خاک تو سر مسئولین فرهنگی / رقص آزاده صمدی و باران کوثری در تئاتر!!!!!!!!!!


اگه واقعا اینا رقص و قبح شکنی نیست پس چیه؟؟؟؟
نکنه شماها و سلبریتی هاتون تو یه ایران دیگه زندگی میکنید؟


+ 
168

- 
50

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • افراد مشکوک ، مزدور ، حقوق بگیر ، خود باخته ، اجنبی پرست ، و............که اکثرا کپی پیس میکنند . اینجا هستند از خدا میخوام کمک کنه که در تشخیص حق از باطل بیراهه نرویم ، پیروزی نزدیک است با رهبری سید علی

  • ن.ع 98/11/9 ساعت 16:14

    اگر اونا جلوی تعداد محدودی تماشاگر حرکاتی انجام دادند که گناه بوده، شما با تکثیرش تو فضای مجازی، چندین میلیون برابر کردین گناه رو. و هربار هم که این فیلم پخش شه، یه گناه دیگه به گناهاتون اضافه می‌شه. تکثیر توی فضای مجازی هم نامحدوده. پس تا قیام قیامت گناه تون زیاد و زیلدتر می‌شه‌. چه خودتون زنده باشید و چه نه...

  • جالبه. اینا ثابت کردن واقعا بازیگر هستند‌.البته بازیگر پولکی .برای پول هر غلطی می کنند.نظر در مورد انتخابات می دن.نقش طرفدار بازی می کنن.نقش ضد حکومت بازی می کنن.حالا هم رقصاند.بازیگر پولکی حق شو گرفته.نوش جونشون. اما بدبخت اونهایی که این احمق‌ها باور کردن!!!!

  • جالبه. اینا ثابت کردن واقعا بازیگر هستند‌.البته بازیگر پولکی .برای پول هر غلطی می کنند.نظر در مورد انتخابات می دن.نقش طرفدار بازی می کنن.نقش ضد حکومت بازی می کنن.حالا هم رقصاند.بازیگر پولکی حق شو گرفته.نوش جوشن. اما بدبخت اونهایی که این احمق‌ها باور کردن!!!!

  • حالا فکر میکنه فقط خودش رقاصه است خوب بیچاره ها یعنی اینقدر شما بدبختید که رقص با اندام زنانگی درجلو نامحرم هنره همه ی زنان بلد هستندواگر عقلشون رو از دست بدن میتونند جلو نامحرم برقصند، بخدا عادت کردید بخدا خیلی زشته هرکسی هم بهتون گفت قشنگه حوس باز وحیوان صفت هست
    ببخشید تند شدم ولی من کلی صحبت میکنم و قصد هیچ بی احترامی بهشون ندارم شاید ویژگی های انسانی بهتری از من داشته باشند ولی برادرانه میگم دست از این کارها بردارید منم هنرمندم میتوانید با خلاقیت خود بجای رقص کار دیگری انجام دهید

  • واقعا متاسفم
    بعضی از این هنر پیشه ها کولی وغربت هستند و هیچ شخصیتی از خودشون ندارند استفراغم میاد من همیشه عاشق آزاد ه صمدی بودم ولی فکر کنم کاری بجایی برسه که مخاطبین یه مشت فاسد باشند که برای لذت تماشا کنند و بقیه از هرچه فیلم وتاتر بدشون بیاد
    من کارمند یک اداره فرهنگی هستم و یک کارگردان به اصطلاح حرفه ایی برای ما دوره آموزشی گذاشت بسکه فحش میداد و پرخاشگری میکرد وبه خیال احمقش فکر میکرد حالا یک فرد باکلاس آمریکایی شده خاک برسر احمق مدیران که دارن در اداره ها خرابکاری میکنند.

  • اوضاع خراب تر از چیزیست که بیان کردین نوع پوشش نوع رفتار نوع فرهنگ سازی و موسیقی حرام و....

  • کلاس اول ابتدایی ( قبل از انقلاب ) خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی حاکم بر کشور ایران احتمالا تمام توان ایشان بوده است اینجانب را با مرحوم آیت الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهد انجام دهد (انقلاب اسلامی) آشنا کردند اما ازاول انقلاب تا کمی قیل ازهم اکنون درشهرهای خنج و کلان شهر شیراز و شهرجدید صدرا بسیجی فعال بوده ام حدود بیش از دو سال داوطلبانه از طرف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلاامی درخط مقدم دفاع مقدس از جنوبی ترین محور مرزی کشور تا غربی ترین محورمرزی کشور در دفاع مقدس حضوری فعال داشته ام حدود یکسال به عنوان وظیفه ای که صد درصد داوطلبانه بوده از طرف کمیته انقلاب اسلامی (لشکر 28 روح الله) درخط مقدم محورهای مرزی جنوب کشورحضوری فعال دردفاع مقدس داشته ام ازاول دفاع مقدس تا پایان آن چند باری تا مرز اسارت و شهادت پیش رفته ام اما جانبازی (با سه بارمجروحیت) دردفاع مقدس نصیبم شده است با این سابقه طولانی که به شرح فوق در زندگی خود فعالیت هایی برای استحکام حکومت جمهوری اسلامی ایران داشته ام حال می گویم که تمام کارهایی که دولت جمهوری اسلامی ایران می گوید برای ایثارگران درکشورایران انجام داده است تبلیغات دروغین دولتی است برای مثال اینجانب اشتغالم در ... را مدیون شخص آقای عزیز منصوری هستم نه ایثارگربودنم خیلی دوست دارم تا محلی پیدا شود تا موارد دیگری را بنویسم و منتشر شود.

  • واقعا باعث خجالته که یک زن خودش رو اینقدر حقیر و پست کنه...خطابم به این دو غرب زده اینه که واقعا شما ایرانی هستید یا نه غربیانی هستید در لباس انسانیت... دیگه نمیدونم چی بگم به شما و اون مسولی که بیخیال فحشا و بی بندوباری شماست... اللهم عجل لولیک الفرج.

  • راستی از حسن خمینی چه خبر موقع انتخابات 24 ساعته مشغول فریب مردم بود حتی دستشوری هم نمیرفت با پیام تلویزیونی مردم را با انتخاب دوباره به خوشبختی میرساند و دهها دروغ دیگه و...... حالا که مردم داروندارشون را از دست دادن خفه شده و صدایی ازش بیرون نمیاد پسر خدا گریز وپسر نوح خاندان خمینی بزرک باز اون ارباب حلقه فتنه یه عذر خواهی از غلطی که در تایید روحانی جاسوس کرده بود برای مردم فرستاد

  • http://binazirgraphic.ir
    https://telegram.me/binazirgraphic1

  • خطاب به مهمان داعشی
    قرار شد جواب تو احمق داعشی صفت را ندهم اما چون جهالت خود را از اسلام و فقه نشان دادی مجبورم پاسخت را دهم .
    نوشته ای که اقدام داعش در مقابل اقلیت ایزدی خلاف اسلام بود و حرام شرعی بود چون آنها با مسلمانان درگیری نظامی و فرهنگی نداشتند . آخر مردک احمق چرا وقتی راجع به همان شرع و اسلام و فقه آن که سنگش را به سینه می زنی وقتی اطلاعی نداری یاوه سرایی می کنی .
    از منظر اسلام و فقه سنتی برآمده از آن غیر مسلمانان به دو دسته تقسیم می شوند :
    1- کفار اهل کتاب : این کفار شامل مسیحیان ، یهودیان ، صابئان ( پیروان یحیی نبی ) و زرتشتیان می شود . این گروه در جامعه اسلامی با دادن جزیه به عنوان نوعی مالیات به حکومت اسلامی از بعضی حقوق و امتیازات به عنوان شهروند درجه دوم و حقوق نابرابر بر خلاف مبانی حقوق بشر در قبال مسلمانان برخوردار می شوند و زندگی می کنند . در مورد کشورها و دولتهای کافر اهل کتاب در صورت عدم پذیرش اسلام باید به دولت اسلامی جزیه به عنوان باج و خراج بدهند . در غیر این صورت مسلمانان بایدتحت عنوان جهاد ابتدایی با آنها بجنگند تا اگر آنها شکست نخورده و زیر سلطه مسلمانان و دولت اسلامی نرفته حداقل مسلمان شده یا جزیه دهند . کفار اهل کتاب و دولتهای آنان در صورت توطئه و ضدیت و جنگ طلبی با مسلمانان از جرگه کفار اهل کتاب خارج شده و کفار حربی محسوب می شوند .مثل دولت اسرائيل

    2- مشرکان یا کفار غیر کتابی یا حربی: سایر کفار که پیرو آن چهار دین الهی مسیحیت ، یهودیت ، زرتشتی و صابئین نیستند کفار غیر حربی محسوب می شوند . جان و مال و ناموس آنان هدر بوده و کوچکترین حرمتی ندارند . در جامعه اسلامی بر خلاف کفار کتابی که شهروند درجه دوم اند این کفار اصلا به عنوان شهروند به رسمیت شناخته نشده و فاقد کوچکترین حقوقی اند . مثل بهائیان در ایران
    آن ها یا باید مسلمان شده یا حداقل پیروی یکی از ادیان الهی شده و جز کفار اهل کتاب شوند وگرنه از جامعه اسلامی باید اخراج و چه بسا کشته شوند .در مورد دولت ها و کشورهای آنان اصل و قاعده بر جهاد ابتدایی مسلمانان و دولت های اسلامی تا مسلمان شدن و پیرو یکی از ادیان الهی شدن یا نابودی آنان است و صلح و پیمان بستن با آنان استثنا و موقتی است . پیروان غیر از آن چهار دین الهی یعنی پیروان اکثریت ادیان و بی دینان از جمله همین اقلیت ایزدی عراق در این گروه یعنی کفار حربی جای می گیرند که جان و مال و ناموس آنها هدر است .این انسانها به تعبیر قرآن از حیوانات و چهارپایان بدترند و بنا به فتوای مراجع تقلید نجس و هم ردیف ادرار و مدفوع حیوانات حرام گوشت و خون و سگ و خوک هستند .
    خوب حالا توی داعشی احمق دانستی که آن کفار اهل کتاب هستند که در صورت جنگ و توطئه بر ضد اسلام مثل اسرائیل جز کفار حربی محسوب می شوند وگرنه به غیر از کفار اهل کتاب یعنی پیروان آن چهار دین الهی پیروان همه ادیان دیگر یعنی حدود نیمی از مردم جهان فعلی جز کفار حربی محسوب می شوند و جهاد ابتدایی و جنگ با آنان واجب است و بستن صلح و پیمان موقت با آنان استثنا است و این ربطی به این که آنان تمایل به صلح و زندگی مسالمت آمیز با مسلمانان داشته باشند به هیچ وجه ندارد .
    حال فهمیدی که مبنای داعش در کشتار و به بردگی گرفتن اقلیت ایزدی چیست؟
    بعد هم با این همه تاکید بر جهاد ابتدایی در اسلام و فقه و جنگ با غیر مسلمانان که ایجاد امپراطوری اسلامی توسط اعراب و سپس تشکیل دولت های دیگر مثل امپراطوری عثمانی و فتوحات آنان به بهانه همین گسترش اسلام از طریق جهاد بوده است که در طول تاریخ اتفاق افتاده است سایت های اسلام گرا ناله و فغان راه می اندازند که چرا غربی ها اسلام را دین شمشیر معرفی می کنند .آخی که چه قدر اسلام مظلوم واقع شده است و غربی ها دروغ می گویند !!! این آقایان احتمالا غربی ها را هم مثل خودشان کور و احمق می دانند که این همه دستور و تاکید قرآن و سنت را در جهاد ابتدایی و جنگ با غیر مسلمانان که در طول تاریخ هم تحت کشورگشایی های اعراب و کشورگشایی های عثمانی جلوه پیدا کرده است را توقع دارند که نادیده بگیرند در حالی که خود این آقایان اسلام گرا هم اذعان دارند و معترف هستند که جهاد در اسلام فقط جهاد دفاعی در مقابل دشمنان نیست و بخش مهم آن جهاد ابتدایی و کشورگشایی های به اصطلاح اسلامی از این طریق است .
    ضمنا توی متحجر اگر خواستی از جهاد ابتدایی و جنگ با غیر مسلمانان و باج و خراج اسلامی گرفتن تحت عنوان جزیه از کشورهای غیر اسلامی و خشونت در اسلام دفاع کنی لطفا پای استعمار و غارت کشورهای مستعمره و جنگ جهانی توسط غربیها سخن نگو که این اعمال سودجویانه ربطی به حقوق بشر و لیبرالیسم ندارد و اتفاقا خلاف این مکاتب است ولو که این کارها به بهانه این مفاهیم صورت گرفته باشد .

  • احمق و بی سواد مطلق خودتی که معلوم است در عمرت یکبار هم قرآن هم نخوانده ای.

    و الا می دانستی که کفار غیر کتابی هم خودشان دو نوع دارند. حربی و غیر حربی. مطابق این آیه:

    لا ینهاکم الله عن الذین لم یقاتلوکم فی الدین ولم یخرجوکم من دیارکم ان تبّروهم و تقسطوا الیهم ان الله یحبّ المقسطین. سوره ممتحنه آیه 8
    خدا شما را از كسانى كه در [كار] دين با شما نجنگيده و شما را از ديارتان بيرون نكرده‏ اند باز نمى دارد كه با آنان نيكى كنيد و با ايشان عدالت ورزيد زيرا خدا دادگران را دوست مى دارد.
    یزیدی های عراق نمونه چنین کافرانی بودند که گر چه کافر و نجس بودند اما هیچ بدی به مسلمانان نکرده بودند و مسلمانان هم در طول تاریخ کاری به کارشان نداشتند.
    تا اینکه داعش آمد.
    خود رسول الله صلی الله علیه و آله هم با کفار قریش می جنگید اما با قبیله خزاعه که آمدند و صلح کردند و گفتند کاری با مسلمانان ندارند هیچ کاری نداشت. هر چند قبیله بعدا خودشان مسلمان شدند.

    در مقابل قرآن می گوید:
    إنما ينهاكم الله عن الذين قاتلوكم في الدين وأخرجوكم من دياركم وظاهروا على إخراجكم أن تولوهم ومن يتولهم فأولئك هم الظالمون / سوره ممتحنه آیه 9
    فقط خدا شما را از دوستى با كسانى باز مى دارد كه در دين با شما جنگ كرده و شما را از خانه ‏هايتان بيرون رانده و در بيرون‏ران دنتان با يكديگر همپشتى كرده‏ اند و هر كس آنان را به دوستى گيرد آنان همان ستمگرانند.

    که به طور واضح و آشکار نمونه این افراد همان بهاییان و صلیبی ها و اسراییلیها و تمام کسانی هستند که در حال نبرد مستقیم و غیر مستقیم با اسلام هستند.
    و خدا چه جالب جواب تو را می دهد.
    می گوید هر کس از این افراد حمایت کند جزو ستمگران است. یعنی تو هم ستمگری.
    و ضمنا معلوم شد که حتی اهل کتاب هم اگر وارد جنگ با مسلمانان شوند به همان سرنوشت دچار می شوند:

    این آیات مشت محکم دیگری بود برای خرد کردن دهان ناپاک تو.


    اما حالا عثمانی را ملاک اسلام انتخاب کرده ای؟ عثمانی که خودش هزاران مسلمان را برای ایجاد حکومتش قتل عام کرد؟ عثمانی که به اسم جزیه از اهل کتاب ذمه خودش فرزندانشان را بزور می گرفت و تبدیل به ینی چری می کرد؟ او شده برایت ملاک اسلام؟؟*
    و البته باید اعتراف کرد که عثمانی هر قدر هم که بد بود یکصدم غربیها جنایت نکرد. عثمانی قسطنطنیه را گرفت اما نه قتل عامی کرد و نه غارتی. همان شهر شد پایتحت ترکها و تا خود قرن نوزدهم هنوز اکثریت آن یونانی بودند و مسیححیان بخش عمده آن.
    این غربیها و مسیحیان بودند که با وحود ادعای محبت و ادعای خشونت نکردن حتی با بدترین مردم، انگیزیسیون و جنگهای صلیبی و استعمار ** را خلق کردند. در دادگاهای تفتیش عقاید اسپانیا بود که یکی از موریسکهای محکوم شده - همان مسلمانان اندلس- گفت این فرق شما با ما است.پدران ما وقتی اندلس را تصرف کردند مسیحیان را به عنوان اهل کتاب به رسمیت شناختند و آزاد گذاشتند و شما که بازگشتید هر که را مسیحی و موافق پاپ نبود زنده زنده سوزاندید. ماجراهای سرخپوستان و جنایات در فیلیپین و ماکائو و استرالیا و قتل عام پاگان های فنلاند و سوئد و... هم که بماند.


    آری. اسلام هیچ سر سازشی با حاکمیت طاغوت و حکومتهای ظالم ندارد و آنها را از بین می برد. اما حکومتها یک چیز هستند و مردم چیز دیگری. و این همان جهاد ابتدایی است که مسلمانان فراموش کردند. اکنون اگر در کنگو یک نفر به ستم کشته شود یا در فرانسه از گرسنگی کارش به دزدی بکشد گناهش بر مسلمانان است که چرا نرفتند و نجنگنیدند حاکمیت اسلامی را بر سراسر جهان برقرار نکردند.
    و صد البته اکنون مسلمانها در کشورهای خودشان هم حکومت اسلامی ندارند!! چه رسد به سایر مناطق جهان.

    و ما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من هذه القریة الظالم اهلها و اجعل لنا من لدنک ولیا و اجعل لنا من لدنک نصیرا. آیه 75 سوره نساء

    چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانى که (به دست ستمگران)تضعيف شده‏اند، پيکار نمى‏کنيد؟! همان افراد (ستمديده‏اى) که مى‏گويند: «پروردگارا! ما را از اين شهر ، که اهلش ستمگرند، بيرون ببر! و از طرف خود، براى ما سرپرستى قرار ده! و از جانب خود، يار و ياورى براى ما تعيين فرما!

    این است منطق روشن اسلام. اسلام تنها نسخه نجات قطعی بشریت است و شما هم این را خوب می دانید. اما دقیقا برای همبن با آن مبارزه می کنید. در حخکومت اسلامی دیگر خبری از سرمایه دارای یهودی نخواهد بود و میلیاردها انسان برای تامین منافع اقلیتی به بردگی کشیده نخواهند شد.


    * و همین ینی چری ها که در قرون اول عثمانی خود ترکها بودند اما بعدا بچه های به زور دزدیه شده از خانواده های یونانی و ارمنی بودند که روز به روز بی اعتقاد تر و ضعیف تر شدند و یهودیان دونمه مانند خود آتاتورک یکی از آنها بودند. نتیجه اش هم شد فروپاشی عثمانی.

    *** برخلاف ادعای تو دقیقا استعمار در جهت همان مکاتب است. سود پرستی که آمد است که می گوید زن باید آزاد باشد و مثل مرد بپوشد و مثل مرد کار کند تا نیروکار ارزان شود! خانواده بپاشد برای منافع کمپانی ها و زنان ابله هم باور کنند ه حقوقشان دست یافتهاند.

  • یک چیز دیگر را یادآوری می کنم و آن اینکه کافر غیر کتابی حق زندگی در جامعه اسلامی و بین مسلمانان را ندارد حتی کافر غیر حربی. اما اگر گوشه ای منزوی برای خودشان جداگانه زندگی کنند مسلمانان کاری با آنها ندارند. یزیدیها نمونه چنین اقلیتی بودند. قبیله خزاعه هم هر هر چند کافر بود اما در مدینه و بین مسلمین سکونت نداشت. برای همین مشمول آیه 8 سوره ممتحنه بود.

  • Solymani 97/10/6 ساعت 22:08

    خاک به سرتون که همین مونده کارهای دیگه ایی هم رو انجام بدید.
    خدایا اگر اسلام توی این سرزمین نبود این افراد چی کار میکردند

  • در مورد خمینی دروغ نگفتم . بله او در مورد قصاص و ارتداد سلمان رشدی قاطعانه ایستاده بود اما در مورد سنگسار آن را به موجب وهن اسلام اعلام کرد موقتا تعطیل کنید اصلا بحث تعطیل موقت و عدم اجرای احکام به سبب وهن اسلام سر همین قضیه سنگسار باب شد .
    سپس در دهه دوم انقلاب دوباره آن را اجرا کردند تا این که هاشمی شاهرودی که اخیرا مرحوم شد به قضات دستور داد تا آن را اجرا نکنند و چند سال پیش هم که به طور رسمی این مجازات خشن و قرون وسطایی خوشبختانه حذف شد .
    در مورد عدم قابلیت اجرای برخی از احکام اسلام و ضرورت کنار گذاشتن آنها و این که جمهوری اسلامی هم از همان اوایل تشکیل خود به این واقعیت رسید که پیاده کردن همه احکام اسلامی غیر ممکن است به قدر کافی توضیح دادم و قضاوت را به مخاطبان واگذار می کنم .

    این همه سیاهه نوشتی که مثلا
    چه بشود ؟ تو کارت از سنت گرایی و محافظه کاری هم گذشته است و به بنیاگرایی و ارتجاع محض مثل طالبان و داعش کشیده شده است برده داری را که حتی سنت گرایان مخالف حقوق بشر هم آن را قبول ندارند و در منشور حقوق بشر به اصطلاح اسلامی قاهره هم آن را منتفی اعلام کردند و فقط داعش و امثال آن بودند که بساط برده داری را در مناطق اشغالی خود در سوریه و عراق بر پا کردند . آن گاه تو مثل آنها و داعشیان که اقلیت ایزدی های عراق را به عنوان مشرک به بردگی گرفتند از بردگی گرفتن بهاییان سخن می گویی . ادعایی که از بهایی ستیزترین شخصیت های جمهوری اسلامی تاکنون مطرح نشده است.
    بنابراین بحث کردن با تو بنيادگرای متحجر که نسخه شیعه داعش و طالبان هستی تا آن جا که از برده داری در دوران کنونی دفاع می کنی فایده ای ندارد .
    در حالی که اعتقادات دینی بخش قابل توجهی به خصوص از نسل جوان ضعیف شده است و تعداد زیادی از جوانان به کل از اسلام خارج شده و مسیحی ، بی دین و حتی بعضی خداناباور می شوند در نتیجه برای حل این مسئله بحرانی باید شیوه ها و تلقی جدید و معقول و منطقی از دین و وحی دفاع کرد تو و امثال تو احمق و جاهل هنوز در فکر دفاع و توجیه از مجازات های خشن و قرون وسطایی مثل سنگسار و ارتداد و حتی احیای بساط برده داری در دوران معاصر هستید که باید به این نکته سنجی و موقعیت شناسی امثال شما در موضع دفاع از دین تبریک گفت !!!

  • باز هم دروغ می گویی. یکجا را از صجبتهای امام خمینی در صحیفه نشان بده که چنان یاوه ای گفته باشد.
    واقعا تو باور می کنی کسی که به خاطر یک ماجرای شطرنج آنهمه مورد حمله قرار گرفت حکم سنگسار را لغو کند و کسی هم از میان آنهم عالم و فاضل و طلبه اعتراض نکند؟

    سنگسار عفریته ای که دارای شوهر است و شوهر هم در کنار او است و از نظر جنسی هم تامین شده است اما باز هم دست به زنا می زند و آنهم علنی به گونه ای که چهار نفر ببینند* را مجازاتی وحشیانه می نامید! اگر این وحشی گری است- مثل حکم قصاص و قطع دست و شلاق و اعدام و نظایر آن - آری. به ولله ما وحشی هستیم و پیرو یک دین وحشی و مطلقا هم با اتهام وحشی گری از مبارزه با ترویج آشکار فساد و فحشا توسط شما کوتاه نخواهیم آمد.

    و جالب است اینکه همانها که به نظر خودشان از خدا نسبت به انسانها مهربانتر هستند و برای مشتی زناکار اشک ماتم می ریزند و اسلام را به دلیل این قاطعیت در برخورد با بی عفتی علنی متهم به وحشیگری می کنند البته وقتی میلیونها انسان بی گناه در رواندا و یمن و آفریقای مرکزی و عراق و اقغانستان و کشمیر و ... سلاخی و قصابی می شوند ابدا به روی مبارک خودشان هم نمی آورند!
    و البته این رفتار یک بام و دو هوا باز هم اثباتی است بر شیطانی بودن حاکمیت جامعه جهانی که صرفا حقوق بشر را در دفاع از همجنس بازان و بهاییان و زناکاران تعریف کرده است! و شما رجاله هم مثل طوطی هر آنچه آنان بگویند را تکرار می کنید!**

    و این هم که مجددا توطئه حضرات غربگرا و نفوذی برای از کار انداختن و حذف اسلام را انکار می کنی خود گویای ماهیت نفوذی تو است.
    و این هم که وقیحانه و بعد از نداشتن هر نوع منطق و استدلال آبغوره بگیری و بگویی قضاوت را به مخاطبان واگذار می کنم نشان دهنده بی اعتقادی تو به قضاوت الهی است و اعتراف به این حقیقت که اصلا برایت مهم نیست که معادی در کار است و آن کسی که نهایی جهان است هرگز بر اساس نظرات انسانها قضاوت نمی کند!


    آری. اگر دفاع از یک حکم منطقی و شرعی به معنای طالبان و داعشی بودن است والله من هم طالبان هستم.
    شمایی که دولتهای لیبرالتان میلیاردها انسان را در سراسر جهان به بردگی کشیده اند تا منافع چند کمپانی و سرمایه داران یهودی آنها را تامین کنند دم از بد بودن بردگی می زنید؟ شمایی که برای تامین فاحشه خانه های قانونی در کلن و آمستردام و لاس وگاس دهها هزار زن را از سراسر دنیا می دزدید و به معرض فحشا می گذارید نگران بردگی بشر هستید؟
    بیهوده نبود که امیرکبیر در مورد لغو بردگی به کلنل شیل وزیر مختار انگلیس - که اصرار داشت بردگی در ایران لغو شود- قاطعانه گفت شما اگر راست می گویید و نگران بشر هستید دست از استعمار هند بردارید! و هرگز حاضر به پذیرش نظر شیل نشد.

    و حالا تو گمان کرده ای کهخ انگلیسی ها که ادعای کردند بردگی را لغو کرده اند از خدا و پیامبرش نسبت به انسانها مهربانتر بوده اند و چون آنها چنین چیزی گفتند پس جتما حرفشان صحیح و عاقلانه است! کافر حربی اسیر را رها کنید تا برود و دوباره قویتر از قبل بازگردد!!

    اشک تمساح ریختن کافیست آقای لیبرال کثیف.
    شما فقط با اینکه اسلام بگوید کافری که در جنگ اسیر شده را می توان به بردگی بگیرد و او را به عنوان شهروند جامعه اسلامی درآورد تا وقتی که اسلام آورد و بتواند با عقد قرارداد آزادی خود را دریافت کند بد می دانید! چون می دانید که این قانون تا حد منطقی و عاقلانه و به نفع اسلام است. به خوبی می دانید که همین برده ها همه بعد از مدتی آزاد می شدند و بازگشت به سرزمینهای خود تبدیل به مبلغان اسلامی می شدند تا جایی که کل منطقه زنگبار و شاخ آفریقا توسط همین برده های آزاد شده مسلمان شدند! و کسانی که امام باقر و امام صادق علیما السلام تبلیغ می کردند و آن کرسی عظیم علمی را برای آنها ایجاد کردند همان برده های زیادی بودند که امام سحاد علیه السلام می خرید و بعد اسلام آوردن آموزش دادن آزادشان کرد. قنبر غلام و فدایی امام علی علیه السلام هم کسی جز یک برده ایرانی که در جنگ اسیر شد نبود. همان کسی که بعدها توسط حجاج یوسف به شهادت رسید.

    اما باز هم عملکرد اریکتاتوری داعش را به اسم اسلام نوشتی. اقلیت یزیدی عراق اقلیتی کافر اما منزوی بود که هیچ گونه تبلیغ دینی و فعالیت و مبارزه علیه اسلام نداشت و جزو کفار حربی به حساب نمی آمد و برای همین هم برده گیری آنها توسط داعش حرام شرعی بود. چون آنها هیچ جنگ و درگیری نظامی و فرهنگی با مسلمانان نداشتند!

    اما برده گیری کفار حربی مانند اسراییلیها و بهاییان نه تنها اشکالی ندارد بلکه بهترین مجازات خوار کننده برای آنها است و البته امثال تو باید هم نگران عزیزانت بشوی!
    این هم که عده ای جرات ندارند حرف حق و حکم شریعت را در مورد بهاییان اعلام کنند نشانه جبن و ضعف خود آنها است. والا حکم اسلام فقط همین است که مردان بهایی باید کشته شوند و زنان و کودکانشان باید به بردگی گرفته شوند.
    و من اگر قدرتی یابم به حول و قوه الهی حتما این حکم را اجرا خواهم کرد و ذلت و خواری را به بهاییان خواهم چشاند.



    و صد البته حرف زدن با من برای تو هیچ فایده ای ندارد. چون خودت هم می دانی به صخره سختی برخورد کرده ای. و هر مشتی که زدی بر سندان فرود آمد و منطق ضعیف و پوشالی تو که جز پذیرش کورکورانه اعلامیه حقوق بشر است هیچ جای دفاعی ندارد.


    اما به کوری هر دو چشم تو درست برعکس. قبل از انقلاب مردم علنا و دسته دسته کمونیست می شدند و حالا هر سال مراسم های عزاداری و اعتکاف و اربعین بیشتر برگزار می شود و دعای کمیل و ندبه هر سال پر رنگتر می شود. اگر هم کسی با وجود این همه مراکزپاسخگویی و رفع شبهات باز هم اصرار دارد که کافر شود یقین کنید که پیامبر هم باشد نمی تواند او را هدایت کند.
    الان همه می دانند آنکسی که از اسلام بر می گردد از روز اول اعتقادی به اسلام نداشته است و فقط آرزویش رسیدن به شهوتها و رفتارهایی بوده است که اسلام حرام می داند.
    آن جوانی که پای ماهواره بزرگ شده است و می خواهد مثل یک خوک زندگی کند چرا باید اسم مسلمان را خود بگذارد؟
    این همان سنت الهی غربال و تمییز در آخر الزمان است. از بین رفتن قشر خاکستری.
    خوبهای آخر الزمان بهترین خوبهای تاریخ هستند و بد های آخر الزمان هم بدترین های تمام تاریخ بشر. بزودی قشر خاکستری باید انتخاب کند که کدام طرف ایستاده ست. لحظه ای که این غربال کامل شد ظهور رخ خواهد داد.


    -----------

    * و دستور هاشمی شاهرودی هم ابدا لغو آن نبود. صرفا دستور داد در مورد شهود و اثبات وقوع زنای محصنه و جمع شدن همه شرایط آن سختگیرانه تر عمل کنند. در واقع اثبات این رفتار بسیار سخت است.

    ** برو یک تحقیق جدی در مورد پدر و مادرت بکن. چون شاید خود تو همین راه متولد شده ای والا محال است که یک حلال زاده معنی زشتی این حرفها را درک نکند و باز هم برای آن موجودات خبیث احساس ترحم کند!

  • کامنت بالا متعلق به من یعنی محمد لیبرال است که فراموش کرده نام خود را درج کنم .

  • ناظر 97/10/5 ساعت 22:53

    اسلام مشخص و کفر هم مشخص . و اما بدترین ضربه ها را به اسلام منافقین میزنند همان کسانی که ادعای اسلام دارند اما اسلام را تحریف میکنند و با دلایل مسخره شان و اسمان وریسمان بافتن سعی دارند دین را از مسیرش خارج کنند . منافقین خزعبلات خود را انقدر تکرار میکنند تا جامعه ان را باور کند و به جرات میتوان گفت منافقین بدتر از کفارند . منافقین فساد را به اندازه ای که کارشان راه بیفتد دوست دارند . اینکه دزدی کنند و انرا توجیه کنند .از بد حجابی و بی حجابی و رقاصی و بی حیایی خوششان میاید و انرا توجیه میکنند و کلا در طول تاریخ ضرباتی که اسلام خورده همه از منافقین بوده که هسته اصلی این منافقین را کفار تشکیل میدهند اما چون از ابراز بی ایمانی واهمه دارند خود را مسلمان مینامند و حتی گاهی انچنان تعصب نشان میدهند که همه فریب میخورند و انوقت حرفهای کفرامیز خود را به نام اسلام به خورد جماعت میدهند . اما عاقلان هیچگاه فریب این کافران روباه صفت را نمیخورند و همین عاقلانند که اسلام بر محور انها میچرخد و اسلام را با یاری خدا حفظ میکنند .

  • به مهمان متحجر
    آقای اسلاميست اگر شرایط زمان و مکان کوچکترین تاثیری در احکام ندارد پس چه طور در جمهوری اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام می تواند قوانین خلاف شرع را تصویب کند ؟ در همان اول انقلاب قرار شد که شورای نگهبان حافظ شرع در مقابل قوانین خلاف شرع باشد .اما پس از مدتی خمینی اعلام کرد که اگر دوسوم مجلس قانون خلاف شرع را تصویب کند اشکالی ندارد . پس از مدتی هم فرمان تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام را داد.
    یکی از موارد متعارض با حقوق بشر مجازات های بدنی و خشن مثل سنگسار و قطع دست به استثنای قصاص جان است . در همین مورد سنگسار پس از اجرا در دهه اول انقلاب در رسانه ها و دنیا سروصدای بزرگی برپا شد . همین خمینی بزرگتان و بنیانگزار این نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد چون این مجازات چهره اسلام را به دنیا خشن نشان داده و موجب وهن اسلام شده است آن را موقتا تعطیل کنید . خوب پس چرا ایشان حد الهی را به خاطر سروصداهای خارجی در دنیا کنار گذاشته و نگفتند حکم اسلام با قاطعیت باید اجرا شود ؟ نکند خمینی هم غرب زده بوده یا مرعوب غرب شده بوده است که حکم سنگسار اسلام را به بهانه جلوگیری از وهن اسلام کنار میگذارد ؟
    بماند که در بسیاری از موارد اجرای برخی از احکام اسلامی از همان دهه اول انقلاب گره ای از مسایل که باز نمی کرد که خودش برای جامعه مشکل زا بود . برای همین خمینی اعلام کرد که شورای نگهبان به مقوله زمان و مکان توجه کند .پس از مدتی اعلام کرد که دو سوم مجلس می تواند قانون خلاف شرع را تصویب کند . تا آن جا که یکی از اعضای شورای نگهبان در اعتراض به خمینی و ادعایش در نامه ای مراتب اعتراض خود را اعلام کرد و استعفا داد . پس از مدتی هم که فرمان تشکیل مجمع تشخیص مصلحت را صادر کرد .البته در مورد مکانیسم عملکرد مجمع می گویند که این مجمع احکام ثانویه را به عنوان قانون تصویب میکند و احکام شرع هم به طور موقت تعطیل می شود نه دایمی . محسن کدیور یکی از نوانديشان دینی سوال پرسیده است اگر یک حکم شرعی پس از تعطیلی موقت دهها و بلکه صدها سال عملا تعطیل شده باشد و برنگردد آیا این کاشف از این نیست که آن حکم شرعی منسوخ شده است و دیگر به هیچ وجه قابلیت اجرا ندارد ؟
    از نظر کدیور کنار گذاشتن احکام شرعی از طریق راه حل هایی مثل تعطیل موقت تحت عنوان احکام اولیه و ثانویه و جلوگیری از وهن اسلام جز وصله و پینه کردن و رفو کردن مشکلات اجرای این احکام نیست و باید به فکر راه حل اساسی برای کنار گذاشتن آنها بود .
    در مورد حقوق بشر و دلیل حقانیت آن علاقه مندان می توانند به کتاب محسن کدیور با نام حق الناس : اسلام و حقوق بشر که در نقد و رد احکام شرعی مخالف حقوق بشر نوشته است و همین طور به بخش سوم کتاب نقدی بر قرائت رسمی از دین با عنوان حقوق بشر نوشته مجتهد شبستری مراجعه کنند .
    در مورد این که احکام اسلام زمان نزول هم ربطی به شرایط زمان عربستان جاهای نداشته اغراق کردی و نشان دادی که کم اطلاع هستید . محض اطلاعتان دیه و میزان آن ، ماههای حرام که جنگ در آن زمان حرام است ، مهریه زنان ، برده داری این ها سنت اعراب جاهلی بوده که اسلام آن ها را تایید و امضاء کرده است .پس لابد باید بساط برده داری را هم احیا کنیم چون در اسلام برده داری آمده است .
    همین طور بسیاری از ورزش زنان حتی در صورت محجبه بودن باید تعطیل شود . چرا که در بسیاری از این ورزش ها زنان در مقابل نامحرمان به حرکات و قر دادن بدنشان مشغول هستند .
    در نهایت شما اسلاميست ها ی افراطی و کج فکر آن قدر کودن و کور تشریف دارید که نمی بینید خود جمهوری اسلامی هم به این واقعیت رسیده است که نمی توان در عرصه عمل همه احکام اسلام و قوانین مبتنی برآن را به دلیل عدم انطباق و سازگار بودن با زمانه اجرا کرد و به بهانه احکام ثانویه و اضطرار و مصلحت نظام و جلوگیری از وهن اسلام آنها را کنار می گذارد مهدی نصیری هم از مخالفان سرسخت نه فقط مدرنیته بلکه فلسفه و عرفان علی رغم تحجر فکری و تعصبش که با شما مشترک است می گوید تمدن جدید و لوازم آن به مانند هوایی مسموم همه جا را فراگرفته است که امکان خروج از آن به طور کامل وجود ندارد . ما در خوشبينانه ترین حالت و بالاترین سطح در نهایت 40 درصد تمدن اسلامی را می توانیم محقق کنیم و برای تحقق تمدن کامل اسلامی امام زمان باید ظهور کند !!و تو و امثال تو هنوز این واقعیت را نمی خواهی بپذیری و انکار می کنی .

    ضمنا در پایان پاسخ خمینی را در جواب نامه یکی از همین متحجرین که اعتراض کرده بود چرا شطرنج بدون برد و باخت باید حلال باشد نقل میکنم .ایشان در پاسخ گفته بود :
    که اگر بر مبنای عقاید و افکار شما و امثال شما باشد که تمدن را باید به کل تعطیل کرده و به دوران غارنشینی و شترسواری برگردیم !
    این پاسخ سنجیده خمینی حکایت تو و امثال تو یعنی اسلاميست های واپس گرا و متحجر است .

  • اولا اگر هزار بار دیگر هم مرا متحجر بخوانی من جز افتخار به این لقب نخواهم کرد. این تاج سعادت یک مسلمان در شرایط امروز است که از سوی حرامزادگان و لیبرالها متحجر خوانده شود.

    ثانیا تو غلط کرده ای که از طرف امام خمینی دروغ می گویی. حرفهای امام خمینی در صحیفه اش موجود است. کجا چنین یاوه ای گفته که اگر دو سوم مجلس چنان حرفی زدند اشکال ندارد هر چه بخواهند خلاف شرع تصویب کنند؟ این ادعای دروغ هاشمی بود که خودش آن را ملاک قرار داد و صد البته عملکرد مجمع مصلحت در زمان هاشمی مطلقا جای دفاع ندارد و اصلا اسلامی نیست.*

    ثالثا: این هم دروغ است. کجا امام خمینی با کدام حکم شرعی به بهانه نشان دادن چهره خشن اسلام مخالفت کرد؟
    اصلا برای همین با جبهه ملی که منکر ققصاص بود درگیر شد و آنها را رسما مرتد نامید.
    و اصلا برای همین بود که حکم قتل سلمان رشدی را صادر کرد در حالی که خودش گفت می دانم خواهند گفت خلاف مصلحت بود ( و عده ای مثل شما آن را خشن نامیدن اسلام می نامند!)
    و برای همین دستور اعدام اعضای مجاهدین خلق را صادر کرد!
    و حکم سنگسار هم نه تنها در زمان امام خمینی که تا همین چند سال پیش به قوت خود باقی بود تا وقتی آقای آملی لاریجانی برای فرار از فشارهای نهاد حقوق بشر سازمان ملل از اسلام کوتاه آمد که لعنت خدا بر او.
    اتفاقا اسلام چهره خشن هم دارد و یک دین فانتزی و تی تیش مامانی نیست. رافت اسلام فقط برای مومنان است. برای دشمنان خدا و متجاهران به فسق ابدا رافت ندارد. اتفاقا خیلی هم خشن. اسلام هم سر می برد و هم سنگسار می کند و هم دست قطع می کند و هم شلاق می زند.
    مطلقا هم ارزشی برای نظرات حقوق بشری شما قایل نیست. می گوید زناکاران را حد بزنید و مطلقا رافت در مورد آنها نشان ندهید ( سوره نور آیه 2).

    اما تو بگو شما اصلاحح طلبان کافر از روزی که با کاتالیزور هاشمی قدرت را در ایران به دست گرفتید قدم به قدم از اسلام کوتاه آمدید.
    چرا دروغ کثیف خودت را به امام خمینی نسبت می دهی؟



    رابعا: پاورقی * را بخوان. تو نه سواد داری و نه اطلاع تاریخی. دروغ پشت دروغ می بندی. آن کسی هم که استعفا داد آقای آیت الله صافی بود. دلیلی کنار کشیدنش هم این بود که تعیین معنی قاعده لاضرر و عسر و حرح با امام خمینی اختلاف داشت و قبول نمی کرد که مثلا حکومت حق دارد برای جایی که جاده لازم است خانه مردم را خراب کند که همانجا جوابت را دادم. این یک دعوای فقهی بر سر مصداقیت قاعده لاضرر بود و نه بر سر اصل تغییر حکم شرعی!!


    خامسا: کدیور یا مجتهد شبستری با کدام ملاک دم از کنار زدن احکام اسلامی می زند جز برای خوشایند جهان؟ حرف او چه ارتباطی به معنای عسر و حرج دارد؟ جز برای آنکه این آقا و امثال او رسما کافر هستند و هدفشان صرفا تغییر دادن اسلام و تبدیل کردن آن به صورت مورد پذیرش غرب است؟
    و اصلا تو با کدام منطق و دلیل از او حمایت می کنی؟
    جز اینکه خودت هم سنگ محکی جز کسب رضایت جامعه جهانی نداری؟
    اگر اینطور که امثال تو و کدیور دنبال کسب رضایت یونسکو و سازمان ملل و جامعه جهانی و نهادهای حقوق بشری هستند دنبال کسب رضای خدا بودید
    حتما جزو اولیاء الله می شدید!
    افرادی که نام بردید صرفا با توجیه اینکه امروز مصلحت این است که از اسلام چهره زیبا ارائه کنیم از خدا مهربانتر شده و همان بلایی را می خواهند بر سر اسلام بیاورند که پولس بر سر تعالیم مسیح علیه السلام آورد. پولس هم برای جلب علاقه رومیان به دین جدید بسیاری از احکام شریعت عیسی و موسی علیهما السلام را لغو کرد!

    اما خدا می گوید
    ولن ترضى عنك اليهود ولا النصارى حتى تتبع ملتهم قل إن هدى الله هو الهدى ولئن اتبعت أهواءهم بعد الذي جاءك من العلم ما لك من الله من ولي ولا نصير
    سوره بقره آیه 120.
    . و الله همه بدبختی های امروز مسلمانان به خاطر نفهمیدن همین آیه است. عتاب تند خدا را ندیدید و دنبال کسب رضایت یهود و نصاری رفتند و خدا هم دیگر آنها را یاری نکرد.


    سادسا: بی سواد هم باز خود تو هستی. اسلام همه قوانین جاهلیت را جز اندکی از آنها همه را لغو کرد. دیه و میزان آن هرگز قبل از اسلام نبود و حتی اگر روایت معشوش و خلاف بین قرآن ماجرای قربانی عبدالله صحیح هم باشد تا زمان قربانی عبدالله که صد شتر ملاک دیه قرار گرفت قبل از آن هرگز نبوده است. و ضمنا حتی اگر فرضا کار عرب جاهلی هم بود قاعده ای خوب بود که مانع کشت و کشتار می شد و اسلام هم آن را امضا کرد. هر چند برای خود من یقین است که این حکم از همان ابتدا مال خود اسلام بوده است و قبل از آن مطلقا وجود نداشته است و شما احدی را نمی یابید که مثلا قبل از اسلام به دلیل قتل غیر عمد صد شتر دیه داده باشد!!
    مهریه هم قانون ابدی شریعت ابراهیمی بود که در یهود هم وجود داشت و دارد و از اعراب جاهلی نبود. بلکه باقی مانده حکم ابراهیم پیامبر بود و البته اسلام هم آن را تایید کرد. **
    در مورد بردگی هم دروغ گفتی. بیست نوع بردگی در قبل از اسلام بود که اسلام همه را لغو کرد جز برده گیری کفار حربی که در جنگ اسیر می شوند. یعنی تمام انواع دیگر برده گیری اعم از خرید فروش با قرارداد و قمار گرفته تا فروش توسط پدر و برادر و.. همه را لغو کرد. کافری هم که برده می شد هیچ شباهتی به برده عصر جاهلی نداشت بلکه یک شهروند رسمی جامعه بود که حتی حق شکایت از ارباب خودش را داشت! و اگر ارباب ظالم بود و به برده آسیب جسمی می رساند رسما با قانون شرعی آزاد می شد! و یا اگر زن بود و صاحب فرزند از ارباب می شد بلافاصله بعد از وفات او آزاد می شد و هرگز به عنوان ارث به کسی تعلق نمی گرفت. در واقع آنچه اسلام بردگی نامیده شد بکلی با آنچه قبل از اسلام بود متفاوت بود. حال اینکه مسلمان چقدر به دستورات اسلام در این خصوص عمل کردند داستان دیگری است.

    ضمنا من نه تنها مخالف برده داری طبق قوانین اسلام نیستم بلکه اصرار بر احیای آن دارم. بهاییان کفار حربی هستند که برده گیری آنها هیچ اشکال شرعی ندارد. این جماعت محخصوصا زنانشان می خواهند آزاد و بی حیا و بی حجاب باشند و اتفاقا برای کنیزان در اسلام حجاب واجب نیست! پس چه اشکالی دارد که آنها را به بردگی بگیریم تا هم خوار شوند و هم به آرزوی برده صفتی خود در تبرج و تماشا شدن به وسیله مردان برسند؟ ما خوب می دانیم که همیشه پشت تمام برنامه های بی حیایی و آغاز آن در جامعه با بهاییان بوده است. بگذارید برده صفتان به آرزوی خود برسند.

    سابعا در مورد ورزش زنان هم درست گفتی. در بسیاری از رشته ها زنان مثلا حجاب دارند اما ناگزیر از حرکات شرم آور در مقابل مردان نامحرم هستند و یقینا این رفتارها حرام است و مطلقا جایی برای توجیه آن نیست. اینکه الان عده ای به اسم جمهوری اسلامی در حال عمل وارونه به اسلام هستند هرگز این حرام مسلم را توجیه نمی کند و هرگز زنان مومنه و عفیفه حاضر به انجام چنان ورزشهایی نیستند. تو خیال نکن هر زنی حجاب سرش کرد حتما حیا و عفت دارد!!


    ثامثا: جمهوری اسلامی به این نتیجه نرسیده است. چون این فقط یک مدل حکومتی است است و خودش به نتیجه ای نمی رسد! بلکه افراد فاسد و نفوذی که مثل سرطان کنترل این حکومت را به دست گرفته اند از اول برنامه ای جز استحاله قدم به قدم نظام و اندلسی کردن ایران نداشتند. ملعونهایی مانند هاشمی و روحانی و مهاجرانی و تاجزاده و لاریجانی و نظایر آنها از اول هم مسلمان نبودند و نفوذی بودند. اما روز اول که نمی شد عقیده خود را اعلام کنند! باید می آمدند و ذره ذره مردم مسلمان را قورباغه آب پز می کردند.

    تاسعا: شاهد از غیب رسید! همان مهدی نصیری کثیف که خودش عمری را در مبارزه با فلسفه و عرفان گذاشته و با چماق تکفیر فلاسفه و عرفا را از دین خارج می داند حالا ناگهان ژست آزاد اندیشی گرفته است و دم از لزوم کوتاه آمدن از فقه و حکومت دینی می زند!! و اینجا باید گفت قسم حضرت عباس را باید باور کرد یا دم خروس را؟ دینی که نصیری مبلغ آن است چیزی نیست جز مشتی قوانین طهارت و نجارت و شکیات و غسل. دینی بسته شده به دسته آفتابه که جایش گوشه مستراح است و گویا از نظیر نصیری ها این بوده است هدف آنهمه مجاهدتها برای حفظ اسلام ! و او چنان خودش را به آن راه زده است که گویا نمی فهمد بدون حکومت اسلامی حتی قوانینی مانند ارث و دیه و قصاص و وقف و حدود نظایر آن هم قابل اجرا نیست!

    این فرد هم کسی نیست جز یک کدیور و سروش جدید.

    اما بدان که اگر تمام دنیا کافر شوند و همه مانند شما دگر اندیش شوند ، یک مسلمان واقعی باز هم ابراهیم وار تبر به دست خواهد گرفت و تمام بتهای شما را خواهد شکست.
    الذین قال لهم الناس ان الناس قد جمعوا لکم فاخشوهم فزادهم ایمانا و قالوا حسبناالله ونعم الوکیل / سوره آل عمران آیه 173
    ن مؤمنانی که چون مردمی منافق به آنان گفتند،لشکر بسیار بر علیه شما مؤمنان فراهم شده ،پس از آنان در اندیشه وحذرباشید،این سخنان بر ایمانشان بیفزود،و گفتند:در مقابل همه دشمنان تنهاخدا ما را کفایت می کند و او بهترین یاوران است

    پس برای چه ما را از قارقار چند کلاغ مانند نصیری و کدیور می ترسانی؟
    ما برای شهادت آماده ایم.


    عاشرا: امروز رسما رکورد زدی در دروغ بستن به امام خمیتی. ایشان کجا چنین یاوه ای گفت؟ این بود حرف امام خمینی در پاسخ محمدحسن قدیری
    :"و اما راجع به دو سؤال، یکی بازی با شطرنج ...اینکه نوشته اید از کجا سائل به دست آورده که شطرنج‏‎ ‎‏بکلی آلت قمار نیست، این از شما عجیب است، چون سؤالها و جوابها فرض است و‏‎ ‎‏بنابراین آنچه را من جواب داده ام در فرض مذکور است که اشکالی متوجه نیست و در‏‎ ‎‏صورت عدم احراز باید بازی نکنند. ».‏
    صحیفه امام جلذ 21 صفحه 151.

    یعنی امام خمینی صرفا در پاسخ به سوالی که گفته بود اگر ثابت شود شطرنج از آلات قمار خارج شده است استفاده از آن حرام است یا نه که ایشان هم نوشته است در فرض مذکور جایز است. ح
    حالا تو برو ثابت کن که واقعا این فرض درست است!!***
    الا غار نشین ها کجا نشسته اند؟ همان کسانی که تبلیغ کننده روابط آزاد جنسی و برهنگی هستند!


    می بینی چقدر دروغ گفتی؟
    برای آنکه هر طور شده از اسلام فرار کنی و زیر بار حاکمیت شرع نروی اینهمه اراجیف و یاوه نوشتی و هر چه خواستی دروغ به هر کسی خواستی بستی فقط برای آنکه نفس اماره و شیطان کاملا تو را در اختیار خود گرفته است و اجازه نمی دهد به گزینه ای به نام پذیرش اسلام و کوتاه آمدن در مقابل آن تن بدهی.


    -------------------------------

    * تو اصلا می دانی ماجرای ایجاد مجمع مصلحت چه بود؟ ابتدای آن در مورد اراضی شهری بود. یعنی جایی که عده ای فکر می کردند مالکیت مردم بر داراییشان اصل شرعی است و حکومت حق دخالت ندارد که مثلا جاده بکشد یا خانه خراب کند! که امام خمینی اینطور جواب این تفکر را داد :" حکومت، که شعبه ای از ولایت مطلقه‏‎ ‎‏رسول اللّه صلی اللّه علیه و آله و سلّم است، یکی از احکام اولیه اسلام است؛ و مقدم بر‏‎ ‎‏تمام احکام فرعیه، حتی نماز و روزه و حج است. حاکم می تواند مسجد یا منزلی را که در‏‎ ‎‏مسیر خیابان است خراب کند و پول منزل را به صاحبش رد کند، حاکم می تواند مساجد‏‎ ‎‏را در موقع لزوم تعطیل کند و مسجدی که ضرار باشد، در صورتی که لازم به تخریب‏‎ ‎‏باشد، خراب کند...، حکومت می تواند قراردادهای شرعی را که با مردم بسته است، در‏‎ ‎‏موقعی که آن قرارداد، مخالف مصالح کشور و اسلام باشد، یک جانبه لغو کند. و می تواند‏‎ ‎‏هر امری را، چه عبادی و چه غیرعبادی است که جریان آن مخالف مصالح اسلام است،‏‎ ‎‏از آن مادامی که چنین است جلوگیری کند."صحیفه امام؛ ج 15، ص 451ـ452.

    پس می بینی که ابدا قرار نبود چیزی خلاف اسلام تصویب شود. بلکه صرفا عمل به همان قاعده ابدی اسلامی لاضرر و قاعده نفی عسر و حرج بود. پیامبر خدا هم در مورد درخت نخل سمره بن ندب که در خانه فرد دیگری بود همینکار را کرد. خوردن مردار هم حرام است اما برای کسی که از گرسنگی در حال مرگ است مانعی ندارد و این نه تنها تغییر حکم اسلام نیست بلکه عین حکم اسلام است.
    اما آیا قرار بود که مجمع در موردی که خلاف اسلام است قانون تصویب کند؟ و اصلا آیا قرار بود قانونگذاری دایمی بکند؟ خیر. قرار بود صرفا در همان جایی که عسر و حرج ایجاد می شود و آنهم صرفا به صورت موقت و نه دایمی تصمیماتی بگیرد برای مورد خاص.
    این بود حرف امام خمینی :
    " آنچه در حفظ نظام جمهوری اسلامی، دخالت دارد که فعل یا ترک آن موجب‏‎ ‎‏اختلال نظام می شود و آنچه ضرورت دارد که ترک آن یا فعل آن مستلزم فساد است و‏‎ ‎‏آنچه فعل یا ترک آن مستلزم حرج است، پس از تشخیص موضوع، به وسیله اکثریت‏‎ ‎‏وکلای مجلس شورای اسلامی، با تصریح به موقت بودن آن، مادام که موضوع محقق‏‎ ‎‎‎‏است و پس از رفع موضوع خودبخود لغو می شود.» صحیفه امام؛ ج 15، ص 297.

    ولی آیا آنچه الان اجرا می شودذ ربطی به اسلام دارد؟ آیا مجمع جز قانونگذاری دایمی نمی کند؟ و آیا خلاف های بین شرعی را به بهانه های واهی تصویب نمی کند؟ چرا.
    مطلقا قرار نبود داستان این باشد. این قدرت هاشمی بود که توانست برای مثال یک حرام مسلم و غیر قابل توجیه که ابدا هم عسر و حرجی نداشت مانند ربا را با بهانه های واهی به اسم بانکداری اسلامی صویب کند آنهم بعد از شهادت امام خمینی.


    ** در کتاب مقدس سفر پیدایش فصل 34 آیه 12-11 آمده است: شِخِم به پدر و برادران دینا گفت در نظر شما آبرو یابم و آن چه به من بگویید، خواهم داد و مهر و پیشکش هر قدر زیاده از من بخواهید، آن چه بگویید، خواهم نبود. در بین یهودیان برای عقد نکاح، قید مهریه می‌شود که به آن کتوبایی می‌گویند. اگر در هنگام عق نامزدی میزان مهریه مشخص نشود بعد از نامزدی با توافق طرفین مشخص می‌شود و میزان آن از مقدار مهریه شرعی که در فقه یهود مشخص شده است کمتر نیست. مهریه در آیین یهود عندالمطالبه نیست بلکه در زمانی که نکاح انحلال یابد به زن پرداخت می‌شود و این انحلال یا به صورت طلاق است و یا به علت فوت شوهر سبب می‌شود.

    *** و البته این سوال باقی است که آیا حرمت شطرنج صرفا به خاطر آن بوده که آلت قمار بوده یا هست؟ پاسخ بسیاری از علما منفی است. هم امام و هم مرحوم خوانساری اشتباه فقهی مهمی کرده اند که تنها دلیل حرمت شطرنج را آلت قمار بودنش فرض کرده اند. مثل کسانی که حرمت گوشت خوک را هم فقط به کرم تریشین فرض کردند! لهذا همچنان اکثریت قاطع فقها شطرنج را حرام قطعی می دانند. صفحه شطرنج ابزار بازی صرفا نیست بلکه ابزار جن گیری و ارتباط با شیاطین هم هست..

    آری. می دانم داری دیوانه می شوی. اما این من نیستم که دارم جواب تو را می دهم. این اسلام است که شکست ناپذیر است.

  • اضافه می کنم که مشرکان جاهلی اگر ماه های حرام داشتند از خودشان نبود و سنت ابراهیمی بود سه ماه برای حج یک ماه آمدن و یک ماه حج و یک ماه هم در برگشت و یک ماه وسط سال هم برای عمره اختصاص دهند. در این ایام ناگزیر دست از جنگ می کشیدند که اسلام هم آن را تایید کرد. اما آنها به نسیء معتقد بودند و سالها را کم زیاد می کردند و به دلخواه خودشان جای ماههای حرام را هم عوض می کردند! اسلام همه این خلاف ها را لغو کرد. آنچه سنت ابراهیمی بود نگهداشت و بقیه را دور ریخت.

  • وقتی کارگردان داغ اول انقلاب سر اسرائیل در میاره
    اگه هجوم فرهنگی رو نبینیم باید به عقل معمولیمون هم شک کنیم
    وقتی بازیگرا سر از شبکه های ضد انقلاب در میارن
    وقتی اسکار بگیرامون به بدترین شکل خودشون رو عرضه می کنن
    اگه نبینیم اون دستای پشت صحنه رو باید به عقل معمولیمون هم شک کنیم
    این فقط یه ذره از حوزه فرهنگی بود
    حالا آقای بنیصدر و کشمیری ها بمونه
    حالا خاوریها بمونه
    حالا "نطفه بچه رو بدیم برامون سلول بنیادی سالها بعدشو بکارن" بمونه
    حالا برنامه مذهبی پر مخاطب ماه مبارک رمضون که قبل از افطار بیاد تبلیغ واکسن پیشگیری از بیماری دستگاه تناسلی کنه بمونه
    و...
    انگار موقع خلقت به بعضیا اون قوه ادراکی نرسیده!

  • خطاب به مهمان
    شما و امثال شما دارای تفکر تئولوژیک و سنت گرایی هستید بنابراین از یک عقب ماندگي و تاخر تاریخی رنج می برید و نمی توانید واقعیات زمان و مکان را درک کنید درمورد احکام باید گفت که احکام به دو بخش عبادی و معاملات که همان احکام اجتماعی اسلام است تقسیم می شود . احکام عبادی همگی ابدی و تغییر نپذیرند مثل دورکعتی بودن نماز صبح . اما در مورد احکام اجتماعی اسلام با توجه تغییر و تحولات واقعیت جوامع و حتی مقوله عقلانیت در طول تاریخ نمی توان گفت که همه این احکام تغییرناپذیر و ابدی اند .

    اما به عنوان مثال برویم سراغ همین احکام زن و مرد
    در کم آگاهی و جهالت شما همین بس که احکام عبادی و اجتماعی را خلط می کنید .آن شهوات و غرایز زن و مرد که تفاوتی نکرده است و در نتیجه احکامش تغییر نمی کند راجع به احکام عبادی اسلام مثل وجوب حجاب و حد آن و حرمت رابطه با نا محرم یا زنا است .اما در مورد احکام اجتماعی چنین نیست البته من و همین طور بعضی نوانديشان دینی با تساوی مطلق زن و مرد در حقوق موافق نیستند اما این به این معنی نیست که همه احکام نابرابر و تبعیض آمیز بین زن ومرد در زمانه کنونی عاقلانه و عادلانه است . هم اکنون تعدادی از مراجع تقلید نوانديش مثل آیات عظام صانعی ، مرحوم محمد صادقی تهرانی ، مرحوم فضل الله لبنانی ، مرحوم احمد قابل و محمد ابراهیم جناتی بر مبنای اجتهاد در زمان و مکان احکامی متفاوت با مراجع تقلید پیشین و کنونی و مبنی بر تساوی حقوقی زن ومرد در بعضی موارد مثل تساوی دیه زن و مرد یا داشتن حق قضاوت زنان دارند . بنابراین حتی اگر این جریان نوانديش اصلاح طلب دین که کسانی مثل سروش و کدیور چهره های آن هستند را غرب زده و انحرافی دانسته راجع به این مراجع تقلید چه می توان گفت ؟ این مراجع که ربطی به این جریان و غرب زدگی و خود باختگی نداشته اما بر مبنای اجتهاد در زمان و مکان احکام و فتوای متفاوت از جمله در مورد حقوق زنان دارند . حتی بعضی از آنها مثل مرحوم صادقی تهرانی کتابی در رد نظریه قبل و بسط تئوریک شریعت سروش و هرمنوتیک مجتهد شبستری به عنوان پایه های نوانديشی و روشنفکری دینی دارند .
    اما در مورد احکام عبادی اسلام هیچ کدام از این مراجع رابطه مرد و زن نامحرم را حلال ندانسته اند .یا در قضیه حجاب و حد آن به غیر از مرحوم احمد قابل که قایل به عدم وجوب پوشاندن سر و گردن زن بود بقیه این مراجع تقلید نوانديش حد حجاب را همان حد تعیین شده در شرع و تا ابد غیر قابل تغییر دانسته اند .آیت الله عظمی محمد ابراهیم جناتی که بعضی از او به عنوان روشنفکرترین مرجع تقلید دانستند و ایشان دست دادن زن و مرد نامحرم را در مراسم رسمی به شرط نداشتن مفسده ای مثل وزیر خارجه مباح و بی اشکال می دانند اما در مورد حجاب حد آن را همان حد تعیین شده در شرع یعنی پوشاندن تمام موهای سر و گردن و تا مچ دست و تا ابد در زمان ها جوامع مختلف تغییر ناپذیر دانسته و فقط نوع و شکل پوشش و لباس را تغییر پذیر می دانند .
    اما در مورد جریان نوانديش و اصلاح طلب دینی که متهم به غرب زدگی و التقاط است هم این گونه نیست که خواهان تغییر احکام دینی بر مبنای هر چه مسلمات و مشهورات زمانه تحت عنوان عقلانیت زمانه و مقتضیات زمان و مکان باشند . به عنوان مثال ظاهرا هم جنس گرایی مقوله ای در حال پذیرش نه تنها در غرب بلکه کم کم در سراسر جهان می شود چنان که پارلمان هند هم علی رغم مذهبی بودن مردم این کشور قانون هم جنس گرایی را تصویب کرد و گویا در لبنان هم قرار است تصویب بشود .حال در موضوع هم جنس گرایی در بین نوانديشان و اصلاح طلبان دینی فقط آقای نراقي از دوستان سابق سروش و از اساتید ایرانی فلسفه دین در آمریکا است که بین هم جنس گرایی و هم جنس بازی قایل به تفکیک شده و عمل قوم لوط در قرآن را بی ارتباط با هم جنس گرایی دانسته و از این عمل دفاع می کند . سایر نوانديشان دینی حتی سروش که ادعا کردند هم جنس گرایی را تایید کرده هرگز چنین کاری را نکرده اند و آن را عملی قبیح و خلاف شرع می دانند. سروش هم در سخنرانی خود هم جنس گرایی را یک حق دانست که نباید جلوی اشخاصی که این کار را میکنند گرفت نه اینکه این عمل گناه و خلاف شرع نیست .یا در مورد قضیه حجاب جریان نوانديش و تجدید نظر طلب دینی با حجاب اجباری از سوی حکومت مخالف است اما در مورد اصل حجاب و حد پوشش آن به جز کدیور که شک و شبهه در حدود آن وارد کرده بقیه حد آن و پوشش زنان را همان حد تعیین شده در شرع می دانند و کسی از این جریان نگفته حجاب مال دوران گذشته است و با مقتضیات زمان و مکان ما سازگاری ندارد .
    حتی در مورد مسیحیت علی رغم این که این دین بر خلاف اسلام دارای احکام اجتماعی و سیاسی نیست و از مدرنیته ضربات مهلک و سهمگینی دریافت کرده است در برابر مشهورات و اخلاق زمانه کاملا تسلیم و خودباخته نشده است . این مسیحیت پروتستان و اصلاحات برآمده از آن که به عنوان یکی از فرزندان و محصولات مدرنیته است که خود را به طور کامل با مدرنیته منطبق و در آن حل شده است . چنان که حتی هم جنس گرایی را پذیرفته و یکی از کارهای کلیساهای پروتستان عقد کردن هم جنس گرایان است . اما مسیحیت کاتولیک در اصلاحات خود که به منشور واتیکان معروف است مقولاتی هم چون حقوق بشر یا طلاق را به عنوان مقتضیات زمان ما پذیرفته است اما هم چنان مقولاتی مثل سقط جنین و هم جنس گرایی را نپذیرفته و مردود می داند .
    در نهایت دفاعیات بنده همان طور که قبلا توضیح دادم جریان نواندیش مبتنی بر اصلاح طلبی و تجدید نظر طلبی دینی بدون نقص و کاستی و انحراف و افراط نیست چنان که تلقی بعضی از این نوانديشان دینی از وحی که البته با حمله و مخالفت سایر نوانديشان دینی مثل کدیور مواجه بوده تلقی انحرافی مثل نظریه سروش ماهیت الهی بودن وحی را انکار و آن را امری بیشتر بشری در حد تجربه دینی عارفان و اولیای الهی پایین می آورد .اما از کلیت و مسیر این جریان در مجموع به دلیل توجه به واقعیاتی مثل تحول عقلانیت در طول تاریخ و در نظر گرفتن مقتضیات زمان و مکان آن را بر صراط صحیح و تلقی صواب می دانم و اتفاقا معتقدم این جریان در مقابل جریان ملحد و اسلام ستیز به مراتب بهتر می تواند از دین و وحی الهی دفاع کند و تناقضات و کاستی های معارف دین را جواب دهد . اما جریان تئولوژیک و سنت گرای متعصب به دلیل مبنای غلط رویکرد این جریان در عدم توجه به مقتضیات زمان و مکان و تحجر و تعصبش و کاستی های فکری اش و ناکارآمدی تلقی هایش در دفاع از دین و وحی بیش از آن که بتواند از وحی الهی و دین دفاع کند نسل جوان عاقل و استدلال گر را که بر مبنای دلیل و استدلال عمل می کند بدتر به دامن اسلام ستیزی و الحاد هل می دهد!!!چنان که استاد جعفر نکونام در سایت قرآنی خویش به نام مدهامتان در مقاله اغراق گویی ریشه دین گریزی جوانان بخشی از این واقعیت را شرح و توضیح می دهد .

  • شما چه کسی را گول می زنی؟ خودت را ؟ من را؟ یا خدا را؟

    اولا خدا ما را در این عقب ماندگی حفظ کند! احکام اجتماعی اسلام هم اصولی دارد که تا ابد لایتغیر هستند. تنها مصداق آن عوض می شود. مثل مصادیق ربا. اما کجای اصل دیه و یا رابطه زن و مرد تغییر کرده است؟ شهوتشان عوض شده یا کروموزهای x, y عوض شده اند؟ یا اینکه صرفا جون دنیا اینطور می پسندد باید اسلام کوتاه بیاید؟

    ثانیا: اصلا فرضا حق با تو و آن دشمنان خدا است و حتی اصول قوانین اجتماعی اسلام هم تغییر می کنند!!
    اما تو باید جواب دهی که چرا دقیقا این اصول باید به نفع اعلامیه حقوق بشر و آنچه دنیای به اصطلاح آزاد و لیبرال ارزش محسوب می کند تغییر کند؟
    به عبرات دیگر با کدام سنگ محک شما آنچه کفار قرن بیستم به عنوان ارزش بین خودشان قرارداد گذاشتند را ملاک حق قرار می دهید و بر اساس آن می گویید قوانین اسلام باید تغییر کند؟
    صداقانه باید اعتراف کنید که عقل شما در چشمتان است. صرفا به این دلیل می خواهید اسلام را تغییر دهید که باب میل قدرتهای جهانی نیست. صرفا به این دلیل که به پیامبری امثال ژان پیاژه و پوپر بیش از نبوت محمد اعتقاد دارید. آن تمدن الان تمدن مادی غالب دنیا است و شما می خواهید با آن کنار بیایید!!


    ثالثا: اگر قرار بود شرایط اجتماعی و تمدن بشری قوانین اسلام را به نفع خود تغییر دهد که باید در همان ابتدای اسلام چنین اتفاقی می افتاد!
    خیال کرده ای آنها که عرب جاهلی می نامی چه کسانی بودند؟ افرادی با اعتقاداتی با اشتراکات زیاد با شما!
    هر کس هر بت و خدایی را که می خواهد بپرستد آزاد است! فقط به بتهای دیگران احترام بگذارد و کاری به آنها نداشته باشد!
    دهها نوع رابطه جنسی داشتند که همه را نکاح و آزاد می دانستند! از نکاح مقت و نکاح بدل و نکاح خدن و کاح استبضاع و نکاح شغار و دهها نوع دیگر که معادل همان روابط دسته جمعی و ضربدری و رابطه برای فرزند آوری و و روابط دوست پسر و دوست دختری و ..! و جالب اینکه تعیین پدر فرزند حاصله به انتخاب خود زن بود!
    انواع ربا که همه را به رسمیت می شناختند. انواع رابطه با همجنس را که باز هم به رسمیت می شناختند و نه تنها در عربستان که روم و ایران و هند و یونان و.. هم معمول بود!
    آزادی پوشش حتی در طواف کعبه! حتی کاملا برهنه!
    رقاصی که اصلا جزو مناسک دینی آنها بود!
    چقدر روشنفکر بودند! و اصلا مگر رنسانس چیز دیگری بود؟ بازگشت به دوران مشرکان برهنه یونان و روم باستان. به تصاویر و مجسمه های برهنه.

    و رسول الله صلی الله علیه و آله در مقابل این همه رسوم و دستاورد های بشری قیام کرد !!
    و همه را در هم کوبید.
    و هیچ احترامی برای هیچ عقیده باطلی قایل نشد.


    رابعا: تو با کدام ملاک و مدرک حقانیت این افراد که نام بردی بر تو ثابت شد که می گویی فلانی این نظر را دارد و بهمانی آن نظر را ؟
    از کجا فهمیدی نظرات این پیامبران قرن بیستم و بیست و یکم اسلام است؟
    بگو قوانین اسلام سخت است و این کارها راحت!! بگو دلت می خواه و شهوتت می گوید از آنها اطاعت کنی!
    شهوتت می گوید خدایی را بپرست که مناسک و سنت و شریعت را کنار گذاشته و می گوید برو هر کاری دلت می خواهد بکن!
    هر جامعه و حکومت و قانونی می خواهی داشته باش! هر چه خودت و اکثریت می گویند!


    خامسا: آن حضرات پیامبران قرن بیستمی اگر شعور داشتند که ندارند مثلا در مورد دیه می دانستند که دیه به مقتول نمی رسد!! بلکه به ورثه می رسد! زنی که شوهرش کشته می شود دو برابر مردی که زنش کشته شود دیه دریافت می کند!! دلیلش هم اهمین اقتصادی و مالی بیشتر مرد است. ضمن علاوه بر آن تازه نقه و مهریه هم دریافت می کند! از شرکت در جهاد هم معاف است!

    سادسا: سروش دیگر با چه زبانی باید بگوید که کافر است؟ با چه زبانی بگوید که وحی را اساسا تجربه عارفانه خود پیامبر می داند؟
    تو اگر نقبول داری آنها چنین اعتقادات انحرافی دارند با کدام مدرک و دلیل بقیه یاوه هایش را قبول می کنی الا اینکه دلت می خواهد ؟
    شما هیچ منطقی جز منطق اینکه دنیا چه می گوید و دلم چه می خواهد ندارید. و چون جرات ندارید رسما کفر خود را اعلام کنید می گویید این هم گونه ای از اسلام است!


    برو به سروش بگو که اگر او هم چنین تجربیات عارفانه ای دارد رسما ادعای نبوت کند!
    اما جراتش را ندارد. چون می ترسد کشته شود!!

    اذَا جَاءَكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّهِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ ﴿۱﴾
    چون منافقان نزد تو آيند گويند گواهى مى‏ دهيم كه تو واقعا پيامبر خدايى و خدا [هم] مى‏ داند كه تو واقعا پيامبر او هستى و خدا گواهى مى‏ دهد كه مردم دوچهره سخت دروغگويند (۱)
    اتَّخَذُوا أَيْمَانَهُمْ جُنَّةً فَصَدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ﴿۲﴾ ا
    ادعای مسلمانی و ایمان خود را [چون] سپرى بر خود گرفته و [مردم را] از راه خدا بازداشته‏ اند راستى كه آنان چه بد مى كنند (۲)

  • عزیزان من.. این مشکلات بسیار ریشه ای تر از این حرفهاست..
    بعضی میگویند مسئولین فرهنگی مقصرند..
    بعضی میگویند فلان وزارت یا فلان کس مقصرند..
    واقعا چرا نمیخواهیم بفهمیم مقصر خودمانیم..
    اصل وپایه انقلاب ما اسلام بود..
    اسلام جز پنج کلمه نیست..مگر اینکه دستورات خدا وقرآن و احکام پیاده بشود..
    مردم ما برای گوشت وتخم مرغ ویارانه انقلاب نکردن..
    مردم ما برای اسلام قیام کردن.. برای اینکه نوامیسشون حفظ بشه..
    نه اینکه گوگوش بره و این خانوم بیاد..
    چهل سال خیلیها به انقلاب خیانت کردن ورهبر و مومنین و فقها روتنها گذاشتن..
    از اسلام نگفتن واسلام واقعی روتوضیح ندادن وتبلیغ نکردن..
    بزرگی میگفت وقتی انقلاب شد مثلا چه شد؟؟
    پانصدنفر از سران رفتند وپانصدنفر دیگه اومدن..اما مردم همان مردمند.. باید برای مردم احکام واخلاق بگین..باید برای مردم دین رو اونطور که هست بگین.. اما وای بر کسانیکه به دین واسلام وامام زمان(ع) وقرآن و رهبر وعلما خیانت کردند وبه جای اینکه به مردم احکام واخلاق وقرآن واحادیث امامها رو بگن اومدن به مردم قرتی بازی یاد دادن..خیانت کردن به شهدا به اسلام.. دین رو بازیچه کردن.. به جای گفتن دین واخلاق وقرآن همش گریه کردن یاد دادن وکف زدن..تازه اینها خوباشون بودن..
    عزیزان دشمنان واسرائیل وکفار وامریکا با جلسات گریه وکف زدن کاری ندارن که..اما اگر یک سخنرانی مثل امام موسی صدر مثل کافی مثل علمای دیگر که جوانها ومردم روبیدار میکنه و معرفت دینیشون رومیبره بالا وبصیرت مردم رو میبره بالا مردم وجوانهارو آگاه میکنه، یک همچین مجالسی رو ازریشه میزنن...
    حالا مابرای چی قیام کردیم؟ قیام کردیم برای امام حسین گریه کنیم یا قیام کردیم درس عاشورا روبفهمیم ودرک کنیم وانجام بدیم؟؟؟؟؟ وقتی میفرماید کل یوم عاشورا وکل عرض کربلا یعنی چی؟؟
    یعنی شعر بخونیم بزنیم توسرخودمون وغش کنیم؟؟؟
    تمام دستورات اسلام برپایه کمال انسان شدن وبر محور آگاهی و زندگی سالم و الهی هستش..حتی مجالس روضه حتی مکه رفتن وکربلا رفتن..
    برادران وخواهران دینی بیدار باشید چون دشمن بیدار است.. هوشیار باشید چون دشمن هوشیار ومکار و بسیار بسیار با فن وعلم هستش..
    مجالس اخلاق برپا کنید..احکام وقرآن وحدیث بگین وبفهمین وعمل کنین..
    هیج وقت نگین سخته و سختش نکنین..
    در منزل خانواده کنارهم مجلس امام حسینی برگزار کنین..پدر خانواده میوه وشیرینی وآجیل بخره وبیاد خونه خانم وبچه هارو بنشونه وباهم یک آیه قرآن بخونین وبفهمین واحکام مربوطه واحادیث به روز که درد اجتماع هست بگین وبا خانواده بفهمین وعمل کنین.. ما برای این انقلاب کردیم..درتمام عمرتون اگر دسته عزاداری نرین اشکالی نداره وبرین با شرایط اسلامی بهتره اما اگر درهمین منزل هرشب یک احکام بگین ویک آیه قرآن بخونین وبفهمین والله درکشتی امام حسین هستین.. امام حسین کشتی نجات هست ونورهدایت..یعنی این..
    حالا این خانم رقصیده..هی میگیم وزارت فلان وفلان چرا نمیرن بگیرن بزننش..خداییش خنده دار نیست..فرضا بگیرین بکنینش تو گونی..آیا این بساط فساد برچیده میشه؟؟
    اون چیزیکه باعث میشه بساط گناه برچیده بشه آگاهیه..مردم باید آگاه بشن.. دین فهم بشن..این جوانها همونهایی هستن که هشت سال جبهه جنگیدن.. اما از بسکه ریا ودروغ شنیدن ازبسکه بهشون دین رونگفتن همه از دین بریدن.. خوب این خیانت نیست؟؟
    اینکه در خبر هستش که پیامبر(ص) فرمود من از کافر نمیترسم چون کفرش نابودش کرده واز مومن هم نمیترسم چون مومن دینش حفظش کرده..منه پیامبر از منافق میترسم..منافقی که هیچی از دین نمیدونه ومیخاد ادای دیندارهارو دربیاره..منافقی که دوروهستش..منافقی که هرجا بادی به پرچم اسلام میوزد وکبابی هم مهیاست میاد دور وبر اسلام.. منافقی که وجهه اسلام رونابود میکنه ... منافقی که مردم روازدین میبره ازدین زده میکنه ازدین مردم رو متنفر میکنه..منافقی که خیانت میکنه..آیا خیلی از آقایون به ظاهر دیندار اینطور نیستن؟؟ خیانت نمیکنن؟؟
    برادرها والله امروز اسلام وامام زمان(ع) ازهمیشه غریبتر هستن..والله امام حسین امروز ازهمیشه غریبتر هست..چون دارن شعاعر وحرفهاشو نابود میکنن.. آقایون حوزوی..برادرها وخواهرهای مومن به داد اسلام برسید..به داد رهبرمون برسید.. بیداربشید..یه کاری بکنید که همتون مسئولید..هممون مسئولیم..همه.. قرآن میفرماید همه دربرابر دینمون مسئولیم..مگر پیر وخردسالی که کاری ازش برنمیاد..والله بایدخون گریست... حالا دوست من برادر من عزیزمن شما چی میگی که برن بگیرن این خانم رو.. بیا واز امروز به جای پیروی ازهوای نفس و قلدری و منیت..از امروز برای امام زمان(ع) یه کاری بکن.. بیا و از امروز برای خدا حرکت کن..
    خواهی دید که همه چیز خود به خود درست خواهد شد..
    ببخشید زیاد شد..
    التماس دعا..به امید ظهور

  • ناظر 97/10/4 ساعت 20:23

    جناب محمد لیبرال قوانین وضع شده هر انچه که هست از جانب خدا در قران امده و یا بوسیله ائمه معصومین به مردم ابلاغ شده و باز هم از جانب خداست و هر کسی که تغییری در ان ایجاد کند و یا بخواهد ان را منحرف کند از صراط مستقیم خارج شده . اصلاح طلبی در اصولیکه خداوند وضع کرده معنی ندارد و حرف غلطی است و این اصطلاح برای اصلاح جامعه و فرهنگ و سیاست و اقتصاد انهم بر طبق اصول اسلام است که قانون گذارش خداوند است و ما باید مجری ان باشیم و اعجاب اور است که امثال من و شما و انهایی که نام بردید با عقل کم خود بخواهیم در برابر خداوندی که تمامی ذرات این جهان بدون اراده او حرکت نخواهند کرد و انقدر قدرت و توانایی خداوند زیاد است که حتی فکر کردن به ان باعث وحشت میشود عرض اندام کنیم و ایراد بگیریم . قوانینی که خداوند وضع کرده انچنان دقیق و حیرت اور است که حتی در بعضی موارد فهم ان برای ما دشوار است و چون نمیفهمیم به ان ایراد میگیریم اما دشمنان دین و معاندان به خاطر کفرشان و منافع کثیف دنیائیشان سعی در ضربه زدن به دین را دارند و و امثال من و شما نباید فریب این خناسان رسوای جهنمی را بخوریم . اینکه فردی نادان و حرامخور بگوید ما نباید مردم را به زور به بهشت ببریم یا مغرض است و یا نادان . نمیشود که جامعه ای اسلامی باشد و گروهی ان را الوده کنند و به کثافت بکشند و و متدینین تماشا کنند و انوقت فردای قیامت در برابر خداوند چه جوابی دارند که بدهند ؟. اشتباه اکثریت مردم این است که فکر میکنند امده اند تا در این دنیا خوش بگذرانندو خوش گذرانی را در حالتهای شیطانیش میبینند و نه خوشیهایی که خداوند انها را حلال کرده و در نهایت باید بدانیم این دنیا زمانش به اندازه یک جلسه امتحان است و باید تمامی حواس ما برای همین یک جلسه باشد و به غیر از این هر کاری که انجام دهیم به راه خطا رفته ایم و . فقط باید دید خداوند از ما چه خواسته و بس . حالا اگر باز هم دوست داری همان راه سابق را بروی برو چون خداوند اگر کسی قابل هدایت باشد هدایتش میکند و الا نه .

  • در پاسخ به ناظر
    بنده مسلمان هستم و به لحاظ فکری به جریان نوانديش اصلاح طلب و تجدید نظر طلب دینی گرایش دارم که چهره های برجسته ایرانی این جریان آقایان سروش ، مجتهد شبستری، حجت الاسلام کدیور، یوسفی اشکوری، ابولقاسم فنایی و چهره های برجسته خارجی آن ارکون، محمد فضل الرحمان ، محمد عبدالجابر و ... را شامل می شود . البته این جریان را بدون نقد ، کاستی ، انحراف و افراط نمی دانم اما کلیت این جریان را که قایل به اصلاح اندیشه و سنت دینی و در نظر گرفتن مقتضیات عاقلانه زمانه مثل حقوق بشر و دموکراسی است قبول دارم و معتقدم این جریان بهتر از جریان سکولار که رویکرد غیر دینی ودر بعضی موارد ضد دینی دارد از مدرنیته و مقتضیات زمان و مکان در مقابل سنت گراها و حتی در مورد عقاید دینی در مقابل ملحدان و بی دینان می تواند دفاع کند .

    در مورد ادعایتان که ملاک قرآن و سنت الهی است که هیچ کس نمی تواند آن را تغییر دهد باید بگویم بله ملاک است اما چه کسی گفته همه این احکام و سنت الهی حتی در قرآن تغییر ناپذیر و ابدی اند .یک مشکل بزرگ شما و امثال شما یعنی سنت گرایان عدم توجه به مقوله زمان و مکان است و در نتیجه فرازمانی و فرامکانی و ابدی دانستن همه احکام و گزاره های دینی است.
    به عنوان مثال در قرآن آمده که زنان را در صورت انجام ندادن وظایف خود در مقابل شوهر کتک بزنید که یکی از سایت های ملحد اسلام ستیز هم با آب و تاب به آن می پرداخت . آیا در قرن بیست و یکم وحتی در بین زنان مذهبی جامعه ما چنین چیزی یعنی کتک خوردن زن از همسرش پذیرفتنی است یا باید از طریق دادگاه اقدام کرد و کتک زدن زنان توسط شوهر درصورت نافرمانی و انجام ندادن وظایف مربوط به همان دوران قرون وسطی و جامعه مردسالار عربستان بوده است ؟ درواقع امری زمان مند و مکان مند دوران گذشته و جامعه ای خاص بوده است .
    یک سنت گرا که از تاخر زمانی رنج می برد بی توجه به زمانه و مکان می گوید بله در قرن بیست و یکم حتی در دل اروپا و متمدن ترين جوامع مرد مسلمان باید زنش را در صورت ناشزه شدن کتک بزند .یک تجدد گرای افراطی و ملحد از جمله همین سایت های اسلام ستیز و ملحد که آنها هم مثل سنت گرایان و بی توجه به مقوله زمان و مکان قرآن و این احکام را به چالش گرفته و حمله می کند و حتی الهی بودن آن را به این بهانه زیر سوال برده که چرا قرآن گفته زنان را کتک بزنید ؟ اما یک نوانديش اصلاح طلب و تجدید نظر طلب دینی که به مقوله زمان و مکان و مقتضیات آن توجه دارد بدون آن که الهی بودن قرآن را مثل تجدد گرای افراطی ضد دین زیر سوال ببرد و آن را از اساس غلط بداند این گفته قرآن را متعلق به همان دوران گذشته و مقتضیات زمان و مکان خودش می داند که البته در زمان کنونی بر خلاف ادعای سنت گرا هم قابل اجرا و دفاع نیست . فکر کنم مقصود خود را در مورد سنت و احکام و قرآن به خوبی به شما وسایلی رسانده ام .
    اما صرف نظر از این واقعیت زمان مند و مکان مند بودن ، جناب ناظر بحث من و اعتقاد من این نیست که همه کارهایی که شما آن را گناه و حرام می دانید من حلال دانسته و معتقد به انجام آنها هستم .همان طور که قبلا هم گفتم یک شخص ممکن است لیبرال مذهبی باشد و بعضی کارها را مثل زنا گناه بداند اما این دلیل نمی شود که معتقد باشد با زور سرنیزه و اجبار و چماق جلوی دیگران را که می خواهند این کارها را انجام دهند بگیرد و تا آن جا پیش رود که در زندگی خصوصی دیگران سرک بکشد که چه کسی زنا و هم جنس گرایی می کند و شراب می خورد. یا با زور دیگران را به بهشت برده یا جلوی جهنمی شدنشان را بگیرم .این را قبلا در کلیپ مربوط به رقص در دانشگاه الزهرا توضیح داده بودم .همان طور که خود قرآن هم گفته انسان آزاد آفریده شده تا خودش راه سعادت و یا شقاوت را برگزیند. رئیس جمهور روحانی هم به خوبی اشاره کردند که با زور شلاق و داغ و درفش نمی توان مردم را به بهشت برد .

  • تو مسلمان نیستی و سروش و کدیور هم مطلقا مسلما نیستند.
    لیبرال مذهبی هم مثل کچل موفرفری وجود خارجی ندارد.

    حرف شما و آنها یک چی زبیشتر نیست و آن اینکه خدای خالق را قبول دارید اما خدای رب را قبول ندارید.
    به عبارت دیگر به خدایی اعتقاد دارید که دنیا را خلق کرده و رفته پی کارش و بشر را رها کرده است که خودش برای خودش قانونگذاری ند و به دلخواه خودش زندگی کند.
    خدایی که دقیقا یهود معرفی می کند و می گوید یدالله مغلوله.

    کسی هم که منکر ربوبیت خدا است مسلمان نیست حالا قدر هم که بخواهد شهادتین بگوید.

    ضمنا این افراد که نام برده اید جز اظاهر نظر هیچ حرف دیگری ندارند. رسما وحی را یک تجربه شخصی و عارفانه می دانند و رسما می گویند تشخیص پیامبر برای خودش بود و تجربه عارفانه ما چیز دیگری است!
    ابدا هم بحث زمان مطرح نیست. اسلام قوانینش لایتغیر هستند. فقط احکام اولیه و ثانویه دارد . آن هم نه به آن معنی غلطی که در کتابهای دینی جمهوری اسلامی نوشته اند.
    حکم اولیه یعنی نماز ظهر 4 رکعت است و حکم ثانویه یعنی در مسافرت می شود دو رکعت.
    هر دوی این احکام عین اسلام است و تا ابد قابل تغییر نیست.
    ربا حرام است و مطلقا جایز نیست. حالا هر قدر هم معاملات متفاوت شود و ابزار معامله متفاوت بشود باز هم حرام است.
    حالا چه رسد به زن و مرد که همان زنان و مرد هزار سال قبل هستند با همان شهوتها و غرایز.
    حتی با ملاک ابلهانه خودتان هم چیزی در مورد زن و مرد عوض نشده است که بخواهد حکمش تغییر کند.

    به عبارت دیگر اسلام شما حکایت وضوی ، بی‌بی تمیز خالدار. است که شیخ بهایی در نان و حلوا می گوید! همان که وضویش هیچ جوری باطل نمی شد!!
    اسلام شما هم همین است! اسلامی که هر جور دلتان بخواهید و عشقتان بکشد آن را تغییر می دهید و هنوز همان اسلام است!!


    آری. ما افتخار می کنیم که شما به ما متحجر بگویید.
    کسی که برای کسب رضایت مردم و امثال شما و روشنفکران و اتادیه اروپا از دین کوتاه می آید خدایش همان شما و مردم و روشنفکران و اتحادیه اروپایی هستند. نه الله.

  • یزید از این لیبرالها بهتر بود.
    یزید وقتی زنش را دید که سراسیمه و سر برهنه وارد مجلس شده است - جایی که اسرای کربلا را وارد کرده بودند- فوری پرید و عبایش را بر سر زنش کشید تا کسی ناموسش را نبیند.
    اما این لیبرالها یزید را هم روسفید کردند.

  • رقص در دانشگاه و حالا رقص در سالن تئاتر.
    این کارها کاملا برنامه ریزی شده است، دولت میخواهد با ایجاد انحراف اخلاقی و بحث و جدل میان مردم، سعی در گمراه کردن ذهن مردم و همچنین سرپوش گذاشتن و کمرنگ کردن ضعف های مدیریتی و وضع فجیع معیشتی مردم نماید.
    هشیار باشیم.

  • بله. عده ای فکر می کنید این برنامه نحس روانی ( همان حسن روحانی) برای رد گم گردن و مدیریت استرس است.
    اما آنها در اشتباه هستند. این کارها و غفاسد کردن جامعه و اندلسی کردن آن هدف اصلی این فرد جاسوس و خائن است.

  • ناظر 97/10/4 ساعت 13:37

    جناب محمد لیبرال من نمیدانم چه دینی داری و ایا اصلا دین داری یا نه . اما انهایی که با ولنگاری و رقص و بی حیایی و بی شرفی و دزدی بیت المال و رانت خواری مخالفند فقط و فقط طبق کلام خدا حرف میزنند و انچه را خدا در قران و سنت اورده تاکید میکنند . ملاک قران خدا و سنت الهی است که تا قیام و قیامت هیچکسی قادر به تغییر ان نیست . انچه امروز در جامعه بد حجابی زنان است و هر نوع عمل زشت و قبیح دیگری از قبیل رقاصی و اینگونه اعمال مخالف کلام خداست و در حقیقت عاملان ان علنا با خدا مخالفت میکنند اما بدتر و گناهکارتر از انها کسانی هستن که از زشتی ها حمایت میکنند . مسئولین ما به دلیل خوردن مال حرام از راه خدا خارج شده و مسیر شیطان را میروند و بدون شک جهنم در انتظارشان است و خداوند عجله ای برای مجازات ندارد و اجازه میدهد تا گناهکاران بر گناهانشان بیفزایند . پس بیائیم از خدا بترسیم و گوش به خناسان شیطان پرست ندهیم و دنیای کوتاه را با اخرت جاویدان عوض نکنیم . اگر میتوانی قران بخوان تا خدا را بشناسی و انوقت خودت هم به عقاید امروزت خواهی خندید و توبه خواهی کرد . والسلام

  • محمد لیبرال یک اسراییلی است که دارد در این سایت کامنت می گذارد. چرا انتظار دارید به قرآن اعتقاد داشته باشد؟ ملاک او اعلامیه حقوق بشر است و یونسکو است نه قرآن.

  • در مورد پیشرفت و تمدن علمی هم من ادعا نکردم آزادی فرهنگی و احترام به سلایق و سبک های گوناگون زندگی که البته به عنوان یک لیبرال در جامعه تکثرگرا و دارای اقشار با سلایق مختلف به آن معتقدم باعث متمدن شدن و پیشرفت علمی می شود .
    آن چیزی که باعث توسعه علمی و پیشرفت تمدنی می شود چنان که تمدن غرب بر مبنای آن شکل گرفت و به این جایگاه برجسته رسید آزادی اندیشه و آزادی بیان بوده است نه آزادی فرهنگی . یک حکومت ممکن است به مردمش آزادی در امور فرهنگی بدهد اما آزادی بیان و آزادی اندیشه را از آنان دریغ کند .چنین حکومت و کشوری بعید است به توسعه و پیشرفت برسد .
    در مقابل حکومت کشوری در عرصه فرهنگی به مردمش چندان آزادی ندهد و تحت محدودیت های شدید و یک سان سازی فرهنگی قرار دهد اما به آنها آزادی بیان و آزادی اندیشه دهد با فراهم شدن شرایط دیگر به توسعه تمدنی و پیشرفت علمی خواهد رسید .
    پس یکی از ملاک مهم پیشرفت تمدنی و توسعه علمی آزادی اندیشه و بیان است نه آزادی فرهنگی .

  • شما غلط کرده ای که چنین اعتقاد ابلهانه ای داری. نتیجه جامعه تکثر گرا و صداهای مختلف آن است که هر کس ثروتش بیشتر و تریبونهایش بزرگتر و رسانه های متکثر تر و متعدد تر باشد آنقدر صدایش را بلند می کند تا هیچ صدای مخالفی شنیده نشود.

    و این دقیقا کاری است که دجال آخر الزمان و شما پیروان کثیفش در حال انجام آن هستید. صدای بیست میلیون زائر اربعین به جایی نمی رسد و صدای عده ای در جشن گوجه پرانی اسپانیا تیر اول رسانه های دنیا می شود. مرگ دهها هزار کودک یمنی دیده نمی شود اما بازی توله زاده های ملکه الیزابت دوم با سگ ها تیتر رسانه های جهان می شود.
    این است معنای پیشرفت! این است تکثر گرایی! این است دیکتاتوری وحشتناکی که امنروز بر دنیا حاکم است و اسم خودش را هم آزادی گذاشته است!!

    لعنت بر این پیشرفت. لعنت بر این آزادی.
    انسان بنده است و اگر نخواهد بنده خدا باشد و آزاد از غیر خدا باشد می شود بنده شیطان و اسیر دست او و اسمش خودش را هم می گذارد آزاد!!

    ما با تمام قدرت با این آزادی قلابی شما خواهیم جنگید. این آزادی قلابی، آزادی هرزگی در ملاعام را قبل از انقلاب به خوبی داشتیم.
    اما مردم شعور داشتند که بفهمند ااین آزادی جز اسارت و بندگی نیست. برای همین شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر می دادند.

    پیشرفت انسان در این است که حیوان نباشد. شما در شهوت رانی با حیوانات مسابقه گذاشته اید و البته اسم این مسابقه ابلهانه را هم پیشرفت نهاده اید.
    اما آنچه شما پیشرفت نامیده اید جز سقوط آزاد و انحطاط محض انسان نیست.
    پس بین ما و شما هیچ گونه اشتراک و تفاهی وجود نخواهد داشت.
    چون تعریف ما از انسان با هم بکلی متفاوت است.
    شما انسان در جسم و معاش و شهوت تعریف کرده اید که جز بین تولد و مرگ وجود ندارد.
    بدیهی است که با انسان جاویدان که هدفی فراتر از معاش و شهوت دارد سر سازگاری نخواهید داشت.

  • خطاب به مهمان
    اولا : افغانستان به مانند ایران جمهوری اسلامی است و کنسرت های منیژه دولت خواننده تاجیک در دوران ریاست جمهوری حامد کرزای اجرا شد ومورد استقبال افغان های مسلمان قرار گرفت .
    ثانيا : تو آن قدر نادان و ذهن بیمار هستی که آزادی انسان و زنان را با جفت حیوانات قیاس می کنی .
    ثالثاً : از چه زمان تعریف شما متحجران و داعشی مسلکان کوردل و ذهن بیمار از شرف وانسانیت برای مردم جهانیان متر و معیار شده است ؟
    رابعا: در مورد حجاب اجباری هم فقط دو کشور یعنی ایران و عربستان هستند که این قانون را دارند و حتی در کشورهای دارای حکومت اسلامی دیگر مثل افغانستان یا پاکستان که هر دو جمهوری اسلامی است حجاب اجباری و زورکی برای زنان وجود ندارد .
    خامسا : در مورد مسائل سیاسی بتن ریختن در قلب رآکتورهای هسته ای و ترور دانشمندان ما در این زمینه هم که ربطی به مسائل فرهنگی ندارد که بی جهت با آسمان ریسمان بافتن پایش را به میان کشیدی .این ها مسایل سیاسی است که نتیجه و هزینه بازی کردن با دم شیر و ماجراجویی های جمهوری اسلامی در ضدیت با آمریکا و اسرائیل است . کسی که سرش برای این کارها درد می کند باید به فکر عاقبت و پرداخت هزینه های سنگین آن باشد . نمی شود پا در کفش دیگران کنی و توقع داشته باشی تو را راحت بگذارند .خوب جمهوری اسلامی اگر می خواهد شاخ و شانه برای آمریکای ابرقدرت بکشد باید تاوان و هزینه های سنگین آن را نیز متحمل شود .

    در نهایت راجع به جنگی گفتی که یک نفر از ما را زنده نخواهید گذاشت .ما آزادی طلبان هم منتظر و مشتاق چنین جنگی هستیم تا شر شما مرتجعان و انحصارطلبان و داعشی مسلکان را از سر همه مردم جهان و به خصوص ملت های مسلمان کم کنیم و از استبداد شما آن ها را نجات دهیم و شما را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستیم

  • اولا موریتانی هم جمهوری اسلامی است! و از نظر شما هر گردی گردو است و اگر یک کشور اسم خودش را اسلامی گذاشت و حرامزاده ای هم با اسم عربی و اسلامی پادشاه و ریسس جمهور آن شد دیگر می شود الگوی اسلام! تف بر این همه بیشعوری.

    ثانیا: تنها مقایسه نمی کنم بلکه حیوانات هزار برابر بر این زنان و دختران آزاد شرف دارند. مقایسه آنها با حیوانات اهانت به حیوانات است. حیوان بیچاره که عقل دارد و فقط غریزه دارد چرا باید با این انسان به اصطلاح عاقل که عمدا خود را به اسفل السافلین رسانده است مقایسه شود؟

    ثالثا: از همان زمانی که پیامبران مبعوث شدند و با برهنگی ها و شهوترانی ها جنگیدند ، و با خون و خون دل توانستند معنای شرف را به انسان سقوط کرده بیاموزند و او را از دل غار و جنگلها و یا از رقاصی دور بتها و طواف برهنه کعبه جدا کرده و به جامه الهی عفت و حیا را به او بپوشانند.

    رابعا: برای بار آخر می گویم خر خودتی و همه آن کشورهای سکولار که فقط حاکمانشان اسامی اسلامی دارند. اگر قرار بود ما هم مثل سایر کشورهای اسلامی باشیم که تنیازی به انقلاب نداشتیم. اتفاقا اسم شاهمان محمد رضا بود!!

    خامسا : مسائل فرهنگی و سیاسی پشت و روی یک سکه هستند و دقیقا همان جریان که مروج بی حچابی و بیی حیایی است و آن را پیشرفت می داند و همان افرادی که با حجاب مشکل دارند و آن را حکم سنگین و ضد آزادی می دانند دقیقا همانها هستند که مخالف هر نوع پیشرفت هسته ای و فضایی بوده و هستند!! آن را ماجراجویی می دانند که نباید انجام شود و هر نوع پیشرفتی را که آمریکا با آن مخالف باشد بر نمی تابند!!
    آیا اتفاقی است؟
    خیر. وقتی مردمی سرشان را به زیر شکمشان بستند دیگر خطری برای جامعه جهانی ندارند!


    والله من برای آغاز این جنگ ثانیه شماری می کنم.
    اما یک چیز را خوب می دانی و آن اینکه چه کسی مرد جنگ است.
    کسی که با اعتقاد به شهادت پا به میدان نبرد می گذارد و یا کسی که صرفا هدفش رفاه و شهوت و تماشای رقاصی دختران بی حجاب است!!
    واضح است چه کسی پیروز حواهد شد.

    جالب ایتکه آمریکای عزیزتان وقتی فهمید سربازان شهوتران اسراییل پیشرفته شما چگونه از مقابل رزمندان حزب الله می گریزند فهمید که با لیبرالیسم و رفاه طلبی نمی تواند به جنگ اسلام بیاید.
    تنها چیزی که یک الماس را می برد الماس دیگری است.
    برای همین آنها از جنس اسلام و البته به صورت وارونه داعش را طراحی کردند تا عده ای با همان روحیه شهادت طلبی جرات کنند در مقابل اسلام راستین که ما هستیم بایستند.
    اما لیبرالهایی مانند تو با شنیدن صدای اولین گلوله به آنتالیا و پاتایا گریخته اند. بیخود نیست که همین الان هزاران خانه در وان و ازمیر خریده اید.
    قطعا خودتان هم می داتنید این خانه ها مال شما لیبرالهای مرفه شمال شهری ایران است.
    حتی ی جنوب شهری مومن بین آنها نیست.

  • دست کم وقتی می‌خوای از موضع اسلام حرف بزنی و ادعای پیروی از پیامبر رو داری، عفت کلام داشته باش و ادبت رو حفظ کن. پیغمبر به کی حرومزاده و خر می‌گفته تو ملا عام؟ که توی مدعی مسلمانی، به خودت حق می دی اسلام رو به گند بکشی با این ادبیات؟ به احکامی که به خودت هم واجبه توجه کن و فقط دنبال مچ گرفتن از دیگران نباش!

  • Md.h 97/10/4 ساعت 07:02

    متاسفانه رقص و سرابخواری و هزارگندکاری دیگه رو دارن علنی میکنن.وعده های آقای روحانی مبنی بر لاابالی گری داره محقق میشه.

  • سلام 97/10/4 ساعت 06:39

    وقتی تمام حرفه این بازیگر ها،در کارهای مبتذلشونه،واقعا باید به حال سینمای ایران گریست

  • خاک تو سر مملکتی که از رقص دوتا دختر بترسه(به قول نماینده مجلس آره خاک تو سرش :))) ) ، شما خبرگذاریا هم دوست دارید تا تنور داغه سر چارنفرو بکنید تو تنور و داستان بسازید.

  • یکی می گفت خاک بر سر روزه ای روزه ای که باید آب خوردن باطل شود !!

  • خاک تو سر انسانی که از دیدن این صحنه ها نترسد و نفهمد که چه فاجعه ای در حال وقوع است.
    بله برای خوکهخا این چیزها عادی است .
    خوکها آنقدر شجاع هستند که جفت خود را هم به غریبه هدیه می کنند.

  • هم بازیگران و کارگردان وهم مسئولان برگزاری تاتر باید از صحنه فرهنگی و اجتماعی جامعه حذف شوند .

  • سلام
    هدایت شده و هماهنگ شده هست
    حالا غیر روشنگری قطعً این فیلما جای دیگه هم به دست بقیه خواهد رسید دیگه
    ولی به نظرم هماهنگ و هدایت شده هست
    حالا سرچشمه و هدایتگرش دقیقً چه کسایی تو کشور هستن که تو هر ارگانی دارن این نقشه شوم رو پیش میبرن نمیدونم
    انتشارشون رو نمی پسندم
    حد اقل به دست ما پخش نشه...
    سکوت هم جایز نیست

  • غلط‌ نکنم کار مریخیاست میخوام اسلام رو ازمون بگیرن

  • خطاب به مهمان و مهمانی دیگر
    حیوان صد رحمت دارد به تو و امثال توی ذهن بیمار و احمق که هرکس پوشش مورد نظرت را ندارد لخت و غارنشين می دانی .
    اگر بنا به شما مرتجعین و داعشی مسلکان باشد که زنان باید برای بیرون رفتن از خانه هم از شوهرانشان اجازه بگیرند دیگر چه برسد که فیلم و نمایش بازی کنند و فراتر از آن در مقابل غریبه برقصند

    سایت معلوم الحال مشرق نیوز در گزارشی با حمله به خانم ارمیا که اتفاقا با حجاب و با وجود محجبه بودن خوانندگی می کند آن را توطئه ای برای وارد کردن زنان به خوانندگی دانست . این در حالی است که در افغانستان خانم منیژه دولت خواننده زن تاجیک کنسرت برگزار میکند و کنسرتش که در آن بی حجاب هم می خواند و هم می رقصد با استقبال گسترده افغان های مسلمان روبه رو می شود . یک نفر هم از روحانیون و عالمان دینی اعتراض نمی کند و صدایش در نمی آید آن گاه در ایران به خاطر پخش آلبومی با سرودهای ملی و وطنی که با هم خوانی زن و مرد بوده است وزیر ارشاد سابق آقای جنتی به مجلس کشیده می شود و مورد هجوم قرار می گیرد .یا همین کلیپ رقص ساده دو خانم بازیگر

    واقعا برای ملت ایران جای تاسف است که افغان ها یی که زمانی تحت سلطه طالبان بودند به لحاظ فرهنگی این قدر از ما جلوتر و پیشرفته ترند در صورتی که آنها از ما در مسلمان بودن متعصب تر و سنتی ترند . اما ملت بزرگ ایران با آن سابقه تمدنی اش و فرهنگی اش به خاطر وجود مشتی کج فکر و کوردل و دارای ذهن بیمار زنانش حق ساده رفتن و دیدار بازی ها در استادیوم را ندارند ؟
    خاک بر سرشما کند که خوب آبروی این کشور را نه فقط پیش چشم مردم جهان بلکه حتی جهان اسلام و مردم مسلمان دیگر کشورها مثل همین افغانستان برده اید .
    اما این را بدانید که این ارتجاع گری ها چندان راه به جایی نمی برد چنان که دولت ایران با فشار سازمان های جهانی ورزشی و تهدید آنها به محرومیت تیم ایران مجبور شد ولو به صورت محدود و گزینشی اجازه ورود زنان به ورزشگاه را بدهد . در بیشتر مورد فرهنگی و اجتماعی دیگر هم خود بخش اعظم ملت زیر بار سیاست های تحمیلی شما مرتجعان و انحصار طلبان کوردل نمی رود . پس هرچه زور دارید بزنید .

  • جناب لیبرال محترم همان طور که عرض شد اشکالی ندارد شما مثل حیوانات باشی. باش، فقط از شما تقاضا می شود نام مبارک و مقدس محمد را از رویت بردار.

  • آره عزیزم! حیوانات ماده هم از جفتشان لابد اجازه نمی گیرند از بس که به تمدن و آزادی رسیده اند.
    اساسا برای همین خدا شما را از چهارپایان پست تر می داند و می گوید اولئک کالانعام بل هم اضل.

    این هم که در خفقان دولت اشرف غنی که اصلا زنش مسیونر و مبلغ مسیحی است و از روزی که آمده کارش را بر مبارذزه با اسلام قرار داده است این چیزها بعید نیست.
    حالا عملکرد آن کشوری که تحت کنترل آمریکا است برای تو می شود الگو؟

    آره در زمان پهلوی عزیزتان هم کار به جماع علنی در خیابان کشید و صدای کسی هم به جایی نرسید و مردم به اصطلاح مسلمان هم ایستادند و تماشا کردند!

    البته این را هم بدان که تعجبی ندارد که چرا مردم افغانستان این طور از طالبان استقبال می کنند و حکومت آنها را به حکومت سرتاپا فساد و برهنگی و دزدی اشرف غنی کافر ترجیخح می دهند و شهرهای افغانستان یکی پس از دیگری به دست طالبان می افتد.

    آری. شما یاد گرفته اید که هر کس دم از حیا و عفت و غیرت بزند را با بمباران برچسب هایی مانند متعصب ومتحجر و عقب مانده و طالبان و داعش و نظایر آن بکوبید.
    فقط به یک دلیل این کار را می کتنید تا کسی دیگر جرات نکند بهای دفاع از شرف و انسانیت را بپردازد.
    شما انسان را از حیوان پست تر می خواهید.
    حیوانی که سرش به پایین تنه اش بسته باشد و همه هستی و هم و غمش رقاصی و دوست پسر و دوست دختر بشود راحت سواری می دهد به جامعه جهانی

    حتما رازی دارد که شما خوک صفتان حرامزاده رآکتورهای ما را بتن می ریزید و ماهواره های ما را از سکو جمع می کنید و به انبار می فرستید و دانشمندان ما را بازجویی وترور می کنید، و می گویید این چیزها هزینه دارد و به درد ما نمی خورد!

    اما در عوض به ما اجازه می دهید و بلکه می دهید برقصیم و برهنگی و دریدگی کنیم!
    و اسم این رفتار را هم تمدن و پیشرفت می گذارید!!


    جنگ بین حلال زادگان و حرامزادگان قطعی است.
    ما یک نفر از شما را در روی زمین زنده نخواهیم گذاشت.

  • خدا اجرت بده...خداروشکر که هنوز شماها هستین...ممنون

  • سلام واقعا باعث تاسفه. پس کجاست این سیستم نظارتی و گزینشی صدا سیما و ارشاد . قطعا دادستان باید ورود نماید

  • به نظر من اونا اندازه شما قبح شکنی و گناه نکرده بودن.
    یه دویست سیصد نفر پای تثاتر این حرکت رو دیده بودن بعد شما اومدین با ترویج و پخش گسترده اون مثلا میخوان بد جلوه ش بدین!؟؟
    ترویج گناه و فحشا خودش گناه دیگری ست.به ائمه اقتدا کنید...

  • ۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از95% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    ۲- آرزوی اینجانب از تاریخ 22/12/1370تا تاریخ 30/07/1376 که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ 01/08/1376تا تاریخ 12/12/1388که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ 13/12/1388 تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع در اطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.

  • خاک بر سر شما مرتجعین و تنگ نظران و داعشی مسلکان و درود و هزار آفرین بر این بانوان هنرمند
    پس فکر کردید این جا افغانستان زمان طالبان است که زنان را داخل گونی کنید و هرروز به اسم به اصطلاح ارزش های مضحکتان هر روز به یک بهانه محدودیت ایجاد کنید .
    این جا نه افغانستان و قلمرو خلافت اسلامی داعش است و نه حتی دهه شصت . این جا ایران دهه ی 90 است . با نسلی دارای عقاید و سبک های زندگی مختلف و سلایق گوناگون و متفاوت و بعضا حتی بی اعتقاد به کل دین .پس بی جهت زور زیادی نزنید که تلاشهای شما انحصار طلبان در عرصه فرهنگ چندان راه به جایی نخواهد برد و شکست می خورید و این کلیپ ها نیز بهترین شاهد بر این مدعاست .

  • خب اگ اینطوریه خانم خودتو بیار جلومون هنرمندی کنه. من تشویقشم میکنم لیبرال گرامی. اگ خانم نداری، خواهرتو هم بیاری قبوله. ایران هنرمند زیاد نیاز داره. جای خواهر و خانم و دختر و مادر شما خالیه فقط. کافیه فک کنی ببینی اگ اینطوری ادامه پیدا کنه تهش دخترت تو خیابونا هنرمندی میکنه

  • اشکالی ندارد شما مثل حیوانات باشی. باش فقط از شما تقاضا می شود نام مبارک و مقدس محمد را از رویت بردار.

  • یادمان نبود شما به دوره انسانهای برهنه غارنشین و آمازون نشین و یا لختی های یونان و روم باستان بازگشته اید و اسم اینهمه خوک صفتی و بی حیایی را تمدن و آزادی می نامید.

  • واقعا متاسفم براشون نمیدونم این بیسوادها درس چی خوندن ؟حالم ازشون بهم میخوره و همچنین برا صدا سیما هم متاسفیم که اینا بازیگرانشونن

  • اینها بیسوادنیستند؛
    اینها در Liberal Arts College و ترجمه غلط عمدی دانشکده هنرهای زیبا، درس خوانده اند؛
    اینها دردانشکده (College)مذکور دروس هنرهای لیبرال را پاس کرده اند؛
    باصراحت می توان گفت؛
    هنری که دردانشکده مذکور وغرب ،تدریس وآموزش می دهند؛
    براساس کاپیتالیسم یعنی گرایش به سرمایه و سرمایه‌گرایی است؛
    یعنی همه پدیده‌ها در عالَم کالا هستند و هر چه کالا است قیمت دارد؛
    شرف کالاست؛
    علم کالاست؛
    طبابت در مورد بیماران حتی کالاست؛
    و قیمت دارد؛
    نظام کاپیتالیسم همه چیز را کالا دانسته و قیمت‌گذاری کرده است؛!
    چون کالایی دیدن پدیده‌ها رواج یافته و در مغزها رسوخ کرده است؛
    در این کالا نگری به پدیده ها،موادی به کار رفته و برای تولید آن کاری شده که قیمت دارد؛!
    اما شرف و عزت و وکالت و تربیت و حکمت و ولایت کالا نیستند و قیمت ندارند؛!
    بلکه بها دارند؛
    حال یکی که به غرب لیبرال دموکرات محبت می‌ورزد به همان میزان می‌ارزد؛
    و آن کس که به اهل بیت(ع) محبت دارد به همان میزان می‌ارزد؛
    که خواجه عبدالله انصاری گفت:
    بنگر که چه می‌ورزی، می‌دان که همان ارزی.
    آموزش و تحصیلی که اینها و امثال اینها و همفکران اینها کرده اند؛
    سیطره نظام شیءانگاری و کالایی شدن بر شئونات جامعه است؛

    تبلیغات میلیونی و میلیاردی انواع کالاها با چهره‌های بازیگران و فوتبالیست‌ها و خواننده‌ها رواج این مسائل ،از مصادیق استیلای تفکرات کاپیتالیستی می باشد؛
    جامعه وقتی به اینجا رسید ؛
    فضای جامعه ماهیت خوکی پیدا می‌کند؛
    بروید تحقیق وپژوهش نمایند،درتقسیم بندی جامعه شناسانه امام سجاد(ع)؛
    خوک ها، چه قشرازجامعه را شامل میشود؛
    زحمت شماراکم نمایم؛
    خوک‌ها. توده‌ای از مردم مخنث (خنثی) که در نسبت با حق و باطل خنثی هستند. حق و باطل برای ایشان فرقی ندارد پس به هر زشتی و فحشایی که دعوت می‌شوند، اجابت می‌کنند.
    و آن هنرمند یا بازیکن که یک انسان است با ماست و چیپس برابر می‌شود؛
    این هنرپیشه‌ها، فوتبالیست‌ها، خواننده‌ها و حتی سیاستمدارانی که با این ساز و کار جلو می‌روند کالا هستند؛
    اما صالحان قیمت ندارند، بها دارند؛
    جهل امروز بیسوادی نیست؛
    جهل امروز،اصرار بر دانسته های غلط و باطل لیبرالی ریشه دار درمصرباستان فرعونی ست؛
    فِرْعَوْنَ ذِي الْأَوْتادِ- فرغون صاحب میخ ها- فرعون صاحب ابلیسک ها
    سوره فجرآیه 10
    ابلیسک هائی که امروزنیزدرسراسرجهان دیده میشود؛
    وبزرگترین واصیل ترین این میخ ها ازمصرباکشتی خاصی بارگیری وبه امریکا برده شده ودرجلوی کنگره وکاخ سفید نصب کرده اند؛
    این میخ سنگی راحتی درواتیکان پایتخت مسیحیت جهان نیزنصب کرده اند؛
    نمادهائیکه حاجیان آنرا رمی میکنند،ورمی جمرات نامیده شده،که رژیم آل سعود چندسال پیش دورآنان دیواربلندی کشیده که حاجیان نبینند،که هفت سنگ یا ریگ که حتماهم باید اصابت کند به چه پرتاب می کنند.


  • به نظر من اینجور سلبریتی ها همیشه تو این فضا و حالات بی بندوباری زندگی کردن .فقط الان فضا رو تو دولت کثیف روحانی مساعد وحمایتی دیدن که البته درست دیدند.
    درد بزرگ اینه که یه سری مردم افکار و عقاید واقعا مسخ شده دارن که شب و روز دنباله رو اینجور آدمای بیسواد و هرزه هستن.

  • واقعا براشون متاسفم چه ارزون خودشون رو میفروشن بهای انسان بهشت است اینها به چی خودشون رو میفروشن

  • انا 97/10/3 ساعت 18:26

    خاک بر سرشون خدا لعنتشون کنه که اسلام رو به سخره گرفتن

  • برید به جهنم

  • پخش کردن اینا بازی کردن تو زمینه دشمنه

  • متاسفم.بایدبه حال این مملکت خون گریست.اگرنتوانیم بی دینهارانابودکنیم .مرگ بربیشرفهای خوک صفت

  • Mr_boss 97/10/3 ساعت 17:11

    واقعا ک
    احمقایی به نظر اینا اعتمادکردن...!!!

  • بابک 97/10/3 ساعت 14:58

    این ساختار شکنیها با هماهنگی و برنامه وسیع برای این انجام میگیره که شکست انقلاب اسلامی و اهداف و برنامه های اونو نشون بده، لیکن همه این برنامه های و هزینه ها توانایی شکست انقلاب اسلامی رو ندارن. حقیقت اینه که انقلاب اسلامی کل منطقه رو در نوردیده و کدخدا و کدخداپرستان رو در باتلاقی فرو برده که نمیتونن در برابرش کاری بکنن.
    این سخن پامپئو وزیر خارجه فعلی آمریکا و رئیس قبلی سازمان سیا است:
    جمهوری اسلامی نیروی واکنش سریعی رو در منطقه آموزش و سازماندهی کرده که در برابرش نمیتوانیم کاری انجام دهیم.
    این کدخداپرستان نون به نرخ روز خور در حدی نیستن که مومنین رو از اسلام و انقلاب زده کنن.
    سپاه مومنین به اسلام و انقلاب رو هم در ایامی مانند روز قدس، 22 بهمن و ... تمام عالم مشاهده میکنن.
    فرمود سَیَاتی ایام الفَرَح.

  • Z 97/10/3 ساعت 14:16

    آدم های بیشعور مملکت کم نیستن باید یه فکر اساسی به حال بازیگرهای بی شخصیت ونالایق ومفت خور بشه تا با پول مملکت توی این وضعیت رقاصی نکنن

  • واقعاً متاثر و متاسف شدم. دولت اصلاحات گمارده ی آمریکا و اسرائیل توی ایران ه.... سگی مثل باران کوثری که زمان انتخابات خودشو پاره کرد و اونجوری برا روحانی کثافت تبلیغ میکرد بخاطر همچین روزایی بود... قطعاً بارانی کوثری بارها بدتر از گلشیفته س.... اگه میرفت خارج پورن استار میشد عقده ای نجس

  • بر پدرو مادر وزیر ارشاد لعنت..

  • ناظر 97/10/3 ساعت 01:24

    گروهی از مسئولین قصد دارند تا احساسات قشر مومن و متدین یعنی همانهایی که استارت انقلاب سال 57 را زدند را برانگیزند و ایجاد درگیری و هرج و مرج کنند تا از نابودی اسرائیل جلوگیری کنند . هر چه دزدی کردند باز هم قشر مومن به احترام خون شهدا و پایبندی به انقلاب حرکتی نکردند و به همین دلیل اراذل و اوباش حرامخور راه را در تحریک احساسات مومنین و متدینین یافته اند تا زمینه را برای حرکتهای بعدی خودشان فراهم کنند و بدون شک وظیفه رهبری است تا این اراذل و اوباش را برکنار و به دست قانون بسپارد قبل از انکه دیر شود و مردم خودشان دست به کار شوند .

  • رهبری دیگر در این کشور قدرتی ندارد. خود حامیانش در حال تئوریزه کردن ولایت فقیه مشروطه هستند و می گویند رهبری غیر از امور نظامی وظیفه دیگری ندارد.
    در حالی گکه حقیقت این است که با متحد شدن مجلس و دولت و قوه قضاییه از سال 92 به این طرف نیاز نظام به وجود یک رهبر و فصل الخطاب و ریش سفید کاهش یافته است و در نتیه رهبری به یک مقام تشریفاتی تبدیل شده است.
    برای بازگشت اقتدار رهبری یاید بین قوای سگانه ایحجاد اختلاف و درگیری نمود.
    ضمنا ترس شما از هرج و مرج هم به ادامه این سکوت اهریمنی تا نابودی کامل اسلام منجر خواهد شد.

  • ناظر 97/10/3 ساعت 00:55

    اینها برای نابودی اسلام برنامه دارند . مسئولین حرامخور جهنمی دیگر اب از سرشان گذشته و دوز حماقت و کفرشان انقدر بالا رقته و وقیح شده اند که باور کردنی نیست . تنها راه انقلابی دیگر است در غیر اینصورت این دزدان بیت المال که حالا دزدان دین و عفت مردم هم شده اند دست از حرامزادگیشان برنخواهند داشت مگر انکه نابود شوند .

  • سلبریتی ها باید بعد مرگشان در قبرستان کفار دفن کرد. مقصر فقط روحانی است کسی که سند 2030 یواشکی امضا و اجرا می کند برای اخلاق زدایی - و معنویت زدایی از جامعه ایران ولی کور خواندند اینجا خط خمینی است هر کی با آل علی در افتد ور می افتد .
    مرگ بر حسن روحانی

  • اختلاس و دزدی را می شود جبران کرد.
    اما دزدیدن عفت و حیا دیگر جبران ندارد

  • چطور باید اعتراض کنیم اینطوری که نمیشه هر کار جلفی رو دارن بابا میکنن

  • گلوله فلزی. اسلحه به دست بگیرید. باید به نواب صفوی اقتدا کنیم.
    هیچ راه دیگری هم وجود ندارد.

  • این نوع اقدامات سخیف ودور از عفاف در ایران اسلامی توهین به ارزشهای اسلامی است و باید با آن برخورد شود

  • کشور باید از دست جماعت مفت خور لیبرال غرب زده عقده ای که بناشون رو روی این دست از مسائل گذاشتن غربال بشه
    این انقلاب با این نفهما جایی پیش نبرده،نمیبره و نخواهد برد
    جای اینا باید مسئولین باز خواست و مجازات بشن تا معلوم بشه اینا هیچ ربطی به انقلاب و اسلام ندارن.

  • harp 97/10/2 ساعت 18:17

    سلام
    انشاالله این اتفاق میفته و انقلاب اسلامی آخرین گردنه خودش به تعبیر رهبری جنگ احزاب (آخرین گردنه صدر اسلام پیش از فتح مکه) رو هم پشت سر میزاره و دولت اسلامی تشکیل میشه (منظور از دولت: قوه مجریه ، مقننه ، قضاییه ، صدا و سیما و سایر دستگاه های اجرایی کشوره) و این غربالی که فرمودین از مسئولین لیبرال ، سکولار و غرب زده انجام میشه. کافیه هوشیار باشیم و در آخرین فتنه که احتمالا سال آیندس بازیچه تبلیغات رسانه ای دشمن ، سلبریتی ها و سایر منافین جامعه در لباس روحانیت و ... نشیم و پشتیبان رهبرمون باشیم

  • وایضا خاک بر سر تو که فقط با نمایش اعضای بدند میتونی خودتو مطرح کنی

  • این کارها ظاهرا بی معنی و جلف هستند اما متاسفانه نشان از یک طراحی وسیع و همه جانبه دارند

  • حتماً کار فتنه گران و آمریکاست میگم بهتر نیست لقب سلطان رقص بهشون بدین بعد اعدامشون کنید تا مشت محکمی زده باشین تو دهن آمریکا و صهیونیسم منتظر نظرات حضرتعالی هستیم بازم

  • نه
    کار خود بی شرفشه

    شمام زیاد خوشو ناراحت نکن

  • تو خوبی

  • مهمان 99/11/26 ساعت 19:46

    تو کی دیگه بابا

  • اینها دیگه به همه چیز گند زده اند. از درونی گنداب جز گنداب بیرون نمی ریزد. خداوند لعنت کند تمام مدیرانی فرهنگی کشور و کسانی که می توانند جلوی این فسادها را بگیرند و نمی گیرند و مطلعند و مسوولیت دارند و کاری نمی کنند. خداوند لعنت کند تمام کسانی که به خون پاک شهدا خیانت می کنند.

  • کسانی خیانت اصلی را به خون شهدا می کنند که حق الناس با اختلاس های هزار میلیاردی و وام های میلیاردی می کنند . حق الناس که خود شهيدان نگران آن بودند چون ميدانستند در صورت داشتن آن حتی با شهادت هم پاک نمی شود و برگردنشان باقی خواهد ماند .

  • راستی از حسن خمینی چه خبر موقع انتخابات 24 ساعته مشغول فریب مردم بود حتی دستشوری هم نمیرفت با پیام تلویزیونی مردم را با انتخاب دوباره به خوشبختی میرساند و دهها دروغ دیگه و...... حالا که مردم داروندارشون را از دست دادن خفه شده و صدایی ازش بیرون نمیاد پسر خدا گریز وپسر نوح خاندان خمینی بزرک باز اون ارباب حلقه فتنه یه عذر خواهی از غلطی که در تایید روحانی جاسوس کرده بود برای مردم فرستاد

  • صفحه‌ها