تعارض رفتار مسئولین آموزشی با توصیه های رهبری!


تا کی قراره مسئولین چراغ خاموش حرکت کنند و توصیه های رهبری را ناشنیده بگیرند؟!


+ 
40

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • لیبرال جان چرا به لیبرال بودن خود افتخار می کنی با ورکن هیج ذره ای جز معصیت خیری ندارد ,جامعه از اول خلقت بشر تا وقت معلوم از خیر وشر جدا نخواهد بود .این وعده الهی است.باید همه بشریت با اختیار خود راه حق وباطل را انتخاب کند.دراین دنیا حجت برای همه انسان باید تمام شود .نباید در آخرت بهانه ای داشته باشد.امام علی (ع) برای زمان خاصی نیست امام علی(ع) واولاد علی (ع) برای همه دوران بشریت چراغ راه هدایت هستند,

  • طوری ادعا می کنید که انگار این مسئولین غیر از این مردم هستند .اتفاقا در سایت حکومتی مهر نیوز اشاره شد که پخش آهنگ ساسی مانکن یعنی جنتلمن فقط خواست این مسئولین آموزشی نبوده است و این دانش آموزان هم یک شبه به اجبار آن را یاد نگرفته اند . این دانش آموزان در خانه و مراسم مهمانی که والدین و خویشاوندان آنها برگزار می کردند این آهنگ را شنیده بودند و به آن علاقه مند شده اند . مسئولین آموزشی هم برای روز معلم از دانش آموزان پرسیده بودند که کدام آهنگ را بگذاریم و مطابق ذائقه و سلیقه اکثریت این دانش آموزان که جنتلمن ساسی مانکن را درخواست کرده بودند این آهنگ را گذاشتند .
    پس نمی توان همه کاسه کوزه ها را سر مسئولین آموزشی و دولت و حکومت شکست و فقط آنها را مقصر دانست .
    اشتباه شما مرتجعان و متعصبان داعشی مسلک و همین طور مستبدان دین ستیز وضد لیبرال این است که گمان می کنید با زور و چماق حکومت و با زنجیر و داغ و درفش می توان مردم را دیندار و یا بی دین کرد . رئیس جمهور روحانی هم قبلا به این واقعیت اشاره کرد که با زور و زنجیر نمی توان کسی را به بهشت برد . و صد البته با زور و داغ و درفش نیز کسی را نمی توان به جهنم برد .
    شما گویا تاریخ را نیز از یاد برده اید . بد نیست نگاهی به تاریخ اسلام بیاندازید . مگر حکومت امام علی جز عادل ترین حکومت های تاریخ نبود و برای تحقق ارزش های الهی و برابری و عدالت انسانی تمام تلاش نکرد اما سرانجام این حکومت جز شکست و نابودی امام علی نبود چرا که جامعه آن روزگار نه می توانست و نه اصلا می خواست این حکومت با این ارزش ها تداوم پیدا کند . بماند که بنا به قول مهدی نصیری امام علی اعلام کرده بود که بیش از بیست بدعت از دوران خلفای راشدین باقی مانده است که من با اکثر آن ها مبارزه نمی توانم بکنم و شما را با این بدعت ها به حال خود می گذارم چون اساس و موجودیت جامعه از بین می رود . جمهوری اسلامی که نه عصمت ونه عدالت امام علی را دارد و غرق در فساد و اختلاس است که جای خود را دارد . و اصلا این فسادها ناشی از ارزش شدن پول و اشرافیت و چشم هم چشمی ها به عنوان ارزش های غیر دینی در جامعه و در بین این مردم است که به حکومت و مسئولان که از همین مردم هستند سرایت کرده است .

    پس اگر جامعه ای دیندار بود و طالب حاکمیت ارزش های دینی بود یک حکومت دین ستیز مستبد و غیر دموکراتیک مثل رضا شاه با زور و چماق نمی تواند جلوی پیاده شدن ارزش ها و شعائر دینی را بگیرد ولو موقتا بر سر راه آن دست اندازی ها و کندی هایی ایجاد کند
    و یک حکومت مستبد دینی و ضد لیبرال و غیر دموکراتیک هم نمی تواند با زور چماق و توسری و تهدید و بگیر و ببند ارزش های دینی را مثل حجاب در یک جامعه غیر دینی و بی اعتقاد به این ارزش ها پیاده کند چنان که تجربه شکست خورده فرهنگی جمهوری اسلامی در سی سال گذشته به خصوص در قضیه حجاب بر این واقعیت مهر تایید می زند .

  • باز هم دروغ می گویی. اصولا ناف تو را با دروغ بریده اند.
    برو ببین چگونه در آلبانی عزیزت انور خوجه توانست با هفتاد سال مبارزه بی امان با دیانت ریشه اسلام و حجاب را در آن کشور بخشکاند.
    و یا چگونه اروپایی های عزیزت با هفاد سال جریمه های نجومی رانندگی صحیح را به فرهنگ و عادت تبدیل کرده و به وضع شلخته ترافیک اروپا در قرن 19 و ابتدای قرن 20 پایان دادند.


    تو باید بدانی آن زور و اجباری نتیجه کامل می دهد که به طور مستدام و مداوم و طی چند نسل انجام شود تا تبدیل به یک عادت ثانوی و ملکه ذهنی شود. نه یک مبارزه چند ساله کوتاه مدت.

    قطعا دوره 5 ساله امام علی علیه السلام و یا جتی دوره 6 ساله رضاخان -1314 تا 1320- برای مبارزه با حجاب کافی نبود.
    هر چند همان دوره های کوتاه هم با وجود کوتاهی و اینکه اثر کاملی نداشتند اما تاثیر عمیق فرهنگی و تاریخی به جا گذاشتند که بعد از دهها و صدها سال هنوز اثرش باقی است.

    این هم که الان مردم خراب شدند نتیجه ولنگاری محض فرهنگی از دوره کثیف سیاه سازندگی و اصلاحات به بعد است. زمانی مرتبا به بهانه فن آوری و پیشرفت و نظایر آن حکومت کنترل خود را محدود کرد و اجازه داد جامعه در یک فضای فرهنگی خارجی سیر کند.
    دوره ای که مردم فهمیدند حکومت در اجرای اسلام جدیت ندارد و فرزندان سران کشور خودشان در خارج و داخل مشغول عیاشی هستند. مردم روز تاسوعا بروند سینه زنی و روضه و هاشمی آخوند شیعه برود جت اسکی.

    اما در همین مدت چینیها توانستند در عین استفاده از تکنولوژی ، با روشهای خشن و البته کارهایی مانند ایجاد اینترنت ملی و مبارزه بیرحمانه با گروههای فکری مخالف حاکمیت کشور خود را از چنین مسائلی محافظت کنند.

  • میدونید، آقا تو این سخنرانی یک نکته ی مهم گفتند، ایشون گفتند خدا از کسایی که بخوان به هر طریقی روحیه ی انقلابی مردم را از بین ببرن نمیگذره،! چرا؟ چون این انقلاب با جانهای مردم و ملت پیروز شد. چقدر زیبا.

  • امروز جایگاه یک مترسک مزرعه از جایگاه رهبری در نظام قویتر است.

  • هی احمق رهبری چماق به دست نیست که هر کسی غلطی کرد بزند بر سرش اون کار نهادهای نظارتیه که براساس قانون عمل نمی کنند مثالش قیمت های بازار توقع دارید رهبری تیم تشکیل بدهند و بر سودجویان نظارت کنند پس این مسئولی که وظیفش اینه براساس قانون حقوق مفت میگیره چه غلطی میکنی در نتیجه رهبری وظیفشون دادن آگاهی به مردم است و سخنرانی های ایشان همانند دوره ی اهل بیت بصیرت افزاست و این ما مردم هستیم که باید مطالبه کنیم این کم کاری ها و تخلفات را از نهادی های نظارتی که وظیفه ی جلوگیری از فساد و رانت و هرج و مرج در بازار را دارند رهبری قرار نیست تاوان این دور باطل ما را بدهند که با آرای خودمان بصورت لیستی و نادانسته در مجلس و ریاست جمهوری رای به کذاب فریدون که بزدلی و ترس و ناکارآمدی را در کشور القا می کنند و نیمچه لیبرال و نیمچه انقلابی رفتار می کند ی رنگ باش بزدل به طور مثال برای وصول برجام و جلب نظر مردم گفتند برجام محقق نشود جنگ می شود اما رهبری فرمودند ن جنگ می شود و ن مذاکره میکنیم که مستلزم باور ایشان است با علی ع که فاتحه خیبر بود چه شد که در مقابله چشمانش فاطمه اش را پرپر کردند و کسی (مردم)قدمی از قدم بر نداشت هم اکنون دشمن داخلی همه ی ناکارامدی ها را به متمرکز رهبری کردند در صورتی که 8 سال است که مقصر اصلی ناکارآمدی ها دولت است اصلاح از مردم به بالا و فساد از مسئولین به پایین است حقیر رهبرم سید علی را باور دارم و جانم را فدای ایشان میکنم ما باید بازوهای ایشان باشیم و عمل کننده به رهنمود های ایشان متآسفانه نیستیم آنچه که باید باشیم و در آخر مجلس رکن اصلی قانون گذاری و ملتزم کنندهن ی دیگران به عمل به قانون در دور باطل است که امسال با انتخاب نه لیستی انگلیسی انتخاب فرد لایق و ن اشرافی به تحقق داشتن مجلسی در سطح تراز جمهوری اسلامی عمل کنیم از ماست که بر ماست لعنت خدا بر مسئولی که مردم ولی نعمتش قلمداد نمی شوند لبیک یا خامنه ایی لبیک یا حسین ع است

  • خوب پس وظیفه امثال ما این است که چماق را به دست رهبری بدهیم.
    رهبر بدون چماق مساوی ببر بی دندان و همان مترسک است. یک منبری معمولی که کاری جز نصیحت و تبلیغ نمی تواند انجام دهد.
    دشمن هم همین را می خواهد. تبدیل رهبری به یک پاپ و یا پادشاه مشروطه.
    حالا رهبری هر چه بخواهد نصیحت کند. وقتی مسوولان عمد دارند این نصیحتها یاسین در گوش خر خواندن است.

    تلزه باید بدانید که اگر آکاهی دادن به مردم کافی بود پس هیچ نیازی به شورای نگهبان و نظارت استصوابی نبود. مردم آکاه می شدند خودشان را نمی دادند!

    این تصور ابلهانه هم که اگر مردم آکاه باشند حتما انتخاب درست را انجام خواهند داد نهایت بی عقلی است.
    مگر افرادی که از قوانین رانندگی تخلف می کنند نمی دانند این قوانین به نفع امنیت خودشان است؟
    مگر زنان بی حجاب نمی دانند که یک روسری و لباس گشاد بسیار ساده تر از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما است؟
    مگر معتادها و کراکی ها و هروئینیها و تزریقیها بهتر از هر کسی مضرات این مواد را نمی دانند؟
    پس چرا دست بر نمی داند؟

    چون آگاه شدن لزوما به معنای عاقل شدن نیست. مردم هخیلی وقهتها آگاهانه انتخاب می کنند برای نابودی یک کشور.
    خیال کرده اید مردم نمی دانند که انگلیس دلسوز ایران نیست؟ پس چرا به گزینه های بی بی سی رای می دهند؟

    دلیلیش این است که آکاهانه می خواهند با اسلام مبارزه کنند. می خواهند رقاصی و عرقخوری و جنده خانه داشته باشند.
    اقتصاد هم بهانه ای بیش نبیست.

    اتفاقا همین رویکردهای ضعیف و ناتوان نظام بود که سبب شد اقشار متدین و جنوب شهری از نظام رو برگردانند و در انتخاباتهای 92 و 96 با کاهش بی سابقه درصد شرکت کنندگان روستایی و مناطق فقیر نشین مواجه بودیم که البته با افزایش بی سابقه رای دهندگان بالاشهری و سکولار که به دستور بی بی سی رای می دهند این کاهش جبران شد.

    شاید شما بیش از حد بچه اید. ما هنوز دوره امام خمینی را فراموش نکرده ایم که در جزیی ترین امور دولت گرفته تا حد اظهار نظر فلان هنرپیشه در تلویزیون قاطعانه موضع می گرفت و شدیدا برخورد می کرد. اگر اعدام اعضای خبیث منافقین نبود آنها بار دیگر عملیات فروغ جاویدان را تکرار می کردند و با آزاد کردن یکی بعد از دیگری نفراتشان کار نظام را تمام می کردند. اما امام خمینی از ولایت امر استفاده کرد و ریشه آنها را سوزاند. حال آنکه اگر می خواست منتظر قانون بماند که فاتحه نظام خوانده شده بود.

    اما چرا اینطور شد؟ چرات رهبری فعلی تبدیل به مقام تشریفاتی شد؟
    چون همین امثال شما رهبری را از مقام ولایت امر تا حد یک پادشاه تشریفاتی تقلیل داده اید که هیچ اختیار و مسوولیت اجرایی ندارد.
    ضربه ای که این تفکر ساده لوحانه حزب اللهی به رهبری و اسلام زد لیبرالها نزدند.
    حزب اللهی هایی که برای حمایت از رهبری رسما تقسیری از ولایت فقیه کردند که رهبر تبدیل به همان مترسک بشود و گفتند رهبری نقشی ندارد.

    دعوا سر این است که چرا رهبری نباید نقشی داشته باشد؟ چرا نباید بتواند بساط دموکراسی را به هم بزند؟ چرا باید نگران فتنه گری مجدد باشد؟
    چون ما مدعیان حزب اللهی گری مشتی عروسک کوکی گوش به فرمانیم نه سربازان آتش به اختیار.

  • پس به نظر جنا بعالی رهبر بی اختیار است هیچ کاری ازدستش بر نمی آید .ولی جنا بعالی دانا هستید.مومن? مگر جایگاه امام خمینی با امام خا منه ای چه فرقی کرده است ,کدام قوانین بعد از رحلت امام(ره)درجمهوری اسلامی تصویب شد که از اختیارات رهبر کاسته شود .بدان ای برادر رهبرزمان امام خامنه ای همان امام خمینی (ره) است در این دوران فقط مردم ومسولان ریزش ورویش دارند .پرچم حق دردست رهبر شجاع است .هر کس با ولی زمانه است به مقصد می رسد انشاءالله خداوند عاقبت همه مردم مقاومت را به خیر کند,,

  • شما عمدا دارید مغالطه می کنید. آنچه من نوشتم اتفاقا پاسخی بود به آن کسانی که مدعی هستند رهبری اختیار و مسوولیت اجرایی ندارد.

    اتفاقا من بشدت معتقدم که رهبری باید قاطعانه وارد شود و با مفاسد برخورد کند حتی در حد انحلال مجلس. حتی در حد کودتا. حتی در حد اعدام های گسترده و تصفیه کامل کشور از ضد انقلاب.

    اما جایگاه حقوقی رهبری با امام خمینی به ظاهر یکی است اما جایگاه حقیقی آنها بشدت فرق دارد. امام خمینی تصمیم خود را به دولتها تحمیل می کرد اما الان دولتها خود را به رهبری تحمیل می کنند. سیاستهای امام خمینی در طی دهسال تفاوت چندانی نداشت اما سیاستها و اقدامات رهبری بشدت تابعی از متغییر سیاستهای دولتها بوده است. مخصوصا الان که کار به جایی می کشد که وقتی رهبری می کوید برجام را آتش خواهیم زد روحانی می آید می گوید : " ک عده فکر کرده اند منقلی هست که بروند پایش برجام را آتش بزنند!"
    و صدایی از احدی در نمی آید و رهبری قدم به قدم مجبور به عقب نشینی و سکوت می شود.

    الان هم که رسما کار به جایی رسیده که مشتی خرس خاله های حزب اللهی می گوید اصلا مگر رهبری باید در امور دخالت کند؟ و رسما ترتیبات تبدیل ولایت فقیه مطلقه به یک نظام سلطنتی مشروطه را تئوریزه می کنند.


    شعار دادن هم کافیست. رهبری بالاتر از امام علی علیه السلام وجود نداشت. اما دیدید که چگونه شکست خورد. اینکه رعهبری شخصا صالح باشد ضمانتی بر نجات کشور نیست مخصوصا اگر سر رشته امور در دست رهبری نباشد.

    حرفهای اخیر رهبری مانند آنکه "اگر ملت متحد باشد توطئه‌های دشمن به ضرر خودش تمام می‌شود" و یا " اگر مردم پای آرمانها بایستند" و این اگرهای پی در پی یعنی آنکه ایشان هم کم کم در حال ناامید شدن است. دیگر ایشان نمی گوید ملت ما متحد است و یا به فضل اللهی دشمن شکست می خورد.
    و این یعنی خاک بر سر امثال من و شما که به جای آتش به اختیار بودن راه بی تفاوتی و به خیال خودمان گوش به فرمان بودن را انتخاب کرده ایم.
    وای بر ما.

  • برادر از بعضی حرفهای مستدل شما قانع شدم, اما میدانم رهبرم پیروانی دارد, خیلی ها هستند آتش به اختیاردارند به پیش دارند می روند. گمنام دارند شب وروز برای انقلاب کار انقلا بی انجام می دهند .امادر مقابل بعضی مسولان.....

  • کار انقلابی نشان دادن کلیپهای رقاصی مدارس و پارتی ها نیست.
    کار انقلابی آه و ناله و گریه با نشان دادن کلپهای شهدا پای صحبتهای امثال حاج حسین یکتا نیست.
    کار انقلابی قرار گرفتن در موضع تدافعی و بدهکار و تلاش برای نشان دادن تطابق اسلام و حقوق بشر و دموکراسی نیست.
    کار انقلابی به معنای منتظر شبهه سازی دشمن ماندن و پی در پی جواب شبهه دادن نیست.
    کار انقلابی به معنای مشروطه سازی ولایت فقیه نیست.

    متاسفانه بسیاری از حضرات انقلابی خیال می کنند دارند کار انقلابی می کنند. حال آنکه دقیقا دارند در پازل دلخواه دشمن بازی می کنند.

    کار انقلابی یعنی کار تهاجمی.
    یعنی حمله به همه مبانی ارزشی و نظام فکری لیبرالیسم. یعنی له کردن و تحقیر جریان روشنفکری. یعنی تبدیل کردن درخواست برای حکومت اسلامی و اجرای شریعت به یک گفتمان غالب. یعنی حمله بی امان به دموکراسی و آزادی و حقوق بشر. یعنی بت شکنی.
    یعنی قرار دادن دشمن در موضع بدهکار و تدافعی.
    متاسفانه چنین چیزهایی در جریان انقلابی امری نادر و کمیاب است.

  • برادر بسیارعزیز,جنابعالی در این عرصه چهل ساله ,چه کار انقلابی انجام دادیدکه مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرارگرفته را شرح دهید.برای همه انقلابیون الگو باشد تاماهم مثل شما باشیم یاعلی

  • مطمئن باشید کسانی که کار انقلابی موثر می کنند همیشه گمنام باقی می مانند و هیچ کس اجازه الگو سازی از آنها را نمی دهد.
    کسانی الگو می شوند که حرفهایشان خطری برای مافیای فکری حاکم بر نظام و جامعه نداشته باشد.
    هر قدر از شهدا بنشینی و تعریف کنی و آه و اشک و ماتم باشد کمکت هم می کنند. پول هم به تو می دهند.
    اما اگر قسمتهای خطرناک وصیت نامه شهدا را بخوانی و یا بگویی چرا آنها شهید شدند و.. آن وقت است که می شود طالبان و متحجر و وحشی و داعش و..
    کافیست فقط مطالب نشریه ای مثل پاسدار اسلام سال 62 و یا اصلا خود صحبتهای امام خمینی علیه آزادی و دموکراسی را بخوانی تا قربه الی الله خفه ات کنند .


    اما شما مگر خودتان عقل ندارید که منتظرید کسی برایتان الگو بشود و بعد از او تقلید کنید؟
    چرا خودتان الگو نمی شوید؟


    اما اینکه چه کار کردم؟ نقدا همین کامنتها.
    اگر همین کامنتها باعث شود که چند نفر انقلابی به خود آیند و از خواب خرگوشی بیدار شوند خودش یک قدم موثر است و هیچ نیازی هم به تشکر هیچ احد الناسی نیست.
    امام علی علیه السلام تا مالک زنده بود یکبار هم از او تشکر نکرد. چون چنین فردی نیازی نداشت تعریف بشنود.
    اما چندین بار از زیاد بن ابیه تعریف و تمجید علنی کرد. چرا؟ چون این آدم اگر مورد تقدیر نباشد فوری جذب آن طرف می شود.
    العاقل یکفیه الاشاره....

  • برادر ,نوشتن کامنت آسان است.کسی هم اگر بیدار شود باندای رهبرشان بیدار می شوند .نه با کامنت من وتو ,خداوند عاقبت همه مارا به خیرکند.....

  • خدا نکند امثال من که برای همین کامنتهای ساده آنهمه زمان گذاشتند و انواع فحشها و اتهامات را تحمل کردند خسته شوند.
    کامنتهای که مصداق همان آبی است که آن پرنده کوچک با منقارش می آورد و بر آن دریای آتش نمرود می ریخت و می گفت برای حمایت از خلیل الله بیش از این از دستم ساخته نبود.

  • اگررهبری نبود ایران در دست داعشی ها (یعنی آمریکا که پدرداعشی هاست) رهبری دیکتا تور نیست که رئیس جمهور انتخاب کند, مردم آگاه می خواهد ,که به رهنمودهای رهبری کوش دهد. امیر کبیرموقعی که زندانی شد گفت .زمانی فکر می کردم یک ريئس جمهورخوب مملکت را خوب اداره می کند .اما الان فهمیدم برای یک کشور پیشرفته مردم آگاه نیاز است.جا یگاه رهبری در قانون اساسی مشخص شده است .این سنت الهی است که مردم سرنوشت خود را تعیین کند. تک تک مردم در سرنوشت خود مسؤل است...

  • حالا فرقش چیست؟ رهبری که شما آن را به یک پادشاه مشروطه تبدیل کرده اید که هیچ دخالتی در حاکمیت ندارد الا فرماندهی کل نیروهای مسلح را که شاه بلژیک و اسپانیا هم دارند.
    آیا این بود هدف انقلاب اسلامی؟ که صرفا در مقابل تهاجم نظامی ایستادگی کند؟
    اینکار که حکومت اسلامی نمی خواست!
    خوب اینکار را که شاه هم می کرد. تازه آن زمان چون آمریکا طرفدار شاه بود اساسا داعشی ایجاد نمی کرد که بخواهد آن را به جان ایران بیندازد.

    گول خورده اید عزیزان.
    هدف از انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و تحقق عدالت و کمک به همه ملتهای دربند و مستضعف بود. هدف از انقلاب اسلامی احیای شریعت اسلامی و اجرای آن بود.
    نه اینکه به بهانه آنکه رهبری کاره ای نیست بشوید توجیه کننده وضعیت موجود.
    مردم خراب شده اند؟
    چه کسی آنها را خراب کرد؟ چه کسانی اجازه دادند به اسم رافت اسلامی و جذب حداکثر حضرات لیبرال در این کشور جولان دهند؟
    جه کسانی از برخورد با عناصر فاسد از ترس اتحادیه اروپا خودداری کردند؟
    چه کسانی گفتند دو تا تار مو اشکال ندارد تا کار به این تن نمایی های گسترده کشید؟
    چه کسانی فاسدترین عناصر لیبرال را تایید صلاحیت کردند اما امثال خلخالی را ردصلاحیت نمودند؟

    الان چه کسانی به اسم اینکه بچه ها خوبند و دلشان پاک است دست ما را در هر برخوردی بسته اند جز همین سردار سلیمانی ها؟
    چه کسانی اینترنت را به ایرآن آوردند و رها کردند الا همین محمد جواد لاریجانی ها؟

    آری. از ما است که بر ما است.

    عزیزمن! از خواب بیدار شو.

    رهبری باید به جایگاه حقیقی خود یعنی ولایت امر و ولایت مطلقه فقیه بازگردد.
    اتذکر و دیدار با هنرمندان و هشدار و.. ابدا فایده ای ندارد. نیاز امروز ما یک کودتا است و سرکوب. اخراج همه مردمی که الان شهروند آمریکا هستند و فقط اسما شناسنامه ایرانی دارند.
    در غیر این صورت امت حزب الله دست و پا بسته قربانی لیبرالها خواهند شد.
    حالا که قرار الست از بین برویم چرا ایران رات مفت و رایگان تحویل دشمن بدهیم؟
    بگذار حداقل در یک جنگ داخلی و خونین شکست بخوریم.

    در عیر این صورت مطمئن باشید روندی که الان در ایران دارد طی می شود دقیقا همان روندی است که در ده های پایانی حکومت عثمانی از نظر فرهنگی طی شد.
    نتیجه اش هم آمدن آتاتورک.

  • عزیزم رهبری سربازی مثل حججی ها می خواهد .تا پرچم عدالت را به صاحب اصلی حکومت آقا صاحب الزمان بدهد.البته کم نیستند گمنام هستند .آقا گام دوم انقلاب رابرای رسیدن هرچه سریعتر انقلاب به مقصد اصلی ارائه نمودند.که انشا الله با اطاعت از فرامین رهبری به مقصد عالی خواهیم رسید.دراین امتحان اللهی همه باید غربال شوند.فردای قیامت ,برای مردم ایران هیچ عذر وبهانه ای وجود نخواهد داشت.اگر میخواهی رهبر را بشناسی وجایگاه اورا برو سخنان بزرگان دین مثل آیت الله حسن زاده آملی ویا آیت الله جوادی آملی و...را گوش کن ببین رهبری را چطور توصیف کردند برای مردم .البته مردم هیچ گاه ناامید نمی شوند.این موانع فرهنگی, سیاسی اجتماعی نباشد. باید شک کنیم. درطول ۴۰ سال انقلاب موانع ها یکی پس از دیگری به یاری خداوند وپایداری مردم ازبین رفته است .مثل مردم آگاه ایران درهیج جای دنیا سراغ نداریم.گوش به فرمان رهبر تامقصد راهی نمانده است.یاعلی

  • شهید حججی بودن بسیار ارزشمند است اما ابدا کافی نیست.

    رهبری به اندازه کافی سرباز گوش به فرمان دارد.
    آن چیزی که رهبری ندارد یا بسیار کم دارد سرباز و سردار آگاه و آتش به اختیار است که بی نیاز از دستور رهبری خودش بداند الان باید چه کاری انجام دهد.

    الان کمک به رهبری یعنی آماده کردن مردم برای نترسیدن از فتنه و مقابله با آن.
    الان کمک به رهبری یعنی ایجاد نفرت و کینه نسبت به دشمنان اسلام در این کشور.
    الان کمک به رهبری یعنی شکستن تابوی دموکراسی و آزادی.

    اما تا وقتی که امثال شما نشسته اید تا رهبری مثلا دستور شورش علیه دولت منتخب مردم را بدهد مطلقا چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
    تا وقتی نظامیان ما به جای اقدام به کودتا منتظر نشسته اند تا رهبری چنین دستوری به آنها بدهد زمان قطعا از دست خواهد رفت.
    چون مشخص است که دیوار موش دارد و موش هم گوش و رهبری نمی تواند حتی در جمع های خصوصی چنین فرمانی بدهد.

    اینکه امثال شما صدبار بنویسند جایگاه رهبری فلان و بهمان است و فلان عالم چه گفته و فلان ولی خدا چه توصیفی کرده کمترین تاثیری در سرنوشت این کشور ندارد.
    دیگر رهبری از علی علیه السلام بالاتر هم داریم؟

    وقتی که جایگاه او بعد از حکمیت تنها به یک خلیفه تشریفاتی تقلیل یافت ، خود به خود همه مناطق قلمرو او یکی بعد از دیگری به دست معاویه افتاد و آنهمه نصیحت و نفرین و فریاد کمترین اثری نکرد.

    ضمنا خودت را با این دروغ که "درطول ۴۰ سال انقلاب موانع ها یکی پس از دیگری... ازبین رفته است" گول نزن.
    حقیقت این است که ما وارد جنگ فرسایشی شدیم و هر بار قدری از شعارها و آرمانهای خود عقب نشستیم تا آرامش حفظ شود.
    بعد گفتیم مانع رفع شده است!