ارسال در 1397/10/17 ساعت 11:35 2019-1-7 11:35:16

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگر FTAF باعث قطع کمکهای این نظام به حزب الله و حماس و حشدالشعبی و سایر مزدوران جمهوری اسلامی در منطقه شود که جای بسی خشنودي است. چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است . ملت بدبخت ما روز به روز بیشتر زیر فشار اقتصادی و مشکلات آن می باشد آقایان به فکر پر کردن جیب حسن نصرالله و حزب الله و اسد و سایر این مزدوران کاسه لیس می باشند .این حسن نصرالله سه سال پیش بعد از تحریم های آمریکا علیه حزب الله گفت که ما نگران نیستیم چون پول و اسلحه و لباس و حتی پوتین هایمان از ایران تامین می شود . این مردک مزدور آن قدر نفهم و بهتر است بگوییم پررو که جلوی دوست و دشمن حفظ ظاهر هم نمی کند . همین کمکها یکی از دلایل خروج آمریکا از برجام بود .
    دولت اوباما و اروپاییان برایش در درجه اول مهار هسته ای ایران بود که با برجام به هدف خود رسیدند .و برای بقیه مسایل مثل موشک های ایران و حمایت از این گروه ها ی شبه نظامی را حل آن به آینده واگذار کنند .اما دولت ترامپ زرنگ تر از دولت اوباما و جمهوری اسلامی بود. این دولت به این نتیجه رسید که تحریم های کمرشکنی که باعث شد دولت جمهوری اسلامی به ننگ نامه برجام تن در دهد اگر چه ایران هسته ای را مهار کرد اما با کنار رفتن تحریم ها و باز شدن دست و پای اقتصاد ایران این کشور نهایت سود را برده و از این موضوع برای توسعه برنامه موشکی و دخالت در سوریه و کمک به گروه های وابسته و مزدورش در عراق و سوریه که از آنها به عنوان محور مقاومت نام می برد نهایت استفاده را کرده است .
    به همین دلیل بود که وقتی برجام تصویب شد تقریبا همه کشورهای عربی منطقه آن را به عنوان دستاورد جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند به جز عربستان سعودی رقیب و دشمن منطقه ای ایران که اگر چه مثل اسرائیل با برجام مخالفت نکرد اما سکوت مرگ باری را کرد . چون می دانست که کنار رفتن تحریم ها و کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از آن دست ایران در منطقه را برای دخالت های بیشتر در سوریه و کمک به حزب الله باز می کند .
    اما دولت ترامپ معتقد به مهار همه جانبه جمهوری اسلامی بود . برای همین از برجام خارج شد و با اعلام باز گرداندن تحریم ها بیش از 10 شرط را مطرح کرد که به غیر از مسایل مربوط به هسته ای کنار گذاشتن فعالیت های موشکی دور برد و عدم کمک به گروه های شبه نظامی وابسته به جمهوری اسلامی بود .
    خلاصه اصل و لب لباب این شروط برای جمهوری اسلامی کنار گذاشتن بساط انقلابی گری اش و استکبار ستیزی اش در این چهل سال گذشته است .

  • آره. پول را باید برد داد به بچه های مظلوم و فقیر وزرا که با آن پورشه وارد کنند! تا بچه های بالاشهری محروم و مظلوم بتوانند با آن دوردور کنند.
    یعنی چه این پولها را می دهید به حزب الله؟

  • آقای صهیونیست ایرانی تبار و عضو ارتش سایبری اسراییل
    اینجا کاسب نیستی. برو در همان سایتهای اصلاح طلب کامنت بگذار

    البته که چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است . برای همین مردم خودشان در خانه چراغ موشی معمولی داشتند اما بهترین چلچراغ و طلا و و کاشی را تقدیم مساجد و حرمها می کردند. چون همیشه برای مسجد باید بیش از خانه رسیدگی انجام شود و چراغ معمولی ساده در شان مسجد نیست.

    به همین صورت تا وقتی که عده ای از مسلمانان در جهاد با شما اسراییلی های کافر هستند کمک به آنها واجب است و جایی برای اسراف در داخل نیست. در حالی که انفاق به فقرا در بهترین حالت مستحب است. ضمن اینکه مسلمانان اگر واقعا مسلمان باشند و همان خمس و زکات شرعی خود را پرداخت کنند دیگر فقیری در جامعه اسلامی باقی نمی ماند.

    شما هم لازم نکرده برای ما دلسوزی کنی. خیلی ممنون. آمریکا مالیاتهای مردمش را صرف شما می کند و به قول خود ترامپ 7 تریلیون دلار برای امتیت شما اسراییلها خرج می کند در حالی که سی میلیون نفر در خود آمریکا بی خانمان هستند و هر شب دم خیریه ها صف می کشند تا غذا دریافت کنند!

    نکته دیگر هم اینکه در برجام هیچ چیزی در مورد کمک ایران به هیچ گروهی در دنیا نیست و البته ترامپ هم ابدا چنین بهانه ای نیاورد. اما او تاجر است و می فهمید با وجود دولت صهیونیست و واداده ایران می تواند هر امتیاز بیشتری هم که بخواهد بگیرد. همانطور که پیمان نفتا را با کانادا و مکزیک لغو کرد و این کشور ذلیل و بدبخت حاضر شدند به شرایط سنگین ترامگپ تن بدهند و پیمای نفتای 2 را امضا کنند و همه معاملات خاری خود را زیر نظر و با اجازه آمریکا انجام دهند!

    و در نهایت اینکه زیاد هم مطمئن نباش که به هدفتان برسید. چون دیر یا زور فرزندان خمینی دست به ترور روحانی و لاریجانی خواهند زد.

  • این بالایی خوب گفت فقط مشایی خطر بود برای انقلاب و نظام دیگه هیچ مشکلی نیست برین بخوابین زیر پتو هم یکم پاستیل با تخم مرغ شانسی و نوشمک ببرین می چسبه

  • مرگ برهرکس وهرمقامی که به این کشوروخون شهیدان خیانت میکند
    درودبرکسانی که برای رفع مشکلا ت مردم وکشور وسربلندی این ملت واین سرزمین تلاش میکنند.

  • اینها مهم نیست. مهم مشایی بود که بزرگترین خطر برای اسلام بود و باید حذف می شد. الان که خطری در کار نیست. بخوابید که همه چیز امن و امان است. ساعت 25 نصفه شب است.

  • لعنت الهی بر حسن روحانی جاسوس خائن انگلیس
    لعنت الهی بر علی لاریجانی منافق بزرگ