در سینمای ما مشکل ناموسی، چیز عجیبی نیست


مهمان برنامه: سهیل کریمی مستندساز و روزنامه نگار


+ 
38

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بعضی از هنرپیشه های ما چه زن و چه مرد اگه ولشون کنی همون کارایی رو انجام میدن که توی سینمای هالیوود هنرپیشه هاشون با هم میکنن؛ آب نیست وگرنه شناگرای ماهری اند؛... همچنین بعضی از کارگردانها و سازندگان فیلها هم خیلی مشتاقن مثل فیلمهای هالیوودی سکس رو عریان در فیلهاشون نشون بدن؛ چه کنند که فعلاً دست و بالشون بستس؛ ولی همینها با بی حجاب کردن و بدحجاب کردن زنها و دخترا توی فیلمها و کلمات و حالاتی که سکس رو تداعی میکنه این عقده شون رو جبران میکنن و از این طریق ضربه میزنن؛... مثل رامبد جوان که در طنزهاش در قسمت اول سریال مسافران خودش با عرض معذرت حالتی رو نشون داد که موقع گریه کردن إنگار داره آلت جنسی دکتر رو تو دهنشون میکنه و س ا ک میزنه و همچنین جناب خان هم برای رامبد همین کار شرم آور رو توی شبکه نسیم جمهوری اسلامی!!! انجام داد و مسئولین مربوطه خوابند یا میدانند و خیانت میکنند؛ همچنین در فیلم هزار پا و بخشی از فیلمها و سریالها بخصوص طنز چنین چیزهایی درشون پیدا میشه

  • قسمت اول مسافران رو اشتباه کردم؛ در یکی از قسمت های مسافران اون کار رو تداعی کرد

  • این سوال را سلبریتی های شیفته..... پاسخ دهند؛
    چرا در روم بعداز مسیحی شدن ، کشیش ولنتاین را محکوم و اعدام کردند؟

  • مهمان 97/11/22 ساعت 13:05

    علاوه ب بی ناموسی و بد حجابی ، سگ بازی و گربه بازی و بادیگارد گیری بازیگران هم است که با کمک مسیح علی نژاد و نهضت آزادی دزدکی اش در فیس بوک ، غیر عجیب می شود منتهی به گذر زمان نیاز داریم کمی بیشتر سکوت کنید و فقط امر بمعروف برایمان عجیب و تند روی باشد.


  • مهمان 97/11/23 ساعت 09:23

    سکوت حرام است و کمک به اشاعه فحشا

  • مهمان 97/11/22 ساعت 00:18

    این رقاصه ها باورشان شده که پخی هستند.

  • مهمان 97/11/22 ساعت 00:17

    اینها باورشان شده که پخکی هستند .

  • مهمان 97/11/22 ساعت 00:11


    " ازادی دزدکی "
    معصو مه (مسیح) علی نژاد ارمغانی برای سینمای ایران .

  • ناظر 97/11/21 ساعت 23:18

    جناب لیبرال من قبلا هم گفتم ما ملاکمان اسلام است که تا قیام قیامت تغییر ناپذیر است و مهم برای امثال من اسمها نیستند بلکه عملکردهاست ولی فکر شما اسلام امریکایی است نه اسلام محمدی . انچه ما میگوییم از قران و سنت پیامبر و ائمه اطهار است و انچه شما میگوئید اسلامی است که میشود ان را با مد روز تغییر داد . قوانین اسلام را خدا تعیین کرده و ثابت است و مهم نیست که نسل جوان و یا عده ای فاسد حرامخور و یا روحانی و احمدی نژاد چیزی غیر از اسلام محمدی بگویند و یا بخواهند بلکه مهم کلام خدا و سنت ائمه است و اینکه اکثریت راه غلط رفته اند و میروند خیلی تعجب ندارد چون همه اینها در قران امده و خداوند به انها مهلت داده تا خوش بگذرانند ولی اخرت بد جایی است برای فاسدان و ستمکاران و بی حیاها و جهنم بسیار وسیع و فراخ است و جا کم نمیاید . قران بخوانید .

  • خطاب به ناظر
    شما باز یاوه گفتید .روحانی که بدتر از دولت خاتمی و وزارت ارشادش و وزیر فرهنگش بدتر از ارشاد مهاجرانی که نیست .
    وزیر فرهنگ هم که بیشتر محافظه کار است و با حوزه در ارتباط بوده است . در واقع روحانی با این وزیر فرهنگ به ما لیبرال ها و طرفداران اصلاحات خیانت کرد و اتفاقا مخالفان این وزیر هنگام معرفی کابینه در سال 96 که علیه او صحبت کردند دو نماینده اصلاح طلب بودند که یکی از آنان در مخالفت روی کارآمدن این وزیر فرهنگ را تبدیل این وزارت خانه به مسلخ اصلاحات و روشنفکران دانست .
    مشکل شما از جایی دیگر است . مشکل شما این است که این ملت به خصوص نسل جوان دیگر اعتقادات دینی قوی ندارد و انواع سبک های مختلف زندگی در بین آنها در حال گسترش است که با سبک زندگی به اصطلاح دینی شما در تضاد و تعارض است .
    روحانی لیبرال است و حرف هایش در مسایل فرهنگی به خاطر طبع و تفکر لیبرالی اش است احمدی نژاد که دیگر لیبرال نبود و در جریان ارزشی انقلابی ضد استکبار قرار داشت .
    مگر همین احمدی نژاد چند بار علیه حجاب اجباری در همان دوران ریاست جمهوری اش سخن نگفت ؟ نکند او هم خدا و دین را چندان قبول نداشت و هرهری مذهب بود ؟
    پس مشکل شما جماعت به اصطلاح ارزشی در جای دیگری است و آن این که ارزش های ادعایی دینی شما در بین مردم و به خصوص نسل جوان و جدید در حال رنگ باختن است .

  • مهمان 97/11/30 ساعت 11:03

    سلام دوست گرامی احتراما چند نکته را باید عرض کنم
    نکته اول این که خاتمی را از روحانی جدا کردید در حالی که عملا خط این دو یکی است. و بزرگترین خیانت ها را به فرهنگ جامعه همین دسته کردند. چنان که در زمان خاتمی وزیر آموزش و پرورش وقت(نجفی) با ایجاد ساعات تک زنگ، نوجوانان راهنمایی و دبیرستان را اغلب بدون اطلاع خانواده هایشان یک ساعت زودتر تعطیل می کرد و چه اتفاقاتی که در پی آن رخ می داد.
    نکته ی دوم وزرای ارشاد روحانی است. جنتی که خودش گفت که موافق نظرات پدرش نیست و منتقد پدرش است. صالحی امیری هم از اقداماتش معلوم است چقدر ارزشی است. (از جمله عزل گروهی یکسری از مدیران وزارت ارشاد)

  • مهمان 97/11/23 ساعت 09:23

    اولا احمدی نژاد هم بشدت تمایلات لیبرالی داشت و ما مطلقا او را علیه السلام نمی دانیم. لیکن فرق او با روحانی این بود که احمدی نژاد شخصیتی شبیه آلنده و لومومبا داشت و جاسوس آمریکا و خائن نبود. او می خواست واقعا برای مردم کار کند.

    ثانیا سبک زندگی و عقاید را کسی عوض می کند که وزارت ارشاد را در دست دارد. آنچه امروز درو می کنید کاشته های همان مهاجرانیها است! همان فیلمها و رسانه ها و بعدا همان برخورد شل و ول با فضای مجازی.

    ثالثا: خودت را گول می زنی. آنچه امروز اتفاق افتاده کاهش اعتقاد دینی نیست بلکه جری شدت بی دینها است. قبلا هم بی دین و لات و لش زیاد بود اما اقلا از ترس مردم هم که بود جرات عرض اندام نداشتند. مخصوصا در ایام مذهبی. اما آزادی که آمد ، ترس اینها ریخت و کم کم خودشان را نشان دادند.
    ولی حهت اطلاع شما، هیچ زمانی مانند الان تمایلات دینی در ایران پر رنگ نبوده است و از اینهمه دعای کمیل و ندبه و اعتکاف خبری نبوده است.
    این همان تمییز است. جدا شدن مومن از کافر.
    مومنان سفیدسفید و کافران سیاه سیاه.
    قشر خاکستری در حال نابود شدن است. و لحظه ای که این نابودی کامل شد ظهور واقع می شود.

    ليميز الله الخبيث من الطيب ويجعل الخبيث بعضه على بعض فيركمه جميعا فيجعله في جهنم أولئك هم الخاسرون/ سوره انفال آیه 8
    تا آنکه خدا پلید را از پاکیزه جدا سازد و پلیدان را بعضی با بعضی دیگر درآمیزد و با هم گرد آورد آن‌گاه همه را در آتش دوزخ افکند، که آنها زیانکاران عالمند.

  • ناظر 97/11/21 ساعت 16:35

    صدا و سیما در راه فساد است و سینما و سلبریتی ها فاسد شده اند . چرا ؟ چون مسئولین ما فاسدند . امثال روحانی اصلا مسلمان نیستند . معلوم نیست این اقا بهایی یا صهیونیست است و یا هرهری مذهب . خدا را قبول ندارد که اگر داشت لااقل کمی از اخرت میترسید . روحانی کاملا فاسد است و دولتش هم . مجلس هم فاسد است و اگر قبلا بعضی از روحانیون فاسد بودند الان کم کم دارد به اکثریت میرسد .

  • به ناظر :
    سلام علیکم؛
    کسانیکه آلوده به ویروس لیبرالیسم یا با عبارت صحیح تر،لوسیفریم شوند؛
    شهرتش (سلبریتی شدنش )فقط،درپیروی از لوسیفر است؛
    اگرمسئول باشد،علت فاسد شدنش درپیروی خواسته یا ناخواسته از لوسیفر است؛
    از درون لوسیفریسم ،وهابی - بهایی - صهیونیست - داعشی و ....و...و... پدید آمده است؛
    در مکتب ویروس وار لوسیفریم ،شریعت حرام و مکروه - واجب و مستحب بی معناست و همه چیز برای بدست آوردن منفعت در راستای مکتب مباح است؛
    چراکه مفهومی در بطن این مکتب ویروس وار است بنام «لسه فر» ،( Lasseze Faire )؛
    ولش کن،بگذارهرچه می خواهدانجام دهد،بی بندوبار؛
    در لسه فر آن چه که اجازه ی عرض اندام پیدا می کند، «هوای نفس» انسان است؛
    و نتیجه ی آن، «اصالت هوی» است.
    لسه فر یعنی انسان اجازه دارد هرکاری می‌خواهد انجام دهد؛
    و دراين راه هيچ امر و نهي، شرعي را برنمی تابد؛
    در مكتب ليبراليسم، اعتقاد و اصالت به « #Liberty » مابه ازاء واژه ي «اباحه» است؛
    كه از ريشه ي لاتيني«Liber» به معناي آزاد و رها، مشتق شده است؛
    اصالت اباحه، تبيين مولفه هائی است كه چون بشر را «رها» می‌داند؛
    لذا ،چهار مفهوم شریعت پیامبران الهی ازجمله پیامبران اولو العزم(حضرت نوح<ع>- حضرت ابراهیم<ع>- حضرت موسی<ع>- حضرت عیسی بن مریم <ع> و حضرت محمد <ص>)،واجب ومستحب- حرام و مکروه جائی ندارد؛
    همه چيز براي او «مباح» درنظر گرفته می‌شود و «حلال»، «حرام»، «مستحب» و «مكروه» نفي می‌گردند؛
    ازاین رو لیبرالیسم چیزی جز اباحه گرایی نیست؛
    واین همان دکترین ابلیس، شیطان یا اسم مدرن آن لوسیفر است.

  • پوز ش بسیار:
    اشتباه درتایپ ؛
    لوسیفریسم

  • اگه روحانی فاسد بود پس شورای نگهبانتونم فاسده
    اینو که دیگه هم فکرای شما تاییدش کردن

  • مهمان 97/11/30 ساعت 10:40

    سلام جناب،
    اولا شورای نگهبان فازمتر نداره بیندازه طرف تا کجا چهارسال دیگه به فساد می رسه بلکه بر اساس یکسری معیارها افراد را می سنجه. چنان که در فتنه دیدیم آدم ها ریزش کردند.
    ثانیا از بنی صدر هم مدرک در دست بود قبل از رئیس جمهور شدنش، اما مهم فهم مردم بود. که ببینند به چشم که این بنی صدر چه جانوری است.
    فهم مردم در طول تاریخ مهمترین هدف بعثت و صبر انبیا و ائمه بوده است. چنان که علی صبر کرد که ابوموسی اشعری بشود نماینده در جنگ صفین تا مردم به بینش برسند.

  • علی ع 97/11/21 ساعت 13:46

    ین نوع بازیگران ازکسانی که سیلی به حضرت فاطمه (س)زدندودر آن حضرت را آتش زدندبدترند.چون آنها یکبارجسارت کردند برای همیشه دل شیعیان راآتش زدند ولی اینها هرروز بابی حرمتی به حجاب چه سیلی های به حضرت فاطمه (س)می زنند شیعیان ازاین غصه بمیرند راحت نمی شوند چون تاابد آتش زدند.حضرت فاطمه برای حجاب پدر داده .امام علی داده .امام حسن وحسین (ع)راداده وواقعه کربلا وفرزندان .....ای بازیگران بیایید بیدار شوید طعمه شیطان نشوید.به خدااین زمان مثل برق می گدرد پشیمانی دیگر فایده نخواهد داشت .توبه کنیدچادر حضرت فاطمه (س)راامانی بگیرد به جز حضرت فاطمه (س)به کسی ندهید.تازنده هستید فرصت راقدر بدانید شایدیک ثانیه دیگردیرشود.