خامنه ای را محاکمه کنید!


در سال پنجاه و نه، اختلافات روحانیون خط امام و در راس آن، اعضای شاخص حزب جمهوری اسلامی چون آیت الله بهشتی، آیت الله خامنه ای، آیت الله موسوی اردبيلي و... با جریان ابولحسن بنی صدر به اوج خود رسیده بود، حمله عراق به ایران و آغاز جنگ در شهریور سال پنجاه و نه، اختلافات سیاسی داخلی را تشدید کرد، ابوالحسن بنی صدر، رئیس جمهور وقت که سمت فرماندهی کل قوا را نیز برعهده داشت به دلیل نوع استراتژی کلاسیکی که در جنگ به کار گرفته بود مورد مخالفت روحانیون انقلابی قرار داشت و نهادهای انقلابی چون سپاه پاسداران نیز روش بنی صدر در اداره جنگ را قبول نداشتند. با سقوط بخش هایی از خرمشهر در آبان سال پنجاه و نه، این تضاد به جدال بنی صدر با روحانیون حزب جمهوری اسلامی عمیق تر نیز شد، آنچه را که می شنوید، بخشی از خطبه های نماز جمعه آیت الله خامنه ای در این مقطع است که نسبت به حملات روزنامه بنی صدر-انقلاب اسلامی- به ایشان، واکنش نشان داده اند...


+ 
228

- 
20

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کسی که گفته این همه شباهت بین حضرت علی و رهبری هست تو کدوم دوره ولایت حضرت علی بانک ها نزول میخوردند و حضرت علی سکوت کرد ؟ تو کدوم دوره دسترسی به بیت المال برای کسانی راحت و فراهم بود ؟ تو کدوم دوره حضرت علی این همه بیعدالتی در حق کارگرا و افراد تهی دست میشد؟ در کدوم دوره انقدر پارتی بازی رواج داشت ؟ در کدوم دوره انقدر دزدی شد و دستی قطع نشد ؟ در ..... انقدر زیاده که اینها رو همین طور بدون هیچ فکری گفتم جواب بدین آقایون

  • شیلر 97/11/22 ساعت 22:30

    جانم فدای رهبر

  • این چه عنوانی هست برای این خبر تیتر کردید!!!!

  • محمدغ 97/11/22 ساعت 18:59

    موافقم. تیتر جالبی نبود. ضررش بیشتره و نمی ارزه به رواج معنای این جمله... این خودش یه نوع دامن زدن به تبلیغات جریان مخالف و برانداز است.

  • استفاده از اینجور تیتر های مورد دار برای جذب اصلا خوب نیست

  • هامان 97/11/15 ساعت 03:22

    کاملا موافقم.
    از روشنگری بعید بود.
    ... . ...
    ای خداوند منان و متعال، یار و یاور همیشگی سیّدمان و رهبر عزیزتر از جانمان سید علی حسینی خامنه‌ای باش.
    ... . ...

  • جانم بفدایت ای فرزند زهرا
    جان ناقابل خودم و فرزندانم و پدر مادرم بفدای مظلومیتت .دوستت داریم ایکاش لیاقت داشته باشیم در رکابت باشیم تا ظهور

  • مرگ بر جریان فکری منحرف ملحد و بی خدا.که اکنون در سوی حسن روحانی جمع شده .وباعوامفریبی روی کارآمده.مرگ برلیبرالیست، مرگ برمنافق، مرگ برشیاطین جن و انس الی الابد

  • جانم فدای آفا

  • اندکی صبر سحر نزدیک است سید خراسانی انشالله به زودی قیام میکنه که رهبر مااقای خامنه باشه بساط همیه اینا رو به لطف خدای متعال جمع میکنه وپرچم این انقلاب رو تقدیم امام زمان میکنه انشالله همه دارن قربال میشن خدا کنه دراین راه ثابت قدم بمانیم

  • تازمینه اش فراهم نشود ،چگونه سیدخراسانی قیام کنند؟
    درحال حاضر ما این توان را نداریم ،که راهبردهای امام جامعه مسلمان برزمین نماند؛!!
    حتما این سوال راخواهید داشت ،پس چکارکنیم؟
    چکارکنیم زمینه قیام سیدخراسانی فراهم گردد؟
    مردم را ازلیبرال های داخل کشوربگیرید،تامنزوی شوند؛
    چگونه ؟
    با روشنگری درمورد مبنای تفکرلیبرالی؛
    با روشن کردن اینکه ،پایه و اساس تفکرلیبرالی ،غیرالهی ،غیرتوحیدی ،ناسازگاربا تعالیم الهی و اسلام است.

  • لیبرالیسم چیست؟
    در پیروان حقیقی حضرت موسی(ع) وحضرت عیسی بن مریم(ع) و اسلام ،
    چهارمفهوم داریم؛
    حرام و مکروه
    حلال و مستحب
    حد وسط این دو مباح است،که انجام آن ثوابی ندارد و ترک آن نیز عقابی ندارد.
    از حرام و مکروه نهی شده ایم.(نهی ازمنکر)
    به حلال و مستحب امر شده ایم .(امر به معروف)
    حال اگرکسی بگوید،حرام وحلال ومستحب ومکروه وجود ندارد؛
    همه اعمال مباح هستند؛
    چنین فردی اباحه گرنامیده می شود؛
    اباحه گر، معنای لیبرال است؛
    زیرا لیبرالیسم دربطن خودمفهومی بنام لِسِه فِر،دارد؛
    به معنی ،<<بگذار هرچه می خواهدانجام دهد>>؛
    لیبرالیسم که باشد ،شریعت و حرام وحلال جائی نخواهد داشت.

  • کسی محاکمه ایشان را نخواست . فقط پاسخگویی ایشان را در مورد نهاد های زیر نظرشان که کسی بر آنان نظارت ندارد را می خواهیم . اتفاقا در نامه ای که عده ای از دانشجویان عدالت خواه و جماعت بسیجی که با واکنش تند عده ای چاپلوس رهبر مواجه شد و آنان این نامه را دشمن شادکن دانسته بودند نوشته بودند خواستار پاسخگویی ایشان در مورد عملکرد و بعضا فساد نهاد های زیر نظر رهبری یعنی نیروهای مسلح ، صدا و سیما ، شورای نگهبان ، قوه قضاییه و ... شده بودند . این نامه را اصلاح طلبان یا اپوزيسيون ننوشته بودند . بلکه عده ای از اعضای تشکل دانشجویان عدالتخواه و جماعت بسیجی نوشته بودند . طبق معمول هم چاپلوسان و متملقان رهبری به نویسندگان این نامه حمله کرده و مدعی شدند این جریان وابسته به احمدی نژاد و جریان احمدی نژادی هستند .
    در گام بعدی مجلس فرمایشی خبرگان باید از این حالت فرمایشی در بیاید . همان طور که مجلس بر دولت نظارت دارد و از وزرا انتقاد و سوال و حتی استیضاح کرده و رئیس جمهور را نیز به مجلس می کشد و از او سوال می کند مجلس خبرگان هم باید از رهبر سوال و انتقاد کرده و درباره عملکردش از او توضیح بخواهد . نه این که تبدیل به مجلس فرمایشی شده و طی سه دهه انتقاد از رهبری پیشکش که حتی یک توصیه هم به او نکند .
    اگر این نظام مردمسالار و دموکراتیک است و رهبر شخص اول مملکت است که تعیین کننده است پس لاجرم باید پاسخگوی عملکردش باشد وگرنه باید ولایت فقیه واتیکانیزه شود و مثل پادشاه مشروطه مقام ولی فقیه یک مقام صرفا تشریفاتی باشد . در این صورت همانند ملکه انگلستان چون مسئولیتی ندارد پس نیازی به پاسخگویی ندارد .اما نمی شود ولایت فقیه مطلقه و آن طور که این آقایان می گویند حتی فراتر از قانون اساسی باشد اما ولی فقیه به کسی و ملت حساب پس ندهد . ما انقلاب نکردیم که نظام شاهنشاهی برچیده شود و به جای آن دیکتاتوری و شاهنشاهی فقها روی کار بیاید !

  • تو دهنتو ببندی کسی نمیگه لالی

  • مهمان 97/11/10 ساعت 15:58

    لطفا ادب رو رعایت کنید بزرگوار

  • دوست لیبرال ؟
    ما قدر رهبر را باید بدانیم؟ رهبری اینچنین بصیر . اگاه . دشمن ستیز. اسلام شناس. که سیاستمداران و دانشمندان و علما لب به تحسین ایشان گشودند
    ثانیا اینکه ایشان بارها گفتند از من انتقاد کنید و از سخنان ایشان کاملا مشخص هست که ایشان از طریقه نامه های که به بیت ایشان زده می شود در جریان نقدها به نهادهای زیر دستشان هستند
    ثالثا ایشان در اصول شان در مقابل هیچ کس کوتاه نیامده اند و اگر فساد دیدند در مقابلش ایستاد اند که فرصت برای مثال نیست
    و اخر اینکه تنها کسی که کارش را تو مملکت درست انجام میده رهبریست شما انوقت گیر بیخود دادی به ایشان
    شما دلت می خواد خبرگان یه نقد به رهبری کنه اخه چه نقدی کسی کارش رو درست داره انجام میده چرا نقد بشه

  • لیبرال جان جنابعالی انقلاب نکردی .درجهل مرکب تا ابدودهر نمان .وجودت را پاکسازی کن حق وباطل رابشناس این زمان می گذررد باطل ازبین می رود.منوتو می مانیم درقیامت دیگر پرده ها کنار می رود باید پاسخگوی اعمال خود باشیم .من دوستت دارم امیدوارم از این حقیر بی سواد نرنجی ..

  • باز هم اسراییلی عزیزمان آمد و اظهار فضله کرد .

    1- اینکه عده ای اصرار دارند تاثیر رای مردم را در تشکیل یک دولت فاسد غربگرا، امپریالیست و ضد مردمی مانند روحانی انکار کنند و همه چیز را گردن رهبری اندازند نشانه ای آشکار از رذالت بی انتهای آنها است. آری قوه قضاییه بد عمل می کند. صدا و سیما بد عمل می کند. چرا؟ چون بودجه آنها را دولت می دهد. دولت و مجلسی که نوکر و چاکر دولت است. در این حالت البته مطالبات واقعی مردم جای خودش را به رفع فیلترینگ می دهد و یا وقتی دولت ابرفاسد روحانی با ثمن بخس هفت تپه را می فروشد و نهادی مانند سازمان بازرسی کل کشور هم هیچ جلوگیری نمی کند. و اتفاقا تنها نهادهایی که کارشان را درست انجام دادند نظامی ها بودند که امسال بودجه شان را نصف کردند!

    2- اتفاقا ما دیدیم که مجلس لاریجانی و تکرار چیزی جز سگ قلاده دار دولت نیست و صدای معدود نمایندگان وکیل المله هم به هیچ جا نمی رسد. حالا همین افراد مدعی مجلس خبرگکانی هستند که کارش کاملا تخصصی و به دور از سیاست بازی و برای تعیین ملاکهای فقاهت و تسلط سیاسی است. ضمن اینکه جهت اطلاع شما در خود جلسات خبرگان اتقاقا نظرات بسیار مهم و انتقادی هم مطرح می شود. مثلا همین امسال خبرگان بدون آنکه اعلام علنی کند در جلسات خصوصی بشدت نسبت به حمایت رهبری از دولت فاسد روحانی انتقاد کرد که البته رهبری هم در دیدار علنی با خبرگان جواب آنها را داد تا بدانند وقتی مردم بیشعور ایران به دشمن خودشان رای می دهند کاری از رهبری ساخته نیست.

    3- این نظام مطلقا مردمسالار و دموکراتیک به معنایی که تو در نظر داری نبوده و نیست و اصلا قرار نیست خارج از حیطه اسلام نظر مردم ارزشی داشته باشد که ندارد. اگر قرار بود نظرات باطل انسانها ارزشی داشته باشد هیچ نیازی به بعثت انبیا نبود و اتفاقا خدا هم بشدت پیامبر را از توجه به نظرات اکثریت مردم منع کرده است و آن را مایه گمراهی می داند. وإن تطع أكثر من في الأرض يضلوك عن سبيل الله إن يتبعون إلا الظن وإن هم إلا يخرصون. سوره انعام آیه 116.
    لهذا اگر مردم نظری هم بدهند صرفا در حد مشورت است و اگر خلاف شرع نباشد حاکم اسلامی در قبول آن اختیار دارد.

    4- واتیکانیزه کردن و مشروطه کردن ولایت فقیه به طوری جدی در دولت روحانی و با همکاری روحانی و خاندان لاریجانی انجام شد و اتفاقا امثال رائفی پور و پناهیان و عباسی و دیگران - و نه لیبرالهای شناسنامه دار- وظیفه اجرای آن را به عهده گرفتند و گفتند رهبری وظیفه ی برای برخورد با مفاسد دولت روحانی و دخالت در امور اجرایی ندارد!
    در حالی که حقیقت این است که رهبری باید همانند زمان احمدی نژاد در همه امور حتی انتخاب معاون رییس جمهور و وزرا دخالت کند و مانع انحرافات بشود و در غیر این صورت مسوول است. اما چه می توان کرد که وقتی نهادهای نظام همه با هم متحد شوند می توانند رهبری را زیر فشار قرار داده و او را وادار تسلیم کنند. کاری که در سال 68 با امام خمینی هم انجام دادند.
    و در این صورت رهبری پاسخ چه چیز را بدهد؟

    روحانی با قشون کشی خیابانی پی در پی تحت عنوان جشن های مردمی برای مذاکرات و برجام ، این پیام را را به رهبری داد که اگر کوتاه نیایی بلایی سرت می آورم که فتنه 88 حلویش هیچ باشد.
    رهبری هم عین ماجرای حکمیت برای حضرت علی علیه السلام ناگزیر کوتاه آمد.*
    اما حالا که گندش در آمده می گویند تقصیر رهبری بود!
    دقیقا همانطور که خوارج گفتند علی به خاطر پذیرش حکمیت کافر شد و باید توبه کند!

    -------
    * حالا دوباره یک زنازاده می آید و می گوید رهبری را با علی مقایسه نکنید!
    پس چه کنیم با این همه شباهت؟
    تاریخ همیشه تکرار می شود. فقط اسامی و جایگاهها تغییر می کند.
    اما بیشعوری انسانها تغییری نمی کند.

  • اسراییلی تویی که حرف به این واضحی و منطقی رو نمیفهمی متاجر کور

  • سمیه 97/11/4 ساعت 10:09

    جانم فدای رهبرم

  • سایت روشنگری عزیز خدا قوت من همیشه از مخاطبان طرفدار شما بوده وخواهم بود .
    انشااله ممنون از روشنگریتان

  • کور بشه هر کی نمیتونه آقا رو ببینه...
    خداوند همه ی دشمنان آقا رو نیست و نابود کنه انشاءالله....

  • جانم فدای رهبر مظلوم ولی درعین حال پر قدرت انسان را بلا تشبیه به یاد جدش انیر المومنین. می اندازد قوی ولی مظلوم
    دشمنانش به امید خدا همه محکوم به مرگند

  • جانم فدایت یاقائدنایاسیدعلی

  • جانم فدای سید علی خامنه ای
    قدرت رو نمی دونن این مسئولین بی کفایت

  • صابر 97/11/3 ساعت 16:00

    خداوند متعال طول عمر به آقا بدهد که اگر نبود انقلاب اسلامی را از بین می بردند و خون شهدا را پایمال می کردند

  • عالی بود
    خداوند ریش و ریشه دشمنان آقامون را بسوزونه

  • باسلام
    بهتربودعنوان بهتری
    (نسبت به شخصیت امام)
    انتخاب می کردید

  • م ب 97/11/3 ساعت 14:23

    روحانی =بنی صدر وامثالش

  • بمیرم برای تنهاییت آقاجان. امروز دیدم ۸ وزیر رهبر رو به خاطر fatfتهدید به استعفا کردن، چند وقت پیش دیدم وزیر بهداشت استعفا دادو حرفایی که زد رو و...تا کی باید شاهد حرفهای رو زمین مونده آقامون باشیم؟ تا کی باید شاهد بی توجهی به ولی فقیهمون باشیم؟ تا کی باید شاهد بی احترامی مسئولین به ایشون باشیم؟! تا کی مسئولین مقام ایشون رو میخوان نشناسن؟ تا کی مظلوم باشن ایشون؟؟ خدایا مرگ منو برسون نبینم نشستمو تماشا میکنم رهبرم انقد تنهاست.

  • چاخانه بابا
    چه غلطی میتونن بکنن

  • شواهد بسیار است، رهبر عزیزمان بعد از اولیای و انبیای حی عصر حاضر صادق ترین انسان روی کره ی زمین است، جانم فدای صداقتش. قابل توجه کسانی که سینه چاک امثال سعید قاسمی بوق بوقی اند.

  • آقاجان یا صاحب الزمان عج ما تا آخر پای نائب برحقت سید علی ایستاده ایم و هرکس پای نائب امام عصر ن ایستد پای خود امام هم نخواهد ایستاد سلیمان (کربلا)

  • آقاییه آقا سید علی سخته دیگه براشون
    فکر میکنید بنی صدر ها تموم شدند؟