بازخوانی بخشی از مناظره احمدی نژاد با موسوی در سال ۸۸


بیاید باهم دوباره تاریخ را مرور کنیم! بدون هیچ جانبداری از جریانی!

#بازخوانی بخشی از مناظره احمدی نژاد با موسوی در سال ۸۸؛
از خیانت هسته ای دولتهای اصلاح طلب! تا ایستادگی دولت وقت..


+ 
64

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • احمدی نژاد افتخار همه ما ایرانیان هست او باعث عزت ایرانیان بود
    کاش دوباره رئیس جمهور شود و بتواند مشکل ازدواج و مسکن واشتغال جوانان را حل کند

  • باسلام خلاصه مطلب جریان انحرافی ساخته وپرداخته هاشمی ملعون بود وهدف شکاف میان نیروهای انقلاب که متاسفانه خیلی ها دراین دام افتادند یک سوال مشائی در همل چه کرده بود چه خیانتی کرده بود گناهش چه بود اورا مقایسه کنید به این همه خاین داخلی وفاسد اقتصادی که چون جزو دولت هستند هیچ برخوردی نمیشود

  • اصلاح طلبان پر رو و کذاب و دروغگو چرا با احمدی نژاد عزیز مخالف هستن؟

  • احمدی نژاد فقط محبوب همه قلوب است پاک است و ناب است و بی غل و غش
    درود بر احمدی نژاد
    دوستت داریم محمود جووووووووووووووووووووووووووون

  • عاشق مرامت هستم احمدی نژاد ای عزیزم ای محبوب القلوب ملت ایران
    ای از جنس ملت
    ای مرد قهرمان
    ای آزاده
    ای سرافراز
    ای مرد دلیرو شجاع و انقلابی و پیرو امام خمینی رحمت الله علیه
    ای مقلد امام خامنه ای مد ظله العالی
    ای رئیس جمهور دلهای مردم ایران
    ای مستضعف و ساده زیست
    ای پاک دست وبی ادعا وخاکی
    ای دشمن کاخ نشینان چهار درصدی
    دوستت دارم عزیز دلم

  • ای هیچ از بهرهیچ برهیچ مپیچ ....

  • خیلی عجیبه برام
    واقعا تشخیص بین خوب و بد اینهمه سخته!!!!
    همین آقای احمدی نژاد بود که با بوغ و کرنا کردن و بزرگ نمایی فعایت های ایران باعث شد حساسیت های جهان نصبت به حرکت های اتمی و نظامی ایران زیاد بشه در صورتی که قبل از اون هم داشن این فعایت ها رو بی سرو صدا پیش میبردن مستند ویروس استاکس نت رو حتما ببینید
    بعد همین آقا بود که با ایجاد تنش در سیاست های خارجی شدید ترین تحریم ها رو به کشور متحمل کرد و دلار 900 تومان رو تا نزدیک چهار هزار تومان بالا آورد و دارو ها خاص به شدت کمیاب شد و قطعات هواپیما نایاب و صنعت در لبه سقوط و........
    که رهبر انقلاب مجبور شدن مسیر رو باز بزارن تا فرد میانه رو تری به ریاست جمهوری برسه
    و دست به نرمش قهرمانانه زدند تا به توافق برجام برسند که با خروج آمریکا از برجام مشخص شد برجام نتنها برای ما بد نبوده بلکه برای اسراییل آمریکا بسیار ننگین و گران تموم شده بود
    و حالا همان تحریم های زمان احمدی نژاد هست که برگشته و شدید تر شده
    و در دوره همین آدم بود که اختلاص های بزرگ شروع شد و بعد از او رو شد
    تو همون دوره بود که نفت رو با قیمت های خیلی بالا فروختن و شروع به ساختو ساز های بیرویه و غیر اصولی کردن که اکثرا کمترین استاندارد ها رو داشت و بیشترین سود رو برای پیمانکاران
    همین آدم بود که کلی مدارک از حفاظت اطلاعات جمع کرد و هرکی رو میخواست جلوش وایسه رو تهدید به افشا میکرد حتی بالاترین مقامات کشور
    حتی یه مدتی در برابر مجلس وایساده بود و مقام خودش رو بالاتر از مجلس میدونست
    در برابر رهبر هم قد علم کرده بود
    و خیلی چیزای دیگه که باید برگشت و تاریخ رو دید تا بهتر فهمید
    من فقط به خاطر انرژی و فعایت بالایی که داشت و هر روز تو یه نقطه ای بود تحسینش میکنم
    و در کل از نظر من ضررش بیشتر از منفعتش بود

  • رهبر انقلاب قبل از اینکه احمدی نژاد خودش ر و بزنه به قهر و قهر بازی فرمودند: نظر من به آقای احمدی نژاد نزدیکتره
    هشدار های رهبر در دوره روحانی به اوج خودد رسیده ، کور باشه کسی ندید و کر باشه کسی که خودشو به نشنیدن زده
    در جمهوری اسلامی ایران فقط یکنفر راه را نشان می دهد الحق مع الخامنه ای و الخامنه ای مع الحق ولا غیر
    هر که از فرمانده دور شد صدا را نشنید و گم شد
    البته ما هنور منتظر بازگشت احمدی نژاد به جریان انقلاب و اعلام برائت از شخص مشایی و جریان انحراف هستیم ولی خیلی بعید است...

  • بیخود منتظر هستید. نظامی که احمدی نژاد را منحرفتر و خطرناکتر از روحانی می داند همان بهتر که احمدی نژاد در آن جایی نداشته باشد.

  • وقتی مسابقه نفهمی و حماقت و ساده لوحی است امثال فلونی رقبای بسیاری در فضای مجازی دارند!

    واقعا اینقدر سخته که بدانی فعالیتهای هسته ای ایران همه زیر دور بینهای آژانس اتمی بود و ایران اساسا فعالیت مخفی نداشت که بخواهد پیش ببرد و هر گونه بازکردن پلمپ و رفع تعلیق مساوی بود با سر و صدای گسترده جهانی؟

    واقعا اینقدر سخته برایت که بفهمی همان احمدی نژاد 6 سال دلار را ثابت نگه داشت و آن دو سال آخر همان درست بعد از فرمان بزرگ هاشمی در دیدار بازاریان تهران اتفاق افتاد؟ وقتی که بانکها و نهادهای اقتصادی خارج از سلطه احمدی نژاد بودند و با ریختن صدها میلیارد تومان به بازار سکه و ارز عامدانه قیمت را بالا بردند؟

    واقعا اینقدر سخته که بفهمی اصولا هر جای دنیا که یک نیروی عدالتخواه و یا ضد آمریکایی می آید اتفاقا بحران اقتصادی رخ می دهد و اتفاقا دلار گران می شود؟ حالا فرق ندارد ایران باشد یا ونزوئلا یا زیمبابوه یا یوگسلاوی یا شیلی یا پاکستان که همین چند ماه اخیر با کاهش بی سابقه ارزش پولس و افزایش دلار مواجه شد (دقیقا بعد از آمدن عمران خان با آنکه تازه خیلی هم مستقل نیست!)

    واقعا اینقدر سخته برایت که بفهمی اصولا همیشه وقتی این تورم های ساختگی در دنیا رخ می دهد آن کسی که متهم می شود فقط نیروهای ضد استعمار هستند؟ در سال 90 رییس جمهور متهم بود اما الان رهبری و سپاه را متهم می کنند! و در تمام آشوبهای دیماه 96 یک شعار علیه روحانی و مسبابان دلار 400 تومانی و آن فاجعه نمی دهند؟


    واقعا اینقدر سخته برایت که بفهمی روحانی را به رهبری تحمیل کردند و تهدید کردند اگر نیاید فتنه جدید راه می اندازیم؟ والا همه ملاکهای رهبری برای انتخابات که مطابق مشخصات جلیلی بود!! خیلی تابلو!

    واقعا اینقدر سخته برایت که بفهمی نرمش قهرمامانه همان صلح تحمیلی امام حسن علیه السلام است و اصلا خود رهبری کتابی ترجمه کرده با نام صلح امام حسن پرشکوهترین نرمش قهرمانانه تاریخ؟ و منظور رهبری هم این بود که مقل امام خسن علیه السلام تنها مانده و همه سران و خواص و همان فدایی ولایتها خائن از آب در آمده اند و امثال فیروزآبادی ها و قالیباف ها برای تبریک به روحانی مسابقه گذاشته اند؟

    واقعا اینقدر سخته برایت که بفهمی آمریکا هیچ چیزی را در برجام از دست نداد . نه غنی سازیش از بین رفت و نه رآکتورهایش بتن ریزی شد و نه راههای دور زدن تحریمهایش را افشا کرد؟ و اینقدر آمریکا دانا بود که هیچ امتیازی به ایران نداد الا وعده نسیه؟ و همان اوبامای مودب در تحریمها کاتسا اکثر تحریمهای بعد از برجام را برگرداند؟ و همان دوره طلایی برجامی بود که پی در پی ارج و تولی پرس و آزمایش کاشی سازی ها و صدها شرکت تولیدی دیگر ورشکست شده و به خاک سیاه نشستند؟

    واقعا برایت اینقدر سخته که بدانی این یهودیها همه تاجر مسلک هستند خوب بلد هستند در هر معامله خود را متضرر و ورشکسته نشان دهند و هیچ امتیازی نگیرند؟

    و واقعا اینقدر برایت سخته که وقتی آمریکا مطمئن شد چه در برجام بماند و چه نماند ایران در برجام خواهد ماند و دیگر طرف غنی سازی نخواهد رفت، دیگر معنی نداشت در برجام بماند؟


    وو واقعا اینقدر سخته برایت که بدانی که در همان دوره احمدی نژاد و تحریمهای جهانی بود که به قول رستم قاسمی ایران 256 میلیارد دلار با فروش نفت صد دلاری و دور زدن تحریمها به ایران رساند بی آنکه هیچ رآکتوری را بتن بریزد؟؟

    و واقعا اینقدر سخته برایت که بدانی اختلاسهای بزرگ در زمان هاشمی عزیزت شروع و در زمان خاتمی به اوج رسید فقط قوه قضاییه فاسد ما چون طرفدار آن دولتها بود کاری به کارشان نداشت؟ و چرا خاتمی پست فطرت بعد از دستگیری کرباسچی از شدت وحشت 8 ساعت جلسه بحران گذاشت؟ و با فشار هاشمی به رهبری قاضی پرونده را تغییر داد؟ و چرا هیچ کس نگفت اصلا اتهامات کرباسپی مال دوره هاشمی بود چرا خاتمی وحشت زده شد؟ و چرا ماجرای مارین سرویس به جایی نرسید؟ و چرا استات اولیل آنطور شد و در دادگاههای نروژ محکوم شد؟ و چرا فاجعه توتال پیش آمد که همه اطلاعات ایران برد داد به قطر؟ و چرا افتصاح کرسنت رخ داد که گاز میدان سلمان به یک هفدهم قیمت جهانی به شرکت اماراتی فروخته شد و زنگنه کثلفت می آید وقیحانه می گکوید اینها گازهای در حال سوختن روی چاهها بود و هیچ کس هم نمی گوید از نظر فنی چنین ادعایی ممکن نیست؟


    واقعا اینقدرسخته برایت که بدانی این قوه قضاییه آملی بود که از شدت کینه احمدی نژاد پی در پی دروغهای بزرگ فساد رو می کرد در دادگاهای غیر علنی و تماما نمایشی؟
    و اختلاس هم ربطی به احمدی نژاد نداشت. بلکه او بود که خاوری را عزل کرد اما 170 نماینده مجلس هفتم با نوشتن طوماری نگذاشتند خاوری عزل شود. جهرمی هم که دارد هنوز آزاد می گردد و حتی به دادگاه هم نیامد! از همه مهمتر ایتکه آریا و خسروی از سر ناچاری و نیاز فوری به نقدینگی بود که مجبور به دادن باج به بانکها شدند و تازه پول را از ایران بیرون نبردند و لفت و لیس نکردند بلکه تماما صرف کار و ایجاد اشتغال سالم کردند. و دقیقا برای همین بود که به ا باید اعدام می شدند و اموالشان مصادره می شد. در حالی که حداکثر مجازات رشوه دادن بیش از زندان نیست! و جالب اینکه همین قوه قضاییه وقتی 18 هزارمیلیارد تومان ذخیره فرهنگیان را بالا کشیدند صدایش در نیامد! و هیچ اسمی را هم اعلام نکرد!
    زنجانی هم به دستور آمریکا و با سناریوی مشترک زنگنه و ق ق اعدام خواهد شد. جرم او هم فقط دور زدن تحریمها است. و البته قاضی مقیسه انتظار داشته زنجانی با روشهای شفاف و بدون جعل هویت و ایجاد شرکتهای پوشالی تحریمها را دور بزند و 17.5 میلیارد یورو به ایران برساند. و هر چه زنحانی التماس کرد اقلا از یک حسابدار مستقل کمک بگیرید اما قاضی فقط حسابداران مورد تایید وزارت نفت و یانک مرکزی ( یعنی شاکیان!) را به رسمیت شناخت! و از آن دردناکتر اینکه قاضی رسما می گوید من حامی کیفرخواست هستم تو اگر می توانی از خودت دفاع کن! در حالی که هر دانشجوی سال اول حقوق هم می دانست که دادستان حامی کیفرخواست است و قاضی باید بیطرفانه بین دادستان و متهم قضاوت کند! و باز هم بدتر اینکه بدانیم آقایان باورشان شده که آمریکا دزد مال ایران را تحریم کرده!! و نمی فهمد که زنجانی را از داخل لو دادند و
    اموالش در خارج بلوکه شد و الان اصرار می کند وزارت نفت در یک بانک خاص حساب باز کند که زنجانی بتواند پول را به آن حساب منتقل کند اما وزارت نفت عمدا می گوید من در بانکهای دیگر حساب باز می کنم تو پول راببر به آنجا!! چرا؟ چون هم می خواهند او را اعدام کنند و اموالش را بزخری کنند و هم آخرین تکنیکهای زنجانی در مورد دور زدن تحریمها را کشف کرده و به آمریکاییها خودشان تقدیم کنند.
    احمدی نژاد هم لیستهای سیصد و ششصد نفره به قوه قضاییه داد که اژه ای علیه ما علیه آن ها بدهکاران ساده نامید و هم در مناطره و فیلم تاریخی افشاگری کرد که دیدیم چه شد. اکنون نظام به دست یک مافیای هوشمند فساد مزودور آمریکا افتاده است. هرگس جرات کند با این مافیا در بیفتد خودش متهم به فساد و یا ضدیت با
    ولایت فقیه خواهد شد.


    و واقعا اینقدر سخته برایت که بدانی احمدی نژاد عرضه داشت با جنگ روانی قیمت نفت را بالا ببرد. و عرضه داشت معجزه کند و برای میلیونها نفر اشتغتال مسکن درست کند تا جایی که از سال 84 تا 92 با وجود هجوم نسل دهه شصت به بازار کار نرخ بیکاری تقریبا ثابت بماند؟ و البته آنهمه فعالیت عمرانی که اگر هم بعضی جا ها اشتباه داشت به خاطر این بود که مجبور بود با عجله عقب افتادگی ایران در دوره های کثیف سازندگی و اصلاحات را جبران کند. در دوره اصلاحات که حتی یک خانه از طرف دولت ساخته نشد و قرار بود نسل دهه شصت با بحران مسکن در دهه هشتاد و 90 رو به رو شوند؟ به همالن صورت که زنکنه لعنت الله علیه در دوره اصلاحات می گفت ساختن پالایشگاه صرفه ندارد و باید بنزین وارد کنیم؟ و همان دولتی که در طرح نابخردانه خودکفایی گندم به قیمت استفاده بی سابقه از آبهای زیر زمینی همه سفره آبها را ویران کرد؟ تا دولت بعدی با بحران سوخت و مسکن و آب مواجه شود و تا سال 88 در فتنه از قبل طراحی شده نظام ساقط شود؟

    واقعا اینقدر برایت سخته که بدانی اگر احمدی نژاد فرضا هم مدرکی دارد نشان پستی و خیانت آن مقاماتی است که از آنها مدرک دارد؟ چرا دادگاهیش نمی کنند آنهم علنی که مدارک را رو کند؟


    و واقعا اینقدر برایت سخته که بفهمی همینکه احمدی نژاد کاری کرد که امثال شما سینه چاک دفاع از رهبری بشوید برای دنیا و آخرتش کافیست!!


    آری. برایت سخته. باید هم سخت باشد. شما چیزی جز محصولات نظام فاسد رسانه ای داخلی و خارجی نیستید.
    احجمدی نژاد شاید کافر و ضد ولایت فقیه و لیبرال و بهایی و حجتیه ای و جنگیر و رمال و.. باشد!!
    اما خائن نیست.

  • نه شما نتنها سخته برات بلکه دوست داری
    تاریخ رو هم تحریف کنی و خیلی چزا رو هم ندید بگیری فکر کنم شما همون هایی هستین که دنبال ماشین احمدی نژاد میدوییدین و نامه مینداختین تو ماشینش
    که یکم بیشتر از دیگران از دولت بکنین
    مثل اون کلیپی که زنه انگلیسی غذا میریزه و یه عده زرنگ حاظرن خودشون رو کوچیک کنن و زود تر و بیشتر از دیگری جمع کنن
    من نه اینوریم نه اونوری
    و از بعد 88 هم تو هیچ انتخابات یا کمپین انتخاباتی شرکت نکردم
    حتی نظرم این بود که بهتره به جلیلی رای داد چون تکلیف اینوری یا اونوری بودن نظام
    زودتر معلوم میشد
    اصلا هم ازحسن روحانی خوشم نمیاد
    چون منم عقیده دارم به آدم مکار هست
    ولی میدونم که هم وفادار به نظام فعلیه هم در جهت منافع نظام کار میکنه هم عاملیه برای بقای مجدد نظام
    و اگه غیر از این بود رهبر اجازه میداد احمدی نژاد مجدد کاندید بشه
    زمن اینکه با اجازه ندادن به احمدی نژاد برای کاندیداشدن و نا فرمانی احمدی نژاد ورد صلاحیتش توسط رهبر دباره نشون داد که چه مهره خطرناک و هرجو مرج آفرینی برای نظام هست
    اگه بخواید واقعا صادق باشیم اون با کاراش شروع کننده مسایل 88 بود و به آفزایش این آتیش دامن زد
    بعدم افضایش قیمت نفت هیچ ربطی به حرفای احمدی نژاد نداشت یکم تحقیق کن
    یکه از کسایی که تو دوتا تورم ضرر کرد من بودم ولی ناراحت نیستم و خودم رو مسبب میدون چون در پول خرج کردن خساست دارم و در قرض دادن بدون روکش لوتی صفت
    اینو هم بگم رییس قوه قضاییه رو رهبر تایین میکنه و هرموقع خواست میتونه تعویضش کنه پس به همین سادگی نمیتونی انگ خیانت بهش بزنی و بگی این رییس قضا خوب بوده اون بد بوده
    و......
    دزدیا هم از دوره محمود شروع شده
    و اوج گرفت چون پول بدون حساب خرج میشده و همه شده بون معتمد دور زننده تحریم و تولید کننده وام مفت بگیر
    جای بحث زیاده حوصله ادامه دادنش رو ندارم
    درکل معروفه که میگن خلایق هرچه لایق
    اگه روزگارمون خوبه یا بده نشون از لیاقتمونه 

  • عقل چیز خوبی است. تو عقل داری یا نه؟ اگر عقل داری:
    1- حالا که دیدی حرفهایت از همان مساله هسته ای تا آخر اشتباه بود چرا اشتباهت را نمی پذیری؟
    2- چرا گودرز را به شقایق ربط دادی؟ به من چه که فلان کلیپ زن انگلیسی را منتشر کرده اند؟ اگر من بودم صحنه بریدن پاهای کودک 5 ساله در کنگو توسط بلژیکی ها برای تنبیه پدرش را منتشر می کردم.
    3- چرا با اینکه رای ندادی تازه به خودت اجازه می دهی مدعی و طلبکار هم باشی؟ هر کس در انتخابات 92 رای نداد مثل کسی بود که آمد و به روحانی رای داد! چون هواداران و حامیان هاشمی اکثرا رای دادند!
    4- چرا خیال کرده ای آن نظامی که روحانی برای بفایش کار کند و بخواهد یک حکومت استحاله شده و تهی از اسلام باشد فرقی با حکومت های سکولار دارد؟
    5-چرا خیال کرده ای اگر تظام مانع آمدن روحانی می شد فتنه دیگری رخ نمی داد؟
    6- چرا حرفهای صادق خرازی را قبل از انتخابات 96 نخواندی که برای جلوگیری از آمدن احمدی نژاد لازم است خونریزی راه بیندازیم؟ رهبری باید اجازه اینکار را می داد؟
    7- چرا نمی فهمی که اگر تو در سال 35 هجری هم بودی علی علیه السلام را محکوم می کردی مایه انشقاق امت واحده شده است و آتش افروزی کرده است؟ کما اینکه هنوز بسیاری از وهابی ها دقیقا چنین اعتقادی دارند. حتی سنی های ایران. فقط قدری ملایمتر.

    هر کس ذره ای شعور و فهم داشته باشد می داند که در افتادن با مافیا هزینه دارد. شما می خواهید ایران به قبرستانی تبدیل شود که کسی جرات نکند اسمی از مقامات و مسوولان فاسد ببرد. برای آنها جایگاه ظل اللهی تعریف کرده اید و شعار مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است سر دادید و هر صدای حق و عدالتخواهنانه ای را مزدور دشمن و عامل تفرقه و بحران خواندید!
    این آرامش باید در هم شکسته شود. این آرامش آرامشی اهریمنی است . مثل آرامش سعودی. که احدی جرات ندارد کلمه ای شاهزادگان فاسد بگوید یا بنویسد.


    خنده دار اینکه همانها که از این آرامش اهریمنی حمایت کرده و احمدی نژاد را به جرم آن صحبتها محکوم کردند همان شیطان پرستانی بودند هستند که می گویند پس کو آن لیست فاسدها که احمدی نژاد می خواست اعلام کند! و خنده دار تر اینکه همانها همان مدعیان آزادی بیان هستند!
    آری. شما آزادی را برای حمله به اسلام می خواهید. ولی خودتان کوچکترین آزادی برای کسی که بخواهد علیه فسادهایتان افشاگری کند قایل نیستید.



    8- یعنی نمی فهمی رهبری که دیگر تعیین رییس صدا و سیما را هم ندارد رییس قوه قضاییه را تعیین می کند؟ رهبری خودش از دست اینها شای است. ولی مجبور است پای حکمشان را امضا کند.

    چون یک مجموعه فاسد مثل قوه قضاییه و یا صدا و سیما به هیچ وجه یک رییس سالم و انقلابی را تحمل نمی کند. کم علیه هاشمی شاهرودی از داخل خود قضاییه اعتراض کردند؟ رییس یک مجموعه ناگزیر باید با نیروهای انسانی زیر دستش دارای هماهنگی باشد. برای همین رهبری نمی گردد و تازه بهترین کسی که با مجموعه فاسد سازگار باشد را پیدا می کند! اما نتیجه اش می شود همین.

    9- ببخشید که ماجرای بانک صادرات و کرسنت و مارین سرویس و استات اویل و توتال و... همه از دوره محمود شروعشده بود و ما خیال می کردیم مال دوران سازندگی و اصلاحات است! ببخشید که طبرزدی - که آن زمانها انقلابی بود- داشت علیه محمود افشاگری می کرد و ما خیال می کردیم علیه هاشمی است! و یا سید احمد خمینی را هم محمود کشت در اعتراضاتش به دزدی ها!

    برو بچه جان! مشخص است که از متولدان بعد از جنگ هستی که اصلا دوره های قبل از محمود را یادت نمی آید. یک چیزی در تلگرام خوانده ای و همان را مثل طوطی تکرار می کنی.

    10- دور زنندگان تحریمها لزوما علیه السلام نبودند اما قهرمان بودند. کسانی که ریسک خطرناک متهم شدن در داخل و تعقیب در خارج را پذیرفتند اما نگذاشتند کشور نابود شود. اتفاقا همینکه الان جای خادم و خائن برایتان عوض شده و خادمان واقعی کشور را خائن و خائنان واقعی را خادم تصور کرده اید برای فهمیدن قدرت مافیای رسانه ای کافیست.

    11- آری. خلایق هر چه لایق. ملتی که تحمل دلار 3000 تومانی جزیی زمان محمود را نداشت حالا باید با دلار 14000 تومانی بسازد!

  • فکر کردی آمریکاییا مثل خودت خر هستن که منتظر سر و صدای ما باشن؟ خودت و اربابای سبزلجنیت بودید که نامه زدید ملت رو تحریم کنن! به جای زرزر کردن از برجام بگو، از دلار که شده ۱۵۰۰۰، همین که حرف از روحانی نزدی مشخصه نیتت چیه..! هر موقع دولت بنفش یه لونه مرغ ساخت، بعد بیا درباره مسکن مهر زرزر کن....

  • اگر پنج نفر آدم با شرف در ایران باشد یکی همین احمدی نژاد است . هر چی بود آمریکایی - اسراییلی نبود . غربگرا و غربگدا نبود و گردنش پیش غرب خم نمی کرد . مثل روحانی و ظریف بزدل و ترسو نبود . جاسوس نبود . یک ایرانی با شرف . ولی روحانی و ظریف بی آب و خاک هستند ایرانی نیستند کدخدا پرست هستن . روحانی و ظریف جاسوس و مامور سیا هستند.

  • مشایی صد شرف دارد به روحانی و ظریف

  • درود بر احمدی نژاد پیرو امام خامنه ای

  • احمدی نژاد رئیس جمهور مکتبی و انقلابی و ساده زیست و پاک دست و مردمی و از قشر مستضعف وزجر کشیده بود درود براو سلام خداوند بر احمدی نژاد عزیز و محبوب

  • سلام
    چه قدر دوستش دارم

  • هشدار!
    هر کس را دوست دارید در قیامت با او محشور می شوید...

  • حیف که مشایی رهبرت شد.شدی دستیارمشایی به کجا شما رارسانده .....

  • فکر نمی کنی مشایی با همه مشایی بودنش در مقایسه با امثال حسن روحانی یک موجود کاملا بی خطر بود که الکی از او لولو ساختند؟

  • هرکس از مسئو لین از رهبر انقلاب اطاعت نکند .می شود بنی صدر آیت الله زاده هیچ راهی جز نابودی یعنی خسرالدنیا والاخرة می شود.

  • بتها را کسانی می تراشند که قصد فروش آنها را دارند.

  • برو تحقیق کن کسلنی که از ولایت جدا شدند سر نوشت انها به کجا رسیده

  • فقط می دانم اگر امام خمینی متظری را عزل نکرده بود او احتمالا الان هنوز ولی فقیه بود!

  • به مهمان 19/5/18 ساعت 08:15 پیوند ثابت:
    درپاسخ به شما،بنده هم قطع به یقین می گویم ؛
    اولا آقای منتظری با شرایطی که خودش بوجود آورد مجبور به استعفا از جانشینی رهبری شد, که توسط امام خمینی (ره)پذیرفته شد و مجلس محترم خبرگان رهبری هم درآن زمان تأیید نمودند؛
    ثانیاََ،اگرآقای منتظری رهبرشده بودند،الان جمهوری اسلامی ایرانی وجود نداشت ،که ایشان ولی فقیه آن باشند.

  • اما واگر نداریم منتظری هم از ولایت جدا شد سقوط کرد.جایگاه ولایت یعنی را ه هدایت مختص خدوند عالم است .این ولایت را به معصومین عطا کرده .چون امام زمان (عج) غایب هستند . این امانت به ولی فقیه تاظهور امام زمان (عج) واگذار شده است.