فریادهای یک طلبه بر سر رهبری!!


انتقاد یک طلبه از رهبری در مورد قانون منع به کارگیری بازنشستگان
این رفتار رهبری با این طلبه را با رفتارهای مسئولین دیگر با منتقدین مقایسه کنید ( بی شناسنامه ، برید به جهنم، خودت بمال، خودت درست کن، همه بیمه هستن...)


+ 
154

- 
16

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • برادران گرامی،شماها همه استاد من هستید و من در حدی نیستم که بخوام به شما نصیحتی کنم. من فقط ١۶ سال دارم ولی این رو میدونم که این راه و روش شیعه علی نیست که با فحاشی کردن به یکدیگر بخواهید حرفتون رو ثابت کنید. میدونم قبول دارم فتنه ها سنگینه حجمه رسانه ای بالاست اما این دلیل نمیشه ما به خاطر عقاید یک فرد بهش فحاشی کنیم. این راه و روش ائمه بوده. من تا آخرین قطره خونم پای امام زمان و نایبش رهبر انقلاب ایستادم. بزرگواران ما به جای اینکه به همدیگه توهین کنیم باید برای امام زمانمون کار کنیم برای ایشون یار جذب کنیم الان رسانه های غربی که مخالف امام زمان هستن و ظهور ایشون رو به ضرر خودشون میدونن دارن اینقدر روی ماجرای ظهور کار می‌کنند با ساختن فیلم، مستند، یا حتی برنامه های تلویزیونی. اونها خودشونم فهمیدن که منجی خواهد آمد اما کاری کنن که ما خودمون جلوی منجی بایستیم. اگر کلیپ های آخر الزمانی که استاد رائفی پور دارن رو گوش کنید می‌بینید که اونها تو اکثر فیلم هایی که می‌سازند منجی رو از خودشون معرفی می کنند. به عنوان مثال در فیلم جن‌گیر ما می‌بینیم که فرد جادوگر میگه جن رو در لانه بکش قبل از اینکه در خانه بکشی. بعد ما تو فیلم می‌بینیم که یک جن از یک معبد مقدس در "عراق" به آمریکا میره و در آمریکا شروع به گرفتن قربانی میکنه. یعنی اگر آمریکا به عراق حمله کرده به خاطر این بوده که جن رو بکشه تا تو خیابون های آمریکا باهاش نجنگن.
    یعنی اونا از ما بیشتر دارن برای تخریب امام زمان کار میکنن اما ما چی؟ من خودمو مثال میزنم صبح تا شب به فکر اینم که برم فلان فیلم رو نگاه کنم یا فلان بازی فوتبال رو نگاه کنم و... اونا ما رو از هدف اصلی دور کردن و به هدفای فرعی کشوندن.
    من به عنوان برادر کوچکتر شما از شما خواهش میکنم به جای اینکه همدیگر رو متهم کنیم با هم یکی بشیم و برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) قدمی برداریم.
    ان شاء الله روزی برسه در کنار امام زمانمون باشیم.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  • متاسفانه اسلام در ایران دچار بعضی آخوندهایی شده که صوفیانی اند در لباس تشیع و آخوندهای متمایل به تصوف که انحرافات عقیدتی صوفیان را ترویج میکنند
    و جالب اینکه مخالفانشان را تهمت جهل میزنند و عقاید باطلشان را نیز با سوء استفاده از آیات متشابه و فلسفه بافی و تشبیه خالق به مخلوق که شرک و کفر است اباطیلشان را برای عوام جا میزنند
    مثل محمدحسین طهرانی که نام علامه برایش گذاردند و عقایدش بخلاف اسلام است
    چنانچه ادعا کرده:
    حق سبحانه و تعالی، خالق است در مرتبه اعلی و مخلوق است در مرتبه دانی،آمر است در مقام بالا، مامور است در مقام پائین، راحم است در افق مبین،مرحوم است در اسفل السافلین!
    (الله شناسی ج 3 ص 222)..
    از این بهتر نمیتوانسته ادعا کند که همه چیز خداست و خداست که همه چیز است؛ و مخلوق همان خالق است و خالق همان مخلوق است.. در حقیقت اینها خداوند را مخلوق و مملوک و مربوب می شمرند و ادعا دارند مخلوق از ذات خالق و تطوّر و تحوّل خود خالق پس همذات اوست
    بخلاف اسلام که خداوند در آن خالق همه چیز و مالک همه چیز و ربّ همه چیز و بخلاف اشیاء و غیر آنهاست و مخلوق و مملوک و مربوب نیست و کُنهِ خداوند متفاوت و بخلاف مخلوقاتش است
    در قرآن و کلام اهل البیت(علیهم السلام) میخوانیم که فرمودند:
    الله خالق کل شئ، هو ربّ کل شئ، لَهُ کل شئ و هو بخلاف الاشیاء و نظیر این تعابیر..
    همین جناب محمدحسین طهرانی در جایی ادعا کرده که اگر استادش(هاشم حداد) بگوید: یک لیوان خون بخور فلفور آن را میخورد؛
    (حتّی اگر خداوندِ قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)فرموده باشند خوردن خون حرام است)
    و مثل محمدحسین طهرانی امثال محمدرضا نکونام و حسن زاده آملی و صمدی آملی و شمس تبریزی و مولوی صاحب مثنوی و محئی الدین ابن عربی و شاه نعمت الله ولی و امثال اینها ادعا کردند:
    اصلاً ممکنی(مخلوقی)نداریم و مخلوق ظهور و نزولِ خودِ پروردگار است
    الآن من و تو و عالَم نمانده، همه از دست رفته و هو شده، انا و انت و او؛هو(خدا) شده
    خود خدا هم نماز میخوانه و روزه میگیره و حج میره و چلّه میگیره
    در آخر موسی و فرعون و شمر و امام حسین یکی اند
    اگر رفتید بهشت و دیدید شمر و یزید زودتر(از مومنین)رفتند تعجب نکنید
    سول کل خودرو ای جزو خدا
    ووو از این قبیل اشعار و تعابیر
    اینها خیال کردند که بخشی از خود خداوند متطوّر(متحول)شده و به حدّ و اندازه و اشکال گوناگون در آمده(هر لحظه به شکلی بت عیار(خدا) در آمد)
    بنابراین مخلوقات مخلوق نیستند، بلکه ظهور و بروز و ترشحی از خود خداوند هستند
    و این عقیده شان را هم وامدار فلوطین هستند و ادعا داشت خداوند عالَم را از ذات خود آفرید!
    ولی در مکتب قرآن و اهل البیت(علیهم السلام)، خداوند خلقتش لا من شئ است
    یعنی نه از چیزی، یعنی خداوند نه از خودش جهان را خلق کرد تا مخلوق همذات و همسنخ ذاتش و شبیه او باشد
    و نه از ماده اولیه ای جهان را خلق کرد تا غیر از خدا قدیم دیگری هم باشد
    و با تاسف بسیار کسی چون ملاصدرا عقیده فلوطینی دارد چنانچه در کتابش نوشته است
    ملاصدرا می گوید:
    ((أنشأ الأشیاء من شیء و هذا الشّیء هو نفسه))
    جمیع اشیاء را از چیزی آفرید و آن چیز نفس خودش بود.
    اسفار ج2ص231،وعرشیه مساله اول

    رجعت العلیة و الافاضة إلی تطور المبدأ الاول بأطواره:
    معنای علیت و افاضه (خداوند) به این باز می‌گردد که مبدا اوّل(خدا) متطور(متحول)میشود به اطوارش(حالات و دگرگونی های مختلفش)
    مشاعر/ 541- اسفار 6/110
    چنین است که ادعای یک چیزی خالق و مخلوق را دارند
    و ادعاهایی چون محمدحسین طهرانی از آنها سر میزند که:
    حق سبحانه و تعالی، خالق است در مرتبه اعلی و مخلوق است در مرتبه دانی،آمر است در مقام بالا، مامور است در مقام پائین، راحم است در افق مبین،مرحوم است در اسفل السافلین!
    (الله شناسی ج 3 ص 222)

  • داداشا چه خبره؟؟؟؟بابا ما همه مون فکر وذکرمون اینه که یه کاری بکنیم یه حرکتی بکنیم که از این وضع بیایم بیرون ولی این راه حلش نیست که! انگاری یه سودوکوی سخت دادن بهمون هر چی میزاری تو علامت سوالا جور در نمیاد خیلی پیچیده شده ماجرا خیلی! پس همه ی این چیزایی که میگید به همدیگه همشون در حد یه فرضیه ان نعوذباالله هیچکومتون از غیب خبر نداریدو مشاور و دست چپ رهبر یا روحانی یا احمدی نژاد یا هرکس دیگه ای هم نیستید که اصل ماجرا رو بدونید پس انقد همدیگه رو ابله و نادان و بی شعور خطاب نکین بابا ! فقط نظرتونو بگین سعی کنین طرفو به چالش بکشین که به یه نیم نتیجه ای برسین!که بازم کامل نیس!

  • متاسفانه نمی شود. چون در مورد خرید شب عید حرف نمی زنیم. مساله مرگ و زندگی انقلاب اسلامی است. دوستان محترم ما اصرار دارند خود را به خواب بزنند و تمرد آشکار ارکان نظام از رهبری را نبینند و اینکه در عمل مجبور شد کوتاه بیاید. چرا؟ چون ما در صحنه نبودیم. ما فریب خوردیم و با نامه حجازی از تحصن دور مجلس دست برداشتیم و گذاشتیم برجام تصویب شود.
    ما اهل کوفه هستیم.
    رهبر تنها مانده.
    ما فریب شریح ها را خورده ایم و گمان کرده ایم همه چیز امان و امان و تحت کنترل است.

    والله ادامه این ساده لوحی ها یعنی تکرار عاشورا. با همان نتیجه

  • برادران ما باید پشت ولی فقیه باشم و از رهبری اطاعت و حمایت کنیم. زیرا ایشان نایب امام زمان هستند. من به شخصه پیشنهاد می کنم کلیپ های استاد رائفی پور را نگاه کنید.

  • آره همتون عاقل و فهمیده هستید که به هم توهین میکنید

  • بزرگترین دشمن رهبری همین حزب اللهی های ابله و ساده لوحی هستند که به جای آنکه شرایط دردناک رهبری را درک کنند و بپذیرند و به کمک او بروند می گویند همه چیز امن و امان است! رهبری در نهایت اقتدار است!! آسوده بخوابید!!

    کسی در وسط حمله دشمن می گوید خبری نیست و شهر امن و امان است خودش ستون پنجم دشمن است.

  • کسی نگفته شهر در امن و امان است و دشمن هم دست روی دست گذاشته(!) به یاری خدا امام خامنه‌ای و حزب‌اللهی‌های پا به رکاب با شش دانگ حواس جمع جلوی همه دشمنان خارجی و خناسان داخلی ایستادن و پوزه همشون رو به زمین مالیدن.. اصولا درک مسائل سیاسی فراتر از توان مغزهای نخودی خوارج هست. اصلا خوارجی خنگ و کله‌پوک رو چه به سیاست؟!
    ضمنا اگه خیلی علاقه داری عمق شرایط دردناک رو درک کنی برو حال محموت و پت‌و‌مت رو بپرس

  • شما واقعا نادان هستید. حزب اللهی های پا به رکاب رفتند خوابیدند و با یک نامه حجازی لعنت الله علیه حتی تحصن دور مجلس را رها کردند.
    برجام تصویب شد. زنان به ورزشگاه آمدند. FATF هم تصویب خواهد شد. نظام هم نرمالیزه و رهبری باز هم طبق معمول سنگ روی یخ خواهد شد
    اما شما از خواب بیدار نخواهید شد.

    به جای آنکه بفهمید دارید قورباغه آب پز می شوید لبه امثال من فحاشی می کنید و من را خوارج می کنید! آنقدر شعور ندارید که فکر کنید آن کسی که شمشیر دستش کرفته و با تهدید رهبری به شورش دارد امتیاز می گیرد و جلو می آید کس دیگری است!!

    هیچ اسمی یا بحثیر هم در مورد محمود احمدی نژاد نبود. من نه رهبری و نه احمدی نژاد را معصوم نمی دانم. آن بحث دیگری است. رهبری حی با وجود همه انقاد هایی که به او وارد است باید به قدرت به هر قیمت باز گردد. والا آینده ای بسیار سیاه تر از روزهای حجاج بن یوسف در انتظار ملت ایران و مخصوصا شما حزب اللهی های ساده لوح است که دوست و دشمنتان را از هم تشخیص نمی دهید.

  • الهام العن احمدی ملعون

  • سنگ روی یخ احمدی‌نژاد پست فطرت‌ـه که بعد از ۱۱ روز خانه‌نشینی مجبور شد دست از پا درازتر برگرده سر کارش.. همونی که مسئله نهی رهبری از کاندیداتوری انتخابات رو اونقدر پنهان کرد که دست‌آخر خود مقام معظم رهبری در موردش صحبت کردن و...
    ذهن نپخته شماست که اگر بموقع جا افتاده بود با بیهوده‌گویی‌های امثال احمدی‌نژاد قورباغه‌پز نمیشد و ننگ نافرمانی و اهانت به ولایت‌فقیه روی پیشونیتون نمیذاشت.. همین شمایی که نمی‌بینید محمود برای بازگشت به عرصه حاکمیت له‌له میزنه و مشایی و بقایی هم از این عطش قدرتش دارن نهایت بهره‌برداری رو میکنن و مقاصد انحرافی‌شون رو به پیش میبرن و با تدلیس نیات پلیدشون و وانمود کردن به خیرخواهی برای انقلاب و مردم و احساس خطر و از این چیزها از شما و قشری که الان تحت بیشترین فشارهای اقتصادی هستن بهره‌کشی میکنن و همتون شدین نوکه بی‌جیره و مواجبش!
    امثال تو هم بدون اینکه پیگیر جواب سوالاتتون راجع‌به چرایی مدارای رهبر حکیم انقلاب با امثال علی لاریجانی و روحانی بشین، گوش جان سپردین به خزعبلات عناصر انحرافی و در توجیه رفتار و عملکرد نادرست احمدی‌نژاد دلایلی رو عنوان میکنین که هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیره.
    از ناسزاگویی ناراحت میشی؟! بگو ببینم فحاش مائیم یا تو که کینه‌توزانه کلماتی مثل مرده، مرده سیاسی، پادشاه تشریفاتی و سنگ روی یخ شدن رو در رابطه با رهبری نظام بکار میبری؟! به قول خودت گفتن حقیقت اهانت نیست(!) پس دیگه چرا ناراحت شدنت چیه؟!
    تو نگران وضعیت مملکت نباش! شرایط طوری شده که دشمنان قسم‌خورده انقلاب در مورد شخصیت رهبری، ذکاوت و تدبیر ایشان در پیشبرد اهداف انقلاب لب به اعتراف گشودن، اونوقت یکی در سطح احمدی‌نژاد خودش رو خفه میکنه تا خلافش رو ثابت کنه!

  • دیگر مطمئن شدم بیمار روانی هستی. آقای احمدی نژاد کافر، محارب ، خونش مباح برو بکشش.
    راحت شدی؟ او چه ربطی به این بحث دارد؟

    بگو در کلاسهای بصیرت افزایی که برایتان گذاشته اند فقط فحاشی به احمدی نژاد را یادتان داده اند و به شما نگفته اند اگر دیدید ماجرای امام حسن تکرار شده است و تمام ارکان کشور خائن از آب درآمده اند باید چه کار بکنید. می دانید چرا؟ چون آن کلاس ها را هم هم خائنها برایتان ترتیب داده اند و کاملا شما را شستشوی مغزی کرده اند. از احمدی نژاد یک لولو و مترسک برایتان ساخته اند و شما احمقها از سایه او هم می ترسید.

    اتفاقا جهت اطلاع شما بسیاری از احمدی نژادیها معتقدند رهبری عادل نیست و اتفاقا خودش پشت پرده خیانتها است و حق با لاریجانی است که می گوید همه چز در کنترل رهبری است و برجام و FATF به اجازه رهبری است!

    شما دقیقا هم که همین را می گویید!! پس چه مشکلی با آنها دارید؟

    اگر فکر کرده ای سنگ روی یخ شدن توهین است بگذار صریح بگویم که یعقوب نبی هم سنگ روی یخ شد. علی علیه السلام در مدت 25 ساده یک مرده سیاسی یود کما اینکمه امام حسن در همان پرشگوهترین نرذمش قهرمانانه تاریخ - به تعبیر رهبری - یعنی آن صلح کذایی شهید شد.

    چرا؟ چون یک مشت افراد خائن و ساده لوح بودند که می گفتند همه چیز تحت کنترل است و جای نگرانی نیست. اگر امام حسن مدارا کرده است حتما لازم بوده است!
    و نمی گفتند به امام حسن خیانت همه جانبه کردند و او را وادار به پذیرش صلح کردند. همان نرمش قهرمانانه.

    می دانید، ما با اهل سنت زیاد دعوا داشته ام. آنها منطقشان عین شما است. می گویند اینکه شیعه مدعی است اصحاب پیغمبر خائن ار آب درآمدند و حرف پیغمبر سنگ روی یخ شد اهانت به پیامبر است!! شما هم یک روح سنی هستید در جسم شیعه.

    در حالی که گفتن حقیقت مطلقا اهانت نیست. و خدا و رسول و ائمه و شیعیانشان هر کسی ترسی از گفتن حقیقت نداشته اند.

    شما و لاریجانی دو لبه یک چاقو هستید. دارید گردن رهبری را قطع می کنید.
    عمد هم دارید و نمی توانم جلویتان را بگیرم.

  • n 97/9/15 ساعت 03:43

    شماهايي که ميگين رهبري مرده واقتدار نداره واينا از امريکا هم بدتريد.مرگ بهتون

  • آره! خیال کنید رهبری مقتدر است و تمام امور کشور به اراده او انجام می شود و همه مقامات گوش به فرمان او هستند!!

    روحانی و لاریجانی هم همین را می گویند! برجام تصمیم رهبری بود!!! مذاکره تصمیم رهبری بود! فردا خواهند گفت FATF هم تصمیم رهبری بود!

    مرگ بر شما افراد به اصطلاح حزب اللهی اما بی بصیرت و ساده لوح که فکر کرده اید با سر خود را لای برف کردن واقعیت عوض می شود.
    رهبری الان هیچ کاره است. یک پادشاه مشروطه است بدون هیچ دخالت واقعی در امور.

  • n. 97/9/18 ساعت 03:19

    ببين توفکر کن من اصلا ازسياست سر درنميارم فقط اينو ميدونم غلط ميکنه هرکي به رهبري توهين ميکنه چه احمدي نژاد چه لاريجاني چه ادمايي مثل تو که نشستين پاي ماهواره وحرفاي مزخرف اونور آبيا رو هي تکرار ميکني.اگه رهبري مقتدر نبود الان ايران هم مثل خيلي از کشوراي دورو ورمون ناامن بود.انقد تو امنيتي که نشستي واين اراجيفو ميگي

  • خیلی نادانی. همین. اقتدار رهبری فقط در حد نیروهای نظامی است. خارج از آن احدی فرمان او را نمی برد. نه دولت و نه مجلس و نه قوه قضاییه.
    گفتن این حقیقت هم توهین نیست. کما اینکه اعتراف به اینکه اصحاب رسول خدا و بچه های یعقوب نبی به دستورات آنان گوش نکردند هم توهین به مقام نبوت نیست.

  • n. 97/9/19 ساعت 13:17

    نادان باباته احمق

  • پدرت مرده بی پدر اگه قرار بود همه بفهمن ابو جهل هم میفهمید اما اونهم مثل تو نفهمید

  • اتفاقا ابوجهل مثل شما بود و خیلی هم خوب می فهمید. منتهی خودش را به آن راه می زد.

  • آقای طلبه! ظاهرا خواب تشریف دارید و این همه دستورات رهبری از روز اول به مسوولان چه در مورد مذاکره با آمریکا و چه در مورد مبارزه با فساد و چه در مورد برجام و چه بعد از آن نشنیده اید. دیدید که مسوولان کوچکترین اهمیتی به سخنان رهبری ندادند و کار خودشان را کردند و این رهبری بود که قدم به قدم عقب نشینی کرد و مجبور شد کوتاه بیاید.

    رهبری الان مرده است و وجود سیاسی ندارد. شرایط او بیشتر شبیه شرایط یک پادشاه تشریفاتی است که ارکان مملکت فقط در حد احترام ظاهری برایش ارزش قایل هستند و در عمل هرگز. چیزی شبیه خلافت عباسی در قرون 4 و 5 هجری که اسما خلیفه ای وجود داشت اما در عمل این امیران آل بویه یا شاهان سلجوقی بودند که حکومت می کردند. این وضعیت را باید ولایت فقیه مشروطه نامید.

    و نکته هم دقیقا همین جا است. رهبری که صرفا تسلیم و امضا کننده دستورات سایر مقامات است با یک پادشاه مشروطه واقعی فرقی ندارد. پادشاهان سوئد و اسپانیا هم همینطوری حکومت می کنند!آیا انقلاب برای ایجاد حاکمیت اسلامی بود یا حاکمیت دموکراتیک؟ اگر حاکمیت دموکراتیک می خواستیم که شاه قبول کرده بود صرفا سلطنت کند و نه حکومت ( = خواسته بازرگان) و یا حداکثر یک جمهوری ایران درست می کردیم!


    تذکرات علنی رهبری وقتی اثر ندارد تذکرات در خفا به چه درد می خورد؟ آیا برجام نقض علنی شریعت نبود؟ آیا مصداق کامل ولایت کافر بر مسلمان نبود که خدا حرام می داند؟ و آیا خطر برجام از خطر مشایی کمتر بود؟
    خیر. میزان اقتدار رهبری به اندازه اختلاف بین سران قوا و حاکمیت است. هر قدر سران حاکمیت بیشتر با هم در تضاد و درگیری باشند نیاز به رهبری و اقتدار او به عنوان یک ریش سفید و فصل الخطاب افزایش می یابد. نمونه اش اقتدار کم نظیر رهبری در دوره احمدی نژاد و دخالت او در ریز و درشت امور اجرایی کشور بود.
    اما هرگاه ارکان حاکمیت با هم متحد شوند ( مثل شرایط سالهای پایانی جنگ و شرایط فعلی از 92 تا الان) دیگر به وجود رهبری نیازی نیست و این حاکمیت است که با اتحاد با یکدیگر رهبری را حذف می کنند و حتی رهبری به اقتدار امام خمینی را مجبور به پذیرش تسلیم و سرکشیدن جام زهر می کنند.
    در واقع شهید بهشتی بسیار عاقل و هوشمند بود که عمدا مایه اختلاف و درگیری را در قانون اساسی گذاشت. تا اگر مثلا رییس جمهور از یک حزب و مجلس از حزب دیگر باشد بین آنها اختلاف ایجاد شود. مثلا خود به خود اگر رییس جمهور باید دولت را تعیین کند مجلس چه کاره است و اگر مجلس باید تعیین کند رییس جمهور برای چیست؟ هیچ قانون اساسی در دنیا اینهمه مایه تضاد و سنگر سازی بین دولت پارلمان ندارد. یا نظام ریاستی و به نفع رییس جمهور است و یا پارلمانی و به نفع پارلمان. اما در ایران عمدا این اختلاف گذاشته شد تا نیاز به رهبری و فصل الخطاب محسوس باشد. اکر قرار بود قانون اساسی دموکراتیک و سازگار باشد که نیازی به ولی فقیه نبود.

    اما البته شهید بهشتی فکر اینجا را نکرده بود که اگر مثلا دولت و مجلس مثل سالهای 67 و 68 متحد بشوند و یا مثل الان چه اتفاقی می افتد؟
    نیاز به رهبری حذف می شود و رهبری ناگزیر جام های زهر پی در پی را سر می کشد. چرا که بقای او به حفظ احترام تشریفاتی ارکان نظام است.

    پس نتیجه اینکه خود را گول نزنید. الان رهبری در ضعیف ترین شرایط از زمان انتخاب خودش است و کارش به جایی رسیده که دیدارهایش را به حداقل رسانده سعی می کند دیگر حرف های سیاسی در مورد برجام و دیپلماسی و نظایر آن نزند چون می داند که دوباره سنگ روی یخ خواهد شد. کار به جایی رسیده که حتی اگر احیانا رهبری حرفی هم بزند و انتقادی هم بکند توسط دفترش سانسور می شود. مثل اتفاقی که در مورد اعلام اشتباه بودن مذاکرات برجام رخ داد! بی بی سی سخنان کامل رهبری را پخش کرد ولی دفتر خود رهبری سانسورش کرد و بعد از دو روز با فشار افکار عمومی باز هم با قدری تحریف آن را پخش نمود.

    الان شرایط رهبری مانند شرایط شخص امام حسن مجتبی علیه السلام است که اهل بیت خودش هم دشمن او بودند. اتفاقا اشاره به نرمش قهرمانانه هم برای همین بود. خود رهبری کتاب صلح امام حسن علیه السلام را ترجمه کرد و نام آن را پرشکوهترین نرمش قهرمانانه تاریخ نامید.
    آنها که اهل مطالعه و دقت بودند منظور رهبری از نرمش قهرمانانه نامین برجام را فهمیدند.
    یعنی من هم شبیه امام حسن علیه السلام شده ام و همه خواص و یارانم خائن از آب درآمده اند و چاره ای جز تسلیم ندارم.

  • گنده تر ازدهنت حرف نزن منافق رهبری یا ولایت فقیه جایگاهش در بین مردم محفوظ است البته کور وکرهای مثل توجیره خوار نمی فهمند پاک سازی انقلاب نزدیکه انشاالله یه نیم چه انقلابی در راه است منتظر باشید منافق ها سبزها بنفش ها ته مانده های شیطان

  • شما نمی فهمید دارید در پازل چه کسانی بازی می کنید و آب به آسیاب چه کسی می ریزید.
    شما دارید رسما صورت مساله را پاک می کنید به جای آنکه آن را حل کنید.
    با منافق خواندن من نه من منافق می شوم و نه جایگاه رهبری احیا می شود.

    به جای آنکه بپذیرید رهبری اکنون یک فرد منزوی و مرده سیاسی است می گویید این حرفها را نزنیم! اهانت به رهبری است!

    اما گفتن حقیقت مطلقا اهانت نیست.
    در حقیقت این شما هستید که با انکار این حقایق دارید به کسانی رهبری را منزوی کرده و او را از نظر سیاسی شهید کردند و از ولی امر مسلمان تبدیل به یک ولی فقیه مشروطه و تشریفاتی کردند کمک می کنید.

    خیلی ها دوست دارند رهبری مثل پادشاه اسپانیا باشد. یک مقام محترم و معزز اما در عین حال هیچکاره. شما دارید دقیقا در پازل آنها پازی می کنید.
    پازل امثال لاریجانی و روحانی و حجازی و دیگران.


    از حقیقت نترسید. تا قبول نکنید خرمشهر سقوط کرده است به فکر آزاد سازی آن نخواهید افتاد.

  • مثل اینکه بعضی‌ها خیلی علاقه دارن راه خوارج رو ادامه بدهند!
    دوران کوتاه خلافت امیرالمومنین(ع) پر است از سرپیچی افراد به ظاهر مسلمان‌ از اوامر ایشان ولی جایگاه ولایت هیچوقت متزلزل نشد.
    شما هم مثل اسلافتون عبرت نگیرین و دنبال احمدی‌نژاد رو بگیرین و برین تا آخر و عاقبت شک کردن به ولی امر مسلمین رو ببینید

  • عزیزم ولایت الهی امام علی علیه السلام از بین نرفت و ابدی است اما حکومت ظاهری او از هم پاشید و شهرها و ولایات یکی بعد از دیگری به چنگ معاویه می افتاد و هر چه امام روی منبر هشدار می داد و مردم کوفه را به جهاد تشویق کرد آن مردم ارزشی برای حرفهای ایشان قایل نشدند تا اینکه قبل از شهادت امام عملا غیر از کوفه و چند شهر اطراف آن چیزی در قبضه حکومت ایشان نبود. ایشان رسما آرزوی مرگ می کرد و مردم محل نمی گذاشتند.

    متاسفانه شما افرادی ساده لوح هستید که خیال کرده اید راه احترام گذاشتن به افراد بستن چشم بر حقیقت است. خیال کرده اید اگر به دروغ مذعی شوید رهبری قوی است و ارکان کشور گوش به فرمان او هستند احترام به رهبری گذاشته اید!!

    شما همه پیروان اشعث بن قیس هایی هستید که ادعای زبان چاپلوس و ادعای ولایتمداریشان ده متر است اما در عمل جز خیانت هیچ کاری نمی کنند.
    امروز نمونه اش را در تصویب CFT در مجلس دیدید.
    اما باز هم از خواب بیدار نشدید.

  • نافرمانی مسلمانان از امیرالمومنین مختص به جهاد نبود. ماجرای حکمیت و قضایای زیادی وجود داشتن که وجه مشترک همشون خود عاقل پنداری عده‌‌ای ساده‌لوح در مقابل امام بود. یعنی همین خصلت خوارجی که امثال شما دارین و رهبر امت رو نادان، ضعیف و نیازمند ارشاد و راهنمایی میدونین.
    اگر یه سرچ کوچیک توی نت بکنی میبینی که استاد رائفی‌پور، حجة‌الاسلام پناهیان، دکتر حسن عباسی و حتی خود مقام معظم رهبری راجع به علت عدم ورودشون به مسائل مختلف و تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان کشور رو به روشنی بیان کردن.
    ساده لوح شما فدائیان احمدی‌نژاد هستین که چیزی از سیاست نمیفهمین و تصور می‌کنین باید امام خامنه‌ای و نیروهای انقلابی با شدت و بدون در نظر گرفتن مسائل مختلف فقط محکم و جدی جلوی غربگراها بیایستن و حرفشون رو به کرسی بنشونن!

  • تصمیم شما بر خود را به آن راه زدن و نفهمیدن واقعا در دنیا نوبر است.

    آخر برادر حزب اللهی بی بصیرت من!
    اگر کسی هم باید با خوارج مقایسه شود لاریجانی و روحانی و سایر مسولان هستند یا من؟ من شمشیر کشیدم و با تهدید رهبری به شورش و راه انداختن تظاهرات مردم مردم و همان تئوری فشار از پایین چانه زنی از بالا ایشان را وادار به تسلیم و عقب نشینی کردم یا من؟

    تازه صد رحمت به همان خوارج که بر خلاف آقایان مطلقا ادعای ولایتمداری نداشتند و نمی گفتند حکمیت دستور خود علی بود و به ما ربطی نداشت! گفتند ما گناه کردیم و علی هم گناه کرد و باید توبه کند. این آقایان خود اشعث بن قیس هستند که از گور برخاسته. مردمی که خودش عانمل تحریک خوارج به شورش و ماجرای حکمیت بود و خودش در قتل امام علی علیه السلام هم دست داشت و تا آخر ادعای ولایتمداری و سربازی برای علی را هم می کرد!

    این آقایان ماله کش استاد رائفی‌پور، حجة‌الاسلام پناهیان، دکتر حسن عباسی فقط در حال بازی در پازل لاریجانی و روحانی هستند.
    خیال کرده اند اگر جایگاه ولی فقیه را در حد یک پادشاه مشروطه فاقد مسوولی پایین بیاورند به رهبری خدمت کردند! احمقها نمی فهمند دقیقا دارند به همان تفکری کمک می کنند که می گوید ولی فقیه باید مجدود و تشریفاتی بشود.
    فقط مانده حذف فیزیکی رهبری که تلویحا برداران اسراییلی وعده دادند تا 22 ماه آینده آن هم را هم اجرا خواهند کرد!! http://roshangari.ir/comment/reply/56113/45233

    اما نکند منتظر هستید رهبری بگوید مردم بدانید مقامات را محاصره کرده اند و حرفم را گوش نمی کنند؟ می خواهید رسما اعتراف کند که از قدرت ساقط شده است؟
    رهبری فقط کد را داد برای آنها که باید می فهمیدند. نرمش قهرمانانه.
    اگر سواد داشتی و اهل مطالعه بودی دانستی که این عنوان یعنی چه. خو.د رهبری وقتی صلح امام حسن علیه السلام را ترجمه کرد آن "صلح امام حسن پرشکوهترین نرمش قهرمانانه " نامید.

    همین کافی بود اگر امثال استاد رائفی‌پور، حجة‌الاسلام پناهیان، دکتر حسن عباسی شعور و بصیرت داشتند.
    تو خیال کرده ای برای چه اینها آزاد هستند علیه روحانی حرف بزنند؟ و حالا فوقش با یک برخوردهای صوری که با آنها بشود؟ چون خواسته یا ناخواسته دقیقا دارند در پازل دلخواه نظام برای مشروطه سازی حکومت حرکت می کنند. فکر کرده ای چرا اینهه اصلاح طلبان بر مشروطیت تاکید می کنند؟ اینهمه بزرگداشت مشروطیت در مراسم های مختلف به دست لاریجانی چه معنایی دارد؟

    کسی که به جای اندیشیدن و تفکر از امثال عباسی و رائفی پور گدایی بصیرت می کند مطمئنا روزی که باید در میدان باشند خواب خواهند ماند.
    آنهم که از سیاست چیزی نمی فهمد خود تویی و این آقایان.

  • بی‌بصیرت اونهایی هستن که سخنان روشن ولی‌امرمسلمین رو نمیفهمن(یا نمیخوان بفهمن) و متوهمانه تصور میکنن رهبری دارن در لفافه صحبت میکنن و درنتیجه بقیه رو به بی‌بصیرتی متهم میکنن.
    البته سرکرده‌های اصلیشون بخوبی میدونن علت زاویه‌ای که با رهبر انقلاب پیدا کردن اینه که در مشی مقام معظم رهبری اهداف اساسی انقلاب در صدر همه امور قرار داره و از اینرو به هیچ قدرت‌طلبی چه از نوع روحانی و‌ علی لاریجانی‌ و چه از نوع احمدی‌نژاد و دار و دسته‌ش باج نمیدن.
    اما بیچاره و بینوا انصار و پادوهای انحرافیون که سرشون رو پایین انداختن و گوسفندوار بدنبال رهبران این جریان فشل به درک اسفل‌السافلین میرن! این بیچاره‌ها نمیدونن آلت دست یه عده منفعت‌طلب شدن بنابراین زمانیکه میبینن روش و نگاهشون با ولی‌فقیه زاویه پیدا کرده بجای اینکه به خودشون نگاه بندازن و ایراد رو در خودشون جستجو کنن و رویه اشتباهی که در پیش گرفتن رو اصلاح کنن، متعصبانه از ضعف ولی‌فقیه زمان حرف میزنن.. همین افراد به طور مضحک و‌ البته رقت‌انگیزی در‌ اوج بی‌سوادی سایرین رو به مطالعه دعوت میکنن.
    اینکه عده‌ای لیبرال آرزو دارن از رهبری یه پاپ بسازن که هر چند وقت یکبار فقط یه توصیه اخلاقی بکنه و دخالتی هم در قدرت و سیاست نداشته باشه چیز تازه‌ای نیست، از اول انقلاب بدنبالش هستن، منتها اشکالش اینه که فقط اونهایی باور کردن این مسئله محقق شده که مثل خوارج دارن جلوتر از ولی حرکت میکنن و به‌طور احمقانه‌ای تصور میکنن خودشون بیشتر از همه میفهمن و امام نمیفهمه! خودشون حقیر و فرومایه‌اند ولی نگاه کثیفشون به رهبر انقلاب حقیرانه است ولی؛
    طبل و رایت هست ملک شهریار/ سگ کسی که خواند او را طبل خوار
    احمدی‌نژاد خودش بازیچه مشاعی و‌بقایی‌ـه، بعد یه عده بدبخت‌تر از اون بهش دخیل بستن و ازش توقع استجابت دارن.
    مثل همیشه کشتی انقلاب بخاطر وجود ناخدای حکیم و فرزانه‌ای چون امام خامنه‌ای به حرکتش به سوی اهداف تعیین شده ادامه میده و دشمنانش یکی پس از دیگری رسوا میشن و راه به جایی نمیبرن!

  • رهبری با وجود حامیان ابلهی مثل تو هیچ نیازی به دشمن ندارد. مارادونا را ول کنید غضنفر را بگیرید.
    یک مشت مغزهای شستشو شده. فاقد هر نوع استدلال و منطق. به جای هر جوابی فقط می نویسی احمدی نژاد اینطور بود احمدی نژاد آن طور بود!

    رهبری دیگر چه طور باید به شما حالی کند؟ آنهمه دستور، آن همه خط قرمز ، آنهمه مخالفت و..
    همه اش کشک! همه اش باد هوا.

    چرا نمی فهمی شما دارید دقیقا حرف لاریجانی را تایید می کنید؟ که مدعی است حرفهایی که رهبری به طور علنی می زند و مخالفتهایی که می کند صوری است! و پشت پرده به مجلس اجازه می دهد FATF را هم تصویب کند!! و همه چیز در کنترل رهبری است!
    العیاذ بالله از رهبری یک شخصیت ریاکار و دورو می تراشید که در اوج قدرت است فقط برای آنکه قبول نکنید یک رهبر سالم و پاک دارید که مظلوم است و احدی فرمانش را نمی برد.
    یعنی برای آنکه نپذیرید دیگر رهبری حرفش در نظام مطاع نیست حاضرید یک مشت خائن را تطهیر کنید!


    اما ای حزب حزب اللهی نادان!
    اصلا من دروغ می گویم و تو راست می گویی! من خوارج هستم و تو مالک اشتری!!
    اما بالاغیرتا اگر حق با تو باشد که دیگر چه غضه ای دارید؟ همه چیز تحت کنترل رهبری است! بروید آسوده بخوابید. اصلا در این خیال بمانید هر وقت لازم شد
    و ااحیانا خطر دی شد خود ایشان دستور می دهد بروید لاریجانی را بکشید!!!
    اما حالا به اندازه یک درصد احتمال بده حق با من باشد. آن وقت فاجعه در راه است.
    دفع خطر احتمالی عقلا واجب نیست؟

    نه. عقل ندارید که بر شما دفع خطر احتمالی واجب باشد!

  • میگیم احمدی نژاد چون همه میدونن بغض شما از رهبری ریشه در افکار و برداشت وارونه این شخص از رهبر انقلاب و جایگاه رهبری داره. تو هم بیخود سعی نکن متهم ردیف اول رو از این جرم بزرگ تبرئه کنی.. اگر یه ذره عقل که هیچ حتی شعور خالی هم داشتی این همه انتقاد و ابراز خشمی رو که قشر حزب اللهی بخاطر رعایت نکردن خط قرمزهای ولی فقیه نسبت به رئیس مجلس و رئیس دولت دارن و در رسانه ها هم منعکس میکنن رو میدیدی و سفیهانه فکر نمیکردی دیگران متوجه این قضایا نمیشن!
    ما هرگز قائل به این عقیده گستاخانه نیستیم که نظرات و سخنان رهبری در خلوت و جلوت فرق میکنه(!) این دقیقا کاریه که تو از اولین کامنت تا همین پست آخرت انجام دادی و روی اون پافشاری میکنی و سعی داری دیگران رو قانع کنی که بعــله! رهبری با اینکه میدونه کار از دستش در رفته اما این مسئله رو پنهان میکنه و به یه جایگاه حداقلی مثل پاپ یا سلطنت مشروطه راضی شده و تن داده! این چیزی غیر از متهم کردن رهبر انقلاب به دو رویی و ریاکاریه؟!
    خائنینی که اسم ازشون میاری رو همه میشناسن ولی اون چیزی که امثال تو ازش سر در نمیارین سیاسته که کار هر کسی نیست. واسه همینم باید پاتون رو از چیزی که ازش سر در نمیارین بکشین بیرون. وقتی بهت میگم برای باز شدن ذهن منجمدت برو سخنرانی های اون سه استاد بزرگوار رو گوش کن، با توهین به اونها طوطی وار حرفهای اشتباهت رو تکرار میکنی و نتیجه ش این میشه که نمیتونی دلایل مدارای مقام معظم رهبری رو با این افراد درک کنی و از مقابله با دشمن فتنه گر داخلی فقط کشتن و حذف فیزیکی رو میفهمی..
    رهبر انقلاب خودشون دیده بان انقلابند، دوست و دشمن رو بهتر از همه میشناسن و نیازی به هشدار امثال تو نیست. در هوشیاری ولی فقیه و سربازان پا به رکابش همین بس که جریان انحرافی رو در نطفه خفه کردن و قبل از اینکه مثل جریان لیبرال و غربزده بتونن ریشه بدوانند از عرصه سیاسی و تصمیمگیری های کلان کشور حذفشون کردن

  • بخدا مریض روانی هستی. چیزهایی که من نوشتم هیچ ربطی به احمدی نژاد نداشت. اصلا برو احمدی نژاد را بکش و تمام.
    خیلی بلاهت می خواهد در اوج خیانتهای پی در پی روحانی و لاریجانی هنوز گیرکرده ای که احمدی نژاد چی بود!
    حکایت آن روضه خوان هستی که فقط روضه حضرت قاسم علیه السلام بلد بود!

    و این قدر هم نفهم هستی که مثل سگ دروغ می گویی. تویی که داری می کویی رهبری بر امور مسط است و دیده بان انقلاب است و هوشیار است و کارها به دست او است! معنی این حرف بی شرفانه آن است که حق با لاریجانی است و رهبری یواشکی دستور اجرای برجام و FATF را داده است!
    در حالی که من دارم این همه زور می زنم در کله پوک توک بکنم که داستان برعکس است. رهبری هوشیار هست و هشدارها را داد اما او عملا از قدرت ساقط شده و هر چه دستور می دهد کسی فرمان نمی برد. شده مقام تشریفاتی.

    متاسفم برای تو. با وجود حزب اللهی هایی مثل تو آمریکا نباسید هیچ غمی داشته باشد. استحاله نظام قطعی است.

  • دلبر جانان من برده دل و جان من
    برده دل و جان من دلبر جانان من
    شما احمدی‌نژادی‌های بی‌عقل اینقدر استدلالتون ضعیفه که توی بحث کارتون شده از صغری به کبری رفتن و دوباره از کبری به صغری برگشتن و اگر هم نتیجه نداد فحاشی!
    فحاش بی‌چاک و دهن! بیخود زور نزن. حرف خوارجی عقب‌مانده و بی‌اخلاقی مثل تو در ذهن هر کسی که بهره‌ای از عقل داشته باشه قرار نمیگیره!
    اونی که از قدرت ساقط شده و مثل سگ له‌له میزنه برگرده به قدرت احمدی‌نژاد بی‌چشم و رو هست که قدر حمایت‌های رهبری بزرگوار رو ندونست و خودشو رسوا کرد و شما هم متاثر از اون هستین. پس بیخودی با گفتن اینکه سوءظن‌ت به رهبری ربطی به اون نداره خودتو از اینی که هستی احمق‌تر نشون نده!
    سخنان رهبر حکیم انقلاب پشت و رو نداره. خودشون بارها اعلام کردن حرفی رو که علنی میزنن باید بپذیریم نه این شایعات نادرست که رهبری در خفا نظر دیگری دارن و ابراز نمیکنن!
    از سپاه و ارتش گرفته تا بسیج و مردم عادی در همه طبقات جامعه، سربازان حریم ولایت هستن که هر زمان امام خامنه‌ای اشاره کنن کار علی لاریجانی و روحانی رو یکسره میکنن، نه مثل مظلومیت امام حسن(ع) که از سرباز گرفته تا فرمانده‌هان لشگرش به سمت معاویه رفتن.
    اگه میبینی احمدی‌نژاد هم به حرافی بسنده کرده و جرات عملیاتی کردن اهداف پلیدش نداره بخاطر اطلاع از همین موضوعه و اگه میبینی اقدامی از جانب مقام معظم رهبری در مقابل احمدی‌نژاد، رئیس مجلس و رئیس دولت نمیشه به همون دلایلی هست که حضرت امام(ره) مانع بنی‌صدر نشدن.. چون مردم باید به بلوغ فکری برسن و نتیجه‌ی چشم امید داشتن به دشمن خارجی و پیامد انتخاب‌های غلطشون رو ببینن و خام هر کسی نشن..
    این جریان تاجایی ادامه پیدا میکنه که برای مردم روشن بشه باید فقط در مواجهه با امر و کلام ولی‌فقیه و کسانی که مورد تایید ایشان هستن مطاع باشن ولاغیر! دلیلش هم اینه که ولایت‌فقیه ادامه ولایت رسول‌الله(ص) هست و به این شکل مردم آماده ظهور و حکومت مهدوی میشن.
    قصدم از گفتن این حرف‌ها اینه که دیگرانی که مثل تو دگم و بی‌ادب نیستن و حقیقتا براشون شبهه پیش اومده متوجه بشن وگرنه به امثال تو امیدی نیست