عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • پریسا 97/12/28 ساعت 00:32

    عاااالی به نظر من دنیا با همین شادی ها پابرجاست

  • خطاب به مهمانی دیگر
    اولا : آن خدایی که به خاطر یک رقص ساده بنده اش را جهنمی می کند راستش باید در خدایی اش شک کرد که خداست یا یک ارباب سادیسمی وحشی
    ثانیا: شاید یک عده می خواهند جهنمی شوند به شما چه مربوط ؟

  • مهمان 97/10/27 ساعت 21:13

    اما اینکه نوشتی به ما چه ، نشان می دهد که خبر نداری که اسلام دین فردی نیست و مسلمان نسبت به تمام جامعه اش مسوول است.
    معلوم شد که حتی نمی دانی در اسلام - و همان شریعت موسی و عیسی که به شما یاد داده اند موسی به دین خود عیسی به دین خود- نهی از منکر واجب است. هر چند مدعیان پیروی از موسی و عیسی دیگر عمل نمی کنند.

    درست است من را در قبر تو نمی گذارند اما از من می پرسند که چرا در مقابل مروجان فساد در جامعه ساکت بودی؟ چرا وقی خرمت احکام الهی را شکستند ساکت شدی؟ و به من خواهند گفت این نشان می دهد که تو دروغ می گویی که خدا را دوست داری.
    و وقتی جامعه به فساد رفت من و خانواده ام هم در امان نخواهیم ماند. کسی که جای خودش را سوراخ کرد همه اهل کشتی را با هم غرق کرد.

    و وقتی هم عذاب آمد بر همه می آید. کمترین نتیجه ترک نهی از منکر وضع فعلی است. ازبین رفت ایمان. از بینن رفتن برکت و الان هم مسلط شدن ظالمان و مافیای روشنفکران و تکنوکراتهای بیرحم . و البته اگر باز هم نهی از منکر نکنیم باز هم بدتر خواهد شد.

  • ... 97/10/28 ساعت 21:34

    دوست عزیز شما میگی اینها در حال انجام گناه هستند. خب خود این آقایون که به قصد انجام گناه و محاربه با دین و خدا این کارو انجام نمیدن. شما داری میگی این گناهه. رو این که گناه هست یانه بحثی ندارم حرف شما قبول
    اما اینها چند نفر سربازن که به قصد شاد بودن و خوشگذرانی این کارو انجام دادن. اگر این کارا گناهه شما بیا بگو تفریح و خوشگذارنی سالم و حلال برای این جوونا چیه. همه با نماز شب و زیارت عاشورا و عبادت و دعا و این جور اعمال شاد نمیشن. یا حداقل شادی اینجور اعمال نمیتونه جای این کارایی که تو کلیپ انجام میدنو پر کنه. شما بیا بگو فلان کارها رو انجام بدن که هم گناه نیست و هم میتونه جای این گناهان رو پر کنه. همه بر این واقفیم که اسلام یک دین کامل هست پس قطعا تفرحاتی باید باشه که حلال باشن و اسلام اونها رو ارائه کرده باشه. شما بیا بگو این تفریحات چیه
    شما به دفاع مقدس هم نگاه کنید میبینید که رزمندگان ما غیر از نماز شب و عبادت و امثال اینها تفریح هم داشتند، شوخ هم بودند، بنده به کرّات تو خاطرات ایثارگران خوندم که مثلا فلان جا دریاچه یا رودخانه ای بوده و رزمنده ها داخلش شنا میکردن. پس فقط عبادت و دعا نبوده. حتی کسی که اصطلاحا خشکه مقدس خطاب میشه در بین رزمنده ها مذموم بوده.
    نکته ی دیگه اینه که اگر من به عنوان یک انسان مومن بیام به چند تا جوون که این کارا رو به عنوان تفریح و خوشگذرانی انجام میدن بگم شما گناه کارید و جاتون تو جهنمه و کارتون حرامه، اینها از اسلام زده میشن، باید جوری گفت که طرف حرفو قبول کنه نه با این لحن تندی که شما دارید. شما اون عزیزی که با نام "سرباز وطن" نظر داده رو نگاه کن ، خب چرا یه نفر باید چنین حرفی رو بزنه ؟ قطعا با شنیدن حرفای تندی از افرادی هست که ادعای متدین بودن رو دارن و واقعا هم دارن. اما اونطور که باید امر به معروف و نهی از منکر رو انجام ندادن. حرف شما بر اساس رساله های مراجع شیعه درسته، اما شما وقتی میخوای امر به معروف و نهی از منکر انجام بدی خیلی بهتر هست که با لحن ملایم تری این کار رو انجام بدی. شهید مطهری در کتاب ده گفتار در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر میگن که فرد امر کننده به معروف باید با دلسوزی این کار رو انجام بده نه از روی غضب و کینه ایشون یکی از دلایلی که مردم از امر به معروف و نهی از منکر، این واجب فراموش شده، فاصله گرفتن رو اینطور بیان میکنه که نهی کنندگان از منکر با کینه و بغض این کار رو انجام میدن نه از روی دلسوزی حتی شهید مطهری اینطور میگه که کسی که نهی از منکر رو نه از روی دلسوزی بلکه از روی کینه انجام میده خودش داره یه منکر رو انجام میده.

  • اولا گناه را من تعیین نمی کنم. برو رساله عملیه مراجع را ببین یا استفتائات در باب رقص را. همه نوع رقص حرام است الا رقص زن فقط برای شوهرش.
    این حضرات هم محال است این نکته را ندانند. پس عمدا دارند کاری می کنند که می دانند حرام است آنهم علنی . اسم اینکار مبارزه رسمی با حکم خدا است و حالا هر قدر تو اسمش را شادی بگذاری ، مشکلی را حل نکرده ای.

    ثانیا: آیا رزمندگان آن دوره طلایی دهه شصت هم کارشان رقاصی و بزن و بکوب بود؟ اینجوری شاد می شدند؟ اینکه شنا می رفتند و ورزش و مسابقه و.. داشتند با اینکارها قابل مقایسه است؟ و آیا این همه فرصت نشاط حلال برای سربازان مهیا نیست؟

    ثالثا: پس بروید از صدام عذرخواهی کنید که آن بنده خدا برای شاد کردن دل اسرای ایرانی دستور داده بود تا می توانند در زندانها موسیقی و بزن و بکوب پخش کنند و اسرای ایرانی را تشویق به رقاصی کنند!
    خیر. صدام می دانست وقتی کسی با گناه شاد شد دیگر روح مبارزه اسلامی و جهاد در وجودش می میرد الا اینکه توفیق یابد و توبه کند.

    رابعا: در مورد امر به معروف و نهی از منکر هم اشتباه فهمیده اید.
    آن ملایمتی که شنیده اید برای گناهان مخفی و غیر علنی است و آنهم برای افرادی که از سر جهل به موضوع گناه می کنند. و آنهم فقط برای بار اول.
    اما گناهی که علنی شد و گناهکار هم عامدانه آن را انجام داد و علم هم به گناه بودنش داشت را اسلام با شدیدترین و بیرحمانه ترین روشها پاسخ می دهد.*

    «مردی به طواف كعبه اشتغال داشت، در همانجا به زن نامحرمی، نگاه نامشروع كرد، ** حضرت علی (ع)او را در آن حال دید، با دست، ضربه به صورت او زد و به این ترتیب او را مجازات كرد. او در حالی كه دستش را بر صورتش نهاده بود و بسیار ناراحت بود، به عنوان شكایت از علی (ع)، نزد خلیفه زمان عمر بن خطاب آمد، و ماجرا را گفت.
    خلیفه در پاسخ او گفت: قد رای عین الله و ضرب یدالله: «همانا چشم خدا دید و دست خدا زد.***
    چرا علی علیه السلام ملایمت به خرج نداد؟

    فقط برای آنکه شما بفهمید خبری از ملایمت در نهی از منکر نیست جایی که موضوع علنی و گناهکار عامد باشد.

    رابعا: اسلام اساسا تعریفی متفاوت از شادی دارد. به نظر اسلام نشانه شادی کارهایی برای کسب رضای خدا است نظیر روزه یا اطعام فقرا و یاصله ارحام. حقیقت هم این است که احساس شادمانی که انسان بعد از انجام کارهای خیر دارد واقعی و پایدار است. حال آنکه آنچه در دنیا شادی نام گرفته در اسراف و غفلت و لهو لعب است. در هزلیات است. در خنده های زودگذر و پوچ و بی معنی.
    اگر کسی واقعا شادی را می خواهد سری به اقوام پیر و سالمندش بزند یا گاهی سراغ بچه های معلول برود یا به خانه سالمندان و قدری به آنها محبت کند. تخم محبت را بکارید و شادی را به دل دیگران هدیه کنید تا خودشان معنای حقیقی شادی را درک کنید. اما با نشستن پای خندوانه و رقاصی کسی شاد نمی شود جز برای چند لحظه. آنهم از سر غفلت

    ----------------------
    *فقط یک روزه خواری ساده اگر علنی بشود و سه بار تکرار شود حکمش اعدام است. همینطور سایر گناهان اگر کار علنی شود و به اصرار و ترویج کشیده شود.
    **(تذکر : آن زن بی حجاب نبود! اتفاقا در حال طواف و احتمالا احرام بود اما آن مرد یک جوری به حرکت آن زن نگاه می کرد!)
    *** محب الدین طبري، رياض النضره، نشر: مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی 1378 ش، ج 3، ص 164.

  • ... 97/11/1 ساعت 23:14

    یه سوال
    نظرتون راجع به برنامه عمو پورنگ چیه ؟
    اونا هم بالا و پایین می پرن آهنگ میزنن
    حرکاتشون شبیه رقص نیست؟

  • بسمه تعالی
    طبق فتوای همه مراجع حرام است.

    اتفاقا دخترهای رقاصه اینستاگرامی امروزپای برنامه ای عمو پورنگ رقاصه شدند....
    چه گویم که ضربه ای که صدا و سیمای جمهوری اسلامی به اسلام زد را خود ماهواره ها نزدند.

  • مهمان 97/10/27 ساعت 14:56

    حرف تو دقیقا همان حرف کسی است که می گوید روزه ای که با یک آب خوردن باطل می می شود ارزشی ندارد!
    یا اصلا جان یک انسان هم که با گلوله کوچک گرفته شود ارزشی ندارد!

    شما گناه را کوچک می شمارید چون بزرگترین قدرت هستی را که نافرمانی کرده اید، بزرگ نمی دانید!
    آری. شما گناه را کوچک می شمارید و بزرگترین گناهان هم گناهی است که گناهکار آن را بی اهمیت بشمارد!

    شما خیال کرده اید خدا با گناه شما آسیب می بیند که مثلا در جهنم می خواهد انتقام بگیرد پس اگر گناه کوجک باشد لابد اهمیتی ندارد!
    اما دارید اشتباه می کنید.
    خود شما دارید با خود آتش می برید. همه گناهانی که ما مرتکب می شویم آتشی است که با خودمان می بریم. والا خدا اگر همه دنیا هم کافر شوند هرگز به دامن گبرایش ننشینند گردی.
    و از همه بدتر گناهی که علنی است و صاحبش بر آن اصرار دارد. یعنی آنکه رسما می خواهد بگوید خدا من تو را به مبارزه می طلبم! اگر می توانی جلویم را بگیر!
    خدا هم می گوید
    تمتع بکفرک قلیلا انک من اصحاب النار- سوره زمر آیه 8
    از كفرت مدت كمي بهره بگير كه از دوزخياني

  • مهمان 97/10/25 ساعت 12:22

    خطاب به مهمان مخالف رقص
    این قدر به کوری شما خشکه مقدسان می زنیم و می رقصیم حتی زنانمان که شما را به زباله دانی بیاندازیم .

  • عزیز من خشکه مقدسی نیست. رقصیدن مردان از نظر شرعی حرام است. خانمها هم برای شوهرانشان می توانند برقصند. حلال کردن و حرام کردن موضوعی به خاطر حکمتیست و چون خیر ما یا ضرر ما در آن بوده حلال یا حرام شده است. خداوند و شرع بیکار نبوده که به اصطلاح روی میلش چیزی را حلال کند یا حرام! اینجا مساله لجبازی نیست. با خداوند که نمی شود لجبازی کرد چون دودش توی چشم خودمان می رود و به جای اینکه امثال بنده به زباله دان !تاریخ برویم خدای ناکرده جناب عالی بعد از 120 سال وفات کرده و وارد جهنم می شوید آن هم به خاطر لجبازی یا شهوت. حهنم رفتن را هم من نمی گویم نتیجه عمل شما جهنم است. مثل کسی که سیم برق را بگیرد درجا خشک می شود. نتیجه کار خودش است. قوانین الهی که به نفع بشر و مخلوق است را رعایت کنیم تا گرفتار نشویم.

  • سلام دوستان.
    اون 5 نفر لطفا بیان دلیلشون رو بگویند که چرا منفی داده اند؟
    چون نظر آن 5 نفر هم محترم هست.
    البته سایت یه مشکلی داره.
    اینکه میشه مثبت منفی ها رو چند بار داد.

  • مهمان 97/10/23 ساعت 23:37

    واقعا دمشون گرم . این نشون میده این سربازا که انقد زیر فشار و بی پولی و دوری از خانوادن ولی خودشون دل خودشونو شاد کردن شمایی که میگین از نظر احکام و عرف و شرع درست نیست .همه چی کشور و اعمالتون اوکی فقط زورتون به اینامیرسه؟

  • مهمان 97/10/24 ساعت 07:34

    اتفاقا زورمان باید به آنهایی برسد که مراکز نظامی و ادگان ها را که زمانی مرکز آموزش دینی و سلحشوری بود را تبدیل به جایی کرده اند که باید به طور اجباری واکسن هپاتیت در آن تزریق کنند!
    اما اینکه حالا زورمان به آنها نمی رسد دلیل نمی شود که کار زشت این سربازان را تقبیح نکنیم. ضمنا فقر و فشار هم مطلقا دلیلی برای اینکارها نیست.

  • مهمان 97/10/23 ساعت 22:26

    جوونن یعنی هیچ کس جوونی نمیکنه.عجیبه همه ماازاین جنگولک بایا داشتیم یادیدیم فقط کمی شوخیو مسخره بازی کردن خداحفظشون کنه.کی گفته باید همه چیزو تفسیر کرد.

  • مهمان 97/10/24 ساعت 07:35

    جوونی کردن= آلودگی و گناه. این است تعریف شما از جوونی کردن.

    در جوانی پاک ماندن شیوه پیغمبریست
    ورنه هر گبری به پیری می شود پرهیزکار

  • سلام
    شادی سالم= سلامتی + عدم پشیمانی

  • مهمان 97/10/23 ساعت 07:37

    خدای شما به همه رقاصه ها و مطرب ها و عوامل فساد عمر می دهد! تا خوب گناه کنند و مستقیم بروند جهنم. خود شیطان که تا روز وقت معلوم زنده است.

  • من از این سایت حالم بهم میخوره. انگار فقط شماها مومن هستین و میرین بهشت دست از قضاوت تو هرکاری بردارین همیشه حق به جانب هستین همیشه نظر درست نظر شماهاست اه اه اه تف به این جامعه که شماها خودتون رو کردین همه کارش. *************** یه جمله رو یه جایی خوندم و الان دیگه برام یقین شده خطرناک ترین خطر برای یک مسلمان یه مسلمون دیگس************

  • مهمان 97/10/23 ساعت 01:16

    اینقدر خندیدم از شبکه خبر پخش شد که دلم درد گرفت .خیلی وقت بود اینطور نخندیده بودم .

  • اشکال نداره، نیت خاصی که نداشتن. خشک مقدسی خوب نیست

  • مهمان 97/10/22 ساعت 21:06

    عزیزم کل شریعت و احکام آن همان چیزی است که شما خشکه مقدسی می نامید. رسما بفرمایید از کجا خیس مقدسی شما تمام می شود و قرار است به حلال و حرام الهی عمل کنید و اسم آن را خشکه مقدسی نگذارید؟

  • مهمان 97/10/22 ساعت 21:10

    الان با رقص اینا کسی تحریک جنسی شده یا آهنگش خیلی محرکه
    خشکه بازی بسه دیگه جواب نمیده

  • رقص در هر نوعش حرام است الا رقص زن برای شوهرش. هیچ ربطی هم به وجود تحریک جنسی ندارد و رسم و رسومات هم باشد حرمتش تغییر نمی کند.
    حالا شما وقیحانه می خواهید به آنچه در رساله های مراجع به عنوان احکام شرع نوشته اند دهن کجی کنید و اسمش را خشکه بازی بگذارید به خودتان مربوط است.
    به خدا هم بگویید دیدیم احکام شریعت تو خشکه بازی است ولش کردیم.

  • مهمان 97/10/23 ساعت 23:44

    شما که ادعا مومن بودن داری پس حتما به گوشت خورده که پیامبر فرموده حتی اگر برادر دینتان را در حال زنا دیدن آبرو اورا میریزید پس در مورد احکام دهن کجی نکن دوست عزیز عیسی دین خودش موسی دین خودش اینا که تو قبر تو نمیزارن
    برو به اعمال دینی و نماز شبت برس

  • مهمان 97/10/24 ساعت 07:32

    اولا آن حدیث اگر هم درست باشد مال گناه مخفیانه است. نه گناه علنی و جمعی! کسی یک جایی یواشکی گناه کرد و تو هم دیدی کتمان کن. شاید بعدا توبه کند.
    اما کسی که قبح گناه آنقدر برایش ریخته که علنا گناه می کند که دیگران را هم تشویق به گناه کند دیگر جایی برای حمایت از او نیست!

    ثاثانیا عیسی و موسی علیه السلام هم دینشان یکی بود و هر دو اجرای دستور خدا و مبارزه با فساد و اجرای امر به معروف و نهی از منکر.
    آن عیسی و موسی که شما برای شما گناه تحویز کرده اند همین آقامیری ها هستند.

    ثالثا: یکی از سوالات جهان آخرات دقیقا در مورد تکلیف فرد نسبت به جامعه است. کسی که نسبت به گناه جامعه بی تفاوت باشد مسلمان نیست. و با سر به جهنم می رود. ضمنا جامعه قبر تیست. گکشتی است که هر جایش را کسی سوراخ کند همه را غرذق رده است. فساد که آمد دامن خانواده من را هم خواهد گرفت.


    ما دست شما را خوانده ایم پولسهای کثیف.

  • مهمان 97/10/22 ساعت 23:46

    یعنی عقیدتی اونجا تشخیص نداده بعد تو تشخیص میدی؟

  • جوک می گویی؟ عقیدتی فقط یک بخش تشریفاتی است. فقط برای آنکه گاهی چند تا کلاس بگذارند!

  • علی 97/10/22 ساعت 20:00

    خیلی هم عاااااااااااااااااااااااالی دل مردمو شاد کردن دم شون گرم .

  • مهمان 97/10/22 ساعت 13:34


    اسلام اساسا تعریفی متفاوت از شادی دارد. به نظر اسلام
    نشانه شادی کارهایی برای کسب رضای خدا است نظیر روزه یا اطعام فقرا و یا
    صله ارحام. حقیقت هم این است که احساس شادمانی که انسان بعد از انجام
    کارهای خیر دارد واقعی و پایدار است. حال آنکه آنچه در دنیا شادی نام
    گرفته در اسراف و غفلت و لهو لعب است. در هزلیات است. در خنده های زودگذر
    و پوچ و بی معنی. اگر کسی واقعا شادی را می خواهد سری به اقوام پیر و
    سالمندش بزند یا گاهی سراغ بچه های معلول برود یا به خانه سالمندان و
    قدری به آنها محبت کند. تخم محبت را بکارید و شادی را به دل دیگران هدیه
    کنید تا خودشان معنای حقیقی شادی را درک کنید. اما با نشستن پای خندوانه
    کسی شاد نمی شود جز برای چند لحظه. آنهم از سر غفلت

  • درود بر سربازان دلاور اسلام و ایران
    انشا الله به زودی در مراسم رسمی و واقعی برای نابودی اسرائیل سرود پیروزی بنوازند .

  • مهمان 97/10/22 ساعت 12:04

    دیوونن خخ

  • با شادی و رقص این چندتا جوون کاری ندارم
    جونه و دلش خوش
    اما دلخوری و ناراحتیم از اینه که چرا باید اینقدر قوانین رو شل و بی مصرف بکنیم که چندتا سرباز در گروه موزیک یک پادگان بنوازن و برقصن و فیلم خودشون رو پخش کنن

    ما با این لباس شهید دادیم خون دادیم جون دادیم تا مملکت در آسایش و شادی باشه بهتر بود حرمت این لباس مقدس حفظ بشه

  • مهمان 97/10/22 ساعت 21:08

    بعد میگن چرا آمریکا حمله نمیکنه بدبخت خبر نداره چخبره

  • مهمان 97/10/22 ساعت 19:55

    اخرین خیانت نوبخت و دولت نکبت در بودجه سال 98 واگذاری پرداخت یارانه ها به استانداران وفرمانداریها و بخشداریها و ده یارها وباز شدن مجموعه های بسیار رانت خواری وفساد اجتماعی در جای جای کشور فکر کنید در یک ده پسر دهیار دختر یک خانواده فقیر را بخواهد وبه او ندهند یارانه قطع حالا بدو تو دولت بی لیاقت دنبال فریاد رس یا تو شهر ها دارو دسته بازی و باند بازیهای سیاسی خدا لعنت کنه این دولت فاسد و مروج فساد را

  • مهمان 97/10/22 ساعت 21:19

    چه ربطی به رقص اینا داشت فقط بلدید فحش بدید

  • مهمان 97/10/22 ساعت 13:17

    دوست عزیز کسی منکر قداست این لباس عزیز نیست-چرا همه چیزو با هم قاطی میکنیم-حالا سرباز وطن یک کاری کرده که شاد باشه قتل که نکرده-همین سرباز هست که ماها داریم شبها راحت میخوابیم....والله همین سربازها بودند تو حادثه 31 تیر اهواز سینه رو جلوی گلوله سپر کردند-الان هم اگه دشمن غلطی کنه همین سربازها هستند که پوزه شو به خاک میمالن-یکم دیدمون و عوض کنیم...

  • اتفاقا حق با محمد علمدار است. خیال کرده اید رزمندگان ما در جبهه که از اینکارها نمی کردند شاد نبودند؟
    خیال کرده اید بعثی ها که اسرای ما را وادار به رقصیدن می کردند می خواستند آنها را شاد کنند؟
    ایدا و کلا.

    وقتی جان آن شادی ها مومنانه و سلحشورانه با این شادی های خندوانه ای و رقاصی ها عوض شد مطمئن باشید روزی که پای کارزار و میدان به وسط بیاید دیگر این سرباز
    سربازی نخواهد کرد. اگر این شادی ها ارزشی داشت که سربازان اسراییلی که شادترین سربازان دنیا بودند از حزب اللهی که شادیشان در عزاداری و زیارت عاشورا است آن طور مفتضاحانه شکست نمی خوردند.

  • مهمان 97/10/22 ساعت 10:59

    خدا حفظشون کنه

  • خداوند حافظ و نگهدارشون باشد.