عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ام 00/4/31 ساعت 19:17

    عالی

  • با سالها تحقیق و لمس مسائل سیاسی و اجتماعی با گوشت و پوست خود میگویم که اگر سخنان حضرت سید علی به مدت 5 سال واقعا به صورت تمام و کمال اجرایی میشد امروز مردم ما آقای داخل و خارج در تمام زمینه ها بودند و کار وطن همه ما اینگونه نبود که هست .
    ننگ و نفرین بر حسن روحانی لیبرال مسلک و تمام کسانی که همراهان و مریدان او تعریف میشوند . لعن و نفرین خداوند بر این افراد به خاطر تمام گرفتاری هایی که به مردم نجیب ایران تحمیل کردند.

  • خدا ما رو از شر این اصول گراهای لیبرال نجات بده . یعنی صد رحمت به لیبرال های اصلاح طلب پیش این لیبرال های اصولگرا

  • درود بر دکتر عباسی شیر مرد حزب الله

  • ادب از که آموختی از لیبرال های وطنی-وراجی اون بی غیرتی میکنه که بالاشهر نشین تهرانه نه کسی که تو دل تهران و میان جماعت کوخ نشین سکنی گزیده.بی برنامه و بی هنر اون بی شرفیه که با رای مردم اومد بالا حالا عرضه نداره دل و دزدی های برادرشو جمع کنه جاسوس های دور و برشو تو مذاکرات هسته ای و...تشخیص بده نه بچه های انقلابی که تا همین الان اجازه ورود به صنعت و نفت و بانک مراکز اقتصادی نداشتن.هنر نیروهای انقلابی در سوخت 20 درصد-سلول های بنیادی-لیزر-هوافضا و هرجا تحریم صد در صدی بودیم خودشو نشون داده این دلقک های بی وطن لیبرال مسلک طی 40 سال انقلاب چه غلطی کردن که بهش افتخار میکنن.اون از رییس جمهورشون که رسما مامور آمریکا بود اون از جانشین رهبری ساده اندیش و احساساتیشون اون از اکبر شاهشون که آخر در استخر(نه پشت میز خدمت یا سجاده )دنیای دل فریب گذاشت رفت اون از محمد خاتمی گل و بلبل و گفتگوی تمدن ها که امریکا زد تو دهنش گذاشتش به عنوان محور شرارت اون از احمدی نژاد لج بازمون که تحت تاثیر مهره های هاشمی و خاتمی(رحیمی-مشایی)از راه بدر شد اینم از آخر مدل خیانت و خباثت در غالب تدبیر و کلید.کجای داستان رد پایی از خیانت جرم و فساد و عدم لیاقت در مدیریت کلان از طرف بچه های انقلابی که گوش به سخن امام مسلمین هستن میبینید اگه کسی از این جماعت منحرف شده اختلاس کرده دزدی و خیانت کرده از وقتی بوده که پا از جاده ولایت بیرون گذاشتن رفت سر سفره لیبرال ها

  • مهمان 97/11/30 ساعت 08:41

    خدا حفظش کنه آقای حسن عباسی رو

  • درود بر شرفت آقای دکتر عباسی مرگ بر روحانی حرام زاده ضریف وطن فروش و لاریجانی خائن

  • احمدی نژاد خائن یادت رفت

  • یاوه نگویید .
    امثال رهبری و حسن عباسی و ... که صحبت از اقتصاد مقاومتی و نفی اقتصاد لیبرالی برای بیمه شدن در مقابل تحریم می گویند هیچ برنامه ای ندارند و فقط مشتی کلی گویی و وراجی می کنند . رئیسی هم بر سر کار می آمد امسال نه اما از سال دیگر اقتصاد با همین رکود و تورم روبرو بود
    . اتفاقاً به نظر من روحانی بهتر است همین حالا استعفا کند و اصلاح طلبان هم کلا از دولت و همین طور مجلس سال آینده خود را کنار بکشند چون با تشدید تحریم های آمریکا به خصوص در زمینه نفت پیامبر خدا هم روی کار بیاید چندان کاری از پیش نمی بردو شکست می خورد .
    پس اصلاح طلبان همین حالا از دولت کنار رفته و در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکنند تا اصولگرايان و نیروهای به اصطلاح انقلابی و ارزشی روی کار بیایند تا ببینیم تا ناکارآمدی ها و مشکلات را که به سبب تحریم های آمریکا بیشتر خواهد شد را چگونه مثل دولت دوم احمدی نژاد حل می کنند و نتوانند بر گردن اصلاحات و لیبرال ها اندازند و بر اکثریت مردم و ملت ایران ثابت شود که این جریان انقلابی و ارزشی هیچ مالی نیست و چیزی برای عرضه در چنته ندارد .

  • خفه شو ممد لیبرال

  • منم با برادر لیبرالمون موافقم-ضروریه منورالفکرهایی مثل صادقی-مطهری-مازنی و سایر جماعت سبز و بنفش در سال 98 وارد انتخابات مجلس نشن تا مملکت مقداری روی آرامش ببینه.مردم دق کردن از این همه بی شرفی و بی هنری.اینقدر که این جماعت مزور لیبرال مسلک چوب حراج به حییثیت این کشور و مردمش زدن حالا حالاها باید گند زادیی کرد.موافقم این جماعت تن پرور بی هنر آمریکا پرست بی غیرت چند سالی گور خودشونو از مناسب مدیریتی کشور گم کنن تا ایران روی پیشرفت و آبادانی ببینه.ملت ایران گروگان یمشت لیبرال هستن.هنر کشورداری ندارن تا اوضاع خراب میشه شروع میکنن به پیگیری سیاست فرار به جلو همه مقصر میشن بجز مسول اصلی این اوضاع درهم برهم اقتصادی بهترین خدمت لیبرال ها عدم ورود به انتخابات مجلس پیش رو هستش تا فرزندان جهادی سید علی عزیز یک بار برای همیشه طومار فشار اقتصادی را که در سایه خیانت و ناتوانی جماعت لیبرال مسلک بر سر مردم ایران خراب شده بپیچند و به ملت سرافراز ایران نشون بدن راه پیشرفت توامان با سرافرازی و عزت مندی یعنی چی و برای همیشه نقاب از چهره مزور و نالایق این جماعت لیبرالی غرب پرست بندازن و با بی آبرویی تمام راهنماییشون کنن برن به زباله دان تاریخ ایران اونوقت چهره محمد لیبرال ها دیدن داره تا دیگه با دهان گشاد و بی شرمانه رهبری انقلاب را متهم به سخنرانی و بی هنری نکنن.موافقم دوستان محمد لیبرال یه بارم شده احساس وظیفه ملیشون را تو دلشون نگه دارن و کمتر به چهره این ملک و ملت لجن بپاشن

  • مهمان 97/11/30 ساعت 20:39

    جناب لیبرال جالبه که آقای روحانی برنامه داشت عجب برنامه ای! ریچارد نفیون معمار و طراح تحریم ها گفت که ایران با تحریم ها به ثبات رسیده بود و آن را دور زده بود که برجام همه چیز را به هم ریخت. نمردیم و برنامه ی آقایان را دیدیم. برنامه ای که آقای سیف ازش پرده برداشت و گفت افزایش قیمت دلار به دستور مستقیم نهاوندیان رئیس دفتر روحانی بوده

  • مهمان 97/11/29 ساعت 15:06

    حرف حسن عباسی روشن است مثل روز
    ایشون عین حرف حسن روحانی رو تکرار کرد
    نه کلمه زیاد نه یک کلمه کم
    نمیدونم این طرفداران حسن کلید ذلیل و تیم هسته ایش و علی لاریجانی , دقیقأ به کجای حرف ایشون میگن بی ادبانه و و و
    اگه حرف ایشون بد هست , شما چرا اینو به حسن کلید نگفتید , اون زمانیکه مست کرده بود و مخالفان برجام رو به جهنم حواله میکرد ... ؟؟؟

  • درود بر حسن عباسی دانشمند متفکر وبصیر و فیلسوف و انقلابی و مکتبی و متدین وکاردان وشایسته و آمر به معروف وناهی از منکر

  • ماشاءالله مردم کرج

    دمتون گرم

  • هيچكس نميتونه عباسي رو بفهمه عباسي دست راست رهبره

  • مهمان 97/11/24 ساعت 07:59

    خیر نیست. انقلابی هم نیست. استاد جنگ روانی است. سخنران خوبی است. خوب حرف می زند اما بسیاری از حرفهایش بد هستند.
    فعلا این حرفهایش اما خوب بود.

  • مهمان 97/11/24 ساعت 04:12

    احسنت به دکتر عباسی

  • وقتی جای منکر و معروف عوض میشه وقتی باطل لباس حق پوشیده و داره مزورانه جولان میده امثال استاد عباسی و رحیم پور فریاد نزنن تا جماعت فروشنده شرف ایرانی با ژست های ظاهر فریب مخ ملت را برا 1400 دوباره بزنن.زمان زدن ادکلن سیاسی با رایحه مدرنیته تمام شده واقعیت کف صحنه با اقتدار و قدرت ملت جلو میره نه تشریفات بی خاصیت وزارت خارجه و نه با رنگ و لعاب دادن به ریش ها چه آخوندیش چه پروفسوریش.وقتی جماعت مزور دوتابعیتی و تحصیلکرده فرنگ زبان عزت و شرافت مردم ایران عزیز را در مفاهیم غربی بی خاصیتی چون حقوق بشر-دموکراسی-آزادی بیان-تعامل با غرب و...دنبال میکنن و واقعیت دنیا همردیف شدن جانیان خون آشامی چون سعودی امارات مصر و...با ایالات متحده نشون میده تازه متوجه عمق خام اندیشی و سبک سری این جماعت همیشه خندان میشی(البته خط و نشونشون برا منتقدین داخلی محفوظه)به قول امام ره ما پهلوی از ایران بیرون کردیم ولی حالا حالاها اسیر تحصیل کرده های غرب و لیبرال های وطنی هستیم.

  • مهمان 97/11/23 ساعت 23:43

    حسن عباسی باید بشه ریس جمهور و نماینده و یا وزیر خارجه شرف دارد ایرانی است . مثل روحانی انگلیسی زاده و ظریف آمریکایی زاده نیست .

  • مهمان 97/11/23 ساعت 23:33

    اینو بگم در تاریخ ایران زمین گروهی بی ناموس تر و جاکش تر و بی غیرت تر از این دولت و مجلس نداشتیم . روحانیو ظریف خیلی بی شرف و بی ناموس هستند .برای خوشحالی خداشون که آمریکا است زن و دختر خودشان هم برای تن فروشی به کاخ سفید می برنند دیگه چه برسه کلید کشور و امنیت ملی . این 3 نجاست وقتی صبح از خواب بلند می شوند می گویند السلام علیک یا آمریکا .
    السلام علیک یا اسراییل . السلام علیک یا انگلیس . السلام علیک یا عربستان.

  • کاظم 97/12/13 ساعت 08:13

    احمدی نژادو یادت رفت

  • مهمان 97/11/24 ساعت 00:28

    متاسفم برای انقلابی که افرادی با این ادبیات طرفدارشن... الان ائمه بخاطر این ادبیاتتون به شما افتخار می کنند؟

  • مهمان 97/11/24 ساعت 07:57

    ایران را فروختند شما نگران ادبیات هستید؟ واقعا شما انسان هستید؟
    چطور بزرگترین اهانت را با برجام به اسلام و ایران کردید و حالا می خواهید با شما برخورد مودبانه بشود؟

    صد رحمت به زن تن فروش که برای تن فروشی پول نقد می گیرد و
    لعنت بر مرد وطن فروش که برای وطن فروشی وعده نسیه می گیرد.

  • مهمان 97/11/23 ساعت 23:30

    این روحانی و ظریف و لاریجانی خیلی در این 5 سال نیروهای انقلابی زجر دادند و شکنجه کردند. خدا شکنجه کند این 3 ایران فروش را .

  • مهمان 97/11/23 ساعت 23:28

    مرگ بر روحانی و ظریف و لاریجانی تازه سکولار . ما مردم خیلی خوشحال بشیم و این سه مفسد در حق ملت لطف می کنند که از پوزه کثیفشان تکرار نکنند آمریکا قابل اعتماد نیست ما می دانستیم باید از این 3 مرتد سیاسی پرسید شما در این 40 سال آمریکا نشناختید ؟ تف چیه به صورتشان بیندازیم باید این 3 مفسد سیاسی را طوری خلاص کرد نیمه شب بگیرند ببرند صحرای طبی یک گلوله تو مغز غرب زده شون خالی کنن و خلاص . تنها راه همین است . قاتل اصلی شهید حدادیان که پارسال در اغتشاشات دراویش شهید همین روحانی و جهانگیری است .

  • مهمان 97/11/23 ساعت 23:20

    این 22 بهمن دیروز یک امتحان برای روحانی و ظریف و جهانگیری بود که آیا از عملکرد و کارهای خائنانه خود پیشمان شدند و خجالت کشیدند ؟ که این همه کارشکنی و تخریب کردند و گرانی و مشکلات اقتصادی عمدا به وجود آوردند و ارز مملکت دادند به هر چی دزد و قاچاقچی و زندگی مردم شخم زدند تا انقلاب شکست بخورد مردم دست از انقلاب بردارند ؟ 22 بهمن دیروز با این حضور باشکوه بیشتر پوزه روحانی و ظریف به زمین زد تا آمریکا . خدا روحانی و ظریف را لعنت کند و به عذابی سخت مبتلا سازد به حق فاطمه زهرا.

  • مهمان 97/11/23 ساعت 22:46

    لبیک یا خامنه ای

    مردم ایران هم یادشان نرود که این اقای حسن عباسی هر کجا از این به بعد پا گذاشت بوی نفرت و کینه و پرخاشگری و بی ادبی او همه جا را پر خواهد کرد و باید از او فاصله بگیرند تا ان بدبویی از شهر و استانشان برود.

  • آفرین واقعا باید دوری کرد . امان از دست این اصولگراهای لیبرال . من از مخالفین سرسخت اصلاح طلبا هستم ولی توی این چند سال نگاه می کنم میگم باز هزار رحمت به اصلاح طلبا . از این اصولگراهای لیبرال با اون اربابای آمریکاییشون بدتر نداریم

  • مهمان 97/11/27 ساعت 19:33

    بوی گند شما لیبرال ها و برجام پرستان هست که فضای مملکت و مشمئز کرده.

  • مهمان 97/11/23 ساعت 22:41


    حسن عباسی بی تربیت و مردمان بی تربیت کرج و البرز .

  • مهمان 97/11/27 ساعت 19:32

    حسن عباسی انقلابی و مردم انقلابی تر کرج
    درود بر اینها
    دل رهبر و همینها خون کرده اند ولی والله ما نخواهیم گذاشت خون شهدای انقلاب پایمال بشه مگه با ریختن خونمان در این راه...
    ما هستیم و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون از این انقلاب و رهبر عزیزمون دفاع میکنیم و مملکت رو به لیبرال ها تقدیم نخواهیم کرد.
    امام خمینی کبیر منتظری رو فقط به این دلیل از قائم مقامی رهبری کنار گذاشت که امام احساس کرده بود بعد از ایشان منتظری انقلاب رو تقدیم لیبرال ها خواهد کرد.
    لعنت به طرفداران اسلام آمریکایی

  • خدا را شکر که انقلاب هنوز زنده است...

  • مهمان 97/11/23 ساعت 19:56


    و اعتصموا بحبل الله ولا تفرقوا .

  • مهمان 97/11/23 ساعت 19:54


    لبیک یا خامنه ای
    و
    نه هیچ کس دیگر.

  • مهمان 97/11/23 ساعت 19:52


    لبیک یا خامنه ای

  • مهمان 97/11/23 ساعت 18:45

    آقای عباسی شما و امثال شما با همین حرف های تند و بی ادبانه‌تون جوون ها رو هل دادید به سمت لیبرال ها. هیچ کس مثل شما به ریشه های این انقلاب ضربه نمی زند.

  • متاسفم برای ملتی که بعد از چنین حرف های سخیفی الله اکبر میگن

  • مهمان 97/11/24 ساعت 07:58

    سخیف تویی و آن رییس جمهور پلید و جاسوس تو.
    یک زن تن فروش هرزه شرافتش از روحانی و ظریف و لاریجانی بیشتر است.
    چون زن تن فروش برای تن فروشی پول نقد می گیرد.
    اما مرد نمای وطن فروش برای وطن فروشی فقط وعده نسیه می گیرد.

  • اتفاقا سخیف شما اصولگراهای لیبرالید که دل رهبر عزیز رو خون کردید با اون اربابای آمریکاییتون . صد رحمت به اصلاح طلب ها ، پیش شما اصولگراهای ضد انقلاب

  • ناظر 97/11/23 ساعت 13:11

    احسنت به امام جمعه کرج و دانشجویان انقلابی و مردم خوب کرج . بالاخره حرکتها دارد شروع میشود تا این امریکا پرستان حرامخورفاسد از صحنه سیاست جمهوری اسلامی حذف شوند و انشاءالله بروند به جهنم .

  • گمان نکنم کسی در بین مسئولان باشد که عاشق چشم و ابروی آمریکا باشد .
    مسئله این است که آنها و ما نمی توانیم هزینه این شاخ و شونه کشیدن ها در مقابل آمریکا و فشارهای وارده را تا مدت طولانی و نامعلومی تحمل کنیم و تاب بیاوریم .
    به قول حسن روحانی کسانی که برجام را نفی کرده جایگزینی به جای آن بدهند و این قدر از جیب ما ملت هزینه نکنند .

  • مهمان 97/12/22 ساعت 21:54

    جایگزین بسیار ساده ای وجود دارد.
    اعدام امثال شما
    تا چشم امید آمریکا به شما است تحریمها ادامه دارد.

  • مهمان 97/11/27 ساعت 19:28

    بی شرفهای لیبرال
    به زودی گورتون و از این مملکت امام زمانی گم خواهید کرد.

  • یکی این اقا رو از خواب بیدار کنه . اینهمه راه حل گفتن و میگن ملت چکار کنن که بعضی ها کر و کور هستن و نمیبینن مشهور ترینشم اقتصاد مقاومتیه .شما هم برو به جهنم اقای لیبرال . اتفاقا بعضی ها هستن که همه جوره عاشق امریکا هستن ولی عشق یک طرفه که اخر عاقبتش هم همیشه معلومه

  • مهمان 97/11/23 ساعت 19:12

    فوکویاما گفت لیبرال مرده چیو داری قرقر میکنی

  • علی223 97/11/23 ساعت 18:04

    اقای محمد لیبرال بچه های انقلاب مثل شما نیستن که حرف خودشونم بزنن زیرش فقطی حرفی می زنند هم راه کار دارند و هم برنامه امثال شما هستید که فقط نجات کشور را با امریکا و اروپا گره می زنید و حتی حرف های متخصصان و دلسوزان را هم قبول نمی کنید چه برسه به طرح و حرف های انقلابی ها و همه مشکلات این مملکت راه کار دارد اگه شما و امثال شما بزارید و برخی از این طرح های انقلابی ها را دیگر کشور دارند استفاده می کنند ولی .....

  • مهمان 97/11/23 ساعت 16:18

    در تمام ایت سالها هزینه سازش همیشه از مقاومت بیشتر بوده...آقای لیبرال بهتره دنبال ایده دیگری باشی چون به پایان لیبرالیسم در ایران و دنیا رسیده ایم.

  • ایشالا هر چه سریعتر پایان پوپولیستی هم ببینیم
    خخخخ

  • مهمان 97/11/23 ساعت 13:09

    ایول ایول حاج حسن وووووووووووووووووووو ایول دمت گرم استاد واقعا حال میکنم وقتی میبینم این فاحشه های سیاسی رو اینطور میکوبی هررررررررررچند این گرازها بی شرفتر و بی حیاتر از اینا حستن که با این حرفا از مواضع خائنانه و بزدلانه شان عقب بکشن. اونا کمر به نابودی نظام وانقلاب بستن ولی گوه خوردن من یه دهه هفتادی ام نه امام رو دیده ام نه جنگ رو ولی ما تا ظهور حضرت حجت پای انقلاب وایسادیم.

  • مهمان 97/11/23 ساعت 21:44

    متاسفم برای انقلابی که افرادی با این ادبیات طرفدارشن... الان ائمه بخاطر این ادبیاتتون به شما افتخار می کنند؟

  • مهمان 97/11/24 ساعت 11:15

    باشه تو خوبی! وقتی حسن روحانیتون میگه برید به جهنم حتما مجیز ادبیاتی میگفته یا وقتی علی مطهری میگه تو کودنی! بابا ادبیات بابا استاد ادبیات لیبرالی!

  • مهمان 97/11/23 ساعت 11:08

    حسن روحانی و جواد ظریف و علی لاریجانی در این برهه از تاریخ کشور ایران از مهمترین خائننان محسوب میشوند

  • احمدی نژاد خائن یادت رفت

  • مهمان 97/12/22 ساعت 21:52

    شاید احمدی نژاد کافر باشد..
    اما خائن نیست.

    خائن آن حرامزاده هایی هستند که 6 سال است از گفتن حقیقت و اینکه دستیار مصلحی چرا اعدام شد به مردم خودداری می کنند.

  • مهمان 19/2/12 ساعت 11:08 پیوند ثابت؛
    سلام علیکم؛
    هرچه فریاد دارید ،بر سر لیبرالیسم ولسبرال ها بکشید.
    کاربران گرام ،جهت پیگیری مطلب و چرائی به آدرس ذیل مراجعه نمایند.
    روندتوسعه سیاسی مسطح جمهوری اسلامی ایران از 57تا 96
    http://mse.ystc.ir/

  • پوزش بسیار؛
    هرچه فریاد دارید ،بر سر لیبرالیسم ولیبرال ها بکشید.