پیش‌بینی رهبر انقلاب از صحبت‌های خلاف واقع روحانی در مورد نداشتن اختیارات کافی


فیلمی از پیش‌بینی رهبر انقلاب از صحبت‌های خلاف واقع روحانی در سال ۹۲
حسن روحانی در جلسه اخیرش با برخی چهره های سیاسی، ادعا کرده که برای حل مشکلات کشور از #اختیارات کافی برخوردار نیست!
امام خامنه‌ای در ایام انتخابات سال ۹۲ در حرم امام خمینی(ره) پاسخ این بهانه‌ها را چنین دادند:
"من به نامزدهای گوناگون عرض میکنم جوری حرف بزنید که اگر در خرداد سال آینده نوار امروز شما را جلوی خودتان گذاشتند یا پخش کردند، شرمنده نشوید؛ جوری وعده بدهید که اگر چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد. کاری را که میتوانید انجام دهید، وعده بدهید. رییس جمهور طبق قانون اساسی ما، امکانات فوق‌العاده زیادی در اختیار دارد. رییس جمهور بودجه کشور را در اختیار دارد، ارکان اجرایی کشور را در اختیار دارد، توانایی استفاده از همه افراد صاحب نظر را دارد.تنها محدودیتی که برای رییس جمهور در کشور ما وجود دارد، محدودیت قانون است، که این هم محدودیت نیست؛ قانون هدایت کننده است. "


+ 
70

- 
0
ارسال در 1398/3/2 ساعت 16:18 2019-5-23 16:18:22
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ده ها میلیون مردم انقلابی نسبت به افزایش اختیارات رئیس جمهور چه می پندارند؟؟؟!!!
    ---
    ده ها میلیون مرم انقلابی و شهید داده ی آگاه ایران اسلامی که با هدف پیروزی و تحقق نظام عدالت محور اسلام در کشور خود به اختیارات ولی فقیه در قانون اساسی این نظام رای مثبت دادند فراخوان توطئه آمیز منادیان اختیارات بیشتر برای رئیس جمهور را دعوت به حذف نظام اسلامی از ایران و تلاش برای بازگشت حکومت سکولار غرب گرا و تحکیم مکتب سرمایه داری انسان ستیز غرب در ایران و دفن آرمانهای الهی رهبر کبیر فقید انقلاب اسلامی خمینی بزرگ می دانند.
    محال است این مردم خدا پرست با فریب ترفندهای سیاست بازان منادی افزایش اختیارات رئیس جمهور انقلاب و نظام اسلامی و قانون اساسی انتخاب خود را به دنیا پرستان دشمن گرا ، که هیچ ارزشی را برای استقلال و حقوق حاکمیت کشور و آزادگی مردم و عدالت محوری نظام اسلامی نمی شناسند ، بفروشند و از نظام اسلامی صرف نظر کنند.
    اشتباه نکنید!!! این مکتب انسان ستیز سرمایه داری غرب و بی کفایتی و خیانت پیروان خود باخته ی درونی این مکتب منفور است که برای به زانو در آوردن ده ها میلیون از مردم خدا پرست ایران اسلامی با بهتان بستن به عدالت حکم ولایت فقیه و در تلاش برای حذف نظام اسلامی و باز کردن دربهای کشور برای بازگشت اسلام آمریکایی ، اقتصاد کشور را به این روز سیاه نشانده است.

  • ظریف و روحانی ضعیف ترین مسئول از اول انقلاب تا کنون بودند

  • اگر اختیارات کافی داشت که شخصی مثل سردار سلیمانی بدون اذن و خبر دادن به دولت روحانی و وزارت خارجه اش بشار اسد را به تهران دعوت نمی کرد و در دقیقه 90 دولت و وزیر خارجه پس از ورود اسد به تهران تازه با خبر می شدند . اتفاقی که به شدت دلخوری وزیر امورخارجه ظریف را در پی داشت و به همین دلیل استعفا کرد . هرچند که پس از مدت کوتاهی با دلجویی و تعهد دادن رئیس جمهور روحانی مبنی بر جلوگیری از تکرار چنین واقعه ای ظریف استعفایش را پس گرفت اما یک رسوایی و حاشیه بزرگ برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد و همه دنیا دانست که دولت روحانی و به طور کلی قوه مجریه و وزرات امور خارجه در مسایل منطقه ای و به خصوص موضوع سوریه هیچ کاره هستند و تصمیم گیرنده اصلی بیت رهبری و سپاه قدس هستند .
    پس از این رسوایی آشکار هم آقایان دلواپس و افراطیون اصولگرا در مجلس و رسانه هایشان به شخص ظریف حمله کردند که چرا با این اقدام نسنجیده پیروزی و دستاورد نظام در سفر اسد به تهران را اگر نه تبدیل به شکست اما به شدت به حاشیه برد و تحت الشعاع اقدامش قرار داد و به کام ملت تلخ کرد !!!
    در صورتی که آن کسی که طلبکار باید باشد وزیر امور خارجه ظریف بود که بدون حداقل یک هماهنگی - اجازه دیگر پیش کش - با او و وزارت امور خارجه رئیس یک کشور خارجی را به ایران دعوت کرده بودند و پاسخگو هم باید شخص قاسم سلیمانی باشد نه ظریف .

    خوش بختانه ظریف با استعفایش مشت محکمی به دهان این خودسر ها و کلیت نظام در جمهوری اسلامی زد و به دنیا که البته این واقعیت را می دانست اما این بار به طور آشکار نشان داد که مجموعه وزرات امور خارجه و دولت در مسایل منطقه ای و سوریه هیچ کاره هستند و اراده ای از خود ندارند .

    دست مريزاد ظریف . خدا پدر و مادرت را با این تو دهنی ات بیامرزد ! نشان دادی که اگر چه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی هستی اما آن قدر احمق و نوکرمآب هم نیستی که تن به هر خفتی دهی و سکوت کنی .

  • می شود توضیح دهی چطوری سلیمانی به خود روحانی سفر بشار اسد را اطلاع داده بود اما ظریف چیزی نمی دانست؟ یعنی سلیمانی با روحانی رفیق است و فقط با ظریف مشکل دارد؟ و تازه به قول خود ظریف وقتی فاصله دفتر ظریف تا محل ملاقات روحخانی و بشار اسد فقط 5 دقیقه بود چرا باز هم به او اطلاع ندادند که فوری خودش را برساند؟

    آری. خبیث تر از شما لیبرالها فقط خودتان هستید.

  • حسن جان اگر باید باید هایت تمام شده میشه بری دیگه برنگردی ریختت را دیگه نبینیم

  • خطاب به حسن روحانی:
    ای تنبل ای تنبل تکون بخور ای تنبل

  • درود بر احمدی نژاد
    منتظریم بر گردد احمدی نژاد

  • تبعیت از ولایت فقیه وصیت شهدا، قانون اساسی نقشه راه،
    ... هر کی می تواند بیاید بگوید من اختیار افراد دیگر را می خواهم...
    قوه مجریه بگوید من باید قانون گذاری هم بکنم تا بهتر کار کنم...
    قوه مقننه بگوید من باید وارد کار اجرایی شوم تا بهتر بتوانم قانونگذاری کنم...
    قوه قضاییه بگوید من وارد کار اجرایی و قانون گذاری شوم تا بتوانم بهتر قضاوت کنم و کنترل مفاسد بکنم...
    مگه خون رییس جمهور رنگین تره ... اینکه نشد...
    هر کس همان وظایفی که در قانون اساسی برایش تعیین شده را به طور احسن انجام دهد
    هر کس تکلیفش به اندازه وسعش است...

    ولی خدایی مرد باشید بیایید به مردم پاسخ دهید و مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید

  • یه ضرب المثل هست که میگه
    آدم باید خودشو پیش بندازه که پس نیفته
    تو این موضوع هم دوتا احتمال هست
    یا واقعا رییس جمهور اختیار کافی داره و داره زیرش در میره
    یا از قبل میدونستن چون بهش اختیارات کافی داده نمیشه اینجوری بهشون پیشدستی زدن
    که بعدا بتونن مقاب بهانه هاشون وایسن و بگن ما اون موقع گفتیم
    الله و اعلم
    ما که رییس جمهور نیستم ببینیم داستان چیه
    که همه رییس جمهورا تو چهار سال دومشو بدنام میشن

  • یعنی کسی با چهل سال حضور در کلیدی ترین پستهای نظام نمی دانسته اختیارات رییس چمهور چیست و حالا می گوید اختیار ندارم؟
    اگر نمی دانسته که یک ببو تشریف داشته و فاقد صلاحیت ریاست جمهوری بوده.
    اگر هم می دانسته که رسما شارلان تشریف داشته که کلید نشان می داد و می گفت همه مشکلات را حل می کند!

    اما راستی برای چه کاری اختیار می خواهد که ندارد؟

    همه می دانیم.
    برجام موشکی و منطقه ای. تقدیم دودستی ایران به آمریکا

  • یکی که پشت گود وایساده راحت میتونه بگه لنگش کن ولی وقتی وارد گود میشه متوجه
    فن و بدل های تو میدون میشه حالا اگه یه دستش یا یه انگشتش هم بسته باشن در مقابل حریف کاملا آزاد هر امتیازی که میده رو از چشم محدودیتی که داره میبینه
    با این که میدونم دولت با اصلحه خیلی در زمینه برجام سنگ اندازی کرد و تند رو های داخلی اگر نگوییم بیشتر کمتر از تند رو های
    کشورهای مخالف در نابودی برجام نقش نداشتن
    ولی منم موافقم که چرا اونا که میدونن یا بعدا میفهمن اختیار کافی ندار باز برای رسیدن به قدرت خودشون رو جر میدن
    تازه
    جالبه همشون هم دور یه سفره نشتن
    دارن میزنن به بدن

  • اولا که دروغ می گویی. روحانی وسط گود و در جریان کلیدی ترین و جدی ترین تصمیمات همه دولتها بوده است . فرد خارج از حاکمیت نبوده که نداند.

    ثانیا می شد بفرمایید قرار بوده روحانی چه کاری کند که دستش بسته است و اختیاری در آن نداشته؟ آنهم رییس جمهوری که بعد از هاشمی بیشترین اختیارات تاریخ روسای جمهور ایران را به خود اختصاص داده است؟

    ثالثا: در بی عقلی تو همین بس که دادن امتیاز نقد در ازای وعده نسیه آنهم بی هیچ تضمین حقوقی را افتخار می دانی و افرادی که داد می زدند و این فاجعه را می دیدند تندرو می خوانی! واقعا کدام عقلی می پذیرد آمریکا بعد از آنکه همه امتیازات نقد را گرفت زیر وعده های نسیه اش که هیچ تضمیمینی هم برایش اجرایش نداده نزند؟ کشوری که از روز اول ایجاد نشد گر با بستن 400 قرارداد با سرخپوستان و نقض همه آنها و کشوری که حتی تعد جهانی اش مانند پرتل کیو و پاریس و لسیبون را هم نقض کرد!


    آری آقای فلونی. ریشه همه مشکلات ایران امثال تو هستند.
    کسانی که خیال کرده اند باید بچه ایش و تو سری خور و مظلوم باشند تا مورد ترحم قدرتهای بزرگ قرار گیرند!

  • اینقدر روحانی در دور اول ریاست جمهوری اش به احمدی نژاد توهین کرد و همه بی عرضگی اش را تقصیر آقای احمدی نژاد انداخت مردم هم توهم زدند...
    واقعا آقای احمدی نژاد خیلی خدمت کرد
    و آن هم به خاطر دعاهای مردم و افراد مومن و کاردانی بود که در هیئت وزیران بودند...

    فقط یک توانمندی دولت دهم اینکه در سال 90 با فشار شدید تحریم ها ارز فقط 1500 تومان رفت بالا با اینکه با دولت احمدی نژاد دشمن تر بودند و فشارها شدیدتر بود ولی به خاطر فعال بودن تیم اقتصادی ضربه کمتری خوردیم...
    دولت روحانی از 3000 رسیدیم به 14000... این 14000 تومان هم از 20000 سقوط کرده شده این... چون تیم اقتصادی در خواب تشریف دارد...
    درود بر زحمت بی دریغی که در دولت های نهم و دهم کشیده شد، درود بر کسانی که نگذاشته بودند زحمات دانشمندان هسته ای به باد رود و فردو و نطنز تعطیل شود... خدایا اون 8 سال را شکر می کنم...
    اگر ما شکر الهی را به جا آورده بودیم شاید اقای احمدی نژاد هم بعد ریاست جمهوری اش اینجوری منحرف نمی شد

  • حقیقنت این است که احمدی نژاد البته معصوم نیست. کارها و عقاید اشتباه هم کم نداشته.
    اما نظامی که احمدی نژاد را منحرفتر از روحانی بداند قطعا خودش هم دچار انحراف است.

  • منحرف تر شده چون حرف ولی فقیه را گوش نداد و بالای رهبر برای خودش نظر دارد... یک عده بودند برای حضرت علی نظر داشتند و صدای لا حکم الا لله بلند کرده بودند... احمدی قدر خودش را ندانست و دعاهای مردم و زحمات مومنین در هیئت وزیران را تباه کرد اعمال خودش را حبط کرد

  • هر که گریزد ز خراجات شام بارکش غول بیابان شود..
    آری. تحمل احمدی نژاد را نکردید.
    حالا وقتی رهبری می گوید برجام را آتش می زنیم روحانی فردایش مصاحبه می کند و می گوید کشوری هستیم که این قطعنامه ها را به دست همان هایی که قطعنامه ها تصویب شده بود، لغو کردیم. البته برخی فکر می کردند منقلی هست و می توانند قطعنامه ها را در آتش بیندازند.

    http://www.jamnews.com/detail/News/768809

    و این اهانت علنی رخ می دهد و رهبری نمی تواند لام تا کام حرفی بزند.
    و حتی یک نفر از آنهمه سردارها و عمارها و با بصیرتها و استادها و ... صدایش در نمی آید. تازه حرفهای روحانی را سانسور می کنند!


    تازه دوباره صلاحیتش را تایید می کنند.
    تازه صلاحیت معاونش را هم تایید می کنند که به کمکش برود. چرا؟
    فقط برای حفظ آرامش...

    مشکل شما احمدی نژاد فقط عدالتخواهی او بود. انحرافات فکریش - هر چند واقعا انحرافاتی دارد- صرفا بهانه بود. امثال لاریجانی و قالیباف و روحانی و توکلی و دیگران هزاران بار منحرفتر تشریف دارند. برای نمونه انحرافات و خینتهای قالیباف را در کامنتهایم زیل لینک زیر نوشته ام.

    http://roshangari.ir/video/56286

    کسی هم توان انکار ندارد. اما صرفا در مارپیچ سکوت مانع از انتشار حقیقت می شوند.

  • در نظام الان مصلحت و حفظ آرامش و باج دادن به اشرافیت حرف اول را می زند. به اشراف باج بدهید تا دوباره فتنه راه نیندازند.

    باید بین عدالت و آرامش یکی را انتخاب کنید.

  • سلام. بنده ادمین وبسایت iNAGHD هستم. در حال تیم سازی برای انجام کارهای فرهنگی رسانه ای تمیز، داوطلبانه و آتش به اختیار هستیم. کارهایی که بتونه تاثیرگذاری حداکثری داشته باشه و تا جای ممکن خارج از روش های کلیشه ای قدیمی باشه که از تایتلشون از همون اول داد میزنه ابرمذهبی هستن و هیچ کسی دیگه رو نمیتونن جذب کنن. برای شروع بیشتر تو زمینه سینما فعال هستیم. ممنون میشیم اگر توی گروهمون عضو بشید اگر فکر میکنید میتونید کمک کنید

    https://t.me/joinchat/AqZXJhbeDz8KPprKVfaD3Q

  • گرچه عده ای از مردم آگاه نیستند ولی هنوز هستند افراد کثیری که قدر رهبری را می دانند و به واقعیات واقف هستند. اصولا در طول تاریخ افراد آگاه کم بوده اند. همانطور که هر چیز قیمتی در دنیا کمیاب است.
    درود بر رهبر عزیز. ما تا آخر با شما هستیم.

  • اصلا می دانید چیه کشوری که رهبر ی و ولایت فقیه دارد باید خودش در راس باشد و کار بسپارد دست فرمانده ارتش و سپاه و بسیج اونا خودشان مهره ها را بچینند از همان جوان های انقلابی . کشوری که رهبری دارد ریس جمهور و نخست وزیر و ریس مجلس لازم نیت .

  • هر چند طعنه زدی اما ای کاش واقعا همینطور بود.

  • بگو روحانی سگ پدر منظورت از اختیار بیشتر چیه ؟ اینکه تمام 80 میلیون ایرانی به گدایی بکشی یا موشک های بالستیک مثل اورانیوم غنی شده از کشور خارج کنی ؟

  • نمی دانم چه بگویم رهبری استعفا بدهد برود کنار و روحانی جایش بنیشند ایا باز هم رازی می شود سیری در دنیا طلبی و داشتن و قدرت تا کجا ادامه دارد ترامپ را ببینید

  • اگر رئیس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس اختیار کافی ندارند پس چرا خود و اطرافیانشان واسه اختلاس کردن اختیار کافی دارند؟؟؟!!

  • احمدی نژاد منحرف و حامی غارتگران بیت المال هم در دوران ریاست جمهوریش از این حرف ها زد.
    اما مردک دروغگو بگو اگر اختیار کافی نداشتی چرا در انتخابات 96 ثبت نام کردی ؟؟؟؟ یادر انتخابات 92 مشایی را فرستادی؟؟
    یا چرا از در این دوسال از این شهر به اون شهر میری و واسه ریاست جمهوری وقدرت له له میزنی؟؟
    یا چرا روحانی دوباره شرکت کرد و همان قول های سال 92 را داد.
    یا هاشمی چرا 84 و 92 مجددا شرکت کرد؟؟؟
    یا چرا خاتمی در سال 88 از موسوی و در سال 92 و 96 از روحانی حمایت کرد؟؟؟؟ و اگر میدانست که تایید صلاحیت میشود خودش ثبت نام میکرد.

  • آقا منم با اين آقا موافقم كه ميگه احمدي نژاد منحرف و حامي غارتگران بيت المال بود و ......
    اصلا بايد رفراندوم بزارن براي تيرباران احمدي نژاد و دوستانش در ملا عام!!!!!!
    حيف شخصيت و لياقت عده اي كه احمدي نژاد رييس جموهورش باشه....
    صد شكر به اين اوضاع كه داره طبق برنامه در جهت ارتباط جهاني حركت ميكنه
    انشاالله بعد از حضرت دانشمند دكتر روحاني آقاي محمد خاتمي رفع حصر ميشه و مياد ادامه اين پيشرفت رو به سرانجام ميرسونه
    براي قبولي اين دعا ختم امن يجيب گرفتيم لطفا نشر اكثريتي بدين اگه غيرت ايراني دارين بزارين اين مذهبي ها اونجتشون بسوزه

  • احمدی نژاد هرچی بود خودش با برادرش دزد نبود
    سگ محمود شرافت داره به فتنه گرایی که از سعودی ملعون کمک میخاستند

  • مهمترین هدف روحانی رواج فساد و بی حیایی و کثافت کاری بود که به انها رسید و تا توانست برای شیطان کار کرد . پس نگوید اختیارات کافی ندارم . هر کثافتکاری که خواست انجام داد و در موارد دیگر که کاری انجام نداد چون سواد نداشت و عقلش نمیرسید . من از احمدی نژاد هم دل خوشی ندارم اما خیلی دلم میخواست مناظره ای بین روحانی و احمدی نژاد برگزار شود تا بخندیم . چون روحانی سوادش از موسوی و کروبی خیلی کمتر است و بلایی بدتر از ان دو خبیث به سرش میاید .

  • مردم بیدار باشید و دوباره فریب بنی صدر دهه ای ٩٠ رو نخورید