آمریکا هیچ غلطی نمی تواندبکند


وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد


+ 
9

- 
1
ارسال در 1397/8/4 ساعت 12:20 2018-10-26 12:20:13
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با شعار دادن کاری از پیش نمی بریم . ضمن آن که فعلا آمریکا غلط زیادی می کند و خواهد کرد . مگر همین رهبری نبودند که گفتند تحریم های آمریکا در زمینه مسایل هسته ای هیچ تاثیری بر کشور ما نخواهد داشت و ما سی سال است که تحریم می باشم . خوب پس چی شد که بعد از روی کار آمدن حسن روحانی بحث نرمش قهرمانانه را پیش کشیدند و به جام زهر برجام تن دادند ؟ این ادعاها اگر تا قبل از دهه 90 می شد برای ملت باور پذیر بود اما بعد از تحریم های کمرشکن آمریکا که ملت با گوشت و پوست و خون خود لمس کردند و چرخش قهرمانانه معظم له در پذیرش برجام و امتیازهای فراوانی که با پلمپ بعضی تاسیسات هسته ای و کاهش چشمگیر فعالیت های هسته ای در مقابل آن به غربیان دادیم و در مقابل امتیازات کم و نسیه ای که از طرف مقابل گرفتیم که اگر چه به تعبیر حسن روحانی برد - برد بود اما برد آن برای طرف مقابل آمریکایی و غربی زیاد و برای طرف ما یعنی جمهوری اسلامی برد آن کم بود را می کردند برای اکثریت ملت دیگر باور پذیر نیست و نمی دانم معظم له با چه رویی و منطقی بعد از این وقایع می تواند دوباره این ادعا را مطرح کند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ؟فعلا که توانسته و نشان داده غلط زیادی می تواند بکند .

  • باسلام
    باتوجه به اینکه موضوع انجام مذاکرات از سوی رییس جمهور وقت که طبق قانون با اکثریت آرا به این جایگاه رسیده مطرح شده و از طرفی رهبری خطوط قرمز و درواقع چارچوبی را در راستای همان نرمش قهرمانانه تعیین کردند،آیا در حین و بعد مذاکرات این موارد(خطوط قرمز) رعایت شد؟
    اگر رهبری با این موضوع یعنی مذاکرات (مسئله ای که از طرف فردی با اکثریت آرا به عنوان رییس جمهور انتخاب شده،مطرح شده است)چه خوب چه بد، مخالفت میکرد آیا اشکال دیکتاتوری به نظر ایشان باتوجه به نادیده گرفتن نظر فرد منتخب مردم و... وارد نبود؟

  • اگر امریکا غلط زیادی کرده است مهمترین دلیلش بی بصیرتی و دنیاپرستی ملت بود که با آرای نابخردانه خود نفوذی ها و جاسوس های خائن را در تعیین کننده ترین پست ها و مناصب کشور نشاندند و این حرامیان کشور را به این روز نشانده اند که می بینیم. البته ملت هنوز سیلی نخورده است اما این مردم بی معرفت سست عنصر سزاوار بدتر از اینها هستند. رهبر می خواهند تا مردم بفهمند.

  • اگر از آمریکای جنایتکار غلطی سر بزند جمهوری اسلامی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان میکند.الله اکبر خامنه ای رهبر