افشاگری شهرزاد میرقلی خان در مورد هاشمی رفسنجانی!!


شهرزاد میرقلی خان: رفسنجانی تمام اطلاعات محرمانه کشور را به آمریکا می داد.


+ 
65

- 
9
ارسال در 1398/2/16 ساعت 15:50 2019-5-6 15:50:44
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 01/12/21 ساعت 22:31

    نه که شهرزاد خانم خودش وطن فروش و دزد اطلاعات نیست!

  • یعنی الان یکی به خائن و وطن فروش خفه شده استخر فرح یه چیزی بگه انقلاب و اسلام به خطر میفته گور پدر اجداد .خانواده رفسنجانی هم کرده با اون ولد ......

  • لعنت خدا بر رفسنجانی و خانواده رفسنجانی و لعنت بر همه مرفع های بی درد که بر علیه اسلام ونظام کار می کنند

  • لعنت خدا بر رفسنجانی و خانواده رفسنجانی و اعنت بر همه مرفع های بی درد که بر علیه اسلام ونظام کار می کنند

  • در این دوره که دروغگویان و توطئه چینان برای براندازی انقلاب و تجزیه میهن مان زیاد شدند فوری نباید هر چیزی را باور کرد

  • باسلام
    کی بود که نامه بدون سلام به رهبر نوشت مهدی پسر هاشمی ودخترش درفتنه 88 که
    آتش بی یار فتنه بودند. وهمینطور همسر هاشمی که گفت اگرتقلب شد بریزید توی
    خیابان واقعا خانم شهرزاد میرقلی خان درست میگه کی بود داستانی ساخت به اما خمینی
    فشار آورد که قانون 598 را قبول کن راستی راستی هاشمی رفسنجانی یک خائن به
    انقلاب وایران بود خدا ازش نگذره درفتنه 88 خون انسان هائی که ریخته شد و
    همینطور در جنگ 8 ساله خدا میداند که هاشمی رفسنجانی چه ضربهای ناهنجار
    به نیروهای خود زد ودرفتنه 88 ایران را تا لبه پرتگاه برد که اگه درایت رهبر
    امّام سید علی خامنه ای نبود ایران از چند جهت نابود شده بود.

  • ساع 98/2/17 ساعت 23:44

    با اهداء سلام
    مطلبی برای من جالب بود خواستم سروران گرامی آن را ببینید ونظر بدهید قضاوت را به عهده شما میگذارم آدرسش این استhttps://www.aparat.com/v/DhrJs/%D9%86%D8%B8%D8%B1_%D8%A2%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%D9%85%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D8%AD_%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C
    یا در آپارات این عبارت را جستجو فرمایید:نظر آیت الله مصباح درباره هاشمی

  • عجبا!!!
    یه پیشنهاد بهتون میکنم
    جلسه مجلس خبرگان برای انتخاب رهبری رو کامل ببینید که چکسی با همایت و پیشنهاد خود به رهبری آقای خامنه ای کمک کرد
    و در نهایت پیام تسلیت آقای خامنه ای در مورد وفات آقای هاشمی رو هم بخونید
    از نظر من سال 88 اگر آقای هاشمی میخواست و قصدش تخریب نظام بود میتونست با یک بیانیه نظام یا حتی جمهوری اسلامی رو برنداری کنه
    نمیدونم چگونه یکی که سازنده و مالک و حافظ یک انقلاب و نظام هست میتونه جاسوسیش رو بکنه

  • دوست عزیز در این مورد نظریه زیاد می شه داد
    یکی این که رفسنجانی به تدریج منحرف شد
    دیگر این که چه بسا فکر می کرد خودش پیشنهاد رهبری بدهد بتواند رهبر انقلاب را با خود در اقدامات خود همسو کند که رهبر که خودشان هیچ تمایلی هم به رهبری نداشتند حاضر نشدند با رفسنجانی همسو شوند
    دیگر این که رفسنجانی باهوش تر از این بود که بخواهد سال 88 یکدفعه کشور را به هم بریزد چون می دانست اولا رهبر پایگاه مردمی دارد و ثانیا بر فرض اگر کشور را به آشوب بیشتر می کشاند در نهایت به خودش چیزی نمی ماسید بلکه این جناب آمریکا بود که وارد عمل می شد و بعد از جنگ داخلی جناب منافقین را سر کار می آورد(کما این که الان مقامات آمریکا بهترین جایگزین برای جمهوری اسلامی را منافقین می دانند) و عملا چیزی دست رفسنجانی را نمی گرفت. رفسنجانی تبدیل می شد به یک مبدل، همین.

  • پاسخ من در مورد انحراف رفسنجانی و فتنه 88 (مطلب بالا) به جناب کاربر فلونی بود

  • به نظر من برای کنترل کردن یه جامعه با مردمی با دو عقیده موافق و مخالف و برای نگهداشتنشون در قالب اصلی عقیده مخصوصا در شرایط سخت اقتصادی و سیاسی باید از روش پلیس بد و پلیس خوب استفاده کرد که اکثریت مردم به سمت همین دو پلیس گرایش پیدا کنن و کسی به بیرون از قالب اصلی گرایش پیدا نکند چون اینجوری خطر نابودی قالب اصلی حتمی است
    هاشمی یکی از کسانی بود که نقش خودش رو برای حفظ نظام خوب بازی کرد برای هردو عقیده زمانی که لازم بود در نقش پلیس بد بود و گاهی در نقش پلیس خوب
    و در جمع سران هم هر کس نصبت به شخصیتش نقش پلیسی رو بازی میکنه که برای یه عده ای بد جلوه میده تا برای یه عده ای خوب جلوه بده 
    و من فکر میکنم هاشمی خودش رو قربانی کرد و در چشم یه عده ای بد شد که اگر کار بیخ پیدا کرد کشور از قالب جمهوری اسلامی خارج نشه
    ظمنا از ابتدا تا کنون خانواده هاشمی به بیت امام نزدیکتر و هم عقیده تر بوده اند تا دیگر ابیات
    و کشته شدن احمد خمینی رو نمیشه به هاشمی نسبت داد

  • جاب فلونی! فتنه 88 همین هاشمی نظام را تا لب پرتگاه برد. الان کجای این اقدامش فداکاری برای نظام بود؟
    یک ذره فکر و تامل بد نیست.

  • دوست عزیز در این مورد نظریه زیاد می شه داد
    یکی این که رفسنجانی به تدریج منحرف شد
    دیگر این که چه بسا فکر می کرد خودش پیشنهاد رهبری بدهد بتواند رهبر انقلاب را با خود در اقدامات خود همسو کند که رهبر که خودشان هیچ تمایلی هم به رهبری نداشتند حاضر نشدند با رفسنجانی همسو شوند
    دیگر این که رفسنجانی باهوش تر از این بود که بخواهد سال 88 یکدفعه کشور را به هم بریزد چون می دانست اولا رهبر پایگاه مردمی دارد و ثانیا بر فرض اگر کشور را به آشوب بیشتر می کشاند در نهایت به خودش چیزی نمی ماسید بلکه این جناب آمریکا بود که وارد عمل می شد و بعد از جنگ داخلی جناب منافقین را سر کار می آورد(کما این که الان مقامات آمریکا بهترین جایگزین برای جمهوری اسلامی را منافقین می دانند) و عملا چیزی دست رفسنجانی را نمی گرفت. رفسنجانی تبدیل می شد به یک مبدل، همین.

  • و من هم می خواهم دقت کنید که چرا هاشمی خفه شده بود و در حال اجرای برنامه شورایی سازی رهبری درهمان جلسه خبرگان بود تا وقتی که سید احمد خمینی آمد و داد که مگر حرف امام خمینی را فراموش کرده اید؟
    و در اینجا هاشمی یادش آمد! و البته بعدها احمد خمینی جانش را بر سر همین پیشنهاد گذاشت.

    آری. رهبری بیچاره باید حتی برای امثال منتظری هم پیام تسلیت بدهد . همانطور که امام صادق علیه السلام باید منصور دوانیقی را وصی خود اعلام کند!
    چرا؟ چون مردم بیشعورند . باید با این تدبیر آتش فتنه ای که قرار بود در مراسم تدفین آن دشمن خدا شعله بکشد را خاموش یا کمرنگ نمود.
    و البته در آن نماز میت ججناجی مرتب عفوک عفوک عفوک بگوید!

    در سال 88 هاشمی از هر کاری که در توانش بود برای حذف رهبری استفاده کرد. اما در نهایت رهبری هم ابزار چانه زنی خودش را داشت. رهبری توانست با برنامه 9 دی هاشمی را به یک مصالحه راضی کند و رهبری و هاشمی توافق کردند که در ازای تعهد رهبری به قطع حمایت از احمدی نژاد و عدم برخورد قضایی با هاشمی، هاشمی هم از از ادامه فتنه دست بردارد.
    البته رهبری باز هم تلاش کرد در سفر به قم موافقت علما را برای حذف هاشمی به دست آورد و حتی چند بار پی در پی به قم سفر کرد که همواره ناکام ماند. در نتیجه از سر ناچاری حکم ریاست مجدد هاشمی بر مجمع لعنتی مصلحت را امضا کرد و فقط برای آنکه زهرش را بریزد او را به جای آیت الله، با عنوان " حجت الاسلام" خطاب کند! تا هاشمی را تحقیر کرده باشد.
    هاشمی هم البته بیکار نبود و با دیدار های پی در پی با اتاق بازارگانی تهران و رجال متنفذ اقتصادی کشور، رسما برنامه فتنه اقتصادی سال 90 را کلید زد. فتنه ای که به سقوط احمدی نژاد و آمدن روحانی منجر شد.
    البته این این فتنه هنوز با همان برنامه هاشمی ادامه دارد. با این تفاوت که اینبار برخلاف سال 90 که رییس جمهور مقصر همه مشکلات بود، رهبری و سپاه به عنوان عامل بحران سازی به مردم معرفی می شوند و طبق معمول هیچ گاه غرب پرستان و جاسوسان کدخدا متهم نمی شوند.


    همه اینها به کنار، اگر فقط لیست بلند بالای خیانتهای پی در پی هاشمی در زمان جنگ اعلام علنی شود، کافیست تا بفهمیم نفوذ و قدرت او در نظام تا چه حد بوده است که با چنین جاسوس کهنه کار و خطرناکی هیچ برخوردی نشده است.

  • جای نیکو داری در جهنم ... ای کوسه خبیث

  • ناظر 98/2/17 ساعت 12:40

    البته حرفهای این زنک فاسد دزد ارزشی ندارد اما اینکه اسم هاشمی را اورده جای تامل است و علی الخصوص که هاشمی در سالهای اخر عمرش واقعیت درون خودش را نشان داد و خود و فرزندان دزدش و طرفداران حرامخوارش ضربه های مهلکی به اسلام از نظر سیاسی و اقتصادی زدند و بعد از هاشمی هم این ماموریت به روحانی واگذار شد که دین و ائمه را تحریف کند و بی فرهنگی و بی حیایی را رواج دهد و به نیروهای انقلاب ضربه بزند . نیازی نیست که امثال این زنک فاسد ابروی اینها را ببرد اینها خودشان عملکردشان نشان دهنده خط فکری فاسدشان است . خدا لعنتشان کند .

  • یه عده هم از عربستان اومدن اینجا کامنت دفاع از رفسنجانی رو گزاشتن خخخخخ

  • او حقیقت را گفته است. چپ های اول انقلاب که می گفتند هاشمی جاسوس سیا است لابد خودشان از کا گ ب و اربابشان شوروی این اطلاعات را دریافت کرده بودند. اما به هر حال حق با آنها بود.

  • در اول انقلاب چپ ها چهار نفر را به عنوان جاسوس سیا معرفی می کردند: بهشتی، هاشمی، خامنه ای و مهدوی کنی. به نظرم اتکا کردن به استدلال شما خیلی نتیجه ی خوشایندی ندارد!!

  • سلام بزرگوار ما اتکا به سخن ایشان و امثال ایشان نداریم. ایجاد اختلاف طبقاتی فاحش و اختلاف حقوق ها از زمان رفسنجانی شروع شد، افاضات بی اساس در مورد مسائل نظامی و ده ها مورد دیگر پرونده ی رفسنجانی را نشان می دهد.

  • سلام بزرگوار ما اتکا به سخن ایشان و امثال ایشان نداریم. ایجاد اختلاف طبقاتی فاحش و اختلاف حقوق ها از زمان رفسنجانی شروع شد، افاضات بی اساس در مورد مسائل نظامی و ده ها مورد دیگر پرونده ی رفسنجانی را نشان می دهد.

  • بهشتی و خامنه ای و مهدوی کنی جاسوس مستقیم سیا نبودند اما به دلیل اعتمادی که به هاشمی داشتند همه اسرار کشور را به او می دادند و هاشمی هم دو دستی تقدیم آمریکا می کرد.

  • نتیجه ی خوشایند حاصلِ عملکردِ عقلِ سلیمه...
    گاهی حق و باطل با یکدیگر مخلوط میشن که تأثیر گمراه کنندگیِ بیشتری دارد...

  • لعنت و نفرین الهی به روح پلید و ناپاک هاشمی رفسنجانی
    اطلاعا بسیار مهمی در مورد خیانت ها و جاسوسی های هاشمی رفسنجانی از همان ایام جنگ تحمیلی وجود دارد . پایه گذار این نابسامانی ها و مشکلات فعلی کشور این شخص بود .

  • خجالت بکشید از این کاراتون! چجوری یه آدم دیندار میتونه به خاطر اهداف سیاسی اینقدر مطالب دروغ رو نشر بده!!؟

  • در روز اول ماه خدا لعنت خدا و ملائکه و فرشته ها و انبیاء و مرسلین و اهل بیت و مردم بر هاشمی رفسنجانی که در فتنه 88 حتی در روز عاشورای امام حسین ع که فرزند ملعونشم وسط معرکه بود یک بیانیه هم نداد مبنی بر محکومیت هتک حرمت به ساحت سیدالشهداء ع بقیه ی اقداماتش یکیش دوره موشک نیست دوره ی مذاکرس بماند اونم با داعش به احمق بگی میخنده خدا ازت نگذره هاشمی

  • ای آقا پیشوایان این گروه ها معتقدند اگه از کسی خوشت نیومد میتونی انسانیت و اخلاقی که پیغمبر بخاطرش مبعوث شد رو زیر پا بذاری و تهمت بزنی. باهتوهم! حالا دیگه به یه نفر جاسوس گفتن که قابلی نداره!

  • یعنی الان یکی به خائن و وطن فروش خفه شده استخر فرح یه چیزی بگه انقلاب و اسلام به خطر میفته گور پدر اجداد .خانواده رفسنجانی هم کرده با اون ولد ..

  • خیانتهای بی شمار هاشمی از آفتاب روشنتر است آن وقت پفیوزی از جامیان هاشمی می گوید اینها تهمت است!
    واقعا باید هاشمی چه خیانت دیگری می کرد که بپذیرید خائن به اسلام است؟

  • يكم بيشتر در مورد ايشون تحقيق كنيد بعد به حرفاشون استناد كنيد

  • بله همون سال 60 که کشمیری در دفتر نخست وزیر بمب گذاشت همه گفتن چرا آمریکا این مهره اش رو سوزوند؟ چون کشمیری داشت اطلاعات محرمانه کشور را به سیا میداد و این خیلی به نفع آمریکا بود و کسی هم بهش شک نکرده بود برای چی باید همچین حماقتی میکرد؟ بخاطر همین تحقیق کردند و دیدند بله افرادی به مراتب از کشمیری قوی تر و خودی تر در بدنه نظام دارند که اطلاعات مهمتر و بیشتری رو بهشون میرسونه نیازی به کشمیری نیست بعد گشتن دنبال این افراد و پیداشون کردند همون سی و هفت سال پیش نفوذی های جمهوری اسلامی رو کاملا مستند پیدا کردند نگران نباش شما

  • یعنی الان یکی به خائن و وطن فروش خفه شده استخر فرح یه چیزی بگه انقلاب و اسلام به خطر میفته گور پدر اجداد .خانواده رفسنجانی هم کرده با اون ولد ..

  • موافقم؛ در این دوره که دروغگویان و توطئه چینان برای براندازی انقلاب و تجزیه میهن مان زیاد شدند فوری نباید هر چیزی را باور کرد