نقد سخنان حسن آقامیری از زبان رهبر انقلاب


نقد حسن آقامیری از زبان رهبر انقلاب

پاسخ متقن ومستند رهبر انقلاب به سخنرانی های مغرضانه برخی روحانیون با عنوان اسلام رحمانی


+ 
4860

- 
1631

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگه حسن آقا میری از اصطلاح اسلام رحمانی به کار برده با صحبتهای رهبر معظم موافقم باس عمیق صحبت کرد...

  • نامه سیدحسین آقامیری درباره برادرش سید حسن آقا میری

    حجت الاسلام سیدحسین آقامیری در واکنش به رفتارهای برادرش سید حسن آقا میری گفت: به صراحت عرض می کنم که حقیر از جهت مبانی فکری و برآیند عملی، با برادرم اختلاف نظر مبنایی دارم و تفکر اگر از یک مبدا و مبنای روشن نباشد جز به هم بافتن حق و باطل، ماهیتی برای توجیه مسیر غلط ندارد.

    به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام سید حسین آقامیری در واکنش به رفتارهای برادرش سید حسن آقامیری گفت: به جهت وظیفه و مسئولیت، نکاتی را در مورد برادرم عرض می کنم. البته دوستان و عزیزانی که در این سالها با حقیر ارتباط دارند کاملا به نظر بنده واقفند و  به صراحت عرض می کنم که حقیر از جهت مبانی فکری و برآیند عملی، با ایشان اختلاف نظر مبنایی دارم و تفکر اگر از یک مبدا و مبنای روشن نباشد جز به هم بافتن حق و باطل، ماهیتی برای توجیه مسیر غلط ندارد.

    متن نامه به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    رَبِّ إِنِّی لِما أَنْزَلْتَ إِلَیَّ مِنْ خَیْرٍ فقیر

    سختی‌ها و وحشت ها و احوال گوناگونی در قیامت برای انسان وجود دارد و فرقی هم بین مؤمن و غیر مؤمن نیست؛ "یَومَ یَفِرُّ المَرءُ مِن اَخیـهِ  وَ اُمِّه وَاَبیهِ  وَ صاحِبَتِه وَ بَنیهِ ‌ لِکُلِّ امرِئٍ مِنهُم یَومَئِذٍ شَأنٌ یُغنیه". امروز همه ما شرایط خود را برای ورود در یک چنین معرکه‌ی سختی که اهمّیّت و دشواری آن اصلاً برایمان قابل تصوّر نیست، آماده می سازیم؛ «یوم یجعل الولدان شیبا».

    به خدای متعال پناه می بریم، چراکه همه ما در معرض گرفتاریهای مختلف نفس هستیم و هیچکدام از گزند و کید شیطان در امان نیستیم. برهمین اساس و به جهت وظیفه و مسئولیت، نکاتی را در مورد، برادرم  آقای سیدحسن آقامیری عرض می کنم. البته دوستان و عزیزانی که در این سالها با حقیر ارتباط دارند کاملا به نظر بنده واقفند و این مرقومه برای آنها مطلب جدیدی ندارد اما به جهت سوالات و گلایه هایی که در مورد بعضی موارد گذشته و این مسأله اخیر پیش آمده بود لازم دانستم نگاهم را به صورت روشن بیان کنم.

    با این مقدمات به صراحت عرض می کنم که حقیر از جهت مبانی فکری و برآیند عملی، با ایشان اختلاف نظر مبنایی دارم. برای فهم صحیح و دقیق از گوهر معارف دینی می بایست سیر متمرکز و مشخص تحصیلی تحت نظر استاد خبره داشت و از التقاط و برداشت ذوقی و سلیقه ای و مطالعات پراکنده و سطحی احتراز کرد.  تفکر اگر از یک مبدا و مبنای روشن نباشد جز به هم بافتن حق و باطل، ماهیتی برای توجیه مسیر غلط ندارد.

    متأسفانه نتیجه نگاه سطحی به دین بیش از هر کسی دامنگیر جوانان بی دفاع می شود و این گناهی بزرگ است.

    البته واقعا صمیمانه امیدوارم ایشان به شکرانه ی استعدادها و توانمندیهایی که دارند تلاش در اصلاح این روندکنند و از فرصت کوتاه عمر و داشته های خود به بهترین شکل استفاده نمایند. اصرار برعمل غیر صالح از جانب خود فرصت دفاع را سلب میکند.

    تمام عمر ما در اینجا ولو خیلی طولانی، در برابر ابدیتی که در پیش داریم یک لحظه هم نیست.

    نمی توان از روز موعودی که با لطائف باطن عمل و فکر و نیتمان مواجه می شویم، غافل ماند.

    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

  • سلام برصاحب سلام

  • بعضی حرفاش درسته اما همش نه!!! اونم اگر راست بگه چون راست گفتن بر طبق واقعیت بیرونی حرف زدن نیست بلکه سخن گفتن بر اساس درونیات انسانه!!
    یا علی

  • متاسفم برای فهمی که بعضیا از نظرات اقا میری دارن.من‌ نه مفسرم نه مذهبی.نه ادم اعتقادی هستم.ولی فقط کافی بود یه بار به حرفهای ایشون با دقت گوش بدین که انقدر متحجرانه نظر ندین و مثل رهبر لیبرال ندونین تفکر ایشونو.ایشون فقط میگن توی دنیا همه چیز تموم نمیشه.گرچه دنیا مزرعه اخرته.اما برزخ پایان همه چیز نیست. زندگی جریان دارع حتی بعد از مرگ.دنیا مزرعه اخرته چون انسان از دنیا راه کمالو سعادتشو یا بدبختی و ذلالتشو انتخاب میکنه.ولی این به این معنی نیست توبه و راه برگشت برای انسان تو اون دنیا بسته بشه.انسانی که به معنای واقعی توبع پذیر نباشه اون دنیا هم نیست ولی هستن کسانی که بع معنای واقعی تو عالم برزخ حاضرن برگردن و از رحمت خداوند بهره میبرن.حرف اقای اقا میری هم همینه.شاید انسانهای خیلی گنهکار حتی اون دنیا هم نتونن توبع کنن.شاید عذاب واقعی واسع اوناست.ولی آقا میری میگه اون دنیا هم قران هست قران فقط برای این دنیا نیست.انسان ها باید بع فطرت پاکشون برگردن‌.مجازات میشن ولی خودشون با اعمالشون مجازاتشونو تعیین میکنن.نه جوری که انگار اون دنیا یع فرشته منتظرشونه که بیان اونجا پدرشونو در بیاره.ما هممون یع شمرو یع یزید درونی داریم یا این دنیا بع پاکی میرسیم یا اون دنیا مارو میرسونن و خودمونم میخوایم برگشت پذیر بشیم.و جهنم و عذاب الهی همون بع پاکی رسیدنه روحه.چون فطرت انسان جدا از اعمالشع و باید بع اون پاکی مطلق برسه.رستگاریو رستگار شدن از هیچ انسانی به قول ایشون سلب نمیشه.ولی این تفکر منه و بع کسیم ربطی ندارع و تفکر اقا میری.اقا میری هیچوقت تو حرفاشون نگفتن بد باشین به امید اون دنیا. ولی گفتن از رحمانیت خدا هم غافل نشین. روحانیون شیعه همیشع این قضیرو چماغ کردن که هر گلی بع سرت زدی این دنیا زدی. اصلا اینطور نیست.هر انسانی راه بازگشت داره.چون دنیا وصله بع اخرت.بع خیلیا فرصت دوبارع دادع شده.چون مستحقش بودن.چه اون دنیا چه با نجات از مرگ و برگشت به این دنیا.الانم بهتره جای زوم کردن به اینکه خدا میبخشمون یا نمیبخشمون به حرفهای ایشون که میگن کلاه خودمونو قاضی کنیم شمرو هی لعنت نکنیم بیشتر توجه کنیم.چون شمر اعتقادات حداقل ظاهریش خیلی بیش از منو شما بوده.بهتره انسان باشیم و برای جامعمون هم ادم مفیدی باشیم. و ظلم به کسی نکنیم. راه انسانیتو پیش بگیریم به کمال میرسیم و مطمئن هستیم از رحمت خداوند غافل نمیمونیم.به فکر این هم نیستیم خداوند مارو این دنیا میبخشه یا نمیبخشه.همه حرفای اقا میری بیشتر راجب افراطو تفریطه ایشون نه هیچیو رد میکنن نه نفی میکنن.اینو خواهش میکنم بهتر درک کنین.والسلام

  • با سلام به قول خودتان که می فرمایید من‌ نه مفسرم نه مذهبی.نه ادم اعتقادی هستم. پس شما نباید نظر بدید باید مفسر قرآن جواب بده که جواب داد. پس همانطور که یک مهندس نمیتونه در مورد دکتر جراح نظر بده . شما هم باید ..... . در آخر (( اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست،در مسلمانی ماست.

  • فقط اینو میگم و میرم که از کسی بت نسازین
    چه از خامنه ای، چه از آقامیری و یا هر کس دیگری
    هیچ انسانی کامل نیست ...

  • توت 00/6/8 ساعت 16:00

    بله اما خامنه ای نه و آقای خامنه ای ما از کسی با نساختیم

  • چرا خطابه ایه قران ، خودتونو قرار میدید؟
    بر اساس چه معیاری میگید جامعه ما اسلامیه و ایه قران بما دستور داده با مخالف و کافر برخورد کنیم؟
    واقعا اگر اسلام و مملکت اسلامی اینه بنده ترجیح میدم همون کافر باشم باشد که حداقل با انسانیت و معرفت رستگار شویم

  • Asghar324 99/12/22 ساعت 22:54

    حسن آقا میری کافر است این حرف ها مال صوفیه کافر است که نه توحیدشان صحیح است نه معاد

  • سلام علیکم . بنده در جایگاهی نیستم که قضاوتی کنم اما این حالت ( تاکید می کنم این حاااالت را) تجربه کرده ام . این حالت جذبه عمیق الهیست که جز رحمت از ناحیه خداوند چیز دیگری دیده نمی شود . همه چیز لطف و رحمت است . این حالت را صوفی ها بهشت خدا می دانند . اما یک نکته فرض که همه چیز رحمت باشد فرض فرض فرض . آنوقت با این بشر نامتعادل فسادگرای منحرف تکلیف چیست ؟ فرق بین داعش و مقتولان سربریده چیست؟ مظلوم چیست ظالم چیست؟ این تفکر گرچه مدینه فاضله است اما در دنیای بشری کاربری و قابل اجرا نیست . آنوقت جایگاه قانون کجاست؟ با متعرض چه کاری باید کرد ؟ برادر با این اوصاف سنگ روی سنگ بند نمی شود . شما سید حسن عزیز وجودت اگر آینه خدا شده دقت کن خودت و خودش را ببین و حال کن . این مراتب است و بیان آن تو را به ورطه سقوط میرساند . همان چیزی که من تجربه کردم . شما ناخواسته طریقت کرده اید و چیزهایی دیدید . ظرفیت داشته باش تحمل کن آن روی سکه یعنی نفرت را نیز تماما تجربه خواهی کرد . این راه برادر رسوایی دارد . بجای جار زدن در چاه فریاد بزن مثل علی (ع) .. چون تجربه کرده ام و امروز هر دو روی سکه را دیده ام هم عشق و هم نفرت . ( حلاج گناه تو این است که اسرار هویدا می کنی) ... برادر شما در دنیای بشری زندگی می کنی دنیای تضاد و در این دنیا
    با این مردمان و این تفکر رحمانیت مطلق ؛ راه به بیراهه است . دوستت دارم . همراه عزیز . مراقب باش وحدت را هدف قرار نده و ولی امر وحدت را بشناس . توحید را شناختی وحدت را نشناختی؟!!!!!! جار نزن و بهشت خود را جهنم نکن همسفر

  • فدای رهبر بابصیرتمان یاعلی باسیدعلی

  • سلام دوستان. درود بر رهبرمون که بهترین تعریف رو از رحمانیت اسلام ارئه دادند تا بطلان سخن برخی طلاب اینستاگرامی که برای جذب مخاطب، می آیند اسلام رو تحریف میکنند آشکار بشه.حقا که یک روحانی گمراه از دشمن خطرناکتره.

  • سلام اقای خامنه ای بنده نه موافقم و نه مخالف و تشکر میکنم که باب نظر باز شد اما ایشان سریعا باب سخنرانی اسلام رحمانی را مرتبط کرد با غرب و امریکا که ربطی نداشت ثانیا لیبرال غرب بر ازادی و اراده بنا شده است و جبر کمونیسم روسیه کره شمالی و چین بر جبر که خطرناکتر از ایدئولوپی غرب است که این بزرگوار عزیز صحبتی از ان ها به میان نیاورد و در پایان بگم ایدئولوژی اسلامی چیزی بین این دو ایدئولوژی است که معرفی ان به سال ها صحبت مرتبط است و در چند جمله نمیتوان توضیح داد

  • تشخیص دوست از دشمن بر اساس کلام شیرین وفریبنده اشتباه است معیار سنجس عمل است

  • آیدی مهمان
    اولا رهبری اسمی از آقا میری نبردند که شما اینقدر ناراحتی
    ثانیا خوبه به جای اینکه صرفاً ادعا کنی، بگی رهبری چه برداشت های ناصحیح از آیات قرآن داشتند
    ثالثا همانطور که خداوند رحمت دارد غضب هم دارد غیر المغضوب علیهم ولا الضالین
    همانطور که بهشت دارد جهنم هم دارد
    همانطور که در قرآن می‌فرماید رحماء بینهم در کنارش أشداء علی الکفار راهم ذکر میکند
    در پایان عرض میکنم
    آیات قرآن و روایات را سلیقه ای معنا نکنید قرآن مجموعه ای است که همه آیات آن را کنار هم باید درنظر گرفت ومعنا کرد
    ای کاش همچنانکه آیات و روایات رحمت الهی را بیان کردی آیات و روایات غضب الهی (نسبت به کافران، منافقان، دروغگویان ،مطففین)راهم بیان میکردی تا رسم امانت داری حفظ میشد.

  • با سلام آیا کسی که معرفت اسلام رُ داره در حد فهم مردم بیان میکنه مذموم و نادان است اما بسیاری از سخنان خود آقا اگر در سخرانیهایشان نگاه کنید پایه و اساس علمی ندارد و بنا بر سلیقه و خوشامد خودشان میگویند تا اسلام رُ با جلوه زبانی خودشون مزین کنند و چند آیه قرآن را از جاهای مختلف قرآن که شان نزول هر کدام با دیگری منافات دارد به هم وصل میکند و به معرفت اسلامی نام لیبراسیم میگذارد و اصلا ماجرای اسلام را به انحراف میکشد اصلا اینکه انسان شخصیت برادر مومن خودش رُ از روی کینه و با تضویر مذموم کند نا پسند و زشت است واقعا از چنین رهبری این انتظار را نداشتم کاملا بچه گانه پاسخ دادند که معلوم هست اصلا تکلیف سخن خودشان رُ هم نمیدانند چرا که به هر مطلبی گریز میزنند به قول شاعر از هر باغی یه چیزی میگن چرا منابع سنی ها و یهودی و مسیحی را هم بررسی نمیکنید مگر معرفت فقط در شیعه بیان شده یا در بیانات مطهری این تبعیض عینی است و خدا این صفت را زشت وناپسند معرفی کرده پیامبر فرمود: «اِیّاکُمْ وَ الْکَذِبَ فَاِنَّ الْکَذِبَ یَهْدِى اِلَى الفُجُورِ وَ الْفُجُورُ یَهْدى اِلَى النّارِ؛ بپرهیزید از دروغ زیرا دروغ توأم با انحراف از حق و پرده دری است و هر دو در آتش هستند» طبیعی است که هر چقدر مرتبه بالاتر می رود اثرگذاری، رنگ زدن، نتیجه به بار آوردن سخنان و رفتار افراد هم گسترده تر و عمیق تر می شود؛ لذا پیامبر اکرم نسبت به این موضوع بسیار حساس است، مثلا در چند روایت از پیامبر وارد شده که اگر شما کسی را بر سر کار بگذارید و بدانید که از او برای این کار شایسته تر هست، به خدا و رسول خدا و همه مسلمانان خیانت کردید. این نشان می دهد که چقدر حساسیت نسبت به مسوولان وجود دارد، پس به طور طبیعی میزان حساسیت نسبت به دروغ در چنین جایگاهی هزاران برابر می شود. «رحمان» در همه جا در قرآن به صورت مطلق آمده است که نشانه عمومیت آن است، در حالى که «رحیم» گاهى به صورت مقید ذکر شده که دلیل بر خصوصیت آن است مانند: وَ کانَ بِالْمُؤْمِنینَ رَحیماً: «خداوند نسبت به مؤمنان رحیم است»(۲) و گاه به صورت مطلق مانند سوره «حمد».از سوئى دیگر «رحمان» را صیغه مبالغه دانسته اند که خود دلیل دیگرى بر عمومیت رحمت او است، و «رحیم» را صفت مشبهه که نشانه ثبات و دوام است و این ویژه مؤمنان مى باشد.

    شاهد دیگر این که «رحمان» از اسماء مختص خداوند است و در مورد غیر او به کار نمى رود، در حالى که «رحیم» صفتى است که هم در مورد خدا و هم در مورد بندگان استعمال مى شود، چنان که درباره پیامبر(صلى الله علیه وآله) در قرآن مى خوانیم: عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَئُوفٌ رَحیم:

    «ناراحتى هاى شما بر پیامبر گران است، و نسبت به هدایت شما سخت علاقمند است، و نسبت به مؤمنان مهربان و رحیم مى باشد».(۱)

    لذا در حدیث دیگرى از امام صادق(علیه السلام) نقل شده: اَلرَّحْمانُ إِسْمُ خاصٍّ، بِصِفَه عامَّه، وَ الرَّحِیْمُ إِسْمُ عامٍّ بِصِفَه خاصَّه: «رحمان اسم خاص است اما صفت عام دارد (نامى است مخصوص خدا ولى مفهوم رحمتش همگان را در بر مى گیرد) ولى رحیم اسم عام است به صفت خاص (نامى است که بر خدا و خلق هر دو گفته مى شود اما اشاره به رحمت ویژه مؤمنان دارد)».

    با این همه، گاه مى بینیم «رحیم» نیز، به صورت یک وصف عام استعمال مى شود البته، هیچ مانعى ندارد تفاوتى که گفته شد در ریشه این دو لغت باشد، اما استثناهائى نیز در آن راه یابد.

    در دعاى بسیار ارزنده و معروف امام حسین(علیه السلام) به نام دعاى «عرفه» مى خوانیم: یا رَحْمانَ الدُّنْیا وَ الآْخِرَهِ وَ رَحِیمَهُما: «اى خدائى که رحمان دنیا و آخرت توئى و رحیم دنیا و آ با حدیث پر معنى و گویائى از پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله)آنجا که فرمود: إِنَّ لِلّهِ عَزَّوَجَلَّ مِأَهَ رَحْمَه، وَ إِنَّهُ أَنْزَلَ مِنْها واحِدَهً إِلَى الأَرْضِ فَقَسَمَها بَیْنَ خَلْقِهِ بِها یَتَعاطَفُونَ وَ یَتَراحَمُونَ، وَ أُخَرُ تِسْعَ وَ تِسْعِیْنَ لِنَفْسِهِ یَرْحَمُ بِها عِبادَهُ یَوْمَ الْقِیامَهِ!: «خداوند بزرگ صد باب رحمت دارد که یکى از آن را به زمین نازل کرده است، و در میان مخلوقاتش تقسیم نموده و تمام عواطف و محبتى که در میان مردم است از پرتو همان است، ولى نود و نه قسمت را براى خود نگاه داشته و در قیامت بندگانش را مشمول آن مى سازد».(۲) پس کلمه رحمان ارزش بسیاری دارد میتوان نتیجه گرفت اسلام رحمانی بهترین نوع هدایت برای مسلمانان است وارتباطی به لیبرالیسم و... و این مسایل بیهوده ندارد در واقع میتوان گفت رهبر پاسخ را با بیسوالی و حاشیه منحرف کرد بسیار زیباتر از این و صحیح تر میتوانست رحمانی بودن اسلام را بیان کند و به جای تخریب آن به تشویق و هدایت رحمانی و بدون جبر خدا اشاره میکرد که در قرآن به آن اشاره شده اگر نعوذ بالله مانند رهبر بود باید همه بشر را از دم تیغ میگذراند لا إِکْراهَ فِی الدِّینِ در دین، هیچ اکراه و اجباری نیست در متون دینی اموری است که توسط عقل انسانی قابل درک است. البته برخی گزاره‌های اسلامی (مثلاً گزاره‌های عرفانی) فراعقلی (یا عقل گریز) هستند، اما عقل ستیز نیستند. تمامی گزاره‌های عقل ستیز غیراسلامی و ضداسلامی هستند. اسلام، امور ضد خرد و خرد ستیز را به ساحت دین راه نمی‌دهد. خداوند رحمت را بر خود واجب کرده‌است (سوره انعام، آیات ۵۴٬۱۲). رحمت محبت به خلق، مهربانی و شفقت است، و مناسبات انسانی باید مبتنی بر رحمت باشد. سرلوحهٔ رفتار اسلامی رحمت به مردم، محبت به آنها، و لطافت و ظرافت با آن‌ها است.وَإِذَا جَاءَكَ الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ بِآيَاتِنَا فَقُلْ سَلَامٌ عَلَيْكُمْ ۖ كَتَبَ رَبُّكُمْ عَلَىٰ نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ ۖ أَنَّهُ مَنْ عَمِلَ مِنْكُمْ سُوءًا بِجَهَالَةٍ ثُمَّ تَابَ مِنْ بَعْدِهِ وَأَصْلَحَ فَأَنَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ/هرگاه آنان که به آیات ما می‌گروند نزد تو آیند بگو: سلام بر شما باد، خدا بر خود رحمت و مهربانی را فرض نمود، که هر کس از شما کار زشتی به نادانی کرد و بعد از آن توبه کند و اصلاح نماید البته خدا بخشنده و مهربان است.هرگاه آنان که به آیات ما می‌گروند نزد تو آیند بگو: سلام بر شما باد، خدا بر خود رحمت و مهربانی را فرض نمود، که هر کس از شما کار زشتی به نادانی کرد و بعد از آن توبه کند و اصلاح نماید البته خدا بخشنده و مهربان است.

  • دنیا 99/11/25 ساعت 20:23

    من خودم به شخصه یکی از طرفداران سخت آقامیری هستم،وباصخبتاش به خدابیشترنزدیکترمیشم کینه هام رودورریختم،محبت ومهربانی بیشترشده امیدم به خدا بیشترشده،چنین آدمایی که حرف حساب هم میزنن چرابایدموردحمله قرارگیرند ، تاسف باره

  • دنیا 99/11/25 ساعت 20:19

    درودبرشما عزیز بزرگوار، بسیارزیبا بیان کردید.. دوسدارم بیشتراز معلومات شمااستفاده کنم. اگرممکن هیت

  • سلام برادر. خوبه افکارت رو از اول بکوبی و بسازی. با این عقاید خسارت زده دنیا و آخرت هستی.

  • هیچ یک از این کار ها درست نیست چون همین فیلم باعث میشود که عده ای طرف اقا را بگیریند و عده ای طرف آن اقا پس بیایید با وحدت یک چیز را قبول داشته باشیم چه میخواهد درست باشد چه غلط دوستتان دارم

  • با سلام
    فقط اینو میتونم بگم جناب ۀقای میری در مقابل احکام و دستورات درن مقدس اسلام کم آورده و تفسیر با رایو و استعاد ایشان توان درک اسلاام ناب را دارد . همون بهتر به دنبال منجرف های امثال سروش ها... اامثال ایشون در تاریخ واران بوده و خواهند بود چیز چدیدی کشف نشده جناب حضرت آقا ... دعا ویکنم حد اقل همیجا متوقف بشه و سر آنور آب در نیاره ... الهم اجعل عواقب امورنا خیرا ...

  • درود خدا بر سیدآقامیری و هرانسان چه روحانی و چه غیرروحانی که انسانهای دیگر با زندگی کردن کنار آنها بیشتر به سمت خدا میروند نه به سمت فساد و دروغ و خیانت و...

  • البته روی سخن رهبری آقای روحانی بود آقامیری در حدی نیست که ایشون در موردش صحبت کنه

  • مثل توکه عددی نیستی

  • Bio 99/6/26 ساعت 10:00

    درورد خداوند بر سید و امام ما خامنه ای عزیز

  • درود بر اقا میری.

  • خر چه داند قیمت نقل و نبات

  • برخی افراد میگن که آقامیری که دشمن و یا آمریکایی نیست که اینقدر در برابرش جبهه میگیرین.
    منم میگم درسته او نه دشمنه و نه آمریکایی.
    خیلی هم آقا محترمیه.
    ولی عزیزان یادتون باشه که ابوموسی اشعری هم دشمن حضرت علی و اسلام نبود.ولی ضربات سنگینی ب اسلام و مسلمین زد.

  • درک و فهمیدن مغز کلام اقا میری شعور و بصیرت فطری می‌خواد که متاسفانه همه ندارند۰ همان کلیسای رنسانسی و مومنین نفهم مسیحیت که قصد کشتن گالیله را کردند امروز در زمان دیگر و شکل دیگر به جان این انسان فرهیخته افتادند۰ بابا اگر شعور شما به روح و معنی سخنان این مرد بزرگوار نمیرسد و به سلیقه شما نیست خب گوش نکنید و حق هم ندارید به او توهین کنید۰ شما در کوردلی و سنگدلی خود بمانید و دنبال گمراهان و متکبران دینی را بگیرید که در ظاهر باخدا هستند و در باطن بفکر جیب گشاد خود ( مثل همون رهبران مسیحی قبل). ما چقدر بدبختیم که از پخش سخن عشق و رحمانیت حضرت پروردگار میترسیم و اسلام رو به دنیا مثل لولو نشان میدهیم. بیخود نیست که جوانان ما دین را سخره میگیرند و از آن میگریزند. درود بر شما داعشیها

  • سلام. تو رو به اون شیری که خوردی؛ تا حالا حداقل یکبار کل قرآن رو کامل خوندی؟

  • عمو یواش تر برو ما هم بیایم کور دل چ سنگدل داعشی و نفهم و گمراه و متکبر بار جماعت کردی چون که انتقاد به حقی دارن تازه میگی آقا میری مهربانی و رأفت یادتون داده .مهربونیتون اینه خشم و غضبتون چیه ایول داداش با یا لطیف گفتن و صغری کبری چیدن کسی مهربون نمیشه عزیز توصیه میکنم اگر دنبال محبتی از اصلش بگیری از بهجت و علامه طباطبایی و ‌‌... که عمری جهاد با نفس داشتن رساله لقاالله بخون تا بدونی قبل از این که آق حسن در این دنیا باشه عارف میرزا جواد آقا ملکی از رحمت خدا چی گفته
    فقط این رحیم و مهربون بودنت ما رو کشت امان از روز نامهربونیت

  • خب اولا از کجا میدونی اونارو نخونده دوما از تو از تو نخواست منبع معرفی کنی مگه اگر به تو حرفی بزنه قبول میکی؟ و مطلب بعدی اینکه مگه ایشون گقت اقا میری مخترع اینا بوده گفت فقط تکرار این مسایل خوبه دز ضمن لزومی به پنهان شدن پشت مسول و رهبریو علامه نیست هرکس حرف حق بزنه قابل احترام

  • جناب بشارت در جواب کامنت شما پاسخی دادم که فکر میکنم جانب انصاف رو رعایت نکردم و لحن خوبی نداشت از شما اگر باعث رنجیدنتون شدم طلب ببخش دارم و آرزوی عاقبت به خیری برای همه مومنان

  • اولا من کتاب معرفی کردم اگر خونده بود به قول تو تکرار مسائله تکرار کن مسائل از مساله میاد نه مسایل بعدشم اگر نخوند بره بخونه و اگرهم خونده این الفاظ بکار میبره یا درست نخونده یا هیچی نفهمیده بعدشم این علما که اسم بردم همیشه با لحن آروم با شنونده و بیننده پا منبرشون صحبت میکردن نه مثل آقا میری طلبکارانه بعدشم کی گفته همه حرفای آقا میری حقه ایشون تناقضات زیادی دارن و اینکه مخترع ومولف نبودن ایشون که کاملا مشهوده ودرضمن کسی پشت رهبری و علامه مخفی نشده به قول تو اگر حرفی به تو بزنه قبول می کنی من قبول می کنم اگر درست باشه تو چی تا حالا چقدر در مورد تناقضات آقامیری فکر کردی و اگرهم اسم از علمای بزرگواری بردم که عمرشون رو در تحقیق و پژوهش و عبادت گذروندن علتش اینکه منبع رو از کسایی بگیرید که حداقل عمرشون رو تو راه علم گذاشتن و بعد خدایی جان عزیزانت چند تا از کنی و سخنرانی این بزرگوارها رو خوندی و متوجه شدی آقا میری حرفش درسته و اشتباه نیست ان میخواد بمن بگی آره خوندم خودت و وجدانت اگر خوندی من حاضرم در جایی در مورد آقا میری طرح مساله کنم هرجا شما حاضر باشی بله چرکی حرف حق بزنه قابل احترام فقط ملاک حق و باطل میمونه که حاضرم باتو مباحثه کنم

  • Pk 99/6/19 ساعت 11:52

    احسنت

  • عادل 99/6/18 ساعت 23:04

    درک سخنان آقامیری برای همگان مسیر نیست... خداوند حافظش باشد

  • تا اونجا که من میدونم اسلام برای همه مردم با هر زبان و نژاد و رنگ اومده و طبیعتا باید بگونه ای باشه که برای همه قابل فهم باشه!
    اگر ایشون اسلام رو تبلیغ میکنن پس باید برای همه قابل فهم باشه و اگر مبلغ چیز دیگه ای هستن حق با شماست!

  • محسن 99/6/20 ساعت 16:56

    آره واقعا درک سخنان گوهربارایشان قابل درک برای همه نیست چون چرت وپرت میبافه هنر نیست حق وباطل روقاطی کنی به خورد مردم بدی اگه قبول کنیم خداشمر میبره بهشت اهل بیت هم میبره بهشت پس عدالت خدازیر سوال میره کسی که ظلم کرده با مظلوم هردومیرن بهشت ؟؟؟

  • شمر هم مخلوق خداست تو هم تو همون جامعه بودی یکی یدفعه یه کتاب میاورد میگفت خدا گفته بزارین پیامبر حکومت کنه حرفشو باور نمیکردی بعدش هم تو اینقد خودتو پاک میدونی و مطمئنی میری بهشت که میگی خدا باید عدالت رو رعایت کنه و همه رو مورد لطف قرار نده

  • خدا با عدالت با انسان ها رفتار نمی کنه بلکه با لطف رفتار می کنه وگرنه کسی روی بهشت رو نخواهد دید

  • عالی

  • فری 99/6/15 ساعت 13:37

    احسنت

  • من مخالف این آقای آقا میری هستم دلیلی هم نمیبینم توصیح بدم چون کسی که بخواد سر یک کار اشتباه اش لجبازی کند و به ظواهر توجه کنه (مثل اینکه ظاهر حرف زدن این آقا هم فریبنده هست) به حرف من بنده خدا و دیگران گوش نمی‌کند... ولی اگه وجدان داری و گمراه شدی پیشنهاد میکنم به قرآن و سخنان آقای خامنه ای مراجعه کنی در غیر این صورت خدا انشاالله شما را هدایت کند...

  • آب 99/6/11 ساعت 00:39

    به فرمایش امام خمینی.رحمةالله‌علیه.آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانى نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است و نمونه بارز آن مظلومیت و غربت امیرالمؤمنین- علیه السلام- که در تاریخ روشن است.
    خدایا رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای رو حفظ بفرما.
    روحانی نماهای اسلام بدنام‌کُن رو هدایت فرما یا اگر قابل هدایت نیستند شرشان را از سر اسلام کم نما.

  • آقای میرآقایی انسانی با کمالات و درک بالا می‌باشند و قرار نیست بر اساس سلیقه شخصی دیگران سخنرانی کنند ؛ حال آن فرد هر آنکه میخواهد باشد .

  • نمی‌دانم چرا برخی در معارف حقی که مو لای درزشان نمی‌رود و دین اسلام صراحتا روی آنها تأکید کرده تردید می‌کنند و از سر نادانی و جوانی یا منافع حزبی علیه این معارف آشکار اسلامی سخن می‌گویند و اسم خود را هم روحانی می‌گذارند.
    قطعاً یکی از همین معارف کهن و آشکار دینی که مختص اسلام هم نیست بحث جهنم و عذاب مستحقان آن است که البته برخلاف تصور عده‌ای جاهل کج اندیش با رحمانیت خداوند هیچ‌گونه تعارضی ندارد بلکه عین رحمانیت و عدالت خداست زیرا عدالت حکم می‌کند به گنهکار بسته به میزان و نوع گناه کیفر داده شود و رحمت خدا به بندگان مظلوم حکم می‌کند که خدا انتقام مظلومین را از ظالمان بستاند.
    چه بسیار احمق اند کسانی که رحمت خدا را از غضب خدا جدا می‌کنند و چه بسیار بد است زیر سؤال بردن غضب و عدالت و رحمانیت خدا با یك رحمانیت ساختگی توهمی.
    آی کسانی که معتقدید همه انسانها بخشیده خواهند شد حتی شمر و یزید و أبولهب،بگویید ببینم جواب حضرت زهرا و أمیرالمؤمنین و حسن و حسین علیهم‌السلام را چگونه خواهید داد. جواب ثارالله که یعنی خون خدا را چه خواهید داد. مگر خدا مهربان نیست پس کدام مهربان را می‌شناسی که در غم روضه علی اصغر نگرید و آرزوی عذاب برای حرمله نداشته باشد. مگر خدا عادل و حکیم نیست پس کدام عادل حکیم را می‌شناسی که جنایتکاران را مجازات نکند.
    اگر جهنم نباشد بهشت چه معنی دارد. اگر جهنم نباشد خلقت همه چیز أبتر است، چه معنی دارد؟
    کسی که به کفر و شرک خو کرده و خون مردم بی‌گناه شراب فاحشه خانه اش بوده و از هیچ جنایتی علیه خوبی‌ها و مهربانی ها فروگذار نکرده را جز عذاب سخت کمرشکن باید داد؟
    آیا رحمانی از انس را می‌شناسید که به این پست تر از حیوانات رحم کند.
    اگر خدا بر مشرکان و منافقان و کافران و جنایتکاران رحم کند پس بی‌شک بر مظلومین ظلم کرده و خدا هرگز ظلم نمی‌کند بلکه خدا به سختی عقوبتشان کند تا عدالت اجرا و گشته و مظلومان رحمت خدا را بچشند.
    آری جهنم خدا، عذاب خدا و عقاب خدا همگی عین رحمت اوست نه برخلاف رحمتش و احمق ترین مردم کسی است که غیر این بیندیشد.

  • درود بر شما آفرین بر درک و فهم صحیح شما از دین و مبانی آن پاسخ شما برای من بسیار آموزنده بود

  • دوستانی که میگن چشمتون رو وا کنید و عقلتون رو ندید دست سیاست مدارهاتون باید بهشون بگم که استاد! ما عقلمون رو دست قرآن دادیم، دست عقل دادیم و دست طرفدار عقل دادیم، دست سیاست مدار صرف ندادیم.
    اگر فکر میکنی سخنان رهبر ، سخنان یه سیاستمدار بی عقل و عادیه باید بهت بگم که هر کسی توانایی تعقل نداره
    راحت باش فشار نیار

  • تعقل و شعوری که شما ازش دم میزنی در آخرین جمله ای که بنا به مصلحت اندیشی و همفکری ظاهری با دیگران ووو کاملا هویداست .

  • اسلام رحمانی اصطلاحی است که برای مسامحه و عدم مقاومت و ساده انگاری دشمن با هدف تسلیم سنگرهای مبارزه از سوی غرب مطرح میگردد در حالیکه در بیان رهبر انقلاب نیت طرح کنندگان آن چیز دیگری است و هدف آن به شکست کشاندن مقاومت و تکه تکه کردن جامعه اسلامی و تسلط مزدوران داعش صفت بر ارکان جامعه اسلامی است.

    فکر میکنم این ربطی هم به آقا میری نداشته باشد فقط ایشان این مطلب را نادانسته بازتاب میدهند.

  • خدای شما بله آبروی معنین رو شما می برید وبردید

  • مومن اگه مومن باشد با ابراز نظر دیگران به صرف محال ؛ آبرویش به خطر نمی افتاد .

  • عزیزان دلم براچی چیزی که دربارش تحقیق نکردیدنظر میدین اصلا نظر دادان درباره دین حرامه من خودم یک زمانی آقای حسن آقا میری رو قبول داشتم ولی وقتی با خودم فکر میکنم و به عقلم رجوع میکنم میبینم اشتباه کردم حسن آقا میری خیلی خوب صحبت مبکنه ولی حرفاش با اسلام مطابقتی نداره همیشه فن بیان در یک گفت و گو مهم نیست بلکه اساسی حرف زدن مهمه که من چی دارم میگم،منبع ام کیه،آیا حرفی که میزنم به عقل میگنجه، این نظر بنده بود کمی دقت کنیم هر حرفی که اساتید میزنن سریع قبول نکنیم ولو اون حرف اگه درد جامعه بود پس همیشه سعی کنیم به صلاح جامعه بریم جلو خوب بعضی وقت ها مطالب سنگینه و قادر به درکش نیستیم خوب باید در این جور موضوع ها به مراجع رجوع کنیم وسلام

  • حسن آقامیری باید به داشتن طرفدارانی که اینطور بدون هیچ استدلال و منطقی کورکورانه از او حمایت می کنند افتخار کند.

    سخنان آقامیری در تضاد با نص صریح قرآن است و این آخوند بی سواد خود را از خدا مهربانتر و دلسوزتر پنداشته .

    ضمنا طرفداران آقامیری نگران اختلاسگر و دزد دیکتاتور و قاتل نباشند چون همه آنها می روند بهشت!

    به قول حسن آقامیری خدا که داعشی نیست کسی را بسوزاند!

  • شما خودت میگی حرفاشو قبول نداری بعد میگی به قول اقا میری این همه سال بقیه اخوندا شمارو به کجا رسوندن که میگید حرفای ایشون غلطه حرفاش حقیقت محضه شماخودا رو خیلی خشن تو ذهنت جلوه داده نه اقامیری خودشو دلسوز تر از خدا میدونه

  • سلام بر شما ؛ خدا احدي رو نميسوزاند و اين خود انها هستند كه اتش بر اثر اعمالشان از جانشان شعله مي كشد…………:شما نه مسلموني دوست عزيز نه شيعه چون اين ايه رو نخوندي كه توي قران موجوده و مياي و مسخره ميكني واقعا متاسفم كه يه مشت انسان كه نه ادم بي چيز اسم اسلام رو يدك ميكشند ومن سخنان اقاي اقاميري رو رد نميكنم ولي تاييد هم نميكنم و اميدوارم كمي فكر كنين شايد به راه راست هدايت شويد ……السلامعليكم

  • واقعا براتون متاسفم واقعا ینی ابرویه هرچی ایرانی و انسان بریدن اقاجون خجالت بکشین مث چی افتادین ب جون هم بس کنید نکن میخواین بگین این بندخداهم با امریکایی هاس
    ما تو زندگیمون تازه یک نفرو پیدا کردیم ک حرف حق میزنه بخدا دشمن ک نیست اقامیری مرد خوبیه فهمیدس من دفاع نمیکنم فقط میخوام بگم دشمن نیست ک سنگ بهش میزنید
    لطفا بیشتر مطالعه کنید و کور کورانه قضاوت نکنید و یچیزه دیگ هیچ وقت با چهارتا حرف از یک نفر زده نشین ویچیزه دیگ خدا بالا سرتونه ن اینجا رو منبر چشم دلتونو باز کنید
    ن اینک فقط کلتونو بسپارین دست دگیران
    واقعا دیگ از احترام گذاشتن گذشت شما از سیاست مدارهاتون ددرین بت میسازین و دارین پرستش انسان میکنید این کفر ن حرفایی ک استاد اقا میری میزنه یک نفر پیدا شد زاتش درسته شما نمیزارین حتما همه باس دزد دیکتاتور باشن حتما همه باس قاتل باشن حیف جوان هایی ک زیر خاک رفتن سر ندونم کاریه مردم واقعا برای بی فرهنگیمون شرم زارم

  • دستتون رو می‌بوسم

  • اگه خوبه که خدا باهاش مهشورت کنه داداش. سر چی زور میزنی الکی؟ تو وقتی داعشی رو دشمن ندونستی از نفهمیته چون دشمنت تونسته تو رو گول بزنه حالا بماند بحثهای تحریف قرآن و اهانت به ائمه و.... ایشون.

  • اگه خدا همه رو بلا استثناء می بخشه؟
    پس گوش کن=
    فکر کن یک داعشی یا یه آمریکایی با اسلحه اومده خونت _ بعد اصرار داره و ازت میخواد که =بذار من با تو و خانوادت لواط کنم/ زنا کنم/ نصف خانوادتو به قتل برسونم/ مال و اموال خانوادتو به زور بگیرم/
    این کارا که خدا رو ناراحت نمیکنه خدا همه رو میبخشه
    پس تو هم ببخش و بذار من این بلا ها رو سرت در بیارم
    باشه؟
    تو بذار من تمام گناه های کبیره رو انجام بدم با خانوادت چون خدا بخشندست
    حتی منه داعشی رو هم میبخشه
    تورو خدا بذار
    جان من بذار دیگه
    بذار دیگه
    قبوله؟-
    در ضمن اگه هر کس با خانوادت اون کارها رو کرد ببخشش چون خدا هم می بخشه
    مگه نه؟

    _آمریکا هیروشیما رو با خاک یکسان کرد ولی خدا می بخششون دیگه/
    بذار داعش سر خانوادتو گوش تا گوش ببره چون خدا می بخشه تو هم ببخش

    ***واقعا این چه جوری استدلالی هست؟ من شاخ در آوردم-

    +حالا حرف منو گوش کن
    من کم از آقا میری درس نخوندم=

    رحم خدا جای خود
    غضبش هم جای خود

    فقط بدان که غضب خدا از طرف خدا سرچشمه نمیگیره بلکه از اعمال کثیف آدم ها سرچشمه و صورت میگیره
    اما رحم از طرف خداست یعنی اگه کوچکترین کار مثبتی انجام بدی خدا می بینه و بزرگش میکنه

    و خدا حسابگره_حساب گر که میفهمی یعنی چی؟ یعنی 2دوتا4تا میکنه_گناهاتم میبینه/ثواباتم میبینه-بعدش حساب میکنه تا ببینه بدهکار میشی یا طلبکار

    ***یه مثال در باره ی غضب خدا(که گفتم از خدا سرچشمه نمیگیره)=
    _کسیکه با دندونش بخواد سنگ رو بشکنه چه اتفاقی میوفته براش؟_ قطعا دندون درد خواهد شد
    _یا کسیکه بخواد خار و شیشه بخوره چی؟ _ گلوش پاره خواهد شد
    چرا؟
    چون خدا درد و عذاب رو در کار اشتباه قرار داده

    جهنم همین جاست /در کنا ما
    همین طور که بهشت در کنار ماست

    مهم اینه که ما با دندون سنگ بشکنیم؟
    یا
    با دندون موز گاز بزنیم؟

    این کار ما هست که آینده و حال ما رو تعیین میکنه و خدا حسابگره
    اما حسابگری مهربان که گناهاتو 1 حساب میکنه
    ثواباتو حد اقل 1000

    اونی که جهنمیه کسی هست که یه ثواب درست حسابی نداره
    از اون طرف هم یه عالمه گناه گنده و بزرگ داره(مثل زنا و لواط و قتل و دزدی) و توبه و جبران سازی هم نکرده

    اوکی؟؟؟

  • باشه شما راس میگی ولی اگه حق با شما باشه همین کارا رو خدا با خانوادت انجام میده .یعنی تا الان یه تار موی خواهر یا مادرتو نامحرم ندیده فیلمایی که از داعش هستو برو ببین فیلمایی که از سوزوندن ادما واسه موی سر و گناهان مختلف هم برو ببین اگه از داعشیا بیشتر ترسیدی بعد بیا بگو خدا نمی بخشه بعدش هم خدا روی شعور اشرف مخلوقاتش هم اینقد دیگه حساب باز کرده که نره شیشه بخوره خودت میفهمی چی میگی یه بار میگی خدا دو دو تا چهار تا میکنه یه بار میگی ثوابا رو بزرگ میکنه یعنی بیشتر به چشمش میاد و این با اون حساب کتابی که گفتی نمیخونه اگه خدا رو قبول داری باید اینو هم قبول داشته باشی که خدا از اول عمرتو تا اخر نوشته و تو مثل یه روبات فقط اونارو انجوم میدی و
    هیچ اختیاری نداری یعنی اگه قرار باشه بری جهنم خودتو بکشی هم فایده نداره هر کسی ممکنه توی زندگیش خطا کنه اگه خدارو قبول داری امام هارو هم باید قبول داشته باشی اینقد اهل بیت امام حسین و دیگر امام ها رو شکنجه دادن کدومشون وقتی به قدرت رسیدن گفتن باید همون بلا رو سر همساتون بیاریم همشون بخشیدن اقای خامنه ای که شما قبولش داری بیچاره قدرت حرف زدن نداره حرف بزنه کشتنش دو تا متن واسش مینویسن میگن اینا رو بیا بخون بین علمایی که شما قبولش دارین تا دلتون بخواد اختلاف هست ولی خب هیچکس هیچکدومو نمیخونه هر کی جایگاهش بالا تر باشه و یه کاره ای باشه میگن ما مرجع تقلیدمون اونه بابا بس کنید اینقد خدارو عصی
    بی نشون دادین که باباهه سر دخترشو دختری که این همه واسش زحمت کشیده رو سر همین بیشعوری بعضی از اخوندا و چرندیاتی که راجب به دین میگن میبره

  • برادر من تو کلا نگرفتی چی شده و اون بنده خدا چی گفته سطحی چیزی شنیدی و داری چرند میگی عمقی تفکر کن بعد صحبت کن بزرگوار این بیسوادی و خشک مغزی شماها کی تموم میشه پس؟؟!!

  • فرقه آغامیریه از اسلام و تشیّع جداست

  • دوستانی ک دارن انقدر افراطی پیش میرن دست کمی از بت پرستی نیست.
    چرا ایشون بجای تحقیق وتفکر وپی بردن به تناقض گفتهای بزرگان قرن ١٨ تا الان آمریکای جنایتکار درمورد قولها و وعده وعیدها وشعارهای اول انقلاب تاالان تحقیق وتفکر میکنن ؟
    اونایی ک سنگ ب سینه میزنن یا یه پست ومقامی ویا وامهای قرض الپسنده میلیاردی میگیرن وخونه وویلاهای لوکس و...گرفتن پشتشون ب ی جایی گرمه

  • شما ظاهرا تصمیم ندارید حقیقت را بپذیرید و آنقدر هم شرافت ندارید که اعتراف کنید که اعتراف کنید از اساس به خدایی که بخواهد ربوبیت کند و قانون بگذارد و جهنم ببرد و عذاب کند اعتقادی ندارید.

    برای همین ناچارید دایم فرار رو به جلو کنند. تو نگران آن افرادی که پست ومقامی ویا وامهای قرض الپسنده میلیاردی میگیرن وخونه وویلاهای لوکس و...گرفتن نباش.
    چون زطبق حرف آقا میری همه آنها می روند بهشت!


    خدا که داعشی نیست کسی را بسوزاند!

  • خدا کسی رو مجازات یا ظلم بهش نمیکنه این خدا ماییم که به خودمون ظلم میکنیم

  • آقا میری حق و باطل قاطی میکنه ودچار روشنفکرنمایی شده یک سری از مطالبش درسته ولی عمده استدلالش دچار اشتباه شده و امان از روزی که ادم فکر کنه دانای مطلقه و بخواد در همه امور خلاف جهت شنا کنه میگن طرف تو اتوبان خلاف مسیر رانندگی میکرد رادیو اعلام کرد یه ادم بی فکر داره خلاف مسیر اتوبان حرکت میکنه مواظب باشید راننده که داشت رادیو گوش می داد گفت بی فکرا یکی دو تا هم نیستن (یارو فکر میکرد اونا مسیر اشتباه میان) حالا این داستان همه ماو اقامیری یه جایی ما اون راننده ایم یه جا اقامیری .اقا میری بعضی از مباحثش خوبه که تو اونم یک مقدار شیطنت داره و کامل برای شنونده یابییننده کلیپ چند دقیقه ای توضیح نمیده تا میگن این چی بود گفتی میگه من این گفتم منظورم بد فهمیدن در یک سری موضوعات هم کاملا اشتباه میگه . در هر صورت الان نزدیک به 3میلیون فالوور داره امیدوارم بدونه اگر یه حرف اشتباهی رو به ذهن مخاطبش بده اونم مسئوله خدا عاقبت همه ما رو بخیر کنه امیدوارم هممون کتاب بخونیم فکر کنیم و از خدا و اهل بیتش مدد بگیریم

  • اطلاعات ، نحوی ارائه آن ، منطق و استدلال از هر نظر کامل و بی نظیر. با توجه به اینکه موضوع اسلام است و منبع اسلام قرآن مجید و عقل است والخ کسانی که با قرآن کریم آشنائی دارند می دانند که طیف مقامات انسان از اعلاي علیین تا أسفل سافلین است و پاداش و جزای آن هم بهمین صورت.

  • اطلاعات ، نحوی ارائه آن ، منطق و استدلال از هر نظر کامل و بی نظیر.

  • اسلام جباری رو دوس داره پس... آبروی دین رو با این در ظاهر ماندگی بردن یه عده احمق

  • وقتی سواد چیزی رو نداره پس فقط شنونده باش، کسی نمیگه چرا ساکتی، ولی وقتی حرف زدی اونوقت بهت میگن خفه شو بیسواد. آقامیری سه چهارسال بیشتر درس نخونده کی اونو صاحبنظر کرده؟ ببین کیا طرفدارشن، خانم ابتکار و تتلو و تهی و چارتا بی ریشه که پدر ماها رو درآوردن. آقامیری داره سنگ کسی مث روحانی رو به سینه میزنه که پدر من و تو رو درآورده، پس کمی عاقلانه حرف بزن و بر اساس دلیل طرفداری کن

  • محمد 99/2/15 ساعت 06:10

    سلام ببخشید آقا میری فقط یک بخش قرآن رو قبول داره و اون هم رحمت است و بخش دیگه که عذاب الهی میباشد نادیده گرفته است مثلا ایه ۸۵ سوره بقره که در مورد چنین ادمهایی سخن گفته است (ایا شما به پاره ای از کتاب ایمان می آورید و به پاره ای دیگر کافر پس جزای کس که چنین کند چیزی جز خواری در دنیا و شدید ترین عذاب ها در روز رستاخیز است و خدا از آنچه می کنید غافل نیست ) و بسیاری دیگر از این آیات، پس با کمی تفکر می توان پی برد که چه کسی درست می گوید و چه کسی غلط ،امثال آقا میری کم نیستند که ذهن می شورند و عقاید خودشون رو به خورد جوانان می کنند .و فهمید چه کسی حق و چه کسی باطل .به کوری چشم حسودان و بدخواهان انقلاب با رهبری سید علی پیش به سوی دولت مهدوی (پشتیبان خواهم بود تا ابد )

  • هدیه 99/2/14 ساعت 18:35

    یکی هم که حرف حق میزنه اینظوری رفتار میکنن باش

  • سید حسن آقا میری خودش درد جامعه هستش اونوقت باز میاد از درد جامعه میگه بره اول خودش رو اصلاح کنه که داره به اسلام ضربه میزنه بعد بیاد نظر بده

  • درد جامعه خود تویی و امثال پوچ مغز تو. اسلام یک دین مبتنی بر منطق و تفکره. حتی رائفی پور هم بعد صحبت با آقامیری فهمید که حرفای خوب و درستی میزنه.

  • صد رحمت به سید محمد علی باب که شرف داشت اعتراف کند دین جدیدی آورده و خودش را پیغمبر می نامید.

  • احسنت

  • پروژه نفود اسلام آمریکایی

  • هررررررروقت جناب آآآقای عظمی خامنه ای اومدن با چند نفر مناظره داشتن میشه نتیجه گرفت.همچنین جناب آقا میری
    متاسفانه توی مملکت ما اعتراض نقد حتی پیشنهاد هم بعضأ با محکومیت همراه بوده
    واقعا خدا مابینی توی دوستان آشنایان یا مردم بیرون هثچ دقت کردید چقققدر نسبت به دین طوری دیگه شدن چون یعده لباس پیغمبر کردن تنشون به مردم دروغ میگن که من خبر نداشتم بنزین فلان شد یا... دین ما با سیاست گره خورده وقتی یه دروغ بگیم باید ۱۰ تا دیگه هم بگیم
    فقط یک دقیقه بدون تعصب بدون هیچ طرفداری از بیرون به ایران نگاه کنیم ببینیم چه وضعیه
    بخاطر سیاست ما اومدیم چشم پوشی کردیم کشتن مسلمانان داخل چین ، چرا؟ بخاطر سیاست
    این به دین ضربه میزنه
    فقط مناظره فقط
    توی ماخ و بیت و بالای منبر و پشت گوشی نمیشه
    فقط مناظره

  • مرد حسابی اینکه مردم از دین برگردن میشه توجیه عملکرد بد رهبری. حضرت لوط حتی یک نفر از قومش رو نتونست هدایت کنه. مشکل از لوط بود؟

  • واقعااا...ولی افسوس
    مقایسه کردن چندصد سال پیش بزرگان امریکا با الان فلان وبهمان؟؟؟توجه کنید چند صد سال...
    حالاهم مگه نمیبینید شعارها ووعدهاووعیدهای ابتدای انقلاب ب شعار اسلامی تا حالا همه رو جامعه ی عمل پوشاندن و بانکها همه اسلامی ومردم مستصعف همه در رفاه ومملکت گل وبلبل داریم؟

  • عزیزم آره که همه چیز گل و بلبل است.

    هر کسی هم هر کاری کرده می رود بهشت.

    چون خدا داعشی نیست که کسی را بسوزاند!

  • آخه ابله
    رهبری بیاد با حسن آقامیری که آیات قرآنو به سخره میگیره و هر مزخرفی رو میبافه بیاد دهن به دهن بشه؟!!!!!!!

    بیسواد، هر وقت فرق مناظره رو با سخنرانی فهمیدی بعدا بیا نظر بده.

    هروقتم حسن آقامیری میری اومد با شاگردِ شاگرد رهبری مناظره کرد (جرعتش رو پیدا کرد) بعدا با خود رهبری.

    ترامپ حاظر نیست با آقامیری مناظره کنه بعد رهبری بیاد؟
    #احمق

  • در دنیای انسان‌ها اینگونه صحبت کردن وارسته نیست دوست عزیز

  • با این طرز صحبت کردن شما معلومه میشه احمق کیه
    داریم بحث اینده و اون دنیا مون رو میکنیم با حتاکی کارمون پیش نمیره
    التماس تفکر

  • دوست عزیز .
    انقدری که در کتب دینی و روایی و حدیثی و تاریخی اسلام به سیاست و حکومت داری پرداخته شده به سایر مسائل پرداخته نشده.
    وقتی پیامبر اسلام و ائمه اطهار بیشتر از هر مسئله ای به سیاست و حکومت داری پرداختند شما این از خودیافته ها را بهتر است در دفتر خاطرات خود بنویسید نه بین عوام بیان کنید.
    توصیه میکنم قبل از هر چیز و سخن رانی در مورد اسیب سیاست به دین کمی تحقیق کنید دین شناسی و اسلام شناسی کنید بعد نطق بفرمایید

  • دوست عزیز .
    انقدری که در کتب دینی و روایی و حدیثی و تاریخی اسلام به سیاست و حکومت داری پرداخته شده به سایر مسائل پرداخته نشده.
    وقتی پیامبر اسلام و ائمه اطهار بیشتر از هر مسئله ای به سیاست و حکومت داری پرداختند شما این از خودیافته ها را بهتر است در دفتر خاطرات خود بنویسید نه بین عوام بیان کنید.
    توصیه میکنم قبل از هر چیز و سخن رانی در مورد اسیب سیاست به دین کمی تحقیق کنید دین شناسی و اسلام شناسی کنید بعد نطق بفرمایید

  • دوست عزیز .
    انقدری که در کتب دینی و روایی و حدیثی و تاریخی اسلام به سیاست و حکومت داری پرداخته شده به سایر مسائل پرداخته نشده.
    وقتی پیامبر اسلام و ائمه اطهار بیشتر از هر مسئله ای به سیاست و حکومت داری پرداختند شما این از خودیافته ها را بهتر است در دفتر خاطرات خود بنویسید نه بین عوام بیان کنید.
    توصیه میکنم قبل از هر چیز و سخن رانی در مورد اسیب سیاست به دین کمی تحقیق کنید دین شناسی و اسلام شناسی کنید بعد نطق بفرمایید

  • جهت اطلاع شمار مناظره یعنی بحث دو نفر در باره یک موضوع مورد اختلاف بر پایه مشترکات دو طرف.

    حالا شما بفرمایید آیا می شود با کسی که ادعا می کند آخوند است و مسلمان است اما اساسا خود معاد و آیات قرآن را قبول ندارد مناظره اسلامی کرد؟

    این شخص باید اعتراف کند که کافر است تا بشود از ابتدا با او در مورد حقانیت قرآن و آیات آن بحث کرد. اما با کسی که راهنمای راست می زند و به سمت چپ می پیچد نمی توان هیچ بحثی انجام داد. چون حاضر به شفافیت مواضعش نیست. برای همبین هم افراد بسیاری جواب او را دادند اما او حتی حاضر نشد پاسخی به آنها بدهد و صرفا حرفهایش خودش را مثل نوار ضبط تکرار کرد.

    شما هم اگر ذره ای عقل داشتی به جای آنکه منتظر مناظره شوی فکر می کرد چرا آقای حسن آقا میری خود را از خدا و پیامبر دلسوز تر و مهربانتر می داند.


    در مورد مسلمانان چین هم نگران نباش!
    چون اولا به قول حسن آقا میری خدا که داعشی نیست دولت چین را به جهنم ببرد! همه را می بخشد و می برد بهشت!
    ثانیا باز هم نگران نباش چون آمریکا و انگلیس و کانادا و ترکیه بدجور نگران مسلمانان ایغور در چین شده اند و دارند کمکشان می کنند!
    ثالثا: مسلمانان چین فقط ایغور ها نیستند. بخش بزرگی از مسلمانان چین مسلمانان قومیت هویی هستند که چون بر عکس ایغورها ادعای استقلال طلبی ندارند دولت چین هم هیچ محدودیت دینی برایشان ایجاد نکرده است.

  • صفحه‌ها