رقص دختران این بار جلوی روحانی در بوشهر!


استقبال از روحانی با رقص دختران

دقایقی قبل از سخنرانی امروز روحانی در بوشهر دختران رقصیدن

رقصیدن به اینکه دلار گرون شد
رقصیدن به اینکه پول ایرانی بی ارزش شد
رقصیدن به اینکه سکه طلا گران شد
رقصیدن به اینکه گوشت گران شد
رقصیدن به اینکه زندگی سخت شد
رقصیدن به اینکه پراید ۵۰ میلیون شد


+ 
70

- 
33

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ا 01/4/28 ساعت 00:18

    خدا لعنت کند روحانی خائن که ۸ سال روزگار کشور را به تباه و فساد کشانید و عده ای هم به جای مطالبه گری حق وحقوق خود با رقص وآواز تیشه به ریشه حقوق مردم زدند . خاک بر سر زنان بی حیا وبی عفت . خاک بر عیاشان و فاسدان

  • سوری 00/3/23 ساعت 05:27

    حرفی نیست جز تاسف خوردن برای این دختران به خاطر زیرپا گذاشتن قوانین اسلام و کم ارزش کردن خود و دختران دیگر
    و هم تاسف خوردن برای آقای روحانی به دلیل مناظره رقص های دختران و درعین حال تذکر ندادن به آن ها
    امیدوارم در این انتخابات فردی رییس جمهور این مملکت بشود که با ایمان، عالم، دانا و همچنین مطیع دستور خداوند باشد.
    هزاران بار تاسف برای چنین افراد
    واگزارشان می کنم به خدا

  • روحانی که دیگه هر چیزی ازش شنیده می شه
    برای دختران بوشهری متاسفم که ارزش خودشون رو پایین آوردن...

  • روحانی که دیگه هر چیزی ازش شنیده می شه
    برای دختران بوشهری متاسفم که ارزش خودشون رو پایین آوردن...

  • روحانی که دیگه هر چیزی ازش شنیده می شه
    برای دختران بوشهری متاسفم که ارزش خودشون رو پایین آوردن...

  • در طول تاریخ امثال شما فاسد ها زیاد بوده و خواهد بود . نه تنها فاسدید بلکه از فساد هم دفاع میکنید . مشکل امثال تو با من بنده کوچک و کم اهمیت خدا نیست که به این کوچکی و بندگی خودم افتخار میکنم . بلکه مشکل و دشمنی امثال تو با خداست و با قوانین خدا . فساد را بسیار دوست دارید و اعتقادی به خدا ندارید و وقتی کسانی را میبینید با اشتیاق به سوی خدا میروند اتش همان جهنمی که در انتظارتان است در همین دنیا به سراغتان میاید و لاطائلات میگوئید . تو که کسی نیستی . انها که پیامبران و ائمه هدا را به شهادت رساندند و حادثه کربلا را بوجود اوردند نتوانستند نه تنها اسلام را نابود کنند بلکه جهنم خالد را برای خود رقم زدند . حالا هی زور بزن و تهدید کن و غیظ کن . اما در نهایت در سلطه خداوند متعالی . امروز عزت امام حسین را ببین و ذلت قاتلینش را . حالا این فقط برای این دنیاست و در ان دنیا امثال تو خیلی بیشتر خواهند فهمید ولی چه سود که دیگر راه برگشت ندارید . انهایی که راه خدا را میروند بصیرت دارند و چیزهایی را میدانند و میبینند که ادمهای کم عقلی مانند تو کوچکترین درکی از ان ندارید و در ظلالت گمراهی غرق شده اید . کمی صبر کنید خیلی طول نمیکشد که به دیار باقی میروید و مجازات اعمال زشت و پلید خود را خواهید دید .

  • خطاب به ناظر یاوه گو
    ملت ایران را با چه نجات دهید ؟ با کار فرهنگی و به اصطلاح امر به معروف و نهی از منکر یا با گشت ارشاد و شلاق و داغ و درفش و زندان که نشان داده است تاکنون چندان اثرگذار نبوده است .
    همین چند وقت پیش در تهران پلیس می خواست دو زن بی حجاب را دستگیر کرده و سوار ون کند و ببرد که مردم با آنها درگیر شدند و اجازه چنین کاری به پلیس ندادند و در خودرو ون را نیز کندند . و با این کار تو دهنی بزرگی به شما داعشی مسلکان و زورگويان پیاده کردن احکام دین در جامعه با زور شلاق و پلیس زدند .

    بنابراین کاری نکنید که پس از برافتادن جمهوری اسلامی اگر به جای یک نظام دموکراتیک و معتقد به حقوق بشر و آزادی احیانا یک نظام سکولار استبدادی که کوچکترین اعتقادی به دموکراسی و حقوق بشر و آزادی و این گونه مفاهیم نداشت روی کار آمد به تلافی سخت گیری ها و اقدامات جمهوری اسلامی در برخورد با سبک های گوناگون فرهنگی و به کارگیری زور و اجبار در این زمینه سکولار های و لائیک های مستبد در این نظام استبدادی قصد انتقام گیری و مقابله به مثل کنند .که در این صورت به مانند دوره رضاشاه با اقدامات و تصویب قوانین ضد دینی مثل ممنوعیت حجاب و روضه خوانی و ... دمار از روزگار شما مذهبیان در می آورند و پدرتان را می سوزانند و خواستید هم در اعتراض به این اقدانات ضد دینی و محدود کننده جیک بزنید نفستان را قطع می کنند و با باتوم و شلاق جوابتان را می دهند .

  • خفه شو دشمن خدا.
    تو اصلا برایت مهم نیست که مردم هدایت بشوند یا نشوند.
    تنها چیزی که برای تو مهم است این است نگذاری حکم خدا اجرا شود.
    پس عمد داری که نفهمی.
    شیطان پرست و سلطنت طلب و حامی رضاخان در عین حال مدعی دموکراسی و لیبرالیسم می شود دیوانه ای هار مثل تو.

    والا
    بارها برای همین تو توضیح کامل دادم که شعار اینکه برخورد جواب نمی دهد دروغ محض است و در واقع فرهنگسازی و تمدن سازی جز با ایجاد نظام تشویق و تنبیه ممکن نیست.
    به تو توضیح دادم که چگونه دهها سال اجبار انورخوجه توانست دین در آلبانی- جایی که الان داری از آن کامنت می کذاری- را ریشه کن کند.
    و توضیح دادم که چگونه هفتاد سال اجبار در شوروی باعث شد مردم آذربایجان شوروی به یکی از لاییک ترین کشورهای اسلامی تبدیل شوند.
    و توضیح دادم که دیکتاتوری و اجبارهشصت ساله بورقیبه و بن علی چطور توانست از تونس یک کشور لاییک درست کند که حتی الان با وود آنهمه تبلیغات و کار فرهنگی مسلمانها اعم از وهابی و غیر وهابی هنوز جمعیت غالب آن سکولار باقی مانده است.
    و توضیح دادم که عملکرد شش ساله اجبار رضاخان در کشف حجاب هم هر چند خیلی طولانی نشد اما همان هم به اندازه بی سابقه ای در تضعیف حجاب در ایران موثر بود.
    و توضیح دادم که اروپاییان چطور با جریمه های نجومی و برخوردهای پلیسی بسیار سختگیرانه در طی دهها سال توانستند رانندگی سالم را به فرهنگ و عادت تبدیل کنند.
    و توضیح دادم که خودمان چطور توانستیم با زور مردم را وادار به پرداخت بیمه شخص ثالث و بستن کمربند ایمنی بکنیم در حالی که دو دهه تبلیغ برای آن جواب نداده بود.


    اما اینها برای تو اصلا مهم نیست.
    آنچه برای تو مهم است این است که هر اجباری هر قدر احمقانه باشد تا وقتی که سکولار و اختراع بشر باشد اشکالی ندارد!
    و هیچ نیازی نیست که بگویید که مردم خودشان باید به خوب بودن قوانین پی ببرند و بعدا اگر دلشان خواست اجرا کنند!

    و به تو ضیح دادم که حتی فرضا همه مردم قلبا بفهمند که یک قانون خوب است دلیلی برای اجرا کردنش توسط مردم نیست.
    کما اینکه همه می دانند بیمه و کمربند و کلاه کاسکت به نفع خودشان است اما تا زور پلیس نباشد اجرا نمی کنند.
    کما اینکه هیچ کس بیش ازیک معتاد و الکلی از مضرات کراک و الکل خبر ندارد اما لذت زودگذر را بر عقل خود ترجیح می دهد.
    کما اینکه هیچ زنی نیست که نفهمد یک روسری دو گرمی بسیار ساده تر و در عین حال ایمنتر و ارزانتر است برایش تا ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما اما لذت دلبری را غریزه ذاتی زن است بر پیروی از عقل ترجیح می دهد.

    و اصلا دلیل و فلسفه تنظیم قانون در همه جای دنیا همین است.
    هنجارهایی که به نفع مردم است اما اضر به اجرای اختیاری آن نیستند را باید اجباری نمود.


    و اینکه فلان جنده های خیابانی را که می خواستند دستگیر کنند اما مردم نگذاشتند دو وجه دارد:

    اول اینکه خودت خوب می دانی که دو زن بی حجاب هیچ گاه تنها نیستند. به صورت تیمی کار می کنند. همیشه چند نفر از دوست پسرها و مشتریهایشان را همراه دارند و همیشه هم یک فیلمبردار پا به پای آنها آماده است که فیلم بگیرد. اینها بهایی هستند و ماموریت رسمی برای اینکار از بیت العدل دارند و اعترافاتشان هم موجود است.*
    راه حل منطقی دستگیری این افراد در خیابان نیست. اینها باید بعد از کار اطلاعاتی با یورش شبانه به خانه های تیمی بهاییان دستگیر و در جا اعدام شوند. که البته از وزیر اطلاعات فاسد و جاسوسی مثل وزیر فعلی چنین انتظاری نیست.

    دوم: همان کامنتی است که در مورد حرامزادگی نوشتم. مال حرام که آمد و مردم حرامزاده هایی شدند به ظاهر حلال زاده نتیجه می شود همین.
    یعنی به جای آنکه غیرت بورزند که چرا ناموس مملکت خودنمایی می کند تازه می گویند بگذار خودش را نشان دهد ما لذت ببریم!



    و اینکه تهدید کردی خواهید آمد و فلان و بهمان خواهید کرد!

    اولا تو حقیر تر و کوچکتر از آن هستی که ما را تهدید کنی.
    تو و همه اربابانت و تمام دنیایتان جمع شدید اسد را را از سوریه بیرون کنید و دیدید که چطور ما سوریه را از معده شما بیرون کشیدیم.
    حالا می خواهی ایران را بگیری؟
    خوب پس اقلا آماده باش برای دادن تلفاتی بسیار بیشتر از آنچه در سوریه دادید. با دو تا ندا آقاسلطان و فیلم بازی کردن دیگر کارتان راه نمی افتد!

    ثانیا: ما آماده ایم برای شهادت و اتفاقا خوب می دانیم اگر شیطانهایی مانند تو بر ایران مسلط شوند قرار است چه بلایی سر آثار اسلام در این کشور بیاورند.
    پس تا آخرین نفس در مقابل شما خواهیم ایستاد.
    این شما هستید که باید توضیح دهید به عنوان انسانهایی رفاه طلب و شهوت پرست که اساسا به زندگی بعد از مرگ اعتقادی ندارید قرار است به کدام امید آسایشتان را فداکنید و با ما بجنگید و کشته شوید؟

    ثالثا: آن اسلامی که قرار باشد باسته باشد به دسته آفتابه و گوشه ای برای خودش نمازی بخواند و پای روضه ای گریه کند و کاری به کار جامعه اش نداشته باشد اسلام نیست. اگر این یاوه ها را اسلام می دانستیم و معتقد بودیم هدف از آنهمه شهادتها و مبارزه ها و زندانها در تاریخ موحدان بشر برای اینکه در مستراح با آفتابه دوبار آب بریزی یا یکبار، اصلا انقلاب نمی کردیم!
    آن اسلام همان بهتر که از بین برود.


    ما رسما به شما و سایر حرامزادگان ساکن آلبانی که به قول اشپیگل مشغول یادگیری در آوردن چشم از کاسه و بریدن گلو هستند، اعلام می کنیم
    این گوی و این میدان.
    اتفاقا ما بی صبرانه منتظریم که شما بهانه کافی به دست ما بدهید تا ما دوباره مثل دهه شصت چنان کشتاری از اقشار بی دین و سکولار ایرانی راه بیندازیم که همه با هم از ایران فرار کنند و ایران از لوث وجودشان تطهیر شود.



    ---------------
    *اما نظام ترسو از ترس اتحادیه اروپا و برخوردهای حقوق بشری و متهم شدن به خشونت علیه بهاییان جرات پخش آن را ندارد!

  • وضع حال فعلی این افراد جهنم است و باید گفت تا خودشان را به نفهمی نزنند و برگردند و مال به ناحق خورده را برگردانند و دست از فساد بردارند و از شیطان دور شوند و به خدا برگردند و توبه کنند . در توبه باز است و رحمت خداوند بسیار زیاد ولی ایا کسانی که از خوردن مال ناحق و حرام امروز به گسترش فساد روی اورده اند برخواهند گشت و توبه خواهند کرد و ایا خداوند فرصت توبه به انها خواهد داد . امیدوارم . ما باید همه قران را ببینیم . انجایی که خداوند به جهنم میگویدایا پر شدی و جهنم با تعجب میگوید باز هم هست . خداوند این نمایش را برای ما اجرا کرده تا بفهمیم اصحاب جهنم بسیار زیادند و در خیال این نباشیم که مگر میشود اینهمه به جهنم بروند . خداوند میخواهد بگوید بله میشود . خودتان را فریب ندهید ولی از طرف دیگر خداوند بخشندگی بی حساب و کتاب خود را به رخ جهانیان میکشد و در توبه را باز میگذارد برای همه گناهان . امید به رحمت خداوند با حرکت به سوی او میسر است نه اینکه الی الشیطان باشیم و انوقت امیدمان به رحمت خدا . پیری ادمها به خاطر این است که از تب و تاب ارزوها و زیاده خواهی ها دور شویم و به خدا فکر کنیم و فرصت توبه پیدا کنیم و اینست فرصت بزرگ و امتیاز بزرگی از جانب خدا به انسانها برای توبه . ولی متاسفانه نادانی و جهالت بسیاری از انسانها را از این امتیاز بسیار بزرگ دور میکند و برنمیگردیم تا انوقت که روز روزگاری و استخری . بترسیم از عذاب خدا و دین و ایمان مردم را و اخرتمان را به بازی نگیریم . امین یا رب العالمین .

  • دقت کنید ابدا حرفی در جهنمی بودن این افراد نیست.
    و من هم ابدا نگفتم که ممکن است بدون توبه و جبران مظالم و دفع حق الناس خدا امثال روحانی را ببخشد.

    مساله این است که به هیچ کس نباید گفت حالا که تو جهنمی هستی برو بیشتر گناه کن و دیگر آب از سرت گذشته.

    همین.

  • بله رحمت خداوند بسیار زیاد است و خداوند همه گناهان را میبخشد اگر توبه کنیم اما توبه حساب و کتاب دارد . مال حرام بخوریم و مجلس رقاصی در مملکت اسلامی به راه بیندازیم انهم با لباس روحانیت و درجه اجتهاد و به کسانی که انقلاب با جانبازی انها به وجود امد توهین کنیم و ائمه را و اسلام را تحریف کنیم و ......... و انوقت بگوئیم خدایا توبه کردم . مگر میشود . بدون شک چنین ادمهایی یا توبه نمیکنند و یا فرصت توبه پیدا نخواهند کرد . مگر میشود مال حرام بخوری و برنگردانی و بعد هم بگویی خدا توبه کردم و بعد هم بروی به بهشت . همین حرفهاست که باعث شده اینهمه گناه در مملکت اسلامی زیاد شده . مال حرام بخوریم و بی حیایی و بد حجابی بکنیم و فساد را زیاد کنیم و رقاصی بکنیم و مطمئن باشیم که خدا بخشنده است ؟ با شعار دادن نمیشود عاقبت به خیر شد بلکه عمل صالح است که انسان را عزیز میکند . بدون شک خداوند بخشنده و مهربان است ولی مطمئنا حساب و کتاب دارد و حساب و کتاب ان در نزد خداست . خودمان را میتوانیم فریب بدهیم ولی خدا را نه .

  • همه حرفهای شما درست. صد درصد صحیح.
    اما به هیچ کس، حتی شمر هم باشد نگویید که تو که جهنمی هستی برو هر کاری می خواهی بکن!


    در زمینه یأس از رحمت الهی من فقط به ذکر یک روایت اکتفا می کنم. این روایت در عیون اخبارالرضا(علیه السلام) و در مورد فردی به نام حُمَیدبن قحطبه است که در اثر یأس از رحمت الهی، از ارتکاب هیچ گناه و معصیتی دریغ نمی کرد.

    عبد الله بزاز نیشابوری، نقل می کند که بین من و حميد بن قحطبه طوسى معامله‏اى در جريان بود، يك روز از نيشابور به طوس سفر كردم، چون حميدبن قحطبه از ورود من باخبر گرديد همان وقت مرا به حضور خود طلبيد، ظهر ماه رمضان بود وارد بر ايشان شدم، ديدم در خانه نشسته بر او اسلام كردم، آب آوردند دستهايم را شستم، سفره را پهن كردند غذاى مخصوص آوردند من فراموش كردم كه ماه رمضان است و روزه‏ ام، دست به طرف غذا دراز نمودم وقتى كه متذكر شدم از خوردن طعام امساك كردم.

    حميد به من گفت: چرا غذا نمى‏خورى؟ گفتم: اى امير ماه روزه است من سالم هستم و روزه گرفته‏ ام شايد امير عذرى دارند كه موجب افطار روزه مى‏باشد، آن ملعون گفت: هيچ علتى ندارد و تنم سالم است و عذرى ندارم، پس از اين جمله اشك از چشمانش سرازير گرديد و بعد از خوردن طعام سوال كردم كه چه شده؟ گفت: علت اين است موقعى كه هارون در طوس بود به دنبال من فرستاد و احضارم كرد موقعى كه بر او داخل شدم ديدم جلوش شمعى روشن است، شمشير برهنه در پيش خود گذاشته و خادمى پيش او ايستاده است، چون مرا ديد سرش را بلند كرد و گفت اطاعت تو از پيشواى مسلمين تا چه حدى و چه اندازه است؟ گفتم با مال و جان حاضرم از تو فرمانبردارى نمايم، هارون سرش را پايين انداخت، اجازه مرخصى داد، هنوز در منزل مشغول استراحت نشده بودم که دوباره کسی را به سراغم فرستاد، گفت: امير تو را مى‏خواهد، اين دفعه خوف و ترس بر من غلبه كرد و كلمه استرجاع را به زبان جارى ساختم: انا لله و انا اليه راجعون و با خود گفتم: مرتبه اول مرا براى قتل طلبيده بود چون مرا ديد حيا كرد و خجالت كشيد.

    اين دفعه يقينا دستور اعدام مرا خواهد داد، وقتى كه در حضورش رسيدم او را باز در همان حالت اول مشاهده كردم و چون به من متوجه شد، سرش را بلند كرد و باز گفت: اطاعت تو از خليفه رسول الله و نماينده پيغمبر خدا تا چه مقدار است؟ گفتم: با جان و مال و عيال و زن و بچه در اين حال تبسمى كرد و سرش را به زير انداخت و به من اجازه مرخصى داد وقتى كه وارد منزل دشم، توقف نكرده باز قاصدى آمد و گفت: امير تو را به حضور خوانده و او مرا پيش هارون برد، پس از ورود كلام سابق خود را تكرار كرد، اين دفعه گفتم: حاضرم با جان و مال و عيال و دين اطاعت فرمان تو مى‏برم.

    هارون چون اين حرف را از من شنيد، خنديد و به من گفت: اين شمشير را بردار و اين خادم هرچه به تو دستور داد اطاعت كنيد.

    پس خادم شمشير را برداشت و به دست من داد و مرا به خانه‏ اى وارد كرد در آن خانه بسته بود آن را باز كرد، آنگاه ديدم در وسط حياط چاهى است و سه حجره در اطراف آن وجود دارد و درهاى آنها نيز قفل است، خادم درب يك حجره را گشود، ديدم كه بيست نفر كه گيسوان بلند دارند و آن زلف بلند علامت و نشانه سيادت در آن زمان بود و عده سالخورده و سفيد موى و جمعى در سن ميانسال و جمعى جوان و نورسيده بودند و همگى از فرزندان فاطمه زهرا و على عليهما السلام بودند، خادم روى كرد، به من گفت: اميرالمومنين هارون تو را مامور كرده اين‏ها را به قتل برسانى.

    خادم آنها را يكى پس از ديگرى بيرون مى‏آورد و من گردن آنها را مى‏زدم، تا اينكه نفر آخرى را پيش كشيد، او را نيز كشتم و خادم نعش‏هاى آنها را به همان چاه انداخت.

    سپس در حجره دومى را باز كرد. در آنجا نيز بيست نفر از فرزندان بچه‏هاى على (عليه السلام) و زهرا عليها السلام كه با زنجير بسته بودند خادم يكى پس از ديگرى را جلو مى‏آورد و من گردن مى‏زدم و به آن چاه مى‏انداختم تا نفر آخرى هم به قتل رسانيدم. سرانجام در حجره سوم را هم گشود باز مثل اولى و دومى ديدم بيست نفر سيد از فرزندان فاطمه و على عليهما السلام زندانى هستند.

    خادم گفت: پيشواى مسلمين به تو دستور داده اينها را هم گردن بزنى همه آنها را كشتم و جسدشان را توى چاه انداخت، نوزده نفر آنها را گردن زدم، فقط يك پير مرد مانده بود، مانند ديگران گيسوانى داشت، خادم او را پيش كشيد او رو به من كرد و گفت: اى بدبخت چه عذر و بهانه حجت دارى در روز قيامت در حالى كه شصت نفر از فرزندان رسول الله صلى‏الله عليه و آله كشته ‏اى؟

    حميد مى‏گويد: سخنان آن سيد پير مرد بر من اثر كرد و لرزه بر اندامم افتاد، چون خادم اين حالت را در من ديد با حالت غضب به من نگاه كرد و كلمات درشت بر زبان خود جارى كرد لاجرم او را هم گردن زدم و به آن چاه انداختم، با اين همه كار نادرست نماز و روزه چه اثرى بر من دارد در حالتى كه شصت نفر از اولاد حضرت فاطمه عليها السلام و امير المومنين عليه السلام را به قتل رسانيدم بدون ترديد در عذاب دردناك الهى هستم و در آتش دوزخ جاویدان خواهم بود.

    مروی است که پس از ورود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام به خراسان، عبدالله بن بزار داستان حمیدبن قحطبه و یأس وی از رحمت الهی را خدمت آن حضرت نقل نمود، حضرت فرمود وای براو؛ آن یأسی که حمید از رحمت الهی داشت، گناهش از قتل آن شصت نفر علوی بیشتر است‏.

  • جناب روحانی . رضا شاه اول زن و دختران و اطرافیان خودش را کشف حجاب کرد و بعد رفت سراغ مردم پس تو هم اول به زن و دخترانت و زن و دختران دولتی هایت و اصلاح طلبان بگو تا بیایند برای مردم رقاصی کنند و بعد برو سراغ مردم . مگه نمیگی مردم باید شاد باشند . الان مردم سیل زده مازندران و گلستان ناراحتند . بیائید زنان و دخترانتان را بفرستید تا برایشان برقصند تا مردم سیل زده شاد شوند . تو که اب از سرت گذشته و جهنمت تکمیله و خوت هم میدانی و چیزی برای از دست دادت نداری و زدی به سیم اخر . پس بی خیال . حالا جهنم یک مقداری داغتر . علی برکت الله .

  • ناامیدی از رحمت خدا گناهی است بزرگتر از حتی کشتن امام معصوم.

    پس گفتن اینکه " تو که اب از سرت گذشته و جهنمت تکمیله.." حرف شیطان است.

  • اینها که چیزی نیست شما باید شبای انتخابات رو میدیدی که چه فاحشه خانه ها و دناسینگها و کاباره هایی راه انداخته بودند . توی همین بوشهر برازجان گناوه طرف خواهرش و زنش رو برهنه کرده بود و بنر شیخک رو سوتینشون کرده بود و توی شهرها میچرخوندشون . در اخر زمان شیطان تمام یارانش رو به خط میکنه برای زدن حق . این دوستانمون راست میگن . لقمه حرام که بره توی شکم از اون لقمه حرام نطفه حرام بیرون میاد و برای شیطان کار میکنه . 90 درصد جامعه ما امروز حرام خورن و با نون شبه ناک دارن تیشه به ریشه حق میزنند .

  • بندری 99/12/18 ساعت 14:47

    غلط کاری نکن خودت باچشمای خودت دیدی که زناشون برهنه شدن که هر حرف مفت میزنی

  • مهمان 99/12/18 ساعت 16:40

    الکی اسم خودت را بندری نذار وچشم کورت را بازکن بله هست

  • مهمان 97/12/29 ساعت 20:18

    وقتی مال کسی حرام باشد قطعا آنچه مهریه زنش می کند هم حرام است. در وقت عقد هم نیت می کند که نفقه زنش را هم از حرام بدهد..
    تازه بگذریم که خیلی ها اصلا نیت نمی کنند مهریه و نفقه را بدهند! برای همین با مهریه های آنچنانی و غیر واقعی عقد می کنند.

    بعد بچه های این خانواده چه خواهند شد؟
    از نظر حقوقی و رسمی حلال زاده اند اما در حقیقت می شوند همین که شما گفتید.

  • banoo 97/12/28 ساعت 23:05

    دیگه گندش در اوردن :/

  • ناظر 97/12/28 ساعت 17:27

    اصلا فکر نمیکردم در بوشهر که مردمی متدین و مومنی دارد چنین دختران بی حیا و بی اصل و نسبی هم باشند . حالا استاندار و فرماندار و ....... از تیره و طایفه روحانی بی حیا هستند اما امام جمعه بوشهر کجاست که خواب مرگ گرفته و اعتراض نمیکند . نکند بودجه او را هم روحانی میدهد و میترسد بودجه اش را قطع کنند . چقدر همه خدا نترس شده ایم . اسلام را به بازی گرفته ایم و تمام دلخوشی مان شده نجات عراق و سوریه پس کی ملت ایران را باید نجات دهد از دست خناسان بی حیا .

  • ناظر 97/12/28 ساعت 17:13

    نه تنها مرتضوی بلکه اطرافیان احمدی نژاد را نه به خاطر خطاهایشان بلکه به خاطر عقده گشایی هاشمی ها و لاریجانی ها و روحانی و اصلاح طلب های فاسد محاکمه کردند . اینکه ادم خطاکار هر که میخواهد باشد باید محاکمه شود شکی نیست ولی چرا روحانی و فک و فامیل های فاسدش و لاریجانیهای فاسد و مفتخور و ناطق ها و ......... محاکمه نشده و نمیشوند چون مسئله سیاست بازی و عقده گشایی است . بدون شک این شامورتی بازی ها در پیشگاه خدا جایی ندارد و عذاب خدا پارتی بازی ندارد . فهمیدی چی گفتم ای روحانی و ناطق و لاریجانی بدبخت . خوش باشید که بزودی مرگ به سراغتان میاید و بد عاقبتی در انتظار فاسدان خدانترس است .

  • مهمان 97/12/28 ساعت 14:00

    رقص دختران جوان در این فیلم بود اما آقای روحانی کجاست؟! آیا واقعا شما روشنگری می کنید یا تاریک نمایی؟!

  • مهمان 97/12/28 ساعت 14:46

    آن بالا. روی سن. در حال سخنرانی.
    ببخشید که نشانش نداده اند

  • مهمان 97/12/27 ساعت 23:49

    بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، رقص دختران و نوامیس ایرانی در سرزمین رییس علی دلواری آن هم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی!!!!!!!!!
    به به! ببه به به!!!!!!

  • باسلام
    مرگ بر شیخ حسن روحانی ساواکی زمان شاه جاسوس اینگلیس واسرائیل یکی نیست ازاین آغای شیخ حسن روحانی که دخترش دراینگلیس چکارمیکنه ؟ یکی میگه چکارکه نمیکنه
    اخه خودشیخ روحانی وقتی لذّت میبره از رقیصیدن دختران بیگناه .ازاون طرف مردم اینگلیس ازمعاشرت با دختر ایشان لذّت میبرند .وآقای شیخ روحانی کم کم دارفامیل میشه
    بامردم بی بندبار اینگلیس.درواقع با این رفتارش قصد نابودی فرهنگ اسلامی مارا دار دعا کنیم این شیخ روحانی حالا نمیره که لقب شهید بهش میدند ویک پیراهن عثمانی هم
    برای مادرست میکنند.

  • خطاب به ناظر
    نه شما می خواهید لابد اسلام را در نظام جمهوری اسلامی با کهریزک ها و کشتن و شکنجه روح الامینی ها و سایر جوانان معترض و دزدی ها و اختلاس ها و تجاوز قاری قرآنی به بچه ها و سرکوب کارگران و منتقدین حاکمیت حتی از همان طیف ارزشی و خودی هايتان مثل دانشجویان جنبش عدالتخواهانه به خاطر افشاگری بعضی مفاسد اقتصادی که جلیلی در تلویزیون هم به آن اشاره کرد صادر کنید ؟!

  • مهمان 97/12/27 ساعت 23:48

    نه. ما به هیچ وجه نمی خواهیم با امثال توله روح الامینی و سایر آشوبگرانی که کارشان به چنان دریدگی می کشد که به مراکز نگهدای اسلحه حمله می کننند مماشات کرده و آنها را به زندان بفرستیم که بعدا تازه مدعی شوید و وقیجانه وظیفه زندانبان را از قاضی مطالبه کنید! چنانچه روح الامینی هم هیچ شکایتی از مسوولان زندان نداشت! *

    حکم شرعی و قانونی این افراد صرفا شلیک مستقیم گلوله بود در همان حین که در حال حمله به مرکز بسیج بودند.
    دیگر کهریزکی هم پیش نمی آمد.
    ---------


    * البته همه ما خوب می دانیم که کهریزک بهانه بود. مرتضوی داشت تاوان آن فیلم تاریخی را در مورد خاندان شیطان پرست لاریجانی می داد.

  • آزاد گذاشتن این رفتارهایی که در دین منکر محسوب میشود برای اینه که مردم از مطالبات اصلی که رفع فقر و بیکاری و مسئله ازدواج و مسکن و سلامت و سازندگی ایرانه منحرف بشن؛ توی آمریکاش هم همینه و با هالیوود و خواننده ها و ورزشکارا و آزاد گذاشتن آنچه در دین خدا حرام شده مردم رو مشغول کردن تا ازشون سواری بگیرن.

  • مهمان 97/12/27 ساعت 21:56

    امان از یزیدها و بنی امیه های زمانه... کسی که لباس پیغمبر تن اش کرده به جای اینکه مروج دین باشه با قدم هایش تیشه به ریشه اسلام می زند... واقعا باید اشک ریخت و دست به دامن حضرت زهرا و خون شهدا شد

  • این حرفا چیه خیلی از جوونا به حجاب و ... اعتقاد ندارن والا روحانی و بقیه بهانه هستن منتظر یه فرصتن قر بدن

  • مهمان 97/12/28 ساعت 07:03

    چه کسی جوانان را بی اعتقاد می کند؟
    همین حسن روحانی. و یا همان مهاجرانی و خاتمی.
    همان کسانی که بهانه آزادی درهای جهنم را به روی این ملت باز کرده و یک نسل به سوی آن هل دادند.

  • درسته؛ ولی علّت اون چیه؟ علّتش هجمه سنگین اسلام ستیزان در ماهواره ها و فضاهای مجازی و کوچه و خیابون درباره مبانی اسلام و قرآن هستش؛ وقتی اعتقادات رو بزنی رفتارها هم خودبخود تغییر خواهد کرد؛ و علّت دیگرش رفتار بد بعضی مسلمان نماها و بداخلاقی مسلمانان نا آگاهه؛... وظیفه عالمان دین و آنهایی که دلشون برای جامعه میسوزه اینه که هر شبهه و تُهمتی رو که اونها میزنند رو جواب علمی و منطقی و مودّبانه بِدن؛ و در مقابل بر عقاید و اعمال اسلام ستیزان هم حمله ی متقابل بکنند با علم و منطق و ادب

  • شهوترانی نیاز به استدلال و منطق ندارد.
    مگر یک فرد الکلی یا سیگاری یا هروئیسنی و شیشه ای نمی داند این چیزها بد هستند؟
    آیا باید برایش استدلال کنی که آقا کراک بد است؟

    خودش بهتر از تو می داند کراک بد است.
    اما می کشد.
    چرا؟

    چون لزوما علم داشتن مساوی عقل داشتن نیست.
    خیلی چیزها هست که می دانیم بد ست اما انجام می دهیم چون برایمان لذت دارد.

    این رقاصه هم می داند کاری که انجام می دهد جلف و زشت است و یا بی حجابی چه خطری برای خودش و جامعه دارد.
    اما اصرار می کند.
    چون حس تحریک دیده شدن و دلبری -که وجود زن هم ذاتا هست- لذتی برایش دارد که ما نمی فهمیم.

    برای همین اسلام اصرار دارد دختر را در ابتدای بلوغ شوهر دهید نا این غریزه را در مقابل شوهر بروز دهد
    نه نامحرمان.

  • مریم30 97/12/27 ساعت 15:18

    سلام
    افتضاحه
    به نظرم اصلاحطلبا همین طورین دی
    طرفداراشون هم که برا همینا رأی دادند
    حالا هم خوشحال
    خدا رحم کنه دو سال دیگه مونده

  • مهمان 97/12/27 ساعت 14:34

    خخخخخخخخخ اصلا کسانی که واسه این اسهال طلبا رای میدن واس همین چیزاس دیگه تو ایران اصهال طلبا رایاشون رو از جوونا میگیرن که واسشون رقاص خونه، قمارخونه، فاحشه خونه، میخونه جور کنن دیگه، اقتصاد و معیشت کیلو چنده. ننگ بر شیخ شیاد ریش رنگی

  • ناظر 97/12/27 ساعت 14:17

    حالا فکرش را بکنید که ما میخواهیم اسلام را به جهان صادر کنیم و بعد انهایی که اینها را میبینند نمیگویند این اسلام که رقاصی هم در ان میشود کدام اسلام است . روحانی و این مسئولین کثافت دیگر حتی ارزش توهین کردن هم ندارند . حرامخواری و بی عفتی تمام وجودشان را فراگرفته و از دین خارج شده اند . خداوندا این نجاست ها را از مملکت شیعه پاک کن و دنیایشان را همچون اخرتشان تیره و تار بگردان و عذابشان را هر چه زودتر برسان .

  • مهمان 97/12/27 ساعت 13:29

    کاملا برنامه ریزی شده است. می بینید که دسته اصلی یه گروه ظاهرا ورزشی هستند و با آهنگهای مخصوص جشنهای عروسی مختلط و کم کم دختران و زنان دیگر جرات پیوستن به رقص جمعی را پیدا می کنند. و البته چه چیز جذاب تر برای مشتی پسرهای جوان و استادیوم خالی ناگهان ازدحامی پیدا می کند که محورش نه یک رییس جمهور درست و درمان، با موفقیتهای اقتصادی و کشوری است که محور می شود بالا بالا و رقص و قر دادن. در این ازدحام گندکاری های رییس جمهور بی کفایت و بی لیاقتی دولت اشرافی برای کم کردن فشار زندگی مردم مستضعف به محاق می رود به نحوی که شاهد عینی تعریف می کرد حتی پس از شروع سخنرانی روحانی عده ای بی توجه به مراسم اینها می رقصیدند و کاری نداشتند یارو چه می گوید.
    چه بسا همان یارو هم امیدوار بوده کلا کسی جز بادمجانهای دورش توجهی نکند چه می گوید!!!

  • مهمان 97/12/27 ساعت 01:15

    آره بابا همه حرومزاده هستن تو فقط حلال زاده ای.

  • مهمان 97/12/27 ساعت 09:53

    از قدیم گفته اند فحش را زمین بیندازی صاحبش آن را بر می دارد.
    اینکه خودت را یکی از مخاطبان حرامزادگی می دانی لابد دلیل دارد.

    والا آدم سالم و غیرتمند که خودش را مخاطب این حرفها نمی داند!

  • مهمان 97/12/27 ساعت 01:13

    ببندید بابا

  • مهمان 97/12/26 ساعت 23:35


    رائفی پور به دروغ می گوید جامعه ایران حرام زاده خیلی کم دارد.

    اتفاقا مشکل جامعه همین است
    .
    فقط یک حرامزاده ممکن است نفهمد که اختلاس ودزدی جبران دارد اما بی عفت شدن و بی غیرت شدن یک نسل دیگر راه جبران ندارد.

    فقط یک حرامزاده می تواند بگوید بی خیال این چیزها مهم نیست.

    چرا می گویم حرام زاده؟
    آیا تهمت نیست؟
    خیر.

    چون حرامزادگی تنها به زنازادگی نیست.
    زنازادگی تنها یک راه شنیع و علنی حرامزادگی است.
    کسانی که ازدواج کردند اما با مال حرام فرزندانش هر چند اسما حلال زاده باشند اما واقعا حرامزاده اند.
    کسانی که با پارتی بازی شغل به دست آوردند،
    کسانی که با پول خمس نداده ازدواج کردند.
    کسانی که در زمان عقد نیت دادن نفقه و مهریه را نداشتند.
    اسما فرزندانشان حلال زاده اند اما واقعا در عمل و از نظر فطرت حلالزاده اند؟

    خیر .
    براستی چند درصد مردم ایران واقعا حلال زاده اند؟
    الان...خیلی کم.

    وقتی هم موج حرامزادگی جامعه ای را فرا گرفت دیگر این جامعه حساس نسبت به
    این فجایع نیست.

    حرامزاده می گوید مشکل اصلی جامعه رقصیدن دختران نیست!
    پس مشکل اصلی جامعه چیست؟
    اتفاقا اقتصاد تنها بهانه دولت برای پرت کردن حواس مومنان از فاجعه استحاله فرهنگی است.
    دزدی و اختلاس را می شود جبران کرد.
    اورانیم را هم می ش.د دوباره غنی کرد.
    گوسفند را هم می شود دوباره تولید کرد.
    اما نسل با حیا و با غیرت که از بین رفت دیگر راه جبران ندارد.
    اندلس هم در اثر مشکلات اقتصادی و مالی سقوط نکرد. اتفاقا در اوج شکوفایی سقوط کرد.
    فقط با همین بی حیایی ها.


    حرامزاده می گوید
    مگر خودتان گناه نکرده اید که تحمل گناه دیگران را ندارید؟
    در حالیکه حلال زاده می فهمد که هر گناهی هر قدر هم بزرگ اما اگر
    مخفیانه باشد بار اجتماعی ندارد و با توبه بخشیده می شود.
    اما گناه علنی شد و علنا حرمت دستور خدا شکست و گناه کوجک شد ، بزرگترین
    گناهان کبیره رخ داده است.
    تازه حق الناس هم شامل آن می شود.
    روزه خواری هم تا مخفیانه باشد جز همان کفاره معروف را ندارد.
    اما حکم سه مرتبه روزه خواری علنی اعدام است.
    تازه فرضا هیچکار ما درست نباشد.
    اما آیا می شود توجیه که یک کار غلط دیگر را درست کنید؟
    با منطق شما اصلا نهی از منکر جرم است جز برای معصوم!!


    حرامزاده می گوید
    حالا با کار دو بچه چه کار دارید!
    اتفاقا با این دو بچه کار داریم. دو بچه معصومی که ابزار کیف و شهوترانی
    یک مشت بزرگسال بی دین شه اند.
    باید نجاتشان دهیم.
    از منجلابی که سعید کنگرانی ها را در خود غلطاند.



    حرامزاده می خواهد، نهی از منکر ترک شود،
    حرامزاده می خواهد جامعه در کثافت بترکد.
    حرامزاده می خواهد حرامزاده های دیگر سر برآورند.

    وای بر کسانی که در مقابل موج حرامزادگی ساکت مانده اند.

  • این استلالها و اراجیف فقط از دهان یک صهیونیست کودک کش میتواند بیرون بیاید

  • مهمان 97/12/27 ساعت 08:57

    صهیونیست کودک کش که الان دارد برای شما رقاص ها و رقاصه ها کف می زند

  • مهمان 97/12/26 ساعت 23:32

    همه باید بدانند که هدف اصلی روحانی و یارانش توطئه فرهنگی علیه اسلام و فرهنگ آن است.
    اقتصاد صرفا بهانه ای است که حزب اللهی مشغول آن بشوند و حوایشان نباشد دارد چه فاجعه ای رخ می دهد.
    فاجعه ای که بر خلاف تمام اختلاس ها و دزدی ها دیگر جبران ندارد.

  • مهمان 97/12/26 ساعت 23:31

    دلار گرون شد؟ می شود دوباره آن را ارزان کرد.
    پول ایرانی بی ارزش شد؟ می شود دوباره آن را با ارزش کرد.
    سکه طلا گران شد؟ می شود قیمتش را پایین آورد.
    گوشت گران شد؟ می شود گوسفند بیشتر پروش داد و وارد کرد.
    زندگی سخت شد ؟ می شود با تدابیر عاقلانه آن را آسان کرد.
    پراید ۵۰ میلیون شد؟ می شود خودروسازی را اصلاح کرد.
    اختلاس بشود؟ میشود پول آن را برگرداند و پس گرفت.
    غنی سازی از دست رفت؟ باز هم می شود اورانیم را غنی کرد.

    همه اینها شدنی است.
    حتی اگر ایران مثل سوریه هم بشود می شود جنگید و آن را پس گرفت.


    اما یک چیز شدنی نیست.
    وقتی عفت و حیا و غیرت از جامعه ای رفت،
    دیگر نمی شود آن را برگرداند و از جایی وارد کرد.

    و اینطوری اندلس سقوط کرد.
    نه به خاطر اختلاس یا فساد مالی.
    اتفاقا در اوج شکوفایی اثتصادی نابود شد.
    فقط به کمک همین رقاصه ها.