استیضاح رئیس جمهور، آری یا نه؟/استیضاح، چرا و چگونه ؟


بخشی از خطبه های نماز جمعه03 اسفندماه شهرستان ساوه درباره استیضاح رئیس جمهور, آری یا نه؟/استیضاح ، چرا و چگونه ؟
https://t.me/saveh_adineh


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بانظر امام جمعه محترم موافقم؛
    چرا که ناکارآمدی یا کارآمدی سازکارهای لیبرال دموکراسی دراقتصاد ، درفرهنگ ، درسیاست ،جهت اداره کشور ،بایستی برای همگان ،روشن گردد؛
    یعنی هم بعضی عوام و هم بعضی خواص جامعه شیفته لیبرال دموکراسی غربی به چشم این ناکارآمدی یا کارآمدی را ببینند و لمس کنند؛
    ودر انتخاب های بعدی تحت تاثیر پروپاگاندای لیبرال ها ،که پایه واساس تبلیغات شان است ؛ براحتی قرار نگیرند.

  • جناب لیبرال ادمها را میشود از حرف و عمل و دیگر خصوصیاتشان شناخت و تو معلوم است که ادمی هستس مادی که اعتقادی به خدا ندارد و یا بسیار ضعیف الایمانی . فساد و مخالفت با خدا و موافقت با مفسدین از جمله خصوصیات بارز توست . با خدا مخالفی ولی ان را علنی نمیکنی و فقط با مخالفت با حرف حق انرا نشان میدهی . شاید در لفظ مسلمان باشی ولی در واقع مسلمان هم نیستی چون یک مسلمان حد اقل به قوانین خداوند و دستوراتش احترام میگذارد و بر خلاف حرف نمیزند اما تو شمشیر را از رو بسته ای و میخواهی با ادعای مسلمان بودن به دین ضربه بزنی مانند خیلی های دیگر . ولی این دنیا نه برای تو و نه برای هیچکس دیگری جاویدان نیست بلکه بسیار زودگذر و فانیست و هیچکس از این دنیا چیزی بدست نخواهد اورد به جز عملش که فردای قیامت باید در پیشگاه خدا جوابگو باشد . فساد داشتن و راه شیطان را رفتن گناه است اما دفاع از فساد و گناه و ناحق گناهش بارها بیشتر است چون گناهکار فقط خودش را هلاک میکند ولی فساد انگیزی دیگران را هم الوده میکند . پس تا فرصت باقی است توبه کن که خداوند تواب و رحیم است و توبه کن قبل از انکه ملک الموت برسد و دیگر وقتی نداشته باشی .

  • چرا به روحانی اقا و محترم میگویند در حالی که روحانی نه اقاست و نه محترم . ادم فاسدی است که دشمن دین و اسلام و مملکت و فرهنگ است . خدا لعنتش کند و به عذاب این دنیا و اخرت گرفتارش کند و روز خوش نبیند . تنها چیزی که دارد دهان گشادی برای حرف مفت زدن مردک بهایی فاسد .

  • نه لابد شما بسیجی های بی سرو پا و چاقوکش و الوات انصار حزب الله و وحشی های حمله کننده با کفش به رئیس جمهور یک مملکت و ماشین علی مطهری و پرتاب کننده مهر به علی لاريجاني آقا و محترم هستید ؟!!!

  • لیبرال جان به لیبرال بودنت افتخار نکن با سرعت نور درحال سقوط به تاریکی هستی .اگر یک ذره فهم داشتی می فهمیدی بسیجی یعنی امنیت کشور یعنی مدافعان ایران و منطقه عراق سوریه و....است اگر بسجی ها ودیگر مدافعان امنیت نبودند....در بازار برده فروشان داعشیان وارباب آنها آل سعود ظالم درصف انتظار ایستاده بودند .اینگونه خطابه برای بسجیان جان برکف ظلمی است نا بخشودنی انصاف داشته باش اگر مردی معذرت خواهی کن تا خداوند ازتقصیراتت بگذرد.