اسرار نماز از دید پزشکی «خارق العاده»


اثرات نماز از دید علم پزشکی
برگرفته از کتاب "علوم نوین در اسلام"
جهت سفارش این کتاب: 09387261897


+ 
40

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 98/2/22 ساعت 11:17

    باید تشکر کرد از روشنگری که اجازه میدهد نظرات بدون واسطه درج شود تا معلوم شود افراد چقدر متفاوتند . از یکطرف ادمهای عاقل و فهیم و از طرفی میانه روها و نان به نرخ روزخورها و از طرفی نفهم ها و بیشعورها و مغرض ها . جالب است که این طیف ها در یک چیز مشترکند و ان خداست . گروه اول که خدا را میشناسند و بندگیش را افتخار میدانند و دوستش دارند و گروه دوم که خدا را میخواهند و در کنارش نگاه به شیطان را هم دارند و تابع هوسهایشان میشوند و بین خدا و شیطان حرکت میکنند و تمایلشان گاهی به سمت خدا بیشتر میشود و گاهی به شیطان و اما گروه سوم که دشمن خدایند و به خدا کینه دارند و این کینه را به طرق گوناگون نشان میدهند از شیطان بدترند و بشدت فاسدند و ان را اشاعه میدهند و دین را تخریب میکنند و اینها احمق ترینند و همان اسفل السافلین ها هستند .

  • زیبا اما مدتش کم بود

  • زیبا اما مدذتش کم بود

  • هیچ یک از احکام خدا حتی همان احکام عبادی بی حکمت نیست .

  • کلیپ جالبی بود . اجرکم الله

  • خطاب به مهمان داعشی در مورد برتری دموکراسی و حقوق بشر

    ادعا کردی که پاسخ مرا دادی و باید تبر برداشت بت دموکراسی و حقوق بشر را شکست . مردک داعشی احمق تو در حدی نیستی که بتوانی ارزش های جهان شمول حقوق بشر و دموکراسی را که پشتوانه قوی فکری و فلسفی دارد و در سطح جهان برتری خود را برای اکثریت مردم جهان با ادیان و نژادهای مختلف ثابت کرده است زیر سوال بری .
    بر مبنای همین دمکراسی و ارزش های لیبرالی مبتنی بر آن است که اقلیت های قومی و دینی و حتی خارجی می توانند قدرت را به دست بگیرند . به همین دلیل در لندن یک پاکستانی مسلمان شهردار می شود . در انتخابات کنگره آمریکا در سال میلادی هم دو زن مسلمان فلسطینی تبار و سومالیایی تبار که یکی از آنها محجبه است در انتخابات کشوری که شما نماد استکبار جهانی و دشمن اسلام و مسلمانان می دانید رای می آورند و به مجلس ملی آمریکا راه می یابند . در حالی که داعشی مسلکان وافراطیونی با افکار تو در شورای نگهبان انتخاب یک هم وطن ایرانی زرتشتی در شورای شهر یزد یعنی آقای سپنتا نیک نام را بر نمی تابند و مانع عضویت ایشان به مدت یک سال می شوند . در صورتی که حتی اگر به فرض استدلال آنها مبنی بر قاعده عدم سلطه و ولایت کافر بر مومن و مسلمان را بپذیریم باز چنین دلیلی در مورد شورای شهر برخلاف ریاست جمهوری کشور و یا شهردار شدن وجود ندارد چون اعضای شورا چند نفرند و تصمیم گیری در آن جمعی است و حضور یک غیر مسلمان در آن موجب ولایت و سرپرستی کفار نمی شود . در واقع با اقدام احمقانه داعشی مسلکانی مثل تو و امثال تو در شورای نگهبان که این بار نه فقط مورد مخالفت جریان اصلاح طلب به عنوان یک جریان دموکراسی خواهی بلکه بخش اعظم چهره های برجسته جریان اصولگرا و محافظه کار مثل لاریجانی قرار گرفت به مدت نزدیک به یک سال به قول معروف گزک و بهانه به دست رسانه های ایرانی خارجی یا ضد انقلاب به قول شما افتاد تا جمهوری اسلامی را بکوبند . صادق زیبا کلام نیز در مناظره ای با عنوان پساسکولاریسم این ماجرا را به عنوان چماقی بر سر و دهان امثال تو می کوبید که در یک کشور دموکراتیک مثل انگلیس یک پاکستانی مسلمان شهردار لندن می شود اما در ایران مانع عضویت یک ایرانی زرتشتی در شورای شهر می شوند . در نهایت مجمع تشخیص مصلحت نظام با اکثریت آرا عضویت اقلیت های دینی در شورای شهر را بلامانع دانست و به این فضاحت و رسوایی به بار آمده برای جمهوری اسلامی شورای نگهبان و داعشی مسلکان و افراطیونی مثل تو و امثال تو خاتمه داد .
    ممکن است ادعا کنی که اجازه حضور و رای آوردن این اقلیت های دینی به خاطر سکولار بودن آنها و بی اعتقادی به اسلام و حاکمیت قوانین دینی است . ادعای تو تا حد زیادی باطل و نادرست است که در زیر می آورم .
    در یک نظام دموکراتیک نه تنها اقلیت های دینی که احزاب سیاسی دینی خواهان اجرا و پیاده شدن قوانین شرع و دین هستند هم می توانند به قدرت برسند به شرط آن کلیت نظام دموکراتیک و مبانی جهان شمول آن را قبول داشته باشند .
    بر همین مبنا در کشور با نظام دموکراتیک مثل ترکیه که از زمان تشکیل قوانین ضد دینی زیادی مثل تک همسری و حتی مبارزه با نمادهای دینی را مثل ممنوعیت حجاب تصویب کرده است در نهایت از حدود یک و نیم دهه پیش حزب اسلامی عدالت و توسعه و اسلام گرایان به رهبری اردوغان قدرت را در دست گرفته اند . در صورتی که در جمهوری اسلامی از مجلس دوم نه تنها اعضای نهضت آزادی و لیبرال ها را به خاطر عدم التزام به ولایت فقیه کنار می گذارند که از مجلس چهارم با استفاده و یا بهتر است بگویم سوء استفاده از نظارت استصوابي تعداد زیادی از چهره های برجسته و بعضا روحانی انقلابی و طرفدار ولایت فقیه و از یاران و منصوبان امام خمینی از جریان رقیب چپ اسلامی یا سنتی درون نظام از جمله بیش از چهل نفر نماینده مجلس سوم مثل بهزاد نبوی ، هادی خامنه ای برادر رهبری ، موسوی خوئینی ها و حتی خلخالی که تو سنگش را به عنوان یک انقلابی قاطع به سینه می زنی ردصلاحیت و خانه نشین کردند . این رد صلاحیت های چهره های انقلابی درون نظام از سوی شورای نگهبان هم هیچ دلیل و حتی بهانه قابل قبولی هم نداشت جز آن که گناه این اشخاص از جمله همین خلخالی که انقلابی قاطعش می خوانی جز عضویت در جریان رقیب سیاسی رقیب یعنی چپ سنتی در مقابل راست سنتی که همان اصول گرایی فعلی است نبود و بنابراین علی رغم انقلابی بودن و بیش از همه در خط امام بودن به دلیل غیر خودی بودنشان از این منظر باید حذف شده و کنار گذاشته می شدند . جالب این جاست که اکثر همین ها مثل نبوی و کروبی در انتخابات مجلس ششم که شورای نگهبان تنها برای اولین و آخرین بار از این اهرم سوء استفاده نکرد تایید صلاحیت شدند و رای آوردند که این هم سیاسی بودن ردصلاحیت آنها در مجلس چهارم را ثابت می کند .
    حال تو داعشی نکبت احمق و سایر اسلامگرايان داعشی مسلکی مثل تو که به خودتان هم رحم نمی کنید و هم دیگر را قلع و قمع و حذف کرده چه گونه می خواهید دموکراسی را به عنوان یک ارزش جهان شمول که در آن اقلیت های دینی می توانند انتخاب شوند را به چالش بکشی ؟ تو داعشی احمق نکبت چگونه می خواهی دموکراسی را که در آن همه گروهها و سلیقه های سیاسی گوناگون از چپ و راست ، از لیبرال تا کمونیست گرفته و حتی احزاب سیاسی دینی مثل احزاب اسلامی و اسلام گرایان در آن می توانند رقابت کنند به چالش بکشی و به قول خودت بت حقوق بشر و دموکراسی را بشکنی .

    از سر صدقه و به یمن و برکت همین دمکراسی بود که نه فقط در ترکیه بلکه در کشورهای عربی که جریان بهار عربی و سرنگونی حاکمیت و نظام های استبدادی اتفاق افتاد اسلام گرایان مثل اخوان المسلمين در مصر و لیبی و تونس ریاست جمهوری و پارلمان را در اختیار گرفته و به قدرت رسیدند . شما هم در بوق و کرنا کردید که هر جا انتخابات برگزار شود یعنی همان دموکراسی باشد اسلام گرایان برنده می شوند . هر چند که در نهایت به خاطر ندانم کاری ها و اشتباهات و ناکارآمدی هايشان قدرت را در این کشورها به جز ترکیه از دست داده و سرنگون شدند . در مصر اخوان المسلمين با کودتای نظامیان سرنگون شده و فعالیت اخوان المسلمين به عنوان یک حزب سیاسی ممنوع می شود و دوباره نظام استبدادی حاکم می شود . در لیبی این کشور دوباره به سمت قبیله گرایی و جنگ داخلی رفت . در تونس هم که بر خلاف دیگر کشورهای عربی که بهار عربی شکست خورد و تبدیل به خزان عربی شد تا حد زیادی توانست دوام بیاورد و نظام دمکراتیک برآمده از بهار عربی را حفظ کند اسلام گرایان و حزب اسلامی النهضه نتوانستند اعتماد مجدد مردم را کسب کنند و سکولارها در انتخابات پیروز شدند . که این البته مهم نیست چرا که دموکراسی بر چرخش قدرت در میان احزاب و گروههای سیاسی استوار است و یکی از نقاط برجسته و قوت و جهان شمولی آن است .

    حال تو و سایر داعشی مسلکان نکبت مخالف دموکراسی با چه استدلالی و دلیل قاطعی این نقاط قوت و برجستگی دموکراسی و حقوق بشر را که سبب جهان شمولی و برتری آن در جهان شده است به چالش بکشید ؟
    لابد با ممنوعیت عضویت شهروندان اقلیت های دینی ایران و یا سایر کشورهای اسلامی در شورای شهر و شهردار شدن ساده آنها در مقابل شهردار و نماینده شدن اقلیت های دینی از جمله همین شهروندان مسلمان در کشورهای دموکراتیک غیر مسلمان و روی کار آمدنشان .
    لابد با حذف نه فقط غیر اسلام گرایان و لیبرال ها مثل نهضت آزادی بلکه نیروهای اسلامی و انقلابی مثل مجلس چهارم از جریان چپ می خواهید اندیشه جهان شمول نظام دموکراتیک که در آن به اسلام گرایان هم اجازه کسب قدرت می دهد را به چالش بکشید؟
    شما که به خاطر تحجر و انحصارطلبی هايتان حتی به خود نیروها و جریانات اسلام گرای رقیب رحم نمی کنید و می خواهید آنها را کنار گذاشته و فقط خودتان قدرت را داشته باشید چگونه می خواهید دموکراسی را که تکثرگرا بوده و به خاطر همین تکثرگرایی و مخالفت با انحصار طلبی اش به همه گروهها و احزاب سیاسی با مسلک ها و عقاید مختلف چه چپ و چه راست و چه غیر دینی و چه دینی اجازه حضور در قدرت سیاسی با رای و خواست مردم را به آنها می دهد و همین دلیل برتری و جهان شمولی اش شده است را به چالش بکشی .
    خوب دیدی که چگونه دهانت را کوبیدم و پاسخ یاوه گویی هایت در ضدیت با حقوق بشر و دموکراسی را دادم . حال منتظر پاسخت می مانم البته اگر پاسخی حتی سست و ضعیف داشته باشی .
    ضمنا در کامنت دیگری پاسخ یاوه گویی هایت را درباره مهاجرت مسلمانان از دارالکفر به دارالاسلام و کشورهای اسلامی در آینده می دهم .

  • ای بچه شیطان!
    تو می توانی بنینی و صد هزار قصیده در مدح و ستایش معشوقه ات که کچل
    موفرفری است بنویسی و از چشمان شهلا و بدن نازک و تیر مژکگانش تعریف کنی.
    اما چنین چیزی وجود خارجی ندارد. کچل موفرفری یک پارادوکس است.


    بگو جرات نکردی در ادامه کامنتهای قبلی مطلب بگذاری! چون آبرویت می رفت.
    خوانندگان احتمالی تو نباید بدانند که تو رسما دیوانه ای.
    چون به طور مطلق ثابت کردم که حقوق بشرت یک پارادوکس بیش نیست. کسی که از
    پارادوکس دفاع کند رسما خل و چل تشریف دارد.

    پس رفتی جایی کامنت بگذاری که کسی ندیده باشد قبلا پاسخت را داده ام.
    و در دنیای خیالی خودت مبارز بطلبی!


    شیطان باید عرق شرم بریزد به خاطر داشتن فرزندی مثل تو!

    کدام پشتوانه قوی فکری و فلسفی ؟ سفسطه سوفستاییان؟ کسانی که پارادوگس را
    به چشم خود می بینند و انکار می کنند؟
    سوال بسیار ساده ای بود که نخواستی و نمی توانی جواب بدهی. همه آن
    احمقهایی هم که روشنفکر و متفکر می نامی تا قیامت نخواهد جواب داد.
    همینقدر که در جقوق بشر که مدعی آزادی ادیان است جایی برای دین من قایل
    نیست و اثرار می کند که من باید اعتقادام را بزنم کافیست تا بفهمیم ادعای
    آزادی ادیان یک دروغ محض است.

    بگو حقوق بشر تو تنها دینی را قبول دارد که خودش آن را ساخته باشد. یا
    دینی آن را خودش فیلتر کرده باشد!
    و این نهایت دیکتاتوری است.
    این است اوج شعور و منطق تو.

    آری. در این تفکر به ظاهر می تواند یک هندی تبار مسلمان شهردار لندن
    بشود! اما مشروط بر آنکه رسما حمایت خود را از حق ازدواج همجنس بازان
    اعلام کند!
    در این تفکر یک زن مسلمان می تواند نماینده کنگره آمریکا بشود! اما باید
    بداند که هر گونه انتقاد از اسراییل و لابی یهود ، او را مجبور به عذر
    خواهی خواهد نمود!
    در این تفکر به ظاهر یک سیاه پوست می تواند رییس جمهور آمریکا شود البته
    مشروط به آنکه وقتی پلیسهای حکومتش مشغول سلاخی سیاهان هستند هیچ کاری
    نتواند بکند! چرا که قانون چنین می گوید!
    در این تفکر، همه آزادند. منتهی بعضی آزادترند که به دیگران آسیب
    برسانند. همه بشرند، لیکن عده ای بشر ترند.
    همه ادیان به ظاهر آزادند. اما دین واقعی و در حال اجرا همانا اومانیسم و
    ادیان باید در حد همان امور فردی و غسل شکیات و سهویاتن بمانند و پایشان
    را از گلیمشان درازتر نکنند! تا مبادا متهم به افراطی پگری شوند.

    آری. ما راست می گوییم و محکم بر ادعایس خود ایستاده ایم.
    حکومت اسلامی جایی برای ولایت غیر مسلمانان ندارد. در این ادعا مطلقا هم
    شوخی نداریم.

    اما خنده دار اینجا است که دیوانه ای مثل تو اصرار دارد ما را با محک
    ادعاهای لیبرالیسم بسنجد!
    انگار ما شعار آزادی داده ایم و خلاف آن عمل کرده ایم!
    در وقاحت و رذالت تو همین بس.

    دروغگوی واقعی آن لیبرالهای و حقوق بشری های تو هستند که می گویند یک
    مسلمان می تواند شهردار لندن بشود!
    اما چه مسلمانی؟ مسلمانی که رسما حامی یهود و همجنس بازان باشد.


    معنی حقوق بشر تو تبدیل کردن دین به یک برچسب توخالی است. کافیست کسی اسم
    خود را مسلمان بگذارد و حتی اسم عربی هم داشته باشد. و حتی نماز هم
    بخواند و روزه هم بگیرد.
    اما مطلقا حق ندارد ذره ای به اجرای شریعت در جامعه اش فکر کند. والا می
    شود داعشی. می شود تروریست. حتی اگر شیعه باشد.
    و مثل مرکز الزهرا در فرانسه باید تعطیل شود. چون چنمد بیانیه علیه
    اسراییل داده است.

    و جالب اینکه سایر ادیان نیز به برکت این تفکر توخالی تو تبدیل به یک مشت
    آداب و رسوم باستانی و مسخره و پوچ شده اند. دینهایی که از بودیسم تا
    کاتولیسیسم باید حتی بر اشتراک همه ادیان پا بگذارند و و ارزشهای لیبرالی
    را بگپذیرند و از پاپ تا دالایی لاما حقوق همجنسبازان-این عزیز دردانه
    های فعالان حقوق بشری - را به رسمیت بشناسند.
    اما هر قدر دستگاه حخقوق بشری شما به مسیح علیه السلام که حداقل 4
    میلیارد نفر - از مسیحی و مسلمان- از جمعیت جهان او را مقدس می دانند
    اهانت کنند، برایش کارتن های خنده دار بسازند. در family guy او را مسخره
    کنند ، هیچ اشکالی ندارد.
    این دین است که باید سکوت کند و خفه شود.
    چرا که باید دین به آزادی بیان احترام بگذارد.
    در هلند مجسمه زن نیمه برهنه را در مقابل کلیسا نصب می کنند و رویش می
    نویسند به کارگران جنسی جهان - یعنی فاحشه ها- احترام بگذارید!
    و یک نفر جرات اعتراض ندارد.
    چرا آزادی تحمیلی حقوق بشر جهان شمول شما در پرستش شیطان و مبارزه با
    قانون خدا تعریف شده است.

    اما این آزادی مطلقا جایی در مورد تشکیک در هولوکاست جایی ندارد.

    آن وقت پست فطرتی مانند کذاب زشت گو از راه می رسد و تازه ما را متهم می
    کند که چرا لیبرالیسم را نمی پذیریم!!


    ما نظام دموکراسی از بیخ و بنیان باطل و دروغ می دانیم.
    چون رای اکثریت از اساس بی معنا است.
    دموکراسی هیچ جای جهان وجود خارجی ندارد.
    تنها معنای دموکراسی فریب دادن اکثریت مردن به وسیله اقلیت صاحب تریبون و صدا است.
    و همین صاحبان تریبون آنقدر صدایشان را بلند می کنند تا هرگز هیچ صدای
    مخالفی شنیده نشود.
    و به این ترتیب می بینیم در آمریکای عزیزت دویست سال است که دو حزب که
    هیچ تفاوت ایدئولوژیک ندارند، قدرت را بین هم پاسکاری می کنند و هرگز
    نوبت به طرف سومی که صاحب رسانه و ثروت و قدرت نیست نمی رسد.
    و اسم این فاجعه را دموکراسی گذاشته اند.
    چه زیبا شکسپیر نشان داد که می توانی مارک آنتونی باشی و با چند جمله
    غرا، فکر جمعیتی را در چند دقیقه بدزدی!
    اگر در عهد بوق مارک آنتونی ها و معاویه ها می توانستند با منبر و خطابه
    عقل مردم را بدزدند؛ پس الان چه بایذ گفت در دنیای بمباران رسانه ای که
    تفاوت رسانه ها در این است که سی ان ان می گوید بفرمایید بنیشینید، و
    فاکس نیوز می گوید بتمرگ بیشعور.
    و هر دو با یک معنی. فقط یا ادبیات متفاوت.


    خنده دار و مسخره اینکه نوشته ای :"بر همین مبنا در کشور با نظام
    دموکراتیک مثل ترکیه که از زمان تشکیل قوانین ضددینی زیادی مثل تک همسری
    و حتی مبارزه با نمادهای دینی را مثل ممنوعیت حجاب تصویب کرده است در
    نهایت از حدود یک و نیم دهه پیش حزب عدالت و توسعه و اسلام گرایان به
    رهبری اردوغان قدرت را در دست گرفته اند. "
    خود را به خریت زده ای بماند. چرا ما را احمق فرض کرده ای؟
    حزب اردوغان به اصطلاح مسلمان کدام قدم را برای احیای کدام قانون اسلامی
    توانست بردارد؟ توانست حجاب را آزاد کند؟ توانست چند همسری را مجاز کند؟
    فقط اسما حکومت در دست کسی است که مدعی مسلمانی است!
    و البته صد درصد در خدمت منافع آمریکا و مخصوصا خدمت کم نظیری که در
    سوریه به آنها کرد.
    و اگر دقیقتر بگویم؛ یک عروسک خیمه شب بازی برای بازی رهبر جهان اسلام و
    الگو سازی نظام لاییک ترکیه برای سایر کشورهای اسلامی.
    و با مزه اینکه همین اردوغان دموکرات با مخالفانش چه کرد؟
    ترکیه را به بزرگترین زندان خبرنگاران در دنیا تبدیل کرد.
    به بهانه کودتایی مشکوک و نیمه بند صدها هزار نفر را دستگیر کرد که هنوز
    بدون محاکمه در زندان هستند.
    و این است الگوی فکری شما.

    چرا نمی گویی وقتی حزب رفاه به رهبری نجم الدین اربکان به قدرت رسید با
    کودتای سفید همین نظامیان سرنگون شد چون علایمی دال بر تلاش برای بازگشت
    به اسلام نشان داده بود؟
    چرا اسمی از عدنان مندرس اسمی نمی بری که عضو حزب جمهوریخواه خلق بود و
    فقط به خاطر دادن وعده ایجاد آزادی برای عمل به احکام اسلامی با کودتای
    خونین 1960 از کار برکنار اعدام شد؟
    دموکراسی شما کدام گوری بود وقتی مردم شیلی به جرم رای دادن به آلنده
    مجازات و تحت شدیدترین تحریمهای آمریکا قرار کرفتند تا سر انجام با کودتا
    تحریمها تمام شد؟
    دموکراسی اکبیری شما چه کجا بود وقتی محمود عباس مجحلس قانونی فلسطین را
    منحل کرد و الان دارد به صورت دیکتاتور مردم فلسطین را نمایندگی می کند؟
    دموکراسی شما به حقی به خاطر آنکه مردم اتریش به یورگ هایدر و حزب ضد
    صهیونیست آزادی وی رای دادند اتریش را بایکوت اروپایی کرد تا مردمش وادار
    به پس گرفتن رای خود از هایدر بشوند؟
    دموکراسی شما کجا رفت و.قتی با انقلابهای رنگین هر رای انتخاباتی که دوست
    نداشتید را تقلبی نامیدید و با کمک آمریکا دست به شورش علیه رای مردم
    زدید؟ چه یوگسلاوی، چه زیمبابوه، چه ونزوئلا، چه گرجستان، چه اوکراین، چه
    ایران و چه هر مملکت دیگری.

    دموکراسی شما کجا بود وقتی دولت انگلیس با تهدید بی سابقه نظامی، امنیتی
    و اقتصادی مردم اسکاتلند آنها را وادار به دادن رای نه به استقلال کرد و
    با سیاست تهدید به اخراج از لیره استرلینگ و قطع جریان پولی از یکسو و
    تطمیع به دادن امتیازاتی که هرگز داده نشد، یکی از فاسد ترین انتخاباتهای
    جهان را برگزار کرد؟

    دموکراسی شما کجا بود وقتی برنی سندرز با تقلب آشکار و گسترده از انتخاب
    شدن به عنوان کاندیدلی حزب دموکرات کنار زده شد؟
    دموکراسی شما کجا بود وقثتی جب بوش فرماندار فلوریدا برادرش جورج را به
    ریاست جمهوری منصوب کرد؟
    دموکراسی شما کدام جهنم دره ای بود در الجزایر تنها یکساعت بعد از
    انتخابات و پیروزی جبهه نجات اسلامی کودتا شد؟ و اکثر اعضای آن دستگیر و
    اعدام شد؟

    دموکراسی یک دروغ بزرگ بیش نیست.
    یک حکوت جهانی که قرار است صرفا در آن لیبرالها حکومت را به دست گیرند.
    اما حتی اگر قرار باشد در خود فرانسه مهد آزادی ! مردم به کسی غیر از
    لیبرالها رای بدهند تمام سران اروپا به وحشت می افتد و همه انرژی و هستی
    خود را می گذارند که نخیر! ناسیونالیستها نباید رای بیاورند!
    و البته حالا هم هر قدر مردم فرانسه علیه دیکتاتور این کشور تظاهرات کنند
    صدایشان به هیچ جا نمی رسد. خبرها سانسور و تصاویر ممنوع.
    آن هم چه مردمی؟ مردمی که کسی به آنها نحوه ساخت کوکتل مولوتوف یاد نداده
    است. و هیچ اعتراضی هم به قانون اساسی فرانسه ندارند. و مطلقا هم خواستار
    بازگشت سلطنت بوربونها نیستند. فقط به شخص ماکرون و تصمیمات وی اعتراض
    دارند!
    اما همه دنیا آنها را بایکوت می کند.

    اما سگهای ملکه و بازی توله های ملکه با آنها تیتر اول دنیا می شود.
    تولید مثل و زن و زای آنها بسیار مهمتر از مرگ هزاران کودک یمنی است.
    مراسم گوجه پرانی در اسپانیا هم بسیار مهمتر از تظاهرات دهها میلیونی اربعین است.

    و چرا؟ چون قرار است حقوق بشر و آزادی نتیجه سکولار و لیبرال داشته باشد.
    اگر احیانا از همین حقوق بشر یا آزادی یا دموکراسی استفاده ای علیه
    لیبرالیسم بشود محکوم است!


    دو باره مثل احمهقا نیا و یاوه نگو که این چیزها تقصیز لیبرالیسم نیست! و
    تقصیر مجریان حکومتها است.
    خیر.
    هیچ چاقویی دسته خودش را نمی برد.
    لیبرالیسم هم یک دین است. یک دین شیطان ساخته مدرن که معنای آزاد کردن
    انسان از ربوبیت خداوند است.
    باید هم نتواند هیچ آنتی تزی را تحمل کند.
    باید هم به دروغگویی و پارادوکس دچار شود.
    چرا که باید منافع بانیان و مدعیانش را حفظ کند.
    بی شک این حامیان که برای رضای خدا از لیبرالیسم حمایت نمی کنند! آخرتی
    را قبول ندارند که امید به آن داشته باشند.
    پس فقط پای منافع دنیایی در کار است.


    اما برعکس، اسلام دقیقا در نقطه مقابل لیبرالیسم ایستاده است.
    اسلام هیچ تناقض و پارادوکسی ندارد.
    صادقانه و قاطعانه انسان را بنده خدا می داند و نه آزاد.
    و این اعتقاد با احدی شوخی ندارد.
    و حالا به جرم این صداقت متهم می شود که چرا به شعارهای لیبرالیسم عمل نمی کند؟
    چرا ارزشهای توخالی و دروغ شما را قبول ندارد؟
    چرا فلان نوکران و چاکران آمریکا را از حکومت اخراج کرده و رد صلاحیت کرده ایم؟
    بسیار خوب کاری کرده ایم.

    آخر الاغها! هر وقت خودتان به آن ارزشهای توخالی و ادعایی خود عمل کردید
    آن وقت بیایید و مدعی دیگران شوید!

    ارزشهای دروغ شما فقط برای استحمار و خر کردن مردم جهان سوم است.
    تا وقتی این مردم را بشود گول زد و با اسم آزادی و دموکراسی و با کمک
    رسانه ها ، استعمار فرانو را تجربه کرد و حاکمانی از دست آموز و نوکر
    جهان اول در آن کشورها به قدرت رسانید،
    البته دموکراسی تجارتی پر سود برای همان برده داران قدیم است.
    برده دارانی که امروز بردگانشان را پای صندوقهای رای می خرند.


    آری. انسان بنده آفریده شده است و بخواهد یا نخواهد بنده است.
    حالا یا ارزش خود را می فهمد و بندگی خدا را انتخاب می کند و از همه
    قیدها و بندگی های غیر خدا آزاد می شود که
    غلام همت آنهم که زیر چرخ کبود- ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    و یا بنده شیطان می شود که جلوه های این بندگی در عبودیت هوای نفس و
    آمریکا و رای مردم و مد و افکار عمومی و تصمیمات حزب و... است.

    الم اعهد الیکم یا بنی آدم ان لا تعبدوا الشیطان انه لکم عدو مبین ؟ و ان
    اعبدونی هذا صراط مستقیم ! و لقد اضل منکم جبل کثیرا افلم تکونوا تعقلون
    ؟
    ای فرزندان آدم ! آیا با شما پیمان !؟ نبستم که شیطان را نپرستید که او
    دشمن !؟ آشکار شماست؟ و مرا بپرستید که که راه راست این است ! چرا
    نیندیشیدید تا بسیاری از شما را گمراه کرد ؟
    آیه های 60-62 سوره یس


    اما خلخالی، یا بهتر بگویم خلخالی کبیر، الگوی زندگی من و تجلی ایمان
    راستین در عضر حاضر و مصداق واقعی لایخافون لومه لائم بود.
    آری. او به جفا حذف شد و بهتر بگویم قربانی لیبرالیسمی شد که بعد از جنگ
    و با هدایت هاشمی مانند غده ای سرطانی در نظام ظاهر شد و امروز در تمام
    بافتهای آن نفوذ کرده است. حتی بسیاری از افراد به ظاهر مسلمان و حتی
    دارای حسن نیت بسیار کوتاه فکر تر از آن بودند که از دست اعتماد به هاشمی
    بردارند و ارزش خلخالی را بفهمند.
    آری. خلخالی در واپسین روزهای عمر که مخصوصا بعد از کفتگو با پیام فضلی
    نژاد - خبرنگار دو آتشه اصلاح طلب و تئوریسن اصولگرای فعلی!- نشان داد که
    سرسوزنی از اعتقادات راستین خود کوتاه نیامده و ذره ای ارزش برای هر آنچه
    صبغه غیر الهی و غیر اسلامی دارد قایل نیست، مجددا مورد توجه قرار گرفت و
    عده ای زیادی از حزب اللهی های ساده لوح فهمیدند در مورد او اشتباه کرده
    و فریب هاشمی و باندش را خوردند. اما دیر شده بود.
    این ابرمرد و مومن راستین با ترور بیولوژیک به شهادت رسید.
    و روسیاهیش ماند برای همرزمان سابقش و امثال همان خوئینی ها و محتشمی و
    دیگران که بر خلاف خلخالی بر عهد الهی پایدار نماندند و برای حطام دنیا و
    ذره ای رای کثیف، به همه گذشته خود پشت پا زده و راه نوکری آمریکا را
    برگزیدند.
    نام نیک خلخالی با وجود همه تلاشهای رسانه ای بر زبان مردم کوچه و بازار
    است حالا هر قدر که فضای مجازی را از فحاشی به او پر کنید.

    اما اینها به کنار.
    یکی را توی ده راه نمی دانند سراغ خانه کدخدا را می رفت!
    به تو چه که چه شد که خلخالی را کنار گذاشتند. آرای اشتباه کردند و فریب
    هاشمی و نفاق افکنی های او را خوردند و حالا هم می دانم پشیمانند.
    اما خیال کرده ای آنچه بر خلخالی گذشت ، توجیهی برای تایید صلاحیت نوکران
    قسم خورده آمریکا و انگلیس و اسراییل است کور خوانده ای.
    این ما هستیم که مدعی هستیم و بشدت شورای نگهبان را به خاطر ضعف و مصلحت
    اندیشی و عدم رد صلاحیت همه اشرافیت و امثال روحانی و لاریجانی بشدت
    سرزنش می کنیم.

    اگر این انحصار طلبی است، آری به خدا قسم ما انحصار طلبیم.
    البته لیبرالها هم همانطور که نشان دادم بسیار انحصار طلب تر هستند.
    منتهی ما انحصثار طلب شفاف و صادق هستیم.
    شما مشتی منافق و درغگو که حتی به ادهای خودتان هم باور ندارید.

    یک علیزاده را در فضای مجازی تحمل نکردید و برای حذف او جشن گرفتید. ایضا
    برای حذف سران سپاه و افراد انقلابی!
    خاتمی عزیزتاتن در میدان امام اصفهان در سال 88 در احتماع طرفداران موسوی
    سخنرانی کرد و رسما شعار مرگ بر تفکر احمدی نژاد سر داد.
    این تفکر احمدی نژاد درست بود یا غلط قصه دیگری است.

    اما اینکه ثابت شد مدعیان آزادی بیان و زنده باد مخالف من تا چه حد
    دروغگو و پست فطرتند.
    همه مثل تو مشتی دیوانه اند.

    یقینا با آنکه به تو قطعا ثابت شد که دموکراسی و حقوق بشر یک پارادوکس و
    باطل و امر نشدنی است و در تضاد درونی با حودش، دست از اعتقاد به او بر
    نخواهی داشت.
    همانطور که بت پرستان هیچ پاسخی به منطق ابراهیم بت شکن نداشتند.

  • شاهنشاه محمد رضا پهلوی ضد عربتان قبرش در قاهره عربی است! کسی هم قبرش را خراب نکرده! اما قبرش پدر بی هویتش را خراب کردند. همان پدری که آنهمه آثار تاریخی تهران مانند دروازه ها و تکیه دولت و بازار و... تخریب کرد! پ دست خلخالی درد نکند.
    بلا هم یکبار همین شاهنشاه محمد رضا پهلویتان همان جوانان و سران کرد را در زمان استقلال جمهوری مهاباد و اعلام استقلال کردستان به دست فرقه دموکرات قتل عام کرد! باز هم دستش درد نکند! بابایش هم در ماجرای سمکو شکاک ( اسماعیل آقا سمیتقو) همین بلا را سر کردها آورد!
    پس باز هم دست خلخالی درد نکند!

  • أَفَرَأَيْتَ مَنِ اتَّخَذَ إِلَٰهَهُ هَوَاهُ ........(سوره جاثیه 23)
    ...... إِنْ هُمْ إِلاَّ کالاْءَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِیلاً(سوره فرقان 44)
    ..............اولئک کالانعام بَلْ هُمْ أَضل..............(سوره اعراف 179)

  • م.ش 98/2/1 ساعت 02:49

    خیلی عالی بود.لطفا بیشتر نشر بدین تا همه ببینن

  • خدا خیرتون بده کلیپ های خوبی منتشر می کنید

  • قشنک بود

  • عالیه

  • جالبه

  • احکام دین خدا حق است

  • احسنت

  • عنه صلى الله عليه و آله :لا صَلاةَ لِمَن لم يُطِعِ الصَّلاةَ، و طاعَةُ الصَّلاةِ أن تَنهى عنِ الفَحشاءِ و المُنكَرِ .
    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : كسى كه از نماز فرمان نبرد نماز نخوانده است و فرمان بردن از نماز باز ايستادن از كار زشت و ناپسند است.

  • خوش ساخت نبود ولی مطالبش دست اوله

  • بی جهت نیست که نماز را عمود دین نامیده اند

  • بله همین طور است . به راستی که نماز عمود و ستون دین است .

  • اسلام دین حقانیت است و این مسئله روز به روز بیشتر ثابت می شود

  • چراکه اسلام سبک زندگی ای ست که خدای متعال جهت سعادت و تعالی بشر مخلوق خود تعیین وتبیین نموده اند؛
    اما ابلیس / شیطان یا اسم مدرن آن لوسیفر,درجهت انحراف بشر از خالق خود( الله) سبک زندگی دیگری را رقم می زند،که سعادت وتعالی درآن نیست.

  • دقیقا همینه

  • این کتاب را چطور تهیه کنم ؟

  • فوق العاده بود .