سانسور عجیب صحبت مجری صدا و سیما در صدا و سیما!!!


سانسور حرف‌های مجری صداوسیما در صداوسیما، مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره فیلم عمار


+ 
20

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خطاب به محمد علمدار و سایر یاوه گویان
    صدا وسيمای لیبرال به رهبری اصلاحات !!!!!!
    خودتان هم این چرندیاتی را که بلغور می کنید و دچار هذیان گویی شدید باور می کنید ؟!
    رئیس صدا و سیما منصوب رهبری است و این صدا و سیما نه فقط حکومتی که امری طبیعی است بلکه جناحی و حزبی بوده و جریان اصولگرا بر آن حاکم است و آن را مدیریت می کند . چه قدر مخالفان برجام و اف ای تی اف .علیه این مقولات در این رسانه حرف زدند و خواستند کارشکنی کنند . شب قبل از روز انتخابات مجلس دهم چه قدر این رسانه به اصطلاح ملی به اصلاح طلبان حمله کرد و خاطرات و حوادث مجلس ششم مثل تحصن نمایندگان اصلاح طلب آن را برجسته کرد و از مردم خواست که مراقب باشند چنین مجلسی شکل نگیرد یعنی به اصلاح طلبان رای ندهید . که مردم هم به خصوص در تهران با رای دادن به تمام نمایندگان لیست امید و جلوگیری از راهیابی حتی یک نفر از نمایندگان انقلابی و ارزشی لیست اصول گرا مشت محکمی به دهان این فضاسازی ها زدند . مگر همین صدا و سیما نبود که سخنان زنده روحانی در حضور خبرنگاران مبنی بر رفع حصر موسوی و کروبی را سانسور کرد .
    در مقابل این همه نمایندگان و چهره های اصلی و شاخص اصولگرا و ارزشی که مرتب در صدا و سیما حضور داشته به مراتب کمتر از چهره های اصلاح طلب دعوت می شود که آن تعداد دعوت شده هم نه چهره های اصلی و درجه یک اصلاح طلب که اصلاح طلبان درجه سوم و چندم مثل امثال کواکبیان یا خباز هستند که به قول سعید حجاريان اینها را باید اصلاحات چی نامید تا اصلاح طلب .
    این رسانه تا آن جا پیش رفت که علیه هاشمی رفسنجانی هم در سال آخر عمرش فضاسازی کرد که البته با پیام رهبری در واکنش به وفات هاشمی که در همین صدا وسيما قرائت کرد روسیاه شد و مردم هم در تشییع جنازه هاشمی جلو دوربین فیلم برداری صدا و سیما به آن حمله و اعتراض کردند .
    بدترین رسوایی این صدا و سیمای میلی هم که در دوران احمدی نژاد و برگزاری اجلاس عدم تعهد اتفاق افتاد جایی که مترجم صدا و سیمای میلی که در حال ترجمه سخنرانی زنده مرسی رئیس جمهور مصر بود سخنان او ضد حکومت سوریه را غلط ترجمه کرد و در جایی که مرسی خواستار کناره گیری حکومت سوریه شد به جای حکومت سوریه حکومت بحرین ترجمه کرد !که مایه رسوایی و آبروریزی برای جمهوری اسلامی به خصوص در سطح منطقه شد . رسوایی ای که صدای رسانه های اصولگرا و وابسته به حکومت مثل حتی کیهان را درآورد .
    بنابراین با توجه به سابقه درخشان ! این صدا وسيمای میلی این سانسور و جهت گیری ها که در آن گم است و خیلی عجیب نیست و شما نباید متعجب شوید .

    نه عامو
    گویا قرص هايتان را فراموش کردید که بخورید و این گونه به هذیان گفتن و پرت و پلا گویی در مورد وصل کردن این صدا و سیمای میلی به لیبرال ها و دولت روحانی افتادید.

  • مهمان 97/11/22 ساعت 00:13

    مرگ بر روحانی و ظریف بی ناموس

  • 92 تا 1400
    یعنی 8 سال رفت.
    تاوان عقب افتادگی کشور را چه کسی باید بپردازد؟
    آیا مسببین این فاجعه محاکمه خواهند شد؟
    #مطالبه گری
    #محاکمه
    #عدالت

  • مهمان 97/10/22 ساعت 19:56

    اخرین خیانت نوبخت و دولت نکبت در بودجه سال 98 واگذاری پرداخت یارانه ها به استانداران وفرمانداریها و بخشداریها و ده یارها وباز شدن مجموعه های بسیار رانت خواری وفساد اجتماعی در جای جای کشور فکر کنید در یک ده پسر دهیار دختر یک خانواده فقیر را بخواهد وبه او ندهند یارانه قطع حالا بدو تو دولت بی لیاقت دنبال فریاد رس یا تو شهر ها دارو دسته بازی و باند بازیهای سیاسی خدا لعنت کنه این دولت فاسد و مروج فساد را

  • مهمان 97/10/22 ساعت 19:52

    البته اینجوری هم درست نیست که در رسانه ملی علیه دولت و رییس جمهور قانونی مملکت موضعگیری تند کرد. بالاخره اگر این کار درست بود، شخص مقام معظم رهبری از همه ما مطلع ترند ؛ ولی ایشان هیچگاه مسئولان کشور را تخطئه نمی کنند.

  • مهمان 97/10/22 ساعت 21:19

    یعنی کمی تواند تخطئه کند؟ الان رهبری فقط روی کاغذ رهبر است.
    قدرت رهبری زمانی ایجاد می شود که ارکان نظام با هم درگیری داشته باشند تا نیاز به فصل الخطاب و ریش سفید افزایش یابد. برای همین اوج قدرت او در زمان احمدی نژاد بود که حتی در انتخاب وزرا و معاون رییس جمهور هم دخالت می کرد.
    اما الان ارکان نظام و قوا متحدند و نیازی به ریش سفید و ولی فقیه نمی بینید و حتی او را مزاحم خود می دانند. لهذا رهبری باید بگوید که من حتی در سیما وسیما و قوه قضاییه هم دخالتی ندارم.

  • مجید2 97/10/22 ساعت 17:22

    تازه امضای کری تضمین است!!!!!!

  • مهمان 97/10/22 ساعت 12:01

    دستور دولته
    ربطی به صدا و سیما نداره دولت بودجه صدا و سیما رو نمیده
    در واقع بودجه رو گروگان میگیره

  • صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران؟؟؟!!!

    نه عامو

    شما بخون:
    صدا و سیمای جمهوری لیبرالی ایران به رهبری اصلاحات

  • مهمان 97/10/22 ساعت 13:32

    وقتی حقوق کارمندان صدا وسیما را دولت میده معلومه تفکر لیبرالی مفسدین لیبرال حاکم باشه مرگ بر دولت لیبرال