تهدید مراکز حیاتی اسرائیل توسط حزب الله لبنان


حزب‌الله لبنان، عصر جمعه 9 آذر 97 با انتشار فایلی ویدئویی، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد.



حزب‌الله در این فایل ویدئویی یک دقیقه و 13 ثانیه، که با عنوان «أیها الصهاینة... إن تجرأتم ستندمون» (ای صهیونیست‌ها... اگر گستاخی کنید پشیمان خواهید شد» به‌زبان عبری منتشر کرده، تصاویری ماهواره‌ای از اهداف نظامی در عمق اراضی اشغالی را به‌نمایش گذاشته است.



در این فایل ویدئویی همچنین بخش‌هایی از سخنان « حجت الاسلام سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله آورده شده که به صهیونیست‌ها در مورد تجاوز به لبنان هشدار داده و گفته است: «به هرگونه تجاوز به لبنان، هر بمباران هوایی یا هر شلیک زمینی قطعاً پاسخ خواهیم داد».



طبق این گزارش، در این فایل ویدئویی، تصاویر هوایی تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و چند پایگاه نظامی اسرائیلی کنار صحنه‌هایی از مبارزان و تجهیزات موشکی حزب‌الله به‌نمایش در آمده است.



کانال 10 تلویزیون اسرائیل نیز با بازنشر این فایل ویدئویی، گزارش داد که پایگاه‌های نظامی اسرائیل به‌عنوان اهداف حزب‌الله در حمله احتمالی مشخص شده است.



ساعاتی بعد از انتشار این فایل از سوی واحد اطلاع‌رسانی جنگ وابسته به حزب‌الله، فعالان در فضای مجازی نیز این فایل ویدئویی را بازنشر داده‌اند.

-

حجت الاسلام سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان 19 آبان امسال در مراسم گرامیداشت روز شهید سخنرانی کرد. وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه نقطه ثقل اساسی امروز درباره اوضاع لبنان توان موشکی مقاومت است که به برکت این توان موشکی دشمن جرات حمله به لبنان را ندارد, خطاب به اسرائیلی ها گفت که "خطاب به اسرائیلی ها می گویم که هر تجاوزی به لبنان یا حمله هوایی حتما با واکنش روبرو خواهد شد و مقبول نخواهد بود که دشمن مشابه قبل، بازگردد و لبنان را عرصه تاخت و تاز خود قرار دهد".


مشروح در لینک روبرو » https://bonyana.com/?p=14427



+ 
14

- 
1
ارسال در 1397/9/12 ساعت 08:52 2018-12-3 08:52:37
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 97/10/11 ساعت 15:49

    زنده باد

  • درود بر سید حسن نصرالله
    درود بر نیروهای مخلص حزب الله

  • ماشاالله به این اقتدار
    ماشاالله به این تکنولوژی
    ماشاالله به این جرات

    کاش یه عده بزدل و ترسو یاد بگیرن
    کاش یه عده غرب پرست خودفروخته یادبگیرن
    کاش یه رئیس جمور داشتیم یک پنجم سیدحسن نصرالله