واکنش جنجالی سعید قاسمی به حکم زندان حسن عباسی!!


سعید قاسمی به روحانی : یادت رفته یا یادت بیارم!!


+ 
112

- 
11

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود وسلام بر سردار سرافراز دانشمند بزرگ و فیلسوف اندیشمند ومتفکر انقلابی مکتبی ودلسوز ومردمی وطرفدار محرومان جناب حاج سعید قاسمی حفظه الله تعالی
    ما اگر 100 نفر امثال حاج سعید داشتیم بساط فتنه گران وغارتگران وسکولارها و لیبرال مسلکان هرزه را ازاین نظام الهی وملکوتی جمع می کردیم.

  • جالب است که بعضیها دم از روحانی میزنند و بعضیها احمدی نژاد و خاتمی و هاشمی و ..... در حالیکه اینها نوکر و خدمتگذار مردم هستند و باید برای مردم کار کنند نه اینکه بیت المال را به هدر دهند و چپاول کنند و خطا کنند و جیب خود و هم پالکی هایشان را پر پول کنند و انوقت بشوند اقا بالا سر و توهین کنند و خود بزرگ بینی داشته باشند و جالب تر اینکه ما به جای نقد صحیح و دفاع از حقوق خود و مردم گروهی از این و گروهی از ان دفاع میکنیم و در این دفاع عیوبشان را نادیده گرفته و خوبیهایشان را بزرگ میکنیم و همین باعث تفرعن این خودخواهان شده و ترک تازی میکنند و مردم را نادیده میگیرند و پس از هشت سال با جیب پر به کناری میروند در حالی که مردم هنوز دارند به خاطر انها توی سر همدیگر میزنند و همین راز موفقیت انها و بدبختی ماست .

  • برو ببین جیب احمدی نژاد و بچه هایش پر شده یا نه و آیا زندگی آنها - زندگی استاد دانشگاه- عوض شده یا نه.

  • شما اصولگرایان و طرفداران حسن عباسی باز هوچی گری کرده و خود را به کوچه علی چپ زده اید؟
    اولا اگر شما واقعا طرفدار آزادی بیان بوده باید قبول کنید که آزادی بیان باید برای همه باشد پس چرا وقتی پای برخورد بااصلاح طلبان مثل نطق خانم سلحشوری در انتقاد از نظام و خطاب به رهبری و سایر منتقدین نظام مثل مشایی به میان می آید سکوت می کنید و در بعضی موارد دفاع هم می کنید و اگر هم برخوردی صورت نگرفته باشد تقاضای برخورد و سرکوب آنان را می کنید ؟
    ثانیاً گذشته از این آزادی بیان نباید فقط منحصر به انتقاد از قوه مجریه و دولت فارغ از گرایش سیاسیش باشد بلکه سایر قوا مثل مجلس و قوه قضائیه و سایر نهادهای حاکمیت را باید بتوان نقد کرد نه به قول احمدی نژاد تا به فلان رئیس قوه انتقاد کردند شب به سراغ طرف بیایند . مثل محمود صادقی که به خاطر انتقاد از قوه قضائیه شب به در خانه اش رفته بودند که تن به آن نداد و با کلیپ سخناننش در جمع مردم محله اش در همان شب مایه رسوایی قوه قضائیه شد .
    ثالثا : آزادی بیان به معنای خرتوخری و هرکس هرغلطی خواست بکند مثل فحاشی و توهین نیست . در دموکرات ترین کشورهای دنیا که زندانی سیاسی ندارند با کسی که به مسئولان عالی رتبه نظام توهین و فحاشی کرده و الفاظ زشت به کار برد و یا لنگه کفش بیندازند برخورد کرده و چنین کسی را محاکمه می کنند .


    حسن عباسی و کیهان شریعتمداری و انصار حزب الله و اینها تازه خیلی رعایتشان را کرده اند و قوه قضائیه به خاطر عدم استقلال و برخورد های سیاسی و دو گانه اش است که اینها را هار کرده است که هر چه می خواهند میکنند و می گویند و متاسفانه به قول جناب حسن روحانی حاشیه امن دارند . حال کجا باشد یکی از شخصیت ها و روزنامه های اصلاح طلب یا مستقل یک دهم رفتار این آقایان را که این گونه آزادانه عمل میکنند را انجام دهند قوه قضائیه پدرشان و هفت جد و آبایشان را در آورده و جلوی چشمانشان می آورند .

    بنابراین هوچی گری نکنید و این شوی مضحک تبلیغاتی علیه روحانی را که تحت عنوان خلاف وعده اش مبنی بر آزاد گذاشتن منتقدین عمل می کند را جمع کنید که همه احمق نیستند که آن را باور کنند . حسن عباسی را هم دولت روحانی اگر چه از او شکایت کرده اما به زندان نیانداخته است که قوه قضائیه که خود را مستقل می داند او را به جرم توهین محکوم به زندان کرده است . پس اگر چنین حکمی را ناعادلانه می دانید و معتقدید که حسن عباسی توهینی نکرده بوده و جرمی مرتکب نشده بوده است بروید یقه قوه قضائیه را بگیرید که چرا به ناحق در حالی که او جرمی را مرتکب نشده بوده برایش حکم زندان صادر کرده ید ؟
    هان ! حالا قضیه را فهمیدید یا می خواهید باز خودتان را به خریت و نفهمی بزنید ؟!!!

  • سلام اولا" درباره ی خانم سلحشوری اگر آزادی بیان نبود آیا اجازه ی این نطق و سخنرانی به ایشان داده میشد و اینکه بعد از آن میتوانستند در مجلس حضور یابند پس بی زحمت همان قدر که آن طرفی ها را متهم میکنید نیم نگاهی هم به خود کنید دوما" خانم سلحشوری می گویند قانون اساسی را اصلاح کنند معلوم است و میتوان پیش بینی نمود که منظورشان چیست و چه نیتی دارند جمهوری که اخرش را خدا بخیر کند سوما" مگر امثال همین ها نبودند که از فواید برجام سخن میگفتند ولی حال هیچ چیزی از آنها شنیده نمیشود چهارما" وقتی ایشان از شخصی مانند محمدرضا عارف فردی که چنان اظهارات درباره ی جزایر داشتند می توان تا حدود زیادی حدس زد که چگونه شخصیتی دارند البته منافقین آخر رسوا خواهند شد انشاالله.

  • اولا ما مطلقا حامی آزادی بیان نبوده و نیستیم و نخواهیم بود. چون وقتی بیان آزاد باشد هر کس بلندگوی بزرگتری دارد و صدایش بلند تر است کاری می کند که صدای دیگران شنیده نشود.شبیه همان کاری که رسانه های بی شنار لیبرال بین المللی با بایکوت کردن اربعین انجام داد.

    ثانیا: آنچه به نطق ارزش می دهد و یا آن را بی ارزش می کند محتوی آن است نه گوینده آن. وقتی سلحشوری که خودش محصول نظارت شورای نگهبان است خودش را هم قبول ندارد و می کوید یک مشت افراد بی ارزش انتخاب شده اند، چرا باید به کسی که خودش هم خودش را بی اررزش می داند تریبون داده شود؟

    ثالثا: دیدیم که همان انتقاد از قوه مجریه را چگونه جواب دادید. و گونه همه مخالفان را با انواع فحاشی ها و برچسب ها کوبیدید و با شکایتهای پی در پی در روانه دادگاه و زندان کردید. شما آخرین کسی هستید که می توانید در مورد آزادی انتقاد حرف بزنید. اتفاقا ما بیش از شما به قضاییه انتقاد داریم. اگر این فاسد نبود وقتی رییس جمهورتا اعلام می کرد در صورت برخورد با برادرش جنگ راه خواهد انداخت، دیوان عالی کشور باید عدم کفایت سیاسی او را صادر می کند.

    رابعا: فعلا که همه رسانه ها و سران شما و حتی وزرا و رییس دولتتان در هتاکی آزاد هستند. آزاد آزاد. اما کافیست سید میثم صفاییان راننده بسیجی بیای از تعدادی از مسوولان بار گمرک انتقاد کند تا زندانی شود!

    خامسا: همین حسن عباسی و کیهان تا وفتی به احمدی نژاد هتای و فحاشی می کردند از نظر شما هیچ اشکالی نداشت. اشکال آن لحظه ای است که آنها اتفاقا حرفی هم علیه روحانی بزنند.
    انصافا نمی دانم چه کسی بیش از آملی لاریجانی می توانست با ایجاد یک قوه قضاییه فاسد طرفدار دولت روحانی به شما خدمت کند.
    اما از آنا که بی چشم و رو نمک به حرام هستید به ای تشکر تازه دو قورت و نیمتان هم باقیست.

    خلاصه اینکه همه امروز می دانند دقیقا برلاف زمان احمدی نژاد الان مجلس و قوه قضاییه در حکم پادو و نوکر حلقه به گوش دولت روحانی عمل می کنند.
    پس بازی شما تمام شد.
    شتر سواری دولا دولا ممکن نیست.

  • درود به این جواب منطقی و مستند ....
    درود به شرفت ؛ مهمان

  • ناز نفست
    خدا حق گویان و حق جویان مثل شما را حفظ کند.

    اینها تلاش میکنند بین گوزن و شقایق ارتباط بر قرار گنند.
    از لیدی گاگا گرفته تا باران کوثری، از شومن های معروفشان حسن عباسی و رائفی پور تا سعید قاسمی گنده گو را به خدمت گرفته اند تا به همه ثابت کنند روحانی صلاحیت ندارد و به حکم شتر خواب بیند پنبه دانه سودای بنی صدر دوم را کلید بزنند، بعد عده ای هوچی در خیابان راه بیندازند و دولت را پائین بکشند و در نهایت رئیسی و سعید جلیلی بشود رئیس جمهور...

    این سناریو نخ نما شده سعی کنید راه های بهتری پیدا کنید.
    مردم اگر تصمیم بگیرند بیرون بریزند قطعا نقاط حساس دیگری غیر از آنچه شما میخواهید نشانه میگیرند که امکان جمع و جور کردنشان با کرام الکاتبین است...

  • ماشااله سردار

  • فیم سخنرانی باید کاملتر باشد تا بیننده دچار ابهام نشود

  • اصلا در مورد حسن عباسی صحبتی نمیکنه
    این آقا سعید قاسمی در کلیپ یک رقص گردن میاد بعدش یه چیزهایی از روی کاغذ میخونه که معلوم نیست چه ربطی به روحانی داره!!

    آقا محسن خودت این کلیپ را دیدی ؟
    یه کاری بکنید که باعث مضحکه دیگران نشوید.