رائفی پور | مشارکت در بلای معصوم


سخنرانی استاد رائفی پور - مشارکت در بلای معصوم(ظهر عاشورا) - 29 شهریور 1397


+ 
9

- 
0
ارسال در 1397/7/1 ساعت 10:14 2018-9-23 10:14:21
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • زنهار اهداف سعادت بخش معصومان را وارونه جلوه دهیم!!!
    ---
    « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ . فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ. يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ . » ﴿ آیات۱۶۹ – ۱۷۱ سوره آل عمران﴾
    معصوم پس از مجاهدت در راه دین خدا و شهات در این راه یا فوت به بهشت برین ملحق می شود و آرزو می کند پیروان او با پیگیری هدف او که دفاع و جان نثاری در راه اعلای کلمة الله و دفاع از دین حق در مقابل تحریفگران بوده پس از به شهادت نائل گردیدن در بهشت امن خداوند به او ملحق بشوند.
    آیا این گونه وضعیت سعادتمندانه ی معصوم را بجای الگو سازی از آن برای پیروی و تأسی و رسیدن به سعادت ابدی می شود با تخیلات ذهن ناتوان بشر بلا نامید و قرنها برای این وضعیت ، بیجا و بیهوده به ماتم و عزا و گریه و زاری نشست و خود را با وارونه ساختن اهداف سعادت بخش نهضت اولیاء الله ، ولایت مدار و دوست این پیشوایان والا مقام معرفی نمود و خلق الله را با رفتارهایی که معصوم در حقیقت نخواسته قرنها با تامین خواست طاغوتان و دین فروشان سلطه جوی آزمند به بازیچه گرفت؟؟؟!!!
    با کدام دلیل خدا پسندانه ی قاطع انکار نا پذیر از قرآن و عقل عزاداری زیان بار با هزینه های کلان بی شمار روز مره ی بی بازده را بجای تاسی هدف مند عالمانه از اهداف الهی پیشوایان دین می توان بعنوان ولایت مداری و مودت در حق اهل بیت نزد خداوند به اثبات رساند؟؟؟!!!
    طاغوتان سلطه جو و دین فروشان آزمند برای ادامه سلطه و چپاول خود اهداف نهضت دینی انسان ساز معصومان را به عزا داری خواب کننده خلق الله مبدل ساختند تا آجیل این سلطه و چپاول با فرو رفتن مردم دین دار در این خواب شیطانی برای همیشه کوک بماند و این شیطان پرستان پلید چند روز دنیا خود را بی دغدغه و با غفلت از عذاب الهی ابدی در عیش و نوش بگذرانند.