عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • میخوام بالا بیارم
    آشغالای کثافت
    مثلً ورزشکار بهشون میگن....
    حالم به هم خورد.

  • نباید زود قضاوت کرد چون ب هیچکس با دوتا لمس کوچیک نباید لقب همجنس باز رو داد هرچی باشه این افراد با همدیگه دوستن منم با دوستام همینطوری رابطه نزدیک دارم ولی دلیل نمیشه تا حرکی منو دوستامو دید بگه اینا همجنس بازن
    شاید برای ما امر غیر عادی ای باشه ولی برای همجنس گراها ن برای اونا رابطه داشتن با همجنسشون مثل رابطه داشتن ما با غیر همجنسمونه بهرحال نباید بهشون توهین کرد
    ممکنه فردی ک تو این حالته مشکل روحی یا هورمونی داره شما ام اگه خوشت نمیاد نباید تو اینترنت دربارش سرچ کنی ...

  • مطرح کردن این عمل کثیف در رسانه عمومی به نوعی به اثبات رساندن و قبح زدایی ان است . کسانی سعی دارند هر چه بیشتر جامعه را الوده کنند . اصلا بحث بودن و نبودن این عمل نیست بلکه بی خیال کردن مردم از فساد و عادی کردن ان است مگر نه گفتن این مسائل کجای مشکلات را حل میکند .

  • این حرفها صرفا برای شکستن قبح این عمل وحشتناک مطرح می شود و هدفشان رایچ نمایی و سپس به رسمیت شناختن قوم لوط است.

  • بعضی ها دانشمندنماها و شبکه های ماهواره ای و مجازی ادعا دارند که اشخاصی با گرایش به همجنس به دنیا می آیند در حالیکه خود دانشمندان غربی در تحقیقاتشان گفتند که ژنوم همجنسگرایی وجود ندارد و کسی با هیچگونه اختلال جنسی زاده نمیشود. این نشان میدهد که همجنسگرایی در کار نیست بلکه همان گناه کثیف همجنسبازی است که کسانی با برچسب اینکه مادر زاد اینطوری اند آن را توجیه و انجام میدهند. البته در رحمت خداوندی همیشه باز است و تا فرصت است باید اینها سعی در ترک این عمل و توبه کنند و با روش صحیح ارضای جنسی که همان ازدواج با جنس مخالف است این عادت و گناه را در خودشان بزدایند و از بین ببرند... اگر امکان ازدواج دائم ندارند اسلام راه حل ازدواج موقّت و تشکیل خانواده موقتّی را برای چنین کسانی مهیا کرده برای هرچند مدت که بخواهند و میتوانند تمدیدش کنند

  • این عمل هولناک فقط نتیجه شبیه شدن زن و مرد است. اتفاقا تمام آن گونه های حیوانی که دانشمندان بی سواد و پست فطرت حامی قوم لوط می گکویندذ رفتارهای همجنس خواهانه دارند،ذ گکونه هایی هستند که قیافه ظاهری نر و ماده آن حیوانات به هم شبیه است.

    به طور کاملا طبیعی برخی از مردها زنان قوی هیکل را دوست دارند و برخی از زنها هم مردان ظریف را. حالا اگر مردی قیافه زنانه درست کرد و یا زنی قیافه مردانه درست کرد هدف همجنس گرایی می تواند واقع شود . لهذا شما می بینید که مثلا در مردان این قوم لوط تقریبا همیشه حداقل یک طرف یا هر دو طرف صورتش را کاملا تیغ زده و تراشیده است به گونه ای که اگر لباس زنانه بپوشد دقیقا با یک زن اشتباه می شود. برای همین طرف مقابل در او همان زنی را می بیند که به طور طبیعی باید دوستش داشته باشد. کافست این زوج همجنس گرا مدت یک ماه دست از زدن ریش بردارند و ببیند آیا باز هم به هم علاقه جنسی دارند؟ حتی در تصاویر مانده از یونان باستان و یا در فرهنگ فاسد برخی شعرا و شاهان ایرانی هم همیشه بچه خواهی و پسر خواهی معنایش ارتباط با فرد مذکری است که هنوز آثار مردانه در صورتش ندارد و یا اصلا هنوز به بلوغ نرسیده است.
    اما بروید ببینید تمام داستانهای یونان باستان و روم و قومهای همجنس باز و یا همین الان موردی را می یابید که هر دو طرف دارای ریش و سبیل باشند؟
    اگر هم احیانا وجود داشته باشد موردی بسیار نادر و کمیاب است.

    پس می بینید که همجنسبازی یک امر احتماعی و اکتسابی است و مطلقا ژنتیکی نیست.
    دلیل حرمت ریش تراشی و یا استفاده از زینت آلات طلا برای مردان هم احتمالا همین است.
    به همین صورت در مورد زنان همجنسباز همیشه طرف رفتار مردانه دارد و لباسهای مردانه می پوشد و گاهی به نوبت جای نقش بازی مرد و زن عوض می شود. اگر هر دو طرف به طور دایمی رفتار زنانه و ظریف داشته باشند بعد از مدتی از هم احساس تنفر می کنند.

    پس حالا می بینید چرا در تمام احادیث آخر الزمان این همه در خصوص شبیه شدن مردان به زنان هشدار داده می شود و چرا تشبه به جنس مخالف در اسلام بکلی حرام و ممنوع است.