عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چه اشکالی دارد . شاید این ها اصلا مسلمان نبوده و اسلام را قبول نداشته باشند . شما که نمی توانی ادعا کنی که باید حتما خطبه عربی و اسلامی را بخوانند تا زن و شوهر به حساب بیایند . این ها اگر کافر و حتی بی دین باشند خطبه عقد ازدواجشان را مطابق هر مسلکی و مکتبی که به آن اعتقاد دارند می توانندبخوانند و ثبت رسمی هم کنند . از نظر خدا هم هیچ اشکالی ندارد و روابطشان حلال و فرزندانشان حلال زاده محسوب می شوند . ما در هیچ کجا ی شرع نداریم که ازدواج کفار و مشرکان که به اسلام کوچکترین اعتقادی ندارند چون مطابق فقه اسلامی نیست پس باطل و روابطشان نامشروع و فرزندانشان حرامزاده اند .
    شما لطفا کاسه داغ تر از آش خواهشا نشوید .

  • طبق معمول مجددا پارازیت و شبهه افکنی و قاطی کردن حق و باطل برای فریب دادن مردم.
    جهت اطلاع امثال تو ما ازدواج ارامنه را هم به رسمیت می شناسیم. ازدواج زرتشتی ها را هم همینطور. اتفاقا عاقد های دینی خودشان هم آن را ثبت می کنند. حتی تا همین دویست سال پیش در ایران هنوز عاقدهای زرتشتی عقد خواهر و برادر را هم ثبت می کردند ولی چون مطابق دین آنها مشروع بود و دین آنها جزو اهل ذمه و محترم محسوب می شد کسی کاری به کارشان نداشت.
    البته به جز اسلام و ادیان اهل ذمه که شرایط اهل جزیه و هنجارها و شروط اسلامی را باید رعایت کنند هیچ دین دیگری در جامعه اسلامی رسمیت ندارد.
    حالا شما بفرمایید این چه دین جدیدی است که نه مسلمان است و نه زرتشتی و نه بودایی و نه حتی بهایی و هندو؟
    پیغمبر این دین آریایی چرا در تلگرام مبعوث شده است؟

    آیا جز این است که این کارها صرفا برای اعلام مبارزه با اسلام است؟
    چنین ازدواج من درآوردی صرفا برای اعلام ضدیت با ازدواج شرعی اسلامی صورت می گیرد.
    افرادی که اینکار را می کنند رسما از دین خارج و کافر حربی هستند. بچه های هم که حاصل این ازدواج ها باشند هم بدون هیچ بحثی حرامزاده اند.

  • باز که به خاطر تندروی ها و افراط گری از صراط عدالت خارج شدی و یاوه گفتی
    من به این واقعیت اشاره کردم که که نه فقط کفار ذمی و کتابی مثل مسیحی و زرتشتی بلکه مشرکان یا همان کفار حربی هم که اسلام آنها را مطلقا به رسمیت نشناخته و فرمان جهاد با آنان صادر کرده است مطابق مسلک و مرامشان اگر ازدواج کنند روابطشان مشروع بوده و زنا محسوب نمی شود و فرزندانشان نیز حلال زاده آمد .
    کجای اسلام و فقه آمده که ازدواج مشرکان و کافران حربی با یک دیگر چون دینشان نیز به کل باطل بوده و در حد ادیان کتابی نیز و به هیچ عنوان به رسمیت شناخته نمی شود پس ازدواجشان نیز باطل و در نتیجه همگی حرامزاده اند ؟
    برادر من این قدر تند نرو که همین تندروی ها و احساسات به جای استفاده از عقلانیت و منطق در امر دین و دین داری است که بزرگترین ضربه ها را به دین می زند .

  • تو باز هم خودت را به آن راه می زنی. آنچه اسلام به رسمیت شناخته حلال زاده بودن کسانی است که براساس سنت دینی جوامع مختلف و در همان خانواده ها و جوامع به دنیا می آیند. البته در همان ازدواج ها هم اگر یک طرف مسلمان شود فورا ازدواج باطل است و باید از هم جدا شوند مگر آنکه هر دو اسلام بیاورند.

    حالا شما بفرمایید ازدواج آریایی رسم و سنت کدام طایفه و دین در تمام دنیا است که بگوییم مطابق آن رسمیت دارد؟
    اینکه ناگهان در تلگرام یک عده کاری را پیشنهاد کنند و اجرا کنند مطابق کدام دیانت و سنت رایج است؟
    ضمن اینکه در ایران فقط هم فقط سنتهای مربوط به اسلام و سه دین اهل ذمه سنت است.
    مابقی روشهای دید که اختراع می شوند سنت و حتی عرف نیستند.
    اسم اینکار همان بدعت است.

  • این ازدواج رسم و سنت ایران پرستان کافر ضد اسلام و چه بسا بی دینی است که در مقابل قبر کوروش سجده می کنند . ایرانیانی که در سایت تالار گفت و گوی هم میهن کامنت می گذاشتندکه عزاداری امام حسین و کربلا که عرب هستند به ما به عنوان یک ایرانی چه مربوط است ؟ ما باید برای بابک خرم دین عزاداری کنیم .کسانی که از نظرشان برای دختران بابک خرم دین و مازیار که خلیفه عباسی می گوید من نماز شکر را خواندم که پرده بکارت دختران دو تن از دشمنانم را برداشتم باید عزاداری کنیم نه حضرت زینب که ربطی به ما ندارد .
    بنابراین این شما هستید که خود را به آن بعد هم در زمان ظهور اسلام تقریبا همه انسانها دیندار بوده و دینی حال چه ادیان الهی و یا ادیان غیر الهی و شرک آلود داشتند . در دوران کنونی که بی دینی بعد از اسلام سومین دین و مسلک بزرگ دنیاست و 17 درصد مردم دنیا اصلا بی دین بوده و پیرو هیچ دینی نمی باشند این بی دینان در جوامع مختلف بر مبنای کدام سنت دینی باید ازدواج کنند ؟ این ها که اصلا ادیان را قبول نداشته و پیرو هیچ دینی نبوده و نیستند .پس لابد ازدواجشان باطل و فرزندانشان رانیز باید حرامزاده دانست ؟
    پس این شما هستید که خودتان را به آن
    راه می زنید و واقعیات امروز جهان و کشور ما را نمی خواهید ببینید و بشنوید

  • بحث کردن با شیاد و متعصب جماعت از کوبیدن میخ در سنگ هم بیهوده تره!
    لذا به شما دوست غیر هم نظرم , محمد لیبرال پیشنهاد میکنم با انجام این مباحث بیهوده با اینان خودتون رو در حد اینان پایین نیاورید.

  • شما به درستی به پلیدیه عقد خواهر و برادر در زرتشت اشاره کردید.
    اما از طرف دیگر تفکری رو نمایندگی و حمایت میکنید که نیمی از احکام و توضیح المسائلش در مورد عشق بازی با نوزادان و حوری و غلمان! و غُلام و صیغه و عشق بازی سر شتر و ... هست.
    لذا شیادین.

  • یقینا من از تفکری که نیمی از احکامش بسته غسل و جنابت و شکیات و سهویات و بسته به دسته آفتابه در کنار مستراح باشد حمایت نمی کنم! چه رسد به دینی که نصف آن عشق بازی با نوزادان باشد!
    بلکه از دینی حمایت می کنم که اساس و عمده احکام آن احکام سیاسی و اجتماعی و تمدن سازی و اداره حاکمیت است و البته در کنار آن در امور فردی هم برنامه دارد.
    برای همین از لیبرالها کسانی که دین را می خواهند از سیاست جدا کنند کینه دارم.

    اما در پستی فکری شما همین بس ذهنتان از اسلام فقط سراغ احکام جنسی آن می رود و آن هم نه احکام جنسی عموی! بلکه یک حکم خاص برای حالت خاص و موارد نادر مثل ازدواج با نوزاد که عقلا و عادتا انجام نمی شود. و اگر هم به فرض و مثلا برای محرم سازی نوزاد دختر یتیم با پدرخوانده انجام بشود آنجا هم تاکید شده که آسیب رساندن و دخول برای نوزاد و دختران کم سن و سال ممنوع است. و یا اینکه اسلام حتی برای کسی که زیر فشار نسی است اما امکان ازدواج ندارد صیغه را پیش بینی کرده است و برای کسی هم که حتی در سفر و روی شتر است و امکان رها کردن کاروان را هم ندارد حتی احکام جماع در کجاوه را دارد! چرا که در هر حال زنا و استمنا را ممنوع می داند ولی راه حلال را هم نمی بندند.
    و اتفاقا همه این چیزها نقطه قوت اسلام است که هیچ مشکلی را بی پاسخ نمی گذارد.
    برعکس ازدواج محارم که حکم عادی و رایج و بلکه مستحب موکد دین زرتشتی بود تا جایی که فرهادک پادشاه اشکانی با مادر خودش هم ازدواج کرد و برای اینکار سکه هم ضرب کرد با نقض خودش و زنش(=مادرش).


    در در مورد حوری و غلمان و. . هم نگران نباش. آنها مال اهل بهشت است. شما ان شاء الله با سر تشریف می بری جهنم پیش جناب مالک و مجبور به تحمل دیدن آن چیزها نخواهی بود!

  • عزیزم هر کی ازاده هر طور دوست داره تو مسایل شخصی خودش تصمیم بگیره به من و شما هم ربط نداره،....
    ولی با پول بیت المال برای فرزندانت کاخ بخری بعد بگی این بچه مال یکی دیگس این مشکل داره... اینکه قرارداد رسمی زمان شاه غیره اسلامی تبدیل شده به قرارداد پانزده روز دولت اسلامی !!!!! مشکل داره....
    عزیزم از پایه با دورغ بنا شدیم .... مفت مفت مفت..... نابود شدیم
    کاملا اسلام رو تو ایران از بین بردند

  • مساله شخصی مال اتاق خواب است . نه جلوی مردم.

  • فمینیست ها هر چند وقتی تو اروپا لخت مادرزاد میشن میریزن تو حیابان بعد میگن مال خودم به هرکه بخوام می..... پلیس هم در اوج دموکراسی میافته به جونشون اینها اگه واقعا عقدشون اینه هربار ...... یعنی زنا کردن مبارکشون باشه

  • شیری که خوردی حلالت

  • دلم به حالشون میسوزه، چقدر غرق شدن در فرهنگ غرب! دیگه چی از خودشون دارن واقعا؟!

    خدا همه مون رو به راه راست هدایت و عاقبت بخیر کنه ان شاء ا...

  • سلام برادر همچي ميگي آريايي ها كه انگار خودت عربي حالا ، شما اگر به اين جماعتي كه اصالت خودشون رو يادشان رفته بگي شما چه ديني داري يا ميگن مسيحي هستند يا زرتشت خوب اگه دين اينها هركدام ازين دو باشه اين بي حجابي نه در مسيحت هست نه در زرتشت يعني اگه شما روي ديوارهاي تخت جمشيد رو نگاه كنيد مي بينيد كه عكس زن كاملا با حجابه واين نشانه يكتا پرستي و غيرت اين مملكت رو نشان ميده نه از اين ور بام بيفتيد نه از آن ور بام ما اسلام را همراه با اصالت ايراني بودن خود قبول كرديم نه اسلام را تخريب كنيد نه تاريخ كشور خودتان يا علي (ع )

  • لازم به یاد اوری زمانی که اریایی ها به ایران هجوم اوردند در سا کنین اولیه ایران هضم شدند همانطور که از شرق مغولها ایران را گرفتند ودر جامعه ایرانی هضم شدند همانطور عربها و یونانیها ترکهای عثمانی پس استفاده از لفظ نژاد اریا یی برای کشور ایران کوچک کردن ایران است ایران 7 تا 9 هزار سال تمدن کشف شده داره ومحدود کردن ان به 2500 سال خیانتی بزرگ به ایران است سرزمین ایرانی که به کوروش رسید چندین برابر ایران کنونی بود ودر زمان کوروش بزرگ تر شد با صدها نژاد واز همان دوران هخامنشی سرزمین ایران کوچک شد تا به این بچه گربه رسیدیم حال باید دید چه هستیم تمدنی 7000ساله یا 2500 ساله اریایی یا ایرانی وطن پرست یا عاشق غرب ایا فارسی زبان هستیم یا میخواهیم کلمات با ریشه عربی را با کلمات عربی عوض کنیم به بهای بدور ریختن تمام اثار ادبی و تاریخی ایران بلا استثنا

  • جالبه این اریایی ها خودشون هم از این کلمات میخندند.

  • بی دینی و ایمانی هم بددردیه ها... آدم نه تنها مسخره خودش میشه دیگران هم می بینندشان از جهالتشان خنده شون میگیره... لخت زنش را آورده وسط نامحرم ها... ایرانی های باستان زنان اشراف زاده هیچ وقت بی حجاب لای مردها نمی لولیدند.. مسلمان نیستی حداقل زرتشتی معتقد باش

  • الان همه ادیان دگردیسی شده اند. حتی آیین یهود که سخت گیرانه ترین شریعت را در مورد زنان دارد لیبرالیزه شده است.
    امروز عملا اثری از دینداری در دنیا وجود ندارد. جز میان امثال آمیش ها و یا اهل توقف.
    چون اداره اقتصادی جهان در دست شیطان است.

  • فکرش را بکنید،

    اگر قرار بود انگلیسی ها و آمریکاییها واژه های فرانسوی و لاتین را از زبان خود حذف کنند باید بیش از شضت درصد زبان خود را دور می ریختند و به عصر انگلوساکسونهای باستان بر می گشتند!

  • این کلیپ در کشوری خارجی تهیه شده و دقیقا حالت ازدواج مسیحی ها را دارد . در ضمن انهائیکه دم از اریایی و هخامنشی و ..... میزنند بدانند که شاهان هیچ وقت خوب نبوده اند و حتی بهترینشان هم کم و بیش ظلم کرده اند و انقلاب موهبتی بود که ظلم 2500 ساله شاهان را از سر ملت ایران کم کرد و مردم جرات حرف زدن و اظهار نظر پیدا کردند و فقط مشکل اینجاست که مسئولین بعد از انقلاب نتوانستند انطور که باید عمل کنند و خیلی ها به خطا رفتند و سوءاستفاده های کلان کردند .

  • ایرانی اریایی سالی 2تا 3 ملیون میرن ترکیه ملیاردها تومن را میبرن اونجا برای عیش ونوش خاک برسرشون کردن میکنن تو حلق ترکا اشکالی نداره اما اگه برن مفتی کربلا میگن پول به عربا دادن خوب نیست نمیگن توایام اربعین عراقیها دارو ندارشون را میکن تو شکم ایرانی وایرانی وطنی و دولت کاسبان اربعین همه چیز را میکنن 2 برابر اتوبوس 2برابر هواپیما تا چند برابر صحرای خاکی خدا را اسمش را گذاشتد پارکینگ میدن 50 هزار تومن ارز را یک دهم کمترین واگذاری ارز به یک ایرانی البته اگه بری تایلند برای فسق وفجور پول بیشتر لازمت میشه بهت میدن ولی عربه داروندارشو میده حالا شما بگید کاسب اربعین ادم تره یا سخاوت مندان فقیر عراقی کاسب اربعین مسلمان تره یا عرب پا پتی که 20 روز مجانی با بهترینها در خدمت توئه سلبریتی دهان گشاد انسان تره یا یه ملت که نمیذاره اب تو دلت تکون بخوره سر دنیا طلبی و هوا پرستی و اریایی بودن خودمون خر غلط میزنیم فکر میکنیم ادمیم

  • یکی از اموری که شرط بودن و نبودن آن بین فقهای عظام محل بحث و نظر می‌باشد، به زبان عربی خواندن صیغه ازدواج است.

    در این باره امام خمینی س در جلد 2 ص 220 کتاب تحریر الوسیله می فرماید:

    «و الاحوط لزوما کونه فیهما باللفظ العربی فلا یجزی غیره من سائر اللغات الا مع العجز عنه و لو بتوکیل الغیر و ان کان الاقوی عدم وجوب توکیل الغیر و یجوز بغیر العربی مع العجز عنه و عند ذلک لا باس بایقاعه بغیره لکن یکون مفادها مفاد اللفظ العربی بحیث تعد ترجمته»

    مطابق بیان فوق، به احتیاط لازم صیغه ازدواج باید به عربی خوانده شود. و خواندن آن به زبان غیر عربی در صورتی صحیح است که زن و مرد عاجز باشند و نتوانند به عربی بخوانند که در این صورت باید به گونه‌ای و با الفاظ و عبارتی بخوانند که ترجمه و معادل عبارت عربی صیغه ازدواج باشد.

    دقت کنید امام خمینی خواندن به زبان عربی را با احتیاط عنوان کرده.

    شما که احکام شرعی را به دقت مطالعه نمی کنید چرا همینظوری از دم کلیپ می گذارید؟

    آيات عظام امام، خامنه اى، سيستانى، صافى، مكارم، نورى و وحيد: اگر نمى توانند خودشان به صورت عربى صحيح بخوانند، مى توانند به فارسى و يا هر زبان ديگرى صيغه را اجرا كنند؛ ولى بايد در همان زبان، لفظى را بگويند كه معناى «زوجت» و «قبلت» را بفهماند و لازم نيست وكيل بگيرند.

    آيه اللّه  بهجت:خواندن عقد نكاح به زبان فارسى ويا هر زبان ديگرى، جايز است؛ هر چند توانايى بر خواندن زبان عربى هم داشته باشند و وكيل گرفتن لازم نيست.

    آيات عظام تبريزى و فاضل: اگر نمى توانند خودشان به صورت عربى صحيح بخوانند، چنانچه گرفتن وكيل برايشان ممكن باشد ـ بنابر احتياط واجب ـ بايد وكيل بگيرند و اگر ممكن نيست، مى توانند خودشان به زبان فارسى و يا هر زبان ديگرى صيغه را اجرا كنند؛ ولى بايد در همان زبان، لفظى را بگويند كه معناى «زوجت» و «قبلت» را بفهماند.

    تبصره. صيغه عقد دائم به زبان فارسى اين است كه پس از تعيين مهر، نخست دختر بگويد: «خود را همسر تو كردم به مهر تعيين شده». سپس مرد بگويد: «اين ازدواج را قبول كردم»


    هدفتان بالارفتن فالوور و مراجعه کننده با سایته؟؟
    با بازی گرفتن احکام اسلامی؟؟؟
    از مدیر سایت خواهش میکنیم پسورد ادمین آپلود سایت را از این بچه (محسن) بگیرد.

  • ش.گ 97/8/6 ساعت 10:31

    بحث این نیست که این عقد باطله یا صحیح بحث اینکه دارن اسلام رو در مقابل زرتشت و کوروش قرار میدن که این غلطه

  • ابله عزیز! از کی تا حالا ترجمه الله شده اهورامزدا و یا یزدان؟
    اهورامزادا همان بتی است که در سنگ بشته های بیستون با تای بر سر ایستاده و تاج بر سر شاه ساسانی می گذارد. حالا بگذریم که به دروغ می گویند ایرانیان باستان خدا پرست بوده اند.
    یزدان هم خدایان کوچک دین زرتشتی که خود ابراهیم پورداوود در ترجمه اوستا اصلا آنها را فرشته معنی کرده است و نه خدا.

    حالا اینها می شوند ترجمه الله؟ کلمه ای که هیچ معادل و ترجمه ای در هیچ زبانی ندارد؟

    عده ای هم مثل تو پیدا می شوند که با کلاه شرعی خود را خر می کنند.

  • خاک عالم بر سر این به اصطلاح ایرانی های ابله

  • لازم به یاد اوری زمانی که اریایی ها به ایران هجوم اوردند در سا کنین اولیه ایران هضم شدند همانطور که از شرق مغولها ایران را گرفتند ودر جامعه ایرانی هضم شدند همانطور عربها و یونانیها ترکهای عثمانی پس استفاده از لفظ نژاد اریا یی برای کشور ایران کوچک کردن ایران است ایران 7 تا 9 هزار سال تمدن کشف شده داره ومحدود کردن ان به 2500 سال خیانتی بزرگ به ایران است سرزمین ایرانی که به کوروش رسید چندین برابر ایران کنونی بود ودر زمان کوروش بزرگ تر شد با صدها نژاد واز همان دوران هخامنشی سرزمین ایران کوچک شد تا به این بچه گربه رسیدیم حال باید دید چه هستیم تمدنی 7000ساله یا 2500 ساله اریایی یا ایرانی وطن پرست یا عاشق غرب ایا فارسی زبان هستیم یا میخواهیم کلمات با ریشه عربی را با کلمات غربی عوض کنیم به بهای بدور ریختن تمام اثار ادبی و تاریخی ایران بلا استثنا

  • سلام
    بی خیال تفکر صفر و صدی
    اینا نونو آب نمیشه

  • اگه این خطبه عقد بود که باطله همینکه بگی اهورا مزدا نه ایرانی میشی نه زن وشوهر البته در این دوران که دختر میره خونه مجردی پسره یه 6 ماهی باهم خوشند بعد هر کدوم میرن سراغ یه ازدواج سفید دیگه اینم یه جور ازدواج سفیده

  • تو یا ایرانی نیستی که غلط میکنی در مورد ایران و ایرانی نظر بدهی
    یا ایرانی هستی که غلط میکنی بدون مطالعه و بدون داشتن اطلاعات کافی نظر میدهی

    تو مصداق:
    آنکس که نداند و نداند که نداند...در جهل مرکب ابد الدهر بماند
    هستی
    یعنی ابلهی که نه میداند و نمی داند که چه باید بداند.

  • اقای ایرانی باسواد وبا مطالعه اندکی از اطلاعات خودت را بامنابع مرجع در اختیار قرار بدید