سند افتخار سرزمین ایران اسلامی .


آری این شهداء سند افتخار ایران اسلامی هستند که با خون خود جلوی لکه دار شدن دامن نوامیس ایرانیها را به دست شیطان صفتان گرفتند.
خانواده شهدا باید با رفتار،کردار و گفتار مناسب، زنده کننده یاد و خاطر عزیزان خود باشند و مردم هم باید ادامه دهنده راهشان تا دشمن هرگز جرأت تعرض به ایران اسلامی را نداشته باشد.
مردم عزیز و سرافراز سرزمین ایران اسلامی، قدر این عزت و سربلندی را بدانید و فریب دشمنان را نخورید. و به دستاوردهای انقلاب افتخار کنید و هرگز خود را خوارتر از مردم دیگر کشورها و کشور خود ضعیفتر از سایر کشورها ندانید. ما و کشور ما امروز با وجود مشکلات زیاد، در دنیا سربلند است و همین ایران اسلامی خار چشم ابرقدرتهای جهان شده و تمام معادلات آنها را بهم ریخته است. پس خود را باور و به توانمندیهای فرزندان خود در حوزه های مختلف ببالید. اجازه ندهید دشمنان با توطئه های مختلف این بالندگی و افتخارات را کمرنگ کنند. تلاش کنید در همه ابعاد به ابرقدرت تبدیل شویم .تلاش کنید اسلام ناب محمدی(ص) به جهان صادر کنیم. دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن اسلام است . وظیفه داریم این توطئه را با اتحاد و همدلی به کمک خداوند منان و تحت رهبری مقام عظمای ولایت خنثی کنیم و نسیم روح بخش اسلام را در سراسر جهان بگسترانیم . مطمئن باشید انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.
مسئـــــــــــــــــــــــــــــــــولین محتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم سرزمین ایران اسلامی قــــــــدر موقعیت خود را بدانید و یقیین داشته باشید اگر ایثار رزمندگان نبود اگر هزاران شهید از اقوام و مذاهب و ادیان مختلف در را اعتلای ایران به شهادت نرسیده بودند هرگز شما بر این مسند نبودید پس به تمام مقدسات قسمتان می دهم به حرمت این خونهای ریخته شده و به حرمت رشادت رزمندگان و به حرمت صبر و ایثار و از خودگذشتگی مردم شریف ایران به فکر مردم و سربلند نگه داشت نام ایران اسلامی در جهان باشید و کمی از خواسته های شخصی و نفسانی خود فاصله بگیرد و تا الان هر کاری غیر از رضای خدا، رضای مردم و سربلندی ایران اسلامی کرده اید دیگر کنار بگذارید و قبل از این که دیر شود به خود آیید که دیگر خیلی دیر است. مسئولین محترم پشتیبان ولایت فقیه باشید وبا عملکرد خوب و پسندیده ، مردم را نسبت به دین و انقلاب دلگرم تر کنید و بگذارید مردم طعم واقعی اهداف و آرمانها انقلاب را بچشند. در این صورت مردم همچون گذشته در سختی ها همراه مسئولین و نظام خواهند بود. نگذارید مردم از دین و انقلاب فاصله بگیرند که دیگر هیچ کدام از مسئولین در مسند تصاحب شده جایی نخواهد داشت.
یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد شهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا تا ابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد گرامــــــــــــــــــــــــــی باد و راهشـــــــــــــــان پــــــر رهـــــــــرو.


+ 
32

- 
0
ارسال در 1397/9/28 ساعت 16:50 2018-12-19 16:50:30

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ادامه خطاب به آقایان
    پس اتفاقا داعش و جبهه النصره و سایر این گروهها منطبق بر مبانی قرآنی یعنی لزوم مبارزه و سرنگونی حکومت طاغوتی و غیر دینی عمل می کنند چنان که امام خمینی در مقابل حکومت شاه کرد .
    نکته مهم دیگر این که جمهوری اسلامی ایران اگر چه با حمایت های همه جانبه سیاسی و اقتصادی و حتی نظامی و دادن حداقل دو هزار کشته حکومت اسد متحدش و پایگاهش در سوریه را حفظ کرد بنابراین از این لحاظ مقابل غرب به رهبری آمریکا و رقبا و دشمنان منطقه ای خود مثل عربستان سعودی و اسرائیل پیروز شد اما در مقابل این پیروزی به سبب حمایت ایران از حکومت مستبد و دیکتاتور و هم چنین لائیک و غیر دینی سوریه به قیمت از دست دادن نفوذ معنوی و اعتبار و رهبری ایران در جهان اسلام و به خصوص دنیای عرب تمام شد که یکی از کامنت گذاران در همین سایت به آن اشاره کرد که ایران رهبری جهان اسلام را به خاطر حمایت از بشار اسد کافر از دست داد .
    گذشته از آن در سطح دولت ها نیز سبب شد که کشورهای عربی خطر سلطه ایران را به مراتب خطرناک تر از اسرائیل بدانند . بنابراین این کشورهای عربی که زمانی دشمن اسرائیل بودند نه تنها دیگر اسرائیل را دشمن خود نمی دانند که در صدد اتحاد و دوستی با آن برای مقابله با سلطه و نفوذ ایران برآمده اند .

  • مهمان 97/10/28 ساعت 18:12

    پس در کامنت قبلی تشاندت دادم که هر گردی گردو نیست و هر موجودی چشم و سر و دست و پا دارد انسان نیست و داعش و النصره هم هر قدر ادای اسلام را در بیاورند مسلمان نیستند.

    اما لابد می فهمی که آن کسی که برایت نوشت که جمهوری اسلامی با حمایت از اسد حمایت جهان اسلام را از دست داد خود من هستم.

    اما آنقدر نامرد تشریف داری که این قسمتش را نوشتی اما ننوشتی که توضیح دادم دلیل ایجاد این گروههای وهابی اسلامگرا قطع حمایت ایران از حنبش های اسلامی در زمان هاشمی بود برای ایجاد رابطه دیپلماتیک با جهان! و نوشتم که همین چچنی ها و ترکستانی ها روز اول هیچ کدام وهابی نبودند اما وقتی حمایت ایران از آنها قطع شد خود به خود به سمت دلارهای نفتی عربستان کشیده شدند و اتفاقا سن و سال اکثرا اعضای داعش نشان می دهد متولدان عصر رساست جمهوری هاشمی عزیزتان هستند!
    حال آنکه طبق مقدمه قانون اساسی و دستورات امام خمینی حمایت از جنبشهای اسلامی و آزادیبخش وظیفه جمهوری اسلامی بود.

    و اتفاقا توضیح دادم که آن زمان که ما حمایت این چنبش ها را داشتیم همه در دنیا از ما حساب می بردند چون می دانستند ما می توانیم راحت کشورهایشان را تبدیل به جهنم کنیم. اما حالا دیگر ایران به جز حزب الله و چند گروه فلسطینی از هیچ گروه دیگری حمایت نمی کند. لهذا دیگر کسی جز اسراییل از ایران نمی ترسد! و برای همین با خیال راحت دست به تحریم ایران می زنند.

    و دقیقا برای همین حزب الله بود که شما در سوریه فتنه درست کردید. تا پشیتبانی تدارکاتی حزب الله را قطع کنید.

    آری. بله. بی شک همینطور است و ایراد بهای بسیار گزاف و بدی را برای حفظ اسد پرداخت کرد. اما نوشتم که وقتی قرار بود سوریه به دست وهابیون و حامیان اسراییل بیفتد عملا دیگر راه چاره ای نمانده بود. چون قرار بود نوبت بعدی ایران باشد.
    در واقع مقدمات از دست رفتن نفوذ ایران در جهان اسلام توسط هاشمی چیده شد. ماجرای سوریه تنها این مساله را قطعی کرد. چون با وهابی شدن همه جنبشهای اسلامی ایران دیگر چاره ای نداشت که برای حفظ امنیت خودش و شیعیان و حفظ حزب الله هم که شده به کمک سکولارها برود و علیه وهابیون بجنگد.
    در واقع این بهای حضور لیبرال ها در مراکز کلیدی تصمیم ساز نظام بود.


    اما دولتهای عربی هیچ ربطی به ملتهایشان نداشتند و ندارند. اتفاقا آنها شورای همکاری خلیج فارس را در 1981 و زمانی ایجاد کردند که از نفوذ انقلاب اسلامی ایران در بین اسلامگرایان کشورهایشان و خطر وقوع انقلاب اسلامی در کشورهایشان به وحشت افتاده افتاده بودند. خیلی قبلتر از جنگ سوریه. شیخ نشین ها هیچ گاه با اسراییل دشمنی واقعی نداشتند جز در اظهارات لفظی . عملا مصر و سوریه در جنگ با اسراییل تنها بودند. حتی اردن هم نشان داد که طرف اسراییل است و ناصر هم به درستی فهمید که ملک حسین عامل و نوکر اسراییل است.

    . بدیهی است که برای حاکمیتهای نامشروع و دیکتاتوری های عرب وابستگی به اسراییل و شبکه های رسانه ای بی شمار آن یعنی ادامه بقای سیاسی. آنها مثل اسد نیستند که بتوانند با شجاعت در مقابل بحران ها ایستادگی کنند.
    آنها دشمنی و دوستیشان دست خودشان نیست. مامورند با ایران دشمنی کنند تا حمایت اسراییل را نداشته باشند. اگر یک روز این دولتها حمایت آمریکا و اسراییل را از دست بدهند باقی نخواهند ماند. برای همین هر قدر هم که از ترامپ توهین بشوند چاره ای جز لبخند زدن به او را ندارند.

  • خطاب به آقایان یاوه گو
    چرا یاوه می گویی و بر ما لیبرال ها لعنت می فرستی . داعش و جبهه النصره و سایر این ها که اتفاقا به شدت به لحاظ مذهبی از همه متعصب تر و متحجرتر هستند و پرچم اسلام را بلند کرده اند . اگرچه نمی توان همه اقدامات داعش را منطبق بر اسلام و دین دانست اما حداقل بخشی از عملکرد و مبانی فکری این گروهها مثل جهاد و تشکیل حکومت دینی اتفاقا مبتنی بر اسلام ناب محمدی است . مگر نه این که در تفکر الهی اسلامی پیروی از طاغوت و غیر خدا حرام است و باید حکومت دینی تشکیل داد . خوب صرف نظر از حکومت عراق که گروههای اسلامی در مجلس اسلامی اش بوده و تا حد زیادی قوانین اسلامی را پیاده می کند حکومت سوریه یک حکومت سکولار کافر و در نتیجه طاغوتی است .
    فرق بین بشار اسد علوی که تا قبل از بحران سوریه اصلا نماز نمی خواند و یک باره پس از جنگ داخلی سوریه مسلمان مومن شده و در مسجد علی رغم شیعه بودن فرقه اش یعنی فرقه علوی به سبک سنی ها دست بسته نماز می خواند و همسر بی حجابش با شاه و فرح در چیست ؟
    واقعا فرق بین حکومت سکولار غیر دینی و طاغوتی سوریه با حکومت کافر و طاغوتی پهلوی در چیست ؟ مگر هر دو حکومت از نظر اسلام طاغوتی و کافر نبوده و نباید مطابق گفته قرآن از آن ها پیروی کرد ؟

    در واقع حکومت اسد با حکومت شاه از این نظر یعنی طاغوتی و غیر دینی بودن و همین طور استبدادی دیکتاتور بودن هیچ تفاوتی با هم ندارند . تنها تفاوت مهمشان این است که شاه کافر وابسته و متحد مهم استکبار کفر آمریکا و اسرائیل دشمن اسلام بود اما بشار اسد کافر متحد حکومت دینی جمهوری اسلامی و دشمن آمریکا و اسرائیل است . دلیل حمایت ایران هم نه فقط با کمک های سیاسی و مالی بلکه نظامی و کشته دادن در راه حفظ حکومت طاغوتی و غیر دینی کافر بشار اسد همین موضوع است و حتی خطر گسترش داعش و گروه های اسلام گرای سنی افراطی هم باز در درجه دوم اهمیت و بیشتر بهانه و توجیه است . چنان که رائفی پور به صراحت در یکی از سخنرانی هایش اعلام کرد که در حمایت از حکومت سوریه بحث اسلام مطرح نیست . حکومت سوریه لائیک بوده و سر زن بشار اسد لخت است . مسئله این است که حکومت سوریه متحد مهم ما در منطقه و جز به اصطلاح محور مقاومت است . این حکومت و سایر متحدین ما مثل حزب الله حکم بازوان و اعضای بدن ایران را دارند که می خواهند با نابودی آنها در نهایت ایران را ضعیف کنند .

  • مهمان 97/10/28 ساعت 17:52

    لعنت برخودت جاسوس کثیف.
    اولا خیال کرده ای داعش بد است و النصره بد است چون قوانین اسلام را اجرا می کند؟
    اتفاقا در این خصوص ما هیچ مشکلی با آنها نداریم! ما در خصوص مصداقها با آنها مشکل داریم.
    برای آنکه مغز کوچکت بفهمد مثالی می زنم. بدن انسان دست و پا و قلب و چشم دارد. اما آمدیم یک انسانی عجیب الخلقه بود. مثلا دهانش در شکمش بود و چشمش روی دستش! آیا می توان گفت که چشم و دهان و دست بد هستند و یک انسان سالم چشم و دهعان و دست ندارد؟ قطعا اشکالی از وجود این اعضا نیست. بلکه اشکال از از جا به جا بودن و نامرتب بودن آنها است.
    مثال دیگر: خودروی آخرین سیستم مدرنی که راننده اش یک آدم مست است و دارد آن را به سوی درزه می برد. اشکالی در خودرو وجود ندارد و کاملا سالم است. اشکال در راننده است که سالم نیست.
    به همین صورت اسلام در جای خودش هم جهاد دارد و هم رافت دارد. هم جزیه و برده گیری دارد و هم مولفه بین قلوبهم دارد. اما سر جای خودش.* کاملا هم درست است. اما چه کسی این جای خودش را درست تشخیص می دهد؟ کسی که پیرو امام بر حق باشد. کسی که امامش ابوبگر بغدادی باشد قطعا این چیزها را به اشتباه اجرا می کند.

    ثانیا: طاغوت داریم تا طاغوت. حتما رازی دارد که خدا در قرآن واژه فرعون که یاد آورد تفرعن و ستمگری است را برای فرعون زمان موسی علیه السلام به کار می برد اما از پادشاه مصر در زمان یوسف علیه السلام با عنوان محترمانه "ملک" یاد می کند حال آنکه همه پادشاهان مصر لقب فرعون داشتند. و همان پادشاه کافر بود وقتی خدا یوسف علیه السلام را مامور کرد که خدمتکار او باشد! پس فرعونها هم با هم برابر نبوده و نیستند.

    اسد هم مطلقا قایل مقایسه با پهلوی ها نیست. درست است که شخصا سکولار است. اما سکولار داریم تا سکولار. اما برخلاف پهلوی ها هیچ اصراری بر گسترش فساد اخلاقی در سوریه ندارد. آیا اسد چشن های دوهزار پانصد ساله می گیرد؟ به اسم جشن برای تاجدگذاری خودش و اعضای خانواده اش هر چند هفته یکبار بودجه کشورش را بر باد می دهد؟ آیا جشنهای هنرشیراز دارد که زن و مرد در مقابل چشم همه مردم جماع کنند؟ و از همه مهمتر آیا اسد از اسراییل عزیزت به عنوان مظهر شر و بدی دفاع می کند و با آن رابطه سیاسی و اقتصادی دارد؟ اسد نشان داد فردی عزتمند و شجاع است. حال آنکه پهلوی دایم ثابت کرد که فردی ذلیل و بی خاصیت و ترسو است.

    آری. من هم قبول دارم اسد باید مردم سوریه را می شناخت. اگر او قبل از بحران مسلمان شده بود و در مساجد حاضر می شد و مثلا زنش با حجاب بود هرگز کار به این شدت نمی کشید. اما این را هم می دانم که وهابی ها منتظر این چیزها نیستند. آنها به دستور سعودی و او هم به دستور آمریکا هر جا آنها اراده کنند را آشوب می کنند. کافیست دوستشان عمر البشیر یک اقدام خودسرانه بکند و به دیدار اسد برود تا مساحد وهابی شده سودان ناگهان به بهانه مشکل اقتصادی علیه او شورش راه بیندازند. با آنکه عمر البشیر اتفاقا خود را پایبند به مذهب نشان می دهد. اما همان کار بی اجازه بود که دارد تاوانش را می دهد.

    ضمنا بسیاری دیگر از حاکمان عرب دیکتاتور هم سکولارند. نمونه اش شاه اردن یا مغرب . اما آیا علیه او می گذارند تظاهرات شود؟ اسراییل بشدت حامی او است و هیچ جنبشی علیه او شکل نمی گیرد الا اینکه با کمک عریستان و اسراییل سرکوب می شود.



    ثالثا: مساله مهم هم همین است. اگر اسد از بین می رود و به خیال شما حمایت سوریه از حزب الله قطع می شد، شما اسراییلی ها خیلی خوشحال می شدید. اساسا دلیل علاقه قلبی بین شما و وهابی ها هم همین است و اینکه چرا وهابی ها در خود غزه با حماس می جنگند اما یک گلوله به سمت یک اسراییلی نمی اندازند! چون یهود را اهل کتاب می دانند و امثال حزب الله و حتی حماس سنی و طرفدار سابق مخالفان اسد را به جرم مبارزه با اسراییل نوکر شیعه و ایران و واجب القتل تصور می کنند!


    --------------

    *اشتباه بزرگ اکثر مردم امروزی در یکسان تلقی کردن معنای ذو واژه “فعل” و “عمل ” است.
    ما این دو را هم معنی می دانیم حال آنکه معنای متفاوتی دارد.
    فعل ریشه اش در جوارح است و از دست و پا و اعضای بدن صدر می شود. مثل خوردن. دیدن. خوابیدن. حرف زدن. سر بریدن و کشتن و… فعل یک جنبه فیزیکی و
    کاملا مکانیکی است. فاقد هر نوع حسن یا قبح ذاتی است. اما عمل ریشه اش در جوانح است و نیت. که انما الاعمال بالنیات. یعنی
    آنچه مصدرش از روح است. مانند دوست داشتن و دشمن داشتن. عشق. اعتقاد. حسد. بخل. کینه و ترس و شادی و و این عمل است که باعث می شود افعال صورت
    گیرد. برای همین اعمال است که در ترازوی سنجش قرار می گیرد. حسن و قبح اعمال ذاتی است بر اساس نیت آنها.

    پس اگر کسی فعل خواندن حمد و سوره و رکوع و سجود را به حا آورد هیچ عملی برایش ثبت نمی شود. باید عمل پشت این حرکات باشد. والا این حرکات ارزشی ندارد . حالا عمل یک نفر فقط برای آن است که دستور معبودش را اجرا کرده باشد. این مقدار رجه دارد. عمل شدت عشق و علاقه به معبود است. این درجه دیگری. یک نفر از ترس جهنم این کلمات و افعال را اجرا می کند. برای این عمل و ترس او درجه متفاوتی است.

    پس ممکن است ظاهرا عده زیادی نماز بخوانند و روزه بگیرند با افعال کاملا مشابه اما بااعمال کاملا متفاو.ت. و این عمل هم دقیقا بر اساس ارزش نیت شخص ثواب یا عقاب داده می شود.
    اشتباه می کنید اگر سر بریدن داعش را با سر بریدن عمربن عبدود توسط امام علی علیه السلام یا کشتار فرقه های ضاله یکی می کند. با نظر ساده اندیشان ظاهر گرا اینکه حضرزت موسی علیه السلام دستور کشتار قدمش را می دهد- در ماجرای گوساله پرستی- با اقدام داعش یکی است.
    آری. ظاهرا هر دو فعل مشابه هستند. اما افعال حسن و قبح ذاتی ندارند.

    مهم این است آنها دارند افرادی را می کشند که نفس محترمه هستند و ما کسی را می کشیم که مفسد فی الارض است. .

    ما در بیشتر ظواهر مشکلی نداریم با داعش. آنها ظاهر بسیاری از احکام شرع را به درستی اجرا می کنند. – گر چه ادعاهایی مانند جهاد نکاح و نزدیکی در طهر واحد را ما حرام می دانیم- اما مشکل ما با اعمال آنها است نه افعال آنها.

    این است معنای اینکه ما هدف ما از اسلام پوسته و ظواهرش نیست.
    اعمال آنها ملاکش چیست؟ برائت از امام علی علیه السلام. ملاک ما چیست حب علی بن ابیطالب عیه السلام. برای همین ما آنها را کافر می دانیم و آنها هم ما را کافر می دانند.

    متاسفانه خیلی ها اینها را نمی دانند. از داعش بدشان می آید چون سر می برد!! خوب اگر خود پیغمبر را می دیدند چه می گفتند؟ لابد آن را هم بد می دانستند. کما اینکه عمدا دارند این چیزها را از کتابهای تاریخ ما جمع می کنند. چون الان لیبرالیسم و ارزشهای آن شده عقیده مسلط جهانی و می خواهند اسلام را با آن ارزشها تطبیق دهند!!
    کما اینکه الان نمی توانند فتوای امام خمینی در قتل سلمان رشدی یا ترورهای نواب صفوی را توجیه کنند با این اسلام لیبرال شده.


    غافل از اینکه آن استعمارگرانی که این حرفها را یادتان دادند برای آن بود که شما را تخدیر کنند و احساس جهاد با محارب و مفسد را از شما بگیرند.
    اما خودشان ابایی از کشتن صدها هزار و یا میلیونها نفر ندارند.




  • خطاب به مخاطب بگذرد و عطا
    باز شما خشکه مقدس ها خودتان را وسط انداختید .
    سن بلوغ در دختران در فقه شیعه نه سال است یعنی یک دختر مذهبی شیعه باید از همان دوران خردسالی و کودکی در سن نه سالگی محجبه باشد . این دختر بچه هم معلوم است که در نهایت بیشتر از شش سال ندارد . آن وقت شما خشکه مقدسان متحجر داعشی های شیعه که اتفاقاً پدر این دختر توسط آنان کشته شده می گویید از توی گهواره و قنداق چادر پیچ شوند .

  • مهمان 97/10/28 ساعت 17:30

    خفه شو اسراییلی کثیف. موساد جای دیگری کار ندارد تو را بفرستد؟ آنهم بعد از اینکه فهمیدی لو رفته ای؟

    اما حجاب از 9 سالگی واجب است یعنی اگر نپوشد رسما گناهکار است. اما آموزش حجاب به دختر از همان چهارسالگی است.
    بدیهی است که در خانواده ای که مادر چادری است از همان خردسالی دحترش را به حجاب تشویق می کند و برایش مفنعه و چادر نماز کوچولو می خرد این دختر خود به خود عادت به عادت حجاب می کندذ و در نه سالگی دیگر بی هیچ فشار و اجباری خودش حجاب را می پذیرد.
    اما دختری که عادت کرد که بی حجاب باشد و مردان و پسران سر برهنه اش را ببینند و بلکه بدتر برایش آهنگ گذاشتند و رقصید و خانواده برایش کف زدند، این بچه محال به آسانی در 9 سالگی حجاب را بپذیرد!
    لهذا دستور ائمه علیهم السلام به شیعیان این بود که کودکان را از همان سنین طفولیت وادار به نماز و حجاب کنند.
    امام رضا علیه السلام ما وقتی دختر بچه ای را به مجلس آوردند که حجاب نداشت فرمود این دختر چند ساله است؟ گفتند 5 ساله فرمود پس نباید او را به مجلس مردان بیاورید.

  • الهی بمیره اون دلی که دل شکسته شما رو میلرزونه
    الهی لال بشه اون زبونی که به شما زخم زبون میزنه
    الهی کور بشه اون چشمی که شما رو میبینه و انکارتون میکنه
    خدایا چقدر سخته دیدن این صحنه و درک این لحظه ها

    خدایا به این خانواده گرامی و هزاران خانواده دیگه صبر بده

  • عزیزم ببخشید که با این سن کم باید رنج یتیمی را تحمل کنی .اون هم به خاطر مردم نا شکر . ان شاالله بابات با امام زمان بر میگرده.

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟ --1
    «شیخ الانبیا» یا «شیخ المرسلین»، لقب نوح (ع) پیامبر است که نسب وی با هشت واسطه به حضرت آدم (ع) می رسد؛
    این پیامبر اولوالعزم، عمری طولانی داشت؛
    نوح (ع) صاحب بیانی فصیح، گفتاری روان و منطقی نیرومند بود و صبر و بردباری او در برابر قوم لجوج و بی منطق خود، مثال زدنی است؛
    شیخ الانبیا در چهارصدو شصت سالگی برای هدایت قوم بت پرست خود برگزیده شد و با برشمردن نعمت های خداوند و بیان وعده های الهی، به هدایت آنان پرداخت؛
    اما قوم نوح، همانند ملت های گمراه دیگر، با بهانه های بی اساس، از ایمان آوردن به پروردگار فرار می کردند؛
    ادامه مطلب دریادداشت های بعدی ،ان شاءالله

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟--2
    در قرآن، در سُور مختلف آیات متعدّدی راجع به او وجود دارد که در این آیات به نفرین او هم اشاره شده است؛
    نفرین او نفرین شخصی و قومی نبوده و حتّی ما در انبیا کسی را نداریم که به این سبک نفرین کرده باشد؛
    ایشان هر « کافر مَن فِی‏الأرضی» که بر روی زمین وجود داشت را نفرین کرد؛
    بعد از آنکه گفت:
    «إِنَّکَ إِنْ تَذَرْهُمْ..»
    بعد می‏ گوید:
    « رَبِّ لا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ مِنَ الْکافِرینَ دَیَّاراً»؛
    حضرت نوح گفت:
    پروردگارا!
    هیچ کسی از کافران را بر روی زمین باقی مگذار!
    همه کافرین را نفرین کرد!
    چرا نفرین همگانی نسبت به همه کفّار روی زمین؟
    چرا؟

    ادامه مطلب دریادداشت های بعدی ،ان شاءالله

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟--3
    قرآن در این زمینه دو علّت را ذکر می‏ کند ؛
    فرمود: «إِنَّکَ إِنْ تَذَرْهُمْ یُضِلُّوا عِبادَکَ»،
    اگر تو آنها را برجای خود باقی بگذاری، بندگانت را گمراه خواهند کرد؛
    این همان علّتی است که در باب نفرین تمام انبیا و اولیا وجود دارد؛
    اگر ما این را احراز کردیم که عدّه‏ ای معاند با حق هستند و با آن دشمنی می‏ ورزند؛ در اینجاست که مجوّزی برای نفرین به‏ وجود می‏ آید؛
    از این آیه دو مطلب برداشت می‏ شود:
    اوّل اینکه اینها با حق معاند هستند، چون ، همان‏طور که قرآن می‏ گوید، باید برای هدایت غیرمعاند دعا کرد، اصلاً انبیا برای هدایت این‏ افراد یعنی مستضعفین آمده‏ اند، معنا ندارد که غیر معاندین را نفرین کنند!
    از این معلوم می‏ شود که مراد حضرت نوح کفّار معاند بوده است، یعنی کسانی که دشمنی می‏ ورزند؛
    دوم اینکه هر معاندی هم مورد نفرین قرار نمی ‏گیرد، بلکه منظور از معاند در اینجا آن کسی است که در جامعه اثر سوء داشته باشد، یعنی موجب انحراف عدّه‏ ای از مستضعفین جامعه گردد؛
    صریحاً می‏ گوید: «یُضِلُّوا عِبادَکَ»؛ به تعبیری من آنها را می‏ شناسم!
    اینها کسانی هستند که اگر باقی بمانند به هر کسی برسند او را منحرف می‏ سازند و دست بردار هم نیستند؛
    ادامه مطلب دریادداشت های بعدی ،ان شاءالله

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟--4
    تنها این نیست که خودشان منحرف باشند، آنها به هر کسی برسند او را منحرف می‏ کنند؛
    این دو مطلب در این آیه وجود دارد؛
    در سوره عنکبوت به آن اشاره شده است، که حضرت 950 سال با شرک مبارزه کرد، 950 سال دعوت به توحید کرد؛
    به روایتی از امام صادق(ع) توجه نمائید؛
    وقتی از حضرت سؤال می‏ کنند که آقا ‏چرا حضرت نوح همه را نفرین کرد؟
    چرا حضرت نفرینش را همگانی‏ کرد؟
    چرا گفت که خدایا!
    احدی از کافرین را روی زمین باقی مگذار!
    فرمود:
    ((خدا به او خبر داد که این‏ها دیگر هدایت‏ پذیر نیستند!
    این‏ها دیگر از شرک دست برنخواهند داشت!
    لذا خدا به او گفت که آنها را نفرین کن!
    در ابتدای امر نفرین نکرد بلکه این امر الهی بود))؛
    ادامه مطلب دریادداشت های بعدی ،البته ان شاءالله

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟-- 5
    قرآن مجید و کریم درسوره الشعرا می فرمایند:
    فَأَنْجَيْنَاهُ وَمَنْ مَعَهُ فِي الْفُلْكِ الْمَشْحُونِ ﴿۱۱۹﴾
    پس او و هر كه را در آن كشتى آكنده با او بود رهانيديم
    ثُمَّ أَغْرَقْنَا بَعْدُ الْبَاقِينَ ﴿۱۲۰﴾
    آنگاه باقى‏ ماندگان را غرق كرديم
    این درمورد قومی که بعداز2500 سال هدایت نشدند وشد آنچه امرخدای متعال بود؛
    بعداز حضرت نوح (ع)،خدای متعال تبلیغ برای هدایت یافتن بشر را به عهده ،حضرت هود- حضرت صالح- حضرت ابراهيم- حضرت اسحاق- حضرت اسماعيل- حضرت لوط- حضرت يعقوب- حضرت يوسف ، که درود خدای متعال برهمه آنان باد ،سپردند؛
    ادامه مطلب دریادداشت های بعدی ،البته ان شاءالله

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟-- 6
    حتما ماجرای حقیقی حضرت ابراهیم(ع) خلیل الله، وانداختن وی درآتش وگلستان شدن آن برای وی را شنیده یاخوانده اید، حتی حضرت ابراهیم را خدای متعال ،امام قرار دادند؛
    حتما ماجرای قوم زمان حضرت لوط و عذابی که خدای متعال بخاطر اعمال شنیعی که دربین قوم معروف شده بود ،و واقعیت باطلی بود که همه گیرشده بود،برآنان نازل کرد ،
    را می دانید،(همجنس بازی)؛
    حتما داستان کُشتی گرفتن خدا با حضرت یعقوت ، ولگد زدن خدا به حضرت یعقوب ،جهت ول کردن پای خدا برای اینکه داشت صبح می شد،وخدا می خواست خورشید را بطلوع آند، درتورات تحریفی را شنیده یاخوانده اید؛
    ادامه مطلب دریادداشت های بعدی ،البته ان شاءالله

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟-- 7
    می رسیم به مصرباستان فرعونی و حضرت یوسف (ع)، حتما سریال یوسف پیامر که با مدد گرفتن ازقرآن ساخته شده را دیده اید؛
    مردم مصربخاطراینکه حضرت یوسف عزیز مصرشد اسلام آوردند، اما به تعالیم الهی ایمان نیاوردند؛
    برای همین ،بعدازحضرت یوسف بازگشت به تعالیم انحرافی جعل بشری درمصرباستان فرعونی وسه گانه پرستی (تثلیث)،کردند؛
    این سه گانه ای که می پرستید ند چه بود؟
    ایسیس ،خواهر اوزیریس وهمسروی
    اوزیریس،(ازدواج خواهر با برادر)
    حوروس، فرزند اوزیریس و ایسیس
    ایسیس و اوزیریس برادر دیگری داشتند بنام سِت ؛
    سِت ،برادر خود،اوزیریس را کُشت وجسدش را به سیزده قسمت تقسیم کرد.و................
    ایسیس همسرش تلاش کرد تا قطعات بدن او را جمع آوری کند.
    او موفق شد تمام تکه های جسد اوزیریس ، به جز (باعرض پوزش)الت تناسلى وی را که توسط یک ماهی بلعیده شده بود ، بیابد؛
    وشد زنگی بخش ،نمادزایش؛
    بنابراین "الت تناسلى گم شده" نشانی از انرژی مردانه است و اغلب درون یک دایره که نماد اندام تناسلى و انرژی زنانه است جای داده می شود؛
    ابلیسک در وسط یک دایره نشانگر عمل جنسی و یگانگی نیروهای مخالف است ؛

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟-- 8
    ازآنجائیکه داریم درمورد مصرباستان فرعونی مطلب ارائه می دهیم،ازپیامران حضرت ايوب و حضرت شعيب علیهما سلام گذر می نمائیم؛
    حضرت موسى(ع)
    لقب: کلیم الله
    معنای اسم: از آب کشیده شده
    پدر: عمران
    مادر: یوکابد
    تاریخ ولادت: ۳۷۴۸ سال بعد از هبوط آدم
    مدت عمر: ۱۲۰ سال
    بعثت: آن حضرت با برادرش هارون (به معنی کوه نشین)،که ولادت وی۳۷۴۵ سال بعد از هبوط آدم بود،برای بنی اسرائیل مبعوث شد؛
    حضرت موسی از پیامبران اولوالعزم است؛

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟-- 9
    تولد او در زمانی اتفاق افتاد که فرعونی بنام ، رامسس دوم ،بنابر ارتباطی که کاهنان وی با جِن داشتند پیشگوئی نابودی رامسس راتوسط نوزادی که متولد شده،دادند؛
    بنابراین فرعون نوزادان پسر بنی اسرائیل را معدوم می کرد ؛
    به همین خاطر مادرش تا سه ماه او را به طور مخفیانه نگهداری کرد وبعد... او را در صندوقی گذاشت و در رود نیل رها کرد ؛
    از قضا... آسیه زن فرعون او را از آب گرفت و از او نگهداری کرد؛
    موسی در قصر فرعون بزرگ شد و سر انجام روزی خداوند او را به رهبری قوم یهود برگزید؛
    حضرت موسی و برادرش هارون جهت نجات بنی اسرائیل از جنایات فرعون به مصر آمدند و او را به خداپرستی دعوت کردند ولی فرعون با وجود معجزاتی که از موسی دید او را انکار کرد تا عاقبت همراه با لشکریانش در رود نیل هلاک شدند؛
    وشد عذاب الهی برای انکارکنندگان الله...........؛
    این معرفت تثلیثی(سه تائی پرستی)، یهودیت را رقم زد؛
    چگونه؟

  • لعنت خدای متعال، برلیبرالیسم ولیبرال ها،وتفکرلیبرالی درگستره جهانی؛
    اما چرا؟-- 10
    وقتی حضرت موسی به کوه سینا رفته بود، تا تورات بر او نازل شود، مردم سراغ حضرت هارون که جانشین و وصی حضرت موسی بود رفتند؛
    وبه وی گفتند،بازگشت موسی طول کشیده و معلوم نیست چه برسراوآمده است؛
    پس توبرای ما خدائی بساز؛حضرت بسختی مقاومت کرد؛
    درمردم فتنه بپا کردند،طوری شد که می خواستند حضرت هاون را بکشند؛
    سامری که ازنوادگان حضرت یوسف هم بود؛
    طلا های مردم راجمع کرد،گوساله ای طلائی ساختند؛
    اما درتورات تحریف شده ،اینگونه نوشته اند؛
    ((وقتی موسی به کوه سینا رفته بود،مردم سراغ هارون رفتند؛
    وبه وی گفتند،بازگشت موسی طول کشیده و معلوم نیست چه برسراوآمده است؛
    پس توبرای ما خدائی بساز؛
    هارون طلا های مردم راجمع کرد و گوساله ای طلائی ساخت))
    ومردم در گرداگرد گوساله طلائی سامری شادی کردندو رقصیدند،ودرآخرزِنای دسته جمعی (مراسم اورگی یا اورجی plural sex)انجام دادند؛
    ادامه مطلب دریادداشت های بعدی ،البته ان شاءالله

  • بمیرم برای تو و مادرت خدا صبرتون بده . ما شرمنده ایم .

  • اگه دختر یه روسری و چادر داشت قشنگتر میشد....دخترای کوچیک که چادر سر میکنن خیلی قشنگ میشن

  • عطا 97/10/5 ساعت 13:51

    نگاه شما تیزبینانه و ریزبینانه هست.
    شما هم افتخاری برای این سرزمین آفرین.
    همینکه اشکشو ندیدی و موهای سرشو دیدی نشون میده شما تیزبین هستی.
    همینکه لبخند شهید رو ندیدی و نداشتن چادر دختر خردسالشو دیدی یعنی شما ریزبینی.
    همین که دل کندن شهید از دختر خردسالشو ندیدی و اصل کاری که برای حفظ ناموس من و شما کرده رو ندیدی واقعاً جالبه.
    افتخار همینه که شما هستی و این چیزها رو که خیلیا نمی تونن ببینی می بینی.

  • شک نکن خواست خود شهید هم همین است. که دخترش با حجاب فاطمی بزرگ شود.
    گر دحتر از همان سه سالگی کم کم به حجاب و مقنعه تشویق شد خود به خود در بلوغ بدون هیچ اجباری آن را خواهد پذیرفت.
    اما دختری که بی حجاب بزرگ شد و رقصید و برایش دست زدند در بزرگسالی دیگر زیر بار حجاب نخواهد رفت.

  • اگر این شهدا نبودند مردم ناسپاس ایران می دیدند چگونه خاک مملکت به توبره کشیده می شود. بدون کوچکترین تردیدی همه باید در روز محشر پاسخگو باشند که با خون شهدا چه کردند