زنت برای یک شب چند؟!
یعنی همه چیز کالا است ، حتی ناموس هم کالامی شود وهرچه کالا بود ، باپول می شود آن را خرید؛ نتیجه قطعی جامعه ای که همسر فروشی جزء درآمد روزمرگی آنهاست زن کالایی بی ارزش است ، و جایگاه و کرامتی در آن جامعه ندارد
غربی ها که چشم و دلسیر بودن......
غربی ها که چشم و دلسیر بودن......
ارسال نظر
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
با دلار پونزده هزارتومن حساب کنیم
پیشنهاد اولش میشه 150 میلیون
پیشنهاد دومش میشه یک میلیارد و پونصد میلیون
این پیشنهادی نیست که هرکسی بتونه به راحتی از کنارش عبور کنه
من شنیدم تو تایلند خیلیاشون شوهر دارن و قیمتاشون خیلی پایین تر از این
تو همین ایران اسلامی هم میگن فقر یا چیزای دیگه باعث شده بعضیا خیلی ارزون تر از جاهای دیگه دنیا ناموسشون رو بفرشن
بهتره دعا کنیم خداوند مسیر خودمون یا هیچ ظعیف النفس یا انسان مدعی نفس قوی یا هی کس دیگه رو در جهت آزمون قفر قرار نده چون احتمال سربلند بیرون اومدن ازش خیلی کمه
ایوب هم به مرحله ای رسید که زنش مجبور شد موهاشو بفروشه و اگه خدا میخواست ادامه بده هر چیزی امکان داشت
فکر کنم این مستند میخواد بگه هر چیزی تو دنیا قابل خریدنه بستگی داره طرف مقابلت کی باشه و تو چه موقعیتی باشه و قیمت پیشنهادیت چقدر باشه
اما مطمئن باش که هیچ زنی فقیری فاحشه به دنیا نمی آید و از فقر به فحشا نمی افتد مگر وقتی که مرد ثروتمندی تن او را می خرد. والا چه بسیار مادران شریف فقیری که با شستن رخت چرکهای مردم بچه های سالم را از مال حلال بزرگ کردند.
این زن و شوهر آمریکایی هم مشکل مالی نداشتند. دنبال تنوع بودند و طمعکار بودند. این خصلت سرمایه داری است که همه چیز را کالا می بیند و فرصتی برای کسب پول. چون هدفی در سرمایه داری جز پول وجود ندارد.
بلکه ابلیس(لعنة اللّه علیه) طبق روایت به شکل انسانی در آمد و گفت من زن کچلی دارم گیسوانت را به من بفروش و او هم به ناچار پذیرفت..
در حالیکه رسم در آنجا این بود که زنان فاحشه را گیس می بریدند.. همان که به بعضی زنان هرزه میگویند گیس بریده!...
و سپس ابلیس(لعنة اللّه علیه) به سراغ پیغمبر خدا ایوب(سلام اللّه علیه)رفت و ادعا کرد که همسرش مرتکب فحشاء شده و این هم گیسوان او به علامت اینکار..
و ایوب قسم خورد که زنش را با صد ضربه ترکه خواهد زد (خواست خدا بود که ایوب از دروغ ابلیس(لعنة اللّه علیه) باخبر نشود تا همسرش برگردد و همسر ایوب(سلام اللّه علیها)که بازگشت خدا به پیغمبرش خبر داد که همسرت بیگناه است. و برای اینکه قَسمَت را به انجام رسانی صدترکه را به دست بگیر و به آرامی به بدن زنت بزن تا قسم بیهوده نخوره باشی...
اگر یک زن ارزش خودش را بشناسد و مومنه به خداوند و آخرت باشد هرگز حاضر نیست برای پول از شدت فقر هم تن فروشی کند...
یک زن این همه کار میتواند بکند تا پولی هرچند ناچیز هم بدست بیآورد و خدا هم راه بن بست در هیچ امری قرار نداده تا بخواهند تن فروشی کنند
و با وجود این مراکز خیریه نظیر سازمان بهزیستی و کمیته امداد و دفاتر مراجع که موظفند زکات و بخشی از خمسی را که از مومنان گرفتند به فقراء بدهند دیگر جای تن فروشی نیست
وتحت عنوان mony talk تعریف گردیده است؛
حیا، فروشی ست؛
غیرت، فروشی ست؛
عفت ،فروشی ست؛
عزت ،فروشی ست؛
بدن ،فروشی ست؛
عدالت ،فروشی ست؛
عاطفه خانوادگی ،فروشی ست؛
تمام فکر واندیشه واعمال ،فروشی ست؛
...............................................mony talk
نه تنها کالاهای مادی که دارای مواد اولیه هستند، که علم، عشق، حکمت، قضاوت، وکالت، محبت، سلامت، سیاست و… نیز کالا شمرده میشود.
من جمله:
بازار مکارهی خرید و فروش مدرک در خرید و فروش علم؛
بازار قضاوت و وکالت ؛
(پول میگیرند تا متهمی که مجرم است را تبرئه کنند.)
بازار طبابت؛
(پزشکی که پول میگیرد تا واسطهی شفای بیمار شود.)
اما قرآن کریم، ارزش حقیقی انسان را به «بهاء» او میداند، نه به قیمت او.
فرمود:
«بهاءالله؛ که مصداق آن نیز امام حسین(ع) هستند.»
قضاوت یک قاضی، طبابت یک طبیب، وکالت یک وکیل، حکمت یک حکیم، حب فرزند، تربیت یک معلم، مدیریت یک مدیر، سیاست یک سیاستمدار و… قیمت ندارند، بهاء دارند.
اینکه بعضی میگویند شهدای مدافع حرم برای پول میروند، به این علت مهم است که تربیتشان کپیتالیستی است.
در مخیلهشان هم نمیگنجد کسی باشد که جان خود را فدای ارزش والاتر میکند؛
چنین انسانی بهاء دارد نه قیمت؛
چه مقدار پول میتوان برای عمل یک شهید و ایثارگر ارزشگذاری کرد و آن را خرید!
و هرکجا ناکارآمدی، ضعف، ناتوانی، عجز، انحطاط و انحرافی بوده است؛
حاصل عمل به آموزهای جعل بشر، و یا برداشتهای غلط از تعالیم الهی بوده است.
ودرحال حاضر،این جعلیات بشری ریشه درمصرباستان فرعونی دارد؛
که به عنوان علم می شناسیم ، آموزه های لیبرالیسمی است.
موفق بودیم و هرکجا ناکارآمدی، ضعف، ناتوانی، عجز، انحطاط و انحرافی بوده است؛ حاصل عمل به مدلهای کپیبرداری غربی و یا برداشتهای غلط از اسلام بوده است.
همه چیز کالا است ، حتی ناموس هم کالامی شود وهرچه کالا بود ، باپول می شود آن را خرید؛
نتیجه قطعی جامعه ای که همسر فروشی جزء درآمد روزمرگی آنهاست زن کالایی بی ارزش است ، و جایگاه و کرامتی در آن جامعه ندارد؛
محصول سیستم اقتصاد ربوی جهانی است که از آدام اسمیت سرچشمه میگیرد؛
او به همراه دوست خود جرمی بنتام، (پدر نظریهی فایدهگرایی یا یوتیلیتاریانیسم) در نامهنگاریهایی که باهم داشتند هر دو به این نتیجه میرسند که ربا به علت آنکه سودآوری دارد، باید بسط و شیوع یابد؛
و حاصل آن در کتاب «دفاع از ربا» جرمی بنتام آورده شده است؛
نظریه «دست نامرئی بازار» آدام اسمیت است؛
وهیچ ربطی به تعالیم الهی ندارد؛
شاهد آنکه،فقط در دو سال گذشته مراجع اعظام تقلید به تعداد ۱۱۰ بار با تأسی از تعالیم الهی اسلام ،به نظام اقتصادی ربوی در وجه بانکداری آن معترض شدند
زندگی مشترک غربی یعنی همین
خوش باش با کسی که خوش هستی( من جز خوشی تو آرزویی ندارم)
هر لحظه به دام دگری پا بستی
گفت شیخا هر آنچه گویی هستم
آیا تو چنان که می نمایی هستی"
فیلم فقر و فحشا ساخته ده نمکی را اگر ببینید متوجه خواهید شد که در مملکت خودمان قیمت ها خیلی ارزان تر است!!!
تفاوت اساسی آنجا و اینجا است که آنها عیان اقدام می کنند اما اینجا در خفا!!!
فقط باید به خدا پناه برد.
اول تهمت . یعنی اینه همه کسانی که نهی از منر می نند را باید گناهار بنامیم حتی اگر گناهی از آنها ندیده باشیم و هر انسان شریف و ظاهر الصلاحی در حقیقت آدم بدی است! تهمتی از این بزرگتر هم می شود؟ خود این تهمت آیا گناه کبیره نیست؟
دوم: هیچ کس حق ندارد نهی از منکر بکند الا معصومین! چون هیچ کس معصوم نیست! و خدا االعیاذ بالله اشتباها امر به معروف و نهی از منکر را واجب کرده است!
سوم: گناه کسی که علنا پرده خود را می درد و در انظار عموم دست به حرمت شکنی می زند از گناه مخفیانه بزرگتر نیست! و چه بسا کوچکتر باشد.
حال آنکه آموزه های شرع مقدس اسلام دقیقا بر عکس است و می گوید بزرگترین گناه آن گناهی است که صاحبش آن را کوچک باند.
گناهکاری که گناه را علنی و راحت انجام می دهد یعنی دیگر اصلا برای گناه قبحی قایل نیست. و این یعنی بزرگترین گناه.
متاسفانه باید هشدار داد که تعالیم فرقه ضاله متصوفه اشتبه گاهی به اسم عرفان حتی وارد ادبیات مردم متدین شده است حال آنکه این اعتقادات با شریعت اسلامی در تضاد آشکار است.
خدا برای هیچ گناه مخفی حد و تعزیر در نظر نمی گیرد. حتی مومنان امرند اگر کسی را دیدند که مخفیانه زنا و لواط می کند اصلا به رویش نیاورند و گناه را علنی نکنند. او شاید توبه کند.
اما کافیست کسی علنی سه بار رزخواری کند. حکم شرعی چنین کسی اعدام است. دلیلش هم ای است که این فرد رسما به نبرد آشکار با هنجارهای شریعت اسلامی اقدام کرده است و اقدام او دیگران را هم تشویق به گناه می کند.
لهذا شکی نیست شعر عطار در تضاد آشکار با تعالیم قرآن و عترت است و اینکه امثال ده نمکی آن را به کار برده اند ذره ای گناه و انحراف فکری عطار را تطهیر نمی کند.