عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام دوست من.
    خب اگه بخوام در این باره صحبت کنم روز ها طول می‌کشه .
    ولی حالا خلاصه میکنم
    بد حجابی حیوانیت نیست.
    بد حجاب ولنگاری نیست.
    پلیدی نیست .
    اولا انسان حیوان نیست .
    دوماً اصلا قشنگ نیست که بین فرد با حجاب و بد حجاب تفرقه بندازی منه با حجاب حرف شما رو قبول ندارم.
    من یه خانم بد حجاب فرقمون تفکراتمونه.
    زشته که به افراد بد حجاب لقب حیوانیت بدی.

    چون ممکنه اصلا اون فرد چیزی در این باره ندونه . یا کسی بهش چیزی یاد نداده .

    پیامبران هم تشویق و هدایت میکردند
    و بخاطر ارزش انسان لقب حیوانیت به کسی ندادند.

    خدانگهدار همه ی انسان ها باشه نه فقط من باحجاب یا فقط خانم بدحجاب.
    دوستای عزیزم آرزوی بهترین ها برای شما


  • dokhtar akharie az manam behtare ba vaz hejabesh fahmid ke shayad karesh shtebahe

  • مهمان 98/10/15 ساعت 17:47

    مشکل یزرگ ما اینه که برای انجام همه کاها افراطی گری می کنیم همین باعث می شه نتیجه کاملا معکوس باشه.
    انتظار داریم همه توی عبادت کردن خدا مثل مولانا باشن.
    خیلی حدیث و روایت شنیدیم که زیاده روی توی عبادت خدا اصلا پسندیده نیست.
    اصلا برای حجاب کی گفته حجاب کامل فقط با چادر انجام میشه؟
    همین چیزا هستن که کم کم جمع میشه که باعث میشه الان وضع اینطور بشه.
    حجاب کامل بدون چادر هم میتونه انجام بشه.

  • مولای ما فقط خداوند متعال و رسولش خاتم او محمّد و امیرمومنان علی و ائمه هدی(علیهم السلام)است نه مولوی صاحب مثنوی صوفی عُمَری خبیث بی دین..
    بله حجاب فقط چادر نیست، ولی چادر حجاب برتر است، همینقدر که شما یک مانتوی بلند و گشاد بپوشی که برجستگی های بالاتنه و پائین تنه را نمایان نکند و سر و مو و گوش و گردنتان پوشیده باشد و شلوار تنگ زیر مانتو نپوشی و آستین هایتان هم کوتاه نباشه حجاب مقبولیه

  • مولای ما فقط خداوند متعال و رسول خاتم او محمد و امیرمومنان علی و دیگر ائمه هدی(علیهم السلام)هستند نه مولوی صاحب مثنوی صوفی عمری خبیث بی دین..
    خباثتها و انحرافات مولوی را برایت می نویسم تا از بدانی و از گرایش بر او بر حذر باشی:
    1- مولوی و شمس تبریزی قطعاً مُنحرف و شیطان پرست بودند
    از مولوی که در مقدمه کتابش ادعا کرده مثنوی را خدا بر او نازل کرده و هیچ باطلی در آن راه ندارد
    و از شمس تبریزی که مخلوقات را نه مخلوق؛ بلکه اجزاء خداوند قلمداد کرده
    آنچانکه شمس ادعا کرده که: «پس دعوت انبیا برای همین است که ای بیگانه به صورت تو جزو منی، از من چرا بی‏خبری؟ بیا ای جزو، از کل بی‏خبر مباش، و با من آشنا شو.»
    و مولوی سروده:(سوی کل خود رو ای جزو خدا - از خودی بگذر زمانی با خود آ)
    پیغمبر خدا و اهل البیتش فرمودند: خدا اجزاء ندارد و متفاوت است از مخلوقاتش و هیچگونه شباهتی به ما ندارد
    این آیات قرآن خوردکننده دهان مولوی و شمس تبریزی و آنهاست که حقایق را منکرند و همچنان انحرافات آنها را ترویج میکنند
    فَوَیْلٌ لِّلَّذِینَ یَکْتُبُونَ الْکِتَابَ بِأَیْدِیهِمْ ثُمَّ یَقُولُونَ هَـٰذَا مِنْ عِندِ اللَّـهِ لِیَشْتَرُوا بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا ۖ فَوَیْلٌ لَّهُم مِّمَّا کَتَبَتْ أَیْدِیهِمْ وَوَیْلٌ لَّهُم مِّمَّا یَکْسِبُونَ ﴿٧٩﴾
    پس وای(ویل جهنّم) بر کسانی که با دست هاشان نوشته ای را می نویسند، سپس می گویند: این [نوشته] از سوی خداست. تا با این [کار زشت و خائنانه] بهایی ناچیز به دست آورند؛ پس وای بر آنان از آنچه دست هاشان نوشت، و وای بر آنان از آنچه به دست می آورند.
    وَجَعَلُوا لِلَّـهِ أَندَادًا لِّیُضِلُّوا عَن سَبِیلِهِ ۗ قُلْ تَمَتَّعُوا فَإِنَّ مَصِیرَکُمْ إِلَى النَّارِ ﴿٣٠﴾
    و برای خدا همتایانی قرار دادند تا مردم را از راه او گمراه کنند؛ بگو: [چند روزی از زندگی زودگذر دنیا] برخوردار شوید، ولی یقیناً بازگشت شما به سوی آتش است.
    2- کفرگویی شمس تبریزی و دشمنی و مخالفتش با رسول الله:
    شمس تبریزی درباره مریدش مولوی صاحب مثنوی گفته:
    در مقالات شمس (که گفتار شمس می باشد )درباره مولوی آمده : « اگر از تو پرسند که مولانا را چون شناختی؟ بگو: اگر از قولش می پرسی : انما امره اذا اراد شیئاً ان یقول له کن فیکون! … و اگر از صفتش می پرسی : قل هو الله احد ، و اگر از نامش می پرسی : هو الله الذی لا اله الا هو عالم الغیب و الشهاده هو الرحمان الرحیم و اگر از ذاتش می پرسی : لیس کمثله شیٌ و هو السمیع البصیر .»
    مقالات شمس تبریزی ص 203
    بر اساس همین کفریات شمس تبریزی که مولوی آموخته:
    برای مرادش پپسی باز کرده و
    شمس را خدای خودش خوانده
    فاش بگفتم این سخن شمس من و خدای من
    این است کفر و شرک اعظم صوفیه که مخلوق را همذات خالق بشمارند
    اینها مثل تثلیثیهایند؛
    منتها تثلیث یعنی وحدت در تثلیث و تثلیث در وحدت
    و کفر اعظم صوفیه وحدت در کثرت و کثرت در وحدت است که در حقیقت خالق و مخلوق همذات و یک چیز و یک جنسند به مراتب مختلف مثل آب که بخار و یخ و برف و شبنم و موج میشود ولی در حقیقت همه اینها تحولات خود آبند
    و برای همین است که ادعا دارند که نصارا فقط نگاهشان به سر مرتبه از خدا افتاده و به خطا رفتند ولی ما همه چیز را خدا و خدا را همه چیز میدانیم
    همانطور که گنده شان ابن عربی ادعا کرده: نصارا از این جهت کافر نشدند که عیسی را با خدا متحد شمردند بلکه کفر آنها بدین سبب بود که قائل به خدایی عیسی به تنهایی شدند حال آنکه خدا هم عیسی است و هم هر آنچه در این عالم می بینیم
    این کفر همان سر الاسرار آنهاست که برایش منصور حلاج که ادعای خدایی کرد و به جرم ارتداد و جادوگری اعدام شد فاش کرده بود
    و صوفیگراهای به ظاهر مسلمان فقط با مغلطه تجهیل مخالفان و تفسیر به رای آیات متشابه قرآن و فلسفه بافی سعی در فریب مردم ناآگاه دارند
    این کفر که مخلوق و خالق همذاتند و دوئیتی و تفاوتی بین خالق و مخلوق نیست
    سبب شده مولوی صاحب مثنوی چنین بگوید:
    آنان که طلبکار خدایید خدایید ... حاجت به طلب نیست شمایید شمایید
    ذاتید و صفاتید و گهی عرش و گهی فرش وو
    هر لحظه به شکلی بت عیار(خدا)در آمد(خدا هر لحظه(متطور)متحوّل شده و به اشکال گوناگون در می آید
    می بینید که به صراحت مخلوقات را ذات خدا و صفات او و تحولات خود خدا شمرده
    و در جایی دیگر هم ادعا کرده: سوی کل خود رو ای جزو خدا
    که مخلوق را جزئی از خدا شمرده
    این در حالیست که برهانی برای همذاتی خالق و مخلوق وجود ندارد و قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)هم بر تفاوت و دوئیت خالق و مخلوق تاکید کردند و به ما فرمودند صوفیان دشمنان ما هستند و عقاید باطلی دارند و هرکس به آنها متمایل بشود با آنها محشور میشود و از ما نیست و ما از آنها بیزاریم
    از ائمه هدی(علیهم السلام) درباره خدا چنین به ما رسیده است
    در روایاتی متفاوت بودن ذات خدا با مخلوقاتش به صورت تهی بودن او از خلقش و تهی بودن خلق از او بیان شده است. امام صادق(علیه السلام) می‌فرمایند: [ اِنّ الله تبارک و تعالی خلو من خلقه و خلقه خلو منه — همانا خداوند تهی از خلقش و خلقش تهی از او است. ] التوحید ص ۱۰۵
    امام رضا(علیه السلام) در این باره می‌فرمایند:[ فکل ما فی الخلق لا یوجد فی خالقه، و کل ما یمکن فیه یمتنع من صانعه — پس هر چه در خلق هست در خالق یافت نمی‌شود و هر چه در خلق ممکن باشد در صانع ممتنع و محال است.] التوحید ص ۳۴

    توهین شمس تبریزی به رسول الله و ادعای برتری اش از رسول الله با بی نیاز بودن از قرآن و رسالت إلهی رسول خدا:
    شمس تبریزی گفته است :
    « مرا رساله ی محمّد رسول الله سود ندارد!

    مرا رساله ی خود باید ! اگر هزار رساله ی غیر بخوانم تاریکتر شوم!
    مقالات شمس تصحیح محمد علی موحد ص ۲۷۰
    3- به گفته ی سروش ملعون که قرآن را خوابهای پیغمبر شمرده و برای قرآن حجیت قائل نیست، مولوی بدعتگذار در دین بود و تا جایی که در رقص سماع با دف و آواز بود و برایش مهم نبود نمازش قضا بشود و از دست برود، هر چند نماز اهل سنت عُمَر و صوفی ها پذیرفته خداوند نیست
    ووو انحرافات و مخالفتهای دیگری که انجام داده با اسلام ناب مکتب قرآن بعلاوه رسول خدا و ائمه هدی(علیهم السلام)
    ----------
    اگر خداوند و دین او و آخرت برایت مهّم است این هشدار را جدّی بگیر:
    به سند صحیح از « احمد بن محمد بزنطی » روایت کرده اند که مردی به امام صادق(ع) عرض کرد : در این زمان قومی پیدا شده اند که به آنها صوفی می گویند. درباره آنها چه می فرمایید؟ امام (ع) در پاسخ فرمود : « انهم اعداءُنا فمن مال الیهم فهو منهم و یحشر معهم سیکون اقوام یدّعون حبّنا و یمیلون الیهم و یتشبهون بهم و یلقبون انفسهم بلقبهم و یأوّلون اقوالهم ألا فمن مال الیهم فلیس منّا و إنّا منهم برآء و من انکرهم و ردّ علیهم کان کمن جاهد الکفار بین یدی رسول الله (ص).»
    آنها ( صوفیان ) دشمنان ما هستند ، پس هرکس به آنها میل پیدا کند از آنان است و با آنها محشور خواهد شد به زودی کسانی پیدا می شوند که ادعای محبت ما را می کنند و به ایشان نیز تمایل نشان می دهند ، خود را به ایشان تشبیه نموده و لقب آنان را بر خود می گذارند و گفتارشان را تأویل می کنند . بدان که هرکس به ایشان تمایل نشان دهد ؛ از ما نیست و ما از او بیزاریم و هرکس آنها را رد کند مانند کسی است که در حضور پیامبر (ص) با کفار جهاد کرده است.» (اثنی عشریه/ص۳۳) و (سفینة البحار چاپ فراهانی ج۲ ص۵۷ و در چاپ اسوه قم ج۵ ص ۱۹۷) و (انوار نعمانیه سید نعمت الله جزایری ج۲ ص۲۹۳ چاپ تهران) و ( منهاج البراعه علامه خوئی ج۶ ص۳۰۴) . ( طرائق الحقائق ج۱ ص۲۰۸ چاپ کتابخانه بارانی) و (خیراتیه ج۱ ص ۳۶) و (البدعة و التحرف ص۱۱۳)ووو

  • دوستان خوبه ما تصور کنیم اگه حضرت فاطمه بود حجابش چطور بود؟ و هر زن مسلمانی سعی کنه حجابش به حجاب حضرت فاطمه نزدیک باشه.

  • مهمان 97/10/30 ساعت 08:25


    اشتباه بزرگ مسوولین دلسوز اما نادان این است که خیال می کنند راه چاره
    حجاب کارهای فرهنگی و تبلیغی است! آنها خیال می کنند که باید ایمان در
    قلب همه اول رسوخ کند تا بعد احکام اسلام اجرا شود. اما این خطای محض
    است. حتی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله هم وظیفه نداشت - و نمی توانست
    - که به زور ایمان را وارد قلب کسی بکند. اما او ماموریت داشت جامعه را
    مدیریت کند که حتی افراد بی اعتقاد و کافر مجبور شوند برای زندگی در
    حکومت اسلامی ظواهر اسلام را رعایت کنند. چرا؟ چون هدف از ایجاد تمدن
    اسلامی این است که فردی که می خواهد سالم و مومنانه زندگی کند بتواند
    راحت زندگی کند. اساسا همه حدود شرعی برای مواردی است که گناه علنی باشد.
    اما حالا اگر کسی در خلوت خود هر قدر هم گناه کند حکومت و مسلمین نه تنها
    وظیفه ای برای برخورد با او ندارند که تازه موظف به پرده پوشی هستند. اما
    همینکه گناه علنی شد و دو نفر یا چهار نفر - بسته به نوع گناه- آن را
    مشاهده کردند حد واجب می شود. جتی اگر کسی سه بار روزه خواری علنی بکند
    باید اعدام شود. چرا که چنین عملی مساوی اعلام جنگ با حاکمیت اسلام است.
    آری. اسلام موظف به اصلاح ظاهر است و برای مساله نفاق در حاکمیت حق ایجاد
    می شود. اگر قرار بود باطل در اظهار وجود خود آزاد باشد که اصلا نفاق
    ایجاد نمی شد.


    اشتباه دوم آن مسوولان و حتی بعضا برخی حزب اللهی های دلسوز اما باز هم
    ساده لوح این است که می گویند وقتی گناهان بزرگی مانند رباخواری و مال
    حرام در میان مردم هست و حیا و غیرت را از بین می برد برای چه با بی
    حجابی برخورد کنیم؟ این هم حرف حقی است که از آن اراده باطل شده است. بی
    شک باید با رباخواری و ورود مال حرام و ژلاتین خوکی و.. به سفره های مردم
    مبارزه کرد و این جریان فاسد را از سرچشمه مهار کرد اما اولا این مساله
    ابدا نفی مبارزه با بی حجاب ها در سطح شهرها نیست. درست همانطور که تلاش
    برای ریشه کن کردن کاشت خشخاش هیچ منافاتی با جمع آوری معتادان خیابانی
    ندارد و هر دو کار به موازات هم لازم است.
    ثانیا باید دقت کرد که چرا همه سرمایه گذاری دشمن امروز روی مساله بی
    حجابی است و چرا هرگز چنین تلاشی را به این شدت روی سایر گناهان ندارد.
    دلیلش این است که اولا بی حجابی امروز علنی ترین جلوه حرمت شکنی و مبارزه
    با اجرای قانون خدا است و ثانیا اثر آن آنی و فوری است. اگر اثر مال حرام
    چند سال و ماه طول می کشد که خود را نشان دهد اما اثر بی حجابی فورا خود
    را به صورت به لجن کشیدن نسل جوان و افزایش طلاقها و فرزندان طلاق و سقط
    جنین و... خود را نشان می دهد.
    تنها کسانی که صحنه دردناک جسد یک جنین بی گناه سقط شده را ندیده اند و
    یا کسانی که هرگز ضجه ها و گریه های فرزندان طلاق در دادگاههای خانواده
    را نشنیده اند می توانند بگویند بیرون بودن چند تار مو خطری ندارد!
    مقایسه بی حجابی با گناهی همچون اختلاس چیزی شبیه مقایسه دندان درد با
    سرطان است. البته سرطان بسیار مهمتر و جدی تر از بیماری پیش پا افتاده ای
    مثل دندان درد است اما سرطان نیاز به درمان طولانی دارد اما دندان درد را
    یک ساعت هم نمی توان معطل کرد و فورا باید با اقدام انقلابی با آن برخورد
    نمود. اثر بی حجابی آنی است و برخورد آنی و ضربتی را می طلبد. این نکته
    مهمی است که امثال احمدی نژاد و ده نمکی از درک آن عاجزند.

    اشتباه سوم همان مسوولان اینکه می گویند برخورد شدید و ضربتی اثر
    ندارد. حال آنکه این سخن خطای محض است.
    هیچ چیزی به اندازه زور و اجبار در فرهنگسازی موثر نیست. کما اینکه همه
    کارهای تبلیغی در خصوص بستن کمربند
    ایمنی بی تاثیر بود اما با اقدام قاطع و اجباری و برخوردهای پلیس در طی
    یک دهه به صورت فرهنگ درآمد.. ایرانیان
    حسرت رانندگی منظم و مرتب اروپا را می خورند اما نمی دانند اروپاییان هم
    شلخته رانندگی می کردند و این نظم و ترتیب
    نتیجه چند دهه سخت گیری و جریمه های نجومی برای نخلفات رانندگی است که در
    طی چند نسل فرهنگ رانندگی صحیح
    را نهادینه کرده است. اگر در ایران هم روند قاطع دهه شصت برای چند دهه
    ادامه می یافت و چند نسل حجاب برایشان ملکه ذهنی می شد خود به خود این
    مساله به صورت فرهنگ در می آمد. اما برخوردهای شل کن سفت کن اثری جز جری
    تر شدن بی حجابان نداشته و ندارد.

    در پایان اینکه هنوز عده ای مردم ساده لوح هستند که می پرسند اگر بی
    حجابی فساد می آورد چرا در غرب فساد نیست و یک پسر جوان غربی با دیدن
    دختران نیمه عریان تحریک نمی شود؟ در حالی که این یک خطای بزرگ است. در
    واقع آمار وحشتناک تجاوز به زنان و دختران دیگر از حد متعارف گذشته و
    کار به تجاوز به محارم و حیوانات کشیده است و همین کشور سوئد طبق آمارهای
    خودش بالاترین میزان گزارش تجاوز در اروپا را به خود اختصاص داده است.
    در واقع اگر آن جوان غربی از دیدن چند زن لخت زیاد تحریک نمی شود به دلیل
    آن است که چند ساعت قبلتر با چند زن دیگر بوده است و فعلا چند ساعتی
    برای اوج گرفتن فرصت دارد! همچنین آنها این مسائل را به صورت یک مساله
    طبیعی پذیرفته اند و آن را به آسانی در فیلمها و سریالها و کارتونهایشان
    نشان می دهند. اما متاسفانه وقتی دو نسل ایرانیان برنامه های غربی را به
    صورت سانسور شده مشاهده کرده اند باورشان آمده که می شود زن و مرد مختلط
    و نیمه برهنه بگویند و بخندند و هیچ اتفاقی هم نیفتد! در واقع این یکی
    مصایبی است که انقلاب از دست صدا و سیمای غیر انقلابی دارد می کشد.

  • مهمان 97/10/30 ساعت 05:53

    افرين ک دلت لرزيد..پس برو مطالعتو بيشتر کنو حجابتو بهتر رعايت کن

  • سلام
    خییییییییییلی مسخره است.
    خانمه یه شال انداخته سرش که تموم موهاش پیداست
    اونوقت میگه : من شاید دوست نداشته باشم کسی موهام را ببینه.
    یا اون یکی دیگه ، روسریش از نیمه سرش هم عقب تره
    اونوقت میگه بابام از 5 سالگی روسری سرم کرده و گفته اینو سرت کن.

  • متاسفانه این قدر بی حجابان بی حیا وفاسد و ولنگار و هرزه وبی حیا آنقدر وقیح شدند که به تقلید غرب به اباحی گری وهرزگی می پردازند. حجاب خون شهدای ماست. حجاب متانت است. حجاب مصونیت زن است. حجاب حفظ گوهر گرانبهای انسانیت است.
    بی حجاب ولنگار است
    بی حجاب هرزه است.
    بی حجاب فاسد وهرزه و پلید است.
    بی حجاب بدنش را به رایگان به بیگانه نمایش می دهد.
    بی حجاب یعنی حیوانیت رها شده

  • مهمان 97/10/20 ساعت 20:55

    حرف های شما مخالف سخنان رهبری و توهین است.

  • رهبری تلویحا پذیرفت حرفهایش اشتباه بوده است. یادت رفته دیگر بی حجابی را نقص ظاهر ننامید و آن را با مشروب فروشی علنی مقایسه کرد؟
    و همین حرف چقدر زائری کثیف پست فطرت را سوزاند؟

    هر گونه لبخند زدن به بی حجاب و کوتاه آمدن از حکم شرع نتیجه ای جز جری تر شدن آنها ندارد.
    اما اینکه نتیجه نقص ظاهر نامیدن حجاب هم رواج ناگهانی بی سابقه ساپورتها و شلوار پاره ها بود.

    اسلام هرگز و تحت هیچ شرایطی سر سازش با هیچ گناه علنی و ترویج آن ر ندارد.
    هزاران گناه مخفیانه بخشیده می شود قبل از آنکه یک گناه علنی بخشیده شود.
    چون گناه علنی دیگر صرفا خود گناه نیست. بلکه ترویج گناه و تمسخر خدا و افساد فی الارض است.

  • به روح اهل بیت س قسم اگه با آرامش و بدون لج بازی و با منطق فطری بشر با نسل های خودمون صحبت کنیم یقین دارم این خباثت های امثال مسیح علی نژاد ملعون و شبکه های مجازی نمیتونه تا این حد از ما یارگیری کنه.مشکل ماها اینه که همه جا فقط میخایم حرف یطرفه بزنیم و از دیالوگ بدور هستیم.ایرانی جماعت در کنار این که مسلمون هستش عقبه فرهنگی گسترده ای از زمان باستان داره که اجازه لش بازی های غربی ها را نمیده ولی در کنار سم پاشی های مجازی و کیدهای شیطان های انسی نحوه نشون دادن اعتقاد مسلمون به نسل درگیر در انبوه اطلاعات خیلی مهمه.(منهای شبکه های فساد سازمان یافته که باید برخورد جدی و ویرانگری صورت بپذیره اکثر مردم و جوون ها با بدیهیات انقلاب اسلامی آشنا نیستن که اگه با پیام اسلام-انقلاب-امام و حضرت آقا آشنا بشن به صورت فطری پذیرای انسانیت و شرافت و کرامت حقیقی هستن)صبر و حوصله-سواد و آگاهی-استفاده از فضای مجازی-ممانعت از شعار زدگی در تبلیغات مذهبی راهگشای ما هستش.در آخر هم لعنت و نفرین بر سیاست بازان بی سیاست و کاسبان دنیا که سدی شدن در برابر سیاست مداران انقلاب اسلامی و آمیخته شدن حق و باطل که مانع رسیدن سخنان امثال رحیم پورها به گوش انسان ها و نسل های آزاده میشن.

  • مهمان 97/10/18 ساعت 19:18

    نه عزیزم. خیال می کنی سیکاریها و الکلی ها از مضرات سیگار و الکل خبر ندارند؟ چرا خبر دارند. بیش از من و شما. اما علم داشتن با عقل داشتن فرق دارد. آنها عقل ندارند و دنبال لذت لحظه ای هستند. ولو احمقانه.
    و آیا خیال کرده ای این زنان نمی فهمند که یک روسری دو گرمی بسیار راحت تر و به صرفه تر از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما است؟ چرا خوب می دانند. اما عمد دارند. چون دنبال لذت هستند. ولو احمقانه.

  • دقت کن گفتم نسل جوون با گیر و بند تحکم به شما لبیک نمیگه حتی اگه اعتقادت درست باشه.منظور من نحوه ارتباط گیری با نسل فعلی و گفتگوی دو طرفه و چهره بچهره هستش.الان تهران گروهی از خانم های چادری و تحصیلکرده تیمی تشکیل دادن و در معابر اصلی با دختران و زنان بدحجاب سخن و گفتگو می کنند هم از روانشناسی مخاطب استفاده می کنند هم از سخنان مذهبی و منطق قرآنی.مشکل اکثر حزب اللهی ها اینه که نمیتونن با مخاطب عام و خاکستری جامعه ارتباط برقرار کنن.سریع میخان حرفشون را در ارتباط اول به مخاطب دیکته کنن یا اصلا وارد نمیشن فقط غر غر میکنن.واقعیت اینه که امثال مسیح پولی نژاد و منافقین داخلی و انجمن حجتیه ای ها و جریان شیرازی با صبر و حوصله و تکنیک های اقناع مخاطب میرن جلو ولی بعضی از انقلابی ها دنبال تحکم و اخم هستن.(به جا باد کردن رگ غیرت و ریختن به هم یخورده دنبال کسب علم امر به معروف و نهی از منکر باشیم نه فقط شعار وااسلاما سر بدیم)چه بخایم چه نخایم نسل های کنونی با مفاهیم اسلامی و شیعی فاصله گرفتن و تبلیغات ضد انقلاب هم تاثیر گذاشته تو این شرایط حتما باید ضد سیاست به هدف شوم صهیونیسم و بهاییت و جریان های انحرافی شیعه زد نه الکی جارو جنجال کرد(مثل دهه 70)یا منفعل شد(مثل شرایط کنونی)

  • و اتفاقا درد اصلی ما امثال شما هستند که عمدا نمی خواهند بفهمند عقل با علم متفاوت است .
    و البته عمدا می خواهند ژست لیبرال و مهربان مسیحی نقش نظام تشویق و تنبیه در تربیت را انکار کنند.

    شما خیال کرده اید اگر با یک الکلی یا سیگاری بحث کنید که الکل و سیگار بد است او دست بر می دارد؟ و آیا خودش نمی داند بد است؟
    آیا راننده هاو عموم مردم ایران که تا چشم پلیس را دور می بینند دست به تخلف می زنند نمی دانند قانون به نفع آنها و برای سلامتی آنها است؟
    و آیا آنهمه اصرار و آموزش برای پرداخت بیمه و یا بستن کمربند و کلاه کاسکت اثری داشت؟ الا اینکه وقتی گار به جریمه و اجبار کشید مردم مجبور به اطاعت از آن شدند؟
    بی حجاب دارد از بی حجابی لذت حیوانی می برد. کاری به عاقلانه یا احمقانه بودنش ندارد.

    شما باید فرق بین احکام فردی و اجتماعی را بفهمید.
    هدف از حکومت اسلامی هدایت قلبی و باطن مردم نیست. پیغمبر خدا هم نمی تواند ایمان را وارد قلب کسی بکند!
    اما می تواند به زور کاری کند که هر کس قلبا مسلما نیست مجبور شود ماسک نفاق بزند و ظاهر اسلامی به خود بگیرد.
    چرا؟ چون باید آن سی که می خواهد مومن و سالم زندگی کند زیر فشار نباشد.
    نفاق اصلا نشانه حاکمیت است اسلامی است.
    جامعه ای که در آن اظهار کفر و گناه علنی آزاد باشد اصلا حاکمیت اسلامی ندارد.


    به اروپاییان نگاه کنید. هفتاد سال قبل مثل ما رانندگی شلخته داشتند. اما با وضع قوانین سخت و جریمه های نجومی در طی چند نسل رانندگی صحیح را به
    صورت عادت عمومی و فرهنگ در آوردند.
    اگر ما هم برخورد های دهه شصت را تا چند دهه ادامه داده بودیم خود به خود حجاب به صورت ملکه ذهنی و فرهنگ عمومی در می آمد.
    اتفاقا تنها راه حل مشکل پوشش زنان و یا راه حل جا انداختن هر قانون و هنجاری در جامعه استفاده از زور و نظام تشویق و تنبیه است.
    دقیقا تکرار راه دهه شصت. و این هم که فلان گنچی پدرسوخته الان عوض شده اصل کار صحیح او در آن زمان را زیر سوال نمی برد. کما اینکه جهنمی شدن زبیر اصل مجاهدت در رکاب رسول الله را زیر سوال نمی برد.

    چنانچه بعد از حمله مغول هم زنان ما بی حجاب و بی بند و بار شده بودند اما در حاکمیت صفوی و با سختگیری شدید علمای مذهبی آن دوره و حمایت حاکمیت بود که حجاب و پوشش در ایران نهادینه شد.
    آنچیزی که هم سبب این وضع شد برخوردهای شل کن سفت کن بود که بی حجابان بفهمند ما جدیتی نداریم. همین مساله آنها را جری کرد.
    ترسوهایی مثل شما با این بحث ها راه تشکیک را باز کردند.

  • حرفت هم می تونه درست باشه و هم می تونه غلت باشه

  • مهمان 97/10/18 ساعت 17:59

    عجب!!!