پز دادن با ناموس!!!


متاسفانه امروز در جامعه ی ما به تقلید از فرهنگ وارداتی و لیبرالی غرب، لباس شهرت و انگشت نمایی و فرهنگ خودنمایی و جلوه نمایی ،بسیار رواج دارد..و این کارها از مسائل خلاف آداب اسلامیست...


+ 
62

- 
0
ارسال در 1398/2/5 ساعت 13:10 2019-4-25 13:10:10
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • kiiiir 98/2/31 ساعت 02:02

    عزیزم . هاشمی خودتون گفته بود بر شما باد مانور تجملات

  • خداوند تبارک وتعالی مارا از فتنه های آخر الزمان سرافراز وسربلند بیرون بیاورد وبا حجت او حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا محشور باشیم

  • جناب کشور دلیران جواب شما را همانطور که دیدید یکی از دوستان به طور کامل دادند . شخصی که در جمهوری اسلامی زندگی میکند و بعضا مادش نه تنها حجابش خوب است بلکه چادری هم هست اما دختر بطور کامل بی حیاست و بگوئیم حجت بر او تمام نشده پس چه بگوئیم درباره غربیها و دیگران که حجتشان بسیار بیشتر است و با این ترتیب با همه فسادشان به بهشت میروند . ایا میشود ؟ بدون شک امکان ندارد . خداوند برای همه بندگان حساب و کتاب بسیار دقیقی دارد که ذره ای از عدل به دور نیست و حجت خدا بر همه تمام میشود و هر کسی راه درست را از نادرست میفهمد اما چون تابع وسوسه های شیطان میشویم و نمیتوانیم در برابرش مقاومت کنیم برای خودمان فلسفه بافی میکنیم و در حقیقت خودمان را فریب میدهیم اما خدا را نمیتوان فریب داد .

  • واقعا الان در آخر الزمان به سر می بریم و اخباری که در این مورد هم به دستمون رسیده داره اتفاق می افته.
    وضعیت بسیار آلوده ای پدید آمده. ناراحت کننده است. البته شاید بعضی نپذیرند که این وضعیت انگشت نما و جلوه نمایی بد هست، چون سود می برند بعضی ها. اما همان بعضی ها اگر کسی به ناموس خودشان اینجوری نگاه کنه و خانواده خودشان مورد آزار قرار بگیره به این وضعیت راضی هستن؟ هیچ عاقلی راضی نیست.

  • حرامخوران خواستند که بی حیایی و فساد زیاد شود . که شد . در خیابان ها زنهایی را میبینی که ظاهری بی حیا دارند و تعفن از سر و رویشان میبارد اما خود احمقشان فکر میکنند خیلی عالی هستند . ببینید شیطان چگونه خران و احمقها را فریب میدهد و به جهنم میفرستد . بدون شک این بی حیاها فردای قیامت با ان مسئولین حرامخوار که تعدادشان زیاد هم هست در جهنم همنشینند . گر چه اینها از این حرفها نمیترسند اما بزودی وقتی که مرگشان رسید به چشم خود خواهند دید .

  • جناب ناظر, خیلی از این زنها و دخترها ناآگاه و فریب خورده هستند و هنوز حُجّت بهشون تموم نشده فوری همه رو جهنّم نفرست, وقتی توی ماهواره ها و فضای مجازی پُر از شبهات و تُهمت درباره اسلام باشه و خیلی از اونها هنوز جواب ندادن سبک زندگی غربی رو با تبلیغات پوشالی زندگی عالی و موفّق وانمود میکنند و افراد دین دار رو در جامعه تحقیر و ریشخند میکنند. اینها هم میگن چرا ما باید متدیّن به اسلام باشیم. وقتی اوضاع مملکت رو می بینن که اسم جهوری اسلامی روشه ولی اسلام به درستی شناسونده و اجراء نشده و مشکلات در کشور رو از چشم اسلام می بینن, به خودشون میگن اگه این اسلامه ما نخواستیم با اینکه انصافاً انقلاب اسلامی دستآوردهایی خوبی هم داشته... ولی باز هم اگر انسان عمیق بشه و به این پرسشهای اساسی زندگی فکر کنه که از کجا اومده و کی هست و در کجا قرار داره و پس از مرگ چه چیزی قراره براش باشه و در این دنیا درست و نادرست چیه به سمت دین کشیده میشه و البته خداوند هم همه رو هدایت کرده و خواهد کرد.. البته خود آن زنها و دخترها و هر کسی که شبهه ای درباره اسلام براش پیش اومده بایست دنبال جواب بره و تحقیق کنه چون مسئله خیلی مهّم و خطیره و حرف از خدا و آخرت و حساب و کتاب اعمال و بهشت و جهنّمه و شوخی بردار نیست

  • حرف شما از دو حال خارج نیست. یا رسما یک دروغگو هستید و جزو اباحه گران هستید و یا فردی ساده دل و خوش باور هستید که ناخواسته در دام اباحه گران افتاده اید.

    یعنی چه که هنوز حُجّت بهشون تموم نشده ؟
    قرار است مثلا چه اتفاقی بیفتد که حجت تمام شود؟ یعنی خدا باید سوسکشان کند؟ خدا چنین کاری برای هیچ امتی نمی کند.
    کسی که با وجود زندگی در جمهوری اسلامی و اینهمه مراکز تبلیغ و پاسخگویی به شبهات باز هم اصرار دارد کار خودش را بکند با کسی مقایسه می کنید که در یک جامعه کافر است و خبری از دین ندارد؟

    از اینها گذشته، آیا واقعا متوجه نیستید که همه این زنان همه خوب می فهمند که یک روسری و یک لباس گشاد غیر بدن نما پوشیدن بسیار ساده تر از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما است و ایمنتر هم هست؟ پس چرا حاضرند این همه خرج و تلاش بکنند و زحمت بکشند برای خودنمایی و بی حجابی اما یک روسری را اینقدر سخت می دانند؟

    آیا می خواهید در مورد یک امر بدیهی حجت تمام شود!؟

    عزیزم! خوابی ! حجت خیلی وقت است که تمام شده.
    الان بحث جنگ با خدا است. آن دختره می خواهد لذت ببرد از تن نمایی. می خواهد عامدانه به جنگ حیا و عفاف برود. شما خیال کرده اید دشمنان خدا شاخ و دم دارند؟
    هر کس به هر نحو تلاش کند گناه را در جامعه ترویج کند و قبح آن را بکشند یعنی با خدا سر جنگ دارد. آیا فهمیدن این مساله اینقدر سخت است؟


    مثالی می زنم ان شاء الله حجت بر خود شما تمام شود.
    آیا فکر کرده اید کسی بیش از یک سیگاری یا الکلی یا هروئینی و تزریقی و.. خطرات این چیزها را می داند؟ آیا آثار سوء آن را نمی فهمند؟
    آیا لزومی دارد تک به تک بروی برای هروئینی ها از مضرات آن صحبت کنید؟ قطعا نه. خودشان بهتر می دانند.
    پس چرا باز هم استفاده می کنند؟
    چون اتمام حجت و عالم شدن لزوما عاقل شدن نمی آورد. مردم می دانند بسیاری از کارها غلط است اما اصرار بر انجامش دارند چون لذت دارد.
    آری. گناه قطعا لذت دارد. چون شیطان ضمانت کرده آن را لذت بخش نشان دهد و تزیین کند. کسی هم که از گناه لذت برد حالا هر قدر هم ارشادش کنید نمی آید یک لذت نقد را رها کند به ترس نسیه از آتش جهنم.



    یاد بگیرید به جای متهم کردن اسلام و مبلغان آن، نفس اماره انسانها را متهم کنید. اتفاقا در جامعه ما دیگر کمتر کسی از سر نا آکاهی گناه می کند. الان همه می دانند حلال و حرام خدا چیست مخصوصا در مورد حجاب که ساده ترین واجب اسلام است با کمترین زحمت. حتی بسیار ساده تر از نماز و روزه. فقط یک پوشیدن یک لباس است و بس.

    پس جایی برای فرار از مسوولیت به بهانه اینکه آنها شبهه دارند و دلشان پاک است و.. نیست.
    باید نسبت به آنها تبری نمود و قاطعانه در مقابلشان ایستاد.

  • شمایی که جواب کشور دلیران رو دادی کجا سیر میکنی ؟
    اون اقا داره میگه تو کشوری که اسم اسلامی روشه و هیچیش اسلامی نیست نمیشه فقط بیای در مورد حجاب و حیا و این مسائل صحبت کنی من بارها شده با هرکی در این مورد صحبت میکنم میگه برید دزدی ها و... درست کنید حتی اگه با منطق قوی هم استدلال کنی قبول نمیکنن شما مطممئن باشین این سیستم اقتصادی ربوی که همه ی مردم گرفتارشن رو درست کنید خیلب از مسائل حل میشه چون کسی که شکمش از حروم پرشد دیگه گوشش به خیلی از چیزها بدهکار نیست در ضمن در مورد نا آگاهی خیلی از خانم ها من کاملا موافقم که خیلی ها اطلاعات درستی در مورد دلایل حجاب و... ندارن

  • تو حرف باطل هستی نه حرف حق. دقیقا شیطان از زبان تو سخن می گوید.

    اولا معنای حرف تو این است که اگر کسی سرطان داشت دیگر حق ندارد برای دندان دردش به دندانپزشکی مراجعه کند.

    ثانیا تو باید بفهمی که همه اختلاسها قابل جبران است. ثرو.ت را می شود دوباره تولید کرد. اورانیم رات هم می شود دوباره غنی کرد. حتی اگر خاک کشور از دست برود مثل سوریه می شود پسش گرفت.

    اما وقتی خیا و عفت و غیرت دزدیده شد دیگر جبرانی برایش ممکن نیست.
    برای همه اصرار دشمن بر علیه حجاب است و اینقدر که علیه حجاب دارند کار می کنند علیه خود ولایت فقیه کار نمی کنند!
    پس باید بفهمید که الان حجاب مساله و موضوع اول کشور است.

    اندلس هم هرگز به خاطر اختلاس و فساد مالی نابود نشد. اتفاقا در اوج شکوفایی اقتصادی نابود شد.
    فققط به خاطر زنا و بی حجابی.

    این را هم بدان وقتی که حرمت احکام خدا علنا شکست، به طریق اولی گناهان مخفیانه آسانتر می شود.
    برای همین هر چه بی حججابی بیشتر شد اختلاسها هم بیشتر شد.

  • با سلام خدا لعنت کنه هر چی دلال کثیف از داعش بدتر که اینقدر فکر مردم مشغول عقب نیفتادند از همدیگه کردند که یادشون رفته دین و غیروتو حتی ایرانی بودنو خدا نگذره از کسایی که سفره دلال بازی رو برا مردم ما پهن کردن که فقط به فکر پول بیشتر باشیم نگاه نکنیم از کجا بودیم کجا هستیم و کجا میرییم خدا یا اینا یی که گفتم هدایت کنه یا به حق خون شهیدا رسوا وریشه کن کنه هر کی موافقه آمینشو بگه

  • اصل خودنمایی در اسلام مذموم است.
    اما در فرهنگ امروز خودنمایی یعنی موفقیت