حاج محمود کریمی | دو چشم بی رمق وا کن پدرجان


رحلت پیامبر (ص) بر همگان تسلیت


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • زنهار در دین داری و مذهب داری با پیروی از من در آوردیها راه شیطان را جایگزین راه قرآن و عقل کنیم
    ---
    اگر صادقانه و باجدیت می خواهیم خدا پرستان طلایه دار بر افراشتن پرچم مکتب توحیدی اسلام ناب الهی ، که پیامبر اسلام اسلام (ص) و اهل بیت مطهر آن حضرت (ع) جان و عزیزیترینهای خود را در دفاع از مصونیت آن در مقابل تحریفهای بشری فدا و ایثار نمودند در جهان باشیم باید با جنگ بی امان پیوسته علیه من در آوردیهای بشری که دین خدا و مذهب اهل بیت را به بازیچه تبدیل کرده اند این صداقت و جدیت را به اثبات برسانیم.
    باید بحکم قرآن و مطابق با هشدارهای این کتاب هدایت آسمانی باور داشته باشیم منهای این صداقت و جدیت نه شایسته ی بر افراشتن پرچم نظام اسلامی هستیم و نه خدا و نه پیامبر و اهل بیت آن حضرت را از خود خوشنود کرده ایم.
    اصرار بر دامن زدن به ترویج من در آوردیهای بشری تحت لوای دین و مذهب ضدیت و دشمنی آشکار با شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی و دهن کجی به مکتب توحیدی قرآنی پیامبر و اهل بیت و پیروی باشتاب و کور کورانه از ترفندهای پلید شیطان است و در قیامت سرنوشت ما را با سرنوشت شیطان پلید گره خواهد زد.
    شناختهای رسا و گویا و سرشت نشین فرهنگ اصیل دین داری قرآنی اگر در دین داری راهنمای ما نباشند بی تردید بحکم قرآن شیطان سرنوشت ما را به سوی گمراهی و هلاکت ابدی سوق خواهد داد.
    روندی که جامعه متدینان قرنها است با اصراری قرآن ستیز و عقل گریز بر ترویج من در آوردیها بشری بنام دین و مذهب پیش گرفته بی تردید گمراه کننده و دین زدا و هلاکت بار است زیرا واپس گرایی به جاهلیتی است که قرآن کریم نسبت به آن مسلمانان را هشدار داده است.
    « وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِكُمْ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَى عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ » ﴿آیه۱۴۴ سوره آل عمران﴾
    این آیه که هشدار به مسلمانان است از یک حالت عمومی رایج در جوامع متدینان حکایت می کند که پس از فوت پیامبران خویش به واپس گرایی به سنتهای نیاکان خود دچار می گشته اند و در جامعه متدینان مسلمان در زمان حاضر ما رواج آن با پیروی از سنتهای آبا و اجدادی نیک آشکار است.

  • سلام بابت مداحی ممنون
    اما پیامبر رحلت نکردند که بلکه سموم و شهید شدند.