سخنان جنجالی سردار سعید قاسمی | حاضرم برم زندان


اینا کل خاندان و فک و فامیلشون همشون اونور آبن........


+ 
81

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام ببخشید نام این سخنرانی کاملش چیه

  • داستان احمدی نژاد 84 با 89 به بعدش کلی فرق داره.دولت اولش به گفته خودش شده بود سپر بلای رهبری انقلاب و مثل بولدوزر کار می کرد.هیچ کس هم از چپ و راست حالا حالاها به رکوردش در تلاش و پیگیری امور مردم نمیرسه.مشکل ایشون از زمانی شروع شد که رفت تو مسیری که هاشمی و خاتمی و موسوی و روحانی رفتن.خودشو از یک مقام مدیریتی اجرایی کلان تصور کرد به عنوان مغز راهبردی انقلاب و دلسوز تر از ولایت.توهمی که این مشایی و بقایی و...براش درست کردن بر دولت دومش سایه انداخت وگرنه عمرا این بدبخت های لیبرال بتونن تو مدیریت و دویدن به مچ پاش برسن.داستان آخوندی ها که سعید قاسمی و حسن عباسی ها و رحیم پورها بهش اشاره می کنن یک واقعیت تلخ حاکم بر تفکرات بالا شهر نشین تهرانه یعنی تو مسیر توسعه هر کس نتونه خودشو بالا بکشه زیر چرخ های توسعه له می شه و چاره ای هم نیست.یک تفکر واد اده و متوهم که به عنوان خار در چشم انقلاب هستن و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را در گدایی از غرب جستجو می کنن همین احمق در دوره وزارتش،جهاد سازندگی را در وزارت کشاورزی ادغام کرد و جهاد سازندگی شد اداره پشت میز نشین با سیستم فشل بروکراتیک دست چندم غربی.تا این تفکر غرب پرست درد نکشیده درد مردم بر کشور حاکم هستن وضع ایران همینه که هست.
    (هسته ای-موشکی-رویان-لیزر-پزشکی و... دستاوردها با تفکر انقلابی های وطن پرست شکل گرفته نه با گدایان غرب پرست پر ادعا و مغرور)

  • حصنی 97/8/18 ساعت 12:49

    واقعا آدم داد این دلسوزان رو میشنوه بغض گلوش رو فشار میده که چرا مدیریت کشور دست امثال آخوندی افتاد... همه واداده ایم تا اینها سر کار آمده اند... شهدا شرمنده ایم...

  • قربون دهنت برم من

  • وزیر اطلاعات گوش به فرمان سران فتنه است .

  • اصلا ننگ است برای ملت ایران بین حسن روحانی و ریسی به روحانی رای بدهند یه یک دزد ، حقه باز ، دروغگو و کذاب و خائن و شیطان صفت نوکر اسراییل و آمریکا به یک مغز غرب زده رای بدهند . تا حالا شده حسن روحانی دزد در یک مراسم مذهبی شرکت کنه ؟ چرا نماز جمعه نمی رود حسن روحانی ؟ خودش را مبرا از تقوا و نصیحت می داند ؟ مرگ بر روحانی و ظریف نجس

  • حصنی 97/8/18 ساعت 12:52

    آقا....آقا...اِ اِ... نگو.فحش نده. اینا که وضعیتشون معلوم بود چی بودن. ملت انتخابشون کرد. برو روشنگری کن ملت درست کن. امیر المومنین فرمود: انی لاکره ان تکونوا سبابین: من از اینکه شما بد دهن هستید خوشم نمی آید.

  • http://binazirgraphic.ir/

  • قاسمی!!!قاسمی!!!چرا فحش میدی!از تویوتاها ی کرمانشاه چه خبر ؟ من از همه بدم میاد الا رهبر عزیزم .اینا هم یه مشت دنیا دوست خودخواه بیخود دارن خودشونو مطرح میکنند.خدا انشاللاه سزای کسایی که به روحانی رای دادن رو هر چه زودتر بده.مردمی که سیاستمداران فاسد رو انتخاب میکنند قربانی نیستند ,شریک جرمن .

  • قبلا هم بهت گفتیم دست از نقش بازی کردن بردار.
    تو از رهبری هم بدت میاد دروغگو
    چون اگه تابع رهبری بودی به جای لعن به کسانی که به روحانی رای دادند برای انها دعا میکردی و از خدا میخواستی هدایشان کند .
    همچنین طبق نظر رهبری اکثر مدیران کشور پاکدست هستند .
    اون ماشین هم متعلق به سردار قاسمی نبود.
    کذاب تو که برای همیشه از سایت روشنگری خداحافظی کردی پس اینجا چیکار میکنی؟

  • این جوان مومن منافقی ست از همانها که فارسی زبان اسرائیلی و اروپایی و امریکایی هستند وجدیدا در بجث ها وارد میشوند وبا ادعاهای قشنگ منافقانه بجث ها را به مناقشه میکشانند کسی که در یک مطلب به قاسمی میپره که چرا فحش میده در مطلب دیگه از خدا میخوام که اونهایی که به روحانی رای دادن به سزای اعمالشان برسند خود قضاوت کنید این نفاق افکنی ها را

  • مگه این قاسمی کیه ,?جبهه رفته ؟ جانبازه ؟یعنی جبهه رفته های دیگه , جانبازای دیگه نمیتونن کاری بکنن ؟از خدا میخوام کسی که به من گفت منافق رو عذابش کنه .

  • علامت سئوال گذاشتی یعنی چیزی درباره اش نمیدونی این قاسمی جبهه رفته جانباز هست در حمله مرصاد فرمانده بوده اما اینا هیچ بگذاریم کنار بگو کجای حرفش اشکال داره ضمنا از خدا بخواه انکس که بشما گفت منافق را هدایت وبه شما اگاهی بده تا درست قضاوت کنی

  • سلام. من از سايت خداحافظی نکردم، منظورم اون صفحه بود، یعنی دیگه تو اون صفحه نظر نمیزارم،. زود قضاوت نکن. من کسی رو لعن نکردم نادان، فقط خواستم زودتر سزای عملشون رو ببینند، حالا شاید اصلاح شدن، هر چند من بعید میدونم،. ببین، قاسمی، عباسی، راعفی پور، رحیم‌پور، و.... این همه حرف زدن چی شد، کیو گرفتن، آیا اقلام غذایی قیمتش برگشت، آیا قیمت لوازم یدکی خودرو برگشت، آیا مشکلی حل شد، نه، فقط یک تشنج بزرگ ایجاد شد و هر ننه قمری بخاطر سخنرانی های این دنیادوستان هر چی دلش خواست به قشر مومن گفت،. به گفته قرآن عدالت به تقوا نزدیکتر است، عادل باش،. این قاسمی میره کرمانشاه با اون ماشینا هی فيلم میزاره ال کردیم، بل کردیم، چرا فيلم میزاره، بره به جایی که باید نشون بده بگه داره کم‌کاری میشه چرا تشنج ایجاد میکنه، اگه نیتش خدا باشه راهش همینه، اگر هم رسیدگی نشد بدون تعارف باید به نظام جمهوری اسلامی ایراد بگیریم، پس شک نکن من از قرض مطلبی رو بیان نمیکنم.

  • میگن دروغگو ها و منافقین احمق هستند واقعا درسته.
    احمق در صفحه لعن نکردی اما در چند صفحه دیگر کسانی را که به روحانی رای داده بودند را لعن کردی.
    تو از قصد خودت را مومن و انقلابی معرفی میکنی.
    اگر ذره ای مومن بودی به احادیث فراوان و ایات قران که مردم را به خوشبینی به دیگران و دوری از تهمت امر کرده است ، عمل مینمودی.
    و اگر انقلابی بودی تابع ولایت فقیه و رهبر انقلاب بودی.
    تو به دلسوز ترین و انقلابی ترین نظریه پردزان انقلاب اسلامی تهمت میزنی و ادعا میکنی که
    رهبر رو دوست داری؟!
    مشکلات کشور رو از دولت به کلیت نظام جمهوری اسلامی نسبت دادی.
    خوشم میاد داری کم کم چهره واقعیتو نشون میدی.
    واقعا خداوند دشمنان اسلام رو از احمق ها افریده.
    احمق جان که فکر میکنی زرنگی تلاش بیخود میکنی و شک نکن که ما پیروزیم و به تمام خواسته ها و ارمان هایمان خواهیم رسید .

  • شما که اینقدر بی ادبی، خیلی زیاده روی کردی،. اگر جرأت داری بگو بچه ی کجایی، تا اگه بشه رو در رو حالیت کنم،. بی ادب آرمان آرمان نکن، من بچه گرگانم، جیگر داری اعلام کن،. حتی یک کلمه از حرفام بی منطق نبود، این کسانی که سینه چاکشانی یه مشت دنیاطلب بیخودن، که فقط به فکر مطرح شدن خودشونن، اصلأ از کجا معلوم خود تو یکی از این بیخودا نباشی! دولت روحانی یزیدیه شک ندارم، رهبر عزیزم هم کاملأ بر حقه، ولی امثال قاسمی فقط تشنج زایی می‌کنند، کار اینها نه تنها فایده ای داره بلکه برای مردم ضرر آفرین هم هست چون فحشهاشو مردم مومن میخورن، من پدرم هشتادماه جبهه بوده، حالا باید هی بیاد تو بوق کنه، نه نیت مهمه. توهین کردن نشانه حقارت شخص است

  • خواسته ها و آرمان های مردم انقلابی که به حول و قوه الهی محقق خواهد شد : نابودی کامل رژیم صهیونیستی، عدالت در کشور ، رسیدن ایران به جایگاه بالای علمی و اقتصادی و معیشت مردم ، تشکیل دولت و جامعه اسلامی
    اینجور که از شرایط منطقه مشخصه نابودی اسرائیل از همه آرمانها نزدیکتره.
    این که قبول داری رهبری حقه پس باید به توصیه ها و سخنرانی هاش عمل کنی .
    سیصد شبکه فارسی زبان ، اکثریت متلق فضای مجازی و جریان ضد انقلاب در داخل که 24 ساعته در حال توطئه و دروغ پراکنی و ناامید کردن مردم مشغول هستند تشنج زایی نمیکنند و کسانی که در مقابل اینها روشنگری میکنند تشنج زایی میکنند؟؟؟؟!!!
    توقع داری همه در مقابل دشمنان خارجی و عوامل انها در داخل سکوت کنند تا به مطرح شدن و دنیا طلبی متهم نشوند؟؟!
    آره درست میگی سخنان این افراد برای تو و امثال تو ،صهیونیست ها ، لیبرال ها ، بهائی ها، وهابی ها ، خائنین و نفوذی ها ضرر آفرین است.
    فحش ها رو هم امثال تو که از اگاه شدن مردم هراس دارید میدید.
    وگرنه چرا باید کسانی که به جز اگاه کردن مردم وظیفه ی دیگری ندارن باعث فحش دادن به مردم مومن شوند؟

  • دیگه معلوم شد تو ام توی تشکیلات تویوتایی هستی،. خجالت بکش تهمت نزن، توهین نکن، برو توبه کن،. فقط جواب این سوال منو بدی دیگه هیچی نمیگم،مثلأ اگر این قاسمی میخواد خدمتی بکنه، آیا اگر در کرمانشاه کم‌کاری میشه، باید قاسمی کلیپ درست کنه و تشنج ایجاد کنه یا باید به نهادهای مسؤل اعلام کنه و مسؤلین مربوطه پیگیری کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.........

  • تو بری زندون اونوقت زندون قراره کجا بره؟!
    زندان و زندانیه سیاسی در کشور ما حرمت داره...لازم نکرده شما و حسن عباسیتون اونم به لجن بکسید

  • سالهاست مردم بین بد و بدتر انتخاب می کنند
    انتخاب اصلح مفهومی رویایی شده...

  • این جوان مومن منافقی ست از همانها که فارسی زبان اسرائیلی و اروپایی و امریکایی هستند وجدیدا در بجث ها وارد میشوند وبا ادعاهای قشنگ منافقانه بجث ها را به مناقشه میکشانند کسی که در یک مطلب به قاسمی میپره که چرا فحش میده در مطلب دیگه از خدا میخوام که اونهایی که به روحانی رای دادن به سزای اعمالشان برسند خود قضاوت کنید این نفاق افکنی ها را

  • لعنت بر احمدی نژاد که با خرابکاریهاش باعث شد مردم به روحانی ملعون رو بیاوردند.
    و گرنه اصلاحات مرده بود.

  • چقدر شبیه علی دایی هستید. علی دایی هم وقتی می بازد همه چیز و همه کس را اعم از آب و هوا تیر دروازه و داور و چمن و... مقصر می داند الا مربیگری خودش را!

    آخر بی انصاف! مردم تهران بعد از 8 سال متوجه تفاوت قالیباف و احمدی نژاد نشدند و خرابکاری های احمدی نژاد را به اسم قالیباف نوشتند که به او رای ندادند؟
    و یا مردم بصیر قم آنهمه اعلام برائتهای جلیلی از احمدی نژاد را نشنیدند که به روحانی رای دادند؟

    چرا خودتان را گول می زنید؟
    احمدی نژاد آنقدر محبوبیت داشت و دارد که همین الان انتخابات بشود دست کم سی میلیون رای دارد. در بایکوت محض خبری است اماهر شهر و ده کوره ای می رود مردم را می بینی که سیل آسا دوره اش می کنند و برای بوسیدن دست و پایش مسابقه می گذارند. و همین حسادت است که دارد شما را می کشد.

    والا کافی بود مشایی یا احمدی نژاد را تایید صلاحیت کننید تا ببینید آیا باز هم ممکن است روحانی و اصلاح طلبان رای بیاورد یا نه!

    در نبود اسب مسابقه هر خری برنده می شود. و وقتی احمدی نژاد نباشد آرای مردم روستاها و شهرها به سراغ آن کسی می رود که بیشتر ادای آدمهای دلسوز را در بیاورد. یعنی روحانی.

  • جاهل ترین مردم کسانی هستند که به جای مبارزه با فساد خودشون هم فاسد بشن مردم وقتی در دام روحانی افتادن که اون احمق گفت اگه رقیب بیاد سر کار توخیابانها دیوار میکشه یه مشت ادم خاک بر سر احمق هم از خدا فراری باور کردن افتادند تو بغل روحانی اونم تو کاسشون ری........د حالا نوش جان

  • لعنت خدا و رسولش بر حسن روحانی و تایید صلاحیت کنندگانش لعنت بر انها

  • یادتان هست همان دولتی که جن گیر و رمال و بهایی و ححجتیه ای و دروغگو و قانون شکن و بزرگترین خطر برای اسلام بود در کمتر از ششماه همه زلزله زدگان ورزقان را صاحبخانه کرد؟

  • نه!
    این جعلیات و مزخرفات در مخیله ی شما ساخته و نگه داری میشود.

  • نه نه
    منظورت کدوم جعلیات و مزخرفاته