سخنان جنجالی ضرغامی علیه حسن روحانی


ضرغامی: روحانی لجبازی می‌کند!

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره تشکیل نشدن جلسات این شورا گفت: رئیس جمهور گفته تا ضرغامی و رحیم‌پور ازغذی باشند، جلسه را برگزار نمی‌کنم!
گفته بودند لَبان منتقدان را میبوسیم، نگفته بودند که نمیدوزیم !


+ 
30

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 98/2/29 ساعت 01:37

    روحانی نیازی به شورای فرهنگی ندارد چون خودش همه چیز تمام است و میداند باید چکار کند . از نظر روحانی فرهنگ یعنی دزدی و مال مردم خوری . بی حیایی . رقاصی . بی شرفی . اسلام و ائمه را زیر سئوال بردن . قران را تحریف کردن . و این همان فرهنگیست که غربیها و بهایی ها و دشمنان مملکت به دنبال اجرای ان هستند و مجری ان روحانیست .

  • آقای روحانی نشان داده است که روحیات دیکتاتوری دارد و در این زمینه نیز این روحیه ایشان کاملا عیان شده است. این فرد در حقیقت در برابر حضرت آقا دارد خط و نشان می کشد و رجز خوانی می کند که یا اگر رهبری می خواهند جلسات تشکیل شود باید هر چه من می گویم عمل شود و یا جلسه را تشکیل نمی دهم! ایشان به دلیل وضعیت فاجعه باری که در زمینه فرهنگ نیز ببار آورده است بر خلاف شعارهای اولیه اش که دروغی بیش نبود اصولا تحمل کوچ ترین نقد جدی و اساسی را از افراد مطلع و شجاع ندارد و اگر مطلبی ذکر شود که با صراحت نشان دهنده باطن اعمال خائنانه وی باشد به شدت گریبان چاک داده و غضبناک می گردد و باطن دیکتاتور خود را افشا می کند. به هر حال این نتیجه رای مردمیست که بعضی از آنها برای آن که همین گونه عمل کند به وی رای دادند تا فضای دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی را تا آن جا که می تواند تضعیف کند و اباحه گری و فساد و فحشا و بی بند و باری و بی حجابی و ...را به طور علنی در زمینه های مختلف اجتماعی از طریق تئاتر و سینما و نمایشگاه های عکس و نقاشی و کنسرت و رقص و به خصوص شبکه های فاسد مجازی و کتاب و شبکه ویدئوهای خانگی و با کمک نهادهای چون مهد کودک ها و مدارس و دانشگاه ها و ورزش و ارشاد و ....گسترش دهد. اینها تازه مواردیست که مستقیما در زمینه فرهنگ موثر بوده اند و مواردی که از طریق غیر مستقیم بر فرهنگ کشور اثر گذاشته اند جای خود را دارد از قبیل تغییر سبک زندگی و تاخیر در امر ازدواج و گرانی های مسکن و...شاید عده ای برجام را به عنوان نقطه خسارت این شخص به نظام بدانند ولی خسارت و صدمه ای که وی به فرهنگ کشور زده اگر بیش تر نباشد کم تر نیست.

  • البته عزت جون هم یه جورایی دنبال بولد کردن خودشه ؛ شاید هم میخواد رییس جمهور بشه.

  • ای کاش رهبری ضرغامی از صدا و سیما بر نمی داشت . از وقتی ضرغامی رفته صدا و سیما هم گند شده است .

  • خدا به حرمت این ماه مبارک رمضان مرگی به حسن روحانی بی آبرو بده و شرش از سر نظام و ملت کم شود و رهبری نماز میت این سگ پدر و سگ مادر را بخواند و راهی جهنمش کند ای خدا . لعنت به شیر مادر حسن روحانی عجب پستان مادرش ناپاک بوده شیر سگ خورده یا شیر خوک.

  • مرگ بر لیبرالیسم
    مرگ بر وطن فروشان غربگرا
    مرگ بر فرقه منحرف و صهیونیستی بهار
    مرگ بر انگلیس
    مرگ بر امریکا
    مرگ بر اسرائیل

  • این کسی که به پدر و مادر رئیس جمهور خائن فحاشی کرده از حامیان فرقه بهار ( احمدی نژاد و (مشائی) است و هیچ ربطی به انقلابیون ندارد.
    این فرد بارها در سایت روشنگری به افراد مختلف از جمله به سیاست مداران و رسانه های انقلابی و همچنین به خود من نیز فحاشی کرده.

  • مهمان محترم رفتار غلط دیگری موجب برخورد غلط ما نباید بشود. شما با روحانی بدی و بدرستی از دست رفتار فاجعه آمیز او ناراحتی چرا به پدر و مادر او اهانت می کنی؟ مگر نمی شود کسی پدر و مادر خوبی داشته باشد ولی بد شود؟ آیا رفیق بد و نادرست نمی تواند اثرات تربیت پدر و مادر را از بین ببرد؟ آیا عموی امام زمان عج را نمی گویند جعفر کذاب یعنی دروغگو، مگر پدر این فرد امام معصوم ع نبوده است؟ بر عکس این موضوع بعضی از شهدای ما را پدر و مادرشان از خانه رانده بودند و حتی حاضر به شرکت در مراسم عزاداریشان هم نبودند. بنده دلسوزانه به شما می گویم این شیوه انحراف است ولی شما ممکن است در آینده انحراف بیش تری پیدا کنی چون کسی که یکسری اصول را رعایت نکند و برای هدف درستش از هر وسیله ای استفاده می کند معمولا منحرف می شود. شما استغفار کن و برای پدر و مادر ایشان که این وسط فوت کرده اند و تقصیری ندارند صدقه ای بده و نمازی بخوان. افراد حزب اللهی ترمز دارند و مثل طرف مقابل خود که نیستند که هر چه از دهانشان در آمد بگویند یا هر کاری بکنند و گرنه با آنها چه فرقی دارند. شما می خواهید این نباشد که شما متکفل امر بشوید؟ با این فرد شما چه فرقی دارید؟ وی که اهانت می کند شما هم که می کنید. اگر ارادتمند حضرت آقا هستید که باید شبیه ایشان باشید. بنده روی دلسوزی می گویم و نه شما را دیده ام و نه شما بنده را و خصومت شخصی با شما ندارم و اتفاقا بنده هم به شدت روحانی را مضر می دانم ولی این شیوه اش نیست. موفق و تندرست باشید.