دشمن به توانمندی ایران بیشتر واقف است تا خودی ها


در این کلیپ بخش بسیار کوچکی از توانمندی ایران اسلامی بنا به ادعای یکی از مقامات عربستان که کشورش چند سالی است اقداماتی بسیار زیاد بر علیه ایران اسلامی انجام داده، بیان می شود.
ایران اسلامی،به حول و قوه الهی و به همت جوانان و دانشمندان رزمنده و با هدایت بی نظیر رهبر معظم انقلاب، امروز توانسته به قدرت اول منطقه و آسیا تبدیل و انشاالله بزودی به قدرت اول جهان تبدیل می شود.
این چیزی است که دشمنان از آن واهمه دارند و خیلی بهتر از برخی از افراد داخلی از این توانمندی و قدرت ایرانیان اطلاع دارند.
افســــــــــوس که هنوز بعضی نخواسته اند درک کنند که دوران اربابی و کدخدایی کشوره9ای استکباری تمام شده است.
افســــــــــوس که هنوز بعضی درک نکرده اند که می توانیم بدون نیاز به اجنبی مملکت را بدن هیچ مشکلی خودمان با افتخار اداره کنیم.
افســــــــــوس که هنوز بعضی از افراد داخلی تآمین منافع خود را در تعظیم وسرسپردگی به دشمنان اصلی مردم که استکبار جهانی است ، می دانند.
افســــــــــوس که بعضی، چشم امید و یاری به خارج دوخته و تونمندی داخلی را فراموش کرده اند.
افســــــــــــوس افســـــــــــــــــــــــــــوس افســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس افســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس افســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس و ...
ای کسانی که خود را به خواب زده اید، برای لحظه ای از خواب غفلت بیدار شوید و ببینید چیزهایی که تاکنون ندیده اید. ببینید برای ادامه حیات با عزت دیگر نیازی نیست عزت، غیرت و همه چیزهای باارزش خود را به تاراج بدهیم و سرسپرده کشورهای غارتگر و زورگو شد.
بیایید همه باور کنیم که دوران سلطه ابرقدرت به ایران اسلامی به پایان رسیده و زمان صدور انقلاب اسلامی به جهان با تمام قدرت است.
پس اعتقاد داشته باشید که: حــافظان امنیــت و جــان مــردم و تمــامیت ارضــی کشــور و خیــرخواهــان واقعــی مــردم، تنــها نیــروهای، مــومن، ارزشــی، متعهد، جان برکف و متخصص داخلی هستند که با اتکاء به خداوند منان، و پیروی از ولایت مطلقه فقیه و حمایت همه جانبه مردم با غیرت و با عزت ایران اسلامی، دربرابر همه توطئه های داخلی و خارجی خواهند ایستاد و نخواهند گذشت آرامش مردم از بین برود.



+ 
11

- 
1
ارسال در 1397/10/3 ساعت 14:47 2018-12-24 14:47:45
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بااینکه آرزوی نابودی و سرنگونی رژیم منحصوس عربستان و خاندان ظالم آل سعود رو دارم
    اما باور نمیکنم این مکالمه و گفتگو واقعی باشه ...
    که اگه واقعی بود , این افسر نظامی که پشت خط صحبت میکرد , یک روز هم زنده نمیماند