فیلم لو رفته از همکاری لاریجانی و روحانی برای تصویب برجام و FATF


آیا آقای سریع التصویب را می شناسید؟؟؟27
برجام، اف ای تی اف، و فردا.... همه این لوایح مثه آب خوردن توسط آقای سریع التصویب تصویب شد. به امید بیدار شدن مردم.


+ 
51

- 
7

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • majid66 97/7/30 ساعت 19:16

    در بالاترین رده های دولت این همه جاسوس و خائن و ضد انقلاب و ضد اسلام
    مرگ بر بهتون

  • در پاسخ به مهمان 18/10/11 ساعت 9:00
    با سپاس که ماهیت داعشی و تکفیری خودتان البته از نوع و ورژن شیعه اش را به ما نشان دادید .متاسفانه مثل این که تفکرات تکفیری به بعضی از شیعیان هم سرایت کرده وآن ها را آلوده ساخته است. اما دیگر دوران اواسط دهه هفتاد و اصلاحات که انصار حزب الشیطان جولان می داد گذشته است . گروههای فشار دیگر نمی توانند غلط زیادی کنند . حال می خواهد مامور به وظیفه باشید یا نباشید .

  • مسئله تو شیعه است وگرنه نه لیبرالی نه از دین چیزی سرت میشه از گفته هات مشخصه که برای شبه اندازی وارد مباحث میشی الان لیبرالها دارن جولان میدن وچون از لیبرالها ابی گرم نمیشه دیگه لازم نیست که مردم براشون جولان بدن خدا زده را نمی زنند

  • بنده ماهیت فکری ام آشکار است . بنده در موضوع سنت و مدرنیته و به طور کلی اندیشه دینی طرفدار جریان نواندیش دینی مبتنی بر اصلاح طلبی دینی و تجدیدنظر طلبی دینی که قایل به پذیرش حقوق بشر و دمکراسی و اصلاح اندیشه و معرفت دینی می باشد هستم . جریانی که چهره های برجسته آن مرحوم بازرگان ،سروش ، مجتهد شبستری،کدیور ،مرحوم قابل ،احمد نراقی ،اشکوری و در خارج از ایران فضل الرحمان پاکستانی ،محمد عابدالجابری ، نصر حامد ابوزید و محمد ارکون و ...می باشند .
    در زمینه جریان سیاسی طرفدار جریان اصلاح طلب و مورد حزبی به طور خاص حزب کارگزاران سازندگی هستم که اصلا قبل از روی کار آمدن جریان اصلاح طلب و دگردیسی احزاب معروف به چپ سنتی مثل مجمع روحانیون مبارز و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از سوسیالیسم به لیبرالیسم گرایشات لیبرالی را بیشتر در زمینه اقتصادی با دفاع از خصوصی سازی و مالکیت آزاد و کاهش دخالت دولت در اقتصاد و در زمینه فرهنگی با دفاع از آزادی بیشتر فکری و کاهش اعمال سانسور و باز کردن فضای سیاسی ،فرهنگی ،و فکری جامعه را داشت .جریانی که همان زمان روی کار آمدنش و قبل از دولت اصلاحات و تند روی های هردو جریان راست محافظه کار( اصول گرای فعلی ) و اصلاح طلبان که در نتیجه آن مرحوم هاشمی بحث اعتدال را مطرح کرد سالها پیش تر از همان زمان روی کار آمدنش شعار اعتدال و میانه روی را مطرح کرده بود و دوران اصلاحات با تندروی های بعضی از اصلاح طلبان مقابله می کرد . در نتیجه با توجه به تجربیات این جریان در طول دوران کارگزاران و اصلاحات و رویکرد اعتدالی این حزب با روی کارآمدن دولت اعتدال گرای تدبیر و امید آقای روحانی بدنه اصلی دولت ایشان را اعضای این حزب تشکیل می دهند .
    در بین جریانات سیاسی قبل از انقلاب هم این جانب طرفدار نهضت آزادی به عنوان یک جریان مذهبی لیبرال بر عکس جبهه ملی که یک جریان لیبرال اما غیر مذهبی بود هستم .جریانی که بنیان گذاران آنها اشخاص فهمیده و عاقلی یعنی مهندس سحابی (پدر و پسر) و مرحوم بازرگان و مرحوم طالقانی ( مخالف حجاب اجباری ) بودند .
    خوب حالا شناسنامه خود را شفاف کردم که اگر چه یک منتقد و دگرانديش درون دینی و لیبرال مسلمان به قول آقای عطریان فر از اعضای شاخص کارگزاران سازندگی هستم امالیبرال غیر مذهبی ودگراندیش ضد دین و ضد اسلام نیستم .
    خوب به اندازه کافی در مورد مواضع و اعتقاداتم برای شما دوستان ارزشی شفاف سازی کردم و شناسنامه ام را نشانتان دادم ؟

  • ببخشید کامنت بالا که ماهیت فکری و علقه ای را نشان می دهدمتعلق به من یعنی ( محمد لیبرال) بوده و نام خود را فراموش کردم که در کنم .

  • اون کسی که شما او را داعش شیعی نامیدید و بسیار تندرو است یه احمدی نژادی سرسخت است و حتی مدافع رحیم مشایی است.
    و بارها در همین سایت با انقلابی ها مجادله کرده است.
    و هیچ ربطی به جریان انقلابی ندارد.
    و حتی اگر کسی خودش را انقلابی و حزب اللهی جا بزند دلیل نمیشود که مواضع او را به همه ی جریان انقلابی نسبت داد.
    مواضع جرایان انقلابی و حزب اللهی همان مواضع بزرگان این جریان است.
    و اون احمدی نژادی هم که به شدت از اسلام دفاع میکند اگر دلسوز اسلام است باید بداند که صهیونیست ها تک تک نظر ها را میخوانند و به شدت در فضای مجازی ایران فعال هستند و از انها سواستفاده میکنند وباید توجه داشت هرچیزی را نباید گفت.

  • یا سواد نداری که معنی لیبرال را بدانی وشاید فهمت از لیبرال فقط در معنی لغوی ان خلاصه میشود بهر صورت از لیبرال بودن خودت لذت ببر برو خوش باش

  • همینکه اصرار به پسوند لیبرال داری نشاندهنده تفکرته یا که منافقانه این پسوند را انتخاب کردی برای نقاق عقده ها هیچگاه پیروز نمیشوند

  • اولا اگر بنا به شما دلواپسان و افراطیون باشد که اکثریت سیاسیون و حتی نیروهای انقلابی در دایره نیروهای غیر خودی و به اصطلاح غیر ارزشی قرار می گیرند و چنان که قبلا دیدیم مرحوم هاشمی رفسنجانی و نوه امام خمینی یعنی سید حسن هم از نظر شما منحرف و غیر انقلابی اند
    .ثانیا اگر به شما خود عمار پندارهای متوهم باشد که به قول دکتر ظریف از رهبری هم جلو می زنید و خلاف نظر ایشان علی رغم ادعای مطیع بودن در مقابل رهبری عمل می کنید . مگر رهبری اگر چندان موافق برجام نبود مخالف آن هم نبود و برجام در اصول گراترین مجلس بعد از مجالس چهارم به بعد یعنی مجلس نهم آن هم بر خلاف اف تی ای اف با رای بالا تصویب نشد . لابد از نظر شما اکثریت مجلس اصول گرا مجلس نهم خائن بوده اند .
    ثالثاً مردم بیدارند و برای شما افراطیون دلواپس تره هم خرد نمی کنند . این قدر زور زدید نتوانستید یک جماعت بالای هزار نفر در شهر تهران را به مقابل مجلس در مخالفت بکشانید و حتی اکثر جماعت بسیجی ها و حزب اللهی با شما همراه نشدند در نتیجه تعدادتان در مقابل مجلس به بیش از چند صد نفر نرسید .
    رابعا شعار عزا عزای شما بعد از تصویب CFT خیلی مضحک بود و بنا به گفته روزنامه ایران می شود پرسید شما جماعت دلواپس در عزای چه کسی بود . عزای کوتاه شدن دست بابک زنجانی ها و دیگرانی که با شفافیت مالی دستشان کوتاه می شود .

  • اولا بله. ما بالاتر از این حرفها را می گوییم. می گوییم اکثریت قریب به اتفاق شاگردان خود رسول الله هم از اسلام برگشتند! امثال هاشمی که عددی نیستند. قرآن به ما یاد داده نهسابیقه عبادت شیطان و بلعم باعورا آنها را نجات می دهد نه فرزند نوح بودن او را نجات می دهد. فرزند واقعی خمینی سید حسن نصرالله است. نه این سید حسن مصطفوی که به خون پدرش هم تف کرد و با هاشمی که دشمن تشنه به خون پدرش بود دست دوستی داد.

    ثانیا : باید دید که آیا از دستور خدا ما جلو زده ایم؟ خدا گفته شما حق دارید بروید کفار را بر مسلمانان مسلط کنید و برای یک مساله کاملا داخلی از آنها اجازه بگیرید؟ اینکه رهبری با چه مصلحتی مجبور به سکوت می شود( علیرغم همه سخنان قبلی خودش) بحث دیگری است. اما در اینکه ظریف کافر و مهدور الدم است و اگر من دستم به او برسد ختما او را به درک واصل خواهم کرد جای شکی نیست. ایضا امقال هاشمی و خاتمی و لاریحانی. همه آنها مهدور الدم هستند و اکقثر حزب اللهی ها واقعا حزب اللهی بودند و محضوریات رهبری را می فهمند منتظر نمی ماندند که رخبری دستور اعدام این افراد را صادر کند. بلکه حودشان این شیاطین انسان نما را به درک واصل می کردند.

    "مسأله‌ی ساده‌لوحی و مذاکره. مذاکره، یعنی چه؟ صرف این‌که شما بروید با
    امریکا بنشینید حرف بزنید و مذاکره کنید، مشکلات حل میشود؟ این‌طوری که
    نیست. مذاکره در عرف سیاسی، یعنی معامله. مذاکره با امریکا، یعنی معامله
    با امریکا. معامله، یعنی داد و ستد؛ یعنی چیزی بگیر، چیزی بده. تو از
    انقلاب اسلامی، به امریکا چه میخواهی بدهی، تا چیزی از او بگیری؟ آن چیزی
    که شما میخواهید به امریکا بدهید، تا در مقابل از او چیزی بگیرید، چیست؟
    ما چه میتوانیم به امریکا بدهیم؟ او از ما چه میخواهد؟ آیا میدانید که او
    چه میخواهد؟ «و ما نقموا منهم الّا ان یؤمنوا بالله العزیز الحمید».
    والله که امریکا از هیچ‌چیز ملت ایران، به قدر مسلمان بودن و پایبند بودن
    به اسلام ناب محمّدی، ناراحت نیست. او میخواهد شما از این پایبندیتان دست
    بردارید. او میخواهد شما این گردنِ برافراشته و سرافراز را نداشته باشید؛
    حاضرید؟" ۱۳۶۹/۰۲/۱۲

    پس چه شد که کار به ایجا کشید؟ نتیجه بیشعوری مردم. خیانت خواص و تکرار ماجرای صلح امام حسن علسیه السلام که خود رهبری در ترجمه کتاب صلح امام حسن علیه السلام آن را پرشکوهترین نرش قهرمانانه تاریخ نامیده است.

    ثالثا: اینکه مردم تره خرد بکنند یا نمنند مطلقا برای ما مهم نیست. ما مامور به عمل به تکلیف هستیم و خواهیم بود. این مردم کسانی هستند که روزگاری همه کافر شدند اما خدا یک ابراهیم را فرستاد و بتهایشان را بر سرشان آوار کرد. این مردم همانها هستند مه ده هزار سال گفتند خورشید به ذدور زمین می چرخد و برای همین ژوردانو را زنده زنده سوزاندند.
    پس بیخود نگران مردم نباش. مردم تا جایی ارزش دارند که در مسیر حق حرکت کنند. وقتی به راه باطل رفتند از حیوانات هم پست تر هستند که اولئک کالانعام بل هم اضل (اعرف،179).


    رابعا: خواست خدا بود که رذالت و پستی شما خبیثان شیطان پرست یکبار دیگر ثابت شود و بار دیگر حجت برای مردم تمام شود و همه بدانند چگوتنه نمایندگان فراماسونر و لیبرال که حتی حاضر نیستند رای خودشان و درآمدهای خودشان شفاف شود، چگونه اصرار می کنند که امور مالی ایران برای بیکانگان شفاف شود!!
    آری. بابک زنجانی ها باید به جرم دور زدن تحریمهای آمریکا و رساندن 17.5 میلیارد یورو به ایران اعدام شوند. چرا که خاندان لاریجانی همه شان دست پروده های ناب انگلستان هستند.

    آری. شما رسوا شدگان و روسیاهان دو عالم هستید.
    بین و ما و شما جز خون چیزی نیست.

  • ویژه 97/7/19 ساعت 02:15

    باسلام.من نه میخوام ازرهبری انتقادکنم ونه ازملت.رهبری هیچوقت نمیتونه رئیس جمهوربرکنارکنه چون به گفته دوستمون دراینصورت حکومت دیکتاروری محسوب میشه واین حرف کاملاًدرست است.ازکاربران خواهشمندم روشنفکرباشندبایدبدانندچه کسی روموردانتقادقراردهیم.ولی من انتقادازمسئولینی ست که درسمت مجلس خبرگان قراردارندوبایدپاسخ این سوال بنده رابدهندکه چراوقتی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری،مجلس به مجلس خبرگان مراجعه کندمگرتحقیقات درموردشخص موردنظرانجام نمیدهند.صلاحیت رئیس جمهورخودمجلس خبرگان تاییدکرده وکاندیده انتخابات شده،به مردم گفته به این افرادرای بدهیدوبعداین فردخائن وغرب زده درامده وحالاکه انتخاب شده وپول بیت المال،کشور،ملت داره میبره واینجامسئولین نظام میگن انتخاب مردم بوده،من توی این موندم آخه مگه این مردم بودندکه صلاحیت این فردتاییدکردندواجازه شرکت درانتخابات بهش دادند،مگه من مردم بودم که ازسرگذشت وتاریخ نامزدرئیس جمهوراطلاع داشتم چراهرکسی بدباشه میندازیدگردن مردم.خطاب من به اون دوستان هم هست که چراگردن رهبری میندازید،چرااون افرادکه صلاحیت نامزدهاراتاییدمیکنه جوابگوومحاکمه نمیشن؟چرانبایدعدالت درهمه دستگاهای دولتی وحکومتی رابرقرارنکنیم؟رهبروظایف خودشوداره نبایدهمه چی روبه گردن یک نفربندازیم.پس بقیه چکاره هستن فقط بایددرسمتی که درش هستن حقوق بگیرن وگورپدرملت این که نمیشود.

  • چه ربطی به خبرگان داره

  • هر کی به cft رای داده بی شرفی و خیانت کرده است . باید شبانه روحانی و ظریف و جهانگیری و لاریجانی دستگیر کرد و برد در صحرای طبس و یگ گلوله تو مغزشان خالی کرد تمام . دارند ایران ورشکسته می گویند این حرام زاده ها .

  • اگر حکم شرعی داشتم جهاد در راه خدا بود

  • به خدا موافقم ولی به اذن همان خدا این اجازه را نداریم

  • لاریجانی از وقتی به افطاری روحانی رفت وطن فروش شد .لاریجانی اگر شرف داشت و غیرت داشت تصویب نمی کرد . لاریجانی نجس ، اگر با دست خودت زن و دختر و عروست را برای فاحشه گری به کاخ سفید می دادی آبروت محفوظ بود تا تصویب cft. ملعون حرام زاده.

  • رفیق 97/7/17 ساعت 16:42

    به امید بیدار شدن مردم ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • مردمی که برای شکم و ازادی بیشتر از اسلام و برای بی حجابی فریب دیوار کشی وسط خیابان رابخورند حقشان همینه که با ارزوهای خودشان خودشان را نابود کنند

  • به امید بیدار شدن شما و همه حزب اللهی های ساده لوح که فکر می کنند نباید لوتر از رهبری بروند و منتظرتد رهبری لاریجانی را مهدور الدم اعلام کنند تا کاری بکنند!

  • نکنه شما با جناب لاریجانی نسبتی داری؟!

  • آری. من دشمن تشنه به خون لاریجانی هستم و از بی تفاوتی و سکوت رهبری در مقابل این خانواده دارم دیوانه می شوم.

  • از نماز خواندن پیامبر بر جسد عبداله بن ابی بزرگ منافق زمان رسول الله که خود پیامبر به او بشارت اتش جهنم را داده نظرت چیه تفکر و تعقل کن

  • وقتی دختره کسی میره عاشق یک لات و معتاد میشه ویا پسره میره عاشق یک رقاسه فاسد میشه و بلای جان خانواده میشه تا با این ازدواج موافقت کنند بعد از ازدواج هم یقه همونها را میگیره که چرا که شما میدونستید جلوی مرا نگرفتید بعضی وقتها روزگار برای فهماندن انچه که حقه مردم را اسیر انتخاب ناحق خودشان میکند وقتی در حکمیت علی را به مسلخ می فرستی باید هزاران سال جریمه انرا بپردازی

  • مروری بر تاریخ اسلام شما را از دیوانگی در میاورد به دنبال شخصیت عبدالله بن ابی و رفتار پیامبر با این بزرگترین منافق ان دوران باشید

  • منافق اسرائیلی

  • مطالبه صحیح وانقلابی به همراه««استعینوبالصبروالصلاة»»

  • نه من با لاریجانی ویا هیچ نماینده حرو.... فامیل نیستم ولی به این قائلم وقتی با کلام رهبر کیلومترها فاصله داریم و یا گوش نمیدیم ویا نمی فهمیم این جمله را بگوییم که حزب اللهی های ساده لوح چرا از رهبر جلو نمیزنید یک فریب ونفاق در کلام است وگرنه من راضی به مرگ تمام دشمنان انقلاب هستم چه رئیس جمهور یا وزرا یا نمایندگان ویا اقا زاده ها ی زالو صفت

  • پس بنشین به خبال روزی که رهبری حکم قتل لاریجانی را صادر کند! شما می دانید که رهبری در محظور است. شما می دانید که حجازی عمامل لاریجانی است. شما می دانید که رهبری به دلیل پیوندهای خاندان لاریجانی با علمای قم برخورد با آنها را مصلحت نمی داند. شما می دانید که لاریجانی و حجازی در مورد FATF دروغ گفتند و هرگز رهبری از حرفهایی که علنا زده بود کوتاه نیامد و این ادعای لاریجانی خبیث و حجازی اخبث را قبلا خود رهبری جواب داده است:

    نبادا کسی تصور کند که رهبری یک نظری دارد که برخلاف آنچه که به عنوان
    نظر رسمی مطرح میشود، در خفا به بعضی از خواص و خلّصین، آن نظر را منتقل
    میکند که اجراء کنند؛ مطلقاً چنین چیزی نیست. اگر کسی چنین تصور کند،
    تصور خطائی است؛ اگر نسبت بدهد، گناه کبیره‌ای انجام داده. نظرات و مواضع
    رهبری همینی است که صریحاً اعلام میشود؛ همینی است که من صریحاً اعلام
    میکنم. بیانات رهبری 31 مرداد 89


    بفهمید که شرایط رهبری در دفترش شبیه شرایط امام حسن مجتبی علیه السلام در خانه اش است . قاتل امام همسر او بود.

    این هم بار اول نیست. توسلی و انصاری در دفتر امام خمینی هم خائن به ایشان بودند.
    البته حجازی روی آن دو خبیث را سفید کرد.

  • تو همون عشق داعش نیستی که بعنوان یه شیعه افکار داعشی ها را ترویج میکنی