نظام آفرینش هستی (کهکشان‌ها)‌ از منظر قرآن و روایت انتشار برای اولین بار در فضای وب


این فیلم برای اولین‌بار است که در فضای وب منتشر می‌شود این فیلم توسط پایگاه یوسف فاطمه ایجاد شده است و دارای بخش‌های فوق‌العاده رویایی و تکان‌دهنده از عظمت آفریدگار جهان است.
خواهشمندیم این فیلم را تا جایی که می‌توانید نشر بدهید تا دوستان دیگر که درک درستی از اسلام و خداوند و امامان بزرگ‌وار ما ندارند و در گمراهی هستند دیدشان به خداوند روشن‌تر و زیباتر و بزرگ‌تر به‌شود و راه درست و صحیح به سوی پروردگارشان را پیدا کنند.
یاعلی‌مدد

بهترین و محبوب‌ترین مطالب دین/مذهب/هنر/انسانیت را در کانال بی‌نظیر یوسف فاطمه مشاهده کنید. https://www.instagram.com/yosofefateme

لطفا به کانال‌ما در اینستاگرام سر بزنید مطالب زیبایی و لذت‌آوری خواهید دید. https://www.instagram.com/yosofefateme


+ 
36

- 
1
ارسال در 1397/11/21 ساعت 09:33 2019-2-10 09:33:24
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درباره قرآن ما شکّی نداریم که آن کلام خالق کائنات است و همه آن درست و مطابق علم بی خدشه است؛ ولی آیا روایات را هم میتوانیم همینگونه بدانیم؟
    قطعاً نه
    در میان روایات جعلی هم وجود دارد؛ بلکه به جرأت میتوانیم بگوییم بسیاری از روایات تاریخی و احادیثی که به پیامبر خدا و اهل البیت(علیهم السلام) نسبت دادند جعلی است هر چند در ظاهر بعضی از آنها سند صحیحی داشته باشند
    ملاک تشخیص روایات صحیح از غیرصحیح فقط این است که هر روایتی که از پیغمبر خدا و اهل البیت(علیهم السلام) به ما رسید را باید به قرآن و حجّت عقلی مان عرضه کنیم و اگر در تعارض با آنها بود آن را جعلی بدانیم و به مردم هم جعلی بودنش را بگوییم
    اگر روحانیون ما و مراجع ما اینکار را نکنند دانسته یا ندانسته به اسلام و مسلمانان خیانت کردند

  • زنده باشی که فکر باز و روشن و درستی داری. هرکس واقعا از خدا بیم داره و واقعا خودشو مسلمون میدونه باید قران رو سر لوحه زندگیش قرار بده و با تفکر و تعمق در اون راه درست بسوی حق و خدا رو پیدا کنه توصیه میکنم از تفاصیر نادرست هم دوری کنید که بیشتر شما رو در شک و شرک میبرند

  • مهمان 97/11/21 ساعت 13:18

    قرآن با ذکر واقعیتهای دیدنی جهان ، بشر را به کشف حقایق این واقعیتها فرا خوانده است
    ---
    آن گونه که از بیان مجمل شگفتیهای جهان آفرینش که در مقابل دید بشر قرار گرفته از آیات قرآن برداشت می شود فقط بیان واقعیتهای دیدنی این شگفتیها برای اثبات عظمت خداوند است و هرگز قصد بیان حقایق ما ورایی غیر قابل دید آنها نیست.
    خداوند در جای دیگری از قرآن بشر را به کشف حقایقی از این شگفتیها متناسب با توان محدود بشری خود فراخوانده و در جای دیگر تاکیده کرده آن چه را که بشر بنام علم از این حقایق به دست می آورد تنها جزء اندک امکان پذیر این حقایق است که درخور ظرفیت توان ناچیز بشری است و بی تردید تا کنون ثابت گردیده این توان به کشف کمال و تمام جزئیات حقایق هیچ چیز دست رسی پیدا نکرده است.
    ظاهرا کوچک ترین چیز معروف اتم است که بشر هنوز ادعا نکرده به تمام حقایق هر یک از جزئیات آن توانسته دست رسی پیدا کند.
    چنین ادعایی در قرآن از هیچ پیامبر یا بنده ی مقرب خداوند نیز بروز نکرده و بحکم عقل نیز بروز آن متناسب با ظرفیتهای محدود هیچ بشری نیست.
    هرگز نمی توان از آیه ی قرآنی نشان دادن ملکوت یعنی مدیریت آسمانها و زمین به حضرت ابراهیم پیامبر علیه السلام : « وَكَذَلِكَ نُرِي إِبْرَاهِيمَ مَلَكُوتَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَلِيَكُونَ مِنَ الْمُوقِنِينَ » ﴿آیه ۷۵ سوره انعام﴾ معنای عرضه جزئیات حقایق ما ورایی این آفریده ها را که دانستن آنها بحکم قرآن وعقل منحصر به خداوند است بمعنای عرضه به حضرت ابراهیم یا به هر آفریده ی دیگری برداشت و ادعا کرد.

  • خدا خیرت بده