض رضای خداوند ، با خرد گرایی جعل و دروغ و بی اعتبار بشناسند و جوامع خود را از آثار سوء شیطانی این متون که خدا و پیامبر و صالحان از آنها بیزار اند مصون سازند.
    پیامبران و صالحان خدا پرست ، با موظف دانستن خود به اطاعت از حکم وحدت بخش ثابت خداوند در قرآن کریم امکان ندارد از سنت جاهلی عدالت گریز قوم گرا و خویش گرای زنده نگه داشتن خوی انتقام جویی برای نسلهای آینده پیروی کرده باشند.
    این خدا پرستان صدوق بحکم خداوند و ایمان به منافع الهی والای دین همیشه در میان پیروان خود پرچم دار تحکیم و گسترش وحدت میان این مؤمنان بوده و صرف نظر از اختلافهای سلیقه ای با اعلام بیزاری از هرگونه تفرقه و فتنه این ایمان را تجلی و تجسم بخشیده اند.
    در متن زیارت مخدوش به جعل موسوم به زیارت عاشورا بر خلاف دستورات صریح و حدت بخش قرآن قوم گرایی و خویش گرایی با ذکر نام و تشویق خوی انتقام جویی و به ارث گذاشتن این خوی که ریشه در دوران های جاهلیت دارد موج می زند.
    با تدبر و تأمل در روش وحدت آفرین قرآن کریم هر گز تمی توان باور کرد که خوی انتقام جویی جاهلی و به ارث گذاشتن این خو ، در سنت و سیرت معتبر پیامبران وصالحان که پیرو عالمانه ی وحی الهی بوده اند جایگاه قابل اثابتی داشته باشد.
    اصرار خرد گریز بر نسبت دادن چنین متنی ، که بجز تعمیق و ریشه دار کردن شکاف میان جوامع مسلمان بنفع دشمنان چپاول گر بازده دیگری ندارد ، به اهل بیت پیامبر و سایر صالحان خدا پرست ظلم محض است و خداوند از چنین ظلمی هرگز نمی گذرد.
    اگر دلسوز و وفا دار دین خدا و مذهب راستین اهل بیت پیامبر هستیم باید قرآن ستیزان خرد گریز دین فروش مزدور پیرو و مبلغ تشیع فتنه گر انگلیسی را با هر وسیله ی ممکن در تبلیغ دین و مذهب به قرآن گرایی و پیروی از عقل مجبور ساخت و در صورت عدم تمکین به راه خداوند این مزدوران دشمن خدا و دشمن دین و مذهب را با دلایل قرآنی و عقلی در همه ی رسانه ها در میان تمامی شیعیان حق گرای جهان رسوا نمود و با این رسوایی تلاش کرد شر آنان را از جهان اسلام تا ابد دور کرد.

  • اگر وخدت خب است چرا شما از ادعایتان کوتاه نمی آیید و به جای متهم کردن شیعیان به شرک و خرافه پرستی به عقایدشان احترام نمی گذارید؟
    چرا شیعه باید کوتاه بیاید؟

    یعنی توی وهابی نمی دانی حتی اگر زیارت عاشورایی هم وجود نداشت شیعه می دانست معنای قبر مخفی و تشییع شبانه چیست.
    شیعه می داند تو خضرت زهرا را دزد و کافر می دانی.

    او را دزد می دانی چن بیت المال یعنی فدک را عصب کرده بود که ابوبکر عزیزتان آن را آزاد کرد!
    او را کافر می دانی چن عبد الله بن عمر روایت کرده من مات و لم یعرف امام زمانه مات میتته جاهلیه! زهرا هم ابوبکر را امام زمان خود نمی دانست! و به مرگ جاهلی مرد!

    اینا هیچ نیازی به زیارت عاشورا ندارد. خیال کرده اید این که ما تحمل می کنیم شما را به این معنی است که جوابتان را نداریم؟
    شما آیا هنری جز انکار تاریخ و قرآن و روایات هم دارید؟


    راستی مگر تو حرفهایت چیزی جز تکرار معتقدات ابن تیمیه است؟ جز تکفیر توسل و
    زیارت و روضه و عزاداری؟ و خرافه نامیدن همه آنها؟
    داعشی تر از تو هم در دنیا هست؟
    جز اینکه تو و شیوخت ابلیس را سید الموحدین نامیدید چون حاضر به سجده
    برای غیر خدا نشد؟
    جز اینکه کعبه و مقام ابراهیم را شرک می دانید چون مسلمانان سنگی که جای
    پای ابراهیم روی آن است سجده می کنند؟
    جز اینکه کسلمانان قبر اسماعیل و مادرش هاجر را هفت باربه همراه کعبه طواف می کنند؟
    جز اینکه ارباب تو یعقوب نبی علیه السلام را کافر می دانست جون برای
    یوسفی که اساسا زنده بد یک عمر مشغول گریه و عزاداری بود؟
    جز تو خدا و رسولش را دروغگو می دانی که با آنکه مدعی بودند خدا گناهان
    را می بخشد به مسلمانان می گکفتند از پیامبر بخواهند برایشان استعفار
    کند؟
    جز اینکه رسما گفتید کسانی که بر قبر اصحاب کهف مسجد ساختند افراد بد و
    مشرکی بودند؟
    و یا با آنکه خدا آرامش می دهد می گفتند آثار و ماترک موسی و هارون در
    تابوت به شما آرامش می دهد؟
    و یا آنکه برای حمادات احساس و شعور قایل شدند و گفتند سنگها بر اثر خشیه
    خدا سقوط می کنند؟
    و یا آنکه با آنکه خدا است که شفا می دهد گفتند عسل شفا می دهد؟

    آری. همه مشرکند. خود خدا هم مشرک است. انبیای او هم مشرکند. صحابه نبی
    خدا هم مشرکند.
    تنها کس که مشرک نیست یکی ابلیس است و دیگری ابن تیمیه که فهمید مسلمانان
    قبل از او مشرک بوده اند!
    و خنده دار اینکه پیروان همین ابن تیمیه بر سر تبرک بردن آب غسل میت او
    با هم مسابقه گذاشتند!
    و البته چه منطقی بهتر ایسن برای انگپلیس که بیاید این تفکر را احیا کند،
    تا مسلمانان احترام به قبور انبیا و قداست خاک را شرک بنامند تا بعدها که
    فلسطین مقدس به دست یهود افتاد ذره ای ناراحخت نشوند! آنها هم که برای
    آزادی فلسطین بروند صرفا برای نجات سرزمین عربی باشد! نه یک خاک مقدس
    اسلامی.
    و برای همین شما سعودیها و وهابیون کثیف همه تلاش خود را بر کشتار
    شیغعیان و تخریب قبرها و آثار انبیا قرار دادید اما حتی یک گلوله به سویس
    اسراتییل شلیک نکردید!
    بلکه حتی دعا برای مجاهدان حزب الله و حماس را حرامنامیده و آنها را پیرو
    روافض و مجوس نامیدید!

    شما پیروان راستین شیطان هستید.
    ما افتخار می کنیم که تو و شیوخت ما را خرافه پرست و کافر بدانند.

  • طیب الله انفسکم دمت گرم برادر اجرت با خانم حضرت زهرا سلام االه علیها ما که حال کردیم
    پای اعتقاداتت محکم وایستا برادر نیاز به عذرخواهی نیست این قوم حرومزاده که ما لعن کنیم چه نکنیم سر میبرن پس بذار دلمون نسوزه که ناکام از دنیا میریم
    لعن علی عدوک یاعلی اولی دومی سومی
    جناب حیرتزده پیامبر عایشه فاحشه رو گرفت تربیت کنه ایشون در عذاب بودن از دست این زنک هرزه اینقدر بیسوادیتو نو پای رسول اکرم (ص)نذارین خدا لعنتتون کنه که انقدر کج فهمین

  • با سلام

    من یه چیز رو خوب می دونم بحث و اختلاف نظر باشه تو حوزه ها و دانشگاه ها و محافل علمی؛ خارج از اون بی ادبی ممنوع
    بنده مداحی می کنم و تا به حال حتی یک بار شعر یا مطلب توهین آمیز نخونده و نمی خونم و به عقاید برادرانم احترام می گذارم. خدا یه استدلال بسیار ساده و قابل فهم راجب مشرکین یا بت پرستان تو قرآن مطرح می کنه که به درد همه ی ما مسلمون ها می خوره؛ خطاب به مسلمان ها میگه: به بت های اونها اهانت نکنید چرا که اون ها هم به خدای شما اهانت می کنند ببینم کی دوست داره به خدایی که همه ی ما به اون اعتقاد داریم و از کودکی تا به حال با یاد اون بزرگ شدیم رو با الفاظ توهین آمیز یاد کنه؟؟؟!!!!
    چرا آب به آسیاب دشمن می ریزید به خاطر کلام توهین آمیز برخی ها، انسان بی گناه ، شیعه ی بی گناه توسط مغرضان یا تکفیری ها سر بریده می شود! اون هم فقط به خاطر جریحه دار کردن احساسات مخالفان!!!! بدونید شما هم در گناه این افراد و ریخته شدن خون پاک اون ها شریکید!!!
    من با اهل سنت ارتباط داشتمه اون ها انسان هایی شریف و محترم اند و به امام علی علیه السلام احترام می گذارند دوستار و محب اهل بیت اند میان زیارت امام رضا علیه السلام تو مشهد.
    لطفاً تو میدونی بازی نکنید که دشمن تو اون برامون تله پهن کرده

  • شما مداح نسیتی که از دشمنان اهل بیت بیزار نیستی اصلا مسلمون نسیتی شما بری مطربی خیلی برازندته تا اینکه اسم خودت و بذار مداح و محب
    خواب دیدی خیر باشه جناب شر

  • به وظیفه ارزیابی دین داری و مذهب داری خود چگونه عمل می کنیم؟
    ---
    هر انسان مسلمان برای تامین و تضمین رضای خداواند و تامین و تضمین کسب اجر و ثواب او موظف است دین داری و مذهب داری خود را ، در راستای تلاش برای تامین و تضمین زندگی سالم و تامین و تضمین شرایط ذهنی و محیطی سالم ، مطابق با خواست خداوند که تعیین اصول و فروع دین منحصر به او است تنظیم و سازمان دهی و ارزیابی کند و اگر به این گونه تنظیم و سازماندهی و ارزیابی خود را پایبند و مقید نسازد مطابق با حکم قرآنی خداوند یک عمر دین داری و مذهب داری خود را تباه کرده و نزد خداوند حسابگر حساب رس شایسته ی مجازات در قیامت خواهد بود.
    خداوند منان راه تامین و تضمین دین داری و مذهب داری مورد پسند خود را در حد و مرزهایی در شناختهای لازم این دین داری و مذهب داری با بیان ساده و رسا و سرشت نشین و قابل اثبات و انکار ناپذیر در آیات محکم و مفصل قرآن کریم بعنوان اصول و فروع دین داری و مذهب داری برای بشر تعیین کرده و بشر را در سر سر تا سر قرآن با نوید و هشدار به تقید و پایبندی به این حد و مرزها ملزم و موظف ساخته است.
    قرآن کریم شناختهای لازم برای دین داری و مذهب داری سالم و حد و مرزهای این شناختها را که مطابق خواست و پسند خداوند هستند در زمینه های خدا شناسی ، پیامبر شناسی ، دین شناسی ، وحی شناسی ، انسان شناسی و رفتار شناسی در آیات محکم و مفصل خود بیان کرده است.
    قرآن کریم با روشنگریهای رسا و گویا و سرست نشین خود بشر با سواد خرد گرا را برای پایبندی به دین داری و مذهب داری سالم که مطابق خواست خداوند است به تدبر و تأمل و تفکر و تعقل پیوسته و همیشگی در این آیات محکم و مفصل فرا خوانده است.
    قرآن کریم برای جلوگیری از گرفتار شدن بشر نا آکاه بی سواد به انحراف و کج روی در دین داری و مذهب داری فقها و قرآن شناسان را موظف ساخته با بیان حد و مرزهای شناختهای قرآنی مذکور پیوسته هشدار دهند.
    سازماندهی موضوعی و تفکیک هر یک از شناختهای قرآنی مذکور و حد و مرزهای این شناختها برای سامان بخشیدن و ضابطه مند ساختن دین داری و مذهب داری بشر مطابق با خواست و نویدها و هشدارهای قرآنی خداوند و برای جلو گیری از ورود هرگونه من در آوردی و افزوده ی بشری ناهمگن و ناهماهنگ به این شناختها در یک جزوه کوچک جای می گیرد.
    این سازماندهی و تذکر دادن این شناختها و حد و مرزهای قرآنی آنها باید عالمانه و رسا و گویا به مسلمانان بلکه به همه ی جوامع بشری باید انجام گیرد.
    این سازماندهی و تذکر و ضرورت خود داری از تاویلهای بشری ناهمگن و ناهماهنگ با محکمات مفصل قرآن وظیفه و مسئولیت همیشگی خطیری است که خداوند به دوش فقها و قرآن شناسان برخوردار از امکانات لازم یا برخوردار از توان تلاش برای فراهم سازی این امکانات از دولتها و مردم متمکن ، قرار داده و نسبت به فرو گذاری و بی تفاوتی یا به فراموشی سپردن این وظیفه و مسئولیت هشدارهای شدید و سخت لازم را در قرآن داده است.
    قرآن کریم با شناختهای مذکور و حد و مرزهای رسا و گویای این شناختها حجت را بر بشر در زمینه چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه تمام کرده و این شناختها را بعنوان سد مستحکم و استوار برای جلو گیری از هرگونه انحراف و کج روی در این زمینه قرار داده است.

  • تو همان شیعه حقیقی ابن تیمیه و همان بنده گنهکار هستی که بارها در سایت روشنگری پاسخ کامل همه ادعاهای بی مصداقت دریافت کردی اما طبق معمول بدون هیچ استدلال و جوابی من را دین فروش و مزدور و خرافه پرست نامیدی. تمام آیات قرآن را که مخالف روش و تفکر ابن تیمیه است انکار کرده و تحریف قرآن نامیدی. البته امثال تو قصدشان فهمیدن و پاسخ گرفتن نیست. تنها روش امثال تو همان روش بزن و در رو است. اما کور خوانده ای. دیگر تاریخ مصرف تفکرات ضاله تو حتی برای اربابان صهیونیستت هم تمام شده است.

  • مدیر سایت کجایی؟؟؟؟؟ چیکار می کنی؟؟؟؟ بخون چه معرکه ای راه انداختی؟؟؟؟

  • شیر مادرش حلالش و لعنت به خامنه ای حرومزاده که با دشمنان امیرالمومنین وحدت میکنه

  • لعنت به تو وعمر حرامزاده که عمو و دایی وپدرش یکی بود

  • لعنت به تو وعمر حرامزاده که عمو و دایی وپدرش یکی بود

  • چقدر باطن کثیف و نجسی داری ای دشمن امیرالمومنین سلام الله علیه. توی انگلیسی و مانند تو ادامه دهنده معاویه و معاویه صفتان غربی و انگلیسی چه شیعه اش و چه سنیش هستند. به فرزندش و ادامه دهنده راهش در این زمان و جانشین امام زمان عج تهمت می زنی و لعن می کنی؟ عنقریب به عذاب الهی دچار خواهی شد و از جایی بخوری که نفهمی.

  • لعنت به خودت اگر شیعه ای به سیره امام صادق نگاه میکردی که با اهل سنت چطور رفتار میکنه
    شما خر مقدسها خفه شید

  • کسی که حرامزادگی را حتی با دلیل به بندگان خدا نسبت می دهد شیطان پرست منافق یا مزدور خدا نشناسی است که دین داری او بمانند دین داری یزیدیان نزد خداوند پذیرفته نیست.

  • پس العیاذ بالله از نظر شما خود امام حسین علیه السلام که گفت الا و ان الدعي بن الدعي قد ركز بين اثنتين بين السلة و الذلة و هيهات مناالذلة
    یکی از همان تعابیر زشت شما است! آگاه باشید که زنازاده‌‏ی فرزند زنازاده مرا بین دو چیز مخیر نموده است: جنگ و شمشیر و یا ذلت و خواری. و ذلت و خواری هرگز؛

    خیر. مطابق اسلام زیاد زنا زاده بود. مرجانه روسپی بود و در این حقیقت شکی نیست. مومن نسبت دروغ نمی دهد اما از دادن نسبت واقعی پرهیز نمی کند.

  • قابل توجه کلیه دوستان دردین اسلام آمده است هیچ کس نباید به مذاهب دیگر بی حرمتی کند پس بیاین واقع بین باشیم برای رون شدن موضوع یک سوال مطرح می کنیم وپس خودمان جواب می دهیم
    سوال اگر به پدر ومادرمان بی حرمتی یا بی احترامی کنند چه می کنیم ؟
    اگر کسی به پدرمادرمان بی حرمتی یا بی احترامی کند ما هم در مقابل بی احترامی خواهیم کرد
    پس دوستان عزیز به ادیان ومذاهب دیگر توهین نکنید تا دیگران به اهل بیت ما توهین نکنند
    با تشکر از همه

  • قابل توجه کلیه دوستان دردین اسلام آمده است هیچ کس نباید به مذاهب دیگر بی حرمتی کند پس بیاین واقع بین باشیم برای رون شدن موضوع یک سوال مطرح می کنیم وپس خودمان جواب می دهیم
    سوال اگر به پدر ومادرمان بی حرمتی یا بی احترامی کنند چه می کنیم ؟
    اگر کسی بی احترامی به پدر ومادرمان کند ما هم بی احترامی می کنیم
    دوستان عزیز به ادیان ومذاهب دیگر تهین نکنید تا دیگران به اهل بیت ما تهین نکنند
    با تشکر از همه

  • خوب گفته بنده خدا

  • دمت گرم حاج احد

    بچه شیر شیعه

  • ebi110 98/3/7 ساعت 07:13

    اللهم العن الجبت و الطاغوت

  • سلام
    معلوم نیست تو این رسانه میلی چه خبره
    دیگه باید چی کار کنند که نمی کنند
    اون از یاسی اشکی که پارسال اوردنش تو برنامه معنوی ماه عسل ماه مبارک رمضان از امراض جنسی بگه اون تو یه برنامه خونوادگی و معنوی
    اون از شبکه کیش که صحنه آنچنانی می بره رو آنتن
    این هم از تفرقه افکنی تو یه برنامه زنده
    خدایی دیگه باید چه طوری بگه ما عرضه مدیریت صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران رو نداریم
    یعنی ما تو کشور هفتاد و هشتاد میلیونی یه مدیر درست حسابی نداریم بذاریم رئیس صدا و سیما
    تازه جنجال فردوسیپور یادم رفت

    اه اه اه

  • چپی ها وروحانی می خواهند ایران متحد نباشد

  • جناب فلونی باز خوبه که تو شنیدی عمر در مسجد کشته شد ؟ من به یک سنی گفتم اگر حضرت علی فقط همین یک حسنه را داشت که در خانه کعبه به دنیا امده با هیچکس قابل مقایسه نبود . با تعجب به من گفت . عمر در خانه کعبه به دنیا امده . متاسفانه علمای سنی بسیاری از حقایق را از مردم پنهان میکنند و حرفهای نادرست را به خوردشان میدهند . پس خیلی این چندگانگی ها تعجب ندارد و شنونده باید عاقل باشد . البته از یک سنی دیگر پرسیدم . با اطمینان گفت که عمر در یک قلعه به دنیا امده . البته اینکه چرا سنی ها به شیعه گرایش ندارند به همان دلیل که مسیحی ها و یهودی ها و بودایی ها و هندوها و......... به اسلام گرایش ندارند . یکی ندانستن واقعیت و نداشتن وقت برای تحقیق و دیگری اینکه بسیار سخت است که عمری بر یک مذهب باشی و ان را حق بدانی و بعد بخواهی به دین و مذهب دیگری بپیوندی .

  • ما که گرفتار کار و زحمتیم نه وقت چندانی داریم برای تحقیق
    نه دانشش رو داریم این موضوع هم تو ویکی پدیا خوندم که تسنن عقیده دارن عمر اولین شهید محرابه بامستندات برای همین چند جا دیگه هم رفتم و دیدم واقعا این روایات هست
    و یا تو سنین پایین که بودیم بتو مجالس بهمون میگفتن امام علی در کعبه به دنیا اومده و هنوز شکاف روی دیوار کعبه وجود داره که محل ورود و خروج مادر حضرت علیه
    بعدها یه مطلب خوندم که تا حالا چند دفعه کعبه کاملا خراب شده
    و روایات دیگه
    منظور من اینه که ما مردم عادی که وقت یا حوصله یا دانش تحقیق رو نداریم و داریم هذینه میدیم به روحانیت تا این کارو بکنن
    اونا باید تحقیقشون درست باشه و از یکجانبه گرایی و افزودن خرافات جلوگیری کنن
    و در ضمینه کاهش خرافات و نزدیکتر کردن عقاید دو گروه تلاش کنن  
    تا یکی مثل من با دیدن تناقضات دچار سردر گمی نشه
    در صورتی که فکر میکنم تو چند سال اخیر
    خرافه به شدت افضایش یافته و بعضیاش پروبال بیشتری گرفته

    همیشه به این توجه داشته باشید که اولین کتب تاریخ اسلام 150 سال بعد از آغاز اسلام نوشته شده
    حال تا چه حد درست باشه خدا میدونه

  • بسم الله الرحمن الرحیم
    شما برو تحقیق کن به حرف عمری ها هم گوش نکن.....حضرت علی در کعبه به دنیا آمده و این جزء احادث متواتر و در نزد اهل سنت هر کس حدیث متواتر را قبول نداشته باشد کافر است و شما هم به جای این که حرف را بشنویی گوشت را بگیر و فکر کن با عقل همه چیز حل میشه ...چرا ...؟؟؟ چون خود قرآن کریم در مورد عقل و فکر کردن بیش تر از ۱۰۰ بار صحبت کرده. شما فکر کن ببین وهابیون و بعضی از اهل سنت که دلشون با وهابیونه برای جنایاتی که عربستان سعودی داره انجام میده باید یه جوری بهونه بیارن خوب حالا هی تحریفات و دروغ میبافن و دیگه عادت هم کردن .......من در مورد عمر هم که در مسجد به قطل نرسیده صحبت کردم قبلا من حالا اگه میخواهید بدونید خلاصه میگم که هیچ حدیثی وجود نداره که نشون بده عمر در مسجد به قطل رسیده و در بهترین حالت ممکن و با دروغگویی عمر در راه مسجد به قطل رسیده ..اما در نزد شیعه عمر در آسیاب به دست ابولولو به قطل رسیده و در نزد اهل سنت کسی شهید است که فقط در جنگ با کفار کشته شود ولی ابولولو در مستندات اهل سنت اجازه ورود به مسجد را داشته پس مسلملان بوده زیرا عرب ها جز کسی را که مسلمان میدانستند به کسی اجازه ورود به مسجد را نمیدهند ... راستی در مورد کتمان فضایل املم علی کار های زیادی انجام شده که یکی از اون ها همین خرابی کعبه است که به پیامبر نسبت میدهند و میگوییند پیغمبر دلی میخواست این کار را انجام ده ولی از مسلمانان میترسید پس ببینید برای کتمان فضایل امام علی و جنایات خود هر دروغی را به پیامبر نسبت میدهند
    یا علی مدد ..... انشالله که توفیق سربازی صاحب الزمان عج را داشته باشیم

  • ای دروغگوی کذاب کافر! تو وقت نداری تحقیق کنی ولی ماشالله وقت داری بشینی تحریفات تکفیری ها رو حفظ کنی و بعد انقدر وقت داری بیای داخل اینترنت وب گردی کنی بیای داخل این سایت و نزدیک دو سه ساعت مطلب تایپ کنی ای کافر مشرک ! ای مارق و قاسط و ناکث !

  • شما هر جور دوست داری فکر کن
    ولی واقعیتش اینه که گوشی من ورژن و حافظه داخلیش پایینه و دیگه هیچ شبکه اجتماعی ای و فیلتر شکن روش نصب نمیشه
    و حتی خیلی از سایت های ارتقاع یافته رو باز نمیکنه و یا نصفه نیمه باز میکنه
    و علت دیگه ای که اینجام اینه که نظر دادن توش راحته و نیاز به ایمیل نداره و ویدیو ها راحت دانلود رو گوشیم دانلود میشه
    یکم هم به مسایل تاریخی مذهبی علاقه دارم
    مخصوصا به نقد کردن موضوع
    شاید منم اگه یه گوشی خوب بخرم میرم تلگرام یا اینستا گرام
    در کل فکر میکنم بحث در این باره بیخوده
    چون هنوز تو یه مذهب مثل مذهب خودمون همه هم عقیده نشدن که چطور باهم رفتار کنن
    چه انتظاری میشه داشت که بدونیم با مذاهب دیگه یا ادیان دیگه چطور باید رفتار کنیم
    هر کسی برای خودش یه مزر دلبخواهی تایین کرده و دوست داره دیگران هم مثل اون باشن

  • خیر. مرزها هست . باطل دلبخواهی است اما حق دلبخواهی نیست و برای خودش استدلال و اثبات دارد.
    حالا تو طبق معمول همه جنسهای بازار را بدل می خوانی.
    چرا؟ چون می خواهی مرد م فکر کنند جنس اصل وجود ندارد!

    از دو حال خارج نیست. یا یک شیطان منافق هستی و یا یک فرد بسیار ساده لوح.

  • شما رو نمیدونم ولی ما داریم تو این جامعه زندگی میکنیم و داریم میبینیم هر کسی برا خودش نصبت به درک و پول و قدرت و نفوزی که داره اسلام ساخته
    اونقدرا که شما فکر میکنی همه چیز آرمانی پیش نمیره
    یارو مال مردم رو میخور صف اول جماعت وامیسته
    یاور حق یکی رو پایمال میکنه دم از انسانیت
    و حق و حقیقت میزنه
    و.....
    چهل سال حکومت اسلام به جامعه حکم فرما شده تازه رفتن توفکر پاک کردن فساد از دامان حکمت اونم فعلان در حد حرفه
    یه مثل هست میگه
    دم خروس رو باور کنم یا قسم حضرت عباست رو
    جنس اصل تو بازار هست اما باید از فروشنده با انصاف با قیمت مناسبش خرید
    غیر از این باشه صرفه به نداشتنشه یا در صورت نیاز به داشتنش میشه جنس مشابه یا تقلبیش هم خرید

  • اولا دروغ محض است که می گویی که چهل سال حکومت اسلام به جامعه حکم فرما شده. اسم اسلام حکفرما شده ولی در عمل مخصوصا بعد از جنگ همان لیبرالها و تکنوکراتها حاکم شده اند. نظریات سازمان ملل و یونسکو و صندوق بین المللی پول حکفرما شده نه نظر اسلام.

    ثانیا: وقتی فروشنده جنس اصلا تک و انحصاری باشد اتفاقا جنسش را به بالاترین قیمت می فروشد. آن فروشنده کالای بدلی است که جنس ارزان می فروشد!
    حالا قیمت کالا در دکان فروشنده جنس اصل چیست؟ جان و مال مومنان. یعنی گرانترین قیمت ممکن.
    سوره توبه آیه 111
    ان الله اشتری من المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون وعدا علیه حقا فی التوره و الانجیل و القران ومن اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به و ذلک هو الفوزالعظیم
    بدرستی که خداوند از مؤمنان جانها و مالهایشان را خریده ، در مقابل این که بهشت از آن آنها باشد، در راه خدا کارزار می کنند و می کشند و کشته می شوند، این وعده حقی است که در تورات و انجیل و قرآن ذکر شده است وکیست که در عهدش از خدا وفادارتر باشد؟ پس به معامله ای که انجام داده ایدشادمان باشید و این همان رستگاری بزرگ است


    حالا اگر تو خدا را بی انصاف می دانی یا انتظار داری قیمت جنس اصل را پایین بیاورد که با دکان ارزان فروشی شیطان مقابله کند راه را اشتباه آمده ای.

  • هه
    در مملکت امام زمان با رهبری نایب امام زمان با جمعیت اکثریت مسلمان با قوانین پایه ریزی شده از اسلام ناب محمدی با مسولین فیلتر شده از لحاظ پایبندی به اسلام و نظام
    و با حمایت و پشتیبانی کامل مراجع تقلید و فقها و حوضه از حکومت
    و.......
    لیبرال ها توش حکم فرما شدن؟!!!
    شوخی میکنی ؟
    یا میخوای مشکلات رو گردن دیگران بندازی
    شما جنس اصلت رو هرچی دوست داری گرون بفروش ولی یه روز میرسه که طالبش
    دیگه پولی برای خریدنش نداره
    اونی هم که میخره میفهمه اون قیمتی که خریده خیلی گرون تر از چیزی هست که به دست آورده میره چهار جا میگه خودش میشه تبلیغ منفی
    جنس اصل منظور پیامبر و امامان بود
    گرون فروشیش هم بزرگ نمایی بیش از حد
    و چسباندن خرافات و روایات جعلی بهشون برای بهتر جلوه دادنشون بود

  • می شود بگویی چرا فقط به حرفهای تکفیریها علاقه داری؟
    چرا یکبار هم استدلال شیعه را نشنیده ای؟
    آری. وقت داری ... اما..

  • گفت با طعنه منبری به چنار
    سرفرازی چه میکنی بی بار
    نه مگر ننگ هر درختی تو
    کز شما ساخته اند چوبه دار

    پس براشفت آن درخت دلیر
    رو به منبر چنین نمود اخطار
    گفت گر منبر تو فایده داشت
    کار مردم نمیکشید به دار

  • علی عسگری را باید از ریاست تلویزیون برداشت او خبر داشته است . به خدا اگر ضرغامی بود چنین اتفاقی نمی افتاد.

  • به خدا این حرف این مداح از خودش نیست جریانی پشت سرش است خواستند از این طریق ایران بهم بریزند حسن روحانی سگ پدر دست دارد . حتی علی عسگری هم از این اتفاق با خبر بوده من جای رهبری بودم عذر علی عسگری می خواستم . از وقتی آقای ضرغامی رفته از تلویزیون صدا و سیما گند شده است .

  • این مداح غلط کرد سنی و شیعه هیچ فرقی ندارند همه مسلمانیم یک خدا و یک پیامبر را اطاعت می کنیم . این مداح خواسته با این حرف ها یک مملکت بهم بیزد شاید از روحانی و جهانگیری و ظریف بهش خط دادند .

  • خفه بابا ما چه وحدتی داریم با کسانی که امیر امومنین و قبول نداره تو اصلا مسلمان نیستی چون ولایت و قبول نداری مگه تو نماز نمیخونی مگه اذان نمیگی پس این همه بی شرمی و بی دینی از کجاست
    مردک نفهم تو خودت تو مسلمونی ایراد داری مگه پیغمبر ما نفرمود بعد من حضرت امی امیالمونین وصی و جانشینه منه
    الهی لال بشی مرتیکه بیسواد خدا عذابتون کنه

  • اللهم العن عمر و ابوبکر و عثمان و عایشه و همه مریداشون

  • بیش باد

  • پس زیارت عاشورا دیگه نخونیم چون همش لعنه ، وحدت با کی با نثل قاتلین اهل بیت ؟ هیچ وحدتی وجود نداره این ها همش فیلم سیاسی هست

  • اتفافا اصلی ترین سند شیعیان واقعی در برابر شیعه انگلیسی همین زیارت عاشوراست. در زیارت عاشورا که اول تا آخر ظالمین به حق محمد و ال محمد را لعن کرده و اسامی زیادی از ظالمین در حق محمد و ال محمد را نام برده کجا اسمی از عمر و ابوبکر و عثمان و عایشه آورده ؟؟؟؟؟!!!!

  • شخصی که با ولایت امیرالمومنین(ع) مشکل دارد حرامزاده است

  • طبق کتب اهل سنت

  • ببین نادانی چقدر است که هنوز نمیدانند حق با کیست . اینهمه روایت و شواهد و معجزات و ..... را میبینیم و نمیدانیم حق با کیست . چهل سال است که به خاطر نجات قدس که همه شان سنی هستند با نیمی از جهان درگیریم و میگوئیم نمیدانیم حق با کیست . وهابیها و سلفیها و دولتهای عربستان و امارات و مصر و اردن و ........... که همگی سنی هستند در کنار امریکا و اسرائیل بر علیه ما دسیسه میکنند و برای نابودی جکومت شیعه دلار خرج میکنند و میگوئیم نمیدانیم حق با کیست . در هر محفلی که علمای سنی و شیعه بحث دینی کرده اند علمای سنی محکوم شده اند و میگوئیم نمیدانیم حق با کیست . قرنهاست شیعیان را به مناسبت های مختلف به شهادت میرسانند و میگوئیم نمیدانیم حق با کیست . داعش و النصره و طالبان و....... همگی برای امریکا و اسرائیل و با دلار ال سعود و امارات و قطر و........ مردم بی گناه را میکشند و انوقت میگوئیم نمیدانیم حق با کیست . و خیلی از حرفهای دیگر که گفتنش در اینجا صحیح نیست . دیگر چه باید بشود تا بفهمیم حق با کیست . ولی با همه حقانیت باز هم کسی حق توهین ندارد و دلیلی هم برای توهین وجود ندارد چون منطق شیعه انچنان قوی و محکم است که قابل قایسه با هیچکس دیگری نیست .

  • یک عمر شیعه فش شنیده، اهانت شنیده، شهید شده و میشه به جرم ارادت به علی حالا این آقا هم اومده یه چیزی گفته این تقصیر رسانه است که این رو پخش کرده ، فکر کنم یه کاسه ای زیر نیم کاسه باشه آخه این مداح رو تا حالا تو تلوزیون حتی یه بار هم نشونش نداده اینکه چطور یهویی میاد تو میلاد امام حسن از این برنامه پخش میکنه با عقل جور در نمی یاد اینا اصولا از کریمی ، بنی فاطمه، رسولی، طاهری،... پخش میکنن

  • چون داماد خواهر احمدی نژاد است اینطوری باهاش میکنند

  • چون تفرقه می اندازد

  • چون تفرقه می اندازد

  • چون تفرقه می اندازد

  • چون تفرقه می اندازد

  • صفحه‌ها