بعضی از مراسم های سینه زنی هامون شده شبیه دیونه خونه های غرب


مراسم سینه زنی هامون شده شبیه دیونه خونه های غرب


+ 
17

- 
2
ارسال در 1397/10/19 ساعت 13:51 2019-1-9 13:51:53
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ان کلیپی که از گیس درازان اراک اورده ای حیف نیست چند زن گیس دراز شپش دار ، ارزشهای نظام را زیر سوال ببری . حتی اگر تمامی این عایشه ها بمانند جنگ جمل سوار بر شتر ها شوند ما باز هم به حقانیت علی شک نمی کنیم. لطفا جلوتر از علمدارت حرکت نکن. ارام برو با هم برویم منتهی بعد از دستور ایشان . الان زیادی شلوغ کنی در روز عنل ، مثل طلحه و زبیر ها می شوی ودر میدان عمل کم می آوری.

  • مهمان 97/11/17 ساعت 23:12

    هنچنین ننظورتان از نشان دادن چند افریته بی حجاب و ترسو که در جاهای خلوت عرضه اندام می کنند چیست !!!
    در یکی از کلیپ هایتان یک پیرزن مو سرخ در جلو و دو گیس دراز بی عقل در پشت سراو ، اینها که اینقدر ترس و غوغا ندارد هر چه از سگ بیشتر بترسی بیشتر به تو حمله ور میشود .

  • مهمان 97/11/17 ساعت 23:08

    جناب آقا یا خانم یوسف فاطمه
    منظورتان از از این همه بزرگنمایی برای یک سری افراد یا اعمال واقعا بزدلانه و احمقانه در جامعه چیست. ایا واقعا می خواهید اصل نظام و ان همه دستاوردهای باارزش نظام را بخاطر این ترسو ماب ها زیر سوال ببرید و اب به اسیاب دشمن بریزید و از همه گذشته ، خون خودتان را کثیف کنید.

  • مهمان 97/10/19 ساعت 12:28

    کجایند لبیک گویان و فادار نصرت مظلومیت مذهب علوی؟؟؟!!!
    ---
    عزا داری همیشگی از جمله سینه زنی در قانون اساسی خطا ناپذیر اسلام که قرآن کریم است هیچ دلیل قاطع محکم و مفصلی ندارد و بعلت تهی بودن از هر بازده با دوام مثبت و سازنده با اصول متین استدلال عقلی نیز قابل اثبات نیست.
    همیشگی کردن عزا داری بنام دین و مذهب با من در آوردیهای روز افزون زیان بار از مظاهر دخالت بیجای بشر با من در آوردیها خرد گریز خود در دین و مذهب است.
    افزودن من در آوردیهای تخیلات ذهن بی نهایت ناتوان بشر به دین خداوند و مذهب تشیع با هدف خرد گرایی که خداوند دانای مطلق جهان هستی از ارسال دین توسط ده ها هزار پیامبر داشته است هیچ سنخیت و همگنی و هماهنگی ندارد.
    عزاداری همیشگی بعلت تهی بودن از منافع مثبت و سازنده ی با دوام برای پیشبرد و پویا سازی و شکوفایی زندگی بشریت و بعلت نقش منفی آن در سالم سازی این زندگی ، با هدف خداوند از ارسال دین در تضاد و تناقض است.
    بنا به دلایل فوق نسبت دادن منقولات غیر قرآنی ، که من در آوردیها از جمله پدیده ی ناهنجار عزا داری همیشگی را در جوامع ما تشویق می کنند ، به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) مخدوش به جعل و دروغ و تزویر است و ظلم بزرگ در حق دین و فرستادگان و اولیای خدا و ظلم در حق مذهب تشیع می باشد.
    این نسبت دروغ و جعلی بجز بدنامی برای دین و مذهب و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) و متهم ساختن ارزشهای الهی و اولیای خداوند به جهل گستری و خرافه پرستی و خرد ستیزی و هدر دادن بی بازده داراییهای مردم نتیجه ی دیگری ندارد.
    تامل قرآن گرا و خردمندانه در اصرار عوام زده بر ادامه ی این رفتارهای ناهنجار بنام دین و مذهب و بزرگان دین ظلم بزرگ این اصرار ورزان در حق این ارزشها را و دین و مذهب فروشی آنان را آشکار می سازد.
    رواج و ترویج این مدعا که این من در آوردیها اصل مذهب تشیع اند جنایت بزرگ لجوجان خرافه پرست خرافه گستر را در حق دین و مذهب و اهل بیت و پیامدهای شوم این لجاجت را که بنفع دشمنان مذهب اند و فجایعی را که برای مذهب و پیروان مظلوم آن به بار می آورند ثابت می کند.
    در این آشفته بازار مکاره ی رواج و ترویج من در آوردیهای دین زدای زیان بار ، مشخص نیست مسئولیت اکثریت دین شناسان مذهب در ازای گمراهیهایی که این من در آوردیها برای دین داران به بار می آورند چیست ، و چه پاسخ مستدل و مستند علمی خدشه ناپذیری را برای ارائه در محضر خداوند در قیامت برای دفاع از خود در این زمینه آماده کرده اند؟؟؟!!!
    آیا مسئولان نظام اسلامی نیز در مقابل هتک حرمت ارزشهای الهی دین و مذهب برای مبارزه با من در آوردیهای دین زدای مذهب ستیز روز افزون مسئولیتی دارند یا خیر؟؟؟!!!
    کجایند شیعیان علوی وفاداری که به هل من ناصر مظلومیت مذهب مکتب قرآنی ناب اهل بیت پیامبر صادقانه لبیک گویند و این مذهب را با مبارزه ی بی امان از لوث من در آوردیهای روز افزون مذهب ستیز و از دست دین و مذهب فروشان از خدا بی خبر رهایی بخشند و آزاد کنند؟؟؟!!!

  • مهمان 97/10/21 ساعت 07:12

    دوباره آقای وهابی آمد برای یاوه گویی!

    یعقوب نبی علیه السلام برای فرزندی که زنده بود و می دانست زنده است -چهل سال به طور مداوم گریه کرد تا چشمانش سفید شد. و ابيضت عيناه من الحزن فهو كظيم (سوره یوسف آیه 84) . هیچ وقت و هیچ حا هم خدا او را به خاطر این همه عزاداری سرزنش نکرد!
    اما در عوض افرادی مثل شما بودند که او را گمراه خواندند. قالوا تالله إنك لفي ضلالك القديم (یوسف 95).

    و البته شما از کتابهایتان تمام عزاداری های تاریخ را حذف کرده اید. عزاداری صدها سال آدم بعد از اخراج از بهشت. عزاداری رسول الله برای حمزه ، عزاداری فاطمه علیها السلام برای پدرش. عزاداری علی بن الحسین علیه السلام تا آخر عمر.
    و البته همه اینها از نظر شما گمراهی است.

    چرا؟ چون خوب فهمنیده اید که آن جیزی که روح سلحشوری و جهاد و انتقام را در بین شیعه حفظ کرده است دقیقا همین عزاداری ها است.
    درست فهمیده اید و فهمبیده اید کجا را باید هدف قرار دهید. درست فهمیده اید که همین عزاداری یعنی خونخواهی . درست خوانده اید که شعار بزرگ منجی شیعیان که جسد آن دو ملعون عزیز شما زا بیرون کشیده و آتش خواهد زد "یا لثارات الحسین " است.

    آری. درست فهمیده اید. اما یک جای محاسبه تان را غلط انجام داده اید و آن اینکه این عزاداری ها برنامه ریزی و نقشه شیعیان نیست.
    این حس غم و ماتم که خود به خود هر شیعه در محرم حس می کند - حتی اگر در بلاد کفر باشد- ریشه اش دست خدا است.

    قال رسول الله (ع) :«ان لقتل الحسین حراره فی قلوب المومنین لاتبرد ابدا»(مستدرک الوسائل، ج 10ص 318)

    پس بیخود تلاش می کنی. قبل از تو هم متوکل ها و رضاخان ها و صدامها و امروز علی اف ها و بوهاری ها تلاش کرده اند تا به هر قیمت مانع این عزاداری شوند.
    اما آنها رفتند و عزاداری ها ماند.
    تو هم خواهی رفت به جهنم و این عزاداری ها تا روزی که به هدف خود برسدذ و خونخواهی محقق شود ادامه خواهد یافت.

  • مهمان 97/10/29 ساعت 09:45

    چه قدر خدا ستیز احمق و خود خدا پندار است فردی که قرآن را برای توجیه من در آوردیهای باطل پوچ ساخته و پرداخته تخیلات ذهن قاصر بشر در تضاد با شناختتهای سرشت نشین فرهنگ دین داری اصیل قرآنی بنفع اباطیل خود تاویل می کند و در ته جهنم در کنار وهابیان منحرف و کافران جاهلیت جایی روی گداخته های دودمان سوز برای خود رزرو می نماید.

  • مهمان 97/10/21 ساعت 16:03

    « وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا »﴿ آیه ۶۳ سوره فرقان﴾.

  • ج.م 97/10/19 ساعت 10:34

    سلام علیکم
    شما عادت دارید به دیدن نیمه ی خالی لیوان؟!
    مثل کلیپ های منتشر شده و حذف شدتون
    این همه هیئت های انقلابی مومنانه که به طرز صحیح عزاداری میکنند را نمیبینید بعد رفتید تکه از هیئت سینه زنی را به اسم تمام هیئات میکوبید
    تیترها تون غیرمناسبه
    ان شاءاله این فعالیتتون در فضای مجازی در جهت رضای خدا باشد
    نه......
    لطفا در محتواهای کلیپ هاتون دقت کنید مخصوصا تیترها

  • من فقط تو را گیر بیارم

  • ج.م 97/10/20 ساعت 07:19

    سلام علیکم
    امام صادق علیه السّلام فرمودند:
    اَحَبُّ اِخوانی إلَیَّ مَن اَهدی اِلَیَّ عُیُوبی؛

    محبوب ترین برادرانم نزد من کسی است که عیب های مرا به من به عنوان «هدیه» بازگوید.
    کافی، ج2، ص639

    اگر دروغ میگویم بگید دروغ میگم
    الان چه موقع پرداختن به آسیب شناسی هیئات ها آن هم نه همه هیئت ها
    یه عده معدودی که به لطف شما به جای کل هیئات معرفی میشوند
    در برهه ای که این همه هجمه از ناحیه ی دشمن علیهمان هست با دست خودمان برای خودمان مشکل درست نکنیم
    شما فقط نظرات پایین را بخونید حالا نمیدونم این نظرات هم نظرات خودتونه یا کس دیگر
    والسلام

  • در یک کلام گور پدره محبوب بیتی که ادم طرفدار حق نباشه اون محبوب یت و ابرویش بدرد خودش می خوره ما باید حق را بسیار واضح بگوییم حتی اگر کسی خوشش نیاد به درک

  • ج.م 97/10/21 ساعت 10:27

    سلام علیکم
    حق این نیست که شما در این سایت منتشر میکنین اگه از اتاق سه در چهاریتون بیرون رفته باشین و سری به هیئات بزنید میبینید که اکثر هیئات به طرز صحیح و برای رضای خدا عزاداری میکنند
    با این تشبیه شما که هم به امام حسین علیه السلام توهین کردین هم به عزاداران
    اگه با دید تندروی شما باشه از نظام آموزشی و هیئت ها و تمام جامعه... طبق کلیپ های منتشر شده ی شما و نظرات شما شیطانیه
    اگه دیدتون خیرخواهانس کلیپ های شفاعت یا شکایت که آسیب شناسی عزاداری هاست را نشر میدادین نه.....
    انتقادپذیر باشید
    والسلام

  • اولا که اتاقم سه در چاری نیست به نظرم اگه تو این کشور یه چیزی خیلی ازش طرفداری بشه یه لنگی و یه خللی توش هست مثل سید حسن اقامیری که ایشان خیل طرفداریشو ازش یه لنگی تو کارش بود اگر هیئت هامون برای رضای خداست پس چرا انقدر تو دلشاون تاثیر نداره چرا مشتاق ظهور نیستند چرا تصاویر جنسی می بینند بنده خودم شاهد بودم یکی از این ریشی های به ظاهر امام حسینی تو گوشی ش تصاویر سکس داشت پس مشکل داره چرا لخت میشن یعنی به خاطر امام حسین نمی تونن یه گرما رو تحمل کنن اینا همش اداست حالا فردا ببینیم در روز حساب کی درجه اش در نزد پروردگار متعال بالاتره بنده من امام حسین رو با اون چهره واقعی ش باید به جهان معرفی کنیم نه یه چهره ی بدبخت بی چاره باید امام حسین را بزرگی و عظمت همراه با مولا مهدی نشان بدیم اگر شما موافق مدارس هستید من باید به شما بگم کافر باید به شما بهایی باید به شما دشمننننن امام زمان بعد عکس شهید هم از پروفایلتان وردارید ایشان خیلی محترم و بزرگوار هستند باعث تخرب شان می شود

  • مهمان 97/10/20 ساعت 13:38

    پاسخ به نظر معترض به روشن گریها در پایگاه روشنگری/پنجشنبه 20/10/1397
    ---
    شگفتا از این جرئت و جسارت خدا ستیز
    ---
    شما چرا طلبکارانه اصرار دارید حمله به من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل را حمله به مذهب مظلوم تشیع معرفی کنید؟؟؟!!!
    آیا گوش بصیرت دارید که صدای هل من ناصر این مذهب مکتب توحیدی قرآنی را بشنوید که زیر انبوه من در آوردیهای دین زدا و قرآن گریز و عقل ستیز تخیلات ذهن ناتوان بشر و توطئه های دین و مذهب فروشان از خدا بی خبر منفعت پرست و دشمنان مذهب قرنها است فریاد هل من ناصر ینصرنی را سر می دهد؟؟؟!!!
    چرا اصرار می کنید که من در آوردیهای عوام پسند دین زدا که بنام این مذهب ترویج می شوند توصیه ی امامان مظلوم مذهب تشیع است و با این اصرار امامان مذهب را خرافه پرور و جهل گستر معرفی می کنید و بد نام می سازید؟؟؟!!!
    چه جواب مستدل و مستند از قرآن و عقل دارید که برای این اصرار شما دفاعی داشته باشد که شما را از عذاب ابدی جهنم رهایی بخشد؟؟؟!!!
    شما با این موضع خدا گریز خود دانسته یا ندانسته برای جا افتادن و گسترش گرایش به همه ی افکار تکفیری وهابیون آدم کش منحرف در کشور سوژه سازی می کنید و برای جنایتهای اربابان پلید دنیا پرست و هابی و روحانی نماهای کور دل گمراه دربار آنان جهت ادامه کشتار پیروان مظلوم مذهب تشیع جاهلانه یا با کمک بیگانگان بهانه سازی می کنید.
    چرا دین شناسان مذهب از روشنگری ، برای تشخیص علمی سره از ناسره ی آن چه بنام دین و مذهب عرضه می شود ، ابا دارند و خاموش نشسته اند و به وظیفه ی دینی و مذهبی خود خدا پسندانه عمل نمی کنند؟؟؟!!!
    شما که به ابزارهای علمی – عقلی تشخیص سره از ناسره ی منقولات غیر قرآنی جاهلید چگونه جرئت و جسارت می کنید بی ارزیابی علمی از این کتاب و آن کتاب برای تایید من در آوردیهای متضاد با قرآن و عقل با نسبتهای جعلی دروغ به امامان مظلوم مذهب تشیع توجیه های سست و بی پایه بسازید و تنور من در آوردی سازی را بنفع مذهب فروشان داغ نگه دارید؟؟؟!!!

  • مبلغ وهابی بی سواد! یادت باشد که حرفهای آتشین و از موضع طلبکارانه حرف زدن فقط ابزار تبلیغ است.
    اما وقتی تو خالی و فاقد استدلال و منطق باشی بیشتر از یک شومن نخواهی بود.

    می توانی تا ابد بدون هیچ دلیلی حرز و دعا به درگاه الهی را خرافه و جادو جنبل بخوانی!
    می توانی تا ابد عزاداری ها که جوشش خون شیعه برای انتقام است را کمراهی بخوانی!
    می توانی مانند معاویه عزیز تر از جانت که گفت عمار را علی کشت که او را به جنگ ما آورد(!) بگویی علمای شیعه ، یعیان را کشتند که آنها را به جنگ با دشمنان خدا تشویق کردند!
    می توانی تا ابد با کامنت گذاری این طرف و آن طرف خودت را فریب بدهی و پول تبلیغت را از سعودی ها دریافت کنی.

    اما یادت باشد هر قدر یزید و متوکل موفق شدند تو هم موفق خواهی شد.