فیلمی از دستگیری مردان زن نما در مسیر پیاده روی زائرین اربعین در خوزستان!!!!


دیروز سرنشینان خودروی پرایدی که در محور اهواز_سوسنگرد حوالی آرامستان سیدهادی در حال حرکت بودند توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.


+ 
7

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ali.ma 97/7/28 ساعت 21:51

    سلام ، امیدوارم که من اشتباه کرده باشم ولی ، باید منتظر اینگونه مسائل از این دست باشیم ، مطمئن باشید ، که مزدوران کثیفی هستند که قصد و نیتی بجز تیره کردن روابط بین دو ملت ندارند .

  • کاملا درست می فرمائید

    ملت ایران و ملت عراق
    دو ملت دوست و برادر که در تاریخ 1000 سال گذشته بیشترین شهید!! را برای هم دیگه به بهشت فرستادند.

  • تو که شعور نداری بفهمی حزب بعث تمام شد و رفت. اما برود با انگلیسی های مو بور و چشم آبیت حال کن که 9 میلیون ایرانی را کشتند و حکومتشان هم سیصد سال است که تغییر نکرده است.
    حکایت توی منافق حکایت همان کسی است که زمان رسول الله صلی الله علیه و آله می خواست با یادآوری جنگ بعاث در ایام جاهلیت مجددا بین مسلمانان قبیله های اوس و خزرج جنگ راه بیندازد. خدا می گوید"
    و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا و اذکروا نعمت الله علیکم اذ کنتم اعداء فألف بین قلوبکم فأصبحتم بنعمته اخوانا و کنتم علی شفا حفره من النار فأنقذکم منها کذلک یبین الله لکم آیاته لعلکم تهتدون- آل عمران 103
    چنگ بزنید به ریسمان الهی همه با هم و فردی نیست بلکه جمعی است و وظیفه عمومی است و متفرق و از هم جدا نباشید. و یادآور بشوید نعمت خدایی که برای شما داده است که اگر شما با هم دشمن بود پس خدا خداوند بین دل های شما الفت و نزدیکی برقرار کرد در حدی که همه تان به وسیله نعمت الهی برادر بشوید. د شما در لبه افتادن به چاله جهنم حفره آتش بودید که از آن حفره خداوند انقاذ کرد و بیرون آورد . اینچنین خدا بیان می کند برای شما آیات خودش را شاید که هدایت بشوید

    بسوزید ای حرامزادگان از دیدن برادری شیعیان ایران و عراقی.