حاج محمود کریمی | مست و مستور از آبشخور حق مینوشم


مولودی زیبا از حاج محمود کریمی ( میلاد حضرت زینب(س))


+ 
10

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • هر کس برای جذب مردم دین دار مذهبی بنام دین و مذهب به ترویج من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل که تولید تخیلات ذهن قاصر او ودیگران اند و به ترویج منقولات غیر قرآنی مخدوش به جعل منسوب به دین و مذهب که با داده های قرآن و احکام عقل هیچ سنخیت و هماهنگی ندارند بپردازد بحکم قرآن جزو دین فروشانی است که برای رسیدن به منافع و عیش و نوش دنیوی زود گذر دین و مذهب را بازیچه قرار داده و با خدا و پیامبر و اهل بیت و دین و مذهب دشمنی کرده و بی تردید پیرو شیطان شده و جای او و پیروان او در قعر دوزخ است زیرا خدا ودین و مذهب و پیامبر و اهل بیت از این کار او بیزار اند و او را بخاطر تحریف دین خدا و مذهب اهل بیت نفرین می کنند.

  • دین داری عالمانه ضرورت ایست اجتناب ناپذیر
    ---
    « أَفَحَسِبَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنْ يَتَّخِذُوا عِبَادِي مِنْ دُونِي أَوْلِيَاءَ إِنَّا أَعْتَدْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ نُزُلًا . قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا. أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا » ﴿آیات ۱۰۲-۱۰۵ سوره کهف﴾
    خطاب این آیات بینات محکم به کسانی است که دین داری خود را با نادیده گرفتن و هیچ انگاشتن حد و مرزهای تعیین شده در شناختهای سرشت نشین رسا و گویای فرهنگ دین داری اصیل قرآنی ، که حاکم و ناظر بر همه ی منقولات غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب اند ، تعیین و تنظیم می نمایند.
    اصرار بر پرداختن به زندگی شخصی و سرگذشت و سرنوشت بندگان مقرب بعنوان بخشی از دین و مذهب ، بجز در زمینه ی توصیه به عبرت و پند آموزی از سنت و سیرت دین داری عالمانه ی آنان برای شناخت چگونگی دین داری خدا پسندانه ، در فرمان و سنت وحی الهی که پیامبران و اولیای صالح خدا خود را در پیروی و دفاع از آن ملزم می دانسته اند ، در هیچ عرصه ی دیگری از زندگی آنان جایگاه قرآنی و عقلی ندارد.
    کافر به کسانی گفته می شود که با اصرار و لجاجت و جهل حد و مرزهای دین داری خدا پسندانه را در شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی نادیده می گیرند و هیچ می انگارند و با هوا و هوسهای نفسانی و تخیلات ذهن بی نهایت قاصر خود و هم نوعان خویش و با گرایش به من در آوردیهای متضاد با فرهنگ دین داری قرآنی دین داری می کنند و به هیچ پند و اندرز و هشدار و باید و نباید قرآنی توجه نمی نمایند.

  • سلام*
    و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
    ----
    به سبک خودت آقای جاهل وهابی که فاقد هر نوع استدلال و منطقی هستی!

  • مهمان 97/11/10 ساعت 13:29

    با سلام / چهارشنبه 10/11/1397
    ---
    انتقاد منطقی متکی به قرآن و عقل از طرز رایج و مشوب به خطای دین داری و مذهب داری مردم و از روش غیر علمی آموزش دین و مذهب دفاع از دین خداوند یکتا و مکتب توحیدی مذهب اهل بیت علیهم السلام برای رسوا سازی من در آوردیهای بشری متضاد با قرآن و عقل است که ظالمانه به دین و مذهب نسبت داده می شوند و هرگز با قصد جسارت به ساحت مقدس ارزشهای الهی انجام نمی گیرد.

  • ظلم بزرگی به مذهب مظلوم تشیع اهل بیت پیامبر است که امثال تو دین فروش دغل باز با جهل مرکب خود بنمایندگی دروغ از این مذهب با حماقت و سفاهت و بی شرمی یاوه گویی کنند و چهره ی تابناک مذهب را با من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل و با تاویل وارونه ی مجملات قرآن برای ارضای هواهای نفسانی خویش وبرای بزرگ نمایی در دنیا و فریب پیروان پاک دل مذهب با دغل بازی تیره و تار کنند و دست خوش جهالت و تجاوزات وهابیان منحرف از خدا بی خبر نوکر صهیونیست سازند و بهانه های آماده برای راه اندازی کشتار توسط داعشیان نوکر استکبار علیه پیروان بی گناه مذهب تشیع فراهم نمایند!!!
    حقا که تو یا خود شیطان یاری نوکر استعمار انگلیس و صهیونیسم هستی یا یکی از شاگردان خود فروخته ی وفا دار مکتب شیطانی اویی.

  • علیرغم همه احترامی که برای مداحان اهل بیت علیهم السلام قائلم
    اما یه انتقاد دارم که سالهاست برام بی جواب مونده

    آقا اسلام میگه مست و مستی و شراب نوشی حرام و نجسه
    حالا چرا ما رابراه توی مدح و مولودی هامون از واژه مست و مستی و شرابخواری دم میزنیم

    آقا جان حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) همونطور که کلب(سگ) و قمه زن نمیخواد،مست و شرابخوار هم نمیخواد

    وقتی حتی گفتن أنا کلب رقیه و ...ایراد داره
    مسلماُ گفتن من مستم و من شرابخور حقم و... هم ایراد داره

  • مهمان 97/10/21 ساعت 10:34

    می و مستی رو ول کن سیبیللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللوووووووووووووووووو بچسب، داش می و مستی در اینجا مراد از یه عشق مقدسه نه الکل و نمی دونم اتانول....

  • اگه می و مستی در اینجا مراد از یه عشق مقدسه
    اونی هم که مدام توی مداحیش داد میزنه " انا کلب الرقیه ، انا کلب الحسین ، انا کلب الزینب " منظورش سگ بودن نیست که اونم منظورش وفاداری به اهل بیته

    نمیشه اونا رو بخاطر این جمله کوبید و این جمله رو مراد از عشق مقدس دونست

    پس اگه کلب گفتن بده ، می و مستی گفتنم بده