مسئولیت انحرافات جامعه بر عهده کیست باکلام استاد محمد جواد نوروزی نصرت...


تاک تیک شیطانی دشمن برای مقابله با رهبر...
آیا مسئولیت انحراف و هدایت جامعه، بر عهده رهبر است؟!



+ 
16

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 97/10/12 ساعت 15:19

    رهبري مظلوم تر از حضرت علي (ع) نبوده، 25 سال خار در چشم و تير در گلو سختي رو تحمل كردن و بخاطر بي وفايي مردم زمانشون مجبور به سكوت و خونه نشيني شدند...بقيه رهبران اسلامي هم همينطور هستن وحتي از جون خودشون براي اينكه مردم درك كنن گذشتن و ميگذرن و رهبر به تمام وظايفه شون به نحو احسن عمل ميكنن و حالا نوبت ما هست كه به وظيفه مون عامل بشيم

  • مهمان 97/10/10 ساعت 11:40

    بسیاری از مسئولین توسط مردم انتخاب میشن پس این ماها هستیم که بخاطر برخی انتخاب های اشتباهمون باید پاسخگو باشیم، البته اینکه بعضی مسئولین خوب هستن ولی بعدا تغییر میکنن دیگه دست هیچکس نیست..
    رهبر هم همیشه با راهبریه خودشون خط رو نشون دادن ولی ماها گاهی دچار اشتباه شدیم، چرا ایشون باید جوابگو اشتباهات برخی مردم و مسئولین باشن؟ ایشون که وظیفه اجرایی ندارن، ما چرا وظیفه رهبر رو با مسئولین اشتباه میگیریم ایشون بالاتر از اینکه مسئول باشه ولی هستن.. .
    و اینکه بنای رهبران اسلام از امام علی ع تا حاله حاضر فهم مردم بود، تا وقتی برخی مردم چشمشان همچنان بسته باشه، علی ع هم خانه نشین میشه و سکوت میکنه.. .

  • .... 97/10/6 ساعت 22:49

    کاملا اشتباه که کم کاری افراد دیگر بر عهده ولایت فقیه قرار بگیره
    بر اساس کلیپم که گفته شده وظایف و حیطه مدیریت رهبر اصلا چیزی نیست که مسئول اشتباه ان ها باشد. رهبر که مسئول هدایت جامعه هستن و مردم و مسئولین وظیف ای را دارن که اوامر ایشان را اطاعت و در غیر این صورت نتایج حاصله انطور که باید نمیشود
    کلیپ بسیار جواب قانع کننده ای در جواب کسانی است که همه مشکلات بر عهده رهبر می اندازند است

  • .... 97/10/6 ساعت 22:49

    کاملا اشتباه که کم کاری افراد دیگر بر عهده ولایت فقیه قرار بگیره
    بر اساس کلیپم که گفته شده وظایف و حیطه مدیریت رهبر اصلا چیزی نیست که مسئول اشتباه ان ها باشد. رهبر که مسئول هدایت جامعه هستن و مردم و مسئولین وظیف ای را دارن که اوامر ایشان را اطاعت و در غیر این صورت نتایج حاصله انطور که باید نمیشود
    کلیپ بسیار جواب قانع کننده ای در جواب کسانی است که همه مشکلات بر عهده رهبر می اندازند است

  • ناظر 97/9/29 ساعت 19:45

    در زمان هشت سال جنگ تمام بودجه صرف جنگ میشد و پایان جنگ و فوت امام خمینی و ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی به فاصله کمی اتفاق افتاد و زمینه برای رانت خواری و دزدیهای هاشمی و خانواده اش و همفکرانش مهیا شد و این رویه دزدی نهادینه شد و در حال حاضر هم علنا دزدی میکنند و حرامخواری مسئولین را بی حیا و فاسد کرده و مدتیست دارند به شدت فساد و بی حیایی را گسترش میدهند . حال رهبری برای مبارزه با فساد سه گزینه دارد . یا فاسدان را محاکمه کند که این افتضاح مملکتی و سیاسی است چون همه مسئولین و مدیران و نمایندگان و وزرا و ریاست جمهورهااز هاشمی به بعد در این فساد دست داشته و فاسدند . پس چگونه میتوان همه را محاکمه کرد . یا کار را به دست سپاه داد تا دمار از روزگار همه شان دربیاورد و چند سالی مملکت را سپاه اداره کند که این هم با دموکراسی تناقض دارد و خطراتی هم به دنبال دارد . یا از مردم بخواهد وارد صحنه شوند و این اراذل و اوباش را به درک بفرستند که این هم ممکن است باعث اشوب بشود و هر سه این موارد با توجه به موقعیت بسیار حساس مملکت بسیار خطرناک میباشد . پس چه باید کرد . مملکت و دین و مذهب دارد به باد میرود . نظر شما چیست؟

  • رهبری هیچ کار دیگری نمی تواند بکند. تنها راه چاره بازگشت به روش نواب صفوی است. باید مقامات خائن و رزم آرا ها حذف شوند.

  • مبین 97/9/29 ساعت 17:39

    همونطور که گفتم تنها وظیفه و حیطه قدرت رهبری فرماندهی کل نیرو های مسلحه.
    یعنی تنها بخش کشور که درست کار می کنه.
    در بقیه موارد وظیفه رهبر نشون دادن راهه. مردم و مسءولین اگه اطاعت کنن همه کار ها مثل کار های نظامی ایران توی جهت درست قرار میگیره و اگه نکنن این طور میشه.
    این اسمش مقام تشریفاتی نیست. این مقام داره مسءولیت خودش رو انجام میده و در حیطه قدرتش کاملا درست عمل میکنه. از اول هم قرار بوده رهبر چنین مسءولیتی داشته باشه بنابراین تشریفاتی نیست. رهبر اسمش روشه.
    گفتید که دیگه کسی از رهبری فرمان نمیبره.
    شما در اشتباهید. رهبر در بین اکثریت همه اقشار جامعه محبوبیت و مقبولیت داره. و کسایی که ضد ولی فقیه هستن اگرچه سر و صداشون بیشتر از خودشونه افراد زیادی نیستن. مردم همچنان خودشون رو سرباز رهبر میدونن و بهش کاملا احترام میزارن. به جز عده ای.
    این درست نیست که رهبر رو با پادشاه مشروطه مقایسه می کنید چون اصلا وجه اشتراکی بین این دو تا وجود نداره. پادشاه یه مقام اشرافیه و رهبر یه مسءول انقلابی (که البته از ثروت کشور استفاده نمی کنه). مسءولی که مردم انتخابش کردن و از اول هم خودشون دنبالش رفتن. نه اینکه مثل پادشاه مشروطه از اول وجود داشته باشه و مردم برای موندنش شرط تایین کنن. رهبر براساس وراثت روی کار نیومده بلکه به خاطر آگاهی سیاسی و شجاعت و انقلابی بودنش انتخاب شده.
    ما توجیه نمی تراشیم. رهبر اسمش روشه.وظیفه رهبر همینه که داره انجام میده.

  • اگر رهبر رو به عنوان ولی مطلقه فقیه قبول داریم، قطعا به بصیرت، تدبیر و علم ایشون در تمام جوانب و مصلحت اندیشی هایشان نسبت به مسائل کشور باید باور داشته باشیم، و تماما خودمون رو مطیع ایشون بدونیم چرا که ما علم کافی نداریم..
    ضمن اینکه خیلی از روسای جمهور کشورهای دیگه مثل پوتین اذعان داشتن که من مشتاق هستم اولین نفری باشم که صحبت های اقای خامنه ای رو نسبت به مسائل خاورمیانه به صورت زنده ببینم چرا که مطمئن هر انچه که مطرح میکنن اتفاق میوفته
    حیف با این شرایط خود ما قدر نعمتی که خدا بهمون داده رو ندونیم و این چنین قاوت هایی رو بکنیم

  • آری. مسولیت همه چیز بر عهده ولی فقیه است. مگر اینکه ولی فقیه را مساوی یک پادشاه مشروطه تشریفاتی و فاقد مسوولیت اجرایی بدانید. کاری که عملا دارید انجام می دهید و خیانتی بزرگ است/

    لیکن باید اذعان کنید که الان در عمل ولایت فقیه تبدیل به یگ پست تشریفاتی شده است و سران قوا و مقامات دیگر هیچ توجهی به دستورات رهبری ندارند.
    پس رهبری واقعا دیگر کاری نمی تواند بکند.

  • مقام معظم رهبری وظیفه شون رو به نحو احسن انجام دادن و میدن ... قبل سران هم مردم مقصر هستن که با رای شون اون سران رو روی کار بردن همون زمانی که به طور مداوم رهبر تذکر میدادن مواظب انتخاب ها باشید
    گوش شنوا کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

  • مبین 97/9/28 ساعت 14:28

    بله مسءولین به حرف رهبر اهمیتی نمیدن
    ایشون رهبر مردم هستند و از اول هم بنا بر این بوده و چنین بوده.
    خیلی بیشرمی که میگی مسءولیت همه چیز به عهده رهبره (اگر چه ایشون به خاطر بی عرضگی دیگران چندبار از مردم عذرخواهی کردن و خودشون اون قدر با وجدان هستن که کوتاهی در کارایی که در حیطه قدرتشون نیست رو هم کوتاهی خودشون میدونن)
    رهبر نبود که رای داد تا یه مشت آشقال بیان سر کار.
    رهبر رهبر مردمه نه رهبر مسءولین. مردم! رهبر مسءولین هستن و اونا رو انتخاب میکنن و غفلت مردمه که باعث میشه این نارضایتی ها پیش بیاد. وقتی فله ای رای میدن کار به اینجا میکشه.
    وقتی به حرف رهبر اهمیت نمیدن و با چشمای بسته کاندید هایی که بی بی سی میگه رو انتخاب می کنن کار به این جا میکشه.
    رهبری اصلن پست نیست که تشریفاتی بشه!
    رهبری وظیفه کسیه که باید مردم رو راهنمایی کنه وهمچنین قوای ارتش و بسیج و سپاه رو.
    و عجیبه که هر کاری رو که به دست قوای نظامی می سپاری (بر عکس قوه مجریه که گند میزنه بهش) به صورت معرکه ای نتیجه میگیری.
    این یعنی مردم ایران دنبال امثال تو اومدن و به جای رهبر از دشمن پیروی کردن که الان این وضع رو داریم. و اگه مردم هم مثل رهبر به وظیفشون که پیرویه عمل میکردن آدمای درست رای می آوردن و الان قوه مجریه هم کاراش مثل سپاه جهادی بود.
    اگه مردم انقلاب رو دنبال می کردن الان مجلس آشقال دونی نبود.
    فقط یک جای مدیریت مملکت تحت اختیار رهبره اون هم قوای نظامیه که توی کارنامش فقط افتخار و گل و بلبل دیده میشه.
    اگه مردم دنبال رهبرشون بودن جامعه ای داشتیم که الان تصورش برامون مشکله.
    برای اینه که تا قبول دارم:
    ((مرگ بر ضد ولایت فقیه))
    خیانت کار هم خودتی خوشگل من.

  • نکته دقیقا همینجا است که مردم با رای خود کاری کردند که رهبری تبدیل به یک مقام تشریفاتی شود که دیگر مقامات کشور از او فرمان نمی برند.
    پس فرار از حقیقت چیزی را عوض نمی کند.

    درست است که در عمل رهبری الان دیگر بیش از یک پادشاه مشروطه نیست.
    اما ما نباید این مساله را بپذیریم و مثل این آخوند محترم توجیه بتراشیم که رهبری وظیفه ای ندارد!

    چرا! رهبری وظیفه و مسوولیت اصلی را دارد. اتفاقا به وظیفه اش هم عمل می کند.
    اما فایده ای ندارد و دیگر کاری از او ساخته نیست. چون کسی فرمانش را نمی برد.