طاقت ندارید نبینید | تیکه تیکه شدن خواهر شهید


صحبت های خواهر شهید بالای سر پیکر شهید


+ 
17

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اون عکس اولش چی بود؟
    چه ربطی داشت؟

  • harp 97/9/8 ساعت 13:46

    سلام و وقت بخیر
    این چه تیتریه انتخاب کردید. از سایت شما بعیده!
    بنویسید اگه طاقت ندارید نبینید / گریه خواهر شهید سر جنازه برادر چرا دیگه تیتر دروغ میزنید

  • موافقم، نبايد به هر قيمتي جذب مخاطب کرد.

  • منم موافقم

  • سلام

    متاسفانه مدیریت سایت روشنگری چند وقتی هست که دقیقا معلوم نیست چیکار داره میکنه. هم توی محتوای کلیپ هایی که میذاره و هم توی تیترهای این کلیپ ها!!!!

  • محمد 97/9/11 ساعت 10:32

    ببخشید تا کی میخاید تز ادمهای روشنفکر نما رو از رو بخونید ، مگر این سایت چیکار کرده ، دزدی ،قتل ، غارت، لشکرکشی به کشورهای دنیا، ایجاد زندانهای مخوف میشه بفرمایید اینا چیکار کردن .
    اقا یا خانمی که تیتر میزنی این کف کاره مستند هم نیست دقیقا خود تصویره ، فیلم برداری شده بدون فیلتر هم گذاشته شده ، این کف کاریه کردن ، لطفا تشریف ببرید بیرون ببینید برای نداشته هاشون با رسانه چیکار میکنن ، جنگ جهانی دوم با نظر تغییر هرم قدرت جهانی و با کثیف ترین و شنییع ترین افکار توسط انگلیسیها طراحی شد و نزدیک 52 میلیون نفر کشته شدند خلال سالهای 1939 تا 1945 ، و جالبه برای کشته شده گانشان که نزدیک 80 سال ست از اون واقعه میگذره دارن مراسم میگیرن ، برای چی اونا نمیشن مورد نقد شما ، چون سواد رسانه ندارید و نمی دانید باید چیکار کنید خیلی هم اصرار دارید یه چیزی گفته باشید حالا دم دست ترین چیزها اعتقادات و ارزشهای نظام ست ، اینکار اصلا زیبا نیست و چرا که اعتبار هر کشوری به ارزشهای اون کشورست. اینها مدافعان حرم توی یک موقعیت خاص برگی رو رقم زدن که اصلا تصورش هم برای انسان بسیار سخت و غیر قابل باوره ، نقشه ای که برای نابودی جمهوری اسلامی توسط امریکا کشیده شده بود با تدبیر درست نظام و بچه های گل مدافع حرم اولا خنثی و ثانیا موجب تقویت خط مقاومت و ثالثا حذف دشمن در دو کشوری همسایه که میرفت وهابیت بر ایشان سوار شود و مصیبت ما چندین برابر شود رقم خورد اینها شوخی نیست حتی به همین چند تیتر و نکته ، امریکا نزدیک 32 پایگاه نظامی اطراف ما دارد و نقشه اش تبدیل ایران به افغانستان که به لطف رشادت های مدافعان حرم و یاری امام زمان عج و اراده خداوند این امر محکوم و اونها امروز گرفتار باتلاق عراق و سوریه شدند . و یک نکته دیگر متذکر شوم اینکه هر چقدر انسان ارزشهای والای سرزمین خویش را برای فرزندانش تبیین کند به نسل های آینده در تربیت اجتماعی صحیح خدمات کرده ست و دنیا الان عصر اخلاق ست و تکریم اخلاق با پایه ارزشهاست.